TrueVanDal Opublikowano 24 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2006 (edytowane) New HDMI v1.3 to feature in PS3Już wiemy o tym ;). BTW: Jako ciekawostę zapodam że ten temat (o PS3) jest już większy od tematu o X360 a przecież PS3 jeszcze nie ma w sklepach!! Co tu się dzieje. Jeszcze trochę i do launchu dobijemy do 90 stron :lol:. Pozdro. Edytowane 24 Czerwca 2006 przez TrueVanDal Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ps3FaN Opublikowano 24 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2006 Już wiemy o tym ;). BTW: Jako ciekawostę zapodam że ten temat (o PS3) jest już większy od tematu o X360 a przecież PS3 jeszcze nie ma w sklepach!! Co tu się dzieje. Jeszcze trochę i do launchu dobijemy do 90 stron :lol:. Pozdro. Hehe, do 90 spokojnie nawet przejdzie 90 :lol2: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaon Opublikowano 24 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2006 Hehe, do 90 spokojnie nawet przejdzie 90 :lol2:IMO przed premierą ps3 napewno dobijemu do 100 strony. Ciekawe czemu :rolleyes: EOT. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ps3FaN Opublikowano 24 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2006 (edytowane) Mam zamiar sobie kupic ten tv: kino domowe: Klawa + myszka: Playstation3: Tak bedzie wyglądał moj sprzęt;) Co wy na to? <_< Edytowane 24 Czerwca 2006 przez Ps3FaN Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 24 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2006 (edytowane) Fatal Inertia nie chce nazekac, ale gdzie ta moc cella sie ukrywa?? Edytowane 24 Czerwca 2006 przez Nierealny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 24 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2006 @PS3Fan - my na to, ze ani nas to ziebi ani grzeje. Co to ma wspolnego z tematem Playstation 3? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 24 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2006 BTW: Jako ciekawostę zapodam że ten temat (o PS3) jest już większy od tematu o X360 a przecież PS3 jeszcze nie ma w sklepach!! Co tu się dzieje. Jeszcze trochę i do launchu dobijemy do 90 stron :lol:. Pozdro. IMO przed premierą ps3 napewno dobijemu do 100 strony. Ciekawe czemu :rolleyes: EOT. Pewnie dzieje sie tak dlatego, ze na razie PS3 nie ma i mozna sobie tylko pospekulowac na temat mniej lub bardziej wiarygodnych info, a my Polacy bardzo lubimy to robic. ;) X360 jest juz od ponad pol roku i kazdy wie co ta konsola potrafi wiec temat rozwija sie mniej dynamicznie od tego. Ciagle o grach nie beda ludki pisac bo od tego jest odpowiednie subforum. Po premierze PS3 i gdy pierwsze emocje pozytywne/negatywne opadna ten temat tez zapewne zwolni. ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 24 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2006 heh niech założy temat jak .:Solid_Snake:. :] hahaha Fatal Inertia trailer http://streamingmovies.ign.com/ps3/article..._wmvlowwide.wmv Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladiac Opublikowano 24 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2006 Już wiemy o tym ;). BTW: Jako ciekawostę zapodam że ten temat (o PS3) jest już większy od tematu o X360 a przecież PS3 jeszcze nie ma w sklepach!! Co tu się dzieje. Jeszcze trochę i do launchu dobijemy do 90 stron :lol:. Pozdro. jak bys sprawdzil to sam w ciagu ostatnich kilku miesiecy powiekszylem ten temat znacznie-chociaz nie darze sympatia sony ,wstawianie kilku newsow i komentarzy dziennie znacznie przyspiesza wzros ilosci stron Fatal Inertia nie chce nazekac, ale gdzie ta moc cella sie ukrywa?? a wlasnie ze powinnienes narzekac :) ,gra wyglada gow.... a po ostatnich jej zapowiedziach i wczesniejszych podanych screenach nic nie zmienilo sie na lepsze-jak zwykle ma zadzialac "magia" sony Ps3Fan- przychylam sie do posta Costi'ego odnosnie twoich preferencji audio-wideo , staraj sie trzymac tematu -chociaz jak pijany plotu ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Largoon Opublikowano 24 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2006 (edytowane) Nie no dziecinada - rozpocznijmy batalię o ilość stron :wink: a wlasnie ze