costi Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Idac takim tokiem myslenia, to King's Bounty powinno byc gra nie do pobicia ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 piterq1991 musze cie oswiecic. Demo to w 99,99999% finalny produkt zawierajacy kilka/jedna misje ktora to najprawdopodobniej sie znajdzie w wersji pelnej. DEMO to nie BETA. Heroes5 to rzadki przypadek dema w ktorym tworcy zostawili sobie mala furtke na poprawki liczac na wyplyniecie dema na szersze wody niz beta przeznaczona do testow. Niemniej jednak w finalnej wersji sie duzo nie zmieni. Zapewne poprawiona bedzie predkosc dzialania i tyle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) No sory ale jesli EAW demo jest takie jak EAW finalne to ja mam chyba cos z oczami :blink: Chodzi mi oczywiscie o grafe, reszty rzeczy nie poruszam. Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez maSTHa212 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Tak tak... Im nowsza czesc tym gorsza od poprzedniej i dlatego to trojka jest "najlebsza".Skoro tak uważasz to jedynka jest "najlepsza", a nie trójka. Przyznam że mi sie czwórka podobała. piterq1991 musze cie oswiecic. Demo to w 99,99999% finalny produkt zawierajacy kilka/jedna misje ktora to najprawdopodobniej sie znajdzie w wersji pelnej. DEMO to nie BETA. Heroes5 to rzadki przypadek dema w ktorym tworcy zostawili sobie mala furtke na poprawki liczac na wyplyniecie dema na szersze wody niz beta przeznaczona do testow. Niemniej jednak w finalnej wersji sie duzo nie zmieni. Zapewne poprawiona bedzie predkosc dzialania i tyle... no to właśnie o tym mówie. Przeciez napewno dostana jakieś informacje że gra nie chodzi płynnie i to poprawią ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majdan Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Kod jeszcze nie jest do konca zoptymalizowany, te przycięcia pewnie znikną w wersji finalnej. Dla mnie gra wymiata, a tych co piszą że wolą "H2 i H4" serdecznie żałuję :) A malkontentów pytam: czego brakuje wam w grafice w H5?Najbardziej denerwuje mnie szybkość działania, reszta ma dla mnie małe znaczenie. Ale skoro mam wymieniać to przede wszystkim kanciastość potworow, troszkę za bardzo szczędzili tych wielokątów. Dresiarskie efekty typu bloom mam głeboko w (__|__). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Pisało że to wersja 0.9 więc może jeszcze poprawią płynność(mi nie zarywa chociaż mój komp już nie najlepszy bo nie ruszałem ustawień więc na takich będę grał) Wiecie co mnie w was dziwi że zawsze jak wychodzi jakaś nowa gra to trzęsiecie portkami czy wam pójdzie na maks ustawieniach a ja się boje czy mi chociaż na najniższych pójdzie.A później jak wam troszke lub bardziej zarywa to jęczycie że gra brzydka i że wymagania wysokie i że do bani itd. a ja się ciesze że mi chodzi na takich jak były ustawione zaraz po instalce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Najbardziej denerwuje mnie szybkość działania, reszta ma dla mnie małe znaczenie. Ale skoro mam wymieniać to przede wszystkim kanciastość potworow, troszkę za bardzo szczędzili tych wielokątów. Dresiarskie efekty typu bloom mam głeboko w (__|__).Jeśli nowi Herosi wymiękają na X800XT, to coś jest nie HALO! :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Skoro tak uważasz to jedynka jest "najlepsza", a nie trójka. Przyznam że mi sie czwórka podobała.Tak, jak sie nie zacytuje posta nad soba, to polowa osob na forum juz nie wie co sie dzieje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Heroes of Might and Magic V Goes Gold SAN FRANCISCO - April 20, 2006 – Ubisoft, one of the world's largest video game publishers, today announces that Heroes of Might and Magic V has gone gold and is scheduled for release in North America on May 23, 2006. Developed by a seasoned team at Nival Interactive (Blitzkrieg, Silent Storm, Etherlords), Heroes of Might and Magic V will be available in both a standard and a limited edition and will ship with a rating of "T" (Teen). