Skocz do zawartości
Demonik

Playstation 3

Rekomendowane odpowiedzi

549£ !!!!!- funt w NBP jest po 5.90 x 549 =3239!!! ,nawet z 3 grami w komplecie cena jest porazajaca-no ale przeciez prawdziwy fan sony nie patrzy na koszty liczy sie tylko zakup :)

 

ps.po odjeciu ceny 3 gier 885 zl -czli 3239-885= 2354 za konsole w wersji z 60gb dyskiem

To i tak taniej niz spodziewana cena w krajach UE nalezacych do strefy euro (599E=599x4,035=2417PLN).

Poza tym cena kosoli jest znana od miesiaca i mysle, ze ten temat zostal juz wyczerpany. ;)

Edytowane przez Santi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrócę na moment do ceny nośnika jakim jest Blu-Ray Disc i jego wpływ na ceny gier. IMO (i tylko IMO) to ceny gier na PS3 nie powinny być dużo droższe niż np. ceny tej samej gry w wersji na X360. Owszem, nośnik jest droższy ale jak ktoś tu wsponiał kiedyś, gry nie tłoczy się w kilku sztukach tylko w tysiącach więc już ceny spadają. Kolejna sprawa to upowszechnienie technologi i spadaek kosztów z tym związanych. Jeżeli teraz nośnik kosztuje x (za x wpisz sobie jakiaś cenę ;) ) to za rok, półtora będzie on kosztował y (przy czym y<x ;) ). Naprawdę, nośnik to tylko ułamek kosztu gry. O wiele wiecej kosztuje jej samo wyprodukowanie i fizyczna dystrybucja. Z czasem ceny powoli będą spadać ale to bardziej z faktu "potanienia" technologi. Np. kupno DevKita to koszt firmy i trzeba ten koszt przerzucić na cenę gry (+ koszty szkoleń pracowników itp.) ale po pewnym czasie ten sam DevKit będzie tańszy, programiści lepiej będą wykorzystywać jego możliwości dzięki już zaznajomieniu sie z nimi (jak wiesz co robić, robisz to szybciej czyli taniej itd.). To są koszty które wpływają na ceny gier. A to że później te ceny nie spadają to chyba nie jest wina zastosowania chociażby "drogiego" nośnika....tylko chęci zysku developerów. Problem jest gdy to twórcy chcą wykorzystać NAS i naszą niewiedzę aby więcej zarabiać. Im się koszty prędziej czy później zwrócą ale zawsze można nam wcisnąć kit że "taniej nie można"...

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy maja limity. I nie ma jeszcze nagrywarek BR łatwo dostępnych. I płyt także - wszystko drogie jak cholera. Wiec za rok, dwa to moze bedzie tanio piracic na ps3, teraz to po prostu nieopłacalne.

Ja widze to tak, ze w czasie premiery bedzie to niemozliwe z powodu niedostepnosci nagrywarek BR, za 2 lata zaś bedzie nieopłacalne, a tanio piracic bedzie mozna za jakies 4 lata ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrócę na moment do ceny nośnika jakim jest Blu-Ray Disc i jego wpływ na ceny gier. IMO (i tylko IMO) to ceny gier na PS3 nie powinny być dużo droższe niż np. ceny tej samej gry w wersji na X360. Owszem, nośnik jest droższy ale jak ktoś tu wsponiał kiedyś, gry nie tłoczy się w kilku sztukach tylko w tysiącach więc już ceny spadają. Kolejna sprawa to upowszechnienie technologi i spadaek kosztów z tym związanych. Jeżeli teraz nośnik kosztuje x (za x wpisz sobie jakiaś cenę ;) ) to za rok, półtora będzie on kosztował y (przy czym y<x ;) ). Naprawdę, nośnik to tylko ułamek kosztu gry. O wiele wiecej kosztuje jej samo wyprodukowanie i fizyczna dystrybucja. Z czasem ceny powoli będą spadać ale to bardziej z faktu "potanienia" technologi. Np. kupno DevKita to koszt firmy i trzeba ten koszt przerzucić na cenę gry (+ koszty szkoleń pracowników itp.) ale po pewnym czasie ten sam DevKit będzie tańszy, programiści lepiej będą wykorzystywać jego możliwości dzięki już zaznajomieniu sie z nimi (jak wiesz co robić, robisz to szybciej czyli taniej itd.). To są koszty które wpływają na ceny gier. A to że później te ceny nie spadają to chyba nie jest wina zastosowania chociażby "drogiego" nośnika....tylko chęci zysku developerów. Problem jest gdy to twórcy chcą wykorzystać NAS i naszą niewiedzę aby więcej zarabiać. Im się koszty prędziej czy później zwrócą ale zawsze można nam wcisnąć kit że "taniej nie można"...

