Skocz do zawartości
Demonik

Playstation 3

Rekomendowane odpowiedzi

Playstation 3 może być gotowa do prezentacji jeszcze w pierwszej połowie roku.

W grę wchodzą tu przede wszystkim majowe targi rozrywkowe E3. Niestety, wspomina podający tę informację serwis X-Bit Labs, nie jest pewne, czy do czasu przewidywanej prezentacji powstanie już choć jedna gra, czy może Sony przygotuje tylko zestaw programów demonstracyjnych, ujawniających możliwości nowej zabawki.

 

PS3 zapowiada się na załadowany ciekawostkami gadget. Znajdą się tu procesory Cell, układy graficzne opracowywane przez NVIDIĘ i Sony czy pamięci XDR DRAM Rambusa. Konfigurację uzupełni czytnik nowych płyt optycznych standardu Blu-Ray.

 

Sony obiecało już wcześniej, że więcej szczegółów dotyczących nowej konsoli zostanie zaprezentowane podczas premiery w Japonii, 31 marca 2005 roku.

 

Źródło: X-Bit Labs

 

Oficjalne informacje na temat Cella zostaną ujawnione w przyszłym miesiącu w San Francisco podczas Solid State Circuits Conference.

Dodatkową ciekawostką w całej sprawie jest fakt, iż Sony snuje dość oryginalne plany względem nowej konsoli. Zamierza mianowicie stworzyć hybrydowe urządzenie, składające się z telewizora oraz konsoli tak, by użytkownik mógł (oprócz grania) także oglądać telewizję czy surfować po Internecie.

post-102703-1108030571_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zródlo http://www.gamespot.com/news/2005/02/09/news_6118242.html

 

Elpida Memory tapped to make PS3 chips

 

Japanese DRAM producer may also supply chips for Nintendo's next-gen console.

 

TOKYO--Japanese chipmaker Elpida Memory will provide DRAM for Sony's next-generation console, commonly called the PlayStation 3, Reuters reported Wednesday.

 

Elpida president Yukio Sakamoto told Reuters that Sony plans to use 512MB XDR DRAM, with Rambus' interface technology, in the PS3. He added that both Toshiba and Samsung will also produce DRAM chips for the console. Sakamoto revealed that Elpida is negotiating with Nintendo to produce DRAM chips for its next-generation console, code-named Revolution.

 

One of the largest chipmakers in the world, Elpida is building a new factory in Hiroshima that will produce 300mm wafers. The new operation is crucial for the company, because it's currently operating at 100 percent capacity. The plant will open in the second half of 2005, and Elpida may establish another Hiroshima factory in the next few years.

 

By Hirohiko Niizumi -- GameSpot

POSTED: 02/09/05 10:15 AM PST

 

----------------------------koniec cytatu

 

to oczywiscie nic pewnego na 100% ale moim zdaniem nowa konsola powinna miec co najmiej 512 mb ramu a najlepiej 1gb ...chodzi o to ze przy nowych enginach graficznych jest duzo wieksze zapotrzebowanie na pamiec ... jesli zastosujemy technologie takie jak w doomie 3 albo w riddicu to na kazdy polygon mamy np 3 tekstury (tekstura koloru, mapa wgniecen (zwykly bumpmapping lub bardziej zaawansowany displacement mapping, mapa polyskliwosci itp itd)

, pozatym im wiecej ramu tym ostrzejsze i wieksze textury ...oraz wieksze lewele , geometria i animacja obiektow tez zajmuje duzo miejsca.

