Skocz do zawartości
Demonik

Playstation 3

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiscie MOH PA ma gorszą grafę niz CoD_2 (brak normal mappingu na ubraniach) i troche prostsze obiekty , ale twierdzenie ze Pan na ponizszym zdjęciu jest duzo bardziej skomplikowany niz ten w CoD 2 to jakies nieporozumienie :lol:

 

1883773[/snapback]

Dobry żart :lol:

Grafa na scanach wygląda spoko, ale porównywanie do reneru z KZ to głupota. Inna klasa.

 

i tak jak to Nierealny powiedział Do renderu z killzona (autorstwa studia Axis) daleko tej grze i ruszy ona spokojnie zarówno na xboxie 360 jak i na ps3

 

takie małe porównanie

 

detale budynku z medala (dół obrazka)

 

http://img489.imageshack.us/my.php?image=60ji19rv.jpg

 

detale budynku z gears of war

 

http://www.xboxonline.pl/img/news/screen/b11899.jpg

 

zmierzam do tego ze jesliby faktycznie ps3 miałobyc zauważalnie potęzniejsze od xboxa360 (w co coraz bardziej przestaję wierzyć) to po tej grze na pewno tego nie będzie widać B)

Edytowane przez ZATOICHI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie MOH PA ma gorszą grafę niz CoD_2 (brak normal mappingu na ubraniach) i troche prostsze obiekty , ale twierdzenie ze Pan na ponizszym zdjęciu jest duzo bardziej skomplikowany niz ten w CoD 2 to jakies nieporozumienie :lol:

 

http://img489.imageshack.us/my.php?image=72sw4ic.jpg

 

oczywiscie mimika twarzy robi wrazenie ale jedynym bardziej skomplikowanym elementem jest twarz reszta to zadna rewelka co widac dobrze na tym shocie (prawy górny róg)

 

http://img81.imageshack.us/my.php?image=10ls25gi.jpg

i tak jak to Nierealny powiedział Do renderu z killzona (autorstwa studia Axis) daleko tej grze i ruszy ona spokojnie zarówno na xboxie 360 jak i na ps3

 

takie małe porównanie

 

detale budynku z medala (dół obrazka)

 

http://img489.imageshack.us/my.php?image=60ji19rv.jpg

 

detale budynku z gears of war

 

http://www.xboxonline.pl/img/news/screen/b11899.jpg

 

zmierzam do tego ze jesliby faktycznie ps3 miałobyc zauważalnie potęzniejsze od xboxa360 (w co coraz bardziej przestaję wierzyć) to po tej grze na pewno tego nie będzie widać B)

Giiiz :mur: To sa dobiero 1 screeny z gry ,nie wiem czego wy sie tam czepiacie.Dla mnie ten model zolnierza i jego mimika twarzy w nowym Medalu juz na tych skanach powala. Co dopiero jak to zobacze w akcji :) To ze Gears Of War robiony na silniku U3 bedzie mial m.in. lepsze detale budynkow niz nowy medal to jest bez znaczenia.. Wazne by gra byla grywalna!

 

Juz mam dosc tych porownan ze PS3 okaze sie duzo slabsze wydajnosciowo od x'a 360 i na odwrot. To sie dopiero okaze po wydaniu kilku tytulow ktore bede wyciagac max z obu konsol ,a nie po wydaniu pierwszych tytulow Poza tym do MOH jestem juz przyzwyczajony i wiem sie czego spodziewac :) I wiem ze bedzie dobrze :P

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja, ile wydam na konsole, to zdecyduje, gdy ocenie ile ona jest warta. Jesli nie bedzie oferować nic ponad X360 to 1600 zł za nią nie dam.

 

dobże to ujełeś...

 

Coś zaczynam mieć wrażenie że ten cały PS3 próbuje wyrobić sobie renome przed tym jak wogule został wydany.. dość dzina sprawa...

 

A tak na marginesie pamiętacie filmik z MGS4 sam Koima mowił że bez problemu i X 360 by to pociągnoł...