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 (edytowane) hehe, chcielibyscie "lebszych" efektow gfx, tak? ladniejsze drzewa, wieksza trawka itp, do tego zestaw narzedzi typu: lupa do wypatrywania skrzynek z kasa zbunkrowanych miedzy tymi pieknymi drzewkami i trawa, do tego efekt okularow przeciwslonecznych zeby nas slonce w grze nie oslepialo (dzieki wspanialemu HDR). ehh wszystkie te najnowsze technologie maja sie do heroesow jak piernik do wiatraka. wole w heroesach 2d. 3 byla swietna, 4 mi sie troche mniej podobala z racji tego ze bylo strasznie nadzbane na ekranie ale i tak nie byla zla. a 5 szczerze mowiac nie rajcuje mnie heroes 3d. ale i tak zaraz wyskacza Ci dla ktorych liczy sie w grach jak najwiecej efektow, fajerwerkow itp. Costi nie zgadzam sie z tym to co napisales ze grafa i grywalnosc to nie ogien i woda. jest dokladnie na odwrot. moze by tak bylo gdyby programisci i graficy i reszta ekipy odpowiedzialnych za tworzenie gier nie brali kasy za swoja prace a na gry moglibysmy czekac latami. ale tak nie jest. takie gry wychodza bardzo rzadko i sa na ogol robione bardzo dlugo. ale wiekszosc projektow to umiejetnosc dobrego wywazenia grywalnosci/fabuly z grafika. bo tak musza robic zeby sie nie zachlastac na smierc przy robieniu gry i nie wydac grubej kasy, naprawde grubej. i jak widac wiekszosc woli wybrac lepsza grafe w swoim produkcie niz wysoka grywalnosc. no bo po co im grywalnosc, skoro tego nie zauwaza potencjalni nabywcy gry na screenach w serwisach o grach, a cudowna grafa odrazu przyciagnie tlumy a to sie wiaze z $$$. najbezczelniejszym developerem wg mnie jest EA games/sports. ta firma sie tak zeszmacila w ostatnich latach ze to jest w ogole nie porozumienie. wala gry jedna za druga, najczesciej dostajemy zabugowane gowno niewarte swojej ceny. u nich liczy sie tylko ilosc wydanych gier w roku nie jakosc. no ale troche zboczylem z tematu i chyba sie za bardzo rozpislaem. pozdrawiam Edytowane 21 Kwietnia 2006 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majdan Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Jeśli nowi Herosi wymiękają na X800XT, to coś jest nie HALO! :blink:Jak się kamery nie rusza, tzn. duży kąt i kamera nisko to chodzi dobrze. Oddalenie mapy i jeszcze ustawienie jej pod mniejszym kątem powoduje drastyczny spadek fps, troszkę niewygodnie się rusza kursorem przy ok. 10fps, ale całe szczęscie da się grać, nie jest to przecież szybki fpp. W walkach też potrafi przyklatkować, szczególnie przy co bardziej efektownych atakach, grałem w rozdzielczości 1280x1024 z fssa 4x i anizo 8x, detale na maxa. Grafa 2D w poprzednich herosach jakoś bardziej przypadla mi do gustu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 grałem w rozdzielczości 1280x1024 z fssa 4x i anizo 8x, detale na maxa.Odkąd mam X800XT to właśnie na takich ustawieniach gram. Wyjdzie pełna wersja to się zobaczy. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 W demo nie gralem (kochamy tanie laptopy... :roll: ), za to gralem w bete. Do osob, ktore graly w oba (beta i demo) - nadal tak trudno jest wypatrzyc stworki stojace na mapie? W becie pare razy wladowalem sie w cos, czego nawet nie zauwazylem pod listowiem... Ja tam przeciwnikiem 3D nie jestem, i jesli gra bedzie fajna to i w 3D sie bede bawil. Przyzwyczailem sie jednak do Herosow w 2D i jakos tak ciezko mi sie przestawic. Czuje sie, jakbym gral w Etherlords. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko2003 Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Wam skacze ponieważ gracie wykorzystując Shader 3.0 ? Bo ja w 1024 jeden suwak na VeryHigh i sprzęt jak w podpisie, wszystko miodzio..