Skocz do zawartości
Demonik

Playstation 3

Rekomendowane odpowiedzi

JeuxVideo, a French gaming news site, recently published an article which states the retail price of two PlayStation 3 games: Sonic The Hedgehog will be €67 and Snooker Championship will be €73. The US Dollar conversion for the prices are $86 and $93.

 

The site claims that SEGA has confirmed these prices, and even announced the price of Wii's Super Monkey Ball: Banana Blitz and Sonic Wild Fire as €59 euros; however, SEGA has yet to publish an official press release.

 

Current European prices of the Xbox 360 games are €49 and €69. If JeuxVideo's reports are indeed correct, this could indicate the US retail prices of PlayStation 3 games may be around $59 to $69.

 

Both SEGA and Sony have yet to comment on these pricing reports.

Źródło: PS3Land

 

Zakładam się, że ostatecznie gry będą schodziły po standardowych cenach: nowości po 239zł, starocie dużo taniej. Zresztą popatrzcie co się teraz dzieje na PS2 - wychodzi nowość i jej cena po chwili drastycznie spada. Doliczając konkurencję w postaci Xa i Wii, wątpię by Sony zaserwowała ceny w przedziale 260zł-300zł albo więcej. Czasy drogich kartridży już się skończyły...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

It is Atari, distributor of Sega for Benelux, which has just released some information concerning the price of the plays that we will be able to find as of the end of the year. Thus on Playstation 3, Sonic The Hedgehog is announced with 67,99 euros, World Snooker Championship 2007 to 73,99 euros, while on Wii, Sonic Wild Fire and Super Monkey Ball: Banana Blitz will be available to 59,99 euros. Even if these prices relate to the Benelux countries, they should not be very different in France. Attention all the same, because Sega is the distributor of its own plays in our beautiful country.

Dołączona grafika

 

 

:razz:

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tym artykule zwrocie uwagie na koncowkie tekstu

 

Sony - nie zgapiamy od Nintendo, nie potrzebujecie PeCetów

Czwartek, 1 czerwca 2006, godzina 15:08, autor: Domek

 

Phil Harrison, jeden z wysoko postawionych pracowników Sony, udzielił ostatnio wywiadu niemieckiemu magazynowi Der Spiegel. Zaprzeczył w nim, jakoby jego firma tworząc kontroler swojej nowej konsoli wzorowała się na Nintendo i zareklamował PS3, stwierdzając m.in., że... będzie ona w stanie całkowicie zastąpić w domu PeCeta.

 

Harrison całkowicie zbagatelizował insynuacje przeciwników Sony. Według niego zarzuty o wzorowaniu się producenta PlayStation na Nintendo są niedorzeczne. "W pewnym sensie rozumiem, dlaczego ludzie mówią takie rzeczy, ale - wybaczcie, że to mówię - to po prostu głupie". Dodał, że naprawdę nie ma nic dziwnego w tym, że dwie firmy w tym samym czasie pracują nad bardzo podobnymi rozwiązaniami. "Tak to już jest z technologiami" - stwierdził, odwołując się też do kontrolera Dual Shock, który szybko został podchwycony przez inne firmy, stając się standardem dla całej branży.

 

Phil Harrison i PSP

 

Pracownik Sony nie powstrzymał się też oczywiście od zachwalania nowej konsoli firmy. Wśród tradycyjnych ochów i achów na jej temat, pojawiło się stwierdzenie, że będzie ona w stanie całkowicie zastąpić domowy komputer. System operacyjny Linux, zainstalowany na dysku twardym PS3, pozwoli użytkownikom na wykorzystanie konsoli do rzeczy, które robili dotąd na PeCetach. "Wierzymy, że PS3 pozwoli użytkownikom na granie, oglądanie filmów, przeglądanie sieci i korzystanie z innych funkcji komputera domowego. PlayStation 3 to komputer. PeCety nie są już potrzebne".

jak sobie przypomne te wszystkie glosy przeciwnikow xboxa :ze to juz komputer a nie konsola i wogole to jak tak mozna!! itp itd , a teraz wysoki ranga pracownik sony mowi wyraznie "ps3 to komputer!!!" , to zostawie bez komentarza "biednych "dzisiaj wczesniejszych wysmiewcow xboxa