 

 

Nierealny z tymi screnami pokazałeś taką dość ciekawą sprawe.... a mianowicie pamiętacie poprzedniego medala wydanego na pieca.. screny, jak i filmy pokazywały naprawde dość ciekawą grafe.. nawet wtedy ta mimika była kosmiczna.. a co z tego wyszło to każdy wie... więc nie należy sie tym wszystkim zbytnoi sugerować...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Genocide>>

 

 

no co ty? to 6 letnia maszynka ma jeszcze gorszą grafike niż w miare nowe pc? :mur:

 

 

Nie kupuje się konsol dla grafiki, a kupuje dla danych gier. To czy wybiore xboxa 360 lub ps3 zalezy wyącznie od biblioteki gier, a nie od mocy.

 

Tak psioczysz na ps2, pokaż mi lepsza graficznie wyścigówke od GT4 lub porównaj sobie Most wanted Do nowego Burnouta..... znajdz mi także lepszego platformera od JAKA lub lepspzą bijatyke od Tekena 5 lub Soulcalibura 3. Co nie ma? wiec jak nie ma na pc takich gier to kupuje ps2. Sprawa prosta....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jedynie chcę nawiązać do wypowiedzi jednego kolegi z forum który napisał że , do grania sobie kupie PS3 a do aplikacji wystarczy mi komp którego mam, poniewaz po co kupowac hig endową karte grafiki i po co inwestowac w ram i proca jak i tak niema gry która wykorzystuje ten sprzęt w 100% a nawet gdyby to sa moze 2 -3 tytuły ...

a ja mam pytanie czy jest jakas gra na PS2 która wykorzystuje moc playa w 100% ? powiem krótko ...nie...

pozatym uważam, że jakośc grafiki na PC jest o wieeeelkie niebo lepsza niz na PS2... na ps2 plynniejsza grafa? no tak... ustaw sobie np COLINA3 w takich detalach jak widzisz na PS2, a gra na kompie tez bedzie chodzić plynnie...superplynnie [ 640/480 lub coś kolo tego, zadnego antialisingu itp bajerow ]

moze PS3 wreszcie bedzie mial-o znośną grafike, bo PS2 mimo ze ma w cholere interesujacych gier do czego przyczepić się niemoge - to naprawdę i chyba kazdy tak stwierdzi kto posiada badz gral na ps2 [ ja posiadam ] ze grafika na PC jest poprostu LEPSZA... no ale te 3 grosze musialem powiedziec z poczatku mojego posta bo mnie to troche zastanowiło... to bylo pare spraw do ktorych chcialem nawiązać - pozdrawiam wszystkich PS2/3 maniakow ; )

nie odkryłeś ameryki. PS2 ma już prawie 6 lat, nie wiem czego od niej oczekujesz.

 

Inna sprawa: jak PS2 wchodzilo na rynek, to pecetowcy srali w gacie na widok gier. I oczywiście wszyscy krzyczeli że to prerendery. No i historia się powtarza z PS3 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam pytanie czy jest jakas gra na PS2 która wykorzystuje moc playa w 100% ? powiem krótko ...nie...

Hmm a mi się wydaje że jednak tak... np: Black, lub nawet MGS3, Burnout.... Wydaje mi się że to jest kres możliwości tej konsoli..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o roznice miedzy COD2 a MOH:A to poczekajmy na jakis filmik prezentujacy MOH:A.

I wszystko powinno byc jasne.

filmik nie pokarze wszystkiego :?

pamiętam jak wychodził MOH:PA. grafa z trailerów miała się nijak do tej w grze. na trailerach była 100x lepsza, oby nie było tak z tym medalem.

porównywanie nowego medala do cod2 to głupota. siłą rzeczy wiadomo że medal będzie dużo ładniejszy!!! ale po scanach nie powala jak na gre next gen :(

czekam z niecierpliwością na kolejną gre w realich ww2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam pytanie czy jest jakas gra na PS2 która wykorzystuje moc playa w 100% ? powiem krótko ...nie...

 

pozatym uważam, że jakośc grafiki na PC jest o wieeeelkie niebo lepsza niz na PS2... na ps2 plynniejsza grafa? no tak... ustaw sobie np COLINA3 w takich detalach jak widzisz na PS2, a gra na kompie tez bedzie chodzić plynnie...superplynnie [ 640/480 lub coś kolo tego, zadnego antialisingu itp bajerow ]

100% juz dawno zostalo wykorzystane jak i piec juz od dawna nie mial konkurencji ze strony konsol pod wzgledem grafy.

