Dziobak Opublikowano 13 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2006 Gierka przewypaśna :D będę miał co robić w długie wakacyjne dni. Tylko już w parę sekund po włączeniu buga wypatrzyłem... postacie w cut-scenkach nie ruszają ustami :-| Niby małe niedopatrzenie, ale psuje świetne wrażenie, które zostawia po sobie gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[Shinigami] Opublikowano 13 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2006 (edytowane) Gierka przewypaśna :D będę miał co robić w długie wakacyjne dni. Tylko już w parę sekund po włączeniu buga wypatrzyłem... postacie w cut-scenkach nie ruszają ustami :-| Niby małe niedopatrzenie, ale psuje świetne wrażenie, które zostawia po sobie gra. A czego się spodziewałeś po krótkich scenach rodem wyjętych z Warcraft 3 ? :D Nawet Dawn Of War Winter Assault ma taki zonk ;] BTW Budowanie zamku nagle zrobiło się ciekawsze od czasu H3 właśnie przez punkty zamkowe jak zauwazył kolega strone wcześniej :) w H3 to w zasadzie jeden schemat był ( ewentualnie dwa uwzględniając ten z zaczynaniem od potworów a nie kasy ). Edytowane 13 Maja 2006 przez Shiningami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 13 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2006 ja juz skonczylem pierwsza kampanie, gra jest grywalna! W piatek gralem od rana do 20stej z krotkimi przerwami 8O nawet w oblivionie nie mam takich sesji :-) nie wiem co ta seria ma w sobie ze tak absorbuje przeciez tam sie nic nie dzieje w sumie :-) . Gra przcina lekko na obracaniu ale generalnie w max dtalach jest ~35fps. Jak sie obnizy kamere i sie panorame zrobi a w odali jest lawa itp to jest kiepsko ale to sporadyczne momenty. Grafa oblesna ^_^ (cut scenki ssą na maxa) ale gra sie broni. Widac ze interfejs to jest przemyslana konstrukcja nic nie jest przypadkowe. Drazni mnie tylko jedno. Ja rozumiem ze malo byc prosto, powrot do korzeni bla bla bla, ok - w sumie to wyszlo na dobre. Ale bohaterzy w menu to jest DRAMAT. Jakies ubogie wizerunki (UBOGIE) i brak modelu calej postaci, mogli dac postac w 3D i artefakty w czasie rzeczywistym, albo chociaz 2D i opracowac wizerunki wszystkich w poszczegolnych zgrojach tarczach artefaktach, z 2D to juz byl by pikus, nie wiem czego tego nie zrobili :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[Shinigami] Opublikowano 13 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2006 Pod względem postaci jako "statystyka" to jednak H3 był ciutek lepszy ;] Niby teraz ta postać jest 3d itd. no ale jest niezmienna i do tego lecą z niej smrody jak masz wypasione wojo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C.R.A.S.H Opublikowano 13 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2006 Cierpliwie czekam na pełną wersję Heroes V po Polsku =) Już na samą myśl, że to 8 Czerwca [prawdopodobnie?] odbędzie się premiera gry, to płakać mi się chce ze szczęścia... Grając w demo Heroes V zupełnie straciłem poczucie czasu. Gra wciągneła mnie do reszty! Według mnie H5 będzie zdecydowanie popularniejsza niż H3, ponieważ to tylko ulepszenie "trójeczki". Kilka innowacji i... wielki sukces gry [oby]. Miejmy nadzieję, że Ubi będzie współpracować na poziomie z CDProjektem... i dostaniemy gierkę jak najszybciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ran'dall_ Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 (edytowane) Też czekam na polska wersje :] Mam nadzieje ze na moim configu pojdzie przynajmniej w średnich* detalach bo jak nie to ..........