Mr_Gizmo Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 No dokładnie Chodzi o karte o porównywalnej wydajności a nie w podobnej cenie mowie Ci sprobuj sie dobrze dogadac, nikt nie bedzie dokładać do nie swojego interesu 1272514[/snapback] jakie dokładanie? uważacie, że danie komuś w zamian za jego 1400 PLN karty kosztującej dużo mniej to dokładanie do interesu? a tak między bogiem a prawdą :) jeśli dałeś na gwarancji kartę dajmy na to herculesa i zdecydowałeś się na załatwienie sprawy na drodze gwarancji a nie rekojmi (której notabene już właściwie sienie stosuje - rękojmia) - to musza ci dać też herculesa - ... tak samo jakbyś w sklepie kupował telewizor panasonica to nikt nie ma prawa wciskać ci philipsa - choć teoretycznie parametry mogą byc podobne obu sprzetów :) jeśłi dadzą ci kartę tego samego producenta to jest tak jakby doszło do załatwienia sprawy na zasadzie gwarancji producenckiej o przyczepć się mozesz do producenta a nie do sklepu :) aha - ważne - jeśli kupiłeś kartę np. Elsy, która to firma daje 5 lat gwary na swoje produkty to nikt nie ma prawa ci dać innej karty - choćby takiej samej lub wydajniejszej - jeśli producent tej karty nie daje identycznych warunków gwarancyjnych jak Elsa :) tak siędzieje jeśli chcesz wykorzystać paragrafy o odpowiedzialnosci sklepów za sprzedawane towary :) jeśli jest to gwarancja producencka i karta poszła do serwizu producenta to nie ma możliwości, żeby ci odesłali kartę innej firmy bo niby od kiedy za awarie np. wspomianej Elsy ma odpowiadać np. Asus? :) kiedyś kupiłem Barrakudę II 30 GB - dawno temu - za 1100 PLN :) - popsuła się a w między czasie dyski spadły jeśli chodzi o cenę o ponad połowę :) załatwianie gwarancji trwało ponad 2 miesiące, choć prawo było takie że na reklamację sklep ma 2 tygodnie lub miesiąc jeśli sprzęt jedzie do zewnętrznego serwisu :) w zamian sklep chciał mi wcisnac jakiegoś dupnego Samsunga - nie zgodziłęm się - poszedłem do sądu żądajac Barracudy II - sprawę wygrałem gdyz sklep raz - przeciągnął gwarancję ponad prawne możliwości, a to, że dysk Seagate przysłało po 2 miesiącach to już według sądu nie musiało mnie obchodzić - gdyz sklep miałna to max miesiac i powinien to sam załatwić z niesolidnym serwisem lub producentem a nie zwalać całą odpowiedzialnośc na konsumenta :) dostałem zwrot kasy - całych 1100 PLN :) P.S. jak siezanosi sprzęt uszkodzony chcąc skorzystać z prawa do reklamacji wadliwie działającego sprzętu to w sklepie muszą na poczekaniu sprawdzic sprzęt i przedstawić konsumentowi możliwości załatwienia sprawy i to konsument nie sklep wybiera w jaki sposób chce mieć złatwioną gwarancję :) czy na zasadzie odpowiedzialnosci sklepu czy na zasadzie odpowiedzialnosci producenta :) wszelkie warunki i sposoby załatwiania gwarancji przez sklep muszą zostać przedstawione konsumentowui w momencie jego kupowania a nie dopiero gdy sie coś zepsuje :) a kupujący jeśli dostaję gwarancję na zestaw to ja podpisuje jako przyjatą do wiadomości (gwarancje bez szczegułowo opisanych warunków ich realizacji są częściowo niewazne choc dla sklepu wiążące, poprostu niejako zdejmują odpowiedzialnośc z konsumenta a przenoszą ja w całości na sklep i tylko głupi właściciel sklepu nie zabezpiecza się odpowiednią konstrukcją karty gwarancyjnej na zestaw :)) jeśli kupuje się pojedyncze egzemplarze sprzetu to sklep ma obowiązek przedstawić warunki gwarancji jego producenta i wypisać kartę gwarancyjną na sprzęt - która to karta musi zostać podpisana przez konsumenta :) ... jeśłi sklep daje tylko fakture albo paragon to sam pod sobą dołki kopie gdyż automatycznie sąd zinterpretuje tłumaczenia sklepu jako świadome wprowadzanie konsumenta w błąd :) konsument nie musi mieć dostepu do publikowanych na necie warunków załatwiania gwarancji przez producentów sprzetu :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 ale jak o podobnych parametrach, ja kupilem Hercules'a 9700np a nie na przyklad Saphire 9800! 