kkk Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Witam. Probuje uruchomic HoM&M5, jednak za kazdym razem po kilkukrotnym mignieciu ekranu otrzymuje error w zaslonietym okienku. Tylko mozna nacisnac enter, aby zakonczyc program. Udalo mi sie je odslonic i tekst okienka error to "failed to set display mode". Wygląda to mniej-więcej jak na zrzucie http://img146.imageshack.us/my.php?image=homm5ewrror5jr.jpg Próbowałem następujących rozwiązań proponowanych na różnych forach: 1. Zainstalowanie patcha 1.01 i 1.02 ściągniętych ze stron Ubisoftu dla wersji polsko-węgierskiej 2. Przeinstalowanie sterowników do karty (obecnie Catalysis 6.8) i płyty Gigabyte GA KNS8 - nie pomogło 3. Zgodnie z opisem na stronie http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=325&p=754 Problem ten powinna rozwiązać zmiana sposobu przydzielania pamięci RAM. W tym celu wykonaj poniższe czynności. Kliknij prawym klawiszem myszy na Mój Komputer, wybierz Właściwości Przejdź do zakładki Zaawansowane i w dziale Wydajność, wybierz Ustawienia Ponownie wybierz zakładkę Zaawansowane i w dziale Użycie pamięci przełącz się z Bufor systemu na Programy. Po dokonaniu tych zmian, zamknij wszystkie okna, ponownie uruchom komputer i wystartuj grę. Szkoda że nie pomogło 4. Ściągnięcie profilu użytkownika z ustawioną mniejszą rozdzielczością wg opisu ze strony http://forum.idg.pl/index.php?showtopic=44...mp;#entry439793 For people with the game freezing after displaying the logo: Download this file: http://rapidshare.de/files/21217344/Profiles.rar.html Unpack it to your \Heroes of Might and Magic V\Profiles. If those dirs aren't there create them. It's my profile set at 1024*768 with lowest, no aa, no af, no shadows. So use it to start the game. After that you can create yourself a profile. Niestety bez efektu 5. Później próbowałem w pliku ustawień C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Heroes of Might and Magic V\profiles\Unreal\user.cfg ustawić zmienne zgodnie z opisem ze strony http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/4...04/m/3951062544 setvar gfx_texture_mip = 1 ( or 2, then will be smaller textures) setvar gfx_tnl_mode = 1 setvar gfx_fsaa = 0 setvar gfx_fullscreen (try 0 or1) setvar gfx_resolution set smaller Nawet rozdzielczość 800x600 nie pomogła 6. I w końcu w odruchu rozpaczy zgodnie z opisem na stronie http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/4...04/m/3951062544 I made some research and that what i found. To fix bug that GeForce MX is not supported should be changed ONLY ONE (!!!) byte in file H5_Game.exe. To do this simply open this file (original, which was created during installation, not that one i said to download before) in any 16 editor and find this line 51 56 8b f1 8b 4e 08 2b 4e 04 8b 46 28 c1 f9 It should be changed to this c3 56 8b f1 8b 4e 08 2b 4e 04 8b 46 28 c1 f9 Może z GF pomaga ale nie z Radeonem 9200 Nic nie pomogło :mur: Proszę o pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayo Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2006 (edytowane) Mam takie jedno pytanko: wszędzie piszą, że oprócz walk turowych, można też walczyć w czasie rzeczywistym. Albo jestem ślepy i nie widze tej opcji, albo jest ona gdzieś ukryta :blink: . Wie ktoś jak to włączyć? Z tego, czego dowiedziałem się na forum Heroesa, to ta walka w czasie rzeczywistym jest na razie niemożliwa. nie ma mozliwosci grania w heroes w trybie "rzeczyistym" zostanie to umozliwione badz w jednym z kolejnych patchy (optymistyczne podejscie) lub tez dopiero w dodatku... Edytowane 25 Sierpnia 2006 przez mayo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkk Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Znalazłem rozwiązanie - wystarczy wejść do BIOSU, wcisnąć Ctrl-F1 (przynajmniej w płycie Gigabyte GA-K8NS) i ustawić [/b] na 128 lub 256MB. Przykładowe informacje z internetu dotyczące AGP aperture size zamieszczam poniżej. AGP aperture size - dotyczy obsługi karty graficznej AGP, a dokładniej - określa ile pamięci operacyjnej (RAM) chcemy przeznaczyć na dane (najczęściej tekstury - kolorowe obrazy, którymi są pokrywane trójwymiarowe obiekty w dzisiejszych grach), które nie zmieszczą się w lokalnej pamięci karty graficznej (zazwyczaj ma ona od 8 do 32 megabajtów). Najczęściej wartość parametru AGP aperture size może wynosić 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256 