$%^&*^^&*. Zna ktos może minimalne/rekomendowane wymagania tego herosa?? *mam male wymagania jesli chodzi o plynnosc (tak 20FPS) :wink: Edytowane 14 Maja 2006 przez _Ran'dall_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3qu!l!br!um Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 Zna ktos może minimalne/rekomendowane wymagania tego herosa?? Minimum ------- - OS: Windows 2000/XP, SP2, DirectX 9.0C - CPU: Pentium 4 / Athlon 1.5 GHz or higher - RAM: 512 MB or higher - Video: 128 MB AGP GeForce4 Ti4200 / RADEON 8500 or higher video card - CD/DVD-ROM speed: 32x - Sound: DirectX compatible PCI 16-bit sound card Recommended ----------- - OS: Windows 2000/XP, SP2, DirectX 9.0C - CPU: Pentium 4 / Athlon 2,4 GHz or higher - RAM: 1024MB or higher - Video: 256 MB AGP 8x GeForceFX 6600 / RADEON x800 or higher video card - CD/DVD-ROM speed: 32x - Dolby Surround 5.1 sound processor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_Works Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 ja juz skonczylem pierwsza kampanieUtknalem w misji gdzie trzeba spotkac armie Alarona ta mapa gdzie jest zburzony most, mozesz cos podpowiedziec? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 musisz isc do podziemia po buty a tak przy okazji - przeszedl ktos trzecia misje drugiej kampanii? [demon campain - the conquer] staram sie rushowac kompa ale bez wzgledu czy atakuje go w pierwszym miesiacu czy drugim czy trzecim zawsze wyskakuje mi koles co ma 100 wszystkiego prawie :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasztecik Opublikowano 15 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2006 Zabiles druidow ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 15 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2006 heh przechodzilem cala trojke na najwyzszym poziomie i nagle w piatce mnie zacmilo - zamiast zdobywac zamki okoliczne od razu rushowalem na glowny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_Works Opublikowano 15 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2006 musisz isc do podziemia po butyTHX, to oczywiscie podzialalo mialem zalozone jakis inne. Nastepna misja to ta makabra co byla w demie jest na to jakas taktyka albo 'der knif'? staram sie rushowac kompaOCB? Co to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 15 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2006 rush, rushowac - zapozyczone ze starcrafta, gdzie odkad tylko mogles produkowac cos co zabija wysylales to na wroga. po prostu zamiast siedziec w zamku i pol roku woja budowac cisne do przodu z tym co mam nie przerazajac sie stratami. ma ktos save z "demon campaign - the ship" [misja czwarta] baardzo bym prosil na mienso@gmail.com :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 15 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2006 (edytowane) rushowanie moze przechodzi w multi gdzie sa rowne szanse. Ale nie w singlu nie a juz prawia wogole ten temat nie istnieje w pojedynczych misjach, szczegolnie w pietej czesci hirkow. Mialem na starcie zero a przeciwnik chodzil juz z 3 poziomowymi jednostakami az mi zamek najechal i po prostu mnie zmiazdzyl. Nawet nie pierdnolem a kalkulowalem kazda ture jak w szahach. Natomiast napewno w herosach zawsze trzeba sie bylo bic. Bic, bic i jeszcze raz bic, nie popuszczac walk tylko nabijac exp. z kreaturami wolnostojacymi. Edytowane 15 Maja 2006 przez kurek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 15 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2006 wszystkie kampanie h3 na najwyzszych poziomach przeszedlem rusciach!ac, myslalem ze mimo pkt za zamek ten element nie zostanie zmieniony, jak widac my bad :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr0chu Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 Dolaczam sie do pytanka ktos ma pomysl jak przejsc 3 misje