1272667[/snapback] Widac ze nie rozumiesz slowa parametry. Mylisz to pojecie z producentem. Paramtety karty to min. o;oscd pamieci, szyna danych, wydajnosc teoretyczna, wydajnosc w grach, jakosc obrazu itd. Jesli spredawca proponuje towar, ktory jest gorszy masz prawo nie przyjac go i zadac innego lub zwrotu gotowki. Natomiast jesli sprzedaca proponuje taki same lub lepsz sprzet to muszi go przjac. Takie sa prawa gwarancji i nic nie zrobisz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr_Gizmo Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 ale zapominasz o jednej rzeczy ze zawsze znajdze sie w "nowej" karcie cos co Ci nie pasuje ... np glosniejszy wiatraczek , wieksza moc wydzielana albo co Ci jeszcze tam moze nie pasic :] wiec zawsze wygrasz tylko spokojnie i bez nerwow 1272615[/snapback] przykładowy sposób udowodnienia, że nie pasuje ci sposób załatwienia gwarancji: uprzyj się ze chcesz kartę tego samego producenta jaką im przyniosłeś na gwarancji :) jeśli gwarancję załatwia sklep a nie producent to jest duża możliwośc - że nie uda im się dostarczyc ci właśnie takiego samego producenta :) podałem wcześniej przykład z kartą Elsy :) i próbą jej zamiany na Herculesa o 2 lata krótszej gwarancji :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr_Gizmo Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 Widac ze nie rozumiesz slowa parametry. Mylisz to pojecie z producentem. Paramtety karty to min. o;oscd pamieci, szyna danych, wydajnosc teoretyczna, wydajnosc w grach, jakosc obrazu itd. Jesli spredawca proponuje towar, ktory jest gorszy masz prawo nie przyjac go i zadac innego lub zwrotu gotowki. Natomiast jesli sprzedaca proponuje taki same lub lepsz sprzet to muszi go przjac. Takie sa prawa gwarancji i nic nie zrobisz. 1272682[/snapback] hehehe :) tylko jeśli zgodzisz się na załatwienie gwarancji przez sklep musisz się zgodzić na np. kartę innego producenta :) ale parametry to takze np.: długośc gwarancji, głośność wentylatora, jakość obrazu, wyjścia telewizyjnego, itp. itd . 1 rozbieznośc w parametrach: czemu miałbym przyjać kartę na którą gwarancja jest krótsza o rok tak jak w przypadku porównania niektórych starszych Herculesów i kart Sapphire? 2 rozbieznośc w parametrach: czemu miałbym przyjać np. kartę z 1 DVI i 1 D-sub jeśłi moja miała 2 DVI? moze chciałbym podłączyć 2 LCDeki? czemu mam przyjać kartę z gorszym TV-out a wg mnie w 90% kart Sapphire TV-out jest gorszy niz w Hercach :) 3 rozbieznośc w parametrach: Herc to chyba 3 latka gwary a Sapphire 2 :) jak cię stać na dobrego adwokata :) jak wygrasz to i tak sklep za niego zapłaci :) to mozesz się przyczepić wszystkiego i podciagnąc to pod rozbieżności w parametrach :) np. inne kondensatory - gorsze na oferowanej ci karcie :) inne chłodzenie: np. aluminiowe zamiast miedzianego :) wersje karty - bulk zamiast BoX, różnice w wyposażeniu np. oprogramowaniu lub dodatkach :) itp. itd :) JEŚLI ZARZĄDASZ ZAŁATWIENIA GWARY NA ZASADACH ODPOWIEDZILNOŚCI PRODUCENTA A NIE SKLEPU TO SKLEP NIE MA PRAWA WCISKAĆ CI KARTY INNEGO PRODUCENTA :) KARTA JEDZIE DO SERWISU DANEGO PRODUCENTA I MAJĄ CI DAĆ KARTĘ PRODUKOWANĄ PRZEZ TĘ SAMĄ FIRMĘ :) WSZYSTKO ZALEŻY OD TEGO JAKI SPOSÓB ZAŁATWIENIA GWARANCJI WYBIERASZ TY A NIE SKLEP :) JEŚLI SKLEP TWIERDZI< ZE SAM CHCE ZAŁATWIĆ GWARANCJE BEZ MIESZANIA W TO PRODUCENTA