secoh Opublikowano 12 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2002 rzućcie okiem(przeczytałem o tym na benchmark.pl): http://tenebrae.sourceforge.net/index.php?...screenshots.txt podobno na Axp1800+ i gf4ti daje to w 1024x768x32 24fps :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AZAKIEL Opublikowano 20 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2002 Jesli kogoś interesuje Quake 1 w odświezonej wersji z bumpmappingiem na wszystkich ścianach z dynamicznymi cieniami i volumetrzycznym światlem w nieORT: ORT: ORT: kturych miejscach , i paroma innymi rzeczami ....i oczywiscie jesli ktoś posiada mocnego kompa np z GF4 to prosze postepować według instrukcji: 1. Ściągnąć sharewarową wersję Quake 1 (zawiera zwykłego quake, winquake i glquake) ..podaje linki do zassania: .exe]http://zegames.brturbo.com/games/quake1[ww...es.rg3.net].exe .c00]http://zegames.brturbo.com/games/quake1[ww...es.rg3.net].c00 .c01]http://zegames.brturbo.com/games/quake1[ww...es.rg3.net].c01 .c02]http://zegames.brturbo.com/games/quake1[ww...es.rg3.net].c02 .c03]http://zegames.brturbo.com/games/quake1[ww...es.rg3.net].c03 .c04]http://zegames.brturbo.com/games/quake1[ww...es.rg3.net].c04 .c05]http://zegames.brturbo.com/games/quake1[ww...es.rg3.net].c05 .c06]http://zegames.brturbo.com/games/quake1[ww...es.rg3.net].c06 następnie uruchomic 1 plik (wszystko sie ladnie rozpakuje do katalogu) 2. Sciągnąć Modyfikację do Quake (bo o niej mowa) i dodatkowe tekstury w wysokiej rozdzielczosci link do modyfikacji: http://tenebrae.sourceforge.net/downloads/...braeInstall.exe link do teksturpacka: http://tenebrae.sourceforge.net/downloads/...texturepack.zip 3. uruchomić instalator moda -TenebraeInstall.exe i zaistalowac go tam gdzie zrobił nam sie katalog po rozpakowaniu quake...folder powienien nazywać sie quake1 o ile sie nie mylę ..tam to instalować 4. rozpakować plik : texturepack.zip i z rozpakowanego katalogu plik o nazwie : PAK1.PAK przegrać do katalogu : quake1tenebrae jest tam juz plik Pak0.PAK nic nie zmieniać ten plik bedzie jako dodatkowy 5. Wejsc do katalogu quake1 i uruchomić plik Tenebrae_launch.exe w celu ustawienia parametrów wyswietlania... a potem to mozna od razu odpalać z pliku tenebrae.exe znadujacego się w tym samym katalogu To tyle ..warto zobaczyć bo naprawdę fajnie to teraz wygląda oczywiscie poprawili to co mogli jesli chodzi o wyswietlanie ..geometria obiektów pozostała bez zmian mała korekta ..w punkcie pierwszym linki nie dziłaja po kliknięciu w nie ... powinny być całe linie podświetlone a są niecałe (co zresztą widać) dlatego kopiujcie całe linie i wklejajcie jako adres URL do jakiegoś FLASHGETA lub zwykłego explorera Tu jest link do obrazków : http://tenebrae.sourceforge.net/index.php?...screenshots.txt a tu link do oficjalnej stronki moda: http://tenebrae.sourceforge.net/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 20 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2002 O kurka, ale wypas!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob_e Opublikowano 20 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2002 no fajne ale troche dziwnie wygląda.... cienie jakies krzywe, za ciemno... ale krew jest elegancka :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybu Opublikowano 20 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2002 a jakie to am wymagania ? czy na gf2mx ruszy i procu 1.65GHz ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kanghoy Opublikowano 20 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2002 Mi osobiście sie coś nie widzi.... to już nie ten klimat ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secoh Opublikowano 20 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2002 Zamieściłem post o tym parę dni temu. http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=11354 Gra wygląda momentami zarąbiście, tylko są czasami lekkie przekłamania z wodą/lawą. Chodzi płynnie i daje wyobrażenie tego , co Doom3 zrobi z naszymi kompami( czytaj przeżuje i wypluje :D ), gdy w końcu się ukaże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andersen Opublikowano 20 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2002 Azakiel dzieki Ci !! Heh Quake RETURNS YUUUPIEEEE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xon Opublikowano 23 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2002 Ach Q1, najlepsze MP FPP w jakie gralem...map DM4 i DM6 sie nie zapomina... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlaveBlade Opublikowano 29 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2002 Ciekawe czy jeshche ktoś gra w q1... ja TAM PARE LAT CIUPE w Q3 i mi sie nie znudzilo.... Lepiej podaj jakies mody do Q3... na pewn o będzie większy popyt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety22 Opublikowano 29 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2002 Nie mierzylem u siebie ilosci klatek, ale nie smiga calkiem plynnie, chociaz nie ma wyraznych zaciec w 1024x768. Niezle wyglada jak rzucisz granat w poblizu jakiegos zrodla swiatla - jego cien na scianach odpowiednio maleje, rosnie, rozciaga sie, itd. Pozdrawiam Święty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeHow Opublikowano 29 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2002 