Skocz do zawartości
P1T3RR0

Heroes of Might and Magic V

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Probuje uruchomic HoM&M5, jednak za kazdym razem po kilkukrotnym mignieciu ekranu otrzymuje error w zaslonietym okienku. Tylko mozna nacisnac enter, aby zakonczyc program. Udalo mi sie je odslonic i tekst okienka error to "failed to set display mode". Wygląda to mniej-więcej jak na zrzucie http://img146.imageshack.us/my.php?image=homm5ewrror5jr.jpg

Próbowałem następujących rozwiązań proponowanych na różnych forach:

 

1. Zainstalowanie patcha 1.01 i 1.02 ściągniętych ze stron Ubisoftu dla wersji polsko-węgierskiej

 

2. Przeinstalowanie sterowników do karty (obecnie Catalysis 6.8) i płyty Gigabyte GA KNS8 - nie pomogło

 

3. Zgodnie z opisem na stronie http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=325&p=754

Problem ten powinna rozwiązać zmiana sposobu przydzielania pamięci RAM. W tym celu wykonaj poniższe czynności.

Kliknij prawym klawiszem myszy na Mój Komputer, wybierz Właściwości

Przejdź do zakładki Zaawansowane i w dziale Wydajność, wybierz Ustawienia

Ponownie wybierz zakładkę Zaawansowane i w dziale Użycie pamięci przełącz się z Bufor systemu na Programy.

Po dokonaniu tych zmian, zamknij wszystkie okna, ponownie uruchom komputer i wystartuj grę.

Szkoda że nie pomogło

 

4. Ściągnięcie profilu użytkownika z ustawioną mniejszą rozdzielczością wg opisu ze strony http://forum.idg.pl/index.php?showtopic=44...mp;#entry439793

For people with the game freezing after displaying the logo:

Download this file:

http://rapidshare.de/files/21217344/Profiles.rar.html

Unpack it to your \Heroes of Might and Magic V\Profiles. If those dirs aren't there create them.

It's my profile set at 1024*768 with lowest, no aa, no af, no shadows.

So use it to start the game. After that you can create yourself a profile.

Niestety bez efektu

 

5. Później próbowałem w pliku ustawień C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Heroes of Might and Magic V\profiles\Unreal\user.cfg ustawić zmienne zgodnie z opisem ze strony http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/4...04/m/3951062544

setvar gfx_texture_mip = 1 ( or 2, then will be smaller textures)

setvar gfx_tnl_mode = 1

setvar gfx_fsaa = 0

setvar gfx_fullscreen (try 0 or1)

setvar gfx_resolution set smaller

Nawet rozdzielczość 800x600 nie pomogła

 

6. I w końcu w odruchu rozpaczy zgodnie z opisem na stronie http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/4...04/m/3951062544

I made some research and that what i found. To fix bug that GeForce MX is not supported should be changed ONLY ONE (!!!) byte in file H5_Game.exe. To do this simply

open this file (original, which was created during installation, not that one i said to download before) in any 16 editor and find this line

51 56 8b f1 8b 4e 08 2b 4e 04 8b 46 28 c1 f9

It should be changed to this

c3 56 8b f1 8b 4e 08 2b 4e 04 8b 46 28 c1 f9

Może z GF pomaga ale nie z Radeonem 9200

 

Nic nie pomogło :mur: Proszę o pomoc!

post-140966-1156362019_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie jedno pytanko: wszędzie piszą, że oprócz walk turowych, można też walczyć w czasie rzeczywistym. Albo jestem ślepy i nie widze tej opcji, albo jest ona gdzieś ukryta :blink: . Wie ktoś jak to włączyć?

Z tego, czego dowiedziałem się na forum Heroesa, to ta walka w czasie rzeczywistym jest na razie niemożliwa.

nie ma mozliwosci grania w heroes w trybie "rzeczyistym" zostanie to umozliwione badz w jednym z kolejnych patchy (optymistyczne podejscie) lub tez dopiero w dodatku...

Edytowane przez mayo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem rozwiązanie - wystarczy wejść do BIOSU, wcisnąć Ctrl-F1 (przynajmniej w płycie Gigabyte GA-K8NS) i ustawić [/b] na 128 lub 256MB.

Przykładowe informacje z internetu dotyczące AGP aperture size zamieszczam poniżej.

