Skocz do zawartości
swojak

Jaka Płyta Główna

Rekomendowane odpowiedzi

czy ktoś pomoże mi w doborze płyty głownej? mam athlona 1800+ grafę radeona 9600 pro 512 ram lite on nagrywarka dvd i lite on nagrywarka cd rw dysk twardy segate 40 gb i dokupię jeszcze drugi segete 80 gb na twardziela i płytę mam 500 zł co dobrać? jaka płyta główna.jestem nowicjuszem i poznaję dopiero technikę podkręcania a właściwie to narazie jej nie znam.pomocy i jeszcze jedno narazie moja płyta główna to ecs k7s5a gdzie mam 4x agp. wyniki w 3d mark 2001 są fatalne 7500 spodziewałem się więcej od mojej grafy.napewno winę ma też płyta główna i dlatego ją zmieniam. Czy te złe wyniki to wina płyty? napiszcie co sądzicie o tym z poważaniem swojak :mur:

Edytowane przez swojak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

he niezbyt wiem jak to sprawdzić jak już pisałem jestem niedoświadczony używam programu ewerest ale on nie pokazuje mi mtakich danych

1263361[/snapback]

Uzywasz everesta to dobrze :) on pokaze Ci jakiego masz procka :wink: Jak go odpalisz wejdz w zakladke plyta glowna dalej procesor i nazwa kodowa podaj tez serie i bedzie ok... Acha napisz tez jaka masz pamiec podaj informacje tez z everesta zakladka plyta glowna i dalej SPD :wink: pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Kupiem gre PES4. Niestety moja karta graficzna (NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro (32 MB)) nie daje sobie z nia rady. Chce wiec zmienic karte na taka, ktora spelnia wymogi producenta (minimum GeForce 3 lub Radeon 8500). Moje pytanie jest nastepujace, czy zmiana karty graficznej np. na ATI RADEON 9550 128MB TVDVI 128bit OEM GIGABYTE lub na GeForce FX 5700LE 128MB DVITV BOX Gigabyte poprawi moja sytuacje jesli jesli te karty dzialaja na AGP 8x a moja plyta glowna (ECS K7S5A) obsluguje max AGP 4x. Czy zeby pograc w ta gre musze wymienic rowniez plyte?