Podsumowujac bardzo bym chcial by byl 1 GB ramu ale nie sadze ze tak sie stanie. B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze tworcy STRATEGICZNYCH gier komputerowych zapominaja o PS :( dlatego wlasnie laduje tyle kasy w blaszaka :( tak to bym sobie kupil jakiegos ladnego i malego laptopka i by mi wystarczyl :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to oczywiscie nic pewnego na 100% ale moim zdaniem nowa konsola powinna miec co najmiej 512 mb ramu a najlepiej 1gb ...chodzi o to ze przy nowych enginach graficznych jest duzo wieksze zapotrzebowanie na pamiec ...  jesli zastosujemy technologie takie jak w doomie 3 albo w riddicu to na kazdy polygon mamy np 3 tekstury (tekstura koloru, mapa wgniecen (zwykly bumpmapping lub bardziej zaawansowany displacement mapping, mapa polyskliwosci itp itd)

, pozatym im wiecej ramu tym ostrzejsze i wieksze textury ...oraz wieksze lewele , geometria i animacja obiektow tez zajmuje duzo miejsca.

Podsumowujac bardzo bym chcial by byl 1 GB ramu ale nie sadze ze tak sie stanie.  B)

1268485[/snapback]

Człowieku ty sie ciesz że jest 512MB, bo kiedy tą konsole zapowiadali to miała mieć tylko 128MB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Człowieku ty sie ciesz że jest 512MB, bo kiedy tą konsole zapowiadali to miała mieć tylko 128MB.

1268828[/snapback]

 

Cieszyć to się będę jesli faktycznie będzie co najmiej 512 mb , na razie to jedno wielkie gdybanie, sony dało poprzednio d### wkładając do ps2 32mb ,przez co FFPy na PS2 wyglądają biednie jesli chodzi o textury... taka naprzykład wersja Brother in Arms na PS2 będzie wyglądac połowę gorzej niz na Xboxa (zwłaszcza textury i byc moze o obiekty). Przy takim potencjale jaki będzie miała PS3 512 mb ramu bedzie wielkoscią ledwo wystarczającą zeby pomiescic textury + dodatkowe mapy , dokładne obiekty wraz z ich animacją i duze levele..to moze byc nawet sporo za mało do rozbudowanych FPP-ów , poczekamy zobaczymy B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieszyć to się będę jesli faktycznie będzie co najmiej 512 mb , na razie to jedno wielkie gdybanie,  sony dało poprzednio d### wkładając do ps2 32mb ,przez co FFPy na PS2 wyglądają biednie jesli chodzi o textury... taka naprzykład wersja Brother in Arms na PS2 będzie wyglądac połowę  gorzej niz na Xboxa (zwłaszcza  textury i byc moze o obiekty).  Przy takim potencjale jaki będzie miała PS3 512 mb ramu bedzie wielkoscią ledwo wystarczającą zeby pomiescic textury + dodatkowe mapy , dokładne obiekty wraz z ich animacją i duze levele..to moze byc nawet sporo za mało do rozbudowanych FPP-ów , poczekamy zobaczymy  B)

1269821[/snapback]

 

No właśnie poczekamy zobaczymy.....

 

Ale moim zdaniem w playu 2 nawet te skromne 32 MB wystarczają... zwróć uwage na MGS3.... jakość detali jest jak na marne 32 MB i tak pironująca..., w FPP musze się zgodzić taki Medal poprostu kole w oczy.....

Ale np. w XBOXsie mamy tylko 64 i roddick, Star wars Comandor Republic (chyba się to tak pisze) wykożystują ten cały bump itd... i jakoś starcza tej całej pamięci...

 

Też tsza zwrócić uwage na fakt że nowy Morowind który chula na Unreal 3 engine jest zapowiedziany na PS3 i XboX'a 2 i jak się nie myle to obie mają mieć 512 MB ramu..... a taka gierka jak widać na screnach jest poprostu przepiękna.....

 

Moim zdaniem gry na konsolach mają inne kryteria dotyczące ramu niż takie gierki na Blaszaka.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie poczekamy zobaczymy.....

 

Ale moim zdaniem w playu 2 nawet te skromne 32 MB wystarczają... zwróć uwage na MGS3.... jakość detali jest jak na marne 32 MB i tak pironująca..., w FPP musze się zgodzić taki Medal poprostu kole w oczy.....

