Skocz do zawartości
Demonik

Playstation 3

Rekomendowane odpowiedzi

a mnie w tej calej zagadce odnosnie RR zastanawia to:

Przemol: (18:53) hejka, znajomy ps3 kupil w japoniJa: (18:53) i?Przemol: (18:53) pisal ze cudo i ze orgazmi ze ridgeracer wyglada duuzo lepiej niz ten na xboxa starszy

oczywiscie chodzi o przemola od nas, z ppc

 

no i powiedzcie mi z jakiej strony pochodzą te screeny, bo przewlilem IGN, przewaliłem Gamespot i nigdzie nic nie ma o tym.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.:Solid_Snake:. a co ma napisać jak dał za konsole mase $$$$$. a Ty nie kupiłeś PS3 za 1500zł ??przecież miała być za tyle w dniu "światowej" premiery. i nadal uważasz że rendery z e3 to real z gry??

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RR7

 

2389352[/snapback]

i nadal uważasz że rendery z e3 to real z gry??

co juz wyszlo to wyglada tak (Resistance:FoM), albo co jest w fazie produkcji to jest bardzo zblizone, albo juz tak wyglada (MotorStorm, Heavently Sword), wiec lepsze to niz przekreslac cała konsole z powodu dwoch screenow, pewnie specialnie wyszukanych i dobranych, ktore przedstawiaja jakies 2-3 detale niby na korzysc RR6. Ciekawe jak długo szukali czegos do czego mogli sie doczepic. Ciekawe dlaczego nie ma wiecej takich screenow. Ja nie mowia, ze RR7 napewno jest lepsze, bo nie widzialem na oczy, ale tez nie przekreslam konsoli bo ktos wypusicl jakies 2 (i tylko 2) screeny. Tymbardziej nie przekreslam, jak na fotach innych widze ze prezentuje sie lepiej wersja na PS3. Ale ocenie jak zobacze na wlasne oczy. Chyba ze predzej zrobi to jakas gazeta jak Neo+, czy PSX-E.

 

.:Solid_Snake:. a co ma napisać jak dał za konsole mase $$$$$.

po pierwsze ja bym nie wydal kasy w ciemno. Do kupna nextgen mam 3/4 roku i jak PS3 okaze sie niewypalem przez ten czas, to pewnie nie kupie, a napewno nie zrobie tak, ze wydam przeszlo 2000zł zeby wchodzic na fora i mowic jakie to PS3 jest fajny, gdy naprawde tak nie bedzie.

A koles wydal 900$ podobno. Ale jesli koles polecial do Jap, kupil od "konika z chin" przeplacajac, to znaczy, ze kasa to dla niego nie problem i pewnie X360 tak samo kupil. A zakladajac ze kasa dla niego nie problem (w przeciwienstwie do np. mnie), to chyba mowi jak jest naprawde, a nie tak, zeby poprawic swoje samopoczucie.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie widać, ze wersa PS3 wypada lepiej. Jest bardziej ostra i z mniejszym Aliasingiem. Ale moze byc to zasluga 1080p

zdjecie wersji na iksa jest kiepskiej jakości -.- zreszta co za idiotyzm porównywać jakość grafiki po fotkach telewizora :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Statek, jak statek, ale brak shaderow na wodzie? I jeszcze zwroc iwage na barierke mostu (ta dalsza od widza).

ze płotku nie ma?

no fakt. Ale widac na innym screenie ze siatka z plotku jest. Czy aby napewno plotek dyktował warunki fps w tej grze? Moze poprostu usuneli by byl widok lepszy na otoczenie. Jesli w innym miejcu jest to znaczy ze chyba PS3 daje z tym rade. Woda wyglada biednie - to fakt. Na screenie z lasu tez widac ze nie ma takich fal, ale tam woda stoi i odbija sie otoczenie w tym jeziorze. No i tam to wyglada lepiej niz pofalowane jezioro z X360, no ale w tej zatoczce to biednie - fakt.

 

zdjecie wersji na iksa jest kiepskiej jakości -.- zreszta co za idiotyzm porównywać jakość grafiki po fotkach telewizora :mur:

Nie wiem, nie widze rozdzielczosci zdjecia golym okiem, ale niech bedzie, chociaz napis na TVku w rogu dla mnie wyglada tak samo na obu zdjęciach. Jednak Wy przeciez tez porownujecie dwa screeny robione cyfrowką, ale na ktorych ewidentnie widac, ze komus zalezało, by ten z PS3 wyszedł gorzej.

