Skocz do zawartości
Demonik

Playstation 3

Rekomendowane odpowiedzi

dlatego mowie ze A64 czy P4 to nie to do czego powinno sie porownywac cella przydalby sie komp z czyms nowym ( cel jest nowa konstrukcja ) 2 rdzeniowy X2 albo starszy ale wlasnie specjalnie stworzony do duzej ilosci operacji xeon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filmik God of War 2, sfilmowany kamerą na GDC. Mimo, że jego jakość nie powala, to śmiało można stwierdzić, że gra prezentuje się bardzo dobrze.

Dodaje 3 linki do serwerów. Nie wiem jak długo będzie można z nich ściągać. Jeżeli pojawia się błąd, to próbujcie po paru minutach.

- 1 - GOW 2

- 2 - GOW 2

- 3 - GOW 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

Largoon

faktycznie GOW2 jest na ps2

nie ma co porownywac cella do zwyklych prockow bo cell to bardzo zaawansowana jednostka,mozna by najwyzej do min. 2rdzeniowych AMD ale musialoby jeszcze powstac do tego oprogramowanie wykorzystujace jego mozliwosci ,tak wiec dla mnie jak juz pisalem to nie jest zaden wypas raczej taka sobie ciekawostka,wole aby to sie przelozylo na gry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

 

GDC

Dołączona grafika

 

vs

E3

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

widzicie różnicę ?? :)

pierwszy screen przy drugim i trzecim wygląda żałośnie.

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

screeny z MOH, te same co w skanie z artykulu, ale w lepszej jakości

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze... Mi sie jednak wydaje, ze jest tam AA. Ale moze to wina kompresji JPG... No niewazne: 15 FPS a nawet 1 FPS to i tak 15-o krotna roznica ;)

 

a mi sie wydaje ze tam jest uzyta pewna "sztuczka" tzn przygladnij sie animacji i zobacz ze to "szkolo" ( teraz to jest bardziej chrom etc ) nie jest przezroczyste ani tez nie odbija samego siebie tylko i wylacznie odbija te mapke w tle ona jest zapetlona i dlatego na poczatku sie wydaje jakby bylo przez te kule widac cos co jest za nia a tak naprawde liczone jest to co jest przed nia .. rendery z takimi ustawieniami materialow spadaja i to znacznie ( w 1024x1024 bez aa ) w tej rozdzialce renderuje sie to szybciej ( zwlaszca te bardziej skomplikowane figury) niz z wczesniejszym materialem te male..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://hardwired.hu/img/wg/2/788/Lair_1.jpg

 

Czyli znowu tylko zmiana koloru pada? tym razem na biały? mam nadzieję, że nie.

BTW.Szczena mi opadła, za pare dni wróci na swoje miejsce. Ciekawe tylko (powtarzam teraz to co inni), czy podniosę ją po E3, czy może nawet nie drgnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

widzicie różnicę ?? icon_smile3.gif

pierwszy screen przy drugim i trzecim wygląda żałośnie.

to prawda ,pierwsze wyglada na foto z gameplaya ktore byc moze widzieli wybrancy,2 i 3 to z trailera ,to jest to o czym kiedys pisalem ze tak by chcieli developerzy aby gra wygladala ale gdyby sugerowac sie 1 obrazkiem to na razie nedza,pozatym kto uwierzy ze filmik jest z gameplayu jak na koncu filmika walniety kierowca motoru wstaje z ziemi a za chwile daciach!acy samochod wpada na niego i miazdzy ,typowy trailer majacy zachecic do gry i nic wiecej,powiedzmy sobie szczerze ze kazdy z nas by chcial aby ta gra tak wygladala ale ilosc detali tam pokazanych i plynnosc do osiagniecia nawet dla super wydajnego procka ps3 to moze byc za duzo,obym sie mylil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta prezentacja z MotorStorm'a na GDC była zrobiona już w grudniu 2005 na tandetnych dev-kit'ach z CELL'em 2,4Ghz i GeForce'em zamiast RSX'a. Tak więc o wygląd tej gry nie martwiłbym sie. Poza tym red. z IGN'u powiedzieli że nie ma prawie żadnej różnicy pomiędzy renderem, a tym co został zaprezentowane na GDC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta prezentacja z MotorStorm'a na GDC była zrobiona już w grudniu 2005 na tandetnych dev-kit'ach z CELL'em 2,4Ghz i GeForce'em zamiast RSX'a. Tak więc o wygląd tej gry nie martwiłbym sie. Poza tym red. z IGN'u powiedzieli że nie ma prawie żadnej różnicy pomiędzy renderem, a tym co został zaprezentowane na GDC.

Możesz podać zródło potwierdzające twoją wypowiedz.