powinnienes narzekac icon_smile3.gif ,gra wyglada gow.... a po ostatnich jej zapowiedziach i wczesniejszych podanych screenach nic nie zmienilo sie na lepsze-jak zwykle ma zadzialac "magia" sony No kurcze, to że ta gra jest...jak to nazwałeś? Powiedzmy nieładna :) ok, zgadzam się. Choć nie widziałem jej na dużym ekranie trzymając pada w ręku. Ale już z tą magią Sony, Gladiac jak ty lubisz generalizować. Absolutnie na tej konsoli ujrzymy same "fatalne inertie" i dzięki nim PS3 będzie się dobrze sprzedawać. To by dopiero była magia.... Ps3FaN nie wiem jak ty balansujesz na tej linie, ale mam przeczucie, że kiedyś z niej spadniesz....A co do twojego pytania to myślę, że w zestawie brakuje Ci Xboxa 360. Wiesz tak dla równowagi psychicznej. Edytowane 24 Czerwca 2006 przez Largoon Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blah Opublikowano 24 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2006 Co do fatal inerti to faktycznie wyglada zle. Ale nie jak juz koniecznie chcecie sobie znalezc "kozla ofiarnego" w postaci brzydkiej gry aby wywyzszyc konkurencje to przyjrzyjcie sie ile tytulow na XO wyglada tez slabo.A jest ich sporo. Reasumujac na kazdej platformie jest pelno sredniakow i troche gniotow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 24 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2006 Co do fatal inerti to faktycznie wyglada zle. Ale nie jak juz koniecznie chcecie sobie znalezc "kozla ofiarnego" w postaci brzydkiej gry aby wywyzszyc konkurencje to przyjrzyjcie sie ile tytulow na XO wyglada tez slabo.A jest ich sporo. Reasumujac na kazdej platformie jest pelno sredniakow i troche gniotow Szczerze mowiac, to nie widzialem na XO zadnej brzydkiej gry jeszcze. :| Choc duzo ich nie widzialem - przyznaje ;) Co do FI - wole Wipeouta :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockers Opublikowano 25 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2006 Szczerze mowiac, to nie widzialem na XO zadnej brzydkiej gry jeszcze. :| Choc duzo ich nie widzialem - przyznaje ;) Co do FI - wole Wipeouta :D daleko nie trzeba szukać. BLAZING ANGELS SQUADRONS PERFECT DARK ZERO GUN Full auto Burnout Revenge (otoczenie) Hitman te gry wygladają słąbo jak na nowa generacje. Wszystkie widziałem na żywo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel Opublikowano 25 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2006 Full auto to jest pokaz slajdow:] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2006 daleko nie trzeba szukać. (...)Burnout Revenge (otoczenie) te gry wygladają słąbo jak na nowa generacje. Wszystkie widziałem na żywo. Z tym Burnoutem to przesadziłeś troche, ja rozumiem że ta grafika nie musi wszystkich zachwycać, ale za to gra nadrabia 10x grywalnością. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blah Opublikowano 25 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2006 (edytowane) Z tym Burnoutem to przesadziłeś troche, ja rozumiem że ta grafika nie musi wszystkich zachwycać, ale za to gra nadrabia 10x grywalnością. Ale nie mowimy o grywalnosci tylko o grafice:) A ja dopisze miedzy innymi chyba wszystkie tegoroczne multi-platformery od EA. Przykladowo Fifa - spojrzcie chocby na twarze zawodnikow. Idac dalej - oblivion - gra ladna ale....na PC w najwyzszych detalach jest sporo ladniejsza - dlaczego? Edytowane 25 Czerwca 2006 przez Blah Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladiac Opublikowano 25 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2006 (edytowane) Ale nie mowimy o grywalnosci tylko o grafice:) A ja dopisze miedzy innymi chyba wszystkie tegoroczne multi-platformery od EA. Przykladowo Fifa - spojrzcie chocby na twarze zawodnikow. Idac dalej - oblivion - gra ladna ale....na PC w najwyzszych detalach jest sporo ladniejsza - dlaczego? Blah- twoj post powinnien raczej byc pisany w topicku o X360!!! ale ci jeszcze odpowiem tutaj co do "Full auto" to prawda ze potrafi chrupac niemilosiernie choc w zamian jest sporo efektow, co do Obliviona to sie nie zgodze aby na pc wygladal lepiej -no chyba ze ktos gra w najwyzszej rozdzialce 2048@ lub 1600@ i posiada co najmniej wypasne sli ,a