Skocz do zawartości
Demonik

Playstation 3

Rekomendowane odpowiedzi

To ja znowu wtrace swoje w temacie PC vs konsole... :P

 

Cytat z podanego linka:

 

The E3 trailer footage was realtime running on the PS3 Alpha kits with the 6800 SLI and a slower cell processor. I do have one caveot the AI was turned off to showcase the visuals.

To tyle w tamacie przewagi graficznej... jak widac na PC tez sie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że się da. Pod warunkiem ze bedzie robione TYLKO pod komputer z procesorem podobnym do CELL i tylko pod dwa SLI 6800. Zrobisz optymalizacje dla 6600 GT, zrobisz optymalizacje dla X800 - wszystko szlak trafi.

 

Dla przykładu... CryEngine był też wypas i w ogole jak był prezentowany - wszyscy zrobili oczy ze to leci na GeForce 3... leciało pod geForce 3 bo to demo było wtedy specialnie optymalizowane TYLKO pod GeForce 3... po kilku latach jak wyszedł FarCry, to juz na geforce 3 tak nie było różowo.

 

Specialnie dałem GF3 bo jego podobna wersja siedzi w X-Boxie, tak jak teraz podobna wersja do SLI6800 ULTRA/GT / 7800GTX siedzi w PS3.

 

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po obejzeniu konferencji sony z e3 właśnie demko motorstorm zrobiło na mnie niesamowite wrażenie, wszystkie inne "gry" tam pokazane można nazwać jakąś chałą w porównaniu z motorstorm, byłem pewien że to jakiś prerenderowany filmik, i nawet leżeli to było renderowane na bierząco to szczerze wątpię żeby gra tak wyglądała, jest za bardzo szczegółowa a przedstawiony tam system uszkodzeń chyba narazie nie możliwy do zrealizowania, oczywiście byłbym wniebowzięty jeżeli bym się mylił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no raczej ten news to jakis fakowaty jest ;)

za ładne/szczegółowe to wszystko jest. shrek 2 wygląda gorzej od tego filmiku.

Wszystko się okaże jak wyjdzie PS3. bo jak by ta gra tak wyglądała to ja wysiadam.

 

.:Solid_Snake:. coś czuje że ty też w to nie wierzysz. W ogóle to chyba wszyscy tak uważają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciez takiej interakcji pojazdu z otoczeniem i samej jego fizyki jak w Motor Stormie jeszcze nie było! Jeśli to rzeczywiście real-time to roczna obsuwa PS3 względem X360 i tak jest posunięciem nie fair względem Billa ;] Co do prezentacji MGS4 to cóż można powiedzieć... pozostaję się tylko ukłonić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.:Solid_Snake:. coś czuje że ty też w to nie wierzysz. W ogóle to chyba wszyscy tak uważają.

Nie, że nie wierze. Biorę jednak pod uwagę, że ten news moze być mało obiektywny (patrz nazwa serwisu), aczkolwiek wierze, że PS3 w kwesti obliczania fizyki pokaże o wiele więcej niż X360, który w tym wypadku nie jest konsolą wyznaczającą (jak to do tej pory było) kierunku rozwoju gier na PC, tylko jest poprostu, jednym z obecnie najmocniejszych PC do grania zamknietych w jednym i niemodyfikowanym pod wzgledem podzespołów pudle. Dla mnie nowa konsola jest czyms co do segmentu gier video wnosi coś nowego. PSX wniósł grafikę 3d, PS2 wniósł naprawdę niezłe efekty i ogromny przeskok miedzy PSX a PS2, ba, wyprzedzał sporo PC... PS3 nie jest do tego zdolne w takim stopniu jeśli chodzi o grafikę, jednak w kwestii fizyki może stworzyć nowy standard i w to wierze. Co do wygladu samego MotorStorm... to nie jest nic az tak wielkiego... wystarczy kilka filtrów i już. Tu właśnie najwiekszym bólem jest fizyka.

 

Ja tam nie wierzę, filmiki na x360 też były super-hiper-mega, a to co wyszło nie jest lepsze od obecnych gier na kompa.

Ja uważam ze X-360 nie trzeba brac pod uwage. Wg mnie Bill chcąc tak szybko wydać konsole, aby zdobyć przewage nad PS3 zrobił to zbyt pochopnie i w rezultacie konsola wyszła niedopracowana (brak przyszłościowego nośnika, problemy w konstrukci, przegrzewanie sie itd). Gdy się człowiek śpieszy to sie diabeł cieszy (w tym wypadku SONY ;) i IMO dlatego konsola M$ to nie zadna rewolucja, tylko to samo w nowej oprawie AV i to wszystko.