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dwa_gwoździe_w_móżgu

sprzedaje kompa i kupuje ps3, mowie serio

 

jezeli bedzie mozliwosc podlaczenia wiekszego dysku + klawa mysz i drukarka to moze rzeczywiscie zastapic pc'ty u niektorych (uzytkownikow linuxa)

Edytowane przez dwa_gwoździe_w_móżgu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak sobie przypomne te wszystkie glosy przeciwnikow xboxa :ze to juz komputer a nie konsola i wogole to jak tak mozna!! itp itd , a teraz wysoki ranga pracownik sony mowi wyraznie "ps3 to komputer!!!" , to zostawie bez komentarza "biednych "dzisiaj wczesniejszych wysmiewcow xboxa

Hmmm.... ciężko powiedzieć, że nie masz racji. Sam czuje mały niesmak z tego powodu, ale IMO przy takiej cenie tej konsoli, to jedyne rozwiązanie to sprzedać kompa i dołożyć troszku, by stać na to :lol:

A szczerze mówiąc to niewiem co o tym myśleć. Z jednej strony przymierzam się to zakupu czegoś co mógłbym nazwać pełnowartościową KONSOLĄ, a zastępowanie kompa konsolą troche mi przypomina zastępowanie aparatu komórką. Z drugiej jednak, kożystam z komórki jak z aparatu ;).

 

sprzedaje kompa i kupuje ps3, mowie serio

 

jezeli bedzie mozliwosc podlaczenia wiekszego dysku + klawa mysz i drukarka to moze rzeczywiscie zastapic pc'ty u niektorych (uzytkownikow linuxa)

Sam się nad tym zastanawiałem. Hmmm... po sprzedarzy peceta, to PS3 + Wii może wyjść taniej niż X360 + Wii. Może na dłuższą metę to by było niezłe rozwiązanie (PS3 - peceto-prawie-klasycznakonsola, Wii - typowo nie klasyczna konsola).

P.S. Niechce ukrywać tego, że od początku liczyłem na wsparcie w PS3 dla linuxa, ale te słowa "PS# to komputer", ech...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem nawet za tym, zeby coś jeśli potrafi, to te funkcje oferowało. PC całkowicie nie zastąpi, ale do słuchania mp3, buszowania w necie, divixow, pisania itp to mysle ze wystarczy. Bo po co robic wlasne programy, jakies hombrew, jak to robili czy to do ps2, x-boxa, PSP itp. Jesli sprzet bez problemu potrafi takie coś obsluzyc, to czemu odrazu nie dać takiej funkcji w standardzie? Po co zmuszac userow aby sie meczyli bootowanie, haxowaniem konsol zeby np odpalic edytor tekstu czy odtwarzacz divx?

A tak tanim kosztem jakiejs dystrybucji poszerzą mozliwosci konsoli i tym samym zaoferuja wiecej, co bede mogli oglaszac w sloganach reklamowych. Jesli tak ma byc to nie mam nic przeciwko temu. Bede mial przeciwko temu, jesli bede musial robic formaty, instalowac sterowniki, dokupywac ram, odpalac gre z pulpitu itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popieram tok myślenia Solida i dwóch_gwoździ_w_móżgu :wink:. PS3 nadal pozostaje konsolą, dodatkowe funkcje zaliczam na plus.

 

Jak Ubisoft postrzega funkcję tilt w DS3?

Microsoft bigwigs may be lining up to take a pop at it, but Ubisoft president Yves Guillemot loves the PS3's motion-sensing controller - promising that plenty of Ubi titles will support it.

 

Guillemot's comments came in an exclusive interview with Eurogamer TV, due to be broadcast soon, with the publisher boss revealing: “We were so happy to see that Sony was taking that direction - we think it will help to have a better experience so we are going to use that a lot.”

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS3 Launch List

Here are the confirmed Launch Titles so far for the Playstation 3.

 

* Genji™2 (Working Title) SCEJ DŻAAAAAJANT!!!

