[Shinigami] Opublikowano 15 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2006 chwilowo gram bez patcha, szkoda mi 50mb zeby sciagnac :D wiec chcialbym sie zapytac czy pewna rzecz juz dziala: podczas kampanii elfow glowny bohater ma skilla "imbue arrow" czyli wybierasz zaklecie jakies i ono jest dodawane do kazdego ataku bohatera. czy wam ten wynalazek dziala bo mi nie :/ mi działa bez patcha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 15 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2006 czyli jak wybierasz ice blast to przy kazdym ataku rzuca ice blasta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukadev Opublikowano 15 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2006 Moze ktos podzielic sie wskazowkami co do 5 misji w 2 Kampani. Tej co jest duzo malutkich wysepek. Dochodze do momentu gdzie Emerald Dragons pilnuja dostepu do mostu i niestety nie jestem w stanie ich pokonac jest ich ze 39. Moze dobrym rozwiazaniem byloby bardzo szybko dotrzec do tych smokow, nie tracic za duzo czasu na zbieranie skarbow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[Shinigami] Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 czyli jak wybierasz ice blast to przy kazdym ataku rzuca ice blasta? jezeli mozna wybrac ice blast to tak :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caehl Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 Moze ktos podzielic sie wskazowkami co do 5 misji w 2 Kampani. Tej co jest duzo malutkich wysepek. Dochodze do momentu gdzie Emerald Dragons pilnuja dostepu do mostu i niestety nie jestem w stanie ich pokonac jest ich ze 39. Moze dobrym rozwiazaniem byloby bardzo szybko dotrzec do tych smokow, nie tracic za duzo czasu na zbieranie skarbow? Tez tak mysle. Ja uporałem sie z nimi dosyc szybko i na pewno nie było ich ze 39, wiec radziłbym odwiedzic tylko military post i miejsce gdzie rekrutuje sie cerbery plus imo konieczne pozbyc sie tych potworów stróżujących pit fiendy/lordy, które chcą sie dołączyć do armi.Pamietam ze ja odwiedziłem kartografa który zlikwidował tą upierdliwą mgłę ale zeby go zobaczyc to tez trzeba z innymi emerald dragonami powalczyc;)No i chyba kwestia poziomu trudnosci zostaje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder86 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 (edytowane) Witam. Mam problem z przejściem misji w ktrorej mam zanleźć "łze ahsy" jest to misja Krolowa – misja piąta upadek krola. Bardzo prosze o wskazanie miejsca gdzie ona się znajduje. Edytowane 16 Czerwca 2006 przez Thunder86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 Witam. Mam problem z przejściem misji w ktrorej mam zanleźć "łze ahsy" jest to misja Krolowa – misja piąta upadek krola. Bardzo prosze o wskazanie miejsca gdzie ona się znajduje. Oblokaj co napisałem :P » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Łza ashy jest na wschód od głownego zamku (tego z wiezieniem obok). Na wschod tego zamku masz tartak (chodzi o ten najbliższy) i od tego tartaka już na północ idziesz. Moim zdaniem lepiej poszukać obelisków, które znajdują sie: 1. Pierwszy z nich znajduje sie najdalej na wschód na wysokości głownego zamku 2. Drugi najdalej na południe też na wysokości głownego zamku 3. Trzeci znajduje sie na srodku mapy. Tzn musisz drogą od znamku iść na południe i potem na pierwszym "skrzyżowaniu" :P musisz iść w prawo (czyli na wschód). