limubai Opublikowano 25 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2005 Co nie ma co nie ma :D sam stalem przed wyborem 6600gt czy x700 pro. Czytalem szukalem mierzylem, nvidii nie chcialem bo jakis czas temu przekonalem sie do ati, w koncu zakupilem na allegro x700..ehh cud miod orzeszki [: mam nadzieje, ze nie predko znowu bede musial wybierac miedzy nv i ati. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lead Opublikowano 26 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2005 Po paru dniach na x700 moge tylko polecic ta karte :) :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rangiz Opublikowano 26 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2005 Sa gdzies porownania x700 vs 6600 GT? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteksquall Opublikowano 26 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2005 Ja tam mam 6600Gt i za nic w świecie bym nie kupił x700. Wydajność jest mniej więcej porównywalna, zależy jeszcze od gry. Wiadomo Hl2- x700 a d3-6600Gt. Sam sie przy zakupie zastanawiałem którą wybrać. Postawiłem na nvidie przedewszystkim na nowe technologie i pełną zgodnośc z Dx9.0c a x700 jest zgodny z 9.0b. Niby niewielka różnica ale zawsze jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lead Opublikowano 27 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2005 Nie zapominajcie ze X700pro ma architekture 8/6 a 6600 8/3 Wiecej vertexow robi swoje i przy zblizonych zegarach w wiekszosci gier gra sie przyjemniej na x700pro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limubai Opublikowano 28 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2005 lead a wiesz co w tej karcie jest najprzyjemniejsze? to ze to ATI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlawy Opublikowano 29 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2005 ale panowie podstawowe pytanie czy to jest na AGP?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lead Opublikowano 29 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2005 Nie ma na agp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limubai Opublikowano 29 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2005 ale jak wpiszesz w google to pisze soon [; wiec bedzie, ale moze byc drogie(bo strasznie duzo sobei licza za ten mostek rialto) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wintereq Opublikowano 29 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2005 za dniach powinna się pojawić cała seria X700 na AGP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sithon Opublikowano 30 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2005 Sa gdzies porownania x700 vs 6600 GT? 1350971[/snapback] http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=243&rectr_str_numer=1 tu :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 30 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2005 za dniach powinna się pojawić cała seria X700 na AGP 1356912[/snapback] Juz kiedys to slyszalem ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Tak się chwalicie jaki to X700 jest super, a może tak jakieś wyniki z 3DMark03, 3DMark05? Zaobaczcie jak kolega z forum PITer wykręcił swojego 6600GT w 3DMark03 ma 10011pkt, a w 3DMark05 4514pkt. I to wszystko na fabrycznym chłodzeniu + aluminiowe radiatory na BGA. No... chwalić się, ktoś z X700 jest lepszy? :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Nie zapominajcie ze X700pro ma architekture 8/6 a 6600 8/3 Wiecej vertexow robi swoje i przy zblizonych zegarach w wiekszosci gier gra sie przyjemniej na x700pro 1352896[/snapback] tymbardziej, że GF 6600 8 potoków nie ma :) on ma jedynie 8 jednostek pixel shader, ale 4 ropy co niestety ma kolosalny wpływ na wydajność w wielu przypadkach zapraszam na egielda.com.pl :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 tymbardziej, że GF 6600 8 potoków nie ma :) on ma jedynie 8 jednostek pixel shader, ale 4 ropy co niestety ma kolosalny wpływ na wydajność w wielu przypadkach zapraszam na egielda.com.pl :) 1395671[/snapback] ale wydajnosc fillrate w multiteksturingu ma jak osmiopotokowiec :P sam tak mowiles hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lead Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Ani x700pro ani 6600gt nie jest super