Edytowane przez luki2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

100% juz dawno zostalo wykorzystane jak i piec juz od dawna nie mial konkurencji ze strony konsol pod wzgledem grafy.

 

a skad wiesz, że wykożystali już 100% mocy? przy tekenie 5 też taka gadka była, a jak wyszedł soul calibur 3 to znowu miał lepszą grafe. Tak samo kilzone i nadchodzący kilzone 2. Trudność w programowaniu ps2 nie pozwala programistą tak łatwo wykożystać mocy.

 

 

Tyczy się to też nadchodzącej ps3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a skad wiesz, że wykożystali już 100% mocy? przy tekenie 5 też taka gadka była, a jak wyszedł soul calibur 3 to znowu miał lepszą grafe. Tak samo kilzone i nadchodzący kilzone 2. Trudność w programowaniu ps2 nie pozwala programistą tak łatwo wykożystać mocy.

Tyczy się to też nadchodzącej ps3.

Myslisz, ze cos jeszce by mozna bylo wycisnac z ps2 bo wg mnie NIE. Wiesz gry na konsole z reguly sa tak robione aby mozliwie jak najwiecej wykorzystywaly mocy z poczatku oczywsice nie da sie tego osiagnac ale potem(po 3-4 latach) juz tak wiec mysle, ze gadanie iz konsole nie sa wykorzystywane w 100% jest z lekka absurdalne. Inaczej ma sie sprawa z piecami gdzie karta graficzna, ktora teraz powiedzmy kosztuje 500zł mogla by spokjnie pociagnac to co karta za 2 kalfe oczywsice na high(ujmujac kilka nowych funkcji) tylko waskim gardlem jest ta cholerna optymalizacja kodu pod kilkanascie rodzajow kart i innych dupereli. No i zapewne tez kasa, ktora jest sypana do lap programistow zeby na karcie za 2tys. chodzilo idalnie a na karcie za 1tys. juz nie oczywsicie to tak uogolniajac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ojej, powiedz mi kto na standardowym kompie w 2000 roku grał z 4xAA żeby "ząbkow" nie widzieć? Bo mój komputer w owym czasie był znacznie powyżej średniej i jakoś AA nie mogłem odpalić i ząbki były. Quake3 chodził raczej średnio w 32-bit i 1024x768 i wygladał biednie i strasznie statycznie. Mimo to, "schodki" widać było. Specjalnie dla ciebie odpaliłem właśnie Tekken Tag. Ząbki owszem i są, ale żeby je zauwazyć, trzeba gębę mieć w telewizorze. A Devil May Cry widziałeś? To była chyba najlepsza technicznie gra roku 2001. Taki Unreal Tournament czy Quake 3 wygladały żałośnie przy DMC.

 

ja patrze realnie na "ten" gatunek hardware...

dobre sobie. Wiesz, każdemu się tak wydaje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Genocide : a wiesz co to wygodny fotel i duży TV z 2-3 metrów bo z Twojej wypowiedzi wynika że było to krzesełko i oko w zaraz w TV

A co do SCIII i Twojej wypowiedzi: "patrzac na postac z bliska widać sześciany zamiast okrągłych "guzików" jakoś czuje się tam martwy klimat...wszystko takie stateczne... jak dla mnie najbardziej grywalną bijatyka był Tekken3..."to była kiedyś gra gdzie się biegało całkiem okrągłym guzikiem ale to było dawno temu a tło było "stateczne"...a w Tekken 3 były okrągłe guziki?sory ale te guziki mnie rozwaliły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SamoDobro

ja to chyba jestem jakis slepawy, bo mam PS2 podlaczone do 26" LCD panoramicznego i jakos mi te schodki nie przeszkadzaja.

ale juz wyjasniam dlaczego:

1. gram z odleglosci ok. 2-2.5m

2. gram lezac na lozeczku (najczesciej) lub siedzac wygodnie w foteliku, wiec nic mnie nie kluje, nic mni enie denerwuje, nie wpatruje sie w pojedyncze pixele

3. rzadko kiedy widze obraz, ktory jest statyczny i "nic sie nie dzieje" - a gralem juz w dosc duzo gier i jednak zawsze cos, jak na zlosc.