Ale np. w XBOXsie mamy tylko 64 i roddick, Star wars Comandor Republic (chyba się to tak pisze) wykożystują ten cały bump itd... i jakoś starcza tej całej pamięci...

 

Też tsza zwrócić uwage na fakt że nowy Morowind który chula na Unreal 3 engine jest zapowiedziany na PS3 i XboX'a 2 i jak się nie myle to obie mają mieć 512 MB ramu..... a taka gierka jak widać na screnach jest poprostu przepiękna.....

 

Moim zdaniem gry na konsolach mają inne kryteria dotyczące ramu niż takie gierki na Blaszaka.....

1270399[/snapback]

Zgodzę się z Tobą ale w pewnych aspektach...to ze konsole mają inne kryteria jesli chodzi o zarządzanie ramem to fakt - między inymi przez brak rozbidowanego systemu operacyjnego który konsoli jest po prostu niepotrzebny..i juz mamy oszczędnosc rzędu 100-200 MB .

 

Co do Riddica to zauważ ze riddick był pisany od razu z myslą o konsoli XBOX która o ile pamietam ma 64 mb ramu ...zauwaz jak zbudowany jest Riddick ....to nie gra typu FAR CRY...zbudowana jest według schematu ..idziesz idziesz korytarz pokój korytarz (doczytywanie) korytarz pokój pokój (doczytywanie)...to są małe moduły , gra często sie doczytuje a dodatkowo bardzo duzo textur ma małe rozmiary i się często powtarzają. Dlatego własnie miesci sie to w 64 mb ramu konsoli XBOX...gra wyglądałaby jeszcze ładniej gdyby była robiona z myslą o czyms co ma 256-512 mb ...wtredy mielibysmy otwarte przesterzenie , rzadko by sie doczytywała i na scianach byłyby rozne textury a nie w kółko te same zapętlone kwadratowe wzory...po prostu byłaby duzo ładniejsza.

 

W grach w których akcja dzieje się na otwartych przestrzeniach ..(np Call od Duty na PS2 albo Medal nie ma mozliwosci pocięcia mapy na tak duzą ilosc stref doczytywania co odbija sie na texturach....jak zobaczylem MEDALA na PS2 u znajomego to textury na scianach bunkra wyglądały o połowe gorzej niz w trybie low w wersji na pieca, smutne ale prawdziwe.

 

Oczywiscie w nie wszystkich grach to bedzie przeszkadzac ..w grach na ps2 w których są male lokacje (np Silent Hill 3 czy Tekken 4) ta ilosc ramu która jest w zupelnosci wystarczy do zrobienia dobrej grafiki.

 

Jak chcesz to zobacz sobie sreenshoty z Dooma 3 w wersji na Xboxa i w wersji na PC ..róznica w detalach jest olbrzymia głównie z powodu ograniczen pamięciowych

 

a teraz mały cytat (lekko OT ale nawiązujący do dyskusji) z http://www.gry-online.pl/

 

Edycja Resident Evil 4 dla PS2 gorsza od wersji dla GCN?

 

Europejscy posiadacze platformy GameCube już w przyszłym miesiącu będą mogli rozpocząć niesamowitą wirtualną przygodę w mrocznym świecie Resident Evil 4. Z kolei użytkownicy PlayStation 2 doczekają się swojej edycji tej gry prawdopodobnie w czwartym kwartale bieżącego roku. Firma developerska Capcom doświadcza jednak pewnych trudności podczas procesu konwertowania produktu.

 

Przykładowo liczba wieloboków, tworzących postać głównego bohatera, ma zostać obcięta o połowę (oryginalna suma wynosi dziesięć tysięcy) z uwagi na ponoć niższą moc PS2. Ponadto mniejsza pojemność pamięci tekstur spowoduje najprawdopodobniej zredukowanie jakości faktur z pierwotnej dwudziestoczterobitowej do ośmiobitowej i czterobitowej.

