Skocz do zawartości
P1T3RR0

Heroes of Might and Magic V

Rekomendowane odpowiedzi

Gierka przewypaśna :D będę miał co robić w długie wakacyjne dni. Tylko już w parę sekund po włączeniu buga wypatrzyłem... postacie w cut-scenkach nie ruszają ustami :-| Niby małe niedopatrzenie, ale psuje świetne wrażenie, które zostawia po sobie gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gierka przewypaśna :D będę miał co robić w długie wakacyjne dni. Tylko już w parę sekund po włączeniu buga wypatrzyłem... postacie w cut-scenkach nie ruszają ustami :-| Niby małe niedopatrzenie, ale psuje świetne wrażenie, które zostawia po sobie gra.

A czego się spodziewałeś po krótkich scenach rodem wyjętych z Warcraft 3 ? :D Nawet Dawn Of War Winter Assault ma taki zonk ;]

 

BTW Budowanie zamku nagle zrobiło się ciekawsze od czasu H3 właśnie przez punkty zamkowe jak zauwazył kolega strone wcześniej :) w H3 to w zasadzie jeden schemat był ( ewentualnie dwa uwzględniając ten z zaczynaniem od potworów a nie kasy ).

Edytowane przez Shiningami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja juz skonczylem pierwsza kampanie, gra jest grywalna! W piatek gralem od rana do 20stej z krotkimi przerwami 8O nawet w oblivionie nie mam takich sesji :-) nie wiem co ta seria ma w sobie ze tak absorbuje przeciez tam sie nic nie dzieje w sumie :-) . Gra przcina lekko na obracaniu ale generalnie w max dtalach jest ~35fps. Jak sie obnizy kamere i sie panorame zrobi a w odali jest lawa itp to jest kiepsko ale to sporadyczne momenty. Grafa oblesna ^_^ (cut scenki ssą na maxa) ale gra sie broni. Widac ze interfejs to jest przemyslana konstrukcja nic nie jest przypadkowe.

 

Drazni mnie tylko jedno. Ja rozumiem ze malo byc prosto, powrot do korzeni bla bla bla, ok - w sumie to wyszlo na dobre. Ale bohaterzy w menu to jest DRAMAT. Jakies ubogie wizerunki (UBOGIE) i brak modelu calej postaci, mogli dac postac w 3D i artefakty w czasie rzeczywistym, albo chociaz 2D i opracowac wizerunki wszystkich w poszczegolnych zgrojach tarczach artefaktach, z 2D to juz byl by pikus, nie wiem czego tego nie zrobili :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cierpliwie czekam na pełną wersję Heroes V po Polsku =) Już na samą myśl, że to 8 Czerwca [prawdopodobnie?] odbędzie się premiera gry, to płakać mi się chce ze szczęścia...

 

Grając w demo Heroes V zupełnie straciłem poczucie czasu. Gra wciągneła mnie do reszty! Według mnie H5 będzie zdecydowanie popularniejsza niż H3, ponieważ to tylko ulepszenie "trójeczki". Kilka innowacji i... wielki sukces gry [oby].

 

Miejmy nadzieję, że Ubi będzie współpracować na poziomie z CDProjektem... i dostaniemy gierkę jak najszybciej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też czekam na polska wersje :] Mam nadzieje ze na moim configu pojdzie przynajmniej w średnich* detalach bo jak nie to ..........$%^&*^^&*. Zna ktos może minimalne/rekomendowane wymagania tego herosa??

 

*mam male wymagania jesli chodzi o plynnosc (tak 20FPS) :wink:

Edytowane przez _Ran'dall_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zna ktos może minimalne/rekomendowane wymagania tego herosa??

Minimum

-------

 

- OS: Windows 2000/XP, SP2, DirectX 9.0C

- CPU: Pentium 4 / Athlon 1.5 GHz or higher

- RAM: 512 MB or higher

- Video: 128 MB AGP GeForce4 Ti4200 / RADEON 8500 or higher video card

- CD/DVD-ROM speed: 32x

- Sound: DirectX compatible PCI 16-bit sound card

 

 

Recommended

-----------

 

- OS: Windows 2000/XP, SP2, DirectX 9.0C

- CPU: Pentium 4 / Athlon 2,4 GHz or higher

- RAM: 1024MB or higher

- Video: 256 MB AGP 8x GeForceFX 6600 / RADEON x800 or higher video card

- CD/DVD-ROM speed: 32x

- Dolby Surround 5.1 sound processor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musisz isc do podziemia po buty

 

a tak przy okazji - przeszedl ktos trzecia misje drugiej kampanii? [demon campain - the conquer]

staram sie rushowac kompa ale bez wzgledu czy atakuje go w pierwszym miesiacu czy drugim czy trzecim zawsze wyskakuje mi koles co ma 100 wszystkiego prawie :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musisz isc do podziemia po buty

THX, to oczywiscie podzialalo mialem zalozone jakis inne. Nastepna misja to ta makabra co byla w demie jest na to jakas taktyka albo 'der knif'?