 

* Gran Tursimo® HD (Prototype) Polyphony Digital Entertainment

 

* Resistance: Fall of Man™ Insomniac Games

 

* SingStar® SCEE

 

* The Eye of Judgment™

 

* Warhawk™ Incognito Entertainment

 

* Untold Legends

 

*LAIR

 

http://www.scee.presscentre.com/soft...ultSearch=True

 

EA has announced more than 10 titles available for the PS3 at launch.

 

Titles being:

 

NBA Live 07

NHL 07

Madden 07

Tiger Woods PGA Tour 07

FIFA 07

Need For Speed Carbon

Fight Night Round 3

Army Of Two

More too come..................

 

http://www.gametrailers.com/player.p...10489&type=wmv

 

 

Activision Expected Launch Titles for PS3.

 

Call Of Duty 3

Marvel: Ultimate Alliance

Tony Hawk's Project 8

 

http://ps3.ign.com/articles/705/705623p1.html

 

2K Games Expected Launch Titles for PS3

 

NHL 2K7

NBA 2K7

College Hoops 2K7

 

http://ps3.ign.com/articles/707/707216p1.html

 

 

Namco Expected Launch Titles

 

Ridge Racer 7

 

http://ps3.ign.com/objects/823/823649.html

 

Bandai Expected Launch Titles

 

Mobile Suit Gundam

 

http://ps3.ign.com/articles/631/631004p1.html

 

Sega Expected Launch Titles

 

Full Auto 2

Sonic the Hedgehog

 

http://www.gamespot.com/ps3/action/s...x.html?q=sonic

http://ps3.ign.com/articles/704/704280p1.html

 

 

Titles Releasing in Q4 2006

 

Splinter Cell Double Agent

Rainbow Six Vegas

The Darkness

WWE SmackDown! vs. RAW 2007

Shadow Clan

Rayman Raving Rabbids

 

Jeśli chociaż połowa z tych tyłułów, które są "expected" się jednak pojawi, to ludzie bedą dosłownie OSRANI na myśl, którą z gier wybrać przy zakupie konsoli. Ja bym miał niemały dylemat 0_o W ogole wtedy lunch x360 to by był miś uszatek.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak dla mnie to tu nic prawie nie ma - CoD3, Lair, moze Resistance i Rainbow Six. Poza tym pustka...

Jak to nic nie ma? A Ridge Racer 7 ? :lol:

 

A tak powaznie to te tytuly mnie nie przekonuja za bardzo. Rainbow i COD3 bedzie tez na X360. Szkoda, ze na poczatek nie dali nowego PES'a :sad:. Wiem, ze bedzie na poczatku 2007r, ale taka gra imo powinna byc w dniu premiery PS3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kocham sportówki!

 

NHL 2K7

NBA 2K7

 

to mi wystarczy na przynajmniej 3 miechy grania non-stop :D :D :D :D

Widzisz. Ty wolisz a ja nie przepadam ;). Może w jakąś "gałę" bym zagrał ale jakoś mnie to nie jara za bardzo (mnie się troszkę szybko nudzą takie gry, a jest to dosyć dziwne bo rzeczywiscie można w je naprawdę długo grać podczas gdy inne gry starczają na 10h przeważnie :( ). Taki już jestem niestety (albo stety). Mnie trochę martwi że powoli na konsolach zaczynają dominować strzelanki FPP. Oczywiście nic do nich nie mam ale osobiście wolałbym konwencję TPP (nawet jeżeli to strzelanka to jakoś fajniej mi się gra ;) ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS3 hardware slow and broken

 

In words and pictures

 

By Charlie Demerjian in Taipei: poniedziałek 05 czerwca 2006, 03:35

AFTER BREAKING THE news to me about PS3 RSX speeds earlier on the flight to Japan, my row-mate said 'if you think that's interesting, wait till you see this. Cell is hurting, badly'.