ale takie plyty dvd9 mimo ze technologia jest juz dlugo na rynku to caly czas sa drogie w stosunku do dvd , pozatym dvd jako nosnik czy kupiony w churcie czy w detalu jest tani -a przy tloczeniu gier -filmow koszt jeszcze bardziej spada -tak wiec nawet jesli brac pod uwagie ze nosnik B-R bedzie rowniez tloczony w tysiacach sztuk co przklada sie na nizsza cene(churt) to jednak w stosunku do dvd cena tloczenia B-R z pewnoscia podniesie koszt wydania gry i cene koncowa-bo chyba nikt nie zaprzeczy ze wydanie dvd jest duzo tansze niz B-R

 

ps.pozatym pisanie na plus ze cena nosnika B-R za np 2 lata bedzie duzo nizsza nie jest zadnym pocieszajacym faktem -bo co mi daje myslenie w taki sposob? rownie dobrze moge czekac jeszcze 2 lata na kupno komputera ps3 i czekac az spadnie cena-a przeciez ludzia zalezy na graniu od razu a nie za iles tam lat

ps.zostaje jeszcze sprawa pojemniejszych plytek B-R 50gb gdzie cena bedzie z pewnoscia 2x wyzsza

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale takie plyty dvd9 mimo ze technologia jest juz dlugo na rynku to caly czas sa drogie w stosunku do dvd

... i jest tak mimo, ze koszt produkcji takiego DVD nie jest duzo wyzszy. Jest tak dlatego, ze poprostu nie ma obecnie wiekszego nosnika optycznego w sklepach. Zreszta DVD9 i tak staniało i to znacznie. Pamietam ze rok temu podajze to z 4 paki chcieli. A teraz po 10-12 zł w MM widziałem.

 

Jak wyjdzie bluray to bedzie tak samo - 25GB normalna cena - 50 GB droższe, moze i nawet kilkakrotnie.

 

Ja pamietam ze jak kupowalem PS2 to nie do pomyslenia bylo kupno nagrywarki, a dvd plyty byly bardzo drogie. Wszystkie pierwsze piraty to byly ripy z DVD z gorsza jakoscia dzwieku lub filmu lub poprostu bez dzwieku i filmu ;d

 

Potem sie znalezli 'dystrybutorzy' ktorzy wypalali piraty i tak pirata na dvd mozna bylo kupic na początku za 30 zł, potem 20, potem 15 + gratisy przy wiekszym zamowieniu, a w dniu jak kupilem sobie sam wypalarke to za 5 zł typ sprzedawał (mial taka strone w necie).

 

Z BR mysle ze bedzie tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale takie plyty dvd9 mimo ze technologia jest juz dlugo na rynku to caly czas sa drogie w stosunku do dvd , pozatym dvd jako nosnik czy kupiony w hurcie czy w detalu jest tani -a przy tloczeniu gier -filmow koszt jeszcze bardziej spada -tak wiec nawet jesli brac pod uwagie ze nosnik B-R bedzie rowniez tloczony w tysiacach sztuk co przklada sie na nizsza cene(hurt) to jednak w stosunku do dvd cena tloczenia B-R z pewnoscia podniesie koszt wydania gry i cene koncowa-bo chyba nikt nie zaprzeczy ze wydanie dvd jest duzo tansze niz B-R

 

ps.pozatym pisanie na plus ze cena nosnika B-R za np 2 lata bedzie duzo nizsza nie jest zadnym pocieszajacym faktem -bo co mi daje myslenie w taki sposob? rownie dobrze moge czekac jeszcze 2 lata na kupno komputera ps3 i czekac az spadnie cena-a przeciez ludzia zalezy na graniu od razu a nie za iles tam lat

ps.zostaje jeszcze sprawa pojemniejszych plytek B-R 50gb gdzie cena bedzie z pewnoscia 2x wyzsza

1. Mi się wydawało, iż to było omówione dość jasno wcześniej.

2. Wychodzi na to, iż cięgle porównujemy jednowarstwowe płytki DVD z płytkami jednowarstwowymi BD, a powinniśmy porównywać DVD9 z jednowarstwowymi BD, a jak sam napisałeś DVD9 są "nieco" droższe od zwykłych (dla porównania poszukałem i mam

ESPERANZA DVD+R Esperanza 4.7GB 8xSpeed (Slim 10szt) 16,40

ESPERANZA DVD+R Esperanza 8.5GB 2.4xSpeed DOUBLE LAYER (Slim 1szt) 13,65)

