Skocz do zawartości
Demonik

Playstation 3

Rekomendowane odpowiedzi

Gość SkyFox

przesadzacie troche, uwazam, ze ps3 jest po to, aby grac w gry z ps3, jak dla mnie komatybilnosc wsteczna mogla by w ogole nie istniec...

 

tez tak mowilem wczesniej-ale po zastanowieniu stwierdzilem ,ze po co mi trzymac ps2 w domku jak moge ja opchnac i kupic za nia gre :) , jednak martwi mnie ile i jakie gry beda dzialac na emulatorze,oraz jaka bedzie ich jakosc

 

ps.wczoraj napisalem posta i go wcielo!! :blink: :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"By the end of September 2006, there were 8,181 PS2 titles released worldwide"

1000/8200 = 12,195122%

 

miejmy nadzieję, że największe hity będą prawidłowo emulowane

--

dla przypomnienia:

"Approximately 30% of the original Xbox library is compatible with the Xbox 360."

Czy mogę Ciebie prosić o przytoczenie łącznej liczby tytułów na Xboxa, jakie do tej pory wyszły?. Tak dla doprecyzowania informacji, którą zamieściłeś. Byłbym wdzięczny. Pozdrawiam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mogę Ciebie prosić o przytoczenie łącznej liczby tytułów na Xboxa, jakie do tej pory wyszły?. Tak dla doprecyzowania informacji, którą zamieściłeś. Byłbym wdzięczny. Pozdrawiam...

A proszę Cię bardzo :) Dokładnie nie wiem, ale 309 gier z iksa działa na x360, a skoro to 30% to jakoś koło 1000 gier na iksa jest

I co chciałeś tym udowodnić? Że PS2 emuluje więcej gier niż iks? No fakt - tylko, że w iksie nie ma GPU starego kloca, a podobno w PS3 jest GS :)

 

Zreszta spojrzmy z drugiej strony - na PS3 nie odpalisz aż 7200 gier z PS2, a na iksie tylko ok. 700 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, nie śledzę za bardzo tego wątku więc nie wiem czy temat był już poruszany :D idzie PS3 podłączyć do monitora? Nie znalazłem na necie żadnego kabla który by sie do takiej roli nadawał, a że na chwilę obecną nie miał bym innej możliwości podpięcia konsoli to chciałbym się w tym temacie rozeznać zawczasu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, nie śledzę za bardzo tego wątku więc nie wiem czy temat był już poruszany :D idzie PS3 podłączyć do monitora? Nie znalazłem na necie żadnego kabla który by sie do takiej roli nadawał, a że na chwilę obecną nie miał bym innej możliwości podpięcia konsoli to chciałbym się w tym temacie rozeznać zawczasu ;)

można - kupujesz kabel HDMI<->DVI i podpinasz do monitora (oczywiście jeśli twój monitor ma wejście DVI)

 

o taki kabelek kupujesz:

Dołączona grafika

 

jeśli nie masz DVI w monitorze to są przejściówki DVI<->VGA, ale nie wiem czy to będzie działać

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A proszę Cię bardzo :) Dokładnie nie wiem, ale 309 gier z iksa działa na x360, a skoro to 30% to jakoś koło 1000 gier na iksa jest

I co chciałeś tym udowodnić? Że PS2 emuluje więcej gier niż iks? No fakt - tylko, że w iksie nie ma GPU starego kloca, a podobno w PS3 jest GS :)

 

Zreszta spojrzmy z drugiej strony - na PS3 nie odpalisz aż 7200 gier z PS2, a na iksie tylko ok. 700 ;)

Dziękuję MacOSek za odpowiedź :wink:. To wszystko...

Immersion i Sony znowu się kochają - czyli dalszy ciąg historii, jak to pieniądze zbliżają ludzi :wink:

 

Immersion Corporation, (Nasdaq: IMMR - News), a leading developer and licensor of touch feedback technology, and Sony Computer Entertainment (SCE) today announced the companies have agreed to conclude their patent litigation at the U.S. Court of Appeals for the Federal Circuit and have entered into a new business agreement to explore the inclusion of Immersion technology in PlayStation® format products.

 

"We are pleased to have put this litigation behind us," said Immersion CEO Victor Viegas. "Our new business agreement with Sony Computer Entertainment is specifically intended to enable advanced vibration capability for the benefit of the PlayStation gaming community. We are happy to provide our technology in this regard and hope to make technical proposals very soon with respect to use of our technology in the PlayStation products."

