Skocz do zawartości
P1T3RR0

Heroes of Might and Magic V

Rekomendowane odpowiedzi

chwilowo gram bez patcha, szkoda mi 50mb zeby sciagnac :D wiec chcialbym sie zapytac czy pewna rzecz juz dziala: podczas kampanii elfow glowny bohater ma skilla "imbue arrow" czyli wybierasz zaklecie jakies i ono jest dodawane do kazdego ataku bohatera. czy wam ten wynalazek dziala bo mi nie :/

mi działa bez patcha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos podzielic sie wskazowkami co do 5 misji w 2 Kampani. Tej co jest duzo malutkich wysepek. Dochodze do momentu gdzie Emerald Dragons pilnuja dostepu do mostu i niestety nie jestem w stanie ich pokonac jest ich ze 39. Moze dobrym rozwiazaniem byloby bardzo szybko dotrzec do tych smokow, nie tracic za duzo czasu na zbieranie skarbow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos podzielic sie wskazowkami co do 5 misji w 2 Kampani. Tej co jest duzo malutkich wysepek. Dochodze do momentu gdzie Emerald Dragons pilnuja dostepu do mostu i niestety nie jestem w stanie ich pokonac jest ich ze 39. Moze dobrym rozwiazaniem byloby bardzo szybko dotrzec do tych smokow, nie tracic za duzo czasu na zbieranie skarbow?

Tez tak mysle. Ja uporałem sie z nimi dosyc szybko i na pewno nie było ich ze 39, wiec radziłbym odwiedzic tylko military post i miejsce gdzie rekrutuje sie cerbery plus imo konieczne pozbyc sie tych potworów stróżujących pit fiendy/lordy, które chcą sie dołączyć do armi.Pamietam ze ja odwiedziłem kartografa który zlikwidował tą upierdliwą mgłę ale zeby go zobaczyc to tez trzeba z innymi emerald dragonami powalczyc;)No i chyba kwestia poziomu trudnosci zostaje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z przejściem misji w ktrorej mam zanleźć "łze ahsy" jest to misja Krolowa – misja piąta upadek krola. Bardzo prosze o wskazanie miejsca gdzie ona się znajduje.

Edytowane przez Thunder86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z przejściem misji w ktrorej mam zanleźć "łze ahsy" jest to misja Krolowa – misja piąta upadek krola. Bardzo prosze o wskazanie miejsca gdzie ona się znajduje.

Oblokaj co napisałem :P

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie wiecie może jak zmienić poziom trudności podczas trwającej już kampanii na jakiś inny niż wybraliśmy na początku gry, bo jakoś za szybko idzie mi przechodzenie gry

 

grzebałem trochę w pliku user.cfg, ale nic nie znalazłem

 