 

Wersja RE4 dla GCN gwarantuje stabilne sześćdziesiąt klatek animacji na sekundę. Tymczasem jeśli twórcy gry zechcą zaoferować właścicielom czarnej konsoli marki Sony możliwie najwierniejszy port, to powinniśmy się liczyć ze spadkiem wspomnianej ilości ramek do trzydziestu.

 

-----------koniec cytatu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Losem RE4 na PS2 to ja sie nieprzejmuje bo w horrory nie gram. Tera to zastanawiają mnie różnice w wydajności pomiędzy Xenonem, a PS3, ponieważ jedną z nich mam zamiar kupić w rok po premierze w UE. Mam też nadzieje że gier już troche będzie żeby móc podjąć jakąś decyzje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanko jak dlugo jeszcze beda wychodzic nowe gry na PS2? nie bedzie taka kicha jak z psx ze jak wyszla 2 to przestali gry na 1 produkowac? pozdro

1265120[/snapback]

Cena postępu technologicznego <_< Ale nie przesadzasz ze stwierdzeniem, że przestali prod. gry? Jeszcze długo developerzy zajmowali sie szarakiem (a w japonii pewnie jeszcze piszą jakieś głupiutkie japońskie gierki :D ) Edytowane przez [PEDRO]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze długo developerzy zajmowali sie szarakiem (a w japonii pewnie jeszcze piszą jakieś głupiutkie japońskie gierki :D )

1271575[/snapback]

:blink: :lol: :lol: :lol: naprawdę bardzo bym chciał zeby na Peceta wychodziły te "głupie japońskie gierki"

 

Poniżej parę "głupiutkich japonskich gierek":

 

np Vagrant Story na PSX

 

gra przy której obie częsci Diablo wygladaja jak słaba amatorska produkcja

 

http://cramoco.free.fr/wallpaper/D-Vagrant%20Story.jpg

 

czy moze z nowszych tytułów:

 

Tekken 5

 

http://cerberus.gamershell.com/screenshots...156600_full.jpg

 

http://cerberus.gamershell.com/screenshots...114149_full.jpg

 

Gran Tourismo 4

 

..ponad 600 fur i swietny model jazdy oraz mozliwoswci tuningu pecetowe wyscigi mogą się schować

 

http://cerberus.gamershell.com/screenshots...153296_full.jpg

 

http://cerberus.gamershell.com/screenshots...153297_full.jpg

 

ACE COMBAT 5

 

http://cerberus.gamershell.com/screenshots...145241_full.jpg

 

http://cerberus.gamershell.com/screenshots...112051_full.jpg

 

http://cerberus.gamershell.com/screenshots...145267_full.jpg

 

 

ONIMUSHA3

 

http://cerberus.gamershell.com/screenshots.../95202_full.jpg

 

http://cerberus.gamershell.com/screenshots.../95214_full.jpg

 

 

METAL GEAR SOLID 3

 

http://cerberus.gamershell.com/screenshots...156924_full.jpg

 

http://cerberus.gamershell.com/screenshots...156925_full.jpg

 

http://cerberus.gamershell.com/screenshots...156918_full.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:blink:  :lol:  :lol:  :lol:  naprawdę bardzo bym chciał zeby na Peceta wychodziły te "głupie japońskie gierki"

Czytaj ze zrozumieniem, to nie boli! <_< Piszę o grach na szaraczka np.: Puyo Puyo Sun Ketteiban Super Extreme Edition XIII.

 

 

Poniżej parę "głupiutkich japonskich gierek":

BTW: Gran Turismo, nie tourismo <_< Literówka Ci się wkradła.