 

For those of you that believe in religions with karmic tendencies, scoops like this meant one of two things, the wings of the plane are about to fall off and I am going to die in a fiery ball, or worse yet, the movie selection will be worrisome. Cell memory access appears to be broken, RSX has half the triangle setup rate of the ATI chip in XBox360, and the true horror, Big Momma's House 2 and a Queen Latifa movie.

 

With the movie selection still making my brain throb from the glances I caught, I furiously took notes on what the source was saying. He started out saying that the RSX can only write about half as much vertex data as it can fetch, not an ideal situation by any stretch, but survivable.

 

Then came the horrible news, RSX appears to be limited to setting up 275 Million triangles/second, anemic compared to the 500+ million in XBox360. When asked about this apparent thumping dished out by MS, the reply from one notable ISV relations boffin was a terse 'What a Piece of Junk'. Talk about a steak in the heart.

 

Half the triangle setup capability in the PS3, could things get worse? Yes, far far worse, how about another disparity of three orders of magnitude? No, I am not joking, looking at Sony's own figures, Cell appears to be pretty badly broken.

 

PS3 memory bandwidth table

 

For main memory, it looks like Cell has about 25GBps of main memory bandwidth, and RSX is about 15-20GBps. Achievable bandwidth is between about two thirds of that and nearly 100%, clearly the elves in the caves surrounding Rambus central did something right with XDR. That is the happy news.

 

For local memory, the measured vs theoretical bandwidth is missing, I wonder why? RSX is at a solid 22.4GBps for both read and write, good job there green team. Then comes the blue team with Cell. Local memory write is about 4GBps, 40% of the next slowest bandwidth there. Then comes the bomb from hell, the Cell local memory read bandwidth is a stunning 16MBps, note that is a capital M to connote Mega vs a capital G to connote Giga. This is a three order of magnitude oopsie, and it is an oopsie, as Sony put it "(no, this isn't a typo...)".

 

If you can write at 250x the read speed, it makes Cell local memory just about useless. That means you do all your work out of main memory, and the whole point of local is, well, pointless. This can lead to contention issues for the main memory bus, and all sorts of nightmarish to debug performance problems. Basically, if this Sony presentation to PS3 devs shown to us is correct, it looks like PS3 will be hobbled in a serious way.

 

The next slide goes on to say "Don't read from local memory, but write to main memory with RSX and read it from there instead", and repeats the table numbers. This is very very bad. The number of times the presentation goes on to say that it is correct, and the lack of anything like "this will be fixed by production steppings, so take measures X, Y and Z" say to me that it is not a fixable snafu. Remember at E3 when I said that the PS3 demos there were object sparse? Any guesses why?

 

Someone screwed up so badly it looks like it will relegate the console to second place behind the 360. All the devs I talked to were lukewarm on the 360 architecture but universally negative on the PS3. Revelations like this go a long way to explain why you keep hearing about simmering problems from the Sony devs.

 

You end up with a console with half the triangle setup rate of the 360, a crippled CPU that is a bitch to program, and tools that are atrocious compared to the 360. To make matters worse, you have an arrogant set of execs telling us that twice the price is worth it for half the power, a year late. If it isn't already too late, Sony had better do something about this recto-cranial inversion or it may very well sink the console. µ

The PS3 GPU is not fast enough yet

 

SOME VERY INTERESTING tidbits have emerged about the PS3 GPU during my flight to Japan yesterday. It seems like the second gen dev kits were running nowhere close to full speed or spec. How close were they? Fairly.

 

Documents shown to us on the trip showed that there were two versions, labeled 'CEB' and 'DEH'. The earlier CEB has a chip called CBE (yes, I know) connected to main memory and to a south bridge. The SB is then connected to a chip labled 'NV4x' over a PCIe link. The upcoming version DEH has the CBE and main memory, but the NV4x/SB combo is replaced by the RSX. If you wanted to know what makes RSX more than a GPU, it looks like it is SB functionality.

 

The slightly more curious bit, encouraging and disturbing at the same time, is the current state of RSX. The disturbing part is that the slide I was shown had "Current DEH's aren't final spec or speed" in bold letters. Speed, OK, but not final spec at this point in time leaves precious little room for debugging before the console release. On a different note the current ones are running the RSX core at 420MHz with 550 expected for launch. Memory is set at 600MHz with 700 hoped for as final.