//============================================================================

// generated by the game, please do not modify

//============================================================================

setvar Options.Tooltips.HoverTimeout = 1

setvar Options.Tooltips.RightClickEnabled = 1

setvar Options.Tutorial.Blink.cast_spell_blink = 1

setvar Options.Tutorial.Blink.defend_blink = 1

setvar Options.Tutorial.Blink.end_of_turn_blink = 0

setvar Options.Tutorial.Blink.hero_blink = 1

setvar Options.Tutorial.Hint.level_up_hint = 1

setvar Options.Tutorial.Hint.magic_skills = 1

setvar Options.Tutorial.Hint.pwl_bonus_selection = 1

setvar Options.Tutorial.Hint.spell_book_hint = 1

setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m1_faerie = 1

setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m1_mill = 1

setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m1_t10 = 1

setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m1_t11_5 = 1

setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m1_t6_1 = 1

setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m1_t6_2 = 1

setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m1_t9_1 = 1

setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m3_t10 = 1

setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m3_t6 = 1

setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m4_t1 = 1

setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m4_t13 = 1

setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m4_t14 = 1

setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m4_t2 = 1

setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m4_t4 = 1

setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m4_t5 = 1

setvar Options.Tutorial.Msg.c1_m4_t7 = 1

setvar adapter_to_use = 0

setvar adventure_quick_combat = 0

setvar adventure_scroll_speed = 1

setvar adventure_speed_ai = 2

setvar adventure_speed_human = 1

setvar ai_time_limit = 180000

setvar alt_highlight_adventure_objects = 0

setvar app_always_active = 0

setvar autosave = 1

setvar camera_cinematic = 1

setvar combat_dynamic_mode = 0

setvar combat_new_autoplacing = 1

setvar combat_show_grid = 1

setvar combat_show_movement_shade = 1

setvar combat_show_target_shade = 1

setvar combat_time_factor = 1

setvar combat_transparent_walls = 1

setvar combat_tutorial_autoexit = 1

setvar combat_tutorial_autostart = 1

setvar cool_path = 0

setvar custom_game_show_mp_maps = 0

setvar dm_connection_timeout = 20

setvar duel_realtime_default = 0

setvar editor_camera_move_speed = 2

setvar editor_camera_rotate_speed = 2

setvar game_camerasensitivity = 1

setvar game_camerasensitivity_mouse = 1

setvar game_invertscrollx = 0

setvar game_invertscrollx_mouse = 0

setvar game_invertscrolly = 0

setvar game_invertscrolly_mouse = 0

setvar game_invertturnx = 0

setvar game_invertturnx_mouse = 0

setvar game_invertturny = 0

setvar game_invertturny_mouse = 0

setvar game_scrollsensitivity = 1

setvar game_scrollsensitivity_mouse = 1

setvar gfx_anisotropic_filter = 8

setvar gfx_ban_lags = 0

setvar gfx_depth_tex_resolution = 1024

setvar gfx_dynamic_lights = 1

setvar gfx_effect_alpha_treshold = 0

setvar gfx_fix_ban_np2 = 0

setvar gfx_fix_nv_np2_hack = 0

setvar gfx_frame_transition = 1

setvar gfx_fsaa = 2

setvar gfx_fullscreen = 1

setvar gfx_gamma = 1

setvar gfx_hsr = 2

setvar gfx_lag = 1

setvar gfx_lm_calc = 0

setvar gfx_lm_quality = 1

setvar gfx_lod_switch_distance = 300

setvar gfx_nopixelshaders = 0

setvar gfx_noshadows = 0

setvar gfx_particles = 1

setvar gfx_quality = 4

setvar gfx_register_resolution = 1

setvar gfx_resolution = 1280x1024

setvar gfx_shadows_quality = 0

setvar gfx_static_nooverwrite = 1

setvar gfx_texture_mip = 0

setvar gfx_vsync = 0

setvar gfx_water_amplitude = 0.01

setvar gfx_water_frequence = 4000

setvar gfx_water_length = 5.13

setvar gfx_water_reflection = 1

setvar h5_simple_render = 0

setvar hero_trace = 1

setvar invert_camera = 1

setvar mission_camera_proj_center_x = 0

setvar mission_camera_proj_center_y = 0

setvar movement_reminder = 1

setvar net_load_timeout = 20

setvar net_multiplayer_init_timeout = 10

setvar net_ubicom_init_timeout = 10

setvar prefer_special_hero_trail = 0

setvar quick_combat_show_progress = 0

setvar quick_combat_step_limit = 100

setvar save_before_combat = 0

setvar select_campaign_mission_difficulty = 0

setvar shadow_on_trees = 1

setvar skip_adventure_flyby = 0

setvar sound_ambient_enable = 1

setvar sound_musicvolume = 0.7

setvar sound_sfxvolume = 0.7

setvar special_win_x_pos = 0

setvar terra_quality = 0

setvar town_camerainvert_pitch = 0

setvar town_camerainvert_rotation = 0

setvar tutorial_reset = 0

setvar tutorial_show = 1

setvar ui_open_atb_bar = 1

setvar ui_open_chat_in_game = 1

setvar ui_open_hero_town_list = 1

setvar ui_open_minimap = 1

setvar ui_open_res_bar = 1

setvar ui_use_hwcursor = 1

setvar view_state = 0

może zna ktoś lekarstwo na ten problem :razz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chwilowo gram bez patcha, szkoda mi 50mb zeby sciagnac :D wiec chcialbym sie zapytac czy pewna rzecz juz dziala: podczas kampanii elfow glowny bohater ma skilla "imbue arrow" czyli wybierasz zaklecie jakies i ono jest dodawane do kazdego ataku bohatera. czy wam ten wynalazek dziala bo mi nie :/

zeby uzywac "imbue arrow" musisz miec umiejetnosc "daedric shot" - jak ja wybierzesz to automatycznie zastepuje ona normalby atak herosa. zdaje sie, ze "imbue arrow" dziala rowniez z umiejetnoscia "rain of arrows" (ale ta juz sie wybiera z ksiazki)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zeby uzywac "imbue arrow" musisz miec umiejetnosc "daedric shot" - jak ja wybierzesz to automatycznie zastepuje ona normalby atak herosa. zdaje sie, ze "imbue arrow" dziala rowniez z umiejetnoscia "rain of arrows" (ale ta juz sie wybiera z ksiazki)

Poprawka: DeadEye Shot.

