Skocz do zawartości
Demonik

Playstation 3

Rekomendowane odpowiedzi

szczerze mówiąc to chyba nie byłby/jest to zbyt udany pomysł.

Znowu sytuacja uderzy najbardziej w graczy kpujących oryginały - dlaczego?

Bo kto będzie chciał przerobić konsole to ją przerobi - z czasem wszystko jest do złamania...

A ktoś kto chce kupować oryginalne gry i chciałby z czasem się np wymienić lub sprzedać grę będzie pozbawiony tej możliwości...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przygladajac sie trailerowi z gameplaya z "Warhawk'a" i sterowaniu za pomoca nowego pada sony ,mialem wrazenie ze albo pad jeszcze nie jest dopracowany albo samo sterowanie za pomoca sensorow jest malo precyzyjne-wrazenie lekkiego opoznienia w szczegulnosci , wszystko oczywiscie okaze sie kiedy pierwsi wlasciciele ps3 beda mogi zagrac :)

Wręcz przeciwnie Gladiac. Na E3 osoby, które miały okazję grać w ten tytuł wypowiadały się bardzo pozytywnie o tym sterowaniu (wcześniej miały podobne odczucia jak Ty). Kiedyś podrzucałem linki do wstępnych opinii odnośnie tej sprawy - może przeoczyłeś :wink:. Naturalnie występowały lekkie opóźnienia - wynikało to jednak z braku czasu na dokładniejsze zaimplementowanie tej technologii. Sam pad zapewne zostanie jeszcze udoskonalony, gdy Sony wypowie wreszcie ostatnie słowo w kwestii Devkitów (czerwiec tuż, tuż)

No właśnie, na E3 2006 Sony nie poruszyło kwestii HDMI 1.3 - znacie jakąś stronę odnośnie postępów nad tą wersją?

Edytowane przez Largoon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TA PLOTA ZOSTAŁA JUŻ DAWNO ZDEMENTOWANA WIEC NIE SIAĆ MI TUTAJ ZAMĘTU STARYMI NEWSAMI KTÓRYCH ŹRÓDŁEM SĄ PLOTY!!!!!!!1111onejedenscie

A ja myślałem, że na nowopróbują to wprowadzić ;) uff, całe szczęście. To tylko świadczy o tym, jak łatwo można nami manipulować :/, a może świadczy o wyczerpaniu?

Może znowu musze zrobić dwa tygodnie przerwy od forum, by nie pluć spamem :unsure:

BTW, dev kity rozdawane rok temu (bardzo niedokładna data) miały byc wersjami finalnymi, te rozdawane jakieś pół roku temu, też takimi miały być, ciekawe jak będzie z tymi :rolleyes:

Osobiście się z tego ciesze (pod warunkiem, że będzie mnie stać na konsolkę), gdyż bardziej dopracowane devkity = bardziej dopracowane silniki gier = lepsza grafika i fizyka w grach. I wniosek z tego taki, że gameplay'e puszczane z devów nie pokazują możliwości ps3 (znaczy się mając finalne devy i tak by nie dopieścili, ale by to zrobili w większym stopniu) no chyba, że zmiany w tej wersji devkitów są kosmetyczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SCEE president and CEO David Reeves has said that the first Playstation 3 consoles to come off the production line will be PAL ones, affirming Sony’s committment to the European market. Speaking to MCV, he said that the move reflected Sony’s committment, however did admit that some EU territories might get a small number of consoles on launch day.

 

“I hope we will be day and date with US and I hope that we’ll get the same quantities as US as well,” said Reeves. “I don’t think we’ll be disadvantaged. In fact I believe the first PS3s being manufactured are being made for Europe – which is a first.”

 

“Between November 17th and December 31st we’ll hope to put them in as many European territories as we can, even if we have to place small seed quantities on day one.”

Źródło: MaxPS3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj bede czytał relacje z PSX-Extreme z E3. Butcher podobno grał na PS3, ale jeszcze nie wiem czy w gry z tą funkcją. We wstepniaku pisze, ze konferencja sony była marna, ale to co pokazało sony na stoiskach z grami podobno kopie zady. No nic, przeczytam i streszcze.