 

It looks like SoNVidia is most of the way there with RSX development, 80% of the clock, more for memory. One more spin, most likely another round of dev kits, and the code monkeys will know what they are facing. µ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, że jeszcze żaden serwis informacyjny nie przechwycił tych rewelacji ze strony źródłowej (the INQUIRER) - widać ludzie podchodzą do tego z rezerwą, bo jakby nie patrzeć sprawa jest bardzo poważna. Tym bardziej, że mamy dziś 5 czerwca (finalne devkity trafią w ręce developerów w tym miesiącu), premiera w listopadzie - a więc niedługo. Jeżeli pogłoska jest prawdziwa na tym etapie przygotowań, to nie zazdroszczę. Z drugiej jednak strony ciekawi mnie skąd wypływają takie informacje - jakby nie patrzeć dość istotne z punktu technicznego i niezwykle kompromitujące. Wstrzymam się z komentarzem...

 

Kolejna lista tytułów sporządzona przez PS3Land:

Key:

PS3 Exclusive (-)

PS3 and PC (*)

May be multi-platform (+)

 

PlayStation 3 Exclusive Titles:

 

-Eight days

-5th Phantom Saga (Confirmation)

-6GUN II

-Afrika

-Angel Rings

-Black Blade

-Blade Storm: Hundred Years War

-Bomberman

-Coded Arms Assault (Confirmation)

-Dark RPG (Working Title)

-Derby Stallion

-Devil May Cry 4 (Confirmation)

-Driver

*Endless Saga (Confirmation)

-EyeDentify

-Fatal Inertia (Confirmation)

-Final Fantasy XIII

-Final Fantasy XIII Versus

-Formula 1

-Full Auto 2 (Confirmation)

-Genji 2

-Gradius

-Grand Turismo 5

-Guan Yu Project (Dynasty Warriors 6)

-Heavenly Sword

-Hot Shots Golf 5

-Iron and the Maiden

-Jack and Dexter

-Killzone 3

-Lair

-Metal Gear Solid 4 (Confirmation)

-MMORPG from Square-Enix (Working Title)

-Mobile Suit Gundam: Gundam World

-Monster Hunter 3

-Monster Kingdom

-Motor Storm

-Naughty Dog (Working Title)

-Ni-Oh

-Omikron 2

-Ratchet and Clank 5

-Redwood Falls

-Resistance: Fall of Man

-Ridge Racer 7 (Confirmation)

-Rockstar Old West Title (Working Title)

-Romance of the Three Kingdoms

-Tekken 6

-The Eye of Judgment (Working title)

-The Getaway

*The Wall

*Unreal Tournament 2007 (Confirmation)

-Untold Legends: Dark Kingdom

-Virtual Fighter 5 (Confirmation)

-WarDevil Enigma (Confirmation)

-Warhawk

-Way of the Samurai 3

 

Random Japanese Titles:

 

-Shin Megami Tensei

-Makai Wars

-Super Robot Taisen

-Shin Ten Makai VI

-Sunrise Eiyuutan

-Shinseiki GPX Cyber Formula

-Jikkyou Powerful Pro Yakyuu

 

Uncertain if in Development:

 

-Final Fantasy VII (possibility)

-God of War 3

-Kingdom Heart 3

-Shadow of the Colossus 2

-Zone of the Enders 3

 

Uncertain Titles (may be multi-platform):

 

+Assassin's Creed

+Heavy Rain

+Mercenaries 2: World in Flames

+Need for Speed: Carbon

Edytowane przez Largoon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

male info o MGS4

 

Hideo Kojima o grze Metal Gear Solid 4

Poniedziałek, 5 czerwca 2006, godzina 10:05, autor: Domek

 

W ostatnim wydaniu brytyjskiego Official PlayStation Magazine ukazał się wywiad, w którym Hideo Kojima powiedział co nieco o czwartej części serii Metal Gear Solid. Czytając go można dowiedzieć się jakie atrakcje czekają na graczy w tej produkcji.