AGP aperture size - dotyczy obsługi karty graficznej AGP, a dokładniej - określa ile pamięci operacyjnej (RAM) chcemy przeznaczyć na dane (najczęściej tekstury - kolorowe obrazy, którymi są pokrywane trójwymiarowe obiekty w dzisiejszych grach), które nie zmieszczą się w lokalnej pamięci karty graficznej (zazwyczaj ma ona od 8 do 32 megabajtów). Najczęściej wartość parametru AGP aperture size może wynosić 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256 megabajtów. Pamięć ta jest wykorzystywana w sposób dynamiczny, to znaczy, że karta używa jej tyle, ile jest w danej chwili niezbędne (bez przekraczania ustalonej w BIOS'ie wartości). To my (ew. producent komputera) decydujemy o tym jaki obszar pamięci udostępnimy, przez odpowiednią zmianę wartości tej opcji BIOS'u.

http://www.dzikie.net/index.php?art=ahtlon...p=4&cpage=1

http://twojepc.pl/artykuly1.php?id=aperature_size_vs_geforce

A tak w ogóle chyba przydałaby się karta 256MB a nie 64MB i szybsza niż Radeon 9200

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problemik, a mianowicie Kampania Sylvan (przedostatnia) i ostatnia jej misja, tak w 4 miesiącu nagle gdy kończę rundę pasek ruchu "morskiego" gracza w każdej turze staje tak na 1/4 i nie chce się ruszyć przez około 10 minut po czym "puszcza" robie swoje ruchy i gdy kończe ture jest to samo znowu pasek zatrzymuje się na 1/4 i znowu 10 min. Ktoś sięz tym może spotkał, albo może wiedzieć o co chodzi bo nie mam zamiaru tak grać bo bym tą misję robił tydzień.

 

Najnowszy PAtch jest , Polska wersja DVD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... tez mialem na poczatku misji problemy, bo co i rusz przylatywal koles z armia na wypasie. Wracalem sie, to ten uciekal, i tak w kolo Wojtek...

 

W koncu zrobilem tak: ufortyfikowalem wszystkie zamki jak sie dalo, wykupywalem w nich w kolko jednostki (w Haven wszystko zostalo w garnizonie, z Necro bralem Markalem, Isabel ganiala i zbierala jednostki z cmentarza), gosc przyjechal, podbil Haven (troche przy tym slabnac, bo obrona byla spora), potem polecial do Necro, znowu sie chwile pomeczyl z tym co tam bylo (ze stratami ofkors), po czym Isabel odbilem Haven a Markalem dopadlem goscia jak wylazl z zamku. Straty byly duze, ale polegl. Dlugo to wszystko trwalo, potgem musialem jeszcze odbudowac troche armie, ale przynajmniej do konca misji mialem wzgledny spokoj i nie spotkalem zadnego herosa, z ktorym Markal nie dalby sobie rady.

 

Jak juz wyklepalem tego, to nie pojawil sie zaden inny, ktory byl w stanie mi powaznie zagrozic i moglem poplynac na drugi kontynent i zaczac robic cele misji.

 

Dosc istotne w tej misji jest zbieranie jednostek z mapy Markalem - bardzo szybko mozna na poczatku zgromadzic znosna armie. Umiejetnosci nekromantyczne i czar Raise Dead to podstawa - pierwsze przydaje sie do zbierania chorych ilosci lucznikow, drugie do ratowania jednostek w sytuacji krytycznej i minimalizowania strat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem tak jak napisałeś i wszystko wyszło dobrze i już myślałem że bede miał spokój a tu po jakimś miesiącu jeszcze wieksza armia zaczeła mnie atakowac ale jakos sobie poradziłem. Jeszcze tej misji nie przeszłem ale może teraz sie uda :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamietam, to utrzymanie startowych zamkow nie jest wymogiem - jesli masz duza armie, mozesz pokusic sie o zostawienie startowej wyspy i skoncentrowanie sie na podbiciu zamkow bedacych celami misji. Ew. po ich podbiciu mozesz odzyskac zamki startowe, zeby szybciej nabic potrzebna kase.

 

Aha, miej na uwadze, ze podczas "konwersji" zamku na Necro szlag trafia rowniez jednostki w garnizonie - warto wiec je wczesniej ewakuowac byle jakim herosem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie przeszłem tą misje! :razz:

 

Ale musialem całkowicie inaczej ją przejść bo corat to silniejsze armie do mnie przychodziły.

Zaczełem od nowa i odrazu ruszylem na tamten kontynet i zdobylem pierszy zamek kiedy jeszcze był słaby potem szybko drógi i tak wszystko poszło dzięki szybkości :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje nieco temacik :)

 

Dostalem dzis od rodzicow na imieniny Heroesy V w polskiej wersji i jestem pod wrazeniem polskiego wydania: fajne pudelko, instrukcja full-kolor na kredowym papierze, rozpiska klawiszologii (papier powlekany), spis jednostek (znow papier powlekany), poradnik (a wlasciwie opis przejscia wszystkich map kampanii) - znow paier kredowy w pelnym kolorze, Heroes III jako dodatek (moj trzeci egzemplarz :lol: ), koszulka (to juz bonus by Empik) - a to wszystko za niecale 100zl. Jak dla mnie bomba - wiecej takich wydan prosze 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...