Wprawdzi 4 funty (czy ile ktoś podawał) to to nie jest, ale zawsze człowiek troche inaczej patrzy na świat ;)

3. Zgadzam się, że argument "bo za 2 lata cena produkcji spadnie" spadnie jest do niczego, ale:

4. Argument, że gry będą \/\/YJ3815(13 (<- to ma być cenzura) drogie z powodu ceny produkcji nośnika jest... :mur: :mur: :mur: conajmniej żałosny. To tak jakbyś chciał mi wmówić, że gry z "ekstra klasyki" czy czegoś takiego kosztują 20-30zł, bo są wydawane na CD, a jakieś nówki po 150-200zł, bo są na DVD9.

 

To, że gry "będą" o 10 funtów droższe (o ile faktycznie będą, to pewnie dopiero zobaczymy) jest spododowane imo tylko i WYŁĄCZNIE CHĘCIĄ WIĘKSZEGO ZYSKU, SPOWODOWANEGO TYM, IŻ "MOGĄ" SIĘ WYTŁUMACZYĆ Z TEJ CENY. I jak widać na przykładzie niektórych z forum (niechce nikogo atakować, poprostu potrzebny jest przykład) ogromna ilość osób na to pójdzie. Gdyby ludzie nie byli tak naiwni, to zapewne gry na PS3 nie byłyby droższe od tych na X360.

To wszystko jednak nie zmienia faktu, iż gry droższe zapewne będą, ale przypuszczam że nie długo (ja licze, że przez rok, góra dwa).

Przepraszam za te krzyki, ale już wytrzymać nie mogłem.

EDIT -> Pozatym przypomne, iż sony już 3 raz się pcha ze swoją konsolką w nowy nośnik (nie licze PSP, chodzi ni tylko o stacjonarne sprzęty). Dwa razy to było doskonałe posunięcie, niby teraz, mimo tych samy wad i zalet rozwiązania, nagle mieliby się pomylić? :wink:

Edytowane przez Xaon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze po raz kolejny troche historii dla tych krzykaczy.

1. Czasy PSXa,Saturna i N64.

Poczatek :

PSX i Saturn - gry nie zajmuja wiecej jak 100-200mega.

Srodek zywota konsol :

PSX - coraz wiecej gier zajmuje prawie cala plyte

N64 - planowane jest wydanie przystawki optycznej bo cartridge okazaly sie sporym ograniczeniem.Przystawka zwana 64DD nie przyjela sie i nie wyszla poza japonie.

ostatnia generacja gier :

PSX - sporo gier zajmuje po 2CD

N64 - brawa dla tych panow ze wytrzymali i jakos wciskali te dane:)

 

2.Czasy Dreamcasta , PS2(oraz X-box) i Gamecube.

poczatek :

Dreamcast - GD-rom o pojemnosci 1giga.

PS2 - wiekszosc gier wydawanych jest na CD

GC - plytki o pojemnosci 1,4giga o ile mnie pamiec nie zawodzi.

Srodek :

Dreamcast - zaczynaja wychodzic gdy na 2plytach ale szybko konsola umiera wiec mozna ja wykluczyc ze spisu.

PS2/x-box - wszystkie gry wydawane sa na DVD

GC - w sumie to nie wiem dokladnie ale w pewnym okresie niektore gry maja 2plyty

Czasy obecne :

PS2/x-box - duzo gier na DVD9

 

Najwazniejsze wnioski :

1.To ze PS3 ma nowy naped nie oznacza ze gry beda wychodzic od poczatku na BR.

2.Predzej czy pozniej posiadacze x-boxa360 beda sie bawili w zmienianie plyt podczas gry.Stawiam na to ze juz w przyszlym roku.I ciekawe co bedzie tansze.2xdvd9 czy 1xbr?

3.jak juz ktos pisal.Przy dwoch poprzednich konsolach Sony wchodzilo z nowym napedem i za kazdym razem wychodzilo im to na dobre.Dlaczego teraz mialoby byc inaczej?Dlaczego ludzie uwazaja ze BR jest niepotrzebny skoro psx -> ps2 = tylko wiecej poligonow a ps2 -> ps3 = wieksza moc obliczeniowa+ podbita rozdzialka we wszystkim?

Edytowane przez Blah

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciez to jakies brednie Blah

"PSX i Saturn - gry nie zajmuja wiecej jak 100-200mega. "

Ktore gry? w dniu premiery byly wieksze

 

"Przystawka zwana 64DD "

o czym Ty mowisz?