co rozdzialek 1280@720 lub 1360@720 czyli HDTV to jeszcze nie spotkalem zadnych roznic!!!,jak masz jakis dowod na to wstaw screena z dolaczonymi rozdzialkami -bo mowic to kazdy moze! ps.Oblivion w wersji x360 ma wszystkie opcje na full -wiec roznice moga byc jedynie w rozdzialkach od 1600@w zwyz na korzysc pc a nie w roznicach detali Edytowane 25 Czerwca 2006 przez gladiac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igomako Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 (edytowane) ps.Oblivion w wersji x360 ma wszystkie opcje na full -wiec roznice moga byc jedynie w rozdzialkach od 1600@w zwyz na korzysc pc a nie w roznicach detali dodam od siebie że czytałem kilka artykułów na temat obliviona na x360 i pc i w tych artykułach redaktorzy udowadaniali za pomoca screenów że grafika na pc niezaleznie od rozdzielczosci jest gorsza - dokładnie chodzilo o gorsze teksturowanie i same tekstury, a także mniej naturalne oswietlenie na pc... Edytowane 26 Czerwca 2006 przez igomako Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 daleko nie trzeba szukać. BLAZING ANGELS SQUADRONS PERFECT DARK ZERO GUN Full auto Burnout Revenge (otoczenie) Hitman te gry wygladają słąbo jak na nowa generacje. Wszystkie widziałem na żywo. Z tych gier widzialem tylko Burnouta na zywo i okresle to tak: na zwracanie uwagi na otoczenie czasu nie mialem, wiec moze masz racje. Nowy Hitman wyglada tak jak na PC? No to sie nie postarali :| Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 ps.Oblivion w wersji x360 ma wszystkie opcje na full -wiec roznice moga byc jedynie w rozdzialkach od 1600@w zwyz na korzysc pc a nie w roznicach detali Tutaj link do potwierdzenia twoich słów gladiac http://www.gamespot.com/features/6147028/p-2.html Ostatni screen (trzeba na niego najechać kursorem) i tak jak mówisz w rozdziałkach od 1600 w zwyż jest różnica na korzyść PC, X360 natomiast wypada lepiej jak piszą z AA. Tylko, żeby pograć sobie w takich rozdzielczościach w Obliviona to chyba nikogo nie trzeba uświadamiać jaki i za ile trzeba mieć komputer. EOT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 Tutaj link do potwierdzenia twoich słów gladiac http://www.gamespot.com/features/6147028/p-2.html Ostatni screen (trzeba na niego najechać kursorem) i tak jak mówisz w rozdziałkach od 1600 w zwyż jest różnica na korzyść PC, X360 natomiast wypada lepiej jak piszą z AA. Tylko, żeby pograć sobie w takich rozdzielczościach w Obliviona to chyba nikogo nie trzeba uświadamiać jaki i za ile trzeba mieć komputer. EOT a tak poza tym to wydaje mi się, że lepszy "odbiór" jest gdy gramy siedząc w fotelu, mając przed nosem 32" lub większy ekran i porzadny zestaw głośnikowy 5.1 niż ogladając grę na 17-19" monitorku i głośniczkach do pc ~~ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladiac Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 (edytowane) dzieki za wsparcie ;) jeszcze wroce raz do problemu sony odnosnie wibracji,pamietacie byl tutaj zapodany filmik jak gosc prezentowal na starym Warhawk'u pada z ps1 ktory posiadal modul zyro razem z wibracja ,to komentarz do tego filmika z Gram.pl Rozpowszechniana przez Sony opowiastka, według której kontroler PlayStation 3 nie może mieć wibracji, bo kolidowałyby one z wykrywaniem wychylenia, z dnia na dzień staje się coraz mniej wiarygodna. W sieci pojawił się kolejny dowód na to, że stwierdzenie przedstawicieli japońskiego giganta jest... nie do końca prawdziwe. Kontroler PlayStation 3 pozostaje gorącym tematem od majowych targów E3. Dowiedzieliśmy się na nich bowiem, że technologia wykrywania wychylenia - wprowadzona w padzie PS3 - uniemożliwia zastosowanie w nim wibracji. To, co stało się już w świecie konsol standardem, zostało przez Sony zarzucone, w imię nowego rozwiązania, według wielu stanowiącego próbę podłączenia się pod rewolucyjne pomysły Nintendo. Szybko jednak okazało się, że sprawa może mieć drugie dno. Nowe światło rzuciła na nią wypowiedź przedstawiciela firmy Immersion, mającej prawa do technologii wibracji. Powiedział on, że nie ma najmniejszego problemu z połączeniem jej oraz wykrywania wychylenia, a jego firma z chęcią przygotuje dla Sony odpowiednie rozwiązanie... jeżeli tylko firma wypłaci im odszkodowanie, należne za niezgodne z prawem wykorzystywanie wibracji. 