ANI SERWISU MOZESZ ZARZĄDAĆ WYSŁANIA KARTY DO SERWISU _ WTEDY NIE BĘDĄ MOGLI CI WCISKAĆ KITU :) I OFEROWAĆ SPRZĘTU INNEGO PRODUCENTA :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soltys Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 Widac ze nie rozumiesz slowa parametry. Mylisz to pojecie z producentem. Paramtety karty to min. o;oscd pamieci, szyna danych, wydajnosc teoretyczna, wydajnosc w grach, jakosc obrazu itd. Jesli spredawca proponuje towar, ktory jest gorszy masz prawo nie przyjac go i zadac innego lub zwrotu gotowki. Natomiast jesli sprzedaca proponuje taki same lub lepsz sprzet to muszi go przjac. Takie sa prawa gwarancji i nic nie zrobisz. 1272682[/snapback] nie, to Ty nie rozumiesz! taki sam - zgadzam sie, taki sam czyli Hercules 9700np, a lepszy? ja nie chce lepszego, chca taka jak mialem, a skoro jej nie ma to nie moj problem, musze mi kase oddac! dobrze Mr Gizmo napisal, jak kupuje telewizor firmy x to chce miec telewizor firmy x a nie y! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soltys Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 Mr Gizmo, troche wolniej :P tzn do czego mam w koncu prawo? :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietia(lania) Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 Widac ze nie rozumiesz slowa parametry. Mylisz to pojecie z producentem. Paramtety karty to min. o;oscd pamieci, szyna danych, wydajnosc teoretyczna, wydajnosc w grach, jakosc obrazu itd. Jesli spredawca proponuje towar, ktory jest gorszy masz prawo nie przyjac go i zadac innego lub zwrotu gotowki. Natomiast jesli sprzedaca proponuje taki same lub lepsz sprzet to muszi go przjac. Takie sa prawa gwarancji i nic nie zrobisz. 1272682[/snapback] a ja widze ze ty nie kumaty jestes ... zawsze ale to zawsze znjdziesz parametr w ktorym karta jaka Ci proponuje sprzedawca jest gorsza od tej jaka miales w tym rzypadku np moca wydzielana przez 9800 , juz masz podstawe do zadania zwrotu gotowki ... :mur: :mur: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ediee Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 akurat wiem, ajk wyglada sprawa z gwara. Jezeli nie bedzie takiej samej karty r9700 herca, nawet laminat jakby był inny to mozesz ja nie przyjmowac!!! muszą, musza, takie jest prawo i musza ci dac karte za podobna cene, a nie wydajnosc!!!! powiedz im, ze chcesz twgo winfasta, jesli sie nie zgodza, powiedz im, ze w takim razie cąłą kase i oddasz sprawe do sadu, a gazeta sie moze o tym dowiedziec, mówie ci to zadziała, a szczególnie jezeli jest to jakis znany sklep Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 (edytowane) boshee, ale nie kumaci co niektórzy... napiszę to krótko, są możliwości; 1)wymiana na ten sam model 2)wymiana na inny model za zgodą klienta - nieważne czy 9800 czy 6800 czy 2mx 3)zwrot gotówki Pan Krzysiu Jarzyna dziękuje Edytowane 12 Lutego 2005 przez kucyk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ediee Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 ja raczej kumam, ale co niektórzy to... chyba w sklepach pracuja :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozax Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 Powtarzam jeszcze raz zadzwon do rzecznika i niech powiedza Tobie jakie masz prawa w tej sytuacji. Kto jak kto ale rzecznik napewno bedzie mial racje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soltys Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 no zadzwonie, a w ogole to jeszcze lepiej zeby kase oddali to bym sobie kupil Winfasta i ram do tego ;) hehe marzenia, bardzcie wyrozumiali ;) a tak serio to czy na 100% nie ma takiej mozliwosci