 

 

dowod

Dołączona grafika

jest to wycinek z tego foto

http://img91.imageshack.us/img91/9320/fhmfmfkc5.jpg

i na jednym z powyzszych, na ktorym sa napisy - równiez to widac gołym okiem.

 

Wiec pytanie. Czy to przypadek ze na fotach z PS3, wszystkich fotach, nastepuje przesuniecie podczas robienia foty, co sie konczy rozmazaniem obrazu czyli pogorszeniem ostrosci? Chyba te litery są statyczne i nie ruszaja sie w grze na lewo i prawo? Chociaz moge sie mylic wiec sor. Ale tez wtedy to znaczy ze na innych LCD'kach bylo robione. Bo PS3 samo w sobie smuzyc nie moze raczej, huh?

 

UPDATE: Moj blad - moze polowa z X360 nie jest robiona cyfrowka, ale polowa PS3, albo jest tak robiona, albo ktos cos zrobil z tym foto, bo widac golym okiem ze nastepuje smuzenie liter. Jesli litery sa rozmazane to i caly ekran przeciez.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.:Solid_Snake:. nie odpowiedziałeś na moje proste pytanie.

 

możesz mi napisać kto miał rację odnośnie renderów, ceny i premiery rok temu ja czy Ty??

przez rok nie komentowałem tego co wypisujesz w tym temacie bo wiedziałem, że nie ma sensu się z Tobą sprzeczać bo Ty widzisz tylko sony/ps3 od tej dobrej strony. teraz po premierze ps3 wszystkie znaki na niebie mówią, że jednak Ty .:Solid_Snake:. wielki znawca wszystkiego nie miał racji.

 

Pozdrawiam

 

edit i prosze nie pisz mi, że gry wyglądaj prawie tak samo bo nie wyglądają. czekam tylko do tego aż przyznasz się do błędy i napiszesz mi że nie miałeś racji co do filmików E3 itp.

GameStop not getting enough PS3s to fill preorders

 

http://www.gamespot.com/news/6161580.html

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak Wy przeciez tez porownujecie dwa screeny robione cyfrowką, ale na ktorych ewidentnie widac, ze komus zalezało, by ten z PS3 wyszedł gorzej.

"oni" jak już - pisząc do mnie "wy" masz na myśli mnie też, a ja nie porównywałem nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdjecia z "aviator loop" wygladaja koszmarnie -woda ,wiezowiec -czyli jak juz pisalem shadery i mapowanie powierzchni,ogolnie ten obrazek wydaje sie jakis taki .."wyplowialy" kolory -tekstury ,uproszczenia w otoczeniu

 

Pewnie w czasie gry tego sie nie zauwaza-ale zagranie Namco uwazam za perfidne,nie zeby wersja ps3 musiala byc wiele lepsza ale min na tym samym poziomie co x360 ,bynajamniej w ilosci detali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.:Solid_Snake:. nie odpowiedziałeś na moje proste pytanie.

 

możesz mi napisać kto miał rację odnośnie renderów, ceny i premiery rok temu ja czy Ty??

przez rok nie komentowałem tego co wypisujesz w tym temacie bo wiedziałem, że nie ma sensu się z Tobą sprzeczać bo Ty widzisz tylko sony/ps3 od tej dobrej strony. teraz po premierze ps3 wszystkie znaki na niebie mówią, że jednak Ty .:Solid_Snake:. wielki znawca wszystkiego nie miał racji.

 

Pozdrawiam

no i ok. Miales racje z tym ze nie bedzie kosztowac 1600 zł. Mogles sam podac cene to by sie zweryfikowało ;) Wierzylem w sony, ze bedzie taniej, bo myslalem ze X360 na nich to wymusi. Widac panowie z sony wiedza ze hype w okol PS3 jest tak duzy ze za 700 dolarow i by sie sprzedalo. Premiera - ok. Ale ja pisalem tylko o swiatowej gdy ukazal sie taki news na sieci, bo takie bylo oswiadczenie sony. Nie mozesz miec do mnie pretensji, ze nie jestem osoba, ktora nie wierzy w kazde slowo SONY. Sam mowilem, ze bedzie marzec japonia i US, listopad Europa, czyli rozpietosc kilkumiesieczna. Byla ale na odwrot. Co do renderow. Jeszcze Killzone nie wyszedl, a najwczesniejsze meterialy ujzymy w przyszlym roku. Tyle Filipek H. powiedzial w wywiadzie.

