Skocz do zawartości
nitz

Geforce 6600 / Gt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam WSZYSTKICH FORUMOWICZÓW :)

 

od BAAAArdzo dawna nie logowałem się na forum, ale śledze uwaznie niektóre wątki i mam wiadomość, która chyba ucieszy wszystkich chętnych i napalonych na 6600AGP, które w dodatku się  ładnie kręci - rdzeń do 500-550.

 

Nie będę się zbytnio rozpisywał więc szybciutko zapodam linka:

 

1234709[/snapback]

Trochę drogo, za 100 złotych więcej można mieć 6600 GT AGP, a ma dużo szybsze pamięci, a jak wiemy 256 MB pamięci raczej sie nam nie przyda.

 

No i gość ma głowę do marketingu ostro wciska Pixel Shadera w wersji 3.0, któy nic nie daje, pozatym, że sie tak nazywa. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie tylko ze cena tez fajna ........bez przesady 700zł , to troche duzo

 

ehhhhhhhhh jest za 599 !! z 128mb pamieci !! no to chyba sie skusze !

Edytowane przez Yorkus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

racja 700,- to za dużo, ale 600,- jest do przemyslenia, a może lepiej poczekać na 6200, ceny 6600 spadna i będzie większy wybór wśród producentów, może Gainward sypnie jakiś model z szybszymi pamiątkami lub lepszym chłodzeniem.

 

btw. wie ktoś może kiedy 6200AGP ma być dostępne, może znowu jakiś cynk z hurtowni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak , ale ja na rivie tnt 2 juz miesiac siedze ......... i kurcze to czekanie mnie juz denerwuje , mysle ze za 600zł to jest wporzadku karta

Edytowane przez Yorkus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam WSZYSTKICH FORUMOWICZÓW :)

 

od BAAAArdzo dawna nie logowałem się na forum, ale śledze uwaznie niektóre wątki i mam wiadomość, która chyba ucieszy wszystkich chętnych i napalonych na 6600AGP, które w dodatku się  ładnie kręci - rdzeń do 500-550.

 

Nie będę się zbytnio rozpisywał więc szybciutko zapodam linka:

 

1234709[/snapback]

 

Ceny na razie z kosmosu (o jakieś 100 zł za wysokie).

 

za 1,5 miecha kiedy 6200 zadomowi się na podwórkach ceny spadną do rozsądnego poziomu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ceny na razie z kosmosu (o jakieś 100 zł za wysokie).

 

za 1,5 miecha kiedy 6200 zadomowi się na podwórkach ceny spadną do rozsądnego poziomu.

1234856[/snapback]

jasne że spadną i wybór będzie większy (AGP wersjon), ale na obecna chwilę gdy ceny wersji PCI oscylują wokół 450-600 i więcej,a na sklep.pclab.pl jest PoV 6600 AGP za 609,- i na rainbow-pc.pl za 634,- to cena ta nie jest aż tak wygórowana, zwłaszcza jak ktos się męczy z rivą tnt2 - bez urazy "Yorkus" :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jasne że spadną i wybór będzie większy (AGP wersjon), ale na obecna chwilę gdy ceny wersji PCI oscylują wokół 450-600 i więcej,a na sklep.pclab.pl jest PoV 6600 AGP za 609,- i na rainbow-pc.pl za 634,- to cena ta nie jest aż tak wygórowana, zwłaszcza jak ktos się męczy z rivą tnt2 - bez urazy "Yorkus"  :cool:

1234883[/snapback]

 

Ja się męczę na Gigabyte 9550 ;)

 

ale jak mam świadomość, że za 1,5 miecha cena spadnie o 100 zl to wolę poczekać. Na dzień dzisiejszy wziąłbym tgo sparkle (o ile ma pamięci 3,6, bo na zdjęciach widać jakieś 4,0)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się męczę na Gigabyte 9550 ;)

 

ale jak mam świadomość, że za 1,5 miecha cena spadnie o 100 zl to wolę poczekać. Na dzień dzisiejszy wziąłbym tgo sparkle (o ile ma pamięci 3,6, bo na zdjęciach widać jakieś 4,0)

1234910[/snapback]

ja mam tego sparkla i pamięci są 4 ns i biegają na 335 MHz, jednak Asus na 3,6 ns biega jakeis 10 MHz wyżej więc wielkiej różnicy nie ma. Inna sprawa, że Asus jest tańszy i do tego ma dłuższa gwarancje bo 3 lata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się męczę na Gigabyte 9550 ;)