ze MUSZE przyjac tego 9800Pro? zebym na idiote nie wyszedl....bede sie klucil klucil a potem zonk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietia(lania) Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 przeczytaj moje posty ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soltys Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 ok, teraz jakim im to przekazac? powiedziec im ze bylem u rzecznika praw konsumenta i on mi tak powiedzial czy jakos inaczej? bo oni moga mi wciskac ze mam taka mozliwosc, co im powiedziec zeby sie "zamkneli"? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietia(lania) Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 wiesz co chlopie , albo ty czyac ze zrozumieniem nie umiesz albo cos z toba nie tak , masz napisane :? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawacz Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 Czego ty chcesz człowieku dają ci leprzą karte niż miałeś i powinieneś się z tego cieszyć. A według prawa to o ile się niemylę sprzedawca powinien dać ci porównywalny bądź leprzy sprzęt, ty dostajesz leprzy. To tak jakby komuś siadło geforce 2mx200, którego kupił 2lata i 11 miechów temu a miał 3 lata gwarancji i co karta kosztowała załużmy 500zł, to sprzedawca musiałby być imbecylem aby teraz dać w zamian np. fx 5700. Jakby tak było to przecież każdy tuż przed upływem gwarancji niszczyłby sprzęt. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soltys Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 wiesz co chlopie , albo ty czyac ze zrozumieniem nie umiesz albo cos z toba nie tak , masz napisane :? 1272844[/snapback] no dobra, moj blad :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soltys Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 Czego ty chcesz człowieku dają ci leprzą karte niż miałeś i powinieneś się z tego cieszyć. A według prawa to o ile się niemylę sprzedawca powinien dać ci porównywalny bądź leprzy sprzęt, ty dostajesz leprzy. To tak jakby komuś siadło geforce 2mx200, którego kupił 2lata i 11 miechów temu a miał 3 lata gwarancji i co karta kosztowała załużmy 500zł, to sprzedawca musiałby być imbecylem aby teraz dać w zamian np. fx 5700. Jakby tak było to przecież każdy tuż przed upływem gwarancji niszczyłby sprzęt. 1272849[/snapback] tego chce ze ta karta jest warta 800-900zl a jak moge dostac 1400 to sie nie oplaca Twoim zdaniem? trzeba byc jebnietym zeby nie sprobowac chociaz! I tym bardziej, z tego co widze to wedlug prawa przysluguje mi 1400zl <_< Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietia(lania) Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 Czego ty chcesz człowieku dają ci leprzą karte niż miałeś i powinieneś się z tego cieszyć. A według prawa to o ile się niemylę sprzedawca powinien dać ci porównywalny bądź leprzy sprzęt, ty dostajesz leprzy. To tak jakby komuś siadło geforce 2mx200, którego kupił 2lata i 11 miechów temu a miał 3 lata gwarancji i co karta kosztowała załużmy 500zł, to sprzedawca musiałby być imbecylem aby teraz dać w zamian np. fx 5700. Jakby tak było to przecież każdy tuż przed upływem gwarancji niszczyłby sprzęt. 