90 milionów dolarów. Sony jednak płacić nie zamierza, a w sprawie tej ciągle wojuje w sądzie. Wielu graczy zaczęło zadawać pytanie - czyżby to było faktycznym powodem rezygnacji z bardzo standardowej przecież technologii w kontrolerze PlayStation 3? W sieci pojawił się kolejny dowód na to, że tak rzeczywiście wygląda stan rzeczy. Filmik, przygotowany przez redaktora PlayStation Magazine (tak!), na którym steruje on samolotem w grze Warhawk za pomocą... kontrolera wykrywającego wychylenie. W dokładnie taki sam sposób, jak pokazywano na tegorocznej konferencji Sony. Problem tylko w tym, że gra to... pierwszy Warhawk z 1995 roku, a kontroler jest produktem firmy Pelican, który trafił na rynek w 1999 roku. Działa z pierwszą PlayStation i PS2. I doskonale radzi sobie również z wibracjami. Wygląda więc na to, że technologia, która według Sony jest niemożliwa do wykonania, była dostępna do kupienia w sklepach już 7 lat temu. Oczywiście, zapewne kontroler PS3 będzie zdecydowanie dokładniejszy, ale tak czy inaczej, mówienie w takiej sytuacji, że wibracje są niemożliwe do osiągnięcia, wydaje się sporą przesadą - lepiej by już przyznali jaka jest prawda... No i przy okazji trudno uciec od wrażenia, że również mówienie w przypadku tej technologii o jakiejś rewolucji wydaje się mocno przesadzone. Na osobne podkreślenie zasługuje jeszcze fakt pochodzenia owego filmiku (już zresztą zaznaczony). Skoro marketingowe sztuczki i zwyczajne kłamstwa Sony zaczynają już wyłapywać pracownicy magazynu poświęconego wyłącznie PlayStation (czyli zapewne fanatycy jakich mało), to coś musi być bardzo nie ciekawy tekst zostal podkreslony przezemnie powyzej ,a co ciekawe tak jak podaje komentarz w Gram.pl ze jesli pracownicy magazynu poswieconego tylko i wylacznie gierkom dla Playstation!! podwazaja slowa sony to widac nie tylko ja jestem "zniechecony " do tej firmy a jednoczesnie sa dowodem na to ze oskarzenia pod kierunkiem sony nie sa bezsasadne jak co niektorzy wczesniej okreslali Ps.dodam tylko jeszcze ze smieszne jest ze mala firma "Pelikan" juz tyle lat temu potrafila wprowadzic ta technologie laczac prace zyro i wibracji a taka wielka i potezna firma jak sony karmi nas bajkami ze sie nie da!!-do tego doprowadzilo ja wlasnie zbyt duze koszta produkcji ps3!!!w tym wdrazanie na sile B-R i produkcja Cella -a przeciez mogi dac zaprojektowac procka jednej z firm tym sie zajmujacych (ibm,intel itp) co znacznie obnizylo by koszty produkcji , i to wszystko zlozylo sie zapewne na braki finansowe sony a o zaplacie licencji w postaci 90 mil $ za techno.wibracji widocznie nie moglo byc juz mowy - Edytowane 26 Czerwca 2006 przez gladiac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0lid Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 o tym, ze immersion moze zrobic wibre dla nowego pada wiemu juz od kilku tygodni o tym, ze sony gada iz wibra nie jest mozliwa i jest to belkot wiemy jeszcze dluzej. musieli cos powiedziec, bo jak na konferencji brzmialoby "wykorzystywalismy nielegalnie wibracje, ale teraz nie mamy pieniedzy na odszkodowanie - 90mln dolcow - sory, ale wibry nie bedzie" ale najglupsze jest zdanie, ze jesli ktos prawcuje dla playstation magazin, to musi byc "fanatykiem jakich mało" - az dziw bierze ze redaktorzy gram potrafią taki niczym nieuzasadniony bełkot pisac. Chwala redaktorom PSM, ze potrafia podejsc obiektywnie do calej sytuacji, lecz mimo to typy z gram nie omieszkaly nazwac ich bezpodstawnie fanatykami ;f Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladiac Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 (edytowane) moze "fanatyk" to faktycznie zbyt dosadnie,jednak nie zmienia to faktu ze gdyby uzyli slowa "wielbiciel" sens komentarza dalej bylby taki sam -czyli na niekorzysc sony :) ps. chodzi nie tylko o 90 mil za licencje a takze o dodatkowa kase za zaimpletowanie funkcji wibry razem z zyro co dalej podniosloby jeszcze koszta sony o nastepne kilka-kilkadziesiat mil $ .Wynika z tego rowniez ze widocznie to co mysla