Pełna treść na -> Yahoo

 

Jak dla mnie tworzy się z tego niezła telenowela. To się rzucają, to do siebie wracają. Ogólnie ruch Sony, polegający na rezygnacji z "oferty wibracji" był ryzykowny dla samej firmy, ale też był niezłym ciosem dla Immersion. Jak to jednak powiadają - stara miłość nie rdzewieje - szkoda tylko, że obie strony tak późno to sobie uświadomiły.

 

Ostatnio coś było na rzeczy. Jakaś szanowna persona z firmy oświadczyła, że czymś nas niedługo zaskoczą. To niezaprzeczalnie jest zaskoczenie - niewątpliwie jednak interesują nas konkrety. Czyli rodzi się pytanie - "kiedy i czy w ogóle otrzymamy wibrację w padzie"?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli rodzi się pytanie - "kiedy i czy w ogóle otrzymamy wibrację w padzie"?.

Podobne pytanie zdał redaktor GameDaily BIZ:

BIZ: A lot of gamers, including myself, enjoy the controller's motion sensing at times, but we still miss rumble. If gamers want it and are vocal enough, will Sony reintroduce the force feedback at some point?

 

PH: We have no plans to do so in the standard controller that ships with PlayStation 3. I believe that the Sixaxis controller offers game designers and developers far more opportunity for future innovation than rumble ever did. Now, rumble I think was the last generation feature; it's not the next-generation feature. I think motion sensitivity is. And we don't see the need to do that. Having said that, there will be specific game function controllers, potentially like steering wheels that do include vibration or feedback function—not from us but from third parties.

 

Jak widać całkiem niedawno nie mieli takiego zamiaru.Co więcej ,Phil Harrison(Sony) bredził ,że wibracja ,to funkcja właściwa dla poprzedniej generacji konsol,a nie obecnej.Nowa generacja, to czujniki ruchu.

Dlatego śmiać mi się chce, jak czytam taką marketingową nowomowę.Najczęściej to PRowski stek bzdur,z którego ciężko wyłowić cokolwiek wartościowego.

A wracając do wibry,z najnowszych wieści wynika ,że można liczyć tą -pożądaną-opcję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@BezbronnyPL

A wracając do wibry,z najnowszych wieści wynika ,że można liczyć tą -pożądaną-opcję.

Czas pokaże - miejmy nadzieję, że będą to konkrety. Przywrócenie wibracji, stanowiłoby niezłą przynętę dla graczy. Firma powinna wyciągać wnioski. Mimo, że opcja rumble jest mi obojętna, to niezaprzeczalnie jestem w mniejszości. Dodatkowo nie zmienia to faktu, że coś co było i co najważniejsze, sprawdzało się - absolutnie nie powinno znikać. Jest szansa, aby to nadrobić.

 

Ogólnie nie biorę sobie specjalnie do serca słów wypowiadanych przez przedstawicieli Sony i innych producentów - aczkolwiek wypowiedź Phila Harrisona do wybitnych nie należała. Temat, w którym powiedziano już wystarczająco dużo złego, powinno się po prostu zamknąć lub jeżeli jest to konieczne, poruszać go umiejętnie. Porozumienie dwóch firm to ruch w dobrą stronę, pozostaje jeszcze tylko Harrisonowi zakleić usta :wink:

 

A teraz kolejne liczby: Sony dostarczyło już łącznie 4 mln konsol PS3 na rynek światowy. Nie wiemy, jaka liczba znajduje się aktualnie w gospodarstwach domowych. Celem firmy jest wrzucenie kolejnych 2 mln do końca marca. Trzymamy kciuki :wink:

 

Źródło: N4G

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że coś się rusza w tą właściwą stronę. Mi osobiście brak wibry nie przeszkadza ale dobrze byłoby gdyby ta funkcja wróciła (dla dobra większości graczy). Martwi mnie jedynie to, że najprawdopodobniej gdy pad z wibracją powstanie, Sony będzie sobie za niego wołało extra (w zestawie go pewnie nie będzie). Ewentualnie po pewnym czasie taki pad będzie już standardem pudełkowym. Tak czy inaczej, chwilowo nie ma konkretów więc i cieszyć się nie ma za bardzo z czego ale może DualShock powróci ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SkyFox

ponizej obszerniejsze i polskie wydanie newsa o "wibratorach" w padach :wink:

 

Jednak będzie wibracja w PS3?