1272849[/snapback] dokladnie maja mu dac fx , bo 3 lata temu ten mx byl wlasnie na poziomie tego fx'a :mur: :mur: :mur: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 (edytowane) To co wy piszecie to sa warunki rekojmi a nie gwarancji. Gwranancja ma mniejsza prawa od rekojmi i rozni sie tym ze gwranat nie musi zwracac gotowki i moze n-razy naprawiac karte i propownowac inny sprzet(nie gorszy) a nie musi dawac kasy(nowe przepisy). kto decyduje o sposobie usunięcia wady – w pierwszej kolejności konsument decyduje czy korzysta z instytucji niezgodności towaru z umową, czy z gwarancji. Wybór konsumenta jest wiążący dla drugiej strony. W przypadku powołania się na niezgodność towaru z umową znowu konsument decyduje o sposobie usunięcia tej niezgodności. W pierwszej kolejności może domagać się naprawy lub wymiany, a w przypadku niepowodzenia od umowy odstąpić lub żądać obniżenia ceny. W przypadku gwarancji gwarant decyduje o sposobie usunięcia wady. Tutaj gwarant decyduje jak zrealizwoac gwrancje. Jesli postanowil wymienic sprzet to wymiania i juz. Ze strony Sirius.pl # 11. Produkt w okresie gwarancji : # może być wymieniony na wolny od wad bądź inny sprawny o tych samych możliwościach, # może być wymieniony, jeżeli serwis uzna usunięcie wady za niemożliwe I musze powiedziec ze twoj przypadek pokazuje idealnie nature Polaka. Dales karte na gwrancje. Zaproponowali wymiane na lepszy sprzet(nowy z nowa gwranacja) ale ty chesz jeszcze wiecej. Dac palec to ciagniesz cala reke. Teraz nie dziwie sie osobom w sklepach/serwisach ze na slowo gwrancja dostaja bialej goraczki. Duzo ludzi psioczy na serwisy ale w twoim przypadku zachowali sie fair wobec ciebie czego nie mozna powiedziec o tobie. Dodam ze jesli w tym serwisie bedzie ktos inteligenty to kupi na allegro jakiegos 9700 herculesa i da go tobie a sam sobie wzmie tego 9800PRO, sprzeda i zatobi jeszcze na tym. A ty dostaniesz to co chciales od poczatku czyli taka sama karte. Nie abym ci zle zyczyl ale uwazam ze takie podejscie do sprawy jest niefair z twojej strony bo serwis zrobil wszystko abys ty na tym nie stracil Pozdrawiam i zycze ci aby wszstko dobrze sie skonczylo. Edytowane 12 Lutego 2005 przez sucker Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietia(lania) Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 To co wy piszecie to sa warunki rekojmi a nie gwarancji. Gwranancja ma mniejsza prawa od rekojmi i rozni sie tym ze gwranat nie musi zwracac gotowki i moze n-razy naprawiac karte i propownowac inny sprzet(nie gorszy) a nie musi dawac kasy(nowe przepisy). Tutaj gwarant decyduje jak zrealizwoac gwrancje. Jesli postanowil wymienic sprzet to wymiania i juz. Ze strony Sirius.pl I musze powiedziec ze twoj przypadek pokazuje idealnie nature Polaka. Dales karte na gwrancje. Zaproponowali wymiane na lepszy sprzet(nowy z nowa gwranacja) ale ty chesz jeszcze wiecej. Dac palec to ciagniesz cala reke. Teraz nie dziwie sie osobom w sklepach/serwisach ze na slowo gwrancja dostaja bialej goraczki. Duzo ludzi psioczy na serwisy ale w twoim przypadku zachowali sie fair wobec ciebie czego nie mozna powiedziec o tobie. Dodam ze jesli w tym serwisie bedzie ktos inteligenty to kupi na allegro jakiegos 9700 herculesa i da go tobie a sam sobie wzmie tego 9800PRO, sprzeda i zatobi jeszcze na tym. A ty dostaniesz to co chciales od poczatku czyli taka sama karte. Nie abym ci zle zyczyl ale uwazam ze takie podejscie do sprawy jest niefair z twojej strony bo serwis zrobil wszystko abys ty na tym nie stracil Pozdrawiam i zycze ci aby wszstko dobrze sie skonczylo. 1272894[/snapback] po pierwsze sirius to sobie moze napisac po drugie wystarczy ze ram nie bedzie z takiej samej serii , albo plytka drukowana bedzie miala inny rev , albo cokolwiek ( kondenstaory beda inne , doslowie cokolwiek ) mozesz juz odstapic i zadac kasy wiec nie pier.dziel mi tu o czyms takiem jak kupowanie na allegro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soltys Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 po pierwsze sirius to sobie moze napisac po drugie wystarczy ze ram nie bedzie z takiej samej serii , albo plytka drukowana