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 panowie wiecie może jak zmienić poziom trudności podczas trwającej już kampanii na jakiś inny niż wybraliśmy na początku gry, bo jakoś za szybko idzie mi przechodzenie gry grzebałem trochę w pliku user.cfg, ale nic nie znalazłem //============================================================================ // generated by the game, please do not modify //============================================================================ setvar Options.Tooltips.HoverTimeout = 1 setvar Options.Tooltips.RightClickEnabled = 1 setvar Options.Tutorial.Blink.cast_spell_blink = 1 setvar Options.Tutorial.Blink.defend_blink = 1 setvar Options.Tutorial.Blink.end_of_turn_blink = 0 setvar Options.Tutorial.Blink.hero_blink = 1 setvar Options.Tutorial.Hint.level_up_hint = 1 setvar Options.Tutorial.Hint.magic_skills = 1 setvar Options.Tutorial.Hint.pwl_bonus_selection = 1 setvar Options.Tutorial.Hint.spell_book_hint = 1 setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m1_faerie = 1 setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m1_mill = 1 setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m1_t10 = 1 setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m1_t11_5 = 1 setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m1_t6_1 = 1 setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m1_t6_2 = 1 setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m1_t9_1 = 1 setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m3_t10 = 1 setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m3_t6 = 1 setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m4_t1 = 1 setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m4_t13 = 1 setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m4_t14 = 1 setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m4_t2 = 1 setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m4_t4 = 1 setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m4_t5 = 1 setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m4_t7 = 1 setvar adapter_to_use = 0 setvar adventure_quick_combat = 0 setvar adventure_scroll_speed = 1 setvar adventure_speed_ai = 2 setvar adventure_speed_human = 1 setvar ai_time_limit = 180000 setvar alt_highlight_adventure_objects = 0 setvar app_always_active = 0 setvar autosave = 1 setvar camera_cinematic = 1 setvar combat_dynamic_mode = 0 setvar combat_new_autoplacing = 1 setvar combat_show_grid = 1 setvar combat_show_movement_shade = 1 setvar combat_show_target_shade = 1 setvar combat_time_factor = 1 setvar combat_transparent_walls = 1 setvar combat_tutorial_autoexit = 1 setvar combat_tutorial_autostart = 1 setvar cool_path = 0 setvar custom_game_show_mp_maps = 0 setvar dm_connection_timeout = 20 setvar duel_realtime_default = 0 setvar editor_camera_move_speed = 2 setvar editor_camera_rotate_speed = 2 setvar game_camerasensitivity = 1 setvar game_camerasensitivity_mouse = 1 setvar game_invertscrollx = 0 setvar game_invertscrollx_mouse = 0 setvar game_invertscrolly = 0 setvar game_invertscrolly_mouse = 0 setvar game_invertturnx = 0 setvar game_invertturnx_mouse = 0 setvar game_invertturny = 0 setvar game_invertturny_mouse = 0 setvar game_scrollsensitivity = 1 setvar game_scrollsensitivity_mouse = 1 setvar gfx_anisotropic_filter = 8 setvar gfx_ban_lags = 0 setvar gfx_depth_tex_resolution = 1024 setvar gfx_dynamic_lights = 1 setvar gfx_effect_alpha_treshold = 0 setvar gfx_fix_ban_np2 = 0 setvar gfx_fix_nv_np2_hack = 0 setvar gfx_frame_transition = 1 setvar gfx_fsaa = 2 setvar gfx_fullscreen = 1 setvar gfx_gamma = 1 setvar gfx_hsr = 2 setvar gfx_lag = 1 setvar gfx_lm_calc = 0 setvar gfx_lm_quality = 1 setvar gfx_lod_switch_distance = 300 setvar gfx_nopixelshaders = 0 setvar gfx_noshadows = 0 setvar gfx_particles = 1 setvar gfx_quality = 4 setvar gfx_register_resolution = 1 setvar gfx_resolution = 1280x1024 setvar gfx_shadows_quality = 0 setvar gfx_static_nooverwrite = 1 setvar gfx_texture_mip = 0 setvar gfx_vsync = 0 setvar gfx_water_amplitude = 0.01 setvar gfx_water_frequence = 4000 setvar gfx_water_length = 5.13 setvar gfx_water_reflection = 1 setvar h5_simple_render = 0 setvar hero_trace = 1 setvar invert_camera = 