 

staram sie rushowac kompa

OCB? Co to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rush, rushowac - zapozyczone ze starcrafta, gdzie odkad tylko mogles produkowac cos co zabija wysylales to na wroga.

po prostu zamiast siedziec w zamku i pol roku woja budowac cisne do przodu z tym co mam nie przerazajac sie stratami.

 

ma ktos save z "demon campaign - the ship" [misja czwarta] baardzo bym prosil na mienso@gmail.com :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rushowanie moze przechodzi w multi gdzie sa rowne szanse. Ale nie w singlu nie a juz prawia wogole ten temat nie istnieje w pojedynczych misjach, szczegolnie w pietej czesci hirkow. Mialem na starcie zero a przeciwnik chodzil juz z 3 poziomowymi jednostakami az mi zamek najechal i po prostu mnie zmiazdzyl. Nawet nie pierdnolem a kalkulowalem kazda ture jak w szahach.

Natomiast napewno w herosach zawsze trzeba sie bylo bic. Bic, bic i jeszcze raz bic, nie popuszczac walk tylko nabijac exp. z kreaturami wolnostojacymi.

Edytowane przez kurek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomysl jest, spoznilem sie ostatnio o 1 tydzien spawnu:

musisz przejac conajmniej 2 miasta elfow zeby jako tako sie utrzymac. w polowie drugiego miesiace ten gilcostam znowu atakuje i wtedy najlepiej sie bronic w miescie elfow polozonym na polnoc od demonow [tamto miasto mozna na maxa rozbudowac]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HOMM 5 mam i ja.....

 

Pierwsze wrażenia - po 5 h grana co chwila skojarzenia z nieśmiertelnym Warcraftem III podobna scena w menu, ogólna wizja grafy.

 

THE GOOD,

 

- system rozwijania umiejętności - rewelacja!

- duże pole walki

 

THE BAD,

 

-intro kiepskie, zawiodłem się troszkę

-muzyka - wglębiam się, może będzie dobrze

-obsluga - niestety duży minus ... może za dużo gralem w WoGa, ale ...do wielu rzeczy z trudem się przywyczaję albo ....odpuszczę.

-miasto - dlaczego nie zostawili tego w 2D???? gubię się jak dziecko we mgle..., nieczytelne ikonki budynków..... ZERO przejrzystości....

-mapa - ladna i kolorowa - ale jak w to gram to mi się Etherlords 2 przypomina...

-wydaje się, że heros może mniej ekwipunku założyć niż w trójce

-nie znalazlem jeszcze herosów specjalizujących się w danym typie jednostki dzięki czemu dającym im bonusa.

-jak na mapie zobaczyć jakie jednostki ma w danym czasie armia herosa?

 

 

AND THE UGLY:

 

- animacja postaci w scenkach na enginie gry - nie wymagam cudów, ale panowie - jak robimy 3d to robimy dobre 3d a nie trochę na odlew... Warcraft wyszedł 3 lata temu i cutscenki były takie same jak nie lepsze..

 

 

Gram w 1280x1024, detale high, max anizo, bez fsaa. Działa płynnie, choć z wykresu temperatur wynika, że homm5 bardziej stresuje mojego radka niż np. taki oblivion ;) O tyle dziwne, że w Oblivion widać, że grafa daje po oczach.... a tu? .... cóż...

 

Niestety nie mogę oprzeć się wrażeniu - że ubisoft - po wykupieniu 3DO skręcił w stronę kolorowej i koniecznie 3D grafiki, stawiając na piedestale wygląd zamiast miodności - Wiem gra jest niewątpliwie miodna...ale wydaje mi się że umiarkowanie - a trzecia część sagi homm podniosła tu poprzeczkę bardzo wysoko...( i nie tylko trzecia). Producenci olali fanów, którzy prosili - zróbcie grę w 2D, taki już heroes ma klimat... ale nie dziwię się producentom - chcą zarobić a gra 2d na pewno gorzej by się sprzedawała...