 

ale jak mam świadomość, że za 1,5 miecha cena spadnie o 100 zl to wolę poczekać. Na dzień dzisiejszy wziąłbym tgo sparkle (o ile ma pamięci 3,6, bo na zdjęciach widać jakieś 4,0)

1234910[/snapback]

 

 

ja się męczę na tym z podpisu i nawet po OC, Twój radek daje memu FX-owi po glutes maximus, a jak pykam sobie w Vice City lub TESIII i po kilkudzisięciu minutach zaliczam czkawkę to mnie jasna blać bierze, więc też się GŁĘĘĘBOKO zastnawiam nad tym 6600 i prawdę powiedziawszy jestem ciekaw czy jak sie pojawi 6200 na AGP to czy wszystkie bedą miały takie mozliwości OC jak te z PCI z testów z zachodnich serwisów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja się męczę na tym z podpisu i nawet po OC, Twój radek daje memu FX-owi po glutes maximus, a jak pykam sobie w Vice City lub TESIII i po kilkudzisięciu minutach zaliczam czkawkę to mnie jasna blać bierze, więc też się GŁĘĘĘBOKO zastnawiam nad tym 6600 i prawdę powiedziawszy jestem ciekaw czy jak sie pojawi 6200 na AGP to czy wszystkie bedą miały takie mozliwości OC jak te z PCI z testów z zachodnich serwisów.

1234934[/snapback]

 

Biorac pod uwagę ceny - to 6600 PCI-E jest średnio droższa o jakieś 50 zł od 6200

 

Chyba jednak wolałbym dorzucić kasiorkę i wziąć 6600 - ma lepsze memorki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorac pod uwagę ceny - to 6600 PCI-E jest średnio droższa o jakieś 50 zł od 6200

 

Chyba jednak wolałbym dorzucić kasiorkę i wziąć 6600 - ma lepsze memorki

1234955[/snapback]

 

sam więc widzisz, że nie jest to najgorsza oferta, zwłaszcza że miałbyś koszty transportu bliskie 0 (no trzeba policzyć dojazd autobusem lub furakiem do sklepu), bo juhasek z allegro własnie na tym terenie działa.

 

coraz bardziej się przekonuję do tego sparkla, ale ale sporo się mówi o tym że 6600GT AGP Sparkle ma dośc dużo problemów z wyświetlaną grafiką, częste i zależne od aplikacji dropy lub arty, dlatego też jestem ciekaw opini "focus_"-a i innych posiadaczy 6600 AGP Sparkle na ile jest to zgodne z prawdą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam więc widzisz, że nie jest to najgorsza oferta, zwłaszcza że miałbyś koszty transportu bliskie 0 (no trzeba policzyć dojazd autobusem lub furakiem do sklepu), bo juhasek z allegro własnie na tym terenie działa.

 

coraz bardziej się przekonuję do tego sparkla, ale ale sporo się mówi o tym że 6600GT AGP Sparkle ma dośc dużo problemów z wyświetlaną grafiką, częste i zależne od aplikacji dropy lub arty, dlatego też jestem ciekaw opini "focus_"-a i innych posiadaczy 6600 AGP Sparkle na ile jest to zgodne z prawdą.

1234976[/snapback]

 

Ja jeszcze jednak poczekam te z 1,5 miecha - ludzie już karty pokupią, dogłębnie przetestują i będzie wiadomo co brać a co nie.

 

Dodatkowo ceny spadną i pojawi się 6200

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak sie pojawi 6200 na AGP to czy wszystkie bedą miały takie mozliwości OC jak te z PCI z testów z zachodnich serwisów.

1234934[/snapback]

gdzie ?? jestem ciekaw czy podkręcili więcej niż ja :D

 

Co do Sparkla GF 6200 - oczywiście, żebym wolał Asusa 6200 - nie dość, że jest tańszy to ma dłuższą gwarancję oraz ma nieco lepsze pamięci, choć jak się okazuej wielkiego znaczenia to nie ma.

 

Aha GF 6600 ma takie same pamięci jak GF 6200 - więc zalet 6600 należy upatrywać jedynie w tym, że mamy gwarantowany wyższy fill rate niż w przypadku 6200.

 

Update

oczywiście na moim Sparklu nie ma żadnych problemów z grami ani nic takiego.

Edytowane przez focus_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się tylko boje, żę producenci zaczną wprowadzać jakieś ograniczenia, np niedowoltowany rdzeń czy pamięci aby tak łatwo się nie dało kręcić tych kart.

