Skocz do zawartości
nitz

Geforce 6600 / Gt

Rekomendowane odpowiedzi

Nie no bez przesady,aż tyle nie gram,z reguły gdzieś godzinkę dziennie.Kasa nie stanowi problemu ale nie chciałbym wydawać jej zbyt dużo na kartę której nie wykorzystam. Jak gram to w 80% w gry FPP.

Edytowane przez motofan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak kasa nie stanowi problemu to co tu się zastanawiać , bierz GT i tyle.

 

P.S. Ja nie mam mani grania godzinami dziennie :] i kompleksów AA, rozdzielczości wysokich >1280, itd. Gram bardzo rzadko, a jak znajdę czas to włączę grę w którą lubię grać i gram od kilku lat. ( a nie odpalam każdą nowość, byle tylko podziwiać efekty :P ). Więc jak widzisz mi ona "styka", kupiłem ją do drugiego kompa, w którym był R9100, głównie ze względu na sterowniki do Linuxa a przy tym dobra wydajność. W pierwszym kompie mam gf4ti4200 i nie mam zamiaru jej zmieniać bo się sprawuje bardzo dobrze ( bez aluzji ). Więć, coż mogę powiedzieć, kupuj GT jeśli masz pieniądze ( na ATI nie patrz :P mówię to ze względu Linuxa. no offence ). pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość ediee

za radka dostaniesz od 450-5** jesli masz go na pameicach 3.6ns to raczej ta nizsza opcja, jesli jednak na lepszych to cena w góre. ja bym na twoim miejscu kupil tego ksi 6600 400/400(800)

p.s

jesli grasz w fpp, wiesz ze to sa najbardziej wymagajace gry?!?!?!?!?!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak kasa nie gra roli to bierz GT bo jak by cos sie stało to masz gware a jak sobie kręcisz zwykłego to możesz spalic karte i 600zł przepadnie a tak 170 dołozysz i masz 6600GT chyba że ci szkoda kasy to kup 6200 i go do 6600 przekręc podobno sie da jest nawet jakis opis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak kasa nie stanowi problemu to co tu się zastanawiać , bierz GT i tyle.

 

P.S. Ja nie mam mani grania godzinami dziennie :] i kompleksów AA, rozdzielczości wysokich >1280, itd. Gram bardzo rzadko, a jak znajdę czas to włączę grę w którą lubię grać i gram od kilku lat. ( a nie odpalam każdą nowość, byle tylko podziwiać efekty :P ). Więc jak widzisz mi ona "styka", kupiłem ją do drugiego kompa, w którym był R9100, głównie ze względu na sterowniki do Linuxa a przy tym dobra wydajność. W pierwszym kompie mam gf4ti4200 i nie mam zamiaru jej zmieniać bo się sprawuje bardzo dobrze ( bez aluzji ). Więć, coż mogę powiedzieć, kupuj GT jeśli masz pieniądze ( na ATI nie patrz :P mówię to ze względu Linuxa. no offence ). pozdro

1253136[/snapback]

Oj zgadzam się, Unreal 2004 ledwo się trzyma na 800x600 na mym Radziszu, a chciałbym kiedyś Far Cry'a i Half Life'a 2 zapuścić. I widze, że opcja 6200 jednak odpada :-(, bo trudno będzie rive tuner uruchomić pod Linuxem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie najbardziej się skłaniam ku temu MSI 6600 Diamond 400/800,poza tym ma Riddicka w komplecie :).

Jest na PCB od GT i ma pamięci GDDR3 2ns.

ediee--->wiem że fpp to najbardziej wymagające gry,dlatego właśnie to napisałem,że gram w fpp :)

Edytowane przez motofan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile to cuś fajnego będzie kosztować jak do 650zł to się nawet opłaca jak drożej to już nie. Chodzi mi o to: MicroStar NX6600-VTD128 Diamond AGP To będzie wypas. Ale jak drogo to lepiej tańszego Sparkla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TO niema co sobie nim zaprzątać głowy lepiej wykisić te 100zł i kupić Ladatec 6600GT :) A z tańszych to jeszcze GYGABYTE może interesujący do OV wyjść :) Bo sparkle mi się nie uśmiech jakieś dla mnie to ruskie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie właśnie też tak średnio to Sparkle ciągnie,kumpel kiedys miał GF 4 tej firmy i notorycznie mu się ta karta sypała.Nie wiem jak teraz jest z awaryjnością kart tej firmy ale wolę nie ryzykować.

 

P.S Wysłałem maila do pcprojektu z pytaniem kiedy i za ile będzie dostępny ten Diamond od MSI.Jak się dowiem to dam znać.