4. nie zajmuje sie liczeniem polygonow zawodowo, wiec mnie to wali

5. mam kiepskiej jakosci kabel przez ktory obraz jest nieco rozmyty i wyglada jakby ktos mi dal AA (ale i obnizyl nieco rozdzielczosc, zlosliwiec jeden)

 

a tak na powaznie: AA by sie w gierkach na PS2 przydalo i to bardzo. szczegolnie to widac w takim Killer7, w ktorym nie ma tekstur, tylko same gole wektory, albo w GT4, gdzie czasami (jak nie znalem trasy) potrafilem skrecic w zla strone przez zlewanie sie lini na ekranie TV.

potrafie zrozumiec ludzi, ktorzy marudza, ze pikseloza, ze malo detali, ze wszystko uproszczone. ale dla mnie nie grafika jest najwazniejsza (choc jak kazdy uwielbiam grac w gry, ktore "syca" oczy). czy grajac w takiego Silent Hilla na PSX zauwazales ze rozdzialka niska, postaci uproszczone, tekstury wrecz koszmarne? jak to mowi moja znajoma: nie bylo czasu na [ciach!]ly - gralo sie. podobnie jest z Silent Hillami na PS2. i wiecie co? mimo, ze na PC taki Silent Hill 3 czy The Room wygladaja o niebo lepiej niz na PS2 i mimo, ze do PC tez mam pada... gra mi sie lepiej na PS2. na wielkim TV w nizszej rozdzialce i gorszymi teksturami. pewnie, ze moge do TV podlaczyc kompa i miec dopiero wypas. ale... Silent Hill na PC jest... sterylny. jakis taki wymuskany, gladki. nie ma tego brudu, syfu ktory wylewa sie z ekranu gdy podlaczam PS2.

kolejna sprawa: nieszczesny Collin. pewnie, ze na PC wyglada o niebo lepiej. i dlatego nie gram w Collina, tylko w Gran Turismo. i znajdz mi gre, ktora sie choc zbliza do GT (GT Legends moze jedynie)

Soul Calibur II i III - tu dowaliles. nawet moj znajomy, ktory twierdzi, ze konsoli nigdy nie kupi, bo glupie gierki i same schodki - stwierdzil: ALE TO WYGLADA! jedyna gra jaka mu sie podobala i o ktorej powiedzial: "najlepsza grafika jaka widzialem na konsoli, nawet na PC nie widzialem nic tak oczojebnego"

Tekken 5 - po prostu miazdzy. i widac piksele. na pausie.

nie chce byc zlosliwy, ale:

na moim 19" LCD gry odpalone w rozdzialce innej niz natywna (1280x1024) wygladaja ZALOSNIE. schodki, schodki, schodki. pokaz mi jedna gre z PC, ktora w 640x480 bedzie sie prezentowac tak dobrze, jak gry na PS2. ta sama rozdzialka. lepsze tekstury. dorzuc nawet 4xAA. i wskaz jedna.

Collin 04 wyglada w 640x480 zalosnie (na PS2 wyglada dosc dobrze), PES3? 4? 5? no wybacz - koszmar. kwadraty sa wszedzie. a na PS2 wyglada... zadowalajaco (a czesc 5 nawet b.dobrze)

wiesz juz do czego zmierzam? w gry konsolowe nie gra sie z nosem przy TV/monitorze. po to jest pad, po to jest fotel, zeby siedziec wygodnie. i po to jest konsola, zeby wlaczyc i grac. nie benchmarkowac, nie ustawiac detale. po prostu cieszyc oczy akcja.

podobal Ci sie Tekken 3. tak sie sklada, ze na plytce z Tekkenem 5 jest tez Tekken 3. i wyglada zalosnie. ogromne (gigantyczne wrecz!) piksele, malo detali... choc gra sie nadal swietnie (ale jednak juz sie przerzucilem z Eddiego na Christie ;) )

powiem tak: jedynie w 2 (slownie:dwoch) grach, w jakie gralem na PS2 niska rozdzialka i piksele mnie draznily: Killer7 i Gran Turismo 4. w GT4 juz mnie nie draznia (choc je dostrzegam) bo poznalem trasy. Killer7 - no coz... nic na razie nie poradze.

i czekam na PS3 z nadzieja, ze bedzie oferowac odpalanie gier z PS2 w wyzszej rozdzialce (po to mam HD-TV) albo przynajmniej z AA. jesli tak bedzie - kupie od razu. dla gier, ktore uwielbiam. jednak jesli nowe PS3 nie zaoferuje tego - poczekam te 2-3 lata. wytrzymam. mam w co grac. na przestarzalej PS2 z kiepska grafika.