 

"GC - plytki o pojemnosci 1,4giga o ile mnie pamiec nie zawodzi."

3.5GB

 

"Dreamcast - zaczynaja wychodzic gdy na 2plytach ale szybko konsola umiera wiec mozna ja wykluczyc ze spisu."

 

Tak Shenmue na 4 gd przyczynil sie do upadku DC. BRAWO. Ile gier znasz na wiecej niz 2 GD?

 

"GC - w sumie to nie wiem dokladnie ale w pewnym okresie niektore gry maja 2plyty"

Nie wiesz to nie pisz.

 

".Predzej czy pozniej posiadacze x-boxa360 beda sie bawili w zmienianie plyt podczas gry"

Zmieniales w jakiejkololwie platformie plyte podczas gry? Ja tylko podczas przejscia kolejnego etapu.

 

BluRay ma moze przyszlosc. Ale konkurentem jest dvd-hd. Tutaj nie bedzie tak latwo jak ps2 i dvd. Walka formatow sie zaczela. Moim zdaniem wygra tanszy nosnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.Predzej czy pozniej posiadacze x-boxa360 beda sie bawili w zmienianie plyt podczas gry.Stawiam na to ze juz w przyszlym roku.I ciekawe co bedzie tansze.2xdvd9 czy 1xbr?

płytki DVD dwuwarstwowe w tłoczeniu nie są dużo droższe od zwyklych DVD - jedynie DVD-/+R DL są drogie, tak więc napewno tańszy będzie wariant DVD

 

poza tym zapominacie, że DVD oferuje do 18GB na jednej płycie :) (dwustronnie, dwuwarstwowo)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poza tym zapominacie, że DVD oferuje do 18GB na jednej płycie :) (dwustronnie, dwuwarstwowo)

no i? Przeciez to niczym sie nie rozni, niz jakby byly 2 dvd sklejone razem. Tylko jest wiekszy strach ze sie porysuje ;f bo ja juz wole "jedną połowe" zeby leżała w pudelku niż zeby sie krecila w napedzie mimo ze z niej nic nie jest czytane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciez to jakies brednie Blah

"PSX i Saturn - gry nie zajmuja wiecej jak 100-200mega. "

Ktore gry? w dniu premiery byly wieksze

Wystarczy sie rozejrzec.Net daje taka mozliwosc i popatrzec jak wiele pozycji nie przekraczalo 200mega

 

"Przystawka zwana 64DD "

o czym Ty mowisz?

nie komentuj jak nie masz zielonego pojecia na co odpowiadasz

"

3.5GB

Idac za wikipedia i zdrowemu rozsadkowi :

 

Nośnik Danych: 8 cm GAMECUBE DISC, pojemność 1,5 GB

 

 

Tak Shenmue na 4 gd przyczynil sie do upadku DC. BRAWO. Ile gier znasz na wiecej niz 2 GD?

Gdzie tak napisalem?

 

Zmieniales w jakiejkololwie platformie plyte podczas gry? Ja tylko podczas przejscia kolejnego etapu.

no comment

 

BluRay ma moze przyszlosc. Ale konkurentem jest dvd-hd. Tutaj nie bedzie tak latwo jak ps2 i dvd. Walka formatow sie zaczela. Moim zdaniem wygra tanszy nosnik.

dvd-/+r tez mialo konkurencje....

 

 

podsumowujac cala twoja wypowiedz : jeden wielki stek bzdur + niewiedza i proba zablysniecia nie wiadomo po co.

 

 

płytki DVD dwuwarstwowe w tłoczeniu nie są dużo droższe od zwyklych DVD - jedynie DVD-/+R DL są drogie, tak więc napewno tańszy będzie wariant DVD

Wiem ze nie sa.Ale porownaj cene gier na XO i na PS2.Gry na XO sa sporo drozsze.Wyzsza cena na pewno nie jest spowodowana kosztami nosnika.

Edytowane przez Blah

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sony dementuje zmniejszenie mhz procka w komputerze ps3 -o czym mowilo sie dotychczas nieoficjalnie w internecie

ign.com

 

Sony Dismisses PS3 Downgrade Rumors

The company denies an internet report regarding the state of the system.

by Wade Steel

 

June 16, 2006 - Sony Computer Entertainment has vehemently denied an internet report posted yesterday that stated that the hardware specifications of the company's upcoming PlayStation 3 next-generation gaming console have been downgraded.

 

The report which was posted on a popular internet site devoted to gaming (no, it wasn't us!) stated that the company was having difficulty fitting the PlayStation 3's components into the console case without the risk of significant overheating. The article went on to state that the console's Cell processor would run at a speed of 2.8ghz as opposed to Sony's claim of 3.2ghz.