Pozatym piewrsze Radki 9550 kręciły się do 500/550 a teraz trzeba mody wprowadzać aby do tego dojść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się tylko boje, żę producenci zaczną wprowadzać jakieś ograniczenia, np niedowoltowany rdzeń czy pamięci aby tak łatwo się nie dało kręcić tych kart.

Pozatym piewrsze Radki 9550 kręciły się do 500/550 a teraz trzeba mody wprowadzać aby do tego dojść.

1235163[/snapback]

Fakt, pamięci na tych GF kręcą sie niesamowicie jak na zastosowane pamięci na nich, to trzeb przyznać, że wyniki kręcenie O/C są rewelacyjne. Z 4 ns ktore teoretycznie powinno chodzić max na 250 MHz wyciągamy 335 MHz - to jest wynik :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam tego sparkla i pamięci są 4 ns i biegają na 335 MHz, jednak Asus na 3,6 ns biega jakeis 10 MHz wyżej więc wielkiej różnicy nie ma. Inna sprawa, że Asus jest tańszy i do tego ma dłuższa gwarancje bo 3 lata.

1234929[/snapback]

Ja też mam Sparkla i pamięci mam 3.6 ns, może ładują tam to, co akurat mają na stanie, raz 4 raz 3.6 ns.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad kupnem tego GeForca 6600... Narazie jest wybór miedzy Sparkle albo Point of View, cena podobna, taktowania takie same, gwarancja na Sparkle 2 lata a na PoV 3 lata.

 

Ciekawe która jest bardziej podatna na podkręcanie...Sparkle ma tą dziwną budowę, która przeszkadza w montowaniu radiatorów na pamięciach (układ chłodzenia zachodzi na pamięci) zaś PoV ma standardową budowę, niezbyt pociągającą ale zapewnia łatwy montaż radiatorów...Czy ktoś ma tego Point of View i mógłby sie podzielić informacjami z jego użytkowania ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad kupnem tego GeForca 6600... Narazie jest wybór miedzy Sparkle albo Point of View, cena podobna, taktowania takie same, gwarancja na Sparkle 2 lata a na PoV 3 lata.

 

Ciekawe która jest bardziej podatna na podkręcanie...Sparkle ma tą dziwną budowę, która przeszkadza w montowaniu radiatorów na pamięciach (układ chłodzenia zachodzi na pamięci) zaś PoV ma standardową budowę, niezbyt pociągającą ale zapewnia łatwy montaż radiatorów...Czy ktoś ma tego Point of View i mógłby sie podzielić informacjami z jego użytkowania ???

1235906[/snapback]

Moim zdaniem to raczej bez znaczenia czy gwarancja trwa 2, czy 3 lata, bo za 2 lata to na tej karcie będzie można najwyżej w bierki pograć, więc zanim minie gwarancja na którąkolwiek z nich, to i tak trzeba się będzie przesiąść na coś szybszego.

Natomiast jeśli chodzi o budowę Sparkle 6600 to chyba mylisz ją z inną kartą, wczoraj naklejałem radiatorki na pamięciach i zapewniam że są one całkowicie odsłonięte i nie ma najmniejszego problemu z montażem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to raczej bez znaczenia czy gwarancja trwa 2, czy 3 lata, bo za 2 lata to na tej karcie będzie można najwyżej w bierki pograć, więc zanim minie gwarancja na którąkolwiek z nich, to i tak trzeba się będzie przesiąść na coś szybszego.

Natomiast jeśli chodzi o budowę Sparkle 6600 to chyba mylisz ją z inną kartą, wczoraj naklejałem radiatorki na pamięciach i zapewniam że są one całkowicie odsłonięte i nie ma najmniejszego problemu z montażem.

Zgadzam się, za dwa lata to napewno pozostanie tylko granie w bierki ale sprzedając taką "świeżą" kartę to jednak ma znaczenie jeśli komuś mozemy zaoferować jeszcze rok gwarancji...

 

Jeśli chodzi o te radiatorki to kartę tylko widziałem na zdjęciach i to tylko z jednej strony i wydawało mi się że nie ma tam dużej swobody na ich montaż...

 

Jeśli chodzi o tą kartę Sparkle, jak sie zachowują te pamięci, grzeją się bardzo? Dużo się da z nich wycisnąć po montażu radiatorków? Szkoda, że nie są to GDDR3...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i gość ma głowę do marketingu ostro wciska Pixel Shadera w wersji 3.0, któy nic nie daje, pozatym, że sie tak nazywa. :)

1234760[/snapback]

Daje daje.

 

W PS2.0 masz 96 instrukcji na shadera, w PS3.0 masz 65536 (i unlimited w takim 6800Ultra).