 

B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...) co do q3 i UT sie niewypowiadam ponieważ porównywałem gry które są I NA PS2 I NA PC!! (...)

O ile dobrze wiem to i q3 i UT (1 of course) JEST na PS2. Ba q3 nawet na Dreamcast'ie był ;) .

Mnie specjalnie brzydka grafa nie odstrasza ale nie powiem że fajniej się gra w coś ładnego. Z drugiej strony jednak jeżeli gra jest grywalna i wciąga to i grafa nie jest ważna. Kiedyś się grało w Pac-Mana i było git :lol: . Ja nawet teraz znajduję przyjemność w graniu na PSX-ie (obecnie męczę znowu Xenogearsa, chyba jednago z najlepszych eRPeGów na PSX w którym grafa jest "pseudo 3d", otoczenie trójwymiarowe ale postacie to zwykłe sprajty, na zbliżeniu wygladają jak zlepek pikseli ). Grafa już na dziśaj brzydka ale mnie to lotto, gierki fajne to gram jak nie to do grobu z nimi. Teraz po części gra się dla grafy a nie dla przyjemności, przynajmniej ja mam takie wrażenie i nieco mnie to smuci. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli chodzi o zabki wystarczy pograc na 1280/1024 i ząbki są niemalże niezauważalne i przez to PC ma przewage na PS2...

Wystarczy usiaść ze 3 metry od telewizora, czyli tak jak się powinno siedzieć i efektów rasteryzacji nie widać. Tym bardziej, że wysoka rozdzielczość = spadek wydajności.

kto wie...dziś zobacze jak sie gra w Soul Calibur3 na PC przez emulator... w koncu rozdzialka 1600/1280 + pare innych detali w tym emulatorze mozna ustawic, ktore poprawiaja grafike w stosunku do standardowej z PS2...

oj misiek, zyjesz w świecie marzeń. Chyba, że rajcuje cie gra z prędkością sześciu klatek na sekundę, bo taką właśnie prędkość osiągają gry na najlepszym obecnie emulatorze PS2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://files.filefront.com/MGS4_PS3_Devkit...;/fileinfo.html

 

Jeszcze raz Solid Snake i MGS4 :) Tym razem z tłumaczeniem. I nie jest to trailer, a film nakręcony na pokazie Hideo Kojimy. Sceny widoczne na filmie są pokazywane bezpośrednio z devkitów PS3. EDIT: A, jeszcze jedno. Same wąsy Snake'a są złożone z takiej samej liczby polygonów, co jeden przeciwnik w MGS3.

 

No i jeszcze Sonic PS3: ftp://mirrors.blueyonder.co.uk/sites/kiki...meplay_demo.wmv

 

Już nie tak wspaniały jak Snake, ale fizyka jest całkiem fajna. Podobał mi sięmur, który został rozbity na pojedyncze cegiełki. No i ten most też całkiem fajnie został zdemolowany.

Edytowane przez Jędrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do MOH:A - nie wiem o co tyle szumu... Gra ma sięrównież ukazać na X360... A i podobno grafika z MGS4 nie stanowi teżproblemu dla nowego X... Zachwycacie się tym PS3 jakby niewiadomo co to było...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no niewiem czy srali w gacie - ja bynajmniej niesrałem widząc gry na PS2... jakoś tak wolałem pograc sobie na poczciwym PCcie z GF2GTSPRO na pokladzie chocby nawet w głupiego NFS-a HP2 ... zawsze od tego playa odstraszały mnie te schodki i te smiesznej jakości textury ze tak powiem strasznie rozmyte... gdzie na PC niedość że są szczegółowe to jeszcze bardziej realistyczne... ostatnio grałem w Soul Calibur 3 - na temat samej gry i czym sie rozni od 2 niebęde sie wypowiadał... powiem że motion capture jest perfekcyjny ruchy postaci niemalże idealne... ale nadal ta grafa schodki+śmiesznej jakości textury...patrzac na postac z bliska widać sześciany zamiast okrągłych "guzików" jakoś czuje się tam martwy klimat...wszystko takie stateczne...

