Skocz do zawartości
Demonik

Playstation 3

Rekomendowane odpowiedzi

Osobiście najbardziej spodobało mi się

Everybody wears pants! We're Sony! Fuck pants!

Chyba zacznę czytać ten komiks :)

 

Jak tak przeglądam go, to przypominam sobie, iż już kiedyś go cczytałem.

Edytowane przez Xaon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS3 za drogie

 

PlayStation 3 istnieje dopiero niecały kwartał na rynku, a Sony już bierze pod uwagę obniżkę cen. Firma ma nadzieję w ten sposób zwiększyć słabe, jak dotąd, wyniki sprzedaży.

 

W trzecim kwartale ubiegłego roku Sony straciło 455 milionów dolarów w segmencie rozrywki elektronicznej. Dla porównania, straty Microsoftu w tym okresie w tej samej strefie rynkowej wyniosły 289 milionów dolarów. Sony traci 307 dolarów na każdym PlayStation 3 z 20-gigabajtowym dyskiem i 241 dolarów na wersji 60-gigabajtowej (większa strata na konsoli z mniejszym dyskiem tłumaczy 4-krotnie większą dostępność pojemniejszej maszyny).

 

Sony już rozpoczęło redukcję kosztów poprzez zmianę metody wytwarzania. Dotychczasowe konsole były wytwarzane w technologii 90-nanometrów, obecnie mają być produkowane z podzespołami wykonanymi przy użyciu fabryk dostosowanych do 65-nanometrów .

Źródło: http://newsroom.chip.pl/news_178404.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

jak to sony planuje obnizki??-przeciez kazdy mial kupic bez wachania!!, i jeszcze cena przeciez byla i tak za niska,dostajesz konsole i player b-r za te pare groszy a oni obnizki sobie beda urzadzac!

 

a tak na powaznie to cieszy fakt,ze ktos tam w siedzibie sony poszedl po rozum do glowy, i choc obnizka bedzie rowniez dzieki obnizeniu troche kosztow produkcji to jednak cena tak czy siak jest za wysoka,a nic tak nie cieszy jak niskie ceny :)

 

ale co z tego,jak poki co nie ma zadnych ciekawych dla mnie gier ktore pojawia sie w tym polroczu, musialbym wiec do tej pory uzywac ps3 jako podstawki po obiad ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Onet:

 

Koncern Electronic Arts znany przede wszystkim z produkcji gier sportowych, wspiera także konsolę PS3. Niestety nie jest zadowolony ze sprzedaży gier na ten system.

W wywiadzie dla TMC.net, Frank Gibeau, vice prezes firmy powiedział, że sprzedaż gier na PS3 była poniżej oczekiwań. To dla firmy niezbyt przyjemna sytuacja, jako że EA przygotowało dla konsoli Sony całkiem sporą ilość tytułów, a więc ich mniejsza sprzedaż oznacza straty.

 

Dodajmy, że obecnie EA posiada 32% rynku gier na PS3, ktore dostarczyły przychodu w wysokości około 41mln USD (900tys kopii). Mogłoby się to wydawać zawrotną sumą, ale tak nie jest, porównując ją do sprzedaży gier na Xboxa 360, gdy debiutował w 2005 roku. W przypadku platformy Microsoftu przychód wyniósł aż 76mln USD (sprzedaż 1.69mln kopii).

Czy mi sie wydaje, czy tutaj został porównany przychód z ps3 za niecały 3 miesiące z przychodami z konkurencyjnej platformy za ponad rok? "Gdy ten debiutował" - tak to napisano że nie wiadomo za jaki okres liczył te zarobki z x0 :D

Edytowane przez Ditz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.......Mogłoby się to wydawać zawrotną sumą, ale tak nie jest, porównując ją do sprzedaży gier na Xboxa 360, gdy debiutował w 2005 roku . W przypadku platformy Microsoftu przychód wyniósł aż 76mln USD (sprzedaż 1.69mln kopii).