bedzie miala inny rev , albo cokolwiek ( kondenstaory beda inne , doslowie cokolwiek ) mozesz juz odstapic i zadac kasy wiec nie pier.dziel mi tu o czyms takiem jak kupowanie na allegro 1272902[/snapback] czyli trzymac sie dalej Twojej wersji i "wyludzac" od nich kase? :rolleyes: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 (edytowane) po pierwsze sirius to sobie moze napisac po drugie wystarczy ze ram nie bedzie z takiej samej serii , albo plytka drukowana bedzie miala inny rev , albo cokolwiek ( kondenstaory beda inne , doslowie cokolwiek ) mozesz juz odstapic i zadac kasy wiec nie pier.dziel mi tu o czyms takiem jak kupowanie na allegro 1272902[/snapback] Idac twoim tokiem myslania to czegos takiego jak gwrancja nie ma bo kazda karta rozni sie nr seryjnym, byla wyprodukowana w innej serii. Czy np. plyty glowne ktorych revizja jest zmieniana po ulepszeniu czegos lub porawieniu jakiegos felera z poprzedniej itd. Wiec zawsze powieniem dostac gotowke bo mozna sie przyczepic do wszstkiego. A to inny cooler na karcie(inny kolor) a to co innego. Szkoda ze to nie wplywa na walory uzytkowe. Wiec jesli jestes taki madry do zycze szczescia jak cos bedziesz musial oddac na gwarancje. Moze po 5latach w sadzie polubownym(na ktory sklep.serwis musi sie zgodzic) cos wskurasz. Wiec troche umiaru i zdrowego rozsadku czlowieku. Wiem ze cudownie jest rzucac haslami idz do sadu. Karta jest inna wiec nie musisz jej brac(szkoda ze daja lepsza). Napewno wygrasz. Alez bardzo prosze. Od tej pory wszysc beda pozywac gwranatow do sadu ze karta rozni sie coolerem a na mobo jest rev2.1 a ja mialem wczesniej rev1.1. Moze uda sie wam wygrac. Ja juz pare razy pisaem ze "W przypadku gwarancji gwarant decyduje o sposobie usunięcia wady"(jest to ze strony federacji konsumenta) ale jesli ty wiesz lepiej to bardzo cie prosze. EDIT: Takie zachowanie przypomina mi zachowanie malych dzieci. "Mamo ja chce to bo tamto mi sie nie podoba". Ale jak ktos lubi czekac na sprzet, nie ma innych ciwekawszych rzeczy na glowie to niech oddaje sprawe do sadu. Ale sad moze uznac ze gwrant zrobil wszyscko co byo w jego mocy tylko klient mial wygorowane potrzeby. Do tego za taka rozprawe klient placi z gory(koszty procesu). Edytowane 12 Lutego 2005 przez sucker Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietia(lania) Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 gwarant decyduje , ale ty nei musisz sie zgadzac z tym co otrzymasz ... i tyle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soltys Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 mi konkretnie chodzi o to, zeby nie bylo tak ze ja zaczne sie wyklucac i jeszcze gorzej na tym wyjde, tzn sucker mowil ze z allegro, to tez mozliwosci :/ ja tego nie sprawdze skad ta karta jest, dostane u nich nowa gwarancje i [gluteus maximus], wtedy to bym sie zalamal, bo teraz to i tak jestem na plus (minium co dostane to 9800Pro), lecz chyba proste ze wolal bym 6800 a jeszcze lepiej jak by to byl zwrot kasy! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soltys Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 Idac twoim tokiem myslania to czegos takiego jak gwrancja nie ma bo kazda karta rozni sie nr seryjnym, byla wyprodukowana w innej serii. Czy np. plyty glowne ktorych revizja jest zmieniana po ulepszeniu czegos lub porawieniu jakiegos felera z poprzedniej itd. Wiec zawsze powieniem dostac gotowke bo mozna sie przyczepic do wszstkiego. A to inny cooler na karcie(inny kolor) a to co innego. Szkoda ze to nie wplywa na walory uzytkowe. Wiec jesli jestes taki madry do zycze szczescia jak cos bedziesz musial oddac na gwarancje. Moze po 