Piątek, 2 marca 2007, godzina 13:47, autor: Domek

 

Batalia patentowa pomiędzy Sony a Immersion dobiegła końca! Firmy poinformowały o zakończeniu postępowania sądowego i rozpoczęciu współpracy. Prawdopodobnie już wkrótce pojawią się na rynku pady do PS3 wykorzystujące wibracje.

 

Sprawa Immersion kontra Sony ciągnie się już od 5 lat. W 2002 roku pierwsza z firm wytoczyła japońskiej korporacji proces, zarzucając jej bezprawne wykorzystywanie technologii wibracji. Jak zdołali udowodnić prawnicy Immersion, rozwiązanie takie zostało przez ich firmę opatentowane. Sąd przyznał im racje, nakazując Sony zapłacenie odszkodowania w wysokości 82 milionów dolarów i wstrzymanie sprzedaży urządzeń naruszających prawa Immersion (czyli padów do PS One i PS2). Producent PlayStation nie przystał jednak na te warunki, zgłaszając dwie kolejne apelacje. Obie przegrał.

 

To najprawdopodobniej właśnie w wyniku tych problemów prawnych kontroler PlayStation 3 pozbawiony został wibracji. Oficjalna wersja mówi wprawdzie, że nie dało się jej połączyć z technologią wykrywania wychylenia, ale - jak dowodzili w międzyczasie pracownicy Immersion - w korzystaniu z obu rozwiązań naraz nie byłoby najmniejszego problemu. Tłumaczenie Sony było w świetle tych faktów bardzo mało wiarygodne.

 

Sixaxis wkrótce zawibruje?

 

W końcu jednak sprawę udało się zamknąć. Japońska korporacja zgodziła się ostatecznie zapłacić zasądzone dawno temu odszkodowanie (które łącznie z odsetkami urosło już do sumy 97,2 miliona dolarów) plus opłaty licencyjne za dotychczasowe wykorzystywanie wibracji (dodatkowe 22,5 miliona dolarów w 12 ratach do 2009 roku, do 30,6 miliona, które Sony już za licencję zapłaciło). Firmy podpisały też umowę, mającą doprowadzić do wykorzystania należącej do Immersion technologii w produktach z serii PlayStation.

 

Czyżby można się więc było już wkrótce spodziewać nowego pada do PlayStation 3, który bez problemu połączy wykrywanie wychylenia z wibracją? Wydaje się to niemal pewne. A ci, którzy kupili pierwsze egzemplarze PS3, staną przed koniecznością zaopatrzenia się w nowe kontrolery. Cóż, może chociaż w Europie uda się od razu z wibracją?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, może chociaż w Europie uda się od razu z wibracją?

Zważywszy na fakt, że paczki już dawno są gotowe i gdzieś tam już płyną, jadą czy lecą :wink:, to na premierze w Europie raczej "nie zatrzęsie". Ale co nam szkodzi pomarzyć :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam prosbe kolega musi zrobic prezentacje o Risc cell jak dobrze kojarze to serce ps3 czy moglibyscie mi polecic strony gdzie dowiem sie wszystkiego o tym procku bo na prezentacje potrzebuje: "musze przedstawić w sjaldach : strukturę, funkcje, jakieś układy, magistrale wew. , rozwiązania techniczne, obszary i konfiguracje w jakich pracuje" sory ze nie przekopalem 166 stron postow ale brak czasu z gory bardzo dziekuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam prosbe kolega musi zrobic prezentacje o Risc cell jak dobrze kojarze to serce ps3 czy moglibyscie mi polecic strony gdzie dowiem sie wszystkiego o tym procku bo na prezentacje potrzebuje: "musze przedstawić w sjaldach : strukturę, funkcje, jakieś układy, magistrale wew. , rozwiązania techniczne, obszary i konfiguracje w jakich pracuje" sory ze nie przekopalem 166 stron postow ale brak czasu z gory bardzo dziekuje :)

The Cell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SkyFox

ciekawostka :Sixaxis także dla użytkowników PeCetów

 

Sixaxis, pad stworzony specjalnie pod konsolę PS3, teraz może być używany także przez posiadaczy komputerów osobistych. W sieci pojawił specjalny sterownik, umożliwiający korzystanie z pada użytkownikom PeCetów.