Tak... stateczne, martwy klimat mimo ze sam napisales ze idealny niemal motion capture, ale co tam... stateczne -.- bo guziki Z BLISKA sa kwadratowe. Kurde... tragedia... zawsze kupowałem bijatyke do ogladania guzików, a nie do masterowania ulubionej postaci. Po co... guziki najważniejsze.

 

Pozatym! TYPIE... gdzie premiera NFS HP2, a gdzie premiera PS2? To o ile się nie myle 2 lata przynajmniej. Nie wspomne, że sam gameplay HP2 na PC był biedny i skiszony na maxa w porównaniu do tego z PS2. Robił go oddział EA z seatle, który został po tej wpadce... zlikwidowany. Ale co tam. Ten, co grał tylko na PC to się zachwycał, bo porostu nie miał porónania.

 

Pozatym zobacz sobie ceny np Athlona 800Mhz z marca 2000 roku to sie przewrócisz, jak przejrzysz na oczy ile konsol (tak, liczba mnoga) PS2 mogles kupić za SAM procesor. A powiem jeszcze ze to było, że tak nazwę 6 lat inflacji temu.

 

Emulator PS2 i Soul Calibur 3 w 1600x1200 i AA - skwituję to jednym słowem i jednocześnie prośbą:

 

wyjdź... -_-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na emulatorze chce zagrać ze wzgledu takiego iż chce zobaczyć czy wyższa rozdzielczość naprawi to co mnie odstrasza od PS2 czyli schodki... chce poprostu zobaczyc czy wyzsza rozdzielczosc cos da tej grze jeszcze czy tez nie takowego niezrobi...

bo pograc to pogram sobie na konsoli... a test to test...

 

Nic nie naprawi... Jak tekstury sa niskiej jakosci to na emulatorze tez takie beda ,chocbys zapodal na 1600x1200.

 

Poza tym granie w gry konsolowe na emulatorze.. tylko po to by sprawdzic grafike... no wybacz chlopcze ,ale osmieszasz sie w tym momencie.. Gry na PS2 z reguly sa nizszej rozdzielczosci bo tyle w zupelnosci starczy na TV. Nie porownuj konsol do pieca :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...a z drugiej strony emulator musi zapewnić stałą liczbę klatek 50-60 bo przy każdym spadku fps-ów będziesz miał miły efekcik np:"kurcze dałem blok a dostałem po gębie" -zależy od tego jak zaawansowanym graczem jesteś bo jak walisz w klawisze bez opamiętania to efekt będzie raczej mało widoczny

ps. w 1600/1200 guzik będzie taki sam tylko będzie miał mniej schodków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byla to tylko z mojej strony ironia ze gry na PC lepiej wygladaja niz n PS2...ogólnie rzecz ujmując...

ja tam żadnej ironii nie zauważyłem... No i zdecyduj się w końcu: wyglądały czy wyglądają? Bo sam nie wiesz czego bronić chyba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SamoDobro

ps. w 1600/1200 guzik będzie taki sam tylko będzie miał mniej schodków

dokladnie - powiem nawet wiecej: efekt szescioboku dla guzika bedzie sie zwiekszac wraz ze zwiekszaniem rozdzielczosci. w rozdzielczosci 320x240 ten szesciobok wygladalby jak kolko idealnie okragle, w 640x480 wyglada juz jak szesciobok, w 1600x1200 nawet z daleka bedzie wygladac jak szesciobok.

jedyna rzecza, jaka daje wyzsza rozdzielczosc jest wieksza ostrosc obrazu. lepsza jakosc. ale ma to i swoje gorsze strony.

podam to na przykladzie: narysuj osmiobok w jakimkolwiek programie graficznym. o wymiarach powiedzmy 600x600 na obrazku o rozdzielczosci 1200x1600. moze byc nawet z wygladzaniem krawedzi. widac wyraznie, ze to osmiobok, prawda? a teraz przeskaluj ten obrazek do rozdzielczosci powiedzmy 320x240. i jak ten szesciobok teraz wyglada? prawie jak kolko.

