chuckie Opublikowano 15 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2005 Wie ktoś jak napisać w c++ za pomocą biblioteki allegro takie coś że używam guzika i po naciśnięciu jego dodają sie dla mnie 2 zmienne po czym pokaże mi na ekranie wynik. Chodzi mi o to jak to zrobić przy użyciu trybu graficznego zrobić 2 pola do podania zmiennych i jedno do wyniku ich sumy a wynik sie pokazuje tylko i wyłącznie po naciśnieciu guzika. Prosze o pomoc. Kody źródłowe mile widziane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek_zet Opublikowano 16 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2005 moze byc C# ? using System; using System.Drawing; using System.Collections; using System.ComponentModel; using System.Windows.Forms; using System.Data; namespace WindowsApplication1 { /// <summary> /// Summary description for Form1. /// </summary> public class Form1 : System.Windows.Forms.Form { private System.Windows.Forms.TextBox textA; private System.Windows.Forms.TextBox textB; private System.Windows.Forms.TextBox textWynik; private System.Windows.Forms.Button button1; /// <summary> /// Required designer variable. /// </summary> private System.ComponentModel.Container components = null; public Form1() { // // Required for Windows Form Designer support // InitializeComponent(); // // TODO: Add any constructor code after InitializeComponent call // } /// <summary> /// Clean up any resources being used. /// </summary> protected override void Dispose( bool disposing ) { if( disposing ) { if (components != null) { components.Dispose(); } } base.Dispose( disposing ); } #region Windows Form Designer generated code /// <summary> /// Required method for Designer support - do not modify /// the contents of this method with the code editor. /// </summary> private void InitializeComponent() { this.textA = new System.Windows.Forms.TextBox(); this.textB = new System.Windows.Forms.TextBox(); this.textWynik = new System.Windows.Forms.TextBox(); this.button1 = new System.Windows.Forms.Button(); this.SuspendLayout(); // // textA // this.textA.Location = new System.Drawing.Point(32, 88); this.textA.Name = "textA"; this.textA.Size = new System.Drawing.Size(48, 20); this.textA.TabIndex = 0; this.textA.Text = ""; // // textB // this.textB.Location = new System.Drawing.Point(104, 88); this.textB.Name = "textB"; this.textB.Size = new System.Drawing.Size(56, 20); this.textB.TabIndex = 1; this.textB.Text = ""; // // textWynik // this.textWynik.Location = new System.Drawing.Point(232, 88); this.textWynik.Name = "textWynik"; this.textWynik.Size = new System.Drawing.Size(48, 20); this.textWynik.TabIndex = 2; this.textWynik.Text = ""; // // button1 // this.button1.Location = new System.Drawing.Point(160, 88); this.button1.Name = "button1"; this.button1.TabIndex = 3; this.button1.Text = "Wynik"; this.button1.Click += new System.EventHandler(this.button1_Click); // // Form1 // this.AutoScaleBaseSize = new System.Drawing.Size(5, 13); this.ClientSize = new System.Drawing.Size(292, 266); this.Controls.Add(this.button1); this.Controls.Add(this.textWynik); this.Controls.Add(this.textB); this.Controls.Add(this.textA); this.Name = "Form1"; this.Text = "Form1"; this.Load += new System.EventHandler(this.Form1_Load); this.ResumeLayout(false); } #endregion /// <summary> /// The main entry point for the application. /// </summary> [sTAThread] static void Main() { Application.Run(new Form1()); } private void Form1_Load(object sender, System.EventArgs e) { } private void button1_Click(object sender, System.EventArgs e) { try { int a = int.Parse(this.textA.Text); int b = int.Parse(this.textB.Text); int wynik = a + b; this.textWynik.Text = wynik.ToString(); } catch(Exception ) { MessageBox.Show("bledne dane"); } } } } Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...