 

Sony spokesperson Jonathan Fargher called the report "categorically not true." Fargher went on to state that developers have been working with PlayStation 3 development kits for a time period ranging from eight to 12 months and that any suggestion that the company would downgrade the hardware at this late stage of development was patently "ridiculous."

 

In regard to the component size issue, Fargher affirmed that Sony's "over 40 years of experience making consumer electronics equipment" would provide the necessary expertise to "make things fit."

ja i tak uwierze dopiero jak pojawia sie pierwsze modele na rynku bo podobnie bylo z ich topowym modelem PSX ktory nie spelnil na 100% obiecanych mozliwosci

________________________________________________________________________________

___________

a wojna na slowa trwa dalej pomiedzy obozem Xboxa i ps3 ,oto co powiedzial jeden z Developerow przygotowywujacy gry na X360

 

IGN » Games » PlayStation 3 » News

X360 Developer Critiques Sony's PS3

Microsoft's own weighs in on development for other consoles.

by Kathleen Sanders

 

June 15, 2006 - Matt Lee, one of Microsoft's internal game developers (and mastermind behind the palm version of Dope Wars) spoke to PC enthusiast site Ars Technica today about all things next-gen gaming. Through the fog of super-brain techno-jargon it is clear Lee is not impressed with the Sony PlayStation 3 and its Cell processor.

 

 

Matt Lee's Dope Wars (Palm)

 

"I don't think the Cell is as well designed for game development as Sony would have you believe," Lee told the site. According to Lee, the design of the PS3's Cell is more suited for "serialized streaming math code" which is common in video codecs and audio processing. This makes sense considering Sony's push for the inclusion of the next-gen Blu-Ray format in its console.

 

However, Lee's understanding of the PS3 leaves him unimpressed. "The PPE [Power Processing Element] appears to be essentially identical to one of the Xbox 360 cores," the developer explained, "except without the VMX128 enhancements and with half the cache. However, a much greater assortment of work has to be crammed into this single core -- all of the game loop, all of the rendering commands, and the system allegedly takes over some time as well."

 

Now is a good time to pause to offer some techno-jargon translation.

 

The PS3's Power Processing Element is not intended to perform all primary processing for the system, but rather to act as a controller for eight SPEs, or Synergistic Processing Elements. One SPE is reserved for the system OS. Another SPE serves as a backup in case one of the remaining SPEs is defective. That leaves six SPEs directly available to applications, such as Devil May Cry 4. With seven active SPEs handling most of the computational workload, Sony is betting that your PS3 games will look and run freaking awesome.

 

Lee, however, feels that the Xbox 360's custom triple-core PowerPC-based design is better suited to provide "cool stuff" such as the Xbox 360 Guide.

 

In addition, he speculates that porting games between the two next-gen behemoths will be difficult for developers. According to Lee, the X360 has more "general purpose processing power" that is more easily reallocated, because the X360's CPU cores have equal access to all of the console's memory. Sony's PS3 cell has an asymmetric nature that could, according to Lee, lead to "situations where the game has too little of one type of processing power and too much of another."

 

 

The Cell Microprocessor

 

Lee warns that games will suffer because "you'll never see a PS3 title with more than 256 MB of textures at any given time, due to the split graphics and system memory banks." The X360 offers 512 MB of unified memory, which Lee says "gives developers much more flexibility in how they allocate memory for various resources." [Editor's Note: This statement is contrary to what Sony has stated on numerous occasions: the system's RSX graphic's chip will be able to access all 512MB of system memory]

 

In contrast to his criticism of Sony's system, Lee offered only praise of Nintendo's new console kitten, the Wii. "I think Nintendo has a pretty awesome system on their hands. it looks like a well thought-out input system. The motion-sensing features are solid and uncompromising, and they've left room for future expansion through the port on the main controller."

 

This falls in line with Microsoft's recommendation of the Wii over the PS3 to sit along side their X360 at home.

 

This hasn't been an easy pregnancy for Sony. The PS3's hardware has suffered several attacks and the Blu-Ray format has seen multiple delays. IGN has contacted Sony and we will be sure to let you know if, when, and how they respond to the assessments made by the Microsoft developer.

na dole jescze ceny zalezne od regionu swiata

Region--------20GB System------60GB System

 

Japan---------59800¥-------------Open Market

USA-----------$499----------------$599

Canada-------$549----------------$659

Europe--------€499----------------€599

spojrzcie na ceny w Canadzie!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spojrzcie na ceny w Canadzie!!!!