demonow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 pomysl jest, spoznilem sie ostatnio o 1 tydzien spawnu: musisz przejac conajmniej 2 miasta elfow zeby jako tako sie utrzymac. w polowie drugiego miesiace ten gilcostam znowu atakuje i wtedy najlepiej sie bronic w miescie elfow polozonym na polnoc od demonow [tamto miasto mozna na maxa rozbudowac] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr0chu Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 (edytowane) Ta mapa jest dla mnie nie do przejscia za slaby jestem. :( Edytowane 16 Maja 2006 przez Si3beN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 ta mapa jest prosta. jak pokoncze co ma do zrobienia sprobuje jeszcze raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MesJasZ Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 HOMM 5 mam i ja..... Pierwsze wrażenia - po 5 h grana co chwila skojarzenia z nieśmiertelnym Warcraftem III podobna scena w menu, ogólna wizja grafy. THE GOOD, - system rozwijania umiejętności - rewelacja! - duże pole walki THE BAD, -intro kiepskie, zawiodłem się troszkę -muzyka - wglębiam się, może będzie dobrze -obsluga - niestety duży minus ... może za dużo gralem w WoGa, ale ...do wielu rzeczy z trudem się przywyczaję albo ....odpuszczę. -miasto - dlaczego nie zostawili tego w 2D???? gubię się jak dziecko we mgle..., nieczytelne ikonki budynków..... ZERO przejrzystości.... -mapa - ladna i kolorowa - ale jak w to gram to mi się Etherlords 2 przypomina... -wydaje się, że heros może mniej ekwipunku założyć niż w trójce -nie znalazlem jeszcze herosów specjalizujących się w danym typie jednostki dzięki czemu dającym im bonusa. -jak na mapie zobaczyć jakie jednostki ma w danym czasie armia herosa? AND THE UGLY: - animacja postaci w scenkach na enginie gry - nie wymagam cudów, ale panowie - jak robimy 3d to robimy dobre 3d a nie trochę na odlew... Warcraft wyszedł 3 lata temu i cutscenki były takie same jak nie lepsze.. Gram w 1280x1024, detale high, max anizo, bez fsaa. Działa płynnie, choć z wykresu temperatur wynika, że homm5 bardziej stresuje mojego radka niż np. taki oblivion ;) O tyle dziwne, że w Oblivion widać, że grafa daje po oczach.... a tu? .... cóż... Niestety nie mogę oprzeć się wrażeniu - że ubisoft - po wykupieniu 3DO skręcił w stronę kolorowej i koniecznie 3D grafiki, stawiając na piedestale wygląd zamiast miodności - Wiem gra jest niewątpliwie miodna...ale wydaje mi się że umiarkowanie - a trzecia część sagi homm podniosła tu poprzeczkę bardzo wysoko...( i nie tylko trzecia). Producenci olali fanów, którzy prosili - zróbcie grę w 2D, taki już heroes ma klimat... ale nie dziwię się producentom - chcą zarobić a gra 2d na pewno gorzej by się sprzedawała... A mi się marzy Heroes w pięknej oprawie graficznej, artystyczne 1600x1200, koniecznie 2D.... Cóż...może ktoś kiedyś przerobi jakoś HOMM 5... a zawsze pozostaje H3+WOG do którego chcąc nie chcąc będę porównywał piątkę. Tyle wrażeń póki co, na razie lekkie rozczarowanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 16 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2006 (edytowane) -miasto - dlaczego nie zostawili tego w 2D???? gubię się jak dziecko we mgle..., nieczytelne ikonki budynków..... ZERO przejrzystości....nie mow ze latasz po miescie i klikasz na budynki -wydaje się, że heros może mniej ekwipunku założyć niż w trójcei bardzo dobrze. w trojce miales 30 pierscionkow i 500 innych bling blingow +buty+skarpetki+kapota (o zestawach ktore sa nie do zdobycia (chyba ze lubisz pol roku jedna mape nawalac) nie wspomne) -jak na mapie zobaczyć jakie jednostki ma w danym czasie armia herosa? prawy klik na herosa lub jego portret -nie