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz podać zródło potwierdzające twoją wypowiedz.

www.ign.com

 

Przecież wyżej dałem link do całego artykułu w który padają właśnie słowa, ze prezentacja MotorSport nie ma takiej ilości detali jak film z E3, ale jest bardzo zbliżona do jego poziomu.

To odnosnie wykonania.

A odnosnie devkitów to poprostu oczywiste, bo finałowego devkita jeszcze nie ma. Narazie wszyscy pracują na pierwszej wersji.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co z tego ze mi podałeś stronke podaj konkretny cytat który mówi o tym że

"Ta prezentacja z MotorStorm'a na GDC była zrobiona już w grudniu 2005 na tandetnych dev-kit'ach z CELL'em 2,4Ghz i GeForce'em zamiast RSX'a."

obrońco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podałem Ci odpowiedź na >>podaj uzasadnienie słów "Poza tym red. z IGN'u powiedzieli że nie ma prawie żadnej różnicy pomiędzy renderem, a tym co został zaprezentowane na GDC."<< i tak tez napisałem, ze moj link tyczy się wlasnie tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podałeś mi uzasadnienie do Poza tym red. z IGN'u powiedzieli że nie ma prawie żadnej różnicy pomiędzy renderem, a tym co został zaprezentowane na GDC." a nie do Ta prezentacja z MotorStorm'a na GDC była zrobiona już w grudniu 2005 na tandetnych dev-kit'ach z CELL'em 2,4Ghz i GeForce'em zamiast RSX'a."

pozdro

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podałeś mi uzasadnienie do Poza tym red. z IGN'u powiedzieli że nie ma prawie żadnej różnicy pomiędzy renderem, a tym co został zaprezentowane na GDC." a nie do Ta prezentacja z MotorStorm'a na GDC była zrobiona już w grudniu 2005 na tandetnych dev-kit'ach z CELL'em 2,4Ghz i GeForce'em zamiast RSX'a."

pozdro

Napewno na tym devkicie, bo innych nie ma ;p A kiedy to juz niestety nie wiem. Podalem odp na 2 z 3 kwestii ;)

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

info na temat pada ps3-zrodlo gram.pl

 

PlayStation 3 - bez bumeranga oficjalnie

Środa, 29 marca 2006, godzina 10:02

Sony oficjalnie potwierdziło, że trwają pracę nad nowym designem kontrolera PlayStation 3. Wygląda więc na to, że do rąk fanów konsoli nie trafi jednak kontrowersyjny bumerang.

 

Kontroler PlayStation 3 wzbudzał sporo emocji od momentu pierwszej prezentacji designu konsoli. Mało kto wierzył, że urządzenie może dorównać w wygodzie obsługi legendarnemu już Dual Shockowi, a jego kształt bumerangu stał się przyczyną wielu żartów. Niektórzy przypominali, że zaprezentowane przez Sony projekty nie są traktowane jako finalne i liczyli na to, iż coś się jeszcze w kwestii kontrolera zmieni.

 

Teraz zaś okazuje się, że nadzieje te nie były nieuzasadnione! Firma Sony oficjalnie potwierdziła, że pracuje nad zupełnie nowym projektem kontrolera swojej konsoli. Zostanie on pokazany szerszej publiczności na tegorocznych targach E3. Czy tym razem wzbudzi entuzjazm? Oby - jak bowiem twierdzą właściciele Xboksa 360, jego pad wyszedł Microsoftowi rewelacyjnie.

osobiscie wolalbym inny wyglad pada niz planowany dotychczas i ciesze sie ze Sony zmienia zdanie ,jak widac nie wszystko co wymysli Sony musi byc genialene i idealne :) -to do fanboyow

 

ps.wyglad samego ps3 prawdopodobnie rowniez zostanie zmodyfikowany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...jak widac nie wszystko co wymysli Sony musi byc genialene i idealne :) -to do fanboyow

 

ps.wyglad samego ps3 prawdopodobnie rowniez zostanie zmodyfikowany

 

Ja osobiście to wolałbym najpierw dotknąć i pograć a potem oceniać...

dokładnie, mi akurat się faktycznie podobał boomerang. Ale większość widocznie rządzi.