tylko z tej pary x700pro stabilniej wg mnie i paru osob trzyma fpsy Niewiem jak taki 6600gt podkrecony np. na 600/650 przy procku np. 2700mhz trzyma fpsy bo nie watpie ze max. ma wysokie jak rowniez ilosc punktow w 3dmarkach jest tez niczego sobie Jedno wiem: na przecietnym nie kreconym sprzecie x700pro jest stabilniejszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 ale wydajnosc fillrate w multiteksturingu ma jak osmiopotokowiec :P sam tak mowiles hehe 1395974[/snapback] hehehe - execu execu ty niedobry execu wiesz dobrze, że sam wynik multi nie znaczy nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wintereq Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 tymbardziej, że GF 6600 8 potoków nie ma :) on ma jedynie 8 jednostek pixel shader, ale 4 ropy co niestety ma kolosalny wpływ na wydajność w wielu przypadkach zapraszam na egielda.com.pl :) 1395671[/snapback] Głupi kretyn - on ma 8 potoków, ale tylko 4 ropy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opson6667 Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 (edytowane) Głupi kretyn - on ma 8 potoków, ale tylko 4 ropy. 1396599[/snapback] Czyli potoki 4 i basta Winterze. 8 to jest tylko jednostek cieniowania pikseli Edytowane 18 Kwietnia 2005 przez Opson6667 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wintereq Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Ani x700pro ani 6600gt nie jest super tylko z tej pary x700pro stabilniej wg mnie i paru osob trzyma fpsy Niewiem jak taki 6600gt podkrecony np. na 600/650 przy procku np. 2700mhz trzyma fpsy bo nie watpie ze max. ma wysokie jak rowniez ilosc punktow w 3dmarkach jest tez niczego sobie Jedno wiem: na przecietnym nie kreconym sprzecie x700pro jest stabilniejszy 1396019[/snapback] Po pierwsze sytuacja przedstawia się tak - gf 6600gt jest lepszy na chwilę obecną od x700pro/xt i tak samo trzyma fpsy, większość osób, które mają takie problemy zapewne nawet nie robiła reinstalki Windowsa po zmianie karty albo ma zaśmiecony system - u mnie wszystko chodzi wspaniale. Co to znaczy według ciebie stabilniejszy? Boże ludzie! Kiedyś mówiliście, że wydajniejsza karta to ta, która osiąga lepsze wyniki, ale teraz gdy ATI dostaje baty to zmieniliście formułkę i teraz, która karta jest 'stabilniejsza' i trzyma fpsy. Jedynym plusem serii X700 jest X700 non-Pro/XT, dlaczego? Ano dlatego, że w przeciwieństwie do GF 6600 posiada 6 jednostek vertex i pamięci DDR o czasie dostępu 2.8ns lub nawet DDR2 - GF6600 to tylko DDR o czasie dostępu maksymalnie 3.3ns - chociaż mój MSI GF 6600 DIAMOND ma pamięci GDDR3 2.0ns Samsunga :-). X700 jest tylko poprawioną wersją R9700 - ta sama praktycznie architektura z lepszymi algorytmami do FSAA i anizo, co daje lepszy wyniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 (edytowane) Głupi kretyn - on ma 8 potoków, ale tylko 4 ropy. 1396599[/snapback] Przeprowadziłem testy i wykazałem brak 8 potoków co opisane jest tutaj resztę pozostawię bez komentarza Twoja kolejna wypowiedź: I co to, że w większości sytuacji karta jest podobnie wydajna oznacza, że ma 8 potoków? Jak cię proszę. Edytowane 18 Kwietnia 2005 przez focus_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wintereq Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Czyli potoki 4 i basta Winterze. 8 to jest tylko jednostek cieniowania pikseli 1396611[/snapback] Poczytaj artykuł piły i nie tylko. Ma 8 potoków i tyle, a focus to taki specjalista, że pracuje pewnie w tajnym centrum badawczym w Dolinie Krzemowej :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Poczytaj artykuł piły i nie tylko. Ma 8 potoków i tyle, a focus to taki specjalista, że pracuje pewnie w tajnym centrum badawczym w Dolinie Krzemowej :lol: 1396620[/snapback] to poczytaj artykuł który dolinkowałem zanim zaczniesz cokolwiek na ten temat pisać. Wykazałem to co piszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opson6667 Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Poczytaj artykuł piły i nie tylko. Ma 8 potoków i tyle, a focus to taki specjalista, że pracuje pewnie w tajnym centrum badawczym w Dolinie Krzemowej :lol: 1396620[/snapback] Winterze artykuł Piły to teoria ( i to z digit life - nie wiadomo czy prawdziwa ) a Focus pokzal praktyke.... Nie trzeba chyba wyjasniac co jest wazniejsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wintereq Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Czyli potoki 4 i basta Winterze. 