Zgodnie z dzisiejszym kursem:

 

659CAD = 1888.1 PLN

 

599USD = 1908.4 PLN

 

599EUR = 2416.96 PLN

 

520 PLN roznicy to okolo 20% ceny konsoli ;) miedzy Kanada a Europa...

 

Ktos ma wtyki w Kanadzie?

 

BTW - wersja 60GB w UK bedzie za 425GBP = 2510.6 PLN, co da juz 620 PLN roznicy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gladiac umieszczone przez Ciebie informacje (za wyjątkiem cen w Kanadzie :wink: ) znajdują się niedaleko bo na stronie 80 i to w naszym ojczystym języku - no ale trudno...

 

Immersion Unveils New Next-Gen Rumble Technology

 

Summary:

In a private demonstration, GamePro has experienced Immersion's next-generation force-feedback technology first hand. The new technology allows for a far greater range and strength of "rumbling" effects.

 

Full Text:

 

In addition to allowing stronger, more detailed rumbling effects in video games, Immersion's new technology is lighter (it uses only one motor instead of two), smaller, and draws less power.

 

The hands-on demonstration took place using a pre-production model of the technology intregrated into a stock Xbox controller. As the demonstrator played a modified version of the PC game Star Wars: Jedi Knight II, his actions triggered an array force feedback effects. The new feedback effects included:

 

* A lightsaber effect that caused the entire controller to quiver subtly, then pulse realistically when the lightsaber was deactivated

 

* A heavy recoil effect when firing a rocket launcher, with the feedback trailing off as the rocket propelled into the distance

 

* Rapid-fire vibrations from a machine gun; each individual jolt seemed to be synched directly to the gun's firing rate

 

* A subtler "weapon switching" effect that gave you a hint about your next weapon; heavy guns produced a strong jolt, while small guns gave lighter one

 

Immersion says that the new rumble technology is ready now, and the company is currently showing off its capabilites to interested parties. No word on whether we'll see it move to consoles like the Xbox 360, but we'll keep you up-to-date.

 

Immersion also showed off a development tool, called "Immersion Studio," that promises to make the development of force feedback and rumble effects in games more "artistic." The program featured a slick point-and-click interface and looked much like a simple audio-editing program.

Źródło: gametrailers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podaj jakis przyklad moze? ,bo chyba tylko nabijasz sobie posta -moze powinienes zrobic tylko pare kropek zebys sie nie musial meczyc skladaniem zdan!!

 

jeszcze fotka z "Monster Madnes" -"wypasionej" gry next-generation , myslalem ze moze cos sie zmieni ale niestety gra nadal wyglada tak jak wczesniej czyli porazka!

ps.nie wiem co developer widzi w tym tytule ale chyba spoznil sie o jakies pare lat jesli chodzi o grafe i wymagania graczy

 

Dołączona grafika

 

 

ponizej "Heavy Rain" -dla odmiany prawdziwy next-gen

 

Dołączona grafika

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podaj jakis przyklad moze? ,bo chyba tylko nabijasz sobie posta -moze powinienes zrobic tylko pare kropek zebys sie nie musial meczyc skladaniem zdan!!

 

jeszcze fotka z "Monster Madnes" -"wypasionej" gry next-generation , myslalem ze moze cos sie zmieni ale niestety gra nadal wyglada tak jak wczesniej czyli porazka!

ps.nie wiem co developer widzi w tym tytule ale chyba spoznil sie o jakies pare lat jesli chodzi o grafe i wymagania graczy

no juz nie przesadzaj :? :blink: grafa imho ładniutka :) teskturki wysokiej jakości, trawa etc. Czy jest to next gen?? hmmmmm... ja uważam że troszke się rozpuściliśmy przez PC. Nie oszukujmy się: konsole next gen = PC (w grafice). Co innego jak wchodziło PSOne i PS2. Kompy musiały nadganiać.

Po drugie spójrzmy na te gierki z perspektywy TYLKO konsolowca, który posiada PS2/Xboxa i nie widział nowych gierek na PC. I co nadal nie jest to next gen?? imho jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I fajny fotomontaz, chociaz niezbyt dobrze zrobiony - drzewko ktore jest dalej jest mniej rozmyte od drzewka ktore jest blizej, poza tym pare drzewek jest nierowno rozmytych (patrz drzewko za reka wojownika).

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdjecie niezle ,chociaz tak jak pisze Roger moze byc fake'm, no chyba ze drzewo ktore widzimy za plecami postaci jest w 3 d a reszta to bitmapowe tlo

-trzeba wiec poczekac na wiecej info w tym temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień mnie nie było..trzeba nadgonić ;).