Edytowane przez motofan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym nawiazac do watku, jakoby ps3.0 NIC ALE TO NIC NIE DAWAL... Zgodze sie, ze w dzisiejszych grach, ktorych silniki nie byly jeszcze projektowane pod katem powaznego wykorzystania szaderow nic nie widac, bo nikt tego nie wykorzystuje... to co jest w FarCry to jest zalosne... 3dmarki tez nic nie pokazuja... Pisze to z programistycznego punktu widzenia, bo pracuje nad silnikiem do gry i idea wykorzystania ShaderModel 3.0 jest bardzo zachecajaca. Zaleta, ze ps3.0 moze miec conajmniej 512 slotow instrukcji byla zbita faktem, ze 2.x (np. z X800) tez moze miec conajwyzej 512 instrukcji w szaderze. Terez tak sie sklada, ze obie liczby sie spotykaja i i X800 ma 512 i 6x00 ma 512. Ale zapomniano, ze 2.x wciaz ma tylko 32 wejsciowe rejestry stalych podczas gdy 3.0 ma ich 224. Roznica dosc znaczaca, szczegolnie, gdy chce sie za jednym przebiegiem przeliczyc kilka swiatel. Petle w dzisiejszych implementacjach ps3.0 sa niestety jeszcze wolne i nie mozna nazwac tego tym, co tygrysy lubia najbardziej, ale taki dynamiczny if moze sie przydac przy wyborze drogi obliczen np przy oswietleniu... tak tak... wszystko to da sie uzyskac multipassingiem... ale szybko zaczniemy zastanawiac sie nad efektywnoscia tego podejscia, gdy nasze programistyczne doswiadczenia zapedzimy dalej niz szaderowe "hello world" i bedziemy chcieli napisac animacje postaci o tysiacach poligonow ze skinningiem, w ktorym na kazdy wierzcholek w vetrex shaderze musimy obliczac ok 50 mnozen wektora przez maciez i ten 5...6...7... przebieg robiacy to samo zaczyna nam doskwierac. Dopoki nie bedzie reusingu strumieni wierzcholkow (obiecanego w nastepnym DX-ie, ktory bedzie nazywal sie WGF :wink: ) to sie nie zmieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NO właśnie - to co napisałeś mniej więcej odpowiada rzeczywistości. Nawet więcej niż mniej :)

 

Moje dyskusje na temat braku przydatności Pixel Shadera 3.0 są z prostego powodu - jakby się Wam programistą chciało to byście wszystko napisali w PS 2.0 :D Oczywiście to nie jest żaden żal do Was czy coś, ale taka jest prawda. PS3.0 wprowadza głównie dla Was zmiany - to Wam ma ułatwić zycie. Faktycznie większość zaawansowanych funkcji robi się szybciej i łatwiej z programistycznego punktu widzenia.

 

 

Generalnie dzisiejsze karty nie sa w stanie PS 3.0 w optylany sposob wykorzystać. Tak naprawde era PS 3.0 nastąpi wraz z nową erą kart graficznych. Moim zdaniem dyskusja dzisiaj nad sensownościa zkupu karty za 500 złotych, która posiada PS 3.0 jest conajmniej bezsensowna :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość ediee

focus_ i z toba sie bardziej zgodze, to jest tak samo jak nie wiem radeok 9550, czy jeszcze lepiej fx5200/5500 maja dx9, no i kij z tym jak sie z nim nie umią poradzc? wg ps3 da dopiero rade w mocnych 16 potokowych kartach, ktore maja moc, zeby to wszystko plynnie wyswitlic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ej jak juz wspominaćż o radku 9550 to odrazu powiedz że 9600pro Xt a nawet 9500 nie daje rady wszystkiego uciągnac a z GF to juz wole nie gadac moim zdaniem cała rodzina FX jest do bani a zreszta za rok bedzie to samo z teraz górującymi kartami wiec lepiej kupic cos tańszego i to wykręcic i sobie kase na samochód odłoży :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość ediee

szczerze mówiąc to taki 9700 stary sie dobze razi z grami mozna powiedziec wpełni wykotrzystujacymi ps2, a taki r9550 to jest słabiutka karta, wg mnie cos na czym monza dobrze grac tzn 1024/768 i high to jest potrzbny r9700, mozno wyjkrecony 9600pro/xt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no więc mam kolejnego z rzędu Sparkla 6600 non GT i kręci się tak samo dobrze jak poprzedni 570Mhz na rdzeniu i pamięci lekkim ch na 650Mhz :> no i niech ktoś coś złego powie na Sparkla albo że 6200 jest lepszy ;D , bez modowania masz 8x1 i Leadtek się chowa :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no więc mam kolejnego z rzędu Sparkla 6600 non GT i kręci się tak samo dobrze jak poprzedni 570Mhz na rdzeniu i pamięci lekkim ch na 650Mhz :> no i niech ktoś coś złego powie na Sparkla albo że 6200 jest lepszy ;D , bez modowania masz 8x1 i Leadtek się chowa  :wink:

1254389[/snapback]

6200 od sparkla może się zmoduje (pewności nie ma), i do tego kręci się na 420-430 na rdzeniu. Porażka. Lepiej już 6600

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość ediee

cholernie rdzen ci sie fajnei kreci, nie zapomniej ze mozesz podwyzszyc naopiecie bez vmodów w tej akrcie :D a jakie wyniki w markach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam Sparkle 6600GT i łądnie chodzi coprawda zatrzymałem sie na rdzeń 550mhz pamięci 1100mhz bo sie robi ciepło a poza tym coś w 3dMarku 03 na drugim demku przy rdzeńiu 600mhz dziwnie sie zachowywało ale mam stare stery :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...