 

Imbue arrow też trzeba najpierw wybrać z książki i od razu przyporządkować odpowiedni czar. W następnej turze można zaatakować przeciwnika i wtedy ten czar zostanie rzucony, albo imbue'ować ponownie inny czar. Rain of Arrows działa również z tym czarem, którego imbue'owaliśmy.

Bardzo fajne komba mogą wyjść: Imbue arrow i wybieramy czar meteor shower. Jeśli walczymy z przeciwnikiem i wybraliśmy jego jednostki, to wtedy po Rain of Arrows (+meteor shower) jest masakra na polu walki. Równie dobrze można korzystać z implosion lub chain lightning, choć ten ostatnia czasami jest ryzykowny (podobnie jak meteor shower).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem i jakoś nie chciało przeskoczyć :(

Niemożliwe. Zrób tak. Single game -> Campain -> ta kampa która grałeś ostatnio -> ostatnia misja i w lewym dolnym rogu masz zmiane poziomu trudności. Po zmianie statrujesz misje od nowa. U mnie to zadziałalo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do patcha to gdzies ubisoft komus tam odpowiedzial (bo masa problemow z tym jest) ze musi miec wylaczone antyvirusy na czas instalacji bo to przez to. Mnie natomiast zastanawia czemu po zainstalowaniu patcha caly czas mi z gry wychodzi , denerwujace to jest jak sobie walczysz juz dluzsza chwile a tu nagle CTD bleeeehh , hyba przeinstaluje bo to sie ku.... tak nie da :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bugfixes:

- MP does not start if the player states differ

- "Ubi.com error" message does not appear after a win in a rating game

- Random cities use name and description from map

- Profile screen fixes (experience, alignment)

- Haven: stables message is back, other messages fixed

- Profile screen: random race games now shown correctly

- Camera glitches in Rebellion' campaign map cutscene removed

- Item selection in lobby screen fixed

- Ghost mode 'guard' command fixed

- Ghost mode after disconnection turn transfer fixed

- Profile info for other players now accessible

- Map info for MP games is localized

- The spells added by the library are given to the hero immediately

- MP game preferences panel fixed

- "Resisted" combat text fixed

- Training games results are not reported to Ubi.com now

- Hero perk rolls fixed

- Elemental creatures not affecting by Wasp Swarm spell now

- Druid Elder's Mana Feed ability fixed

- Temptress hero specialization fixed

- Some points of Combat AI fixed

- 'The Promise' campaign map 3-th cutscene sound fixed

- ATBBar refresh fixed

- Separate stacks displayed in Combat Results

- Heroes planned paths searching at turn start/after whirlpool fixed

- Invalid level ups (double skill increases) blocked

- Representation of heroes on boats in ghost mode now is correct

- After all players disconnected from Ghost mode game ending correctly

- Combat pathfinder does not ignore the moat

- Artifact Merchant submenu can not be called by hotkey without the

building

- Reconnected players can't see themselves on Ubi.com now

- Dark Raider retaliation strike fixed

- Creatures under Berserk spell effect always attack now

- Refined Mana perk fixed

- Hut of Magi still shows areas after pressing Esc key

- Castle gates are closed immediately

- Zero-count monsters on low difficulty levels fixed

- Water shaders fixed

- Startup videos playback fixed

- Grail map called from underground fixed

- Ghost mode phase message fixed

- Sound glitches fixed

- MP game name length is restricted

- Interface sounds are not 3d fixed

- Fixed prerequisites for Urgash's Call, it was impossible to take it.