 

@gladiac

 

Odnośnie mojego tekstu o nośniku. Chodziło mi przede wszystkim o to, że tak czy inaczej sam nośnik plus jego wypalenie w hurcie to nadal niska cena. Oczywiście BD w porównaniu z DVD dalej jest drogie ale IMO przy dużej ilości wypalanych płyt nadal jest to mała cena i uważam że gdyby tylko developerzy (czy raczej wydawcy bo już sam nie wiem kogo pod to podpiąć) chcieli to wrzuciliby sobie różnicę ceny wypalenia BD a DVD w koszty i ceny gier praktycznie niezmieniłyby się. A za 2 lata (kiedy technologia potanieje) możliwe że tych "dodatkowych" kosztów w ogóle by już nie mieli. Takie jest moje myślenie (niekoniecznie poprawne ale zawsze ;) ).

 

@Nierealny

 

Powtórka z rozrywki ;). Znowu Ci MGS4 nie pasi. Już sam nie wiem czemu. Ale napiszę tylko że gra wg. twórców NIE ma być full wypas realistyczna (chodzi o wygląd, stąd dosyć, hmm, specyficzny design). Dodam również że być może odnosisz takie wrażenie przez dosyć małą paletę barw użytą w tej grze...póki co jest tam aż nadto "zółto" ;). Ale przynajmniej nie można napisać że gra wygląda "Pecetowo" or something like that :P.

 

 

Teraz to tyle...czekajcie w zniecierpliwieniu na moje kolejne posty :lol: 3mta się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widać że gra sie coraz szybciej starzeje.

Wyjasnisz to jakos? Co masz na mysli piszac "starzeje"? Brak ostrych jak brzytwa tekstur? Bo tylko do tekstur mozna by sie tutaj przyczepic jesli juz. Design calosci jest powalajacy, kolorystyka IMO swietnie dobrana, modele Metali wygladaja rewelacyjnie. Zatem co konkretnie Ci sie nie podoba? Brak kanciastosci ala PC? Brak blyszczacych shaderow? Konkrety poprosze, konkrety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja to naprawde nie rozumiem ludzi ktorzy oceniaja gry ktore jeszcze nawet na rynek nie wyszly.. i nie wyjda w najblizszym czasie. :mur: :-|

Masz racje, ja tez takich ludzie nie rozumiem, oceniają to co jeszcze nie powstało liczy sie efekt koncowy :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i znowu o wibraci....torach ;)

 

gram.pl

Nowa technologia wibracji od Immersion

Wtorek, 20 czerwca 2006, godzina 17:26, autor: Domek

 

Firma Immersion, właściciel praw do technologii wibracji, wykorzystywanej przez znakomitą większość kontrolerów współczesnych konsol, opracowała nową wersję swojego rozwiązania. Pozwolić ma ona na jeszcze ciekawsze i bardziej innowacyjne wykorzystanie wibracji w grach.

 

Immersion, jeszcze bardziej niż z opracowaną przez siebie technologią, kojarzy się jednak z długim sporem prawnym z Sony. Chociaż pozostali producenci sprzętu do grania dawno się już z nią "pogodzili" i uiszczają opłaty licencyjne za korzystanie z wibracji, japoński gigant nie chce przyznać się do błędu. I właśnie to jest przypuszczalnie główny powód rezygnacji z tego rozwiązania w PlayStation 3 - nie zaś niemożność połączenia go z wykrywaniem ruchów.

 

Dual Shock 2 - świetny, chociaż nie do końca "legalny" ;)

 

Choćby dlatego, że jak mówili już przedstawiciele Immersion i jak udowodnili w swojej nowej technologii, wibracje nie stoją na przeszkodzie wykrywaniu ruchów. TouchSense - bo tak nazywa się to rozwiązanie - radzi sobie bez problemu współpracując z systemami wykrywania wychylenia. Poza tym w odróżnieniu od poprzedniej wersji korzysta z jednego silnika zamiast dwóch, dzięki czemu pady mogą być mniejsze, lżejsze i zużywać mniej energii.

 

Poza tymi nowościami, TouchSense umożliwiać ma przede wszystkim ciekawsze wykorzystanie wibracji w grach. Developerom zapewniono specjalny język do ich programowania, zwalniający ich z konieczności kodowania tych funkcji na najniższym poziomie. Dzięki temu oraz szerszą gamą efektów (dokładniejsze dopasowanie się wibracji do sytuacji na ekranie, pozwalające np. na odwzorowanie różnych typów nawierzchni w grach wyścigowych) nowe rozwiązanie Immersion z pewnością zyska dużą popularność.

ja tez zaluje ,po tylu latach i przyzwyczajeniu sie ciezko jakos tak bedzie bez-a przeciez w wielu grach wibracja np.serca podnosila bardzo oddczucia z gry-no ale chyba sony zbyt sie splukalo na ps3 i nie bylo kasy na licencje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień mnie nie było..trzeba nadgonić ;).