 

I nie pisz ironicznego "znawca wszystkiego" bo tym samym tylko podburzasz do klutni. Tobie tez sie kwiatki zdarzaly, jak szydercze:

a to ciekawe że unreal 3 wychodzi na next geny :lol:

gdy ktos o tym napisal w temacie o konsolach.

 

"oni" jak już - pisząc do mnie "wy" masz na myśli mnie też, a ja nie porównywałem nic

sry, my bad ;) Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS3 Silence :)

http://www.youtube.com/watch?v=97PmGjkwxU0...ated&search

(wezcie pod uwage, ze w tle jakis wentylator chodzi, co pokoj chlodzi - widac go w odbiciu w 1:36, a i tak jest cicho). Troche długo loadinguje grę ;/

 

i coś mniej cichego czyli start mysliwca xD

http://www.youtube.com/watch?v=Uq14_8rTJWg...ted&search=

 

 

@Ludwiczek - czyli nadal to jest durna scigałka :P

A mozesz zalatwic filmik w HD? tak jak GoW?

 

 

njus:

Wszystkie bezprzewodowe headsety kompatybilne z PS3

http://www.next-gen.com.pl/index.php?optio...07&Itemid=1

 

Wywiad z Filipkiem o ktorym mowilem kilka postow wyzej odnosnie KillZone

http://www.next-gen.com.pl/index.php?optio...16&Itemid=1

 

 

Zapis czatu z pracownikiem SONY - bardzo ciekawy

http://boardsus.playstation.com/playstatio...mp;thread.id=34

 

Odnosnie RSX'a

Verification of Facts stated:

The module that contains the RSX has 4 Samsung devices with the number K4J52324QC-SC14.

 

Dołączona grafika

This number can be decoded as follows:

K = Samsung Memory

4 = Dram

J = GDDR3 SDRAM

52 = 512 M bits (with 8K/32ms refresh)

32 = Memory arranged as 32 bits

4 = 8 Banks

Q= Interface (VDD = 1.8V, VDDQ=1.8V)

C= 4th Gen.

S= Package Type (this isn’t a standard package so it can’t decode this value)

C= Commercial Normal

14= Speed of 1.429ns (700MHz)

 

Since the memory is organized as 32 bits per device and there are 4 of these devices we know the bus width is 128 bits (4x32). The maximum memory speed is given as 700MHz for this part.

Also 512M bits x 4 = 2048 M bits and 2048 M bits / 8 = 256 M bytes.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS3 Silence :)

http://www.youtube.com/watch?v=97PmGjkwxU0...ated&search

(wezcie pod uwage, ze w tle jakis wentylator chodzi, co pokoj chlodzi - widac go w odbiciu w 1:36, a i tak jest cicho). Troche długo loadinguje grę ;/

It's loading aaaand iit's loading.... it's loading ;)

Swoja droga glupi pomysl, zeby pokazywac cichosc konsoli kiedy wokul niego caly czas cos szumi i ktos gada, nie przemyslal troche tego.

Ja tam czekam na jakies konkretne info odnoscie PS3 i recki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze wroce na chwile do RR.

 

Bo juz abstraciach!ac od lepszej czy gorszej edycji gry-zastanawia mnie fakt czy brak shaderow w tej grze moze byc zwiazany z problemem technicznym-mozliwosciami ps3 ?

 

Gra dziala w 60 fps i generuje dosc spore i rozlegle otoczenie-czy sposob zarzadzania pamiecia zmusil programistow do ciec graficznym??(w tym przypadku shaderow),czy tez nie potrafia jeszcze zaimpletowac wszystkich efektow-co chyba jest raczej malo prawdopodobne.

 

Moze problem lezy wiec po stronie specyfikacji technicznej ps3-wspaniale mozliwosci obliczeniowe ktore nigdy sie nie sprawdza?