Gralem... gralem... i uzylem progza FRAPS, ktory mierzy ilosc klatek w kazdej grze... mialem pow. 30, tylko w momencie, gdzie sie wybiera poziom trudnosci i stoi sie przed 3 korytarzami to mialem zawias do 15 klatek. Oczywiscie mowie o max lightach, 1024x768 i wlaczonym anizo. BTW swiatla nastawilem na 0 zamiast 0,4 :) :) :) Means - dokladniejsze swiatla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuChyY Opublikowano 29 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2002 Qrde, ja nawet nie mam quaka 1... a szkoda bo obaczyll bym to w 640x480 :P Poogladam screeny - jak ktos ma linka do quaka 1 to prosze podac... bardzo prosze. Te screeny troche brzydko wygladaja... ale z tego co sie irientuje to hcodzi o cienie ? Bo sam juz nie wiem, kuzyn mi mowil ze ma moda do Quake 1 ktory dziala jak Doom 3 czy cos w tym stylu :P i to pewnie to... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 22 Kwietnia 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2003 Teraz dopiero sie za to wzialem. Rzeczywiscie grafa wypasiona. Postaci nadal sa kanciaste, pokryte tymi samymi cienkimi texturami i poruszaja sie jak kolki (czyli to zostalo po staremu). Ale grafa, cienie, swiatla sa po prostu wyje... w kosmos :D Tylko te wymagania :P Na moim sprzecie jak chce wszystkie te bajery miec wlaczone to gram w 640x480x32 :D Hehe, kto by pomyslal, ze potrzebny bedzie kiedys do q1 proc 1.6 i gf4ti :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DA VINCI Opublikowano 22 Kwietnia 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2003 dos dawno byla juz o tym mowa ;) ale efekt swietny :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyraxFX Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2003 kurdev przycina mi troche ale i tak wole q3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deadpool Opublikowano 26 Kwietnia 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2003 Chłopaki z Tenebrae robią właśnie port aby mapki z Q3 poodpalać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fast128 Opublikowano 15 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2003 Po necie łazi dużo mapek do q2 i q3a, ale nie moge nigdzie odkopać porządnego achiwum (lub chociaż 3 fajnych mapek do dm 1v1) do q1 :( zna może ktoś adresy stron z modami, modelami, mapami etc do quake I? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!k Opublikowano 15 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2003 Wpisałem na WP: quake 1 i znalazłem TO i TO. Może ci się przyda 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 16 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2003 my tłukliśmy na uczelni do oporu w sharewarowe dmy przez rok - ech łezka się w oku kręci 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SentineL Opublikowano 16 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2003 http://www.quake.fpp.pl/?pl:pages:show:38::: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fast128 Opublikowano 16 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2003 wielkie dzięki! ja głównie z bratem 1v1 gram, albo z kim innym kto sie przypałęta ;) i znudziła mi sie mapa eim7 (the house of chtnon) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fireman Opublikowano 16 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2003 Chłopaki mam problem z q1, chodzi o to ze mamy starą pracownię i trzeba q1 grać bo q2 się poprostu tnie. Cała sprawa jest związana z WOŚP chcemy zoorganizować Turniej wstępne pójdą własnie na WOŚP. Dobra problem jest taki jak skonfigurować q1 żeby można było latać po mapie i mychą do góry i na dół patrzeć. Bo jak rusze w góre to idzie do przodu, dół do tyłu itp. Kombinowałem już z lookstrafem i lookspringiem ale złożyłem broń... :roll: POMOCY CHŁOPAKI NOI DZIEWCZYNKI. :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshem Opublikowano 16 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2003 1. a masz te kwaki legalne ?? 2. w konsoli "+mlook" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sector Opublikowano 16 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2003 co do legalnosci to o ile mi wiadomo to q1 jest juz bezplatny ! (i ile mi wiadomo :) moge sie mylic ! ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fireman Opublikowano 16 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2003 nie wiem czy jest bezpłatny, ale komenda mlook działa wielkie dzięki pshem. BTW. jak zrobic zeby byl celownik? (crossair) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 16 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2003 +crosshair 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stuku Opublikowano 16 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2003 co do legalnosci to o ile mi wiadomo to q1 jest juz bezplatny ! (i ile mi wiadomo :) moge sie mylic ! ) Q II Też ... Teraz jest do kupienia w jakiejś gazecie (zapomniałem tytuł :P ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sector Opublikowano 18 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2003 CD Action Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phobosq Opublikowano 18 Grudnia 2003 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2003 ten crosshair to bez plusa... :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...