 

@Nierealny

 

Powtórka z rozrywki ;). Znowu Ci MGS4 nie pasi. Już sam nie wiem czemu. Ale napiszę tylko że gra wg. twórców NIE ma być full wypas realistyczna (chodzi o wygląd, stąd dosyć, hmm, specyficzny design). Dodam również że być może odnosisz takie wrażenie przez dosyć małą paletę barw użytą w tej grze...póki co jest tam aż nadto "zółto" ;). Ale przynajmniej nie można napisać że gra wygląda "Pecetowo" or something like that :P.

Teraz to tyle...czekajcie w zniecierpliwieniu na moje kolejne posty :lol: 3mta się.

 

Wyjasnisz to jakos? Co masz na mysli piszac "starzeje"? Brak ostrych jak brzytwa tekstur? Bo tylko do tekstur mozna by sie tutaj przyczepic jesli juz. Design calosci jest powalajacy, kolorystyka IMO swietnie dobrana, modele Metali wygladaja rewelacyjnie. Zatem co konkretnie Ci sie nie podoba? Brak kanciastosci ala PC? Brak blyszczacych shaderow? Konkrety poprosze, konkrety.

niby przed kim mam się tłumaczyć?? jak dla mnie gra wygląda DUŻO gorzej niz rok temu. postacie wyglądają kiepsko, textury tym bardziej. jedynie twarze dają rade (prócz raidena który jest naprawdę słabo wymodelowany, zero detali). do designu nic nie mam sam lubię takie stonowane kolorki :) podpadające pod jeden odcień w tym wypadku żółty. nowy mgs z to coraz nowszych zdjęć coraz bardziej traci na grafice. I żeby nie było opisuje te zdjęcia, które podałem wcześniej.

 

 

edit.

 

@phase

@Ps3FaN

 

mozecie mi ppokazac gdzie ocenialem gre??

ocenilem screeny ktore podałem

lol

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak teraz to widzę.... Sony ma negatywny elektorat większy niż PiS. Tego tematu nie da się momentami czytać.

Tak czy inaczej cieszę się, że przynajmniej Gladiac troszkę ochłonął

 

Odnośnie immersion - udziały w tej firmie ma microsoft (zakupił jak został pozwany) - nie ma więc co liczyć na to, że dojdzie do jakiejś współpracy i to bynajmniej nie z winy Sony.

 

A ja spadam do tematów wii i X360 - ponarzekam tam trochę - tak dla równowagi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niby przed kim mam się tłumaczyć?? jak dla mnie gra wygląda DUŻO gorzej niz rok temu. postacie wyglądają kiepsko, textury tym bardziej. jedynie twarze dają rade (prócz raidena który jest naprawdę słabo wymodelowany, zero detali). do designu nic nie mam sam lubię takie stonowane kolorki :) podpadające pod jeden odcień w tym wypadku żółty. nowy mgs z to coraz nowszych zdjęć coraz bardziej traci na grafice. I żeby nie było opisuje te zdjęcia, które podałem wcześniej.

edit.

 

@phase

@Ps3FaN

 

mozecie mi ppokazac gdzie ocenialem gre??

ocenilem screeny ktore podałem

lol

Dla Ciebie wygląda DUŻO gorzej a dla mnie wcale nie straciła na uroku (czyt. wyglądzie). Niby doczepić się nie mogę bo to Twoje zdanie jednak uważam, że nieco przesadzone i tyle. Opisujesz zdjęcia, fajnie ale ja mogę w kilku innych produkcjach wyłapać też "gorsze" momenty i powiedzieć że gra robi się brzydka a chyba nie w tym rzecz. No i na koniec prawdę powiedziałeś że ta gra się starzeje....jeżeli na zeszłorocznym TGS wyglądała tak samo jak teraz to musiała się zestarzeć (tak można powiedzieć o KAŻDEJ grze jeżeli taki przyjmie się tok rozumowania, nie twierdzę że to miałeś na myśli to tylko moja wizja tego podejścia ;) ). Zresztą o czym my tutaj prawimy? MGS chyba po prostu do Ciebie nie przemówi nigdy więc dalej toczyć walki z Tobą o niego nie będę. Mamy różne zdania i tyle. EOT.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...