8 to jest tylko jednostek cieniowania pikseli 1396611[/snapback] Aha Opson, w takim razie na twoim GF 6200 co odblokowałeś? Jednostki cieniowania albo może jeszcze jednostki TMU na potok? :lol: Sam sobie zaprzeczasz, jeśli według ciebie nie odblokowałeś potoków (4) to co w takim razie ci dało taką wydajność? :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 (edytowane) Aha Opson, w takim razie na twoim GF 6200 co odblokowałeś? Jednostki cieniowania albo może jeszcze jednostki TMU na potok? :lol: Sam sobie zaprzeczasz, jeśli według ciebie nie odblokowałeś potoków (4) to co w takim razie ci dało taką wydajność? :lol: 1396628[/snapback] 4 jednostki pixel shader i nic więćej zmiana nazwy wlacza kompresje bufora i koloru żadne potoki bo nadal mamy 4 ropy Edytowane 18 Kwietnia 2005 przez focus_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wintereq Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Winterze artykuł Piły to teoria ( i to z digit life - nie wiadomo czy prawdziwa ) a Focus pokzal praktyke.... Nie trzeba chyba wyjasniac co jest wazniejsze 1396626[/snapback] Po pierwsze Piła nic nie przepisał od digit-life, aż taki głupi nie jest. Jaką praktykę? Pamiętam jego posty w innym wątku, co z tego, że w teście w 3DMarku2001 o nazwie 'Fill Rate Multitexturing' przepustowość jest jak dla 4 potoków? co z tego? Piła wypowiedział się w artykule o tym, zresztą ja od siebie dodam, że dużo wymagacie od programu z 2000 roku, czy AIDA32 pokazywała też poprawne informacje o karcie graficznej, a była aktualizowana co chwila w tamtym czasie? - NIE. Co tu dużo gadać, nawet sam serwis nvision.pl przyznał, że seria GF 6600 posiada 8 potoków renderujących. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opson6667 Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Aha Opson, w takim razie na twoim GF 6200 co odblokowałeś? Jednostki cieniowania albo może jeszcze jednostki TMU na potok? :lol: Sam sobie zaprzeczasz, jeśli według ciebie nie odblokowałeś potoków (4) to co w takim razie ci dało taką wydajność? :lol: 1396628[/snapback] Odblokowalem Pixel unity czyli jednostki cieniowania pikseli. Jesli choc troche umiesz angola wiadomo o co chodzi [/img] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opson6667 Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Po pierwsze Piła nic nie przepisał od digit-life, aż taki głupi nie jest. Jaką praktykę? Pamiętam jego posty w innym wątku, co z tego, że w teście w 3DMarku2001 o nazwie 'Fill Rate Multitexturing' przepustowość jest jak dla 4 potoków? co z tego? Piła wypowiedział się w artykule o tym, zresztą ja od siebie dodam, że dużo wymagacie od programu z 2000 roku, czy AIDA32 pokazywała też poprawne informacje o karcie graficznej, a była aktualizowana co chwila w tamtym czasie? - NIE. Co tu dużo gadać, nawet sam serwis nvision.pl przyznał, że seria GF 6600 posiada 8 potoków renderujących. 1396642[/snapback] Tak, Piła głupi nie jest ale każdy ma prawo się mylić . A przeprowadzone przez egielde testy w 90% wskazuja na to ze jednak 8 potokow nie ma. Czytaj dokladniej i sciagaj filmiki to wielu rzeczy sie dowiesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Po pierwsze Piła nic nie przepisał od digit-life, aż taki głupi nie jest. Jaką praktykę? Pamiętam jego posty w innym wątku, co z tego, że w teście w 3DMarku2001 o nazwie 'Fill Rate Multitexturing' przepustowość jest jak dla 4 potoków? co z tego? Piła wypowiedział się w artykule o tym, zresztą ja od siebie dodam, że dużo wymagacie od programu z 2000 roku, czy AIDA32 pokazywała też poprawne informacje o karcie graficznej, a była aktualizowana co chwila w tamtym czasie? - NIE. Co tu dużo gadać, nawet sam serwis nvision.pl przyznał, że seria GF 6600 posiada 8 potoków renderujących. 1396642[/snapback] chyba sobie żartujesz - ja badałem wydajność fill rate na specjalnym programie Fill Rate Tester. Ale ty zapewne nawet o nim nie słyszałeś. Przykro mi, ale ja wydajności kart graficznych na podstawie 3dmarka nie określam. AIDA pokazywała jeszcze różne inne babole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...