bLaSterD Opublikowano 12 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2002 Jaka jest różnica pomiędzy Radeonem9000 a 9000pro? oprócz częstotliwości taktowania gpu i ddrów? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ara Opublikowano 12 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2002 zadna ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuLeK Opublikowano 12 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2002 Z tego co wiem to żadna, ale weź se wejdź na stronke ATI i poszukaj w specyfikacjach zamiast forum zaśmiecać 8O :? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruce Opublikowano 12 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2002 o ile pamietam, to zadna ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2002 od razu mała prośba do Julka i Blasterda - nie kłóćcie się :) z tego co ja wiem to tylko taktowaniami się różnią, i w sumie nic poza tym. no i oczywiście ceną :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bLaSterD Opublikowano 12 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2002 Z tego co wiem to żadna, ale weź se wejdź na stronke ATI i poszukaj w specyfikacjach zamiast forum zaśmiecać 8O :?W ten sposób to mozna na każdego posta odpowiadać... heh jak ktos o coś zapyta to ja bede odpowiadał: wez poszukaj na stronkach, na innych forach... napewno na jakims tajwanskim ktos zadał podobne pytanie ;)... Ale ja sie nie kłuce ;) I PRZEPRASZAM BARDZO TYCH WSZYSTKICH USEROW KTORZY ZOSTALI W JAKIKOLWIEK SPOSOB URAZENI PRZEZ MOJE "ZASMIECANIE" TEGO FORUM... DEFACTO KAZDY POST JEST SWEGO RODZAJU "SMIECIEM" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuLeK Opublikowano 12 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2002 Bla, bla bla..... Nie filozofuj bLaSterD- na prawde szybciej byś to znalazł na sajcie ATI, czy w bylejakiej recenzji tych radków. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ashgan Opublikowano 12 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2002 To mozna podkrecic zwykla i ma sie pro :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bLaSterD Opublikowano 12 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2002 a jak sie spisują R9000 marki Palit? Bo moge takowego nabyc za kwotę 320zł... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 12 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2002 Jaka jest różnica pomiędzy Radeonem9000 a 9000pro? oprócz częstotliwości taktowania gpu i ddrów?Po pierwsze - cena ;) Po drugie - zastosowane chlodzenie ukladu Po trzecie - gorsze pamieci w przypadku R9000 Po czwarte - mniejsze mozliwosci O/C - R9000 (wiaza sie z pkt.2 i 3) Po piate - R9000Pro jest duzo lepszy (ot cala filozofia) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bLaSterD Opublikowano 12 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2002 Hmmm cóż to pozostaje mi tylko sprzedac tę moją aktualną grafike.. SĄ JACYŚ CHĘTNI???????? bo inaczej kasy nie bede miał... :( narazie mam 400zł... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 12 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2002 Dla nie znajacych specyfikacji R9000 [ciach z HotHardware.com] 3D GRAPHICS FEATURES Four parallel rendering pipelines process up to 1 billion pixels per second SMARTSHADER™ technology Full support for DirectX 8.1 programmable pixel and vertex shaders in hardware 1.4 pixel shaders support up to 6 textures per rendering pass 1.1 vertex shaders support vertex programs up to 128 instructions Complete feature set also supported in OpenGL via extensions Programmable shaders provide enhanced 3D effects in over 100 existing and upcoming game titles SMOOTHVISION™ Image quality enhancement features for Direct3D™ and OpenGL applications Programmable full-scene anti-aliasing Supports 2 to 6 samples Performance and quality modes Advanced anisotropic filtering Supports 2 to 16 samples Bandwidth-saving algorithm enables this feature with minimal performance cost CHARISMA ENGINE™ II High performance 2nd generation hardware transform and lighting engine HYPERZ™ II Lossless Z-Buffer Compression and Fast Z-Buffer Clear increase memory bandwidth by up to 25% VIDEO FEATURES VIDEO IMMERSION™ II delivers industry-leading video playback FULLSTREAM™ Hardware accelerated de-blocking of Internet video streams Integrated MPEG-2 decode including iDCT and motion compensation: All format DTV/HDTV decode Top quality DVD with lowest CPU usage YUV to RGB color space conversion Back-end scaler delivers top quality playback 4-tap horizontal and vertical filtering Upscaling and downscaling Filtered display of images up to 1920 pixels wide Unique per-pixel adaptive de-interlacing feature combines the best elements of the “bob” and “add-field” (weave) techniques Hardware mirroring for flipping video images in video conferencing systems Supports 8-bit alpha blending and video keying for effective overlay of video and graphics DISPLAY FEATURES Dual integrated display controllers Drive two displays simultaneously with independent resolutions and refresh rates HYDRAVISION™ software provides complete control over multi-display configurations with a user-friendly interface Dual integrated 10-bit per channel palette DACs operating at up to 400MHz Integrated DVI-compliant 165MHz TMDS transmitter supports resolutions up to WUXGA (1920x1200) Integrated TV-Out support up to 1024x768 resolution GENERAL FEATURES Comprehensive 2X and 4X AGP support Compatible with AGP 8X universal motherboards High performance dual-channel 128-bit DDR memory interface supports 32/64/128MB configurations Fully compliant with PC 2002 requirements Optimized for Pentium4 SSE2 and AMD Athlon™ 3Dnow! processor instructions Supports optional THEATER™ 200 companion chip for NTSC/PAL/ SECAM video capture Highly optimized 128-bit 2D engine with support for new WindowsXP GDI extensions -------------------------------------------------------------------------------- The Radeon 9000 and 9000 Pro are virtually identical except they are clocked at different speeds. The Radeon 9000 will be outfitted with a 250MHz GPU and 400MHz DDR RAM (200MHz x 2), while the Pro version's core will be running at 275MHz with 550MHz DDR RAM (275MHz x 2). We were fortunate enough to get our hands on a Radeon 9000 Pro for testing, but the package we received wasn't quite ready for retail shelves. Due to this fact, we won't be commenting on the bundle, we'll cover that in future reviews. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...