nefalin Opublikowano 9 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2005 Witam! Mam dysk oddany do sklepu (logos tfu) na gwarancji w warunkach gwarancji jest napisane że okres naprawy max trwa 21 dni roboczych, jeśli się przedłuży to klient zostanie o tym poinformowany, więc jeśli pójdę do sklepu a oni powiedzą mi że dysku nie mają to czy mogę żądać zwrotu pieniędzy?? :rulez: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyny Opublikowano 9 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2005 Tak wtedy mozesz sie z nimi wyklucac. Albo niech dzadza ci nowy dysk o takich samych lublepszych parametrach. Kasy zwrocic ci raczej nie zwroca. Tylko pamietaj ze w te dni robocze nie wlicza sie chyba sobót niedziel i swiat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mw Opublikowano 9 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2005 (edytowane) Tak wtedy mozesz sie z nimi wyklucac. Albo niech dzadza ci nowy dysk o takich samych lublepszych parametrach. Kasy zwrocic ci raczej nie zwroca. Tylko pamietaj ze w te dni robocze nie wlicza sie chyba sobót niedziel i swiat. 1265897[/snapback] raczej nie jest jeszcze gwarancja a z nią się zgodziłeś podpisując ją i zgadzająć się na warunki w niej zawarte jeśli naprawią dysk to o wymianę mozesz się dopiero kłucić jak padnie 3 razy chyba ze tego nie naprawią to wtedy dostaniesz nowy przeczytaj dobrze gwarancję w niej się pewnie zabezpieczyli ze mogą trzymać nawet 28 dni Edytowane 9 Lutego 2005 przez mw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Informatoł Opublikowano 9 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2005 albo i 1000 dni jeżeli powody opóźnienia są niezalezne od nich: kłopoty na granicy, lokalne zamieszki na drugim końcu świata, wstrzymania wydawania zamienionego urządzenia przez producenta.. itd.. Jeżeli mają łeb na karku to ich gwarancja jest dobrze napisana :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzieciol4 Opublikowano 9 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2005 jak sie kupuje w najbardziej załosnym sklepie komputerowym to tak to wyglada ;( ja pracuje w dosc duzej sieci sklepow komp i powiem ci, ze klient ktory przyniesie uszkodzony dysk do mnie i uszkodzenie powstalo nie z jego winy dostanie od reki drugi dysk chybaze nie mam go na magazynie to dostanie na nastepny dzien. A ten dysk ktory przyniosl do mnie ja dopiero wysylam i serwis naszej sieci martwi sie dalej. Nastepnym razem uwazaj gdzie kupujesz bo mozesz na tym wyjsc jak Zablocki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppp19 Opublikowano 9 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2005 mialem podobny problem ze starym kompem i nawalił CDROM... zanioslem powiedzialem ze jest mi potrzebny do pracy :P i dali mi w zmian drugi (na czas naprawy) po 3 tygodniach nie wywiazali sie z terminu naprawy wiec nie odebralem tego uszkodzonego i zoatalem na tym w zamian... troche pogmatwane ale wyszedlem na tym dobrze bo dali mi nowy tylko podrapany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...