 

Nie musisz akcentować, że gierki na pc są durne, ja to wiem od dawna (na oko od czasów NES's)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie tam bedzie wystarczac te 512 MB ramu. Cieszy mnie procek jaki tam bedzie i nowy czytnik plyt.Gry na plajstacje sa robione troszke inaczej niz na PC i stad takie mniejsze zapottrzebowanie na RAM.Nie ktore gry na PS2 jakie gralem u znajomych wygladaly pieknie i nie bylo zadnych doladowan . Lokacje bylo dosc spore. Nie pamietam co to za tytuly ,bo nie posidam tej konsoli i watpie by bym kiedykolwiek posiadal. Teraz po ukazaniu sie zblizonych specyfikacj PS3 mam spory dylemat :? Czy inwestowac w Athlon 64 i nowe MOBO i pamieci mam na dzien dzisiejszy ok 1100 zeta. Z kazdej wyplaty odkladam min. 80 zeta. Moglbym olac sprawe bo Athlon 64 a raczej jego mozliwosci w grach to jeszcze tak szybko nie zobaczymy. No i co z tego ze wkrotce wyjdzie system od naszej kochanej firmy ,jak na gry mozemy troszke poczekac.

 

Zastanawiam sie nad cena PS3 po wejsciu do Europy. Jesli bedzie na moja kieszen to wybor jest oczywisty.Co najwyzej w kompa doinwestuje troszke pozniej :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sama konsola w dniu premiery w europie(polsce) nie bedize zbyt droga mysle ze w 3500zł sie zmiesci nie wieceej ale..... podenerwoje ci z cena gier :D leprze gierki kolo 500zł :] wiec trzeba bedzie czekac az zrobia jakiegos pirata ciekawe jak ps3 bedize zabespieczona (ale co by sony nie zrobilo polak zawsze z hakoje :] )

takze po premieze w PL albo gdy sprowadzisz sobie konsole z niemiec ( bo tam bedzie najtaniej) niebedizesz mial zbyt duzo gier chyba ze jakis walek albo super oferta konsola + pare gier bo mam nadzieje ze przynajmniej dadza z 2 giery ino niemam zamiaru patrzec w ekran i podziwiac menu :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowe zdjęcia procesora CELL:

 

http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/...sor_caps102.jpg

 

http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/...sor_caps101.jpg

 

http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/...sor_caps103.jpg

 

malutki jak widać :-P ale mimo swojej wielkosci mocniejszy 10ciokrotnie od najszybszego procesora jaki do tej pory wyszeł (chyba jakis opteron o ile sie nie myle) B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość wortigern

kurde daliby chociaz jakies tech-screeny, zeby tylko zobaczyc jak prezentuja sie mozliwosci graficzne konsoli. No cóż mam nadzieje ze w marcu coś ruszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde daliby chociaz jakies tech-screeny, zeby tylko zobaczyc jak prezentuja sie mozliwosci graficzne konsoli. No cóż mam nadzieje ze w marcu coś ruszy.

1274200[/snapback]

To co teraz napiszę to takie moje gdybanie nic pewnego aczkolwiek moze tak własnie być:

 

NVIDIA ogłosiła ze będzie robić Chip graficzny do konsoli - i wyczytałem gdzies ze chip ma byc gotowy do konca roku 2005 i ze (jak to w takich zapowiedziach bywa) będzie napotężniejszy jaki do tej pory zrobiła (co oczywiste, przecież nie wolniejszy :P )

 

Do czego zmierzam..otóż do tego że jesli premiera ma być w marcu to jak sami widzicie to co pokażą japończycy nie będzie gotową konsolą , tylko czymś co tę kosolę będzie symulowało ..procesor będzie zapewne ten własciwy (CELL) ale już GPU to zapewne będą 2 GF 6800 ULTRA połączone w SLi ....czyli zobaczymy jakąś plątaninę kabli i kart w zamkniętym pudełku o mocy odpowiadającej mniej więcej przyszłej PS3...podobnie było przecież z PS2(w momencie 1 premiery ps2 tez nie była fizycznie gotowa)

 

Moze też zobaczymy jakieś projekty lub gotową przyszłą obudowę .