Już to czytałem. Butch napisał że owszem na pokazie były jakieś opóźnienia ale gdy sam grał w Warhawka niczego takiego nie zaobserwował. Ba, napisał nawet że sterowanie jest bardzo precyzyjne i sprawia dużo frajdy ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

oby to byla prawda :)

 

Inna sprawa to te niby plotki o zakazie chandlu uzywanymi grami od sony,jak dla mnie to mysle ze sony jest w stanie takie cos wprowadzic,nie zapominajmy ze i tak utrudnia gracza zywot chociazby z zabezpieczeniami na plytach i ukrytymi programami ktore robily sporo szkody(bylo juz o tym kiedys),wiec jesli potrafili zaryzykowac z takimi procedurami to dlaczego nie mieli by kiedys wprowadzic nowych zasad.Tym bardziej ze korzysta na tym tylko i wylacznie sony,mysle ze mogli by wprowadzic to kiedy juz ps3 wystartuje i zadomowi sie na rynku,wtedy pewni swego i z swiadomoscia ze maja w pewien sposob graczy w garsci tych ktorzy juz konsole zakupili moga wprowadzic wyzej wymieniony zakaz.

Oczywiscie z punktu widzenia prawa handlowego jest to chyba zabronione jak na razie bo przeciez na calym swiecie chandluje sie nie tylko grami ale i muzyka filmami i wieloma innymi produktami - a mimo to nikt nie prubuje na razie tego ograniczyc.Jednak ja nie ufam sony i na razie bynajmniej kiedy jeszcze nie wypuscili nowej konsoli z pewnoscia kazda taka informacje beda dementowac aby nie wystraszyc potecjalnych klientow ktorzy kupia konosole z mysla o rynku wtornym

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze: handlowego ;)

 

A majac czepialstwo za soba: z pozoru takie zabezpieczenie wyglada interesujaco z punktu widzenia producenta (bo uzytkownik moze to skomentowac co najwyzej nieparlamentarnymi slowy), ale jest jeden zonk: wymiana konsoli w ramach gwarancji powoduje koniecznosc wyrzucenia calej posiadanej biblioteki gier. Sa z tego dwa wyjscia:

- przy wymianie gwarancyjnej wymieniamy delikwentowi rowniez gry

- umozliwiamy zmiane numeru seryjnego konsoli w jakis sposob.

 

Pierwsza metoda ciagnie za soba koszty, i to wcale niemale (pamietajac chocby o awaryjnosci PS2), drugie otwiera droge piractwu i stawia sens calego zabezpieczenia pod znakiem zapytania (skoro mozna jakos zmienic numer seryjny, to ktos to w koncu rozgryzie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam jak niby Sony miałoby to wprowadzić. Jeżeli trzeba by było coś "dopalić" do płyty to oznaczałoby że w PS3 musiałaby siedzieć wypalarka w jakiejś postaci. Trochę dziwne to by było. Albo inna sprawa, recenzenci jak robiliby recki? Dostają grę od wydawcy i po włożeniu do czytnika taka gra byłaby już dla kogoś innego bezużyteczna (chyba że sobie to w koszty wliczają). Mam nadzieję że Sony tego nie wprowadzi bo jednak obrót "używkami" ma się jak najbardziej dobrze. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do mozliwosci odpalania gry na jednej konsoli to Sony na pewno tego nie wprowadzi. Zreszta chyba Solid Snake pisal, ze to plotka byla. Takie zagranie bylo by ponizej pasa szczegolnie na rynku europy srodkowo-wschodniej i azjatyckim (oprocz japonskiego bo tam nie dosyc, ze konsola bedzie najtansza to jeszcze ludzie duzo zarabiaja ;)).

Edytowane przez Santi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

Przeciez nie trzeba wprowadzac zadnych blokad ani zabezpieczen przed uzywkami,tylko wprowadzic takie prawo ktore zabrania handlu nimi,w ten sposob sony postawiloby na swoim.

