Skocz do zawartości
soltys

Uznana Reklamacja - Jakie Mam Prawa?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio uznali mi gwarancje na Hercules'a 9700np ktory kosztowal jakis czas temu 1400zl. Wiadomo, ze kart tych juz nie produkuja, wiec musze dostac jakas inna. I wlasnie, sprzedawcy mi powiedzieli ze mam sobie wybrac karte ktora bedzie odpowiadac wydajnosciowo 9700np :angry: . Laskawcy zaproponowali mi Radeon'a 9800Pro, lecz czy nie moge domagac sie czegos wiecej? Np Leadtek'a 6800 ktory kosztuje 1100zl? Jakie mam prawa w tej kwesti? Z gory dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Wintereq

Masz prawo domagać się karty do 1400 zł, ale pamiętaj, że oni mają ci zaoferować produkt ten sam lub nie gorszy od tego co miałeś.

 

Poproś o jakiegoś 6800.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

domagać to się nie możesz <_< , natomiast możesz spróbować grzecznie i kulturalnie dogadać się z nimi. Jeśli pójdą Ci na rękę to jak najbardziej wymienisz grafę na lepszą za dopłatą, tylko pamiętaj - tu wszystko zależy od dobrej woli sprzedawcy, jak się będziesz ostro "domagał" to wylądujesz z 9800pro :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg prawa karte mozesz dostac do 1400zł i musi to byc spełnione albo kasa spowrotem. wg mnie wez winfasta 6800, zeby wszyscy sie cieszyli, a jak beda sie pluc to zarzadaj czegos za 1400zł albo kasa spowrotem, jesli nie to powiesz, ze zglosisz to do gazety lokalnej. ja tak zrobniłem, jak mi grafe wymieniali i zebym do gazety nie dał to jeszcze doastałem mobo do tego :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm tak mysle za moją dałem 1000 teraz kosztuje 770 jak jąmoge zpsuć żeby niebyło że zepsułem a gwarancje uznali wezme dołoże 200 i kupie 6800  :lol:  :lol:  :lol:  jakieś pomysły ?

1272467[/snapback]

hehe

tyle ze twoja karte to pewnie beda mieli na stanie :lol:

a jak nie to poczekasz 3 tygodnie i ....

dostasniesz taką samą :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

domagać to się nie możesz <_< , natomiast możesz spróbować grzecznie i kulturalnie dogadać się z nimi. Jeśli pójdą Ci na rękę to jak najbardziej wymienisz grafę na lepszą za dopłatą, tylko pamiętaj - tu wszystko zależy od dobrej woli sprzedawcy, jak się będziesz ostro "domagał" to wylądujesz z 9800pro  :D

1272444[/snapback]

ej, zaplacilem za karte 1400zl i co mam dostac teraz cos za 800? prawie polowe ceny!? albo mam im doplacac? 1100zl za 6800 to i tak IM na reke bo to 300zl mniej! nie mowiac o tym ze nie dostalem zadnej karty zastepczej czy cos :angry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzedawca musi Ci dac w takim przypadku karte o identycznej wydajnosci. Nie bedzie jednak chodzilo o cene bo wiadomo ze z biegiem czasu cena spada i tego nie da sie zatrzymac. Czyli prawnie przysluguje Ci 9800PRO, ale zawsze przeciez mozesz pogadac i sie umowic ze sprzedawca jakby co...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzedawca musi Ci dac w takim przypadku karte o identycznej wydajnosci. (...)

1272506[/snapback]

No dokładnie

Chodzi o karte o porównywalnej wydajności a nie w podobnej cenie

mowie Ci sprobuj sie dobrze dogadac,

nikt nie bedzie dokładać do nie swojego interesu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co ty gadasz za głupoty!!! nie wydajnosciowo tylko cenowo takie jest prawo!!!! albo kasa spoworotem albo karta za podobna cena!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzedawca nie musi dawac sprzet o takiej samej cenie rynkowej obecnie ale o podobnej wydajnosci ale nie gorszej wiec mozesz pomazyc o GF6800. Jesli sprzedawca proponuje ci 9800PRO to sie ciesz. Nie szukaj dziury w calym. W/g prawa i zdrowego rozsadku sprzedawca ma racje a nie ty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no ja mysle ze wszystko jest juz pojasnione. Oni maja obowiazek oddac ci nowa grafe ,a to ze ATI nie produkuje 9700 a w magazynach to hoho oddawna pustki; powinni ci zwrocic rownowartosc zakupionego u nich produktu lub wymienic na cos zblizonego nie tyle co wydajnosciowo ,ale cenowo.