Ditz wg mnie źle ci się wydaje :-|

Killzone szykuje się do walki z Halo 3

Na oficjalnym blogu serwisu 1UP jeden z jego redaktorów Luke Smith, podzielił się kilkoma plotkami odnośnie wyczekiwanego projektu Killzone 2 na PlayStation 3. Sławna gra wzbudziła swoim pierwotnym pokazem prawdziwą internetową burzę. Okazało się, że ślicznie wyglądający trailer nie jest niczym więcej, jak renderowanym filmem, nieprzedstawiającym właściwej gry.

 

Teraz temat Killzone 2 powraca. Zdaniem Luke’a Smitha studio Guerilla w ciszy opracowało już znaczną część gry. Co więcej, jeżeli wierzyć plotkom gra już od ponad roku jest testowana w sieci! Na tym rewelacje się nie kończą. Redaktor 1UP twierdzi, że w najbliższym czasie (ze wskazaniem na imprezę GDC) można się spodziewać grywanego dema Killzone 2 na PlayStation 3. Miałoby to na celu odwrócenie uwagi graczy od beta testów Halo 3. Smith dotychczasową ciszę na temat projektu, tłumaczy chęcią SONY do wypromowania innego tytułu PlayStation 3: FPS-a Resistance grupy Insomniac. Firma wolała uniknąć równocześnej promocji dwóch strzelanek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę dziwne, że Sony już niedługo przejdzie na 65 nm ze swoim CELLem. Może jednak nie jest on taki trudny w produkcji jak się wydawało na początku (lub technologia poszła sporo naprzód) ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę dziwne, że Sony już niedługo przejdzie na 65 nm ze swoim CELLem. Może jednak nie jest on taki trudny w produkcji jak się wydawało na początku (lub technologia poszła sporo naprzód) ;).

Firma już przeszła na 65 nm. Aktualnie są już produkowane procki w tym rozmiarze technologicznym, które wędrują m.in. do PS3 :D. Czekamy teraz na informacje, czy znajdą się one w europejskich egzemplarzach konsoli już podczas premiery.

 

Jak donosi CVG Killzone 2 oficjalnie zostanie zaprezentowane na Game Developer Conference w San Francisco już za miesiąc (5 marca). -> N4G

 

Dziennikarze IGNu zdążyli już zapoznać się z grą Bethesdy, The Elder Scrolls IV: Oblivion na PlayStation 3 i przedstawili swoje opinie. A z nich wynika, że Oblivion nie jest zwykłym portem i dobrze wykorzystuje moc Cella. Gra szybciej się doczytuje (nawet dwa razy szybciej niż wersja na Xboxa 360), ma poprawione błędy, łącznie z bugami, które mnożyły się na potęgę w innych wersjach, rozdzielczością tektur otoczenia (teraz zastosowano specjalne shadery, które PS3 łyka bez popitki) i szczególikami graficznymi. Z tego, co mówią dziennikarze - jest to najlepsza wersja gry, z dostępnych na rynku.

Źródło: GameOnly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tu artykuł z IGN:

 

Fans of the Elder Scrolls series have always loved the flexibility the franchise afforded them during their adventures, but when the eagerly awaited Elder Scrolls IV: Oblivion was released last March, even they were astounded by its depth. Players could literally choose their own adventure within the massive game, which offered over 200 hours of play. Characters could be customized in various ways, and it was easy for gamers to make powerful magic users, fighters, thieves or other classes as they attempted to close the gates of Oblivion. For PC and Xbox 360 gamers, it was a match made in RPG heaven. Fortunately for PS3 owners, Oblivion will soon be descending upon the system. We got the chance to play the latest build of the game today, and we came away with new impressions from the land of Cyrodiil.