 

Stworzenie sterownika do Sixaxisa było kwestią czasu - niemal od samego początku mówiło się głośno na temat tego, że zaistnieje możliwość zastosowania pada do PS3 także w komputerach. Teraz zaś przypuszczenia stały się faktem - wystarczy podłączyć kontroler do peceta portem USB oraz zainstalować sterownik i można działać.

 

Sterownik nie jest idealny - wiadomo np., że nie sprawdza się u wszystkich użytkowników. Nie umożliwia też na razie wykorzystanie technologii wykrywania wychylenia, ale - jak pisze twórca - "od czegoś zacząć trzeba". Program dostępny jest w wersji dla systemu operacyjnego Windows XP lub nowszego.

Edytowane przez SkyFox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i dzisiaj przetestowałem konsolę PS3. Konsole były podłączone do telewizorów Sony Bravia (chyba 42 cale). JAkie wrażenia: Na pierwszy ogień poszła gra Motorstorm. Jeśli chodzi o animacje i samą rozgrywkę to była bardzo fajnie, jednak graficznie wg mnie tytuł ten prezentował się średnio. Raziły bardzo słabe textury i masa ząbków na ekranie. Sterowanie za pomocą czujników ruchu nie sprawiało mi ani mojej narzeczonej problemów. Ale ja osobiście wolałbym by pad miał wibrację zamiast tych czujników. Odrazu powiem coś na temat pada. Wg mnie ten pad jest słąbiutki. Trzymając go w ręce myślałem, że zaraz mi się połamie. Przyczepić mogę się jeszcze do gałek które były bardzo luźne i średnio się nimi steruje. Pad od Xbox 360 to mistrzostwo świata. Grałem jeszcze w Resistance (średnia giera, strzela się do dziwnych stworów pozbawionych inteligencji, graficznie może być. Ktoś to porównywał z GOW - no comment), Genji ( misja z samurajem, graficznie całkiem nieźle, zabawę psuła beznadziejna kamera której nie dało się zmieniać) oraz Formula 1 ( mocny arcade, gaz do dechy i trochę machamy prawo lewo, no chyba, że można ustawić na bardziej sim. Graficznie pozytywnie). Ogólnie wszystkie gry miałem problem z wygłądzaniem krawędzi. Wszędzie ząbki. Dodatkowo Motorstorm i Resistance średnie tekstury. Chciałęm zaznaczyć jeszcze jedną ważną rzecz: DOCZYTYWANIE. Gry bardzo długo się doczytują o wiele dłużej niż najwolniejsze na Xbox 360. Myślałem, że konsola się zwiesiła gry wybierałem samochód w Motorstorm. Na dzień dzisiejszy 2400 -2500 zł za tą konsolę to zdecydowanie za dużo. Pewnie jak potanieje to sobie ją kupię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@bryken

Polskich stron nie znam. Nie wiem, czy w ogóle coś znajdziesz.

 

@PawelDK

Jedyną rzeczą jaka przeszkadza mi w PS3 to waga Sixaxisa. Mogli go celowo obciążyć bo wydaje się, jak by był z kiosku. Brak vibry zrobił swoje. Mam nadzieję, że w końcu ją wsadzą i pad przybierze na wadze. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@PawelDK

 

Z ciekawości zapytam jak daleko od TV stałeś? Przy takiej przekątnej stanie pod telewizorem nie jest najlepszym pomysłem ;) (ale pewnie nie miałeś na to wpływu). Co do "schodków" to tutaj się zgodzę, to będzie jeden z większych problemów gier na PS3. X360 ma specjalnie wydzieloną pamięć na AA tymczasem PS3 tego nie ma (a szkoda).