 

Co do tech demek to będzie poziom jakosciowy taki jak w demku NALU z syrenką (demko na GF 6800) ...mnie osobiscie tech demka za bardzo nie interesują , dlatego ze tech demka nie pokazują jakosci przyszych gierek, tech demka z samej swej natury są ładniejsze niz gry, w tech demkach mamy zazwyczaj jeden super dopieszczony obiekt (NALU, DAWN) na jakims tle zeby nie obciązac GPU za bardzo.. Czekam osobiscie bardziej na gotowe gry , najlepiej jakies FPPY z duzymi przestrzeniami i wieloma obiektami

 

 

Sądzę też ze do dnia premiery juz raczej nic konkretnego nie usłyszymy o PS3 ....przygotowania na pewno przebiegają pełną parą ale to jest swiat biznesu i brutalnej konkurencji ...Sony nie chce zeby jakies konkretne informacje wyciekły do konkurencji to jest oczywiste B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś troszkę kuma angielski to w poszukiwaniu newsów o Ps3 moze odwiedzać to miejsce

 

http://www.psinext.com/forums/viewforum.ph...043f25dc8974730

 

Jesli gdziekolwiek na necie cos się pojawia o Ps3 to chlopaki z tamtego forum zazwyczaj dają szybciutko tam posta na ten temat B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konsole moge sprowadzic nawet z Kanady ,ale z cenami to tam bywa roznie :?

 

Np gierki na PC ,PS2 ,Game CUBE ,xBOX nie sa takie tanie. Szprzet RTV tez nie jest taki tani.Co do kosztow transporu to beda dal mnie zerowe ,bo by mi siostra na ta gwiazdke mogla by mi kupic i przywiezc .

 

Tylko mnie martwii jak to bedzie z regionami czy Europejskie gry beda dzialac na takowej konsoli. 2 opcja to Hiszpania tam moj ojciec czesto jezdzi w delegacje.Ale obawia sie ze tam ceny nie sa zbyt tanie. Bo za DVD Thomsona zaplacil 90 Euro to wedlug mnie dosc sporo :/ zwlaszcza ze to zadna rewelacja.Odtwarza jedynie Mp3.Nie odtwarza ani DVD-RW ani CD-RW :/ wiec dlamnie cena zbyt wygorowana. Jedyne co by mi pozostalo to poprosic siostre by pojechala na dzien-dwa do Nowego Jorku ,ale z Torronto do Nowego Jorku jest pare ladnych kilometrow :lol:. A mnie nie stac dodatkowo aby jej przeslac na bilet autobusowy czy samolot (ceny sa tam zblizone :) )

 

Moge wydac max do 2000 PLN czyli ok 500 Euro lub ok 650 $ i ok 800 dolarow kanadykskich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale obawia sie ze tam ceny nie sa zbyt tanie. Bo za DVD Thomsona zaplacil 90 Euro to wedlug mnie dosc sporo :/ zwlaszcza ze to zadna rewelacja.Odtwarza jedynie Mp3.Nie odtwarza ani DVD-RW ani CD-RW :/ wiec dlamnie cena zbyt wygorowana.

tylko ze dla nich te 90E to jak dla nas 90zl albo i mniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O czym my tu rozmawiamy o DVD Thompsona czy o PS3  <_< <_<

 

nie ma co gdybać narazie o kupywaniu konsoli która bedzie dopiero za rok albo dłuzej  :D

1275725[/snapback]

Podalem jako przyklad. Moze i dla nich to jest tanio ,ale nie na moja kieszen jest placenie za konsole chocby z 1000 Euro co dalnich jest mniej niz 1000 PLN :lol: Ale to sie okaze po premierze i mam nadzieje ze sie myle i bedzie duuzo taniej.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sama konsola w dniu premiery w europie(polsce) nie bedize zbyt droga mysle ze w 3500zł sie zmiesci nie wieceej ale..... podenerwoje ci z cena gier :D leprze gierki kolo 500zł :]  wiec trzeba bedzie czekac az zrobia jakiegos pirata ciekawe jak  ps3 bedize zabespieczona (ale co by sony nie zrobilo polak zawsze z hakoje :] )

takze po premieze w PL albo gdy sprowadzisz sobie konsole z niemiec ( bo tam bedzie najtaniej) niebedizesz mial zbyt duzo gier chyba ze jakis walek albo super oferta konsola + pare gier bo mam nadzieje ze przynajmniej dadza z 2 giery ino niemam zamiaru patrzec w ekran i podziwiac menu :]

