Skocz do zawartości
chuckie

C Allegro, Gui, Dialogs

Rekomendowane odpowiedzi

Wie ktoś jak napisać w c++ za pomocą biblioteki allegro takie coś że używam guzika i po naciśnięciu jego dodają sie dla mnie 2 zmienne po czym pokaże mi na ekranie wynik. Chodzi mi o to jak to zrobić przy użyciu trybu graficznego zrobić 2 pola do podania zmiennych i jedno do wyniku ich sumy a wynik sie pokazuje tylko i wyłącznie po naciśnieciu guzika. Prosze o pomoc. Kody źródłowe mile widziane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze byc C# ?

using System;

using System.Drawing;

using System.Collections;

using System.ComponentModel;

using System.Windows.Forms;

using System.Data;

 

namespace WindowsApplication1

{

/// <summary>

/// Summary description for Form1.

/// </summary>

public class Form1 : System.Windows.Forms.Form

{

private System.Windows.Forms.TextBox textA;

private System.Windows.Forms.TextBox textB;

private System.Windows.Forms.TextBox textWynik;

private System.Windows.Forms.Button button1;

/// <summary>

/// Required designer variable.

/// </summary>

private System.ComponentModel.Container components = null;

 

public Form1()

{

//

// Required for Windows Form Designer support

//

InitializeComponent();

 

//

// TODO: Add any constructor code after InitializeComponent call

//

}

 

/// <summary>

/// Clean up any resources being used.

/// </summary>

protected override void Dispose( bool disposing )

{

if( disposing )

{

if (components != null)

{

components.Dispose();

}

}

base.Dispose( disposing );

}

 

#region Windows Form Designer generated code

/// <summary>

/// Required method for Designer support - do not modify

/// the contents of this method with the code editor.

/// </summary>

private void InitializeComponent()

{

this.textA = new System.Windows.Forms.TextBox();

this.textB = new System.Windows.Forms.TextBox();

this.textWynik = new System.Windows.Forms.TextBox();

this.button1 = new System.Windows.Forms.Button();

this.SuspendLayout();

//

// textA

//

this.textA.Location = new System.Drawing.Point(32, 88);

this.textA.Name = "textA";

this.textA.Size = new System.Drawing.Size(48, 20);

this.textA.TabIndex = 0;

this.textA.Text = "";

//

// textB

//

this.textB.Location = new System.Drawing.Point(104, 88);

this.textB.Name = "textB";

this.textB.Size = new System.Drawing.Size(56, 20);

this.textB.TabIndex = 1;

this.textB.Text = "";

//

// textWynik

//

this.textWynik.Location = new System.Drawing.Point(232, 88);

this.textWynik.Name = "textWynik";

this.textWynik.Size = new System.Drawing.Size(48, 20);

this.textWynik.TabIndex = 2;

this.textWynik.Text = "";

//

// button1

//

this.button1.Location = new System.Drawing.Point(160, 88);

this.button1.Name = "button1";

this.button1.TabIndex = 3;

this.button1.Text = "Wynik";

this.button1.Click += new System.EventHandler(this.button1_Click);

//

// Form1

//

this.AutoScaleBaseSize = new System.Drawing.Size(5, 13);

this.ClientSize = new System.Drawing.Size(292, 266);

this.Controls.Add(this.button1);

this.Controls.Add(this.textWynik);

this.Controls.Add(this.textB);

this.Controls.Add(this.textA);

this.Name = "Form1";

this.Text = "Form1";

this.Load += new System.EventHandler(this.Form1_Load);

this.ResumeLayout(false);

 

}

#endregion

 

/// <summary>

/// The main entry point for the application.

/// </summary>

[sTAThread]

static void Main()

{

Application.Run(new Form1());

}

 

private void Form1_Load(object sender, System.EventArgs e)

{

 

}

 

private void button1_Click(object sender, System.EventArgs e)

{

try

{

int a = int.Parse(this.textA.Text);

int b = int.Parse(this.textB.Text);

int wynik = a + b;

 

this.textWynik.Text = wynik.ToString();

}

catch(Exception )

{

MessageBox.Show("bledne dane");

 

}

 

 

}

}

}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...