 

W tym wypadku trzeba czekac na gre ktora bedzie miala duze wymagania graficzne i wykorzystywala w pelni direct 9c-z pewnoscia taka gra moze byc "Oblivion" gdzie mamy wlasnie rozlegle pole widzenia i odpowiednia ilosc wody ;)

 

ps.trailery "Warhawk'a"pokazuja akurat sporo wody-ale z drugiej strony nie mamy tam do czynienia z wielkimi predkosciami i teren jest stosunkowo mniejszy.

 

edit- woda i otoczenie wyglada jak z biednego pc w niskiej rozdzialce a nie na poteznej ps3 -zaczynam sie przekonywac ze moje przypuszczenia moga byc prawdziwe!

 

Dołączona grafika

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.:Solid_Snake:.

 

Ty nadal uważasz że Unreal 3 wychodzi na current geny?? odróżniasz serię Unreal od Unreal Tournament?? Epic nie podał jeszcze żadnej informacji, że robi Unrealu 3, a Ty nadal się upierasz nad tym, że wychodzi U3 na PS3?? pokaż mi proszę oficjalne info w tej sprawie. gdybać to se można, ale na dzień dzisiejszy Epic jedynie wydaje Unreal Tournament 2007 nic więcej.

 

 

pozdrawiam

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS3 ma tą samą bolączkę co PS2.Za mało RAMU.Lepiej mieć 512 MB pamięci łącznej dla wszystkiego (XBOX 360) niż 256 MB pamięci własnej i 256 MB pamięci graficznej.Niby też jest łącznie 512 MB ale to nie to samo......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze po raz n-ty usmażmy jajko na konsoli i pośmiejmy się z tego ha... ha... ha................ :mur:

oj nie spinaj sie ;P Musialem dac jakis filmik na porownanie ;)

 

It's loading aaaand iit's loading.... it's loading ;)

Swoja droga glupi pomysl, zeby pokazywac cichosc konsoli kiedy wokul niego caly czas cos szumi i ktos gada, nie przemyslal troche tego.

Ja tam czekam na jakies konkretne info odnoscie PS3 i recki.

fakt, ale jak przystawia na blisko to slychac a raczej wlasnie nie slychac roznicy w dzwieku otoczenia, czyli mozna ze tak powiem, wyizolowac dzwiek. Wazne ze daje nam jakis poglad na sytuacje.

 

Bo juz abstraciach!ac od lepszej czy gorszej edycji gry-zastanawia mnie fakt czy brak shaderow w tej grze moze byc zwiazany z problemem technicznym-mozliwosciami ps3 ?

no ale Fight Night ma az nadto shederow, nie wiem czy to shedery, ale efekt jest taki sam.

 

.:Solid_Snake:.

 

Ty nadal uważasz że Unreal 3 wychodzi na current geny?? odróżniasz serię Unreal od Unreal Tournament?? Epic nie podał jeszcze żadnej informacji, że robi Unrealu 3, a Ty nadal się upierasz nad tym, że wychodzi U3 na PS3?? pokaż mi proszę oficjalne info w tej sprawie. gdybać to se można, ale na dzień dzisiejszy Epic jedynie wydaje Unreal Tournament 2007 nic więcej.

 

 

pozdrawiam

Fakt jest, ze o samym U3 nie wiadomo nic narazie. Mial sie ukazac pierwotnie pod koniec 2005, ale cisza jak byla, tak jest nadal. Wtedy pisalem, ze U3 wychodzi na nextgeny, bo Epic, w swoich materialkach, demach filmowych z okresu E3 05 itp pisal zawsze np. "Unreal 3 Demo". Prawdopodobnie w domyslach ludzi od nazewnictwa chodziło o "Unreal 3 Engine Demo". Tak czy siak engine U3 ukazal sie na konsolach i to jako pierwszy - GoW. Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@screen z Obliviona by gladiac - nie przesadzaj z tym biednym PC, IMO to wyglada dobrze. Tekstury terenu w oddali sa zwalone na kazdej platformie, na PC mozna je co najwyzej modami poprawic.