1273320[/snapback]

serio 500 zeta za lepsza gierke?? skad masz takie info?? jesli to prawda to chyba postradali zmysly...500 zeta za pare dni zabawy OMG :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serio 500 zeta za lepsza gierke?? skad masz takie info?? jesli to prawda to chyba postradali zmysly...500 zeta za pare dni zabawy OMG :blink:

1277914[/snapback]

 

Wyczytalem gdzies na forum Ang

czemu tyle? bo placzisz za nowe płyt optycznye standardu Blu-Ray jak sie nie myle kolo 47GB

w tej chwili nowe hity itd... dostaniesz za 300zł na DVD a w PS3 gierki beda wypasione :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i tak, ale to i tak prawie 20 razy więcej niż najlepszy aktualnie procenor do PC na rynku. Zresztą co do wydajności to jutro zaczyna sie konferencja o CELL'u więc wszystkiegosię dowiemy.

1260714[/snapback]

chlopaki :) a czemu skoro te konsole mają taką moc a całe to PS3 ma mieć moc wręcz obrzydliwie wielką to nikt nie pomyślał o napisaniu na nie zewnętrznego oprogramowania np. w stylu Seti?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chlopaki :) a czemu skoro te konsole mają taką moc a całe to PS3 ma mieć moc wręcz obrzydliwie wielką to nikt nie pomyślał o napisaniu na nie zewnętrznego oprogramowania np. w stylu Seti?

1278073[/snapback]

Konsoli jeszcze nie ma a ty juz pytasz czy ktoś pomyslał ...pomysl najpierw sam zanim cos napiszesz :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na uczelni (nie wiem na której, ale nie u nas <_< ) zrobili stację graficzną (chyba, w każdym razie macież) z kilkudziesiąciu PS2.

Więc ktoś tam myśli. Ale inżynierowie się za to nie biorą tak chętnie, bo przecież "konsole to zabawki dla dzieciaków a pecet to jedyna słuszna platforma <_< "

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apropo nadchodzących gier na nowe konsole , świeżutki news w tym temacie:

 

 

Cytat z http://www.news.fpp.pl

 

Huxley MMOFPS na silniku Unreal 3

 

17·02·2005 - 20:27 - [FPP]BlazoQ

 

Koreańska firma Webzen specjalizująca się w produkcji gier MMORPG poinformowała o rozpoczęciu prac nad nowym tytułem z gatunku MMOFPS (Massively Multiplayer First Person Shooter). Huxley będzie opary na silniku Unreal 3, a wydany zostanie na PeCety oraz konsole nowej generacji. Jego premiera ma się odbyć w 2006 roku. Niestety nic więcej nie wiadomo na temat tego tytułu.

 

pierwsze screeny:

 

http://www.news.fpp.pl/images/pics/news/huxley1.jpg

 

http://www.news.fpp.pl/images/pics/news/huxley2.jpg

 

http://www.news.fpp.pl/images/pics/news/huxley3.jpg

-----------koniec cytatu---------------

 

Screeny wyglądają smakowicie , miejmy nadzieję że w grywalnoć będzie na poziomie grafiki (na pececie różnie z tym ostatnio bywa :-| )

 

P.S. Troszkę OT: Jak wiele osób zapewne skojarzy WEbzen to firma będąca autorem bardzo popularnej wśród polskich graczy gry MU (sam się zagrywałem , pamiętam , nawet popełniłem poradnik do tej gry który można gdzieś odnaleźć w czeluściach forum mu.xp.pl ...tam miałem nick Azakiel )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...