 

 

PS: Jesli obejrzycie trailer MotorStorm z E3 to napewno zauważycie, że jest tam taki jeden moment, gdy kamera jest za samochodem i pokazuje jazde normalnie z takiej samej perspektywy jak podczas innych gier z kategorii wyscigowych. Tak czy siak, to tez wyglada fenomenalnie. :) Pozdro

 

PS2: Wrociłem z imprezy nawalony - jak są orty, interp. itd - wybaczcie ;)

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Parówkowy_Skrytożerca

a co to były za emocjonujące zapowiedzi o integracji w PS3 tego nowego chipa Ageia Physx czy jakoś tam - co miał niby doskonale fizykę liczyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co to były za emocjonujące zapowiedzi o integracji w PS3 tego nowego chipa Ageia Physx czy jakoś tam - co miał niby doskonale fizykę liczyć?

Polecam dema tej firmy i jej silnika... naprawde ;)

http://www.ageia.com/physxInAction/demos.html

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ageia Physx wg. mnie nie jest żadną rewelacją. z tego co czytałem w jakimś newsie na ang. stronach ati ma wprowadzić w nowych kartach/sterach wsparcie dla fizyki :D takie samo jakie daje Ageia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SamoDobro

Ageia Physx wg. mnie nie jest żadną rewelacją. z tego co czytałem w jakimś newsie na ang. stronach ati ma wprowadzić w nowych kartach/sterach wsparcie dla fizyki :D takie samo jakie daje Ageia.

i zamiast gier na PS3 i XBoxa beda gry na nVidie i ATI :?

dobry przyklad z tym Cry Engine - w przypadku gier WSZYSTKO zalezy od optymalizacji. brak optymalizacji = crap. dlatego NFS:MW tak sie tnie, dlatego CryEngine wygladal (w wersji zoptymalizowanej pod GF3) na starym GF3 tak jak na 6800GT itp itd. na PC nikt nie wyda gry zoptymalizowanej *wylacznie* pod jeden typ hardware'u - bo kupiloby to moze 5% tej liczby ktora kupi produkt chodzacy na kazdej konfiguracji. ATI moze i wdrozy cos takiego w swoich sterach - ale posiadacze Radkow 9800 PRO i X800/850 beda pewnie srogo zawiedzeni. i co wtedy? zmienisz X850 na X1800? tylko dlatego ze jakis odsetek gier to wykorzysta?

PS2 wiadomo jaka ma moc - Pentium 450MHz + Radeon 9200 64 bit to przy nim potwor predkosci. a jednak Beyond Good&Evil wyglada i dziala fantastycznie na PS2 a na takim PC... nie ma co uruchamiac. Burnout: Revenge na PS2 wyglada lepiej (IMHO) niz NFS:MW na DX9.0 a dziala w 60FPS non stop bez przyciec.

pamietacie demka technologiczne takiego Radka 9800 Pro? widzieliscie cos podobnego (chociaz porownywalnego) w jakejkolwiek grze? no wlasnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ageia Physx wg. mnie nie jest żadną rewelacją. z tego co czytałem w jakimś newsie na ang. stronach ati ma wprowadzić w nowych kartach/sterach wsparcie dla fizyki :D takie samo jakie daje Ageia.

Ale fakt jest jeden. Do X-Boxa 360 już Ci nikt nie włoży tego wsparcia...

 

A jesli o PC to aż strach sie bać ile taka karta bedzie kosztować. A jeszcze jak ktoś tu powiedział, ze fizyka, grafika i dźwięk na jednej karcie to czym to sie bedzie od konsoli różnić. Tak czy siak, rewelacja czy nie (pamiętaj, że ten silnik jest pokazany na biednej grafice), jedno z dem z samochodem pokazuje że coś takiego jak błoto w MotorStorm jest w najnormalniejszy sposób realne na dzien dzisiejszy.

 

i zamiast gier na PS3 i XBoxa beda gry na nVidie i ATI :?