1 setvar mission_camera_proj_center_x = 0 setvar mission_camera_proj_center_y = 0 setvar movement_reminder = 1 setvar net_load_timeout = 20 setvar net_multiplayer_init_timeout = 10 setvar net_ubicom_init_timeout = 10 setvar prefer_special_hero_trail = 0 setvar quick_combat_show_progress = 0 setvar quick_combat_step_limit = 100 setvar save_before_combat = 0 setvar select_campaign_mission_difficulty = 0 setvar shadow_on_trees = 1 setvar skip_adventure_flyby = 0 setvar sound_ambient_enable = 1 setvar sound_musicvolume = 0.7 setvar sound_sfxvolume = 0.7 setvar special_win_x_pos = 0 setvar terra_quality = 0 setvar town_camerainvert_pitch = 0 setvar town_camerainvert_rotation = 0 setvar tutorial_reset = 0 setvar tutorial_show = 1 setvar ui_open_atb_bar = 1 setvar ui_open_chat_in_game = 1 setvar ui_open_hero_town_list = 1 setvar ui_open_minimap = 1 setvar ui_open_res_bar = 1 setvar ui_use_hwcursor = 1 setvar view_state = 0 może zna ktoś lekarstwo na ten problem :razz: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 Po przejściu misji możesz zacząć kampe od nastenej misji z innym poziomem trudn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 sprawdzałem i jakoś nie chciało przeskoczyć :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 chwilowo gram bez patcha, szkoda mi 50mb zeby sciagnac :D wiec chcialbym sie zapytac czy pewna rzecz juz dziala: podczas kampanii elfow glowny bohater ma skilla "imbue arrow" czyli wybierasz zaklecie jakies i ono jest dodawane do kazdego ataku bohatera. czy wam ten wynalazek dziala bo mi nie :/ zeby uzywac "imbue arrow" musisz miec umiejetnosc "daedric shot" - jak ja wybierzesz to automatycznie zastepuje ona normalby atak herosa. zdaje sie, ze "imbue arrow" dziala rowniez z umiejetnoscia "rain of arrows" (ale ta juz sie wybiera z ksiazki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 zeby uzywac "imbue arrow" musisz miec umiejetnosc "daedric shot" - jak ja wybierzesz to automatycznie zastepuje ona normalby atak herosa. zdaje sie, ze "imbue arrow" dziala rowniez z umiejetnoscia "rain of arrows" (ale ta juz sie wybiera z ksiazki)Poprawka: DeadEye Shot. Imbue arrow też trzeba najpierw wybrać z książki i od razu przyporządkować odpowiedni czar. W następnej turze można zaatakować przeciwnika i wtedy ten czar zostanie rzucony, albo imbue'ować ponownie inny czar. Rain of Arrows działa również z tym czarem, którego imbue'owaliśmy. Bardzo fajne komba mogą wyjść: Imbue arrow i wybieramy czar meteor shower. Jeśli walczymy z przeciwnikiem i wybraliśmy jego jednostki, to wtedy po Rain of Arrows (+meteor shower) jest masakra na polu walki. Równie dobrze można korzystać z implosion lub chain lightning, choć ten ostatnia czasami jest ryzykowny (podobnie jak meteor shower). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 sprawdzałem i jakoś nie chciało przeskoczyć :( Niemożliwe. Zrób tak. Single game -> Campain -> ta kampa która grałeś ostatnio -> ostatnia misja i w lewym dolnym rogu masz zmiane poziomu trudności. Po zmianie statrujesz misje od nowa. U mnie to zadziałalo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 Poprawka: DeadEye Shot. ehh.. chyba za duzo obliviona ;) a co do fajnych kombosow, to tez dobry efekt daje umiejetnosc "imbue balista" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killua Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 co do patcha to gdzies ubisoft komus tam odpowiedzial (bo masa problemow z tym jest) ze musi miec wylaczone antyvirusy na czas instalacji bo to przez to. Mnie natomiast zastanawia czemu po zainstalowaniu patcha caly czas mi z gry wychodzi , denerwujace to jest jak sobie walczysz juz dluzsza chwile a tu nagle CTD bleeeehh , hyba przeinstaluje bo to sie ku.... tak nie da :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelos Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 