 

BTW: Oficjalna cena PS3 w Polsce to 2400 zeta (wersja 60GB) o ile się nie mylę wersja 20GB ma kosztowac 2000 zeta....tylko że jej na starcie nie będzie i nie wiadomo kiedy do Europy te wersje trafią :( ). Gdybym miał kupować to tylko wersję 20GB (taniej a dostaję wszystko czego potrzebuję, wymiana dysku to pikuś ;) ), jednakże chyba poczekam do premiery MGS4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podczas grania stałem blisko ( za blisko jak na takie telewizory). Gdy skończyłem grać oglądałem gry z odpowiedniej odległości. Jeśli ktoś się spodziewa fajerwerków to niech nadal sobie żuje w przekonaniu, że PS3 mu to dostarczy. Poziom graficzny PS3 na dzień dzisiejszy jest niższy niż Xbox 360 (niewielki). Z czasem się to wyrówna i obie konsole będą prezentować dokładnie to samo. Wg mnie na dzień dzisiejszy cena jest za duża. To, że PS3 ma BR nie jest dla mnie czymś co mnie ciągnie do zakupu. W szczególności, że zobaczyłem na włąsne oczy jak wolno się gry wczytują. Już wole szalejące DVD (którego nie słychać podczas grania) od cichego BR z beznadziejną prędkością wczytywania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@PawelDK

...

BTW: Oficjalna cena PS3 w Polsce to 2400 zeta (wersja 60GB) o ile się nie mylę wersja 20GB ma kosztowac 2000 zeta....tylko że jej na starcie nie będzie i nie wiadomo kiedy do Europy te wersje trafią :( ). Gdybym miał kupować to tylko wersję 20GB (taniej a dostaję wszystko czego potrzebuję, wymiana dysku to pikuś ;) ), jednakże chyba poczekam do premiery MGS4.

No to elegancko (w sensie, już się oswoiłem z tą ceną, a nawet liczyłem o 100zł więcej). Osobiście jeśli będę brał (do tego momentu pewnie już będą obie), to jednak droższą wersję (listewki, 60GB spokojnie powinno mi wystarczyć i świadomość posiadania wersji "fullwypas" [wiecie szpan przed samym sobą itp, bo kumple w większości to pececiarze]), pod warunkiem, iz nie będę musiał sam uzbierać tej kwoty (różnica 2 gier, więc imo sporo).

Co do opłacalności: jeśli komuś rybka filmy na BR, możliwość używania sprzętu spokojnie do pracy, stonowany wygląd ( ;) ), to na PS3 chyba faktycznie nie powinien się patrzyć. Na X360 się przyjemnie gra (choćby w Lost Planet, w którego grałem, gdy mieliśmy jeden z 4 dni śniegu [dość ostrego zresztą] :lol2: ). Wii jest przecudne, kto nie widział, nie dotkną tej tyciej konsolki i jej tycich kontrolerów ten nie wie co traci (pełnowymiarowe płyty wręcz nie pasują to tego sprzętu). Ale jeżeli ktoś nie potrzebuje Visty, lecz chce zaoszczędzić na miejscu i obejrzeć film w fullhd to znajdziesz na ten moment lepsze rozwiązanie? Ja właśnie mam taki dylemat (tylko filmy zchodzą na dalszą przyszłość). Do tego muszę wkońcu mieć na czym przejść MGS3 i 3, a i w 4 się przyda zagrać (nie bez powodu, jedynkę przeszedłem wczoraj może 15 raz, jak będę miał czas, to spróbuję wymasterować na extreme, choć z normal mam duże problemy :P ). Po co to piszę? Nie wiem. Wiem tylko iż nie mogę się doczekać 14 marca, by ostatecznie potwierdzić swoje stanowisko lub całkowicie zmienić zdanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o filmy HD, to najtanszym rozwiazaniem obecnie jest czytnik HD-DVD od X360 (jesli oczywiscie mamy komputer ;) ). Niedawni widzialem w sklepie stacjonarne playery HD-DVD ponizej $300 (Toshiba A1).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

garsc newsow. Niezle powery nawet :)

 

Achievemnts + Mii = PLAYSTATION Home

Jak stworzyć dobry kanał społecznościowy? Wziąć sprawdzone rozwiązania konkurencji, polać trochę nowymi pomysłami i dać chwytliwą nazwę. Wygląda na to, że tak właśnie pomyślało SONY, projektując PlayStation Home.

 

Jak głoszą ostatnie plotki SONY już niebawem pokaże wszystkim ten nowy, tajemniczy kanał. W jego ramach zaprojektujecie własnego awatara (na wzór Mii z konsoli Nintendo), który mieszkając we własnym domu, będzie kolekcjonował puchary z gier (coś na kształt Achievmentów Microsoftu). Znajdziecie tu też projektowanie własnego domu i inne simsowe zabawy.