 

A mi się marzy Heroes w pięknej oprawie graficznej, artystyczne 1600x1200, koniecznie 2D.... Cóż...może ktoś kiedyś przerobi jakoś HOMM 5... a zawsze pozostaje H3+WOG do którego chcąc nie chcąc będę porównywał piątkę.

 

Tyle wrażeń póki co, na razie lekkie rozczarowanie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-miasto - dlaczego nie zostawili tego w 2D???? gubię się jak dziecko we mgle..., nieczytelne ikonki budynków..... ZERO przejrzystości....

nie mow ze latasz po miescie i klikasz na budynki

-wydaje się, że heros może mniej ekwipunku założyć niż w trójce

i bardzo dobrze. w trojce miales 30 pierscionkow i 500 innych bling blingow +buty+skarpetki+kapota

(o zestawach ktore sa nie do zdobycia (chyba ze lubisz pol roku jedna mape nawalac) nie wspomne)

-jak na mapie zobaczyć jakie jednostki ma w danym czasie armia herosa?

prawy klik na herosa lub jego portret

-nie znalazlem jeszcze herosów specjalizujących się w danym typie jednostki dzięki czemu dającym im bonusa.

Producenci olali fanów, którzy prosili - zróbcie grę w 2D, taki już heroes ma klimat... ale nie dziwię się producentom - chcą zarobić a gra 2d na pewno gorzej by się sprzedawała...

 

A mi się marzy Heroes w pięknej oprawie graficznej, artystyczne 1600x1200, koniecznie 2D.... Cóż...może ktoś kiedyś przerobi jakoś HOMM 5... a zawsze pozostaje H3+WOG do którego chcąc nie chcąc będę porównywał piątkę.

sami nie wiecie czego chcecie. jakby dali 2d to by kazdy jeczal ze to kolejny dodatek do trojki i nic nowego. a i zle ze w ogole cos osmielili sie zmienic. 3d jest dobre i koniec - czy lepsze rzecz gustu.

trojka to prawie ideal, zeby ja przebic piatka musiala by miec wybor 2d-3d przy czym 3d tak samo muli kompa jak 2d w h3 :)

 

jedyne czego mi brakuje w piatce to uber duze xxxxl mapy. ale niestety wtedy i 20gb ramu by nie wystarczylo :(

Edytowane przez tukamon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

THE GOOD,

- system rozwijania umiejętności - rewelacja!

- duże pole walki

Czy te pole walki jest rzeczywiście takie duże? IMHO jest dosyć małe, zwłaszcza gdy dowodzimy armią złożoną głównie z wielkich jednostek (gryfy, treanty itp.).

Rozwój postaci nie jest zły, przypomina ten z Heroesa 3 + dochodzą do tego skille. Ogólnie jest ok, choć przyznam się, że wszystkiego jeszcze nie zdążyłem poznać.

 

THE BAD,

-intro kiepskie, zawiodłem się troszkę

-muzyka - wglębiam się, może będzie dobrze

-obsluga - niestety duży minus ... może za dużo gralem w WoGa, ale ...do wielu rzeczy z trudem się przywyczaję albo ....odpuszczę.

-miasto - dlaczego nie zostawili tego w 2D???? gubię się jak dziecko we mgle..., nieczytelne ikonki budynków..... ZERO przejrzystości....

-mapa - ladna i kolorowa - ale jak w to gram to mi się Etherlords 2 przypomina...

-wydaje się, że heros może mniej ekwipunku założyć niż w trójce

-nie znalazlem jeszcze herosów specjalizujących się w danym typie jednostki dzięki czemu dającym im bonusa.

- Intro kiepskie, ale intro nigdy nie było silną stroną Heroesów. Fajnie jakby było intro takie jak chociażby w Warcrafcie 3. Skoro się wzorowali na W3, to mogli też intro podobne (czyt. bardzo dobre) zrobić. ;)

- Muzyka jest ok. Nie denerwuje, no może z wyjątkiem muzyki w mieście Haven. ;) Ogólnie muzyka jest w porządku, zastanawiam się jak przenieść ją do Obliviona lub Morrowinda. :blurp:

- Obsługa. Tu jest faktycznie kiepsko. Zaatakować przeciwnika podczas walki w taki sposób, jaki chcemy (bez ruszania kamery) często graniczy z cudem. Gorzej jest jeszcze w przypadku mapy, na której zbieramy surowce, przejmujemy budynki itp. Trzeba się przyzwyczaić do tego kursora, bo mam wrażenie, iż w porównaniu do innych gier jest on niedopracowany. Nie wiem czy Wy też macie takie problemy z "wycelowaniem"? Można oczywiście kamerę ustawić, ale nie zmienia to faktu, iż kursor wnerwia.