znalazlem jeszcze herosów specjalizujących się w danym typie jednostki dzięki czemu dającym im bonusa. Producenci olali fanów, którzy prosili - zróbcie grę w 2D, taki już heroes ma klimat... ale nie dziwię się producentom - chcą zarobić a gra 2d na pewno gorzej by się sprzedawała... A mi się marzy Heroes w pięknej oprawie graficznej, artystyczne 1600x1200, koniecznie 2D.... Cóż...może ktoś kiedyś przerobi jakoś HOMM 5... a zawsze pozostaje H3+WOG do którego chcąc nie chcąc będę porównywał piątkę. sami nie wiecie czego chcecie. jakby dali 2d to by kazdy jeczal ze to kolejny dodatek do trojki i nic nowego. a i zle ze w ogole cos osmielili sie zmienic. 3d jest dobre i koniec - czy lepsze rzecz gustu. trojka to prawie ideal, zeby ja przebic piatka musiala by miec wybor 2d-3d przy czym 3d tak samo muli kompa jak 2d w h3 :) jedyne czego mi brakuje w piatce to uber duze xxxxl mapy. ale niestety wtedy i 20gb ramu by nie wystarczylo :( Edytowane 16 Maja 2006 przez tukamon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 3d jest dobre i koniec - czy lepsze rzecz gustu troche bez sensu jest to zadanie. czy 3d jest dobre? rzecz gustu. zalezy w jakim rodzaju gry chcemy wykorzystac 3d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 THE GOOD, - system rozwijania umiejętności - rewelacja! - duże pole walki Czy te pole walki jest rzeczywiście takie duże? IMHO jest dosyć małe, zwłaszcza gdy dowodzimy armią złożoną głównie z wielkich jednostek (gryfy, treanty itp.). Rozwój postaci nie jest zły, przypomina ten z Heroesa 3 + dochodzą do tego skille. Ogólnie jest ok, choć przyznam się, że wszystkiego jeszcze nie zdążyłem poznać. THE BAD, -intro kiepskie, zawiodłem się troszkę -muzyka - wglębiam się, może będzie dobrze -obsluga - niestety duży minus ... może za dużo gralem w WoGa, ale ...do wielu rzeczy z trudem się przywyczaję albo ....odpuszczę. -miasto - dlaczego nie zostawili tego w 2D???? gubię się jak dziecko we mgle..., nieczytelne ikonki budynków..... ZERO przejrzystości.... -mapa - ladna i kolorowa - ale jak w to gram to mi się Etherlords 2 przypomina... -wydaje się, że heros może mniej ekwipunku założyć niż w trójce -nie znalazlem jeszcze herosów specjalizujących się w danym typie jednostki dzięki czemu dającym im bonusa. - Intro kiepskie, ale intro nigdy nie było silną stroną Heroesów. Fajnie jakby było intro takie jak chociażby w Warcrafcie 3. Skoro się wzorowali na W3, to mogli też intro podobne (czyt. bardzo dobre) zrobić. ;) - Muzyka jest ok. Nie denerwuje, no może z wyjątkiem muzyki w mieście Haven. ;) Ogólnie muzyka jest w porządku, zastanawiam się jak przenieść ją do Obliviona lub Morrowinda. :blurp: - Obsługa. Tu jest faktycznie kiepsko. Zaatakować przeciwnika podczas walki w taki sposób, jaki chcemy (bez ruszania kamery) często graniczy z cudem. Gorzej jest jeszcze w przypadku mapy, na której zbieramy surowce, przejmujemy budynki itp. Trzeba się przyzwyczaić do tego kursora, bo mam wrażenie, iż w porównaniu do innych gier jest on niedopracowany. Nie wiem czy Wy też macie takie problemy z "wycelowaniem"? Można oczywiście kamerę ustawić, ale nie zmienia to faktu, iż kursor wnerwia. - Miasto w 3D. W sumie to dobrze. Chcemy kupić wojsko - wciskamy R lub wybieramy z prawego panelu odpowiednią opcję. Chcemy kupić budynek - wciskamy B, balistę/heroesa/zobaczyć czary w Mage Guild - jest odpowiednia opcja w okrągłych panelach. Wybieranie pojedyńczych budynków w celu zakupu danej jednostki jest bez sensu, w końcu po coś ten fort/cytadela jest. ;) - Mapa. Nic dziwnego, że Ci się kojarzy z Etherlords, wszak to ten sam zespół tworzył Etherlords (Nival...). Dzisiejsze gry "muszą" mieć ładną grafikę i bajerki cieszące oko, przez co traci się trochę na przejrzystości. - Ekwipunek. W H5 możemy założyć łącznie 9 przedmiotów. W H3 było ich, o ile się nie mylę, 13. 