W krajach w ktorych mieszkalem i ktore znam rynek wtorny gier jest ogromny!!,i bylaby to bardzo duza strata dla graczy gdyby taki zakaz powstal,miejmy nadzieje ze do tego nie dojdzie , ale jak mowia Eskimoscy Papuasi "strzezonego pan Bog ..strzyze ;)

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kutaragi przemówił:

In the current issue of Famitsu, on sale today, Kutaragi said, "PlayStation and PlayStation 2 were both 10,000 yen more than their competitors at launch. Yet they both sold to shortages."

He added, "If you consider the PlayStation 3 a toy, then yes, it is an expensive toy. However, it is more than a toy. It is a PlayStation 3. And it is the only PlayStation 3. I hope that those who understand this will gladly purchase it."

Powiem szczerze, że jak ten coś walnie to już ręce opadają. Wolałbym, aby do premiery PS3 już się nie odzywał - chyba, że wspomni coś o obniżce ceny :wink:

 

Tekken 6 obsłuży opcję tilt -> eurogamer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(oprocz japonskiego bo tam nie dosyc, ze konsola bedzie najtansza to jeszcze ludzie duzo zarabiaja ;)).

Nie prawda. Tzn prawda ze duzo zarabiaja ;p, ale nie prawda jest taka, ze niby przez to mogą sobie kupować setki gier nie przejmując sie kosztami, a chyba wlasnie to chciałeś zasugerować piszac, ze duzo zarabiaja. Raz, ze koszty zycia w Jap są strasznie wysoki, a dwa, wbrew temu co się mysli, ze niby japonce kupuja ciagle nowe gry itp, tak naprawde jest tak, ze wlasnie w JAP najwiecej sprzedaje sie uzywek na zasadzie wymiany z doplata, sprzedazy do komisów itp. Taka zagrywka ze stron SONY ogromnie by uderzyła w rynek Japoński, a tego oni napewno nie chcą, wiec reasumując

- sony nie strzeli sobie gola do wlasnej bramki tracąc zaufanie w jap

- jak widać, z naszych pomysłów, jak niby sony by miało to wprowadzić, zaden nie jest na tyle sensowny, aby to przeszło,

wiec nie dziwie sie ze to tylko plotka

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomysł jedna gra-jedna konsola jest dość prosty w implementacji.Wystarczy ,że konsola będzie posiadała pamięć flash wlutowaną w płytę główną.Nr.seryjny płyty będzie zczytywany a następnie szyfrowany jakimś silnym algorytmem z długim kluczem(256bit) i zapisywany.Teraz pamięci tego typu są tańsze od barszczu(mp3,klucze USB itp) więc nie ma potrzeby uciekania się do wypalania czegoś na płytach.A szyfrowanie skutecznie uniemożliwiłoby odczytanie danych, po wylutowniu kości z płyty i umieszczeniu w czytniku.Dla przykładu WinRAR ma funkcję szyfrowania kluczem 128bitowym-gdy zapomnimy hasla odczytanie archiwum jest niemożliwe - chyba ,że mamy dostęp do jakiegoś superkomputera i kilka lat czasu.

Informację o tym(przypisanie gry do jednej konsoli) podał ostatnio IDG,więc coś jednak jest na rzeczy .Wygląda na to ,że Sony za bardzo zapatrzyła się w rynek gier na komórki gdzie takie coś istnieje od dawna.

Ale to byłby duży minus dla konsoli,który mógły okazać się gwożdziem do trumny PS3 więc raczej wątpie żeby zdecydowali się na coś takiego.

Hej!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomysł jedna gra-jedna konsola jest dość prosty w implementacji.Wystarczy ,że konsola będzie posiadała pamięć flash wlutowaną w płytę główną.Nr.seryjny płyty będzie zczytywany a następnie szyfrowany jakimś silnym algorytmem z długim kluczem(256bit) i zapisywany.Teraz pamięci tego typu są tańsze od barszczu(mp3,klucze USB itp) więc nie ma potrzeby uciekania się do wypalania czegoś na płytach.A szyfrowanie skutecznie uniemożliwiłoby odczytanie danych, po wylutowniu kości z płyty i umieszczeniu w czytniku.Dla przykładu WinRAR ma funkcję szyfrowania kluczem 128bitowym-gdy zapomnimy hasla odczytanie archiwum jest niemożliwe - chyba ,że mamy dostęp do jakiegoś superkomputera i kilka lat czasu.