- Miasto w 3D. W sumie to dobrze. Chcemy kupić wojsko - wciskamy R lub wybieramy z prawego panelu odpowiednią opcję. Chcemy kupić budynek - wciskamy B, balistę/heroesa/zobaczyć czary w Mage Guild - jest odpowiednia opcja w okrągłych panelach. Wybieranie pojedyńczych budynków w celu zakupu danej jednostki jest bez sensu, w końcu po coś ten fort/cytadela jest. ;)

- Mapa. Nic dziwnego, że Ci się kojarzy z Etherlords, wszak to ten sam zespół tworzył Etherlords (Nival...). Dzisiejsze gry "muszą" mieć ładną grafikę i bajerki cieszące oko, przez co traci się trochę na przejrzystości.

- Ekwipunek. W H5 możemy założyć łącznie 9 przedmiotów. W H3 było ich, o ile się nie mylę, 13. 9 przedmiotów zakładanych na bohatera i 4 inne takie jak wóz z drewnem, sakwy pieniędzy itp.

- Hereosów specjalizujących się w danych jednostkach też nie znalazłem. Sądzę, że czegoś takiego w tej części nie ma. Są za to skille typowe dla danych zamków. Inferno ma na przykład skilla Gating, Sylvan - favourite enemy (czy jakoś tak ;)), Haven - Trening w mastach. Ogólnie do minusów bym tego nie zaliczył.

 

AND THE UGLY:

- animacja postaci w scenkach na enginie gry - nie wymagam cudów, ale panowie - jak robimy 3d to robimy dobre 3d a nie trochę na odlew... Warcraft wyszedł 3 lata temu i cutscenki były takie same jak nie lepsze..

- Scenki same w sobie są na razie słabe (zacząłem 3 misję w drugiej kampanii, więc może się coś zmieni).

- Grafika 2D. Bez przesady, da się grać w 3D. Ubisoft jak to ująłeś "skręcił w stronę kolorowej i koniecznie 3D grafiki, stawiając na piedestale wygląd zamiast miodności". Co do tej miodności nie mogę się zgodzić, bo jaki związek ma miodność z grafiką? Dla mnie IMHO nie ma żadnego.

 

jedyne czego mi brakuje w piatce to uber duze xxxxl mapy. ale niestety wtedy i 20gb ramu by nie wystarczylo :(

Zgadza się, mapy w H5 są małe. Do tego tylko 2 mapy very big w podstawce i które nie są specjalnie przemyślane (są schematyczne).

Zamiast pięknej grafiki mogli zrobić większe mapy i mniejsze wymagania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trafic na kupke zlota czy surowcow na mapie jak jest maksymalnie kamera oddalona to czasami mission imposible III.

Trzeba przyblizac kamere i odalac. Mimo ze konik na kursorze ma podniesione kopyta do gory to i tak bohater staje obok. Strasznie to wnerwia.

Jak to mozliwe ze to na bta testach nie wyszlo to nie wiem.

Edytowane przez kurek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak mam przejsc etap 'the fall of king' jezeli nie moge rozwalic tej bramy(potworkow jest po kilka tysiecy :D z kazdego rodzaju :) ) co doprowadza do zamku do piekla .

 

pozatym mam zrobic jakis budynek "tears..." kopie dziure przy zamku i nic :/

 

demko luzem przeszedlem a tu mam lipe :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli uzbierasz wszystkie obeliski masz puzzle-map na ktorej widac klikniete miejsce docelowe twojego herosa. pamietaj ze artefakt znajduje sie przy rogach bardziej niz przy pudle.

co do bramy - specjalnie tak zrobine abys zamku nie skosil. po prostu musisz wyczekac az wszystkie ataki przejda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak mam przejsc etap 'the fall of king' jezeli nie moge rozwalic tej bramy(potworkow jest po kilka tysiecy :D z kazdego rodzaju :) ) co doprowadza do zamku do piekla .

Sprawdź objectives.

 

Najprawdopodobniej musisz Godrica przeprowadzić przez południową bramę. Później pojawi się bohater z Inferno, którego nie da rady pokonać (chyba żebyśmy grali kilkanaście dni na tej mapie). ;) Następnie przybędzie Nicolai i włączy się cutscenka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...