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Imo szanse na gre tego typu w 2d sa znikome, z racji na marketing. Wbrew pozorom ta gra jest w wiekszosci skierowana do statystycznych dzieciakow ktorzy kupuja nowosci. Nabiera sie wrazenia ze tworcy podchodza bardzo powaznie do glosu fanow i ulepszaja swoje dzielo jak nikt inny, wlasnie dlatego zeby gra nie odstawala od swoich poprzednikow (2 i 3) itd. Po czesci tak jest, ale i tak fani i ludzie ktorzy naprawde znaja sie na tej serii, wyczerpia wszystkie niuanse strategii, warianty gry itd, to niewielki procent klientow. Wiekszosc tych co kupi gre, przejdzie ja pobierznie, podobnie jak przetestuje ja wiekszosc serwisow. To jest glowny cel gier na dzisiejszym rynku. Perfekcyjny produkt 2d, mialby zbyt malo odbiorcow - co moze sie wydawac dziwne czytajac fora i patrzac na odzew fanow. Wiekszosc odbiorcow w ogole sie nie wypowiada - a to wlasnie oni zostawiaja najwiecej kasy na koncie producenta :wink: Jezeli chodzi o mnie, to gralem w bete i demo. Grafika istotnie to juz lekki przezytek, czego pewna grupa ludzi nie dostrzega bo nie orientuje sie w mozliwosciach dzisiejszych nowych gier. To jest praktycznie warcraft3 - a juz troche czasu minelo.. wiec nie ma sie co zachwycac grafika. Mi sie najbardziej nie podoba pewna prostota gry, tzn dostajemy calosc w nowej oprawie, zmiany sa - ale ja najwiecej gralem w h3 wog (wiec heroes 3.5 praktycznie) a tam bylo mnostwo dodatkow, modyfikatorow, ogolnie ten dodatek bardzo urozmaical zasady gry. Truno przesiasc sie na znacznie prostsze srodowisko jakim jest h5, poprostu brakuje wielu rzeczy. I tu znow pojawia sie marketing, jak czuli by sie 12latkowie ktorym tata kupi gre na urodziny, gdyby miala podobny stopien komplikacji ? :) Jezeli ktos oczekuje wyrafinowanej gry, w ktorej sa wszystkie zalety poprzednich czesci skumulowane - to jej nie dostanie. W tych kwestiach gra mi sie nie podoba i nie mowie tego dla zasady "3jka byla najlepsza", ale po wstepnym przetestowaniu piatki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik2000 Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 hehe, chcielibyscie "lebszych" efektow gfx, tak? ladniejsze drzewa, wieksza trawka itp, do tego zestaw narzedzi typu: lupa do wypatrywania skrzynek z kasa zbunkrowanych miedzy tymi pieknymi drzewkami i trawa, do tego efekt okularow przeciwslonecznych zeby nas slonce w grze nie oslepialo (dzieki wspanialemu HDR). ehh wszystkie te najnowsze technologie maja sie do heroesow jak piernik do wiatraka. wole w heroesach 2d. 3 byla swietna, 4 mi sie troche mniej podobala z racji tego ze bylo strasznie nadzbane na ekranie ale i tak nie byla zla. a 5 szczerze mowiac nie rajcuje mnie heroes 3d. ale i tak zaraz wyskacza Ci dla ktorych liczy sie w grach jak najwiecej efektow, fajerwerkow itp. Costi nie zgadzam sie z tym to co napisales ze grafa i grywalnosc to nie ogien i woda. jest dokladnie na odwrot. moze by tak bylo gdyby programisci i graficy i reszta ekipy odpowiedzialnych za tworzenie gier nie brali kasy za swoja prace a na gry moglibysmy czekac latami. ale tak nie jest. takie gry wychodza bardzo rzadko i sa na ogol robione bardzo dlugo. ale wiekszosc projektow to umiejetnosc dobrego wywazenia grywalnosci/fabuly z grafika. bo tak musza robic zeby sie nie zachlastac na smierc przy robieniu gry i nie wydac grubej kasy, naprawde grubej. i jak widac wiekszosc woli wybrac lepsza grafe w swoim produkcie niz wysoka grywalnosc. no bo po co im grywalnosc, skoro tego nie zauwaza potencjalni nabywcy gry na screenach w serwisach o grach, a cudowna grafa odrazu przyciagnie tlumy a to sie wiaze z $$$. najbezczelniejszym developerem wg mnie jest EA games/sports. ta firma sie tak zeszmacila w ostatnich latach ze to jest w ogole nie porozumienie. wala gry jedna za druga, najczesciej dostajemy zabugowane gowno niewarte swojej ceny. u nich liczy sie tylko ilosc wydanych gier w roku nie jakosc. no ale troche zboczylem z tematu i chyba sie za bardzo rozpislaem. pozdrawiam AMEN! Twórcom gier poprostu nie chce się zoptymalizować kodu i wychodzą takie kwiatki. Ja ze swoim R9100 nawet tej gry nie powącham zapewne :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukadev Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Jak się kamery nie