 

Jeżeli wierzyć anonimowym informatorom i krążącym tu i ówdzie plotkom, SONY zaprezentuje PlayStation Home już w przyszłym tygodniu na imprezie Game Developers Conference.

i jeszcze linki o PSH tutaj:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=144594

patenty na PSH tutaj:

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=14839

 

Notka na GDC, czyli to co prawdopodobnie sie dowiemy od filipka 7ego marca. Wazniejsze pogrubiłem:

 

Details from Phil Harrison- Sony Computer Worldwide Studios

Keynote at GDC March 7th 2007:

 

Anouncements:

 

Firmware update available on the 8th for North America/Japan and Asia. European PS3's will be preloaded with this latest update.

 

Features of this latest firmware include:

 

More refined PS Store frontend

Playstation Network integrity enhanced

Wallpapers from pictures

Ability to change background colours

Sony Connect Store for music and movies added to the PS Store. Hundreds of trailers/full films/song videos and mps3's available for download.

Playstation Card option in PS Store enabled.

Playstation Lifestyle- Similar to my space/youtube. User generated content and experiences are the key.

+ more.

 

Removal of Emotion Engine chips in PS3's in NA and Japan to follow in April. Reason for this is to reduce costs and focus on enhanced opportunities via software. Benefits include the ability to upscale selected PSone/PS2 games to 1080i/720p.

 

Lots of development talk.

Release dates for key games. Warhawk in June/July 2007. Heavenly Sword delayed. Killzone and MGS4 in late 2007.

New content on PS Store available on the 8th:

 

Tekken 6 trailer

Lair demo & trailer

Rainbow Six Vegas demo

EA: Skate trailer

Battlefield Bad Company trailer

Warhawk demo

Virtua Fighter 5 demo

Virtua Tennis 3 demo & trailer

GRAW 2: trailer

Mortal Kombat 2 game

Killzone trailer

 

Killzone demo for May.

 

More details. Stay tuned on the 7th.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Benefits include the ability to upscale selected PSone/PS2 games to 1080i/720p.

napewno upscale? a nie render?

 

 

Warhawk tylko do ściągnięcia

 

Firma Incognito Entertainment zapowiedziała, że Warhawk - gra przeznaczona na konsolę PS3 - nie trafi na półki sklepowe. Nowa wersja słynnej produkcji z PlayStation ma być dostępna jedynie do ściągnięcia z sieci.

 

Jeszcze podczas targów E3 w 2005 roku, Warhawk, mający być tytułem startowym PlayStation 3, zapowiadał się na potencjalny hit. Najwyraźniej jednak twórcy nie udźwignęli ciężaru stworzenia dużej produkcji, a wydawca postanowił w ogóle nie wprowadzać gry na półki sklepowe. Zamiast tego będzie ona rozpowszechniana w sieci - posiadacze PlayStation 3 pobiorą ją z internetowego sklepu Sony po wniesieniu odpowiedniej opłaty (nieznanej na razie wysokości).

Źródło: http://www.gram.pl/news_8AnqG,0_Warhawk_ty...ciagniecia.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SkyFox

PlayStation 3 drogie jeszcze przez dwa lata

?

Przez co najmniej dwa lata nie mamy co liczyć na obniżkę wysokiej ceny konsoli PlayStation 3.

Mimo iż według analityków, obniżka ceny konsoli PlayStation 3 pomogłaby w sprzedaży urządzenia, Sony będzie się twardo trzymało pierwotnego planu i nie zamierza jej zmniejszyć jeszcze przez co najmniej dwa lata. Potwierdziła to Kimberly Otzman, rzeczniczka Sony Computer Entertainment America.

 

Przypomniała, że podobnie było z konsolą PS2 (która jak zapomniała dodać, kosztowała nieco mniej) i koncern tak samo postąpi z PS3. Nie omieszkała dodać, że za cenę, choć wyższą niż u konkurencji, klient dostaje w pełni wyposażony system, do którego nie musi dokupywać żadnych akcesoriów. Zapomniała chyba o kablu HDMI i drugim padzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypomniała, że podobnie było z konsolą PS2 (która jak zapomniała dodać, kosztowała nieco mniej) i koncern tak samo postąpi z PS3.

W Polsce nieco więcej, bo o ile pamiętam była to kwota rzędu 2699zł. Co do obniżki, to wszystko będzie zależało od sprzedaży Xboxa 360 i Wii oraz ewentualnych obniżek cen tychże konsol.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...