i teraz wyjasnie Ci dlaczego ten nieszczesny guzik jest wlasnie szescio/osmiobokiem czy czym tam jest: poniewaz konsola ma ograniczona moc graficzna. ma ograniczona pamiec. w grafice komputerowej (wektorowej, czyli 3D z jaka mamy do czynienia na konsolach i PCtach) nie ma jak dotad czegos takiego jak "krzywa" - sa wylacznie proste i polygony. i z takich prostych i polygonow budowane sa wszystkie postaci, sceny itp. moze Ci sie wydawac, ze cos jest "krzywe" - ale tak naprawde sklada sie to z wiekszej ilosci polygonow, co oszukuje Twoj wzrok. ewentualnie jakis bump-mapping / sposoby cieniowania powierzchni (np. popularna Gouarda). spojrz na Doom 3, Half Life, FEAR, kazda gre. przypatrz sie glowom postaci. sa kanciaste. wydaja sie idealnie okragle, ale widac, ze sa kanciaste. zludzenie "gladkosci" tych bryl bierze sie z zastosowania roznych metod cieniowania, bump-mappingu, mip-map i innych.

przypatrz sie takim kolom w Collinie 04 - w rozdzielczosci do 800x600 wydaja sie idealnie okragle. teraz przelacz sie na 1280x1024. i co widac? wielobok. nawet AA tutaj nie pomoze, bo nie zaokragli Ci kantow. kiedys ATI opracowalo technike ktora pozwalala na zageszczanie siatki (dzialalo to min. w Half Life 1) ale zarzucili to - zageszczanie siatki = zwiekszanie ilosci polygonow = spadek wydajnosci. siatka zageszczona 2x daje liczbe polygonow x4. a mozliwosci sprzetu gdzies sie koncza.

i teraz ten guzik w koncu. w czasie walki, gdy widzisz cala postac, guzik wyglada na okragly, prawda? dopiero w momencie zblizenia zawodnika (po zwyciestwie np.) widac, ze taki okragly to on nie jest.

to tak jak z cyckami panienek z Tekkena 5 - jak walcza sa spoko, na zblizeniach az kluja (doslownie) w oczy kanty.

mam nadzieje, ze wyjasnilem Twe watpliwosci i rozwialem nadzieje co do tego, ze jakakolwiek gra bedzie wygladala mniej "kanciasto" w wyzszej rozdzialce.

nadzieje wiazane z next-genami w sferze grafiki opieraja sie wlasnie o to wyeliminowanie krawedzi i kantow z miejsc, w ktorych ich byc nie powinno. plus zwiekszenie liczby obiektow w scenie, dzieki czemu szczegolowosc swiata wzrosnie i byc moze uda sie stworzyc gre z fotorealistyczna grafika. w co szczerze watpie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolejny ktory nieumie czytać, klimat gry a motion capture to zupelnie dwa inne problemy poczytaj o tym troche chlopie bo juz niemam do was sily...

Mam poczytać, co tworzy klimat gier? Narazie przeczytałem, że tworzygo okrągłość lub jej brak na takich elementach jak guzik 0_o, co nie omieszkałem wyśmiać.

 

bledy w grafice nadal te same...

jakie błedy? Artefakty? Za duże głowy?

 

cos co ma byc kolem wyglada jak no niewiem "jakis sześcian" ...

Chyba jak kwadrat lub prostokąt, bo co ma figura płaska do przestrzennej?

 

http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/...25072320827.jpg

Dlaczego ta kolumna nie jest "Szejścianowata" ?

 

Co z tego ze SC3 od SC2 się dużo nie różni? To końcówka życia tej konsoli i skok graficzny jest minimalny. Ale porównaj sobie SC3 z np DoA2 na PS2 i masz skok graficzny. A co do HP2 to sie nie wypieraj. Chciałeś porównać z dnia premiery, porównywanie gry pozniej wydanej niż konsola to zadne porownanie. Sam moge odpalic HL2 na full detalach i powiedzieć, ze PC ma owiele ładniejsza grafike.