 

Podany screen nie rozni sie IMO niczym od wersji X360 czy PC (bez modow) - a przy okazji obnaza wady graficzne Obka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więc po co napisałeś:

 

I nie pisz ironicznego "znawca wszystkiego" bo tym samym tylko podburzasz do klutni. Tobie tez sie kwiatki zdarzaly, jak szydercze:

CYTAT

a to ciekawe że unreal 3 wychodzi na next geny

gdy ktos o tym napisal w temacie o konsolach.

 

i próbujesz mi wmówić, że nie mam racji odnośnie unreala 3 jak wiesz, że nie ma jeszcze żadnych informacji o U3??

 

edit

 

The Winner of the Next-Gen is IBM

 

Okay, bookies stop taking bets now as it's clear as to who the winner of the next generation is - why it's IBM! Why you may ask? Well it's simple, IBM manufacture microprocessors for the Xbox 360, PS3 and Nintendo Wii. As a result their revenue in the sector is expected to grow alot higher than the previous years.

 

quote:

 

Using the engineering consulting work it did for Microsoft, Nintendo and Sony as a model, IBM has formed a new "technology-collaboration solutions" unit that's expected to post $4 billion in revenue this year. Internal projections call for that division to hit $10 billion by 2010 and $20 billion by 2015.

 

Those targets may sound high for a $91 billion company that is barely able to grow overall revenue. But hardware-division chief William Zeitler hopes to achieve them by replicating IBM's video-game collaborations in such industries as telecom, defense and medicine.

 

"I think of this at the same stage of development that outsourcing was in the early '90s," he said. "There were a lot of people skeptical and now it represents a large part of IBM's portfolio. We had exactly the right proposition at exactly the right time."

Resistance: Fall of Man Review ocena 9.1

 

http://ps3.ign.com/articles/745/745206p1.html

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdziwy Killzone na PS3 lepszy od trailera?

Wtorek, 14 listopada 2006, godzina 16:52, autor: Domek

 

Phil Harrison, jeden z wysoko postawionych pracowników Sony, stwierdził w wywiadzie dla Official Playstation Magazine, że Killzone na PlayStation 3 nie ukaże się, dopóki nie będzie przewyższał tego, co pokazano na zeszłorocznych targach E3. Ba, niektóre elementy gry ponoć już teraz prezentują się lepiej od słynnego trailera!

 

Trailer, pokazany na targach E3 w 2005 roku (do obejrzenia poniżej dla tych, którzy ostatnie półtora roku spędzili pod ziemią), wywołał wiele dość skrajnych emocji. Od zachwytów, przez niedowierzanie, aż po formułowane wprost zarzuty o wykorzystanie przygotowanej wcześnie, pre-renderowanej scenki jako materiału prosto z gry. Sony odpowiadało, zapewniając, że całość z całą pewnością renderowana była w czasie rzeczywistym, zainteresowani fani niespecjalnie w to wierzyli, a reszta growego świata powoli o tej produkcji zapominała...

 

 

Zwiastun w wyższej rozdzielczości do pobrania z gametrailers.com: MOV, WMV

 

Taka sytuacja nie mogła jednak trwać zbyt długo! W końcu premiera PS3 coraz bliżej (ba, podobno nawet gdzieniegdzie miała już miejsce, chociaż mało kto to widział i jest w stanie potwierdzić), trochę dodatkowego szumu z pewnością nie zaszkodzi, temat Killzone'a wraca więc jak bumerang. Tym razem za sprawą Phila Harrisona z japońskiej korporacji, który odważył się zapewnić, że gra wyglądać będzie jeszcze lepiej od trailera z E3. Cóż, czy mamy jakiekolwiek powody by powątpiewać w to, co zapowiadają przedstawiciele Sony? ;)

 

Swoją drogą grafika grafiką, ale jeszcze większe wrażenie w tym filmiku robi swoboda i płynność kamery - ciekawe, czy również to uda się osiągnąć w grze.

Źródło: http://www.gram.pl/news.asp?id=2936

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SamoDobro

Czy na PS3 wyszła jeszcze jakaś inna gra jak do tej pory bo z ciekawości musze zobaczyć jak to wygląda.

gamespot, ign

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wierze w te brednie o Killzone, marketingowe pierdzielenie, watpie zeby jakakolwiek gra na PS3 zdolala osiagnac poziom grafiki na miare trailera killzone. Ale mam nadzieje, ze sie zaskocze ;)

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...