a co daje ten patch? bo jakos sie nie moge doczytac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) Bugfixes: - MP does not start if the player states differ - "Ubi.com error" message does not appear after a win in a rating game - Random cities use name and description from map - Profile screen fixes (experience, alignment) - Haven: stables message is back, other messages fixed - Profile screen: random race games now shown correctly - Camera glitches in Rebellion' campaign map cutscene removed - Item selection in lobby screen fixed - Ghost mode 'guard' command fixed - Ghost mode after disconnection turn transfer fixed - Profile info for other players now accessible - Map info for MP games is localized - The spells added by the library are given to the hero immediately - MP game preferences panel fixed - "Resisted" combat text fixed - Training games results are not reported to Ubi.com now - Hero perk rolls fixed - Elemental creatures not affecting by Wasp Swarm spell now - Druid Elder's Mana Feed ability fixed - Temptress hero specialization fixed - Some points of Combat AI fixed - 'The Promise' campaign map 3-th cutscene sound fixed - ATBBar refresh fixed - Separate stacks displayed in Combat Results - Heroes planned paths searching at turn start/after whirlpool fixed - Invalid level ups (double skill increases) blocked - Representation of heroes on boats in ghost mode now is correct - After all players disconnected from Ghost mode game ending correctly - Combat pathfinder does not ignore the moat - Artifact Merchant submenu can not be called by hotkey without the building - Reconnected players can't see themselves on Ubi.com now - Dark Raider retaliation strike fixed - Creatures under Berserk spell effect always attack now - Refined Mana perk fixed - Hut of Magi still shows areas after pressing Esc key - Castle gates are closed immediately - Zero-count monsters on low difficulty levels fixed - Water shaders fixed - Startup videos playback fixed - Grail map called from underground fixed - Ghost mode phase message fixed - Sound glitches fixed - MP game name length is restricted - Interface sounds are not 3d fixed - Fixed prerequisites for Urgash's Call, it was impossible to take it. - Campaign map 'The Conquest' Main Sylvan hero Gilraen weakened, his script fixed - Maeve added as haven random hero - double hero portraits prevented - Now after 'The Attack' campaign map loading right 'Invasion' map instead 'The Regicide' map - 'The Defence' campaign map scripts fixed - Shadow Witches have new model - 'The Cultist's' campaign map garrison fixed - Credits fixed - 'The March' campaign map keymaster blocked for AI - Demon character fixed - Zehir's flag color changed - Map tags fixed for MP maps - AI-geometry for Pyramid and shipwrecks fixed - Dungeon town: Grim Enclosure and lightmaps fixed - Random heroes on MP maps fixed - Hero Jhora gets Magic Missile spell due to her specialization description - Inferno and Necropolis lightmaps recalculated - Maeve hero Tactics removed - '954 YSD: Hot Pursuit': some map objects fixed - 'Dragon Pass': object fixed, rebalanced - fixed instant travel holes - Duel presets rebalanced - 'The Betrayal' campaign map message for garrison approach added - 'The Expansion'campaigm map multiple fixes added (hero skills, messages, added guards) - 'Raelag's Offer' campaign map: texture near Inferno Military Post fixed - The game works with onboard video and some of the older video cards now - LAN games can now be played in different segment configurations styknie?:P Edytowane 17 Czerwca 2006 przez tukamon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Sluchajcie, jak to jest z czarami typu Town Portal, Summon, Teleport (tymi zdobywanymi