Informację o tym(przypisanie gry do jednej konsoli) podał ostatnio IDG,więc coś jednak jest na rzeczy .Wygląda na to ,że Sony za bardzo zapatrzyła się w rynek gier na komórki gdzie takie coś istnieje od dawna.

Ale to byłby duży minus dla konsoli,który mógły okazać się gwożdziem do trumny PS3 więc raczej wątpie żeby zdecydowali się na coś takiego.

Hej!

Nie bardzo nadążam za tym pomysłem ;). Jeśli dobrze zrozumiałem, chcesz aby numer seryjny (czy jak go się tam nazywa) z płyty z grą zapisać zaszyfrowany w pamieci flash (np. PenDrive). I co to by dało? Ja to zrozumiałem tak, że po włożeniu płyty do czytnika PS3 ta zostałaby przypisana do mojego egzemplarza konsoli (bo na flashu są teraz informacje o tej płycie). Gdybym chciał włożyć inną kopię tej samej gry to ta by się nie odpaliła. Ale w takim razie sprzedaż płyty używanej jest jak najbardziej możliwa. Ten pomysł chyba ma sens jeżeli np. uszkodzimy konsolę a nie chcemy tacić biblioteki tytułów wiec ze startej konsoli przeniesiemy na nową ale jak na nową to z kolei chyba ma ona "czyste konto" i znowu można wkłądać tam każda płytę. Sorry jezeli Cię źle zrozumiałem ale w chcwili obecnaj nie widzę jak miałoby to komukolwiek przeszkodzić w czymkolwiek (chyba tylko w odpalaniu dwóch płyt tej samej gry na jednej konsoli). Mógłbyś mi to rozjaśnić? Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ale to jest kolejny pomysł, który tylko pokazuje, jak trudno jest coś takiego wprowadzić, bo wlasnie i ten pomysł nie może sprostać temu wyzwaniu.

Co z tego, ze w mojej konsoli by to nie było zapisane? W innej bym mógł normalnie gre wczytac bo w niej nic nie byłoby zapisane.

 

Ja powtarzam. Ten zabieg by uderzył przeogromnie w rynek gier Japońskich, a SONY tego nie chce. W Jap sie wszyscy wymieniają, sprzedaja tytuły, kupują nowe. Tam nie ma zalegania gier na półkach, ze niby to kolekcja lub coś. Robi tak tylko mały odsetek graczy. A w komisach gry 3 dni po premierze mozna juz znaleźć. Ktoś kupuje, przechodzi i sprzedaje. Jeśli sony by cos takiego zrobiło to by straciło najważniejszy rynek dla nich chyba.

 

No i ponieważ plotka została zdementowana

[Aktualizacja] Chyba na razie nie ma się co martwić - Sony po raz kolejny zdecydowanie zaprzeczyło, jakoby miało jakiekolwiek plany związane z wprowadzeniem zabezpieczeń, uniemożliwiających sprzedawanie używanych gier. Przedstawiciel firmy stwierdził też, że żadne tego rodzaju sygnały nie były wysyłane do sprzedawców. Jak to dobrze, kiedy plotki nie znajdują potwierdzenia w rzeczywistości... :)

moze juz skonczymy o tym gadac ;) Bo to juz jest nudne i gadamy na temat czgos, czego nie ma i najprawdopodobniej nie bedzie.

 

Info o World of Warcraft.

 

Sony's making a strong push so WOW winds up exclusively on the Playstation 3.

 

June 2006 Offcial Playstation Magazine

Interview with Sony's Phil Harrison - "we would love to have Blizzard work with PS3"

 

but the PS3 server structure would allow Blizzard to control its own servers...