 

Apart from the initial scale of Oblivion, which was simply huge, Bethesda Game Studios augmented the adventure with eight downloadable plug-in features. Items like the Horse Armor download seemed much more of a minor adjustment than a significant addition to the gameplay. Others like the Orrery or Mehrunes' Razor provided separate locations for players to battle through, collecting experience and valuable items. Unlike the PC and 360 versions, the PS3 edition will not feature all eight of the currently available plug-ins for the game. They may find their way to the PlayStation Store at some point in time in the future, but they will not be added into the version as a "PS3 Collector's Edition" or a special copy of Oblivion. Instead, the title will only include the recently released Knights of the Nine side quest, as you attempt to recover lost artifacts of the Divine Crusader and restore glory to the order of warriors.

 

PS3 owners will get their own taste of Oblivion this March.

Players of the PC or 360 version of the quest know that only those characters who don't have any infamy associated to their name can begin the pilgrimage to start the Knights of the Nine quest. However, there have been a few changes made for the PS3 version. Characters can now immediately set out on their pilgrimage to the Wayshrines of the Divines as soon as they exit the sewers at the start of the game (which served as a tutorial). This immediately lets you bypass having to track down the rumor about the attack on Anvil Chapel and start on your quest for righteousness.

 

 

The PS3 version of Oblivion isn't a simple port of the game either, although players who have picked up the 360 version will be very familiar with the control scheme. For one thing, the PS3 version has been optimized to take advantage of the Cell processor and hardware that the system offers. As a result, the game runs a lot faster than the 360 build. Entering dungeons or buildings results in a load of 3-5 seconds, compared to the 7-10 seconds or longer for the 360 version of the game. Similarly, the amount of framerate drops or hitches that cropped up in the wilderness as you accessed a new area on the 360 have been substantially reduced on the PS3 version. There is a plan to completely eradicate these issues as the game nears release, as well as fixing a number of bugs that were present in the other builds. Kiss the item duplication glitch goodbye.

 

Visual textures are much sharper in the PS3 version of the game.

The visual presentation of Oblivion has also been significantly enhanced. While it was a beautiful title on the 360, far off environmental details often displayed low resolution textures. This has been fixed with new shaders dedicated to rendering the foreground cleanly with sharper details, so rocky landscapes now have craggy appearances instead of smooth, non-distinct surfaces. While there is still a fair amount of pop-in that occurs (which can't be helped due to the size of the world), the draw distance is farther than the 360 version. As a result, screens from the PS3 version should approach those from high end PCs running Oblivion, which is an impressive feat. We'll have more on Oblivion soon, but for now, check out these new screens.

http://ps3.ign.com/articles/762/762108p1.html

 

 

no proszę... cóż za niespodzianka...

 

Jak donosi CVG Killzone 2 oficjalnie zostanie zaprezentowane na Game Developer Conference w San Francisco już za miesiąc (5 marca). -> N4G

dodajmy, że prawdopodobnie i jest to niepotwierdzona plotka, bo nikt tego nie ogłosił oficjalnie. Ale potem i tak będzie, że Sony kolejny raz kogoś okłamało. Edytowane przez Malsumis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Players of the PC or 360 version of the quest know that only those characters who don't have any infamy associated to their name can begin the pilgrimage to start the Knights of the Nine quest. However, there have been a few changes made for the PS3 version. Characters can now immediately set out on their pilgrimage to the Wayshrines of the Divines as soon as they exit the sewers at the start of the game (which served as a tutorial). This immediately lets you bypass having to track down the rumor about the attack on Anvil Chapel and start on your quest for righteousness.

I niech mi ktos powie, ze releasy konsolowe nie sa udebilniane i upraszczane do granic mozliwosci :mur:

 

BTW. sadzac po pierwszym akapicie cytowanego tekstu to redaktor bardzo malo gral w porzadne RPG...