 

Chyba najciekawszym elementem nowego MGS-a jest główny bohater, podstarzały i zmęczony już ciągłą walką Snake. Jak wyjaśnia Kojima, postać ta jest odbiciem jego samego. "Mam ponad 40 lat i ciągle projektuje MGS-y, pod wieloma względami również jestem na polu walki". I podobnie jak dla Snake'a czwarty Metal Gear Solid stanowił będzie ostatnią misję, tak dla Kojimy oznaczać ma ostateczne rozstanie z serią. "Tak... Metal Gear Solid skończy się dla mnie. Seria należy do Konami i do fanów, ale ja mam prawo powiedzieć "koniec" i to będzie mój ostatni MGS".

 

Oczywiście Kojima zadba o to, by pożegnanie z serią było odpowiednio spektakularne. Zapewni to nie tylko rewelacyjna grafika czwartej części Metal Gear Solid (o której jakości mogliśmy się już przekonać oglądając zwiastuny), ale też nowe oferowane graczom możliwości. Bardzo ciekawie brzmi np. możliwość korzystania z systemu aktywnego kamuflażu, zwanego Octo-cam. Potrafi on dynamicznie zmieniać swój kolor, wzór i kształt, dopasowując się do otoczenia. Dzięki niemu Snake potrafił będzie chociażby "wtopić się" w ścianę.

 

Hideo Kojima

 

Nie oznacza to jednak, że gracz będzie mógł uczynić postać głównego bohatera całkowicie niewykrywalną i nie będzie się już musiał martwić przekradaniem za plecami wrogów. Choćby dlatego, że aktywny kamuflaż działał będzie wyłącznie wtedy, gdy Snake pozostanie nieruchomy. No i jego twarz pozostanie widzialna przez cały czas. Ciągle więc głównym zadaniem grającego pozostanie dbanie o to, by przeciwnicy nie zorientowali się w jego poczynaniach. Pomóc ma w tym m.in. zestaw nowych ruchów, jakimi obdarzony został główny bohater. Jak stwierdził Kojima, jeden z nich zainspirowany został jego własnym szkoleniem wojskowym.

 

Z innych ciekawostek, MGS4 łączyć ma się w jakiś sposób z MGS: Portable Ops, nową odsłoną cyklu, która ukaże się na przenośnym PSP oraz z wersją gry, przeznaczoną do zabawy w sieci (MG-Online). "Wszystkie 3 będą połączone" - mówi Kojima. Poza tym gra wykorzysta ogłoszoną na konferencji Sony funkcjonalność pada PS3. Nie zdecydowano jeszcze do końca jaki udział dostanie w niej wykrywający ruchy kontroler, ale Kojima już teraz podaje jego przykładowe zastosowania. "Być może będzie można z niego korzystać w trybie pierwszoosobowym, albo do "wytrząsania" przedmiotów ze strażników (jak w poprzednich MGS-ach), ale nic nie jest jeszcze postanowione" - mówi.

 

Metal Gear Solid 4 pozostaje niewątpliwie jedną z najciekawszych gier, zapowiedzianych na PlayStation 3. Jeżeli Kojimie i zespołowi uda się dotrzymać wszystkich obietnic, a tytuł ten okaże się tak dobry jak wszyscy się spodziewają, to on sam może się bardzo znacznie przyczynić do sprzedaży nowej konsoli Sony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS3 będzie miało w środku....PS2 :wink:

 

June 5, 2006 - A surprising report has emerged from Japan's Ultra One monthly technology magazine. The magazine's July issue reports that Sony will be achieving backwards compatibility on the PlayStation 3 not through software emulation, as previously announced, but through physical hardware.

 

The magazine states that the PS3 hardware, in its current form, includes the core PlayStation 2 chipset. This presumably means that initial PS3 units will include the single Emotion Engine (the PS2 CPU) and Graphic Synthesizer (the PS2 graphics chip) combo chip that powers the slim model PS2.

 

Of course, including the extra hardware drives up costs. The magazine adds that Sony plans on removing the PS2 chipset from future revisions of the PS3 hardware once it has finished development of a proper software-based PS2 emulator. Such a removal would help bring down costs for the system.