 

Blizzard Console is looking for a talented and experienced programmer to focus on engine development for next generation consoles.

http://www.blizzard.com/jobopp/

 

Jak wiadomo, Genji 2 opiera się troche na historii Japonii ;)

 

Dołączona grafika

 

 

:lol2: :lol2: :lol2:

 

 

Dołączona grafika

 

xD

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@TrueVanDal

Nie no jasne-w mojej wypowiedzi znalazł się błąd(raczej brak w niej logiki-przyznam,ale wypiłem za mało kawy i wstałem za wcześnie :wink: ).Wspomniny sposób miałby sens, gdyby konsola łaczyła się z bazą danych i sprawdzała czy dany nr. płyt nie został już użyty.Ewentualnie gra sprzedawana byłaby ze sprzętowym kluczem z moźliwością zapisu-ale to byłaby kuriozalna sytuacja -super zabezpieczona płyta z dodatkowym zabezpieczeniem...

@.:Solid_Snake:.

Temat zamknięty.

 

Z innej beczki:Uzysk procesorów CELL z wafla krzemowego jest tak niski ,że premiera PS3 jak to określił The Inquirer to: "kolejna papierowa premiera?"

Kilka gier dostępnych na nową konsolę ma byc tzw.grami socjalnymi/budżetowymi (np.Sudoku).

 

Zastanawiam się skąd się bierze wśród przedstawicieli tej firmy ta ogromna pewność siebie?Muszą mieć w zanadrzu coś naprawdę ciekawego ,bo same logo SONY ,to może być za mało.

Wystarczy przypomnieć sobie premierę ich nowego DAP-a(playera mp3) o nazwie Bean-jak go zobaczyłem wiedziałem ,że nie będzie się sprzedawać(co za "dizajn"-fuujj) i podobnie myślała chyba większość ludzi bo zostal już wycofany z produkcji.

W dzisiejszych czasach gdy chińscy i koreańscy producenci zalewają rynek coraz lepszym i tańszym sprzętem ludzie mniej przywiązują uwagi do marki,a bardziej do funkcjonalności i jakości ,a ta jest już synonimem wielu firm jak Samsung,LG ,Lenovo itd.

Konsole ,to co prawda zupełnie inna historia ale...od dawna nie czytałem niczego pochlebnego o PS3-raczej same zarzuty,a pan Kuratagi opowiada o drogich restauracjach i że ludzie to kupią bo to SONY.

Edytowane przez BezbronnyPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wiadomo, Genji 2 opiera się troche na historii Japonii ;)

LOL. Znalazlem fajny filmik.

 

 

Dopiero teraz widac powod, dla ktorego w tym kraju kazdy nosil miecz :lol2:

 

Z tego wynika ze Giant Enemy Crab + Riiiiiiidgeeee Raaaacer to prawdziwy nextgen.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

Nie prawda. Tzn prawda ze duzo zarabiaja ;p, ale nie prawda jest taka, ze niby przez to mogą sobie kupować setki gier nie przejmując sie kosztami, a chyba wlasnie to chciałeś zasugerować piszac, ze duzo zarabiaja. Raz, ze koszty zycia w Jap są strasznie wysoki, a dwa, wbrew temu co się mysli, ze niby japonce kupuja ciagle nowe gry itp, tak naprawde jest tak, ze wlasnie w JAP najwiecej sprzedaje sie uzywek na zasadzie wymiany z doplata, sprzedazy do komisów itp. Taka zagrywka ze stron SONY ogromnie by uderzyła w rynek Japoński, a tego oni napewno nie chcą, wiec reasumując

- sony nie strzeli sobie gola do wlasnej bramki tracąc zaufanie w jap

- jak widać, z naszych pomysłów, jak niby sony by miało to wprowadzić, zaden nie jest na tyle sensowny, aby to przeszło,

wiec nie dziwie sie ze to tylko plotka

 

tylko ze w Japoni dotychczas handlowalo sie takze uzywanym sprzetem elektronicznym i to na duza skale ,jednak od jakiegos czasu taki handel jest juz zabroniony!!!,i mimo ze Japonczycy tak byli do tego przyzwyczajeni a ceny bardzoooo dobre to zakaz zmienil sposob zycia tych ktorzy z tego wczesniej korzystali,a od jednego zakazu do drugiego moze byc tylko krok, bo sony majac na uwadze caly swiatowy rynek wtornego obrotu gier nie bardzo przejma sie wlasnym podworkiem jesli wprowadzajac zakaz skutecznie podniosa wplywy z obrotu nowymi grami,tak wiec taki scenariusz jest jak najbardziej mozliwy!!!