 

Zakupilem jakies 1.5 roku temu dysk WD 40'stke (5400 :lol: ) po okolo 8 miechah dysk zaczal coraz wolniej dzialac i wydawal jakies przedziwne dzwieki tak jakby nagle sie wylaczyl i znow sie uruchomil .Wkoncu po moze 3-4 dniach dysk wogle nie ruszyl to znaczy wykrywal go ale juz pod winda nie bardzo i nie dziwilem sie bo dysk wogle przestal wydawac jakie kolwiek dzwieki.

 

Okazalo sie ze elektronika siadla i cos tam jeszcze, Nie interesowalem sie az tym tak bardzo wazne ze gware mi uznali zwrocili 60GB 7200 bo oakurat ,40'stek nie mieli na magazynie i pewnie przez dluzszy czas by nie mieli,a cenowo to wychodzilo na mten dzien rownowartosc 60 GB 7200 a 40 nie byli w stanie naprawic. I jestem szczesliwy z tego powodu ze dysk mam do dzis w 2 kompie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie co wy bredzicie , oni maja mu obowiazek dac taka sama karte , jezeli nie maja moga zaproponowac cos podobnego , ale to tylko wola klienta czy sie zgodzi ja przyjac ... jezeli sie nie godzi musza mu oddac kase jaka zaplacil ...

 

Soltys , nie daj sie zrobic w bambuko , powiedz im ze nie przyjmujesz radeona 9800 bo nie spelnia Twoich wymagan ( wymysl cos w czym jest slabszy ten radeonik od poprzedniej <np glosnosc chlodzenia > ) i zadaj karty jaka chcesz , jak sie nie zgodza to spokojnie bez nerwow powiedz ze nie przyjmujesz karty jaka Ci oferuja , tylko prosisz od nich numer do rzecznika praw konsumenta , i mowisz ze wrocisz z nim za kilka dni ... i jezeli nie zmiekna to tak tez robisz , sprawe masz wygrana na 100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie

Chodzi o karte o porównywalnej wydajności a nie w podobnej cenie

mowie Ci sprobuj sie dobrze dogadac,

nikt nie bedzie dokładać do nie swojego interesu

1272514[/snapback]

Co wy za farmazony pleciecie??

Co ma wydajnosc do tego ile zaplacilem za karte?? Musza zwrocic kase lub wymienic na sprzet o podobnej wartosci rynkowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no ja mysle ze wszystko jest juz pojasnione. Oni maja obowiazek oddac ci nowa grafe ,a to ze ATI nie produkuje 9700 a w magazynach to hoho oddawna pustki; powinni ci zwrocic rownowartosc zakupionego u nich produktu lub wymienic na cos zblizonego nie tyle co wydajnosciowo ,ale cenowo.

 

Gdzie ty to wyczytaales?

Jesli towar nie jest juz produkowany to sprzedawca ma obowiazek dac w zamian towar o podobnych parametrach ale nie gorszych i nie chodzi tutaj o cene.

Druga sprawa to jesli sprzedawca nie ma niczego o podobnych parametrach to musi zwrocic pieniadze i tutaj jest powiedzane ze musi zwrocic tytle ile klient zaplacicl za karte a nie tyle ile karta jest obecnie warta.

Wiec prosze nie wprowadzac ludzi w blad ze moga dostac sprzet o podobnej cenie bo to wierudne bzdury. Poczytaj moze o prawach konsumenta i wtedy sie wypowiadaj.

 

EDIT:

Co wy za farmazony pleciecie??

Co ma wydajnosc do tego ile zaplacilem za karte?? Musza zwrocic kase lub wymienic na sprzet o podobnej wartosci rynkowej.

Ludzie czy wy kiedykolwiek oddawaliscie cokolwiek na gwarancje? Czy wy kiedykolwiek czytaiscie warunki gwarancji? Czy wy kiedykolwiek czytaiscie kodek praw konsumenta?

Wydaje mi sie ze nie.