O ile teraz to "nic ine daje" tak kazda nowsza gra moze juz "dawac". Gdyz zaczna pojawiac sie skomplikowane

efekty, dla ktorych te 96 instrukcji nie wystarczy. A multipassing shaderow (np. 4 x shader 96 instrukcji = 1 wiekszy shader), jaki mozna stosowac (maja np. radki 9800) jest uciazliwy. Bedzie tez szybciej dzieki PS3.0 (te same efekty na PS3.0 dzialaja szybciej) i o to glownie chodzilo w PS3.0.

 

ps. znajomi pisza engine, maja juz sporo, na poziomie Unreal3 i nie wyobrazam sobie aby nie uzyli szybkosci PS3.0 - byloby to marnotractwo, przy PS2.0 niektore efekty dzialalyby zbyt wolno

 

a w ogole niebawem strona projektu, filmiki i info nt gry RPG, ktora powstaje na tym silniku : o.

 

pozdrawiam.

Edytowane przez solo/ng

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daje daje.

 

W PS2.0 masz 96 instrukcji na shadera, w PS3.0 masz 65536 (i unlimited w takim 6800Ultra).

O ile teraz to "nic ine daje" tak kazda nowsza gra moze juz "dawac". Gdyz zaczna pojawiac sie skomplikowane

efekty, dla ktorych te 96 instrukcji nie wystarczy. A multipassing shaderow (np. 4 x shader 96 instrukcji = 1 wiekszy shader), jaki mozna stosowac (maja  np. radki 9800) jest uciazliwy. Bedzie tez szybciej dzieki PS3.0 (te same efekty na PS3.0 dzialaja szybciej) i o to glownie chodzilo w PS3.0.

 

ps. piszemy engine, mamy juz sporo, na poziomie Unreal3 i nie wyobrazam sobie abysmy nie uzyli szybkosci PS3.0 - byloby to marnotractwo, przy PS2.0 niektore efekty dzialalyby zbyt wolno

 

a w ogole niebawem strona projektu, filmiki i info nt gry RPG, ktora powstaje na tym silniku : o.

 

pozdrawiam.

1236450[/snapback]

Witam

 

Tak tyle tylko, że te 96 obsługuje Radeon 9800, zaś X700 oraz X800 obsłgujują już 512 instrukcji co już jest dużo większą ilością i trudno jest sobie wyobrazić by była konieczność użycia jeszcze większej ilości instrukcji, choć wszystko można :D

Trzeba też pamiętać, że podobnie jak niektóre efekty będą działać szybciej dzięki temu, że będą napisane za pomocą PS 3.0 tak samo inne (też niektóre) będą działać wolniej. Nie jestem programistą ale pokazuje to Shader Mark

I teraz pytanie czy mówiąc PS 2.0 masz na myśli ten zawarty w Radku 9700 czy ten zawarty w Radku X800, bo to dość istotne.

 

Musisz też przyznać, że za pomocą PS 3.0 nie otrzymamy żadnego nowego efektu, o co mnie w domyśle chodziło.

 

Aczkolwiek wiem, że dla programisty pisanie w PS3.0 to kolosalna różnica oczywiście na plus :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytam jeszxze raz czy robił ktos 3d marka na tej karcie? i jak chodzą gierki pod nią? Doom3 i Hl2?

1236548[/snapback]

Gdybyś się trochę wysilił i przeczytał wątek od początku to nie musiał być teraz pytać, pisałem w wypowiedzi #73, ale powtórze, sprzęt nie pierwszej młodości bo płyta jeszcze na KT266A, procek 2.2GHz, 512 MB, wyniki w zaokrągleniu, karta podkręcona na 540/335

2001 = 12300

2003 = 6400

2005 = 2800

 

Doom III timedemo1 1024*768 HIGH = 50fps

800*600 MEDIUM = 50fps

 

Dziwne wyniki spowodowane wąskim gardłem w postaci płyty i pamięci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś się trochę wysilił i przeczytał wątek od początku to nie musiał być teraz pytać, pisałem w wypowiedzi #73, ale powtórze, sprzęt nie pierwszej młodości bo płyta jeszcze na KT266A, procek 2.2GHz, 512 MB, wyniki w zaokrągleniu, karta podkręcona na 540/335

2001 = 12300

2003 = 6400

2005 = 2800

 

Doom III timedemo1 1024*768 HIGH = 50fps

                                800*600 MEDIUM = 50fps

 

Dziwne wyniki spowodowane wąskim gardłem w postaci płyty i pamięci.