 

ps.co wszyscy tak sie uparli na te zabezpieczenia!!,jak pisalem wystarczy zakaz takiego handlu,nie potrzeba zadnych zabezpieczen ani softwerowych ani hardwarowych i nie wiem po co tworzycie jakies ich wizje??!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wywiad z Naughty Dog przeprowadzony przez IGN: - wrzucam pobieżne tłumaczenie (sorry za ewentualne błędy). Zainteresowani oryginałem niech zajrzą tutaj -> IGN

 

IGN: Na wstępie musimy powiedzieć, że wasz trailer był naprawdę wspaniały i od razu zainteresowaliśmy się tym co zobaczyliśmy. Nie byliśmy zresztą w tym odosobnieni. Czy spodziewaliście się takiej reakcji?

Evan Wells: Pracujemy nad tym tytułem już od jakiegoś czasu, miło więc słyszeć, że trailer spotkał się z takim entuzjazmem.

IGN: Oczywiście najważniejszym pytaniem jest czy ta prezentacja odbywała się w czasie rzeczywistym?

Wells: Cały trailer był renderowany w czasie rzeczywistym przy użyciu naszego silnika gry. Wszystkie modele, tekstury, cienie i efekty są zawarte w grze.

IGN: Jak długo gra jest w produkcji?

Wells: Prace ruszyły półtora roku temu. Z początku tylko kilku programistów zajmowało się technologią, z czasem jednak do zespołu dołączyli projektanci i artyści.

IGN: Do jakiego gatunku właściwie zalicza się ta gra? Na pierwszy rzut oka wygląda jak skrzyżowanie Tomb Raidera z Resident Evil 4 z dużym naciskiem na akcję?

Wells: Tradycyjnie jak to u Naughty Dog będzie to tytuł akcji z perspektywą trzeciej osoby z silnie zaznaczoną historią. Naturalnie pojawią się tu elementy zwiedzania, walki, strzelania i rozwiązywania zagadek. Chcemy wywołać emocje znane z klasycznych gier przygodowych, jednocześnie podając całość w bardziej nowoczesnej formie z dużą dawką wyczynów kaskaderskich i momentów zawisania na skałach.

IGN: Trailer ukazuje nam kilka fajnych ruchów, zwłaszcza podczas walk. Scena gdzie główny bohater pchnął przeciwnika w kierunku ściany, czy to będzie możliwe w samej grze?

Wells: Jak wspomniałem walka jest dla nas ważnym aspektem samej gry, a opracowany system animacji pozwoli na ukazanie jej w zupełnie nowym wymiarze. Chcemy też by akcja wyglądała tak jak w filmie. To oznacza wcześniej przygotowane ujęcia kamery, które podkreślą główne momenty w grze. Aktualnie zatrudniliśmy projektanta, który pracował przy ujęciach w Prince of Persia: Sands of Time.

IGN: Czy cała gra umiejscowiona jest w dżungli czy są jakieś inne lokacje?

Wells: Akcja głównie odbywa się w dżungli na wyspie. Jakkolwiek będziemy mieli do czynienia z dużą różnorodnością terenu na którym odbywać się będzie przygoda.

IGN: Na PS one zrobiliście grę Crash Bandicoot, na PS2 Jak and Daxter. Czy to oznacza, że nowy tytuł stanie się serią na Playstation3?

Wells: Technologia, którą wprowadza PS3 inspiruje nas do tworzenia nowego projektu. Nowa generacja sprzętu stwarza nam możliwość w kwestii przeżyć, jakie będą mogli doświadczyć dzięki nam gracze. Wszystkie poprzednie projekty, które stworzyliśmy były odpowiednio dopasowane do sprzętu na którym działały. Naszym zamiarem jest by kontynuować tą ewolucję.