gracze i do czego wczesniej sony ich przyzwyczailo(wibracje) nie ma dla nich zadnego znaczenia-ze szkoda dla samych graczy oczywiscie Edytowane 26 Czerwca 2006 przez gladiac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 Mam wrazenie, ze w tych 90 milionach nie chodzi o kwote (ktora pewnie by sie znalazla), tylko o dume Sony i ich glupi upor w ganianiu Immersion po sadach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malsumis Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 tak na marginesie, Sony nie mówiło, że to jest niemożliwe, tylko że "czujniki ruchu zakłócają wibracje" lub coś w tym stylu. Dlaczego wszyscy piszą, że Sony na to "niemożliwe"? Przecież to bzdura. Może i nie kolidują, może Sony nie chce tego wprowadzać, a może najprawdopodobniej jest to problem z Immersion. w kazdym razie przekręcanie wypowiedzi jest nieuczciwe. Cella projektowało trio IBM, Toshiba, Sony z naciskiem na tą pierwszą firmę. Podobnie z Blu-Ray. Tylko że tam to było kilkanaście różnych firm, z Philipsem na czele - twórcami płyty kompaktowej. Więc niech nikt nie pisze, że są to odosobnione wymysły Sony, bo jeśli ktoś tak pisze, to niech ma świadomość, że są to wierutne bzdury. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladiac Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 ciekawostka z gram.pl Wtorek, 27 czerwca 2006, godzina 17:10, autor: Domek Według redaktorów serwisu MegaGames, Sony kryje w rękawie jeszcze jednego asa, który pozwolić ma PlayStation 3 na podbicie serc i portfeli graczy. Miałaby to być kamera, wynosząca koncepcję EyeToy'a na zupełnie nowy poziom... Opisane w artykule MegaGames urządzenie (będące nota bene produktem izraelskiej firmy Prime Sense, nie zaś samego Sony) potrafić ma... rzeczywiście "obserwować" otoczenie oraz rozpoznawać w nim użytkownika i jego ruchy. Dzięki niemu PlayStation 3 mogłaby postrzegać świat w trójwymiarze i oceniać położenie gracza na podstawie samej "obserwacji", w dokładnie taki sam sposób, w jaki robią to ludzie... Brzmi jak fantastyka naukowa, czego zresztą nie ukrywają autorzy artykułu. Powołując się na swojego bardzo wiarygodnego informatora, przywołują scenę z filmu Raport Mniejszości, w której główny bohater przesuwa widoczne na ekranie komputera obiekty przy użyciu specjalnych rękawic. Technologia, mająca trafić do PlayStation 3, pozwalać ma na coś bardzo podobnego... ale bez wsparcia jakichkolwiek dodatkowych urządzeń (poza kamerą). Raport Mniejszości już wkrótce także w Twoim domu Poza tymi rewelacjami, w artykule pojawia się jeszcze jedna ciekawa informacja. Otóż technologia ta, chociaż trafić ma do PlayStation 3 już w dniu premiery konsoli, nie ma być zarezerwowana wyłącznie dla maszynki Sony. Kilka miesięcy później Logitech stworzyć ma wersję urządzenia przeznaczoną dla PeCetów. Czy oznacza to, że rozwiązanie to mogłoby w przyszłości trafić również do konkurencyjnych w stosunku do PS3 konsol? Jeżeli ma to być as w rękawie Sony, to firma zapewne zadbała, by do tego nie doszło, ale jak jest faktycznie - trudno powiedzieć. Szczególnie, że nawet podstawową informację o owym urządzeniu trudno uznać za 100-procentowo wiarygodną. Tymczasem więc podarujemy sobie formułowanie wątpliwych prognoz na podstawie przypuszczalnych planów i spokojnie poczekamy na dalszy rozwój sytuacji na tym froncie. brzmi ciekawie,zobaczymy jak wyjdzie to w rzeczywistosci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 Bylo to juz chyba w tym topicu ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaon Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 Bylo to juz chyba w tym topicu ;)Ja akurat nie przypominam sobie, żeby była wiadomość o tym, iż ma być dawany do każdego ps3. Ale jeśli chodzi o możliwości, to był nawet gdzieś link do pokazu jak dobry jest ten eyetoy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladiac Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 bylo juz wiele rzeczy w tym topicku i zapewne wiele jeszcze tych samych bedzie ,czesto niektore info sa uzupelnieniem do poprzednich itd a pozatym dobrze sobie czasem co nie co przypomniec ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...