BTW2. Nie za bardzo lapie, jak optymalizacje pod CELLa maja pomoc teksturom, skoro obie konsole maja tyle samo pamieci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BTW2. Nie za bardzo lapie, jak optymalizacje pod CELLa maja pomoc teksturom, skoro obie konsole maja tyle samo pamieci...

zauważyłeś dopisek "and hardware that the system offers"? Wiele rzeczy można udoskonalić. Np. shadery. Pytaj gości z Bethesdy. Fakt jest faktem - Oblivion wyglada lepiej i ma lepszą płynność na PS3.

 

Co najfajniesze, ma też lepsze loadingi. Co mnie najbardziej cieszy, bo w końcu zamknie paszczę wszelkim ujadaczom. PS: właśnie zwróciłem uwagę : WHOA! dwukrotnie krótsze loadingi niż na hipeszybkim napędzie DVD Xbox. ROTFL.

 

Tekstury proceduralne?

wątpię szczerze mówiąc. Nawet jak je wygenerujesz to i tak musisz je gdzieś w pamięci trzymać. Stawiałbym na lepsze shadery i po prostu lepsze tekstury - lepiej skompresowane, nie wiem. W każdym razie coś musieli zrobić.

 

Panom z Bethesdy trzeba być wdzięcznym. Za jednym zamachem obalili wiele mitów :D

Edytowane przez Malsumis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie nie ma nic dziwnego w tym ,że kolejna odsłona tej samej gry jest lepsza od poprzedniej.Dev Team,ma więcej czasu na dopieszczenie kodu,a i sam silnik(Gamebryo) mógł dostać update od twórców.

Jeżeli sytuacja byłaby odwrotna ,to ewidentnie wskazywałoby to na brak umiejętności programistow odpowiedzialnych za port,lub co bardziej prawdopodobne -małej ilości czasu.Zresztą wielokrotnie w przeszłości można było spotkać się z takim zjawiskiem- krotka historia gier PS3 może być tego przykładem.

 

Jeśli chodzi o same usprawnienia w grafice ,panowie z Bethesda mogli zrobić użytek z Cella,w ten sposob ,że przerzucili część obliczeń z jednostek vertex shader(geometria,oświetlenie) na CPU,stąd mamy lepsze oświetlenie,i większy zasięg widoczności.Takie coś stosowane jest od dawna np.w zintegrowanych grafikach ,które najczęściej posiadają tylko kilka jednostek pixel shader, a rolę VS pełni CPU przez emulację.Oczywiście wiadomo ,że w tym przypadku takie rozwiązanie, ma na celu obniżenie kosztów płyty.

Na pewno wiele daje też OpenGL-w końcu NV wykopała z rynku, tuzów profsjonalnej grafiki 3D z pod znaku 3DLabs.

 

Ale nie zmienia to faktu ,ze Obvilion,to żaden powiew świeżości,PS3 potrzebuje tytułów ,które przyspieszą bicie serca napalonego gracza i zmuszą go do wysupłania 500-600$,a nie tytułu znanego od dawna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tam -mniejsza o szczegóły,ważne ,że tytuł zagości w planie wydawniczym i będzie można coś znanego postawić na półce :-).A to ,że coś powycinają,uproszczą-chyba aż takiego znaczenia nie będzie miało,prawdziwy miłośnik tej serii już tą grę ma od dawna.Niech lepiej SONY zaskoczy wszystkich czymś naprawdę wielkim(na przykład wielką obniżką cen)

:)

next gen wars by Firingsquad

Edytowane przez BezbronnyPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zauważyłeś dopisek "and hardware that the system offers"? Wiele rzeczy można udoskonalić. Np. shadery. Pytaj gości z Bethesdy. Fakt jest faktem - Oblivion wyglada lepiej i ma lepszą płynność na PS3.