 

Wiec posłuchaj mojej rady i się wiecej nie osmieszaj - wyjdz. Bedzie dla Ciebie lepiej, bo puszczasz trollowate teksty i potem je probujesz odkrecić.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SamoDobro

a wiem że programistów stać na coś lepszego bo w przypadku SC3 mogli się bardziej postarać ... ale musze powiedzieć była to pierwsza gra na której moj PEESIK potrafił zarwać podczas walki [ ostatnia walka z abbys podczas "przyciągania" ]...

 

to tyle mianiaki mam do powiedzenia na ten temat ... pozdrawiam @ll :)

jestes developerem, ze wiesz, ze mozna bylo to zrobic lepiej niz jest zrobione w SC3?

pokaz mi jakakolwiek gre z 2002 roku na PC (dwa lata pozniej niz wyszla PS2) ktora wyglada lepiej.

no dobra - pokaz mi gre z 2003 roku na PC wygladajaca lepiej.

3 lata w tej branzy (szczegolnie jesli chodzi o komponenty PC to PRZEPASC)

dziekuje za uwage i czekam na konkretne przyklady (najlepiej z WP.pl bo tylko do tweaka i wp.pl mam dostep)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już jesteśmy przy szczegółach to:

http://forum.purepc.pl/index.php?act=Attac...pe=post&id=3780

ogon wygląda jak z techdemka na PSX, tyle, że jest daleko i ciężko oszacować szczegółowość tekstur na nim. A po drugie, to spójżcie na ten błysk, nieco w dół i w prawo od oka. Wygląda jak flesz :lol: Rzuca się w oczy również to, że na bardzo małą odległość jest wyświetlana trawa, bardzo szybko zostajemy z gołą teksturą na ziemi (suma sumarum, ta goła tekstura źle nie wygląda, zwłaszcza w miejscach dobrze nasłonecznionych) Oj coś się nie postarali programiści :lol2:

I tu się dla mnie pojawia dylemat. Oblivion to jest JEDYNA gra dla której bym mógł kupić iXa. Ech :/ mimo, że nic nie wiedomo na pewno o PS3, to brak Obliviona to jedyny poważny cios zadany przez M$ konsolce Sony (przynajmniej dla mnie).

 

EDIT-> I znowu mamy kłótnie, przynajmniej jest co poczytać i się z czego pośmiać :lol2:

Edytowane przez Xaon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VF5 ukaze sie prawdopodobnie tylko na PS3.

 

This month's issue of EGM apparently confirms that Virtua Fighter 5 is coming to the PS3. From the article: "[The] February issue of EGM reveals that Virtua Fighter 5 is coming to the PS3, with the followup line 'and it might be exclusive.'"

 

 

 

I jeszcze jedna sprawa, na forum GG, jeden z tworcow KillZone zapytany kiedy bedziemy mogli sie spodziewac jakis nowych informacji na temat nowej czesci KZ(PS3) odpowiedział ze...niebawem :)

Otoz niebawem bo w lutym w Tokyo odbywa sie spora impreza posiwecona PS3. Sony zapowiedziało ze szykuje jakąś niespodzianke (gampely z KillZone ???)

Edytowane przez PanKleks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oni nie maja konsoli dzialajacej stale... pamietam dobrze zapowiedzi ps2 i co z tego wyniklo. Kutargi bierze cos w pracy i mowi potem ze ps3 bedzie mialo moc 100 komputerow pc, i ze nie bedziemy chodzic do kina bo beda slabe efekty w porownaniu do ps3. Ja im nie wierze. FF mialo byc na ps2 i jest? taki penis jak komin batorego. Teraz niby cell ma byc w lodowkach, pralkach, sprzecie rtv i byc centrum rozrywki. Ciekawe czy sony jest chociaz w stanie zrobic system gier online choc w 10 % dajacy mozliwosci jak Live. Pewnie nie.

PS2 ratowaly niektore gry doskonale jedynie. Mam wiele konsol i wiecie ktora mi sie zepsula? ps2. .... a starszy dreamcast dziala doskonale. sega mega drive tez.. n64 rowniez. Chce zeby sony zrobilo dobra konsole ale nie licze na to. Beda przechwali, zapowiedzi i potem pare dobrych gier i nic wiecej. Jestem tego pewny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...