rusza, tzn. duży kąt i kamera nisko to chodzi dobrze. Oddalenie mapy i jeszcze ustawienie jej pod mniejszym kątem powoduje drastyczny spadek fps, troszkę niewygodnie się rusza kursorem przy ok. 10fps, ale całe szczęscie da się grać, nie jest to przecież szybki fpp. W walkach też potrafi przyklatkować, szczególnie przy co bardziej efektownych atakach, grałem w rozdzielczości 1280x1024 z fssa 4x i anizo 8x, detale na maxa. Grafa 2D w poprzednich herosach jakoś bardziej przypadla mi do gustu. U mnie klatki spadaja tylko jak sie obraca kamere w okolo (spadki sa do 20 klatek), jesli przyblizam czy oddalam nie ma zadnych problemow 30-50 klatek, podczas walk jesli jest troche efektow swietlnych to rzadko, ale jednak potrafi spasc do 20 klatek. Oddalanie mapy i ustawianie jej pod innym kontem nie wplywa u mnie znaczaco na FPS, Gram w 1280x1024. Af 8x AA 2x wszystko na Full. Grafika nie jest za fajna, ale moim zdaniem gra ma grywalnosc i klimat, jest duzo lepiej niz czesc 4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 A ja jeszcze gralem troche w demko i ma uwage na temat IQ. Tzn mapa ta w ktorej gra sie pieklem. Doszedlem na powierzchni do przeciwnika majac znacznie slabsza armie (bez problemu pokonalby mnie), podszedlem pod zamek, ale w drodza zajmujac kopalnie i budynki. Jak dzielila mnie tura od ataku na zamek, heros przeciwnika wyszedl i... poszedl zajmowac stracone kopalnie. Zajalem pusty zamek w nastepnej turze, a komp mnie nie zaatakowal tylko oddalal sie zajmujac coraz dalsze kopalnie, tak przez 7 dni i przegral... dziwne :-| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuczek83 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Narzekania, lepiej jakby zrobili w 2d, albo to i tamto. Ludzie zatrzymaliscie sie na jakims dziwnym poziomie czasu i pzrestrzeni. Jak do tej pory gralem w kazda czesc Herosów i w kazdej czesci byl jakis postep, nawet w 4 na ktora w wiekszosc was psioczy. Nie ma to tamto, zmiany sa potrzebne i wg mnie 5 zapowiada sie swietnie, grafika o co wam chodzi gra wyglada bardzo dobrze jak na turówke ktora zawsze pozostanie, w 3D nie potrzeba jej wiecej. Chcielibyście juz widok z perspektywy postaci, może w 6 bedzie. Gierka jest grywalna i to bardzo. Zajebista sprawa z obracaniem kamery, argumetny ze nie moge zauwazyc czegos lezacego na ziemi to nie wiem kto to pisze ale w poprzednich czesciach, tez niektóre surowce byly tak schowane ze nie bylo widac. Tylko nie było mozna obrucic kamery a teraz co wam szkodzi, wystrczy obrocic kamerke i juz widac czy o czyms zapomnilismy. Jak sie wam nie podoba to nikt was przeciez go grania nie zmusza, mozecie zostac przy pierwszej, drugiej,trzeciej lub czwartej czesci Herosów. Rynek i klienci sie zmieniaja, a w raz z nimi gry. Jak zaczołem czytac posty od momentu pojawienia sie dema to aż żal sciska pewna czesc ciała. Znajdzie sie wiele osob, które grały w poprzednie cześci i 5 bedzie im się podobała, ale znajda sie i tacy którym sie nie bedzie podobać, ale jak juz piszlem wyzje nikt was nie zmusza do odpalania najnowszej części Herosów. Nie musi sie wszystkim podobać. Na zakonczenie moge tylko życzyć miłej gry w wasza ulubiona cześć, którakolwiek by ona nie była. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Narzekania, lepiej jakby zrobili w 2d, albo to i tamto. Ludzie zatrzymaliscie sie na jakims dziwnym poziomie czasu i pzrestrzeni. Jak do tej pory gralem w kazda czesc Herosów i w kazdej czesci byl jakis postep, nawet w 4 na ktora w wiekszosc was psioczy. Nie ma to tamto, zmiany sa potrzebne i wg mnie 5 zapowiada sie swietnie, grafika o co wam chodzi gra wyglada bardzo dobrze jak na turówke ktora zawsze pozostanie, w 3D nie potrzeba jej wiecej. Chcielibyście juz widok z perspektywy postaci, może w 6 bedzie. Gierka jest grywalna i to bardzo. Zajebista sprawa z obracaniem kamery, argumetny ze nie moge zauwazyc czegos lezacego na ziemi to nie wiem kto to pisze ale w poprzednich czesciach, tez niektóre surowce byly tak