 

Sony has repeatedly stated that PS2 software would run on the PS3 through software emulation, leaving many to believe that the company had developed a powerful emulator for the older hardware. This would have been a particularly impressive feat, considering that even the PlayStation 2 originally used a combination of hardware and software to maintain backwards compatibility with original generation PlayStation games.

 

If the Ultra One report is true, the use of hardware emulation casts some doubts on what kind of visual updates we can expect for PlayStation 2 games. PlayStation games saw a few marginal upgrades when running on the PlayStation 2 due to the PlayStation graphics chip being emulated entirely through software running on the PS2's Graphics Synthesizer.

 

On the other hand, hardware emulation pretty much guarantees that every game that runs on the current PS2 will do so on the PS3.

 

A few other revelations appear in the Ultra One report, an investigative story into the reasons for the PS3's high price point. Izumi Kawanishi, head of Sony's Software Platform Development Division, commented to the magazine that one difference between the PS2 and the PS3 is that the PS3, as it was announced, is "nothing more than just the basic system." Sony is considering releasing models with larger volume hard disks and upgraded network features in the future. However, Kawanishi noted, Sony won't be changing CPU clock speed or memory amounts, as all PS3s have to run the same games.

 

The PS3 comes equipped with, in addition to a default hard disk, a "large amount of flash memory," the magazine reveals. This is used to house the operating system and all future system updates. Based on the wording in the magazine, it seems that the hard disk is to be used exclusively for multimedia content and will not contain any system features; users will, after all, be able to swap the built in hard drive out with any standard drive they pick up at a computer hardware store.

 

The magazine also provides an assurance about the PS3's compatibility with its own games. The PS2 lost compatibility with older titles as new models were released featuring updated chip designs. This won't be a problem with the PS3, as the magazine reveals that in the event that problems are discovered following an updated chip design, the system will be able to connect Online to download any required patches, which will then be stored on the hard disk.

 

Finally, the magazine gives a solid price estimate for the high-end PS3 model in Japan. Sony officially lists the price as "open," meaning retailers will have to determine their own pricing, but Ultra One says that the price is "expected" to be 73,000 yen.

 

Who exactly is expecting this price is anyone's guess, as the magazine doesn't give specifics. We'll wait for official word from Sony on that price point, and on the other details in the Ultra One article, before considering this report confirmed.

 

Źródło: IGN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tutaj po Polsku :)

 

PS2 w środku każdej PlayStation 3?

Poniedziałek, 5 czerwca 2006, godzina 18:41, autor: Domek

 

Dość ciekawa informacja pojawiła się na temat wstecznej kompatybilności PlayStation 3. Okazuje się bowiem, że konsola - przynajmniej początkowo - może nie załatwiać tej kwestii przez programową emulację starszej platformy. Zamiast tego Sony mogłoby się zdecydować na... umieszczenie procesora i układu graficznego PS2 w środku swojej nowej maszynki.

 

Informacja taka pojawiła się w japońskim czasopiśmie Ultra One, zajmującym się tematyką nowych technologii. W jego nowym wydaniu znaleźć można artykuł poświęcony nowej konsoli Sony, a w nim ów ciekawy fakt - w aktualnej postaci PlayStation 3 zawiera chipset poprzedniej platformy japońskiego giganta. Dotychczas cały czas mówiono, że wsteczna kompatybilność będzie w PS3 działała tak samo jak w Xboksie 360 - czyli poprzez programową emulację. Wygląda jednak na to, że inżynierom z Sony nie udało się napisać odpowiedniego oprogramowania (przynajmniej jeżeli wierzyć informacjom Ultra One).

 

Sony więc, nie chcąc całkowicie zarzucać obiecanej wstecznej kompatybilności, postanowiło rozwiązać ten problem "sprzętowo". Rzecz jasna oznacza to dodatkowe zwiększenie kosztów produkcji, dlatego też prace nad emulatorem nadal będą prowadzone, a kiedy tylko uda się go stworzyć - części PS2 przestaną być dołączane do nowych egzemplarzy PS3.