megabajtów. Pamięć ta jest wykorzystywana w sposób dynamiczny, to znaczy, że karta używa jej tyle, ile jest w danej chwili niezbędne (bez przekraczania ustalonej w BIOS'ie wartości). To my (ew. producent komputera) decydujemy o tym jaki obszar pamięci udostępnimy, przez odpowiednią zmianę wartości tej opcji BIOS'u. http://www.dzikie.net/index.php?art=ahtlon...p=4&cpage=1 http://twojepc.pl/artykuly1.php?id=aperature_size_vs_geforce A tak w ogóle chyba przydałaby się karta 256MB a nie 64MB i szybsza niż Radeon 9200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Witam, czy ktoś orientuje się, czy i gdzie (w Polsce) da się dostać tą gierkę w wersji angielskiej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 http://www.gram.pl/sklep_karta.asp?p=364 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 http://www.gram.pl/sklep_karta.asp?p=364Dzięki FrIkO, jesteś wielki! :twisted2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztandar Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Mam mały problemik, a mianowicie Kampania Sylvan (przedostatnia) i ostatnia jej misja, tak w 4 miesiącu nagle gdy kończę rundę pasek ruchu "morskiego" gracza w każdej turze staje tak na 1/4 i nie chce się ruszyć przez około 10 minut po czym "puszcza" robie swoje ruchy i gdy kończe ture jest to samo znowu pasek zatrzymuje się na 1/4 i znowu 10 min. Ktoś sięz tym może spotkał, albo może wiedzieć o co chodzi bo nie mam zamiaru tak grać bo bym tą misję robił tydzień. Najnowszy PAtch jest , Polska wersja DVD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayo Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2006 A jest w Hirołsach V możliwość podziału jednostek pomiędzy bohaterami? Bo jakos nie mogę tego znaleźć... Jeśli jest, to gdzie jeśli można wiedzieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 Przytrzymaj shift przy drag&drop (; było już niejednokrotnie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KZI Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 Chłopy, są gdzieś do ściągnięcia jakieś fajne mapy pod Multiplayer? Coś duuużego, z kilkoma zamkami itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelos Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 edytora nie ma wiec przypuszczam ze znikad... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caehl Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 Pójde na łatwizne, w jaki sposób przywołuje sie archdevilami pitlordy? Bo nie zawsze jest aktywna ikona czaru/umiejiętności, ba, mi sie zdarzyło to tylko raz. Komputer za to robi to dosyć często. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 Jaki masz poziom umiejętności Gating? Na Expercie Arcydiabły powinny przywoływać Pitlordy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caehl Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 Legionami grałem juz kawałek czasu temu, a grając w kampani Azraelem z pewnością po jakimś czasie gating miałem na expercie, ale coż pamięć ludzka zawodzi, sprawdze jeszcze raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarooo Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 Nie moge przejsc w 3 kampani 3 misje The Invazion :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 Jakbys przypomnial o czym byla ta misja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarooo Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 Kampania The Necromancer misja 3 The Invasion Mam herosów : MARKAL i ISABEL i musze przejąc 3 zamki Academy. screen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 OK, juz pamietam. Z czym konkretnie masz problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarooo Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 U pomarańczowych jest taki heros Haves ma wielka armie ciagle mnie zabija. :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2006 Hmmm... tez mialem na poczatku misji problemy, bo co i rusz przylatywal koles z armia na wypasie. Wracalem sie, to ten uciekal, i tak w kolo Wojtek... W koncu zrobilem tak: ufortyfikowalem wszystkie zamki jak sie dalo, wykupywalem w nich w kolko jednostki (w Haven wszystko zostalo w garnizonie, z Necro bralem Markalem, Isabel ganiala i zbierala jednostki z cmentarza), gosc przyjechal, podbil Haven (troche przy tym slabnac, bo obrona byla spora), potem polecial do Necro, znowu sie chwile pomeczyl z tym co tam bylo (ze stratami ofkors), po czym Isabel odbilem