9 przedmiotów zakładanych na bohatera i 4 inne takie jak wóz z drewnem, sakwy pieniędzy itp. - Hereosów specjalizujących się w danych jednostkach też nie znalazłem. Sądzę, że czegoś takiego w tej części nie ma. Są za to skille typowe dla danych zamków. Inferno ma na przykład skilla Gating, Sylvan - favourite enemy (czy jakoś tak ;)), Haven - Trening w mastach. Ogólnie do minusów bym tego nie zaliczył. AND THE UGLY: - animacja postaci w scenkach na enginie gry - nie wymagam cudów, ale panowie - jak robimy 3d to robimy dobre 3d a nie trochę na odlew... Warcraft wyszedł 3 lata temu i cutscenki były takie same jak nie lepsze.. - Scenki same w sobie są na razie słabe (zacząłem 3 misję w drugiej kampanii, więc może się coś zmieni). - Grafika 2D. Bez przesady, da się grać w 3D. Ubisoft jak to ująłeś "skręcił w stronę kolorowej i koniecznie 3D grafiki, stawiając na piedestale wygląd zamiast miodności". Co do tej miodności nie mogę się zgodzić, bo jaki związek ma miodność z grafiką? Dla mnie IMHO nie ma żadnego. jedyne czego mi brakuje w piatce to uber duze xxxxl mapy. ale niestety wtedy i 20gb ramu by nie wystarczylo :(Zgadza się, mapy w H5 są małe. Do tego tylko 2 mapy very big w podstawce i które nie są specjalnie przemyślane (są schematyczne). Zamiast pięknej grafiki mogli zrobić większe mapy i mniejsze wymagania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 (edytowane) trafic na kupke zlota czy surowcow na mapie jak jest maksymalnie kamera oddalona to czasami mission imposible III. Trzeba przyblizac kamere i odalac. Mimo ze konik na kursorze ma podniesione kopyta do gory to i tak bohater staje obok. Strasznie to wnerwia. Jak to mozliwe ze to na bta testach nie wyszlo to nie wiem. Edytowane 17 Maja 2006 przez kurek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 zgadza sie. w trojce wystarczylo najechac przednimi kopytami, teraz trzeba zadem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 Raczej chodzi o to, ze kursor zawsze zamienia sie w konia z podniesionymi kopytami, a nie tak jak wczesniej, tylko gdy wybieralo sie surowiec/kopalnie/skarb/itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 do tych co przejsc czegos nie moga - trainer juz jest: megagames.com Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 jak mam przejsc etap 'the fall of king' jezeli nie moge rozwalic tej bramy(potworkow jest po kilka tysiecy :D z kazdego rodzaju :) ) co doprowadza do zamku do piekla . pozatym mam zrobic jakis budynek "tears..." kopie dziure przy zamku i nic :/ demko luzem przeszedlem a tu mam lipe :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 jesli uzbierasz wszystkie obeliski masz puzzle-map na ktorej widac klikniete miejsce docelowe twojego herosa. pamietaj ze artefakt znajduje sie przy rogach bardziej niz przy pudle. co do bramy - specjalnie tak zrobine abys zamku nie skosil. po prostu musisz wyczekac az wszystkie ataki przejda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 17 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2006 jak mam przejsc etap 'the fall of king' jezeli nie moge rozwalic tej bramy(potworkow jest po kilka tysiecy :D z kazdego rodzaju :) ) co doprowadza do zamku do piekla .Sprawdź objectives. Najprawdopodobniej musisz Godrica przeprowadzić przez południową bramę. Później pojawi się bohater z Inferno, którego nie da rady pokonać (chyba żebyśmy grali kilkanaście dni na tej mapie). ;) Następnie przybędzie Nicolai i włączy się cutscenka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...