5latach w sadzie polubownym(na ktory sklep.serwis musi sie zgodzic) cos wskurasz. Wiec troche umiaru i zdrowego rozsadku czlowieku. Wiem ze cudownie jest rzucac haslami idz do sadu. Karta jest inna wiec nie musisz jej brac(szkoda ze daja lepsza). Napewno wygrasz. Alez bardzo prosze. Od tej pory wszysc beda pozywac gwranatow do sadu ze karta rozni sie coolerem a na mobo jest rev2.1 a ja mialem wczesniej rev1.1. Moze uda sie wam wygrac. Ja juz pare razy pisaem ze "W przypadku gwarancji gwarant decyduje o sposobie usunięcia wady"(jest to ze strony federacji konsumenta) ale jesli ty wiesz lepiej to bardzo cie prosze. EDIT: Takie zachowanie przypomina mi zachowanie malych dzieci. "Mamo ja chce to bo tamto mi sie nie podoba". Ale jak ktos lubi czekac na sprzet, nie ma innych ciwekawszych rzeczy na glowie to niech oddaje sprawe do sadu. Ale sad moze uznac ze gwrant zrobil wszyscko co byo w jego mocy tylko klient mial wygorowane potrzeby. Do tego za taka rozprawe klient placi z gory(koszty procesu). 1272916[/snapback] ja pod zadnym pozorem nie chce kierowac do sadu czy cos, chce poprostu tak mi powiedziec zeby bez problemu oddali mi kase lub dali taka karta jaka chce! dlatego szukam konkretnych odpowiedzi, czy art w prawie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 gwarant decyduje , ale ty nei musisz sie zgadzac z tym co otrzymasz ... i tyle 1272920[/snapback] I tym stwierdzeniem doszlismy do wniosku ze klient jest Panem i moze wszystko a serwis to cos podrzednego nie posiadajacego praw wiec mozna go gnoic i niszczyc. Oczywiscie ze kient moze nie przyjac karty ale wtedy rusza juz inna procedura. Jak ktos chce sie w to bawic jego sprawa. Zycze powodzenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ouara Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 sprawdz tu: http://www.kodeks.wirt.pl/faq/faq.php#cat1_2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soltys Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 KC nie zawiera przepisów dotyczących jakości rzeczy wymienianych w ramach gwarancji. Przyjmuje się że gwarant nie jest zobowiązany do ponoszenia dodatkowych kosztów, a zatem w razie spadku wartości rzeczy objętej gwarancją może on się domagać dopłaty, zwłaszcza jeśli dany typ rzeczy nie jest już produkowany lub jego sprowadzenie wiązałoby się z nadmiernymi kosztami, a dostępne są inne, fabrycznie nowe (i droższe) typy.co o tym sadzicie? :? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 12 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2005 co o tym sadzicie? :? 1272984[/snapback] Moze bede troche uperdliwy ale proponuje aby kolega "Pietia(lania)" dal swoja interpretacje bo jest naprawde dobry w tym. Nie przejmuj sie. W razie czego mozesz zadac forsy ale jak sam napisales zaproponowali lepsza karte bez doplaty wiec nie masz sie co martwic. Jesli chodzi o doplate to mozesz sie zapytac ile bedziesz musial doplacic do innej karty. Moze sie zgodza na takie rozwiazanie. Np. bedziesz musial doplacic 100zl. do 6800 lub(wiecej) takie cos jest rowniez mozliwe. Jak sam widzisz nie jest tak perlowo jak przedstawiaja to co niektorzy ze mozesz zadac co tylko chcesz(w cenie takiej jaka zaplaciles za towar). Ale to natura Polaka ze jesli mozna kogos oskubac to trzeba to zrobic. Niestety nie zawsze jest tak rozowo jak wyglada na pierwszy rzut oka. Zrozum ze oni proponuja ci bardzo uczciwe rozwiazanie. Nikt ciebie nie chce oszukac, naciagnac wiec nie rozumem twojej(innych) postawy ze trzeba ich naciagac. Dzieki takim jak wy ceny beda wyzsze bo sklepy beda musialy sobie odbijac takie rzeczy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...