schowane ze nie bylo widac. Tylko nie było mozna obrucic kamery a teraz co wam szkodzi, wystrczy obrocic kamerke i juz widac czy o czyms zapomnilismy. Jak sie wam nie podoba to nikt was przeciez go grania nie zmusza, mozecie zostac przy pierwszej, drugiej,trzeciej lub czwartej czesci Herosów. Rynek i klienci sie zmieniaja, a w raz z nimi gry. Jak zaczołem czytac posty od momentu pojawienia sie dema to aż żal sciska pewna czesc ciała. Znajdzie sie wiele osob, które grały w poprzednie cześci i 5 bedzie im się podobała, ale znajda sie i tacy którym sie nie bedzie podobać, ale jak juz piszlem wyzje nikt was nie zmusza do odpalania najnowszej części Herosów. Nie musi sie wszystkim podobać. Na zakonczenie moge tylko życzyć miłej gry w wasza ulubiona cześć, którakolwiek by ona nie była. Zgazam się w zupełnośći. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 aerial chyba chodzilo Ci o AI a nie o IQ :D :D :D :D :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2006 hmm, o ile beta nie podobala mi sie, o tyle demo mnie naprawde pozytywnie zaskoczylo. gram 1024 i wsio na maxa lacznie z fsaa i anizo, i gra jest plynna jak q4 :D (na 1600x1200 + full gra jest plynna, ale mam wrazenie ze podczas przesuwania obrazu troche tej plynnosci gdzies ucieka) ogolnie zaraz po homm3 wskakuje u mnie na drugie miejsce przed homm2, ale z ostatecznym osadem poczekam do ukazania sie pelnej wersji gry B) jedyne co mi sie troszke nie spodobalo to nowa struktura siatki podczas walki, ale ogolnie wielki pozytyw :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2006 @CarsonPoland - oczywiscie AI :wink: Siatka wlasnie jest powazna wada. Sam rozmiar pola walki jest dobry, duze = duzo mozliwosci. Problem jest tylko w tym ze calosc jest w takim trojwymiarowym ujeciu dosc nieczytelna. Gdybym mial wybierac czytelniejsze ale male pole , to juz wole to co jest. Szkoda ze np ne da sie wysrodkowac kamery na oddziale bez wzgledu w jakiej czesci mapy sie znajduje. Grafika otaczajaca siatke jest ograniczona przestrzennie i nie mozna np wysrodkowac "kamery" na odzialach znajdujacych sie przy brzegu siatki. I imo kolor zaznaczenia kwadratu na ktorym stoi odzial ktory aktualnie wykonuje ruch jest zbyt podobny do tych nieaktywnych. Bez patrzenie na pasek kolejek ruchu ciezko czasem dojsc ktory oddzial wykonuje ruch. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztandar Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2006 (edytowane) Ja bym jednak z opiniami się wstrzymał do wyjścia pełnej wersji i osobiście tak zrobie. Edytowane 28 Kwietnia 2006 przez sztandar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Ja bym jednak z opiniami się wstrzymał do wyjścia pełnej wersji i osobiście tak zrobie. Jest demo to oceniamy demo, bedzie full bedziemy oceniac full'a. o_o; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2006 dziwne macie problemy jak was tak czytam.....ja mam 2 kompy : 1) ten z podpisu 2) celek 3ghz (northwood) 768mb ram pc296 i radeon 9600pro 450/650 , i śmiga sobie beta spox ..... może sie zmula momentami , ale chodzi na obu mniewięcej tak samo , może na tym 1 szybciej ciut... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalus Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Tak wogole to skad mozna sciagnac demo ? <wink> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el caco Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2006 http://www.filemirrors.com/search.src?type...mm5&action=Find Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Tak wogole to skad mozna sciagnac demo ? <wink> Zartujesz ? o_. Wpisz np. w google (taka wyszukiwarka) hom&m V demo. DObra zrobie to za Ciebie -> http://gamershell.com/download_13278.shtml Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuczek83 Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Pozatym pojawiło sie demo w wersji PL na http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=1237 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...