 

Co najfajniesze, ma też lepsze loadingi. Co mnie najbardziej cieszy, bo w końcu zamknie paszczę wszelkim ujadaczom. PS: właśnie zwróciłem uwagę : WHOA! dwukrotnie krótsze loadingi niż na hipeszybkim napędzie DVD Xbox. ROTFL.

taaa... i ponad rok poslizgu :lol2: :lol: :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To juz chyba wynika z poslizgu samej konsoli?

no tak, ale nie uważasz, że jaranie się tym, że gra ma 2x szybsze loadingi i poprawioną grafikę po rocznej różnicy w wydaniach jest dobrym powodem ?? Gry można porównywać jak wychodzą w tym samym czasie (np COD 3) a nie wtedy gdy jest taka różnica.

Oblivion to stara gra i wiele osób już dawno o niej zapomniało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"jak nie urok to sraczka" :lol2:

 

jest zle info, rozdmuchane zostaje do skali armaggedonu

jest dobre info - i tak zostanie zamienione w zle info i potem - patrz pkt 1 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"jak nie urok to sraczka" :lol2:

 

jest zle info, rozdmuchane zostaje do skali armaggedonu

jest dobre info - i tak zostanie zamienione w zle info i potem - patrz pkt 1 ;)

Źle mnie Snake zrozumiałeś. To bardzo dobry news dla osób które zakupią PS3 i nigdy nie grały w Obliviona, ale nie co odrazu wypisywać jakiś farmazonów jaki to sprzęt jest super a drugi jaki kiepski. Widać, że developerzy wzieli się za robotę i przez ten niecały rok podrasowali Obliviona. Taki coś się tylko chwali. Oby każda gra która wyjdzie po jakimś czasie na inną konsole była poprawiana a nie wydawana bez zmian a czasem nawet pogarszana. Ostatnio widziałem np Resident Evil 4 na PC i się załamałem tym co widziałem. Totalne olanie klienta i wydanie crapu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz to takie gadanie, że było więcej czasu i programiści się przyłożyli. A jak taki COD3 czy jeszcze jakaś tam gra wydana na szybko wyglądała ciut gorzej na PS3 to zaraz przylecieli posiadacze iksa i zbijali się, że mieli rację, że moc konsoli się skończyła, że X i tak jest lepszy itp. Jak już zrobili coś lepszego na PS3 to teraz wychodzi, że i tak to jest gorsze no bo szybsze loadingi to źle bo ma takie same dane w kilku miejscach. Broni Wam ktoś zrobić tak samo? No tak. Nie przystaje do prawdziwej NextGenowej konsoli. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście uważam, że czas miał tu niebagatelne znaczenie. Nie chcę tutaj bronić nikogo/niczego. W wypadku CoD3 ewidentnie programiści poszli po najmniejszej linii oporu przerzucając kod z X360 prosto na PS3 i tylko nieco go do tej wersji przystosowali. Pewne rzeczy robi się po prostu inaczej tam a niczej tu. Developerzy z Bethesdy mieli więcej czasu, nie spieszyli się, postanowili zrobić porządną konwersję i wykorzystali specyfikę architektury PS3 (nawet zdublowanie danych na płycie o którym wiadomo było już wcześniej, rozwiazanie dziwne, nawet z lekka śmieszne ale skuteczne jest jednym z nich) i pokazali że PS3 nie odstaje (tak bardzo/w ogóle) od X360.

 

Wszystko jest w rękach developerów ale niestety mam wrażenie, że to PS3 bardziej ucierpi w dzisiejszych czasach. Programowanie na XO jest prostsze, można się na nim skupić a później efekty pracy wykorzystać w wersji na PS3 ale bez odpowiedniej motywacji czy wręcz właśnie czasu wersje na PS3 mogą wyglądać po prostu słabiej od tych na XO. Anyway jeszcze się zobaczy. Obek i tak już leży u mnie na półce i się kurzy więc wersja na PS3 mnie nie interesi ;).