IGN: Jak programuje się na PS3 w porównaniu do PS2?

Wells: Podobnie jak PS2 nowa konsola jest specyficznym i potężnym kawałkiem sprzętu. Nasi programiści ciężko pracują nad optymalizacją w celu pełnego wykorzystania zalet procesora The Cell i SPU. Jednak zgłębienie wszystkich możliwości oferowanych przez PS3 zajmie developerom wiele lat.

IGN: Jakiego rodzaju technologii używacie? Bazujecie na własnym silniku czy korzystacie ze znanych narzędzi jak Unreal Engine 3.0?

Wells: Stosujemy firmowy silnik stworzony w naszym studiu.. Posiadamy jedne z najlepszych na rynku umiejętności programowania by wycisnąć z PS3 jak najwięcej.

IGN: Insomniac i Naughty Dog mają w zwyczaju dzielić się doświadczeniem i technologiami. Czy tak będzie i tym razem? Czy Resistance i wasz nowy tytuł działają na podobnym silniku?

Wells: Wraz z przedstawieniem SCE Worldwide Studio zwiększeniu uległa wymiana doświadczeń miedzy wewnętrznymi studiami. To daleko ponad rozciąga współpracę między ND a Insomiac i myślę, że zobaczycie wiele tytułów, które będą czerpały z tego korzyści.

IGN: Kiedy ukaże się gra?

Wells: Póki co nie ogłosiliśmy daty, więc bądźcie cierpliwi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Naughty Dog to jenda z najlepszych firm zajmujacych się grami.

 

Potrafią z gier robić arcydzieła.

 

crash bandicoot na psx , oraz seria JAK na ps2 to najlepsze gry w jakie grałem, chyba każdy się zemą zgodzi? :)

Edytowane przez rockers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Naughty Dog to jenda z najlepszych firm zajmujacych się grami.

 

Potrafią z gier robić arcydzieła.

 

crash bandicoot na psx , oraz seria JAK na ps2 to najlepsze gry w jakie grałem, chyba każdy się zemą zgodzi? :)

Si. Moze nie w najlepsze w jakie grałem, ale najlepsze z tego gatunku. W czasach PSX'a to crash miażdzył. Na PS2 juz sie inne studia zajeły tą postacią i kaszanka wyszła, ale naughty za to stworzył ekstra serie JAK. No i jeszcze platformer na PSP o Dexterze ;) Chciałbym w to zagrac ;)

 

Mercenaries 2 World in Flames -- OGLADAJCIE FILMIKI (z prawej 'see in action'). Są 3 filmiki z roznymi samochodzami

http://mercs2.com/vehicles.php

 

Wyglada jak mix Crysis, FarCry, GTA i Boiling Point ;)

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niepowiem - daje spokojnie rade ;] Grafa naprawde niezla , Ciekawe co z tego wyjdzie :D

lipa :D po filmikach juz to widac

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

Zanosi sie na ciekawa walkie pomiedzy ps3 i Wii ,dlatego ze ok 88,4% Japonskich graczy uwaza ze cena jej jest zbyt wysoka !!,czyli nawet w kraju gdzie jest wielki fan-club ps3 i wielbicieli tej konsoli moze nie tyle odwrocic sie od ps3 co powaznie zastanowic sie nad jej kupnem i wybrac Wii ,tego dowiemy sie juz zapewne za kilka miesiecy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że te dane są z Famitsu. A tam ciągle coś się zmienia. Dziś 90% głosuje na Wii, jutro 90% na PS3 i jeszcze może nastąpić taka sytuacja - 90% na Xa :wink: . W ogóle bym się nie sugerował takimi sondażami. Pamiętasz niedawne wybory w Polsce?

 

Crytek przymierza się do zaadoptowania CryEngine 2.0 na PS3. Cieszy ta informacja niezmiernie, bowiem silnik ten robi niesamowite wrażenie. Wcześniej firma ta zapewniała, że nie wyjdzie poza ramy PC. Trzymam kciuki...

QJ.NET

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...