- Campaign map 'The Conquest' Main Sylvan hero Gilraen weakened, his

script fixed

- Maeve added as haven random hero

- double hero portraits prevented

- Now after 'The Attack' campaign map loading right 'Invasion' map

instead 'The Regicide' map

- 'The Defence' campaign map scripts fixed

- Shadow Witches have new model

- 'The Cultist's' campaign map garrison fixed

- Credits fixed

- 'The March' campaign map keymaster blocked for AI

- Demon character fixed

- Zehir's flag color changed

- Map tags fixed for MP maps

- AI-geometry for Pyramid and shipwrecks fixed

- Dungeon town: Grim Enclosure and lightmaps fixed

- Random heroes on MP maps fixed

- Hero Jhora gets Magic Missile spell due to her specialization

description

- Inferno and Necropolis lightmaps recalculated

- Maeve hero Tactics removed

- '954 YSD: Hot Pursuit': some map objects fixed

- 'Dragon Pass': object fixed, rebalanced

- fixed instant travel holes

- Duel presets rebalanced

- 'The Betrayal' campaign map message for garrison approach added

- 'The Expansion'campaigm map multiple fixes added (hero skills,

messages, added guards)

- 'Raelag's Offer' campaign map: texture near Inferno Military Post

fixed

- The game works with onboard video and some of the older video cards

now

- LAN games can now be played in different segment configurations

styknie?:P Edytowane przez tukamon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie, jak to jest z czarami typu Town Portal, Summon, Teleport (tymi zdobywanymi wraz z poziomem)? Jestem w drugiej kampanii, trzeciej misji, mam Agraelem 20lvl a zadnych czarow nie mam. Trzeba miec w jakims miescie gildie magow odpowiednio wysoko czy jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie, jak to jest z czarami typu Town Portal, Summon, Teleport (tymi zdobywanymi wraz z poziomem)? Jestem w drugiej kampanii, trzeciej misji, mam Agraelem 20lvl a zadnych czarow nie mam. Trzeba miec w jakims miescie gildie magow odpowiednio wysoko czy jak?

Summon Creature - 10 poziom postaci i trzeba odwiedzić zamek z Mage Guild 3. Town Portal - 20 poziom i Mage Guild 4 lub 5. Nie wiem jak jest z teleportem. W każdym razie należy wybudować Mage Guild i odwiedzić taki zamek.

 

Czary rzucasz "na mapie", ale o tym zapewne wiesz. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gierke dostalem juz w dzien polskiej premiery, czyli 8 czerwca, ale jakos nie bylo czasu napisac o tym :) Wrazenia? Pozytywne! Nival'owi udalo sie prawie doskonale 'zreanimowac' starego-dobrego Hirołsa. Naprawde czuc klimat poprzednikow (bynajmniej nie 4 - i dobrze) i na szczescie tworcy nie eksperymentowali z dodawaniem swoich wymyslonych konceptow tylko skupili sie na motywie "H3 w 3D" :D. Ogolnie jestem pod wrazeniem i licze na to ze duet UbiSoft/Nival pokaza jeszcze klase w swiecie Might & Magic. A ludzie tak w nich nie wierzyli...

 

OT

Wiecie o co chodzi dokladnie z tymi Wirtualnymi Pieniedzmi na gram.pl ? Mam juz ich 85zl, a jakichs super obnizek nie ma (na nowe gry, ktore kosztuja np. 99zl mam znizke okolo 20zl a to troche imho za malo jak na 85wPLN).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos jak zainstalowac tego Patcha scaignałem juz z 4 zródeł,3 razy było ze jest bład przy rozpakowywaniu a teraz mam komunikat ze "Brak zainstalowanej gry HOMAMV" ja juz nie wiem co zrobic.Wersja gry DVD PL!!

Edytowane przez Milo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Człowieku" stad włąsnie sciagnałem tego patcha i mi sie nieche rozpakowac wogole!!A mam Patcha z innego zródła i mi wyskakuje ze wogole nie mam Heroes V zainstalowanej!!

Edytowane przez Milo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie juz bylo, ale co tam:

 

Polecam oficjalna strone http://homm5.gram.pl/ duzo mozna sie dowiedziec o 'piatce' jak i poprzednich czesciach.

 

a tutaj co pisza o nastepnych patchach

 

* Drugi patch ma zawierać 10 nowych multiplayerowych map

* Edytor map pojawi się w trzeciej łatce przewidzianej na lipiec tego roku

* Sztuczna inteligencja będzie z czasem ulepszana

* Tryb "Duel" zostanie poprawiony

Dobrze, ze pojawi sie edytor map, a dodatkowymi mapkami tez nie pogardze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...