Z jednej strony byłoby to niezłe, bo może wreszcie koncerny zaczeły by wykupywać np exlusivy i przez to rynek gier PC by się wzbogacił. Z drugiej strony, mieszać kartami w kompie w momencie gdy chce sie zagrać w inna grę :P Albo mieć obydwie juz w kompie i odpalając grę wybierać na jakiej ma być odpalone (tak jak za starych czasów 3dfx'a :D) to wtedy by w ogole nie było opłacalne kupować 2 karty różnych firm, aby móc grać we wszystkie gry na PC. A potem co by było... :D Gry pod intela i pod amd, pod chipsety VIA i NV... paranoja :D Ale skonczmy ten wątek... gadamy o ps3 :]

 

Magazyn PSM prezentuje dwa kolejne screeny z nadciągającego na PS3 Unreal Tournament 2007. Wraz z tymi obrazkami pojawiło się też kilka niepotwierdzonych wieści, jak choćby ta, że gra będzie towarzyszyć amerykańskiej premierze konsoli Sony. Gra ma też być kompatyblina z myszką i klawiaturą, które możliwe są do podłączenia do PS3

Pragne zaznaczyć, że X-Box360 nie ma nawet takiej opcji aby podłaczyć klawiere czy myche do FPS - "albo pad, albo wypad" <-- mam monopol na ten tekst :D.

 

http://www.gameonly.pl/news/2005-12-14/778...9f51658e724.jpg

http://www.gameonly.pl/news/2005-12-14/778...70715ab0f0e.jpg

 

MotorStorm, Lair, Warhawk i Heavenly Sword byly w czasie rzeczywistym.

Lair i Warhawk juz sa w wersji grywalnej, jednak SONY nie chce pokazywac niczego, co mogloby zawiesc graczy, nie maja zamiaru brac przykladu z M$ i pokazywac gier dzialajacych w 5 fps'ach z czerwonymi trojkatami tuitam - to chyba dobrze?

 

Kaz Hirai powiedzial, ze Lair wyglada obecnie lepiej niz demo z ktorym mielismy doczynienia i ze bedzie to tytul startowy - Bosko jak dla mnie.

 

Pan Mark Reign z epic natomiast dobil XBox'a 360 na swoj sposob. Otoz powiedzial on, ze demo Unreal 2k7, kompetnie niezoptymalizowane, wrzucane na swinie na dev-kita PS3 na E3, smigalo w 720p w 49 klatkach na sekunde. Co w tym takiego zlego? Ano Gears of War nie moze dociagnac do 30 fps'ow na finalnej wersji XBox'a 360.

 

PSM juz gral w UT 2k7 na dev-kit'cie PS3 i zdaje z tego calkiem przychylna relacje, przy okazji wrzucajac kilka wypowiedzi Epic Games - biedny X360, nawet HALO ma sie nijak w porownaniu do UT.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytałem to w PS3 nie ma żadnego chipu od Ageia ale Sony podpisało porozumienie z nimi, dzięki czemu będą wykorzystywać ich "silniki" fizyczne a te będą obrabiane przez jeden z sub-procków Cella...Tak przynajmniej gdzieś czytałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytałem to w PS3 nie ma żadnego chipu od Ageia ale Sony podpisało porozumienie z nimi, dzięki czemu będą wykorzystywać ich "silniki" fizyczne a te będą obrabiane przez jeden z sub-procków Cella...Tak przynajmniej gdzieś czytałem.

Dokładnie

 

PPU typowe bedzie miał następca gacka chyba tylko. Tak czy siak sam sub procek cell'a może pokazać pazurki, a jesli to prawda co pokazali w MotorStorm - to już pokazał :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS: Jesli obejrzycie trailer MotorStorm z E3 to napewno zauważycie, że jest tam taki jeden moment, gdy kamera jest za samochodem i pokazuje jazde normalnie z takiej samej perspektywy jak podczas innych gier z kategorii wyscigowych. Tak czy siak, to tez wyglada fenomenalnie. :) Pozdro

Nie jeden, a 3 takie momenty. 1 tyż przed rozwaleniem hałupy przez motocyklistę; 2 w przesmyku gdy przepychają się terenówka i rajdówka(chwile po tym rajdówa daciach!e i uderza w drzewo) i 3 tuż przed końcem filmiku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak napiszesz nowy post, to topic automatycznie wyladuje na gorze pierwszej strony (o czym zapewne nie musze przypominac ;) ).

 

Na tym konczymy offtopa. Na przyszlosc pisz prosze w odpowiednich tematach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jeden, a 3 takie momenty. 1 tyż przed rozwaleniem hałupy przez motocyklistę; 2 w przesmyku gdy przepychają się terenówka i rajdówka(chwile po tym rajdówa daciach!e i uderza w drzewo) i 3 tuż przed końcem filmiku.