1236593[/snapback]

dyć to są lepsze wyniki niż R9700pro, podobne bardziej do 9800Pro

 

i to wszystko obecnie za jedyne 600 zł, a w przyszłości za 500 ??

 

i czy jestes pewny ze to nie sa wyniki GT ? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radki na rdzeniach r3xx moga wykonac 160 instrukcji ps i 256 vs w jednym przebiegu

1236610[/snapback]

no ok - 6600 może wykonać ich kilka tysięcy (PS 3.0), ale co to zmienia ?

Ważne są wyniki w grach i jakość obrazu, a nie szczegóły techniczne.

 

Dla mnie nie ma znaczenia czy karta jest 8x1, 4x2, 4x4 czy 4x1. Ważne jak w grach się zachowuje. Nie będę się zachwycał kartą, tylko dlatego, że jest 8x1 (ot taki R9500pro), skoro podkręcony R9600pro do zegarów 600/700 skopie mu tyłek w grach (i jeszcze mam na niego gwarancję).

Tak samo nie będę się podniecał radkiem 9500pro (8x1), któremu tyłek skopie karta 4x2 (GF 6600).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie, masz racje. Moj post mial na celu jedynie sprostowanie podanej nieprawdziwej informacji :)

No ale jak juz pisze... to akurat wlasnie te 160 instrukcji daje DUZO - przykladowo Far Cry na sciezce 2.0b porownaj do zwyklej sciezki 2.0... I to jest wlasnie wynik w grze :) Oczywiscie, pozycji korzystajacych z rozszerzonych mozliwosci rdzeni r3xx ponad specyfikacje dx9.0 jest tyle, co kot naplakal - rzeczony FarCry, HalfLife2,... no i sie mi tu lista juz skonczyla :) Ale fakt faktem, ze czasmi daje kopa :P Praktycznie taka sama sytuacja jest z sm3.0 w gf-ach serii 6xxx :)

 

A tak nawiasem - nie sadzisz, ze jest ehm - niemadrym - porownywanie wykreconego 9600pro do niekreconego 9500pro ? Dobrze wykrecony 9600pro za zadne skarby nie bedzie szybszy od wykreconego 9500pro...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie, masz racje. Moj post mial na celu jedynie sprostowanie podanej nieprawdziwej informacji :)

No ale jak juz pisze... to akurat wlasnie te 160 instrukcji daje DUZO - przykladowo Far Cry na sciezce 2.0b porownaj do zwyklej sciezki 2.0... I to jest wlasnie wynik w grze :) Oczywiscie, pozycji korzystajacych z rozszerzonych mozliwosci rdzeni r3xx ponad specyfikacje dx9.0 jest tyle, co kot naplakal - rzeczony FarCry, HalfLife2,... no i sie mi tu lista juz skonczyla :) Ale fakt faktem, ze czasmi daje kopa :P Praktycznie taka sama sytuacja jest z sm3.0 w gf-ach serii 6xxx :)

1236660[/snapback]

Kurcze chyba faktycznie się pomyliłem, bo R300 miały takie możliwości wraz z radeonem 9800 dostaliśmy rozszrzenie DX 9.0 (PS 2.0) i wraz z X800 dostaliśmy 2.0b, o krótym pisałem.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak nawiasem - nie sadzisz, ze jest ehm - niemadrym - porownywanie wykreconego 9600pro do niekreconego 9500pro ? Dobrze wykrecony 9600pro za zadne skarby nie bedzie szybszy od wykreconego 9500pro...

1236660[/snapback]

Wystarczy spojrzeć na Hall of Fame dla Ati

ludki na wykręconych 9500pro robią około 4600-5000 w 3Dmarku03, a na wykręconych R9600pro robią 4500-5000 w 3Dmarku03 (oczywiście totalnie super wykręcony R9500pro może być szybszy od max wykręconego R9600pro).

 

Wyniki w 3Dmarku wskazują, że obie karty po OC są bardzo porównywalne. Dzieje się tak, ponieważ rdzeń RV360 kręci się lepiej niż R300 (inny proces technologiczny).

 

Tak więc o ile można porównywać R9600pro/XT do R9500pro - to już porównanie do 9700 nie ma sensu i taka jest rzeczywoistość. Dodatkowo kupując dzisiaj R9600pro mamy zazywczaj 2-3 letnią gwarancję, a na 9500pro nie ma jej wcale.

 

Cena 9600pro Gigabyte 400/600 (kręci się do 600/700 podobno (jest w temacie o R9600pro/XT)) to 385 zł, a "9700pro 128 bit" - czyli 9500pro - jest 100 zł wyższa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...