Haven a Markalem dopadlem goscia jak wylazl z zamku. Straty byly duze, ale polegl. Dlugo to wszystko trwalo, potgem musialem jeszcze odbudowac troche armie, ale przynajmniej do konca misji mialem wzgledny spokoj i nie spotkalem zadnego herosa, z ktorym Markal nie dalby sobie rady. Jak juz wyklepalem tego, to nie pojawil sie zaden inny, ktory byl w stanie mi powaznie zagrozic i moglem poplynac na drugi kontynent i zaczac robic cele misji. Dosc istotne w tej misji jest zbieranie jednostek z mapy Markalem - bardzo szybko mozna na poczatku zgromadzic znosna armie. Umiejetnosci nekromantyczne i czar Raise Dead to podstawa - pierwsze przydaje sie do zbierania chorych ilosci lucznikow, drugie do ratowania jednostek w sytuacji krytycznej i minimalizowania strat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarooo Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2006 Zrobilem tak jak napisałeś i wszystko wyszło dobrze i już myślałem że bede miał spokój a tu po jakimś miesiącu jeszcze wieksza armia zaczeła mnie atakowac ale jakos sobie poradziłem. Jeszcze tej misji nie przeszłem ale może teraz sie uda :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 5 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2006 Z tego co pamietam, to utrzymanie startowych zamkow nie jest wymogiem - jesli masz duza armie, mozesz pokusic sie o zostawienie startowej wyspy i skoncentrowanie sie na podbiciu zamkow bedacych celami misji. Ew. po ich podbiciu mozesz odzyskac zamki startowe, zeby szybciej nabic potrzebna kase. Aha, miej na uwadze, ze podczas "konwersji" zamku na Necro szlag trafia rowniez jednostki w garnizonie - warto wiec je wczesniej ewakuowac byle jakim herosem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarooo Opublikowano 5 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2006 Wreszcie przeszłem tą misje! :razz: Ale musialem całkowicie inaczej ją przejść bo corat to silniejsze armie do mnie przychodziły. Zaczełem od nowa i odrazu ruszylem na tamten kontynet i zdobylem pierszy zamek kiedy jeszcze był słaby potem szybko drógi i tak wszystko poszło dzięki szybkości :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayo Opublikowano 5 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2006 Wreszcie przeszłem tą misje! :razz: Po słownik się jeszcze przejdź... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 30 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2006 Odgrzeje nieco temacik :) Dostalem dzis od rodzicow na imieniny Heroesy V w polskiej wersji i jestem pod wrazeniem polskiego wydania: fajne pudelko, instrukcja full-kolor na kredowym papierze, rozpiska klawiszologii (papier powlekany), spis jednostek (znow papier powlekany), poradnik (a wlasciwie opis przejscia wszystkich map kampanii) - znow paier kredowy w pelnym kolorze, Heroes III jako dodatek (moj trzeci egzemplarz :lol: ), koszulka (to juz bonus by Empik) - a to wszystko za niecale 100zl. Jak dla mnie bomba - wiecej takich wydan prosze 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalus Opublikowano 15 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2006 Ja niestety kupowałem wcześniej w Empiku jak jeszcze nie było koszulek (zaraz po premierze) i się nie załapałem na ową koszulkę :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3qu!l!br!um Opublikowano 15 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2006 Ja się teraz bawię w edytorze :-P Mało coś jest map więc trzeba coś wykreować :) W dodatku Hammers of Fate ma sie pojawic opcja losowego generowania map :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 15 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2006 http://www.maps4heroes.com/heroes5/maps.php .... Całkiem całkiem mają niektóre :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3qu!l!br!um Opublikowano 27 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2006 Dodatek do HoMM V zatytuowany Hammers of Fate do kupienia w Polsce od 24 listopada :D http://www.gram.pl/gra.asp?id=711 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3qu!l!br!um Opublikowano 4 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2006 Ej chłopcy co tu taka cisza?? :D Czy nikt nie gra w hirołsów :) Premiera dodatku odbyła sie 1 grudnia grę będę miał zapewne już jutro. :banana: Sry za podwójnego posta, ale tamten był pisany dawno dawno temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...