Edytowane przez sucker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

domagać to się nie możesz <_< , natomiast możesz spróbować grzecznie i kulturalnie dogadać się z nimi. Jeśli pójdą Ci na rękę to jak najbardziej wymienisz grafę na lepszą za dopłatą, tylko pamiętaj - tu wszystko zależy od dobrej woli sprzedawcy, jak się będziesz ostro "domagał" to wylądujesz z 9800pro  :D

1272444[/snapback]

 

jak cię stać na dobrego adwokata to możesz im nawet nawstwiać od chu... i skur..... i mogą ci skoczyc :)

 

nikogo po [gluteus maximus] nie musisz całować a poza tym zawsze mozesz pójśc do sklepu z panami o szerokich karkach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli ci sie cos zepsuje to muszą to wymienic na to samo bądź inny produkt o nie mniejszej wydajnosci

wiec np nie mozesz zarzadac tego 6800 po pierwsze dlatego ze jest on innej firmy po drugie 9800 jest wydajniejszy od 9700

wiec maja prawo ci go dac.

ale np jesli bedzie on innej firmy niz 9700 mozesz sie juz niezgodzic bo ci nieodpowiada firma i koniec

mi sie zepsul MSI GF FX 5700 i chcieli wymiec na leadteka 5700, niezgodzilem sie i powiedzialem ze chce MSI to mi dali 5900 OEM MSI

 

i pamietaj ze zawsze mozesz dochodzic swego i jak sie dogadasz to mozesz to osiagnac dlatego uwazam ze 6800 za niewielka doplata to dobry pomysl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na twoim miejscu powiedziałbym jasno że albo dokładam kase i biore 6800 lub chce zwrotu wydanych pieniędzy i ide do innego sklepu i kupuje 6800 oczywiście to wszystko ma się zmieścić w max 2 tyg od daty oddania do reklamacji karty. I tak masz oki syutuacje było by nie oki gdybys np kupił w necie i dzwonił za każdym razem wtedy tojuż pasztet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaesli juz chodzi o gwarancje to mam taki problemik co o tym myslicie (sorki że wykorzystuje twój temat ale to jest powiazane) oddałem do serwisu DVD-ROM TOSHIBA 1712 juz ich nie produkują a te nowe toshiby są produkowane częściowo przez samsunga, moge domagac sie o kase jaką zapłaciłem czy musze przyjąć nowy napęd ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze ktorys akt prawny o tym mowi, bylo by konkretniej im cos takiego walnac ;) bo tak to moga mi wmawiac itp a prawa nie zmienia ;)

1272638[/snapback]

Sorry nie chce mi sie teraz przeszukiwac storny federacji konsumentow tam masz wszytko napisane.

Do tego nie pierwszy raz oddawalem na gwrancje sprzet i z reguly czytam to co podpisuje oraz warunki gwrancji przed kupnem sprzetu. Jesli w gwrancji nie ma o tym wzmnianki to dziala prawo ogolne czyli ze psrzedawca ma naprawic albo dac indentyczny sprzet lub jesli takowego nie ma to o podobnych praametrach ale nie gorszy.

Takie sa prawa gwrancji. Jesli chcesz to podaj ich do sadu. Zobaczysz kto wygra.

A rekojmia to cos innego niz gwrancja i nie mozna tego ze soba prownywac i uwazac ze jesli cos jest dozwolone tutaj to musi byc i tutaj.

 

EDIT

jaesli juz chodzi o gwarancje to mam taki problemik co o tym myslicie (sorki że wykorzystuje twój temat ale to jest powiazane) oddałem do serwisu DVD-ROM TOSHIBA 1712 juz ich nie produkują a te nowe toshiby są produkowane częściowo przez samsunga, moge domagac sie o kase jaką zapłaciłem czy musze przyjąć nowy napęd ??

jesi oddales na gwrancje to musisz przyjac nowy sprzet jesli takowy ci zaproponuja. Jsli oddales jako rekojmia to mozesz zadac kasy lub sprzetu. Zalezy od Ciebie.

Gwarancja ogolnie ma mniejsze prawa od rekojmi.

Edytowane przez sucker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio mialem podobny problem (chcialem doplaic do lepszej karty) wiec zadzwonilem do rzecznika i dowiedzialem sie ze powinienem doplacic do wartosci karty w dniu zakupu wiec doplacilem 70 zeta i przesiadlem sie wczoraj wlasnie z 9600 Pro na Gf6600. wiec najlepiej zadzwon w poniedzialek rano do rzecznika u Ciebie w miescie i spytaj sie co Tobie przysluguje w takiej sytuacji. To powinno juz rozwiac wszelkie watpliwosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...