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz to takie gadanie, że było więcej czasu i programiści się przyłożyli. A jak taki COD3 czy jeszcze jakaś tam gra wydana na szybko wyglądała ciut gorzej na PS3 to zaraz przylecieli posiadacze iksa i zbijali się, że mieli rację, że moc konsoli się skończyła, że X i tak jest lepszy itp. Jak już zrobili coś lepszego na PS3 to teraz wychodzi, że i tak to jest gorsze no bo szybsze loadingi to źle bo ma takie same dane w kilku miejscach. Broni Wam ktoś zrobić tak samo? No tak. Nie przystaje do prawdziwej NextGenowej konsoli. :D

Nie gadanie tylko fakty. Jeśli kolesie się znają na rzeczy ( a widać, że się znają), to czas pozytywnie wpływa na jakość produktu. PS3 ma np taką grę jak Motorstorm. Idę o zakład, że za rok jakby miało wyjść na Xbox 360 i chłopaki by się postarali to gra prezentowała by się lepiej od wersji Ps3. Świadczy to o wyższości jednej konsoli nad drugą ?? NIE. Pokazuje nam tylko jak dobrze wykorzystany czas wpływa na jakość produktu

 

 

Zresztą na xbox 360 w najbliższym patchu też mają być nowe "szejderki"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

Zresztą na xbox 360 w najbliższym patchu też mają być nowe "szejderki"

W linku podanym w temacie o XO wyczytałem też (albo coś źle zrozumiałem), że na PS3 są problemy z dodatkami ze wzgledu na małą ilość ramu (huh? brzmi niedorzecznie :blink: ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dorzecznie, jesli sobie przypomnisz sztywny rozdzial RAM i VRAM. A tekstury w Oblivionie zjadaja ok. 128MB w wersji PC.

nie jest taki do końca sztywny. RSX może teksturować(i ogólnie krozystać) z XDR przez Cella i FlexIO. Nie ma większego problemu. Wydajność też nie byłaby wcale gorsza, bo do teksturowania nie potrzeba krótkich opóźnień, potrzeba jest za to wysoka przepustowość.

 

W linku podanym w temacie o XO wyczytałem też (albo coś źle zrozumiałem), że na PS3 są problemy z dodatkami ze wzgledu na małą ilość ramu (huh? brzmi niedorzecznie ).

raczej. Biorąc pod uwagę fakt, że tekstury w wersji PS3 są lepsze. I to znacznie.

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W wypadku CoD3 ewidentnie programiści poszli po najmniejszej linii oporu przerzucając kod z X360 prosto na PS3 i tylko nieco go do tej wersji przystosowali. Pewne rzeczy robi się po prostu inaczej tam a niczej tu. Developerzy z Bethesdy mieli więcej czasu, nie spieszyli się, postanowili zrobić porządną konwersję i wykorzystali specyfikę architektury PS3

Dokładnie tak to wygląda,gotowe fragmenty kodu są przerzucane do nowej wersji na inną platformę.W ten sposób developerzy zaoszczędzają mnóstwo czasu.Takie np.shadery, to krótkie programy ,które po przekompilowaniu można użyć ,zarówno na X0 jak i PS3.Jeżeli faktycznie na Obka (X0) ma się ukazać patch ,to tylko potwierdza ten fakt.Siłą PS3 będą tytuły ekskluzywne ,bo na muliplatformowych grach playstation się nie wykaże.

Sztuczki działają na obu platformach,a Xenos po niektórymi względami jest porównywalny z Gf8800(wydajność vertex shaderów,które z kolei kuleją w RSX-wg. devów).Dodatkowo Xenos obsługuje lepszą kompresję map normalnych -dxt5 zamiast dxt1 w RSX. Także tylko tytuły przygotowane specyficznie pod możliwości PS3, maja szansę rywalizować z X360,i co ważne pokazać moc PS3.

A w tym wątku trochę info przetłumaczone z japońskiego magazynu(dzięki uprzejmości jednego z forumowiczow,który pobawił się w tłumacza ,info dotyczy m.innymi tytułów przygotowywanych przez CAPCOM-sporo zdjęć porównawczych).

Linky

Edytowane przez BezbronnyPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...