Skocz do zawartości
lead

Geforce 6600gt - Slabszy Niz Oczekiwalismy ?

Rekomendowane odpowiedzi

Co nie ma co nie ma :D sam stalem przed wyborem 6600gt czy x700 pro. Czytalem szukalem mierzylem, nvidii nie chcialem bo jakis czas temu przekonalem sie do ati, w koncu zakupilem na allegro x700..ehh cud miod orzeszki [: mam nadzieje, ze nie predko znowu bede musial wybierac miedzy nv i ati.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam 6600Gt i za nic w świecie bym nie kupił x700. Wydajność jest mniej więcej porównywalna, zależy jeszcze od gry. Wiadomo Hl2- x700 a d3-6600Gt. Sam sie przy zakupie zastanawiałem którą wybrać. Postawiłem na nvidie przedewszystkim na nowe technologie i pełną zgodnośc z Dx9.0c a x700 jest zgodny z 9.0b. Niby niewielka różnica ale zawsze jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak się chwalicie jaki to X700 jest super, a może tak jakieś wyniki z 3DMark03, 3DMark05?

Zaobaczcie jak kolega z forum PITer wykręcił swojego 6600GT w 3DMark03 ma 10011pkt, a w 3DMark05 4514pkt. I to wszystko na fabrycznym chłodzeniu + aluminiowe radiatory na BGA.

No... chwalić się, ktoś z X700 jest lepszy? :D

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zapominajcie ze X700pro ma architekture 8/6 a 6600 8/3

Wiecej vertexow robi swoje i przy zblizonych zegarach w wiekszosci gier gra sie przyjemniej na x700pro

1352896[/snapback]

tymbardziej, że GF 6600 8 potoków nie ma :)

on ma jedynie 8 jednostek pixel shader, ale 4 ropy co niestety ma kolosalny wpływ na wydajność w wielu przypadkach

 

zapraszam na egielda.com.pl :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tymbardziej, że GF 6600 8 potoków nie ma :)

on ma jedynie 8 jednostek pixel shader, ale 4 ropy co niestety ma kolosalny wpływ na wydajność w wielu przypadkach

 

zapraszam na egielda.com.pl :)

1395671[/snapback]

ale wydajnosc fillrate w multiteksturingu ma jak osmiopotokowiec :P sam tak mowiles hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ani x700pro ani 6600gt nie jest super tylko z tej pary x700pro stabilniej wg mnie i paru osob trzyma fpsy

Niewiem jak taki 6600gt podkrecony np. na 600/650 przy procku np. 2700mhz trzyma fpsy bo nie watpie ze max. ma wysokie jak rowniez ilosc punktow w 3dmarkach jest tez niczego sobie

Jedno wiem: na przecietnym nie kreconym sprzecie x700pro jest stabilniejszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale wydajnosc fillrate w multiteksturingu ma jak osmiopotokowiec :P sam tak mowiles hehe

1395974[/snapback]

hehehe - execu execu ty niedobry execu

 

wiesz dobrze, że sam wynik multi nie znaczy nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Wintereq

tymbardziej, że GF 6600 8 potoków nie ma :)

on ma jedynie 8 jednostek pixel shader, ale 4 ropy co niestety ma kolosalny wpływ na wydajność w wielu przypadkach

 

zapraszam na egielda.com.pl :)

1395671[/snapback]

Głupi kretyn - on ma 8 potoków, ale tylko 4 ropy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Wintereq

Ani x700pro ani 6600gt nie jest super tylko z tej pary x700pro stabilniej wg mnie i paru osob trzyma fpsy

Niewiem jak taki 6600gt podkrecony np. na 600/650 przy procku np. 2700mhz trzyma fpsy bo nie watpie ze max. ma wysokie jak rowniez ilosc punktow w 3dmarkach jest tez niczego sobie

Jedno wiem: na przecietnym nie kreconym sprzecie x700pro jest stabilniejszy

1396019[/snapback]

Po pierwsze sytuacja przedstawia się tak - gf 6600gt jest lepszy na chwilę obecną od x700pro/xt i tak samo trzyma fpsy, większość osób, które mają takie problemy zapewne nawet nie robiła reinstalki Windowsa po zmianie karty albo ma zaśmiecony system - u mnie wszystko chodzi wspaniale.

Co to znaczy według ciebie stabilniejszy? Boże ludzie! Kiedyś mówiliście, że wydajniejsza karta to ta, która osiąga lepsze wyniki, ale teraz gdy ATI dostaje baty to zmieniliście formułkę i teraz, która karta jest 'stabilniejsza' i trzyma fpsy.

 

Jedynym plusem serii X700 jest X700 non-Pro/XT, dlaczego? Ano dlatego, że w przeciwieństwie do GF 6600 posiada 6 jednostek vertex i pamięci DDR o czasie dostępu 2.8ns lub nawet DDR2 - GF6600 to tylko DDR o czasie dostępu maksymalnie 3.3ns - chociaż mój MSI GF 6600 DIAMOND ma pamięci GDDR3 2.0ns Samsunga :-).