Masz prawdopodobnie racje ;) Ja poprostu ten trailer pamietam jak go ogladałem w dniu pokazu na e3. Potem juz sobie "nie przypominałem"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz prawdopodobnie racje ;) Ja poprostu ten trailer pamietam jak go ogladałem w dniu pokazu na e3. Potem juz sobie "nie przypominałem"

O a ja sobie go przypominam przynajmniej raz w tygodniu :) fizyka niesamowita, porazil mnie tez efekt plomieni na szybie. Generalnie mysle ze gra bedzie tak wygladac, pod koniec widac dokladnie model ktory sie rozpada niemal na kawalki i tych kawalkow nie ma w sumie az tak duzo, tu wystarczy zasymulowac model w jakims Havoku (dla Cella to pewnie bulka z maslem), RSX to oteksturuje, Cell doda pare efektow i gotowe. Gdy sie wczytac w specyfikacje PS3, a nawet nie tyle w gola specyfikacje ile w sposob w jaki dziala Cell i jak komunikuje sie z pamiecia i GPU to wydaje sie ze system jest jednak troche mocniejszy od X360 i taka grafika i fizyka jest mozliwa. Bez powodu tych SPE tam nie wrzucili, pamieci XDR tez, skoro X360 przy swojej specyfikacji ( i jesli rzeczywiscie gry wykorzystuja na razie tylkoj eden rdzen) generuje taka grafike to taki MotorStorm jest na PS3 bardzo mozliwy. Zreszta to juz bylaby przesada jesli SONY by sciemnialo, za duzo firm straciloby dobre imie gdyby sie okazalo ze nie umieja zrobic takiej gry jaka zaprezentowali zarzekajac sie ze tak na pewno bedzie wygladala a kto wie, moze i lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrzac na te screeny przychodzi mi do glowy jedno: totalny plastik.Szczegolnie spojrzcie na klate kolesia w czerwonej koszulce.

 

Do tego kompletny brak AA (szczegolnie podloga) i ubogie tlo.

 

Taka grafike nawet PS2 by pociagnelo, moze z ubozej wygladajaca podloga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrzac na te screeny przychodzi mi do glowy jedno: totalny plastik.Szczegolnie spojrzcie na klate kolesia w czerwonej koszulce.

 

Do tego kompletny brak AA (szczegolnie podloga) i ubogie tlo.

 

Taka grafike nawet PS2 by pociagnelo, moze z ubozej wygladajaca podloga.

Dokładnie... dla mnie żadna rewelka jeśli chodzi o VF5.... VF4 do T5 też miernie wyglada - brak AA i w ogole.

 

Ja tylko sie zastanawiam, czy to nie są screeny z automatów VF5, które SEGA zapowiedziała, a screeny wrzuciła do sieci.

 

UPDATE:

 

Sprawdziłem: To są screeny z automatów, a logiczne ze SEGA nie bedzie wkładała tak drogich bebechów jak w PS3 do swoich automatów. To ich własny system na którym działa ta jedna gra, wiec nie robić mi tu kaczek dziennikarskich i pochodzenie screenów sprawdzajcie. Ale znając zycie, to pewnie SEGA do konwersji na konsole, się za bardzo nie przyłoży. Tak jak z VF4.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem: To są screeny z automatów, a logiczne ze SEGA nie bedzie wkładała tak drogich bebechów jak w PS3 do swoich automatów. To ich własny system na którym działa ta jedna gra, wiec nie robić mi tu kaczek dziennikarskich i pochodzenie screenów sprawdzajcie. Ale znając zycie, to pewnie SEGA do konwersji na konsole, się za bardzo nie przyłoży. Tak jak z VF4.

 

No bez przesady, postaci calkiem ladne, zajrzeliscie do linka? Jesli to sa postaci z gry a nie CGI to mistrzostwo swiata. Nota bene ten automat na ktorym chodzi gra nazywa sie Lindbergh i ma w sobie Pentium4 + GF6800Ultra. Widzialem gry na to i wygladaja naprawde jak nextgeny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajmy, jeśli miałytoby być screeny z ps3 to napisałbym że tragedia, ale ponieważ to automaty to wszystko mi jedno ;)

 

Zwłaszca lewa (jego lewa) ręka kolesia w czerwonym z drugiego screena budzi respekt ;D

Edytowane przez IamWeasel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...