wraz z poziomem)? Jestem w drugiej kampanii, trzeciej misji, mam Agraelem 20lvl a zadnych czarow nie mam. Trzeba miec w jakims miescie gildie magow odpowiednio wysoko czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Sluchajcie, jak to jest z czarami typu Town Portal, Summon, Teleport (tymi zdobywanymi wraz z poziomem)? Jestem w drugiej kampanii, trzeciej misji, mam Agraelem 20lvl a zadnych czarow nie mam. Trzeba miec w jakims miescie gildie magow odpowiednio wysoko czy jak?Summon Creature - 10 poziom postaci i trzeba odwiedzić zamek z Mage Guild 3. Town Portal - 20 poziom i Mage Guild 4 lub 5. Nie wiem jak jest z teleportem. W każdym razie należy wybudować Mage Guild i odwiedzić taki zamek. Czary rzucasz "na mapie", ale o tym zapewne wiesz. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Dzieki, Cro :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Gierke dostalem juz w dzien polskiej premiery, czyli 8 czerwca, ale jakos nie bylo czasu napisac o tym :) Wrazenia? Pozytywne! Nival'owi udalo sie prawie doskonale 'zreanimowac' starego-dobrego Hirołsa. Naprawde czuc klimat poprzednikow (bynajmniej nie 4 - i dobrze) i na szczescie tworcy nie eksperymentowali z dodawaniem swoich wymyslonych konceptow tylko skupili sie na motywie "H3 w 3D" :D. Ogolnie jestem pod wrazeniem i licze na to ze duet UbiSoft/Nival pokaza jeszcze klase w swiecie Might & Magic. A ludzie tak w nich nie wierzyli... OT Wiecie o co chodzi dokladnie z tymi Wirtualnymi Pieniedzmi na gram.pl ? Mam juz ich 85zl, a jakichs super obnizek nie ma (na nowe gry, ktore kosztuja np. 99zl mam znizke okolo 20zl a to troche imho za malo jak na 85wPLN). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztandar Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Bo z tego co mi wiadomo to można maksymalnie na jedną grę wydać 20 wirtualnych złotówek koniec OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) Wie ktos jak zainstalowac tego Patcha scaignałem juz z 4 zródeł,3 razy było ze jest bład przy rozpakowywaniu a teraz mam komunikat ze "Brak zainstalowanej gry HOMAMV" ja juz nie wiem co zrobic.Wersja gry DVD PL!! Edytowane 17 Czerwca 2006 przez Milo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Człowieku, było już ze 3 razy. http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=1305 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) "Człowieku" stad włąsnie sciagnałem tego patcha i mi sie nieche rozpakowac wogole!!A mam Patcha z innego zródła i mi wyskakuje ze wogole nie mam Heroes V zainstalowanej!! Edytowane 17 Czerwca 2006 przez Milo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killua Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Musisz miec odpowiednia wersje patacha vPL , i wylaczonego antywira(wg Ubisoftu :D ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Mam odpowiedniego Patcha i wyłączyłem Antyvira i lipa dalej :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Pewnie juz bylo, ale co tam: Polecam oficjalna strone http://homm5.gram.pl/ duzo mozna sie dowiedziec o 'piatce' jak i poprzednich czesciach. a tutaj co pisza o nastepnych patchach * Drugi patch ma zawierać 10 nowych multiplayerowych map * Edytor map pojawi się w trzeciej łatce przewidzianej na lipiec tego roku * Sztuczna inteligencja będzie z czasem ulepszana * Tryb "Duel" zostanie poprawiony Dobrze, ze pojawi sie edytor map, a dodatkowymi mapkami tez nie pogardze :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Fajnie jakby dali jeszcze generator map losowych. Czasmi wychodziły nprawde dobre, zwłaszcza na hotseat ;d. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2006 Nie doczytalem dokladnie i okazalo sie, ze we wczesniejszym newsie na homm5.gram.pl generator byl jednak zapowiedziany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...