 

X700 jest tylko poprawioną wersją R9700 - ta sama praktycznie architektura z lepszymi algorytmami do FSAA i anizo, co daje lepszy wyniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Głupi kretyn - on ma 8 potoków, ale tylko 4 ropy.

1396599[/snapback]

Przeprowadziłem testy i wykazałem brak 8 potoków co opisane jest tutaj

 

resztę pozostawię bez komentarza

 

 

Twoja kolejna wypowiedź:

I co to, że w większości sytuacji karta jest podobnie wydajna oznacza, że ma 8 potoków? Jak cię proszę.

Edytowane przez focus_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Wintereq

Czyli potoki 4 i basta Winterze. 8 to jest tylko jednostek cieniowania pikseli

1396611[/snapback]

Poczytaj artykuł piły i nie tylko. Ma 8 potoków i tyle, a focus to taki specjalista, że pracuje pewnie w tajnym centrum badawczym w Dolinie Krzemowej :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj artykuł piły i nie tylko. Ma 8 potoków i tyle, a focus to taki specjalista, że pracuje pewnie w tajnym centrum badawczym w Dolinie Krzemowej  :lol:

1396620[/snapback]

to poczytaj artykuł który dolinkowałem zanim zaczniesz cokolwiek na ten temat pisać.

 

Wykazałem to co piszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj artykuł piły i nie tylko. Ma 8 potoków i tyle, a focus to taki specjalista, że pracuje pewnie w tajnym centrum badawczym w Dolinie Krzemowej  :lol:

1396620[/snapback]

Winterze artykuł Piły to teoria ( i to z digit life - nie wiadomo czy prawdziwa ) a Focus pokzal praktyke.... Nie trzeba chyba wyjasniac co jest wazniejsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Wintereq

Czyli potoki 4 i basta Winterze. 8 to jest tylko jednostek cieniowania pikseli

1396611[/snapback]

Aha Opson, w takim razie na twoim GF 6200 co odblokowałeś? Jednostki cieniowania albo może jeszcze jednostki TMU na potok? :lol:

Sam sobie zaprzeczasz, jeśli według ciebie nie odblokowałeś potoków (4) to co w takim razie ci dało taką wydajność? :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha Opson, w takim razie na twoim GF 6200 co odblokowałeś? Jednostki cieniowania albo może jeszcze jednostki TMU na potok?  :lol:

Sam sobie zaprzeczasz, jeśli według ciebie nie odblokowałeś potoków (4) to co w takim razie ci dało taką wydajność?  :lol:

1396628[/snapback]

4 jednostki pixel shader i nic więćej

zmiana nazwy wlacza kompresje bufora i koloru

 

żadne potoki bo nadal mamy 4 ropy

Edytowane przez focus_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Wintereq

Winterze artykuł Piły to teoria ( i to z digit life - nie wiadomo czy prawdziwa ) a Focus pokzal praktyke.... Nie trzeba chyba wyjasniac co jest wazniejsze

1396626[/snapback]

Po pierwsze Piła nic nie przepisał od digit-life, aż taki głupi nie jest. Jaką praktykę? Pamiętam jego posty w innym wątku, co z tego, że w teście w 3DMarku2001 o nazwie 'Fill Rate Multitexturing' przepustowość jest jak dla 4 potoków? co z tego? Piła wypowiedział się w artykule o tym, zresztą ja od siebie dodam, że dużo wymagacie od programu z 2000 roku, czy AIDA32 pokazywała też poprawne informacje o karcie graficznej, a była aktualizowana co chwila w tamtym czasie? - NIE.

 

Co tu dużo gadać, nawet sam serwis nvision.pl przyznał, że seria GF 6600 posiada 8 potoków renderujących.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha Opson, w takim razie na twoim GF 6200 co odblokowałeś? Jednostki cieniowania albo może jeszcze jednostki TMU na potok?  :lol:

Sam sobie zaprzeczasz, jeśli według ciebie nie odblokowałeś potoków (4) to co w takim razie ci dało taką wydajność?  :lol:

1396628[/snapback]

Odblokowalem Pixel unity czyli jednostki cieniowania pikseli. Jesli choc troche umiesz angola wiadomo o co chodzi

 

Dołączona grafika[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze Piła nic nie przepisał od digit-life, aż taki głupi nie jest. Jaką praktykę? Pamiętam jego posty w innym wątku, co z tego, że w teście w 3DMarku2001 o nazwie 'Fill Rate Multitexturing' przepustowość jest jak dla 4 potoków? co z tego? Piła wypowiedział się w artykule o tym, zresztą ja od siebie dodam, że dużo wymagacie od programu z 2000 roku, czy AIDA32 pokazywała też poprawne informacje o karcie graficznej, a była aktualizowana co chwila w tamtym czasie? - NIE.

 

Co tu dużo gadać, nawet sam serwis nvision.pl przyznał, że seria GF 6600 posiada 8 potoków renderujących.

1396642[/snapback]

Tak, Piła głupi nie jest ale każdy ma prawo się mylić . A przeprowadzone przez egielde testy w 90% wskazuja na to ze jednak 8 potokow nie ma. Czytaj dokladniej i sciagaj filmiki to wielu rzeczy sie dowiesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...