 

Z jednej strony informacja to dobra - bo przynajmniej nie będzie żadnego problemu z wsteczną kompatybilnością PS3, a gracze mogą się spodziewać, że na nowej maszynce Sony zadziałają wszystkie gry z poprzedniej konsoli firmy. Z drugiej jednak takie rozwiązanie tego problemu zapewne nie pozostaje bez wpływu na i tak wysoką cenę sprzętu. Ostatecznie jednak z komentarzem można się wstrzymać do czasu, aż pojawią się na ten temat jakieś bardziej oficjalne informacje.

i jeszcze raz o kontrolerze

 

Kontroler PlayStation 3 - na ostatnią chwilę czy nie?

Poniedziałek, 5 czerwca 2006, godzina 15:57, autor: Domek

 

Sony kontynuuje zapewnianie, że wykrywający ruch kontroler PlayStation 3 nie został opracowany "na ostatnią chwilę", w odpowiedzi na pomysły Nintendo i problemy z patentami na technologię wibracji. A fakty kontynuują wskazywanie na coś zupełnie przeciwnego.

 

David Reeves, prezes europejskiego oddziału Sony, stwierdził ostatnio, że technologia wykrywania ruchów na potrzeby kontrolera PlayStation 3 planowana była już 2,5 roku temu. Czemu więc nikt o tym nie wiedział? Jak wyjaśnia Reeves, w tego typu sytuacjach lepiej siedzieć cicho, by nikt nie próbował zablokować prac nad nową technologią własnymi wnioskami patentowymi.

 

 

Szkoda tylko, że z tego powodu niezwykle trudno znaleźć jakiekolwiek potwierdzenie słów Reevesa. Żaden z developerów - nawet z tych, którzy według słów szefa Sony Europe byli zachwyceni pomysłem firmy - nie "przyznał się" do tego, że wiedział o nim wcześniej. Co jeszcze lepsze, twórcy WarHawka, jedynego zaprezentowanego na E3 tytułu, wykorzystującego nową funkcjonalność kontrolera, również dowiedzieli się o niej bardzo niedawno. Jak przyznali, na opracowanie dema mieli zaledwie półtora tygodnia...

 

Trudno więc jednoznacznie stwierdzić jak to z tym kontrolerem było, a ostatecznej odpowiedzi na to pytanie nie poznamy zapewne nigdy. Z całą pewnością dowiemy się za to czy pomysł ten w ogóle ma sens i czy okaże się trafiony.

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co Wam powiem, mecza mnie juz te infa, plotki, domysly czy jak to inaczej nazwac na temat PS3 :?. Na razie ktos chce wywolac niezla panike wsrod potencjalnych klientow Sony - konkurencja?????? Jak bedzie sprawa z PS3 wygladac dowiemy sie juz za 5 miesiecy w dniu premiery. Zobaczymy wtedy co bylo faktem, a co mitem. Na razie wstrzymuje sie od wszystkich komentarzy i spekulacji na temat PS3.

Daswidania ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Detektor ruchu w Niny ok a w ps3 "dowiemy się czy ma sens"-troszkę ludzie powinni pomyśleć bo to już śmieszne zaczyna się robić.Z grafiką to samo Unreal chodził w 49 fps na ps3 a na x360 maił problemy z uzyskaniem płynności.Teraz dowiadujemy się że grafka ps3 ma połowe wydajności geometrycznej X360... :lol2:

Może powinniśmy przyjać że:

-cell jest do bani

-blueray-do bani

-pad do bani

-nvidia dała d..y

-obudowa jest wieśniacka

-granturismo w fullhd i 60 fps -też do bani

 

Najlepszy jest Microsoft bo zrobił fajną konsolę ,Gates jest cudowny bo daje kasę na dzieci a do tego wypuszczą najlepszy system operacyjny na świecie i w polsce otworzą swój oddział (na około 50 osóB) :mur:

Ludziom sie w [gluteus maximus]ch poprzewracało a amerykański tok myślenia i styl życia zaczyna zalewać nasz kraj...

A mogło być lepiej eh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...