Mam nadzieję, źe z "lodówką" nie będą nic kombinowali.

p.s. "prawdopodobnie zostanie zmodyfikowany" czyli było jeszcze coś wspomniane w newsie, czy tak tylko przypuszczasz??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak widac nie wszystko co wymysli Sony musi byc genialene i idealne

Wiesz pomijając już do kogo kierujesz powyższą uwagę, to zastanawiam się czy ona ma właściwie sens lub chociaż racjonalne uzasadnienie. Nie chcę polemizować czy się kłócić odnośnie kształtu/wyglądu tego pada, bo nie ma to większego sensu i niczego nie wprowadzi do dyskusji - wiadomo kwestia gustu. Natomiast nie zmienię zdania, że kontroler przede wszystkim trzyma się w dłoniach, a rzadziej na niego patrzy. Problem polega na tym, że dominującym zmysłem człowieka jest wzrok. Dopóki gracze nie położą łapek na "dziwadle", dopóty rodzić się będą skrajne opinie. Pamiętam, gdy Sony po raz pierwszy zaprezentowała ten koncept. Moje odczucia były mieszane. To są właśnie naleciałości z przeszłości. Skoro Dual Shock był i nadal jest projektem bardzo udanym, to w jakim celu to zmieniać i udziwniać. Chyba tylko po to, aby nowy design zgrał się z nowym kształtem/wyglądem konsoli. Żadnych bowiem dodatkowych funkcji w boomerangu nie dostrzegłem. Sam kształt z czasem był coraz mniej intrygujący, a coraz częściej uwypuklał się sens takiej zmiany - wygoda i ergonomia. To rzecz jasna wmawia nam Sony, ja w rękach "dziwadła" nie miałem. Ale skoro ta sama firma stworzyła DS, który widocznie był genialny i idealny, to czemu nowy projekt miałby okazać się gorszy? DS zdobył uznanie wśród graczy, a jego kolejne klony tylko potwierdziły, że firma wiedziała co robi. Zapewne z boomerangiem w jego obecnej formie się już nie spotkamy, warto jednak docenić bądź co bądź ryzykowny ruch Sony. Gdybyśmy otrzymali po raz trzeci DS w odmiennej kolorystyce, zapewne posypałyby się oskarżenia, że Sony wpada w schematy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

"lepsze jest wrogiem dobrego" jak mowi stare porzekadlo :), popieram teze ze nie zmienia sie wygrywajacego skladu w tym wypadku uznanego juz przez graczy pada ktory jak wiemy przez wielu uznawany jest za najlepszy w swiecie konsol , osobiscie nie uwazam DS za jakis "najlepszy" ale z pewnoscia za bardzo dobry i choc fajnie bylo by dostac cos w nowej oprawie to jednak stanowczo zachowywujacego atrybuty DS .Nowa oprawa - to dla mnie moze troche przemodelowany uchwyt pada ,dodanie paru nowych drobiazgow ,w taki sposob ci co lubia nowe rzeczy dostaliby DS po malym liftingu a zwolenicy starego dobrego DS jego pelna funkcjonalnosc ,kazdy moglby byc zadowolony ,jednak Sony wolalo isc inna droga i stworzyc "rogalika" ktorego bedzie mozna wlozyc do "chlebaka-ps3" :)

 

ps.jak zmieniaja "rogalika" to powinni zmienic tez "chlebak"

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie DS to najlepszy pad jaki miałem w łapie

może nie miałem tego który jest najlepszy na świecie ;)

konsolę mam xbox-a pierwszego i w sumie jego pad też jest dobry ale dual to dla mnie pad idealny. oczywiście orginalny a nie jakieś podróbki. oby była mozliwość podłączenia do nowego ps starego duala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byc może gdybym nie trzymał w ręku oryginalnego pada od xboxa360 to bym twierdził że najlepszym jest pad od ps2, ale niestety już tak nie twierdzę , wszyscy moi znajomi którzy mieli namacalną styczność z padem ood x-a 360 potwierdzą moje słowa. Pad od x360 mimo iż z wyglądu podoba mi się mniej niż dualshock od ps2 jest od niego wygodniejszy, Zarówno kształt samego pada jak i rozmieszczenie gałek oraz buttonów jest naprawdę lepsze - to się czuje od razu (w domu mam dwa oryginalne dualshocki i ps2 więc nie są to bezpodstawne słowa)

 

Dodatkowo gałki analogowe w padzie x-a 360 chodzą o wiele lepiej niż gałki z oryginalnego dualshocka od ps2 (chodzą bardziej miękko i pozwalają na o wiele precyzyjniejsze celowania w ffp-ach - tutaj duży plus dla microsoftu).

Podsumowując - nie jestem fanbojem x-a i xbox 360 z wyglądu mi się nie podoba zupełnie , wygląd pada x-owego też nie powala mnie osobiscie ale starając się oceniać w miarę obiektywnie i bez fanbojskich odchyleń w zadną stronę uważam ze pad od 360 jest na chwilę obecną najwygodniejszy i najprecyzyjniejszy (prezyzyjne gałki i dolne triggery rządzą, dodatkowa zaleta to wersja bezkablowa - naprawdę wygoda) , minusem pada od 360 jest imho gorsze oznaczenie przycisków (ja rozumiem ze nie mogli oznaczyć tak jak sony - wiadoma sprawa ale to co jest na buttonach naprawdę nie jest intuicyjne i dające się łatwo zapamiętać)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...