Skocz do zawartości
soltys

Uznana Reklamacja - Jakie Mam Prawa?

Rekomendowane odpowiedzi

a co do gwarancji z przykroscia stwierdzam, iz nie mam mozliwosci  odstapienia od umowy, bo gwarant daje mi sprzet "doskonalszy" niz ten co mialem i na 100% w tym wypadku nie mam mozliwosc ubiegania sie o pieniadze  :? Tak mi powiedzial rzecznik praw konsumenta.  :ploom:

1308370[/snapback]

kurde sołtys

i tyle bojów o nic :( czyli jak rozumiem zostajesz przy r9800pro?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tutaj bym osobiscie poszedl do rzecznika i dowiedzial sie jak okresla sie trermin "doskonalsza" jesli jak wierze, ten nie jest bieglym w znajomosci sprzetu komputerowego, tutaj kartach graficznych.

 

najlepiej to nie wyreczaj sie kolegami, bo ten mimo dobrych checi, mogl sam zle zrozumiec interpretacje rzecznika, wprowadzajac tymsamym Ciebie w blad...wez kogos starszego od Ciebie (kto zna temat informatyki) ...wyjasnisz roznice miedzy 6600gt a 9700np oraz opisz szczegolow cale zajsciei bedzie ok...jak ten stwierdzi w oczy ze nic nie wskurasz, to odpusc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co do gwarancji z przykroscia stwierdzam, iz nie mam mozliwosci  odstapienia od umowy, bo gwarant daje mi sprzet "doskonalszy" niz ten co mialem i na 100% w tym wypadku nie mam mozliwosc ubiegania sie o pieniadze  :? Tak mi powiedzial rzecznik praw konsumenta.

1308370[/snapback]

Dziwny ten Rzecznik - bo ustawy nie zna !

 

w ustawie nic nie ma o produkcie "doskonalszym", jest za to mowa o takim samym - lub odstapieniu od umowy. Tak czy siak twoja kasa. Ostatecznie na doskonalszy nie musisz się zgadzać - chcesz albo taki sam nowy na gwarancji, albo kasę. I to mówią przepisy.

 

Jak to nie pomoże to znajdź sobie jakiegoś kolegę o wzroście 2 m / w barach 2m, najlepiej by nosił dresiki, adasie i kijek. Odpal mu 100 zł od wynegocjowanej kasy (przyda mu się na koks) i tyle.

 

Taka metoda też skutkuje - zazwyczaj kasę oddają jeszcze z "odsetkami".

 

niestety na chama trzeba chama !

Edytowane przez wojwar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie rzecznik go olal bo stwierdzil ze rozmawia z mlokosem i moze sie go szybciej pozbyc

wez kogos doroslego idz do rzecznika i wytlumacz o co chodzi , aha jezeli bedzie sie dalej upieral przy swoim to niech pokarze ci przepis na ktorym sie opiera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie rzecznik go olal bo stwierdzil ze rozmawia z mlokosem i moze sie go szybciej pozbyc

wez kogos doroslego idz do rzecznika i wytlumacz o co chodzi , aha jezeli bedzie sie dalej upieral przy swoim to niech pokarze ci przepis na ktorym sie opiera

1308539[/snapback]

 

dokładnie - widać, że rzecznik swoja interpretację wyssał z palca, a nie ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów (której przepisy mają zastosowanie przed przepisami z KC)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwny ten Rzecznik - bo ustawy nie zna !

 

w ustawie nic nie ma o produkcie "doskonalszym", jest za to mowa o takim samym - lub odstapieniu od umowy. Tak czy siak twoja kasa. Ostatecznie na doskonalszy nie musisz się zgadzać - chcesz albo taki sam nowy na gwarancji, albo kasę. I to mówią przepisy.

 

Jak to nie pomoże to znajdź sobie jakiegoś kolegę o wzroście 2 m / w barach 2m, najlepiej by nosił dresiki, adasie i kijek. Odpal mu 100 zł od wynegocjowanej kasy (przyda mu się na koks) i tyle.

 

Taka metoda też skutkuje - zazwyczaj kasę oddają jeszcze z "odsetkami".

 

niestety na chama trzeba chama !

1308535[/snapback]

ja tam nie pojde, bo mam tam 200km :-|

a i Pan rzecznik powiedzial ze to dystrybutor decyduje w jaki sposob rozpatrzyc gwarancje, czyli nawet jesli bylo w umowie ze jest mozliwy zwrot pieniedzy to i tak nie musze ich dostac, moge, ale nie musze. Powiedzial ze w tej sprawie nie mam nic do gadania :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tam nie pojde, bo mam tam 200km  :-|

a i Pan rzecznik powiedzial ze to dystrybutor decyduje w jaki sposob rozpatrzyc gwarancje, czyli nawet jesli bylo w umowie ze jest mozliwy zwrot pieniedzy to i tak nie musze ich dostac, moge, ale nie musze. Powiedzial ze w tej sprawie nie mam nic do gadania  :mur:

1308749[/snapback]

napisz do rzecznika oficjalne pismo i zarządaj oficjalnej interpretacji przepisów na piśmie (pod kątem twojej sprawy) a nie na gębe :) jak nie będzie chciał Ci dac to wiesz już ze coś podpada :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tam nie pojde, bo mam tam 200km  :-|

a i Pan rzecznik powiedzial ze to dystrybutor decyduje w jaki sposob rozpatrzyc gwarancje, czyli nawet jesli bylo w umowie ze jest mozliwy zwrot pieniedzy to i tak nie musze ich dostac, moge, ale nie musze. Powiedzial ze w tej sprawie nie mam nic do gadania  :mur:

1308749[/snapback]

Podaj z nazwiska i imienia dane tego rzecznika ! i jakieś namiary na niego.

 

To jak sklep z dystrybutorem się dogada ciebie zupełnie nie powinno obchodzić. W świetle prawa zawierałeś umowę cywilnoprawną ze sklepem, a nie dystrybutorem. Warunki tej umowy nie mogą być sprzeczne z obowiązującym prawem, a obowiązujące prawo to KC oraz inne ustawy szczególne (które zostały w tym temacie omówione, a które mają zastosowanie przed przepisami KC, bo są w stosunku do nich lex specialis!!).

 

To czy wybierzesz korzystanie z umowy, czy też z przepisów prawnych (a ten jest w twoim przypadku jeden - USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego... której przepisy mają zastosowanie przed przepisami Kodeksu Cywlnego; może ten rzecznik jej nie zna - co dziwi, ponieważ ten akt prawny został uchwalony dwa i pół roku temu) zależy od ciebie a nie od sklepu !

 

W ramach tego aktu możesz rządać:

- naprawy

- wymiany na nowy (9700np)

- jeśli okaże się to niemożliwe masz prawo odstąpić od umowy i żądać sumy wymienionej na fakturze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0(85) 74 08 007 zadzwon ;)

podaj mi jak mozesz ustawe ktora mowi o wymianie sprzetu na TAKI SAM jak kupilem, naprawieniu go i jesli to jest nie mozliwe odstapienie od umowy, znajdz to dla mnie jak mozesz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0(85) 74 08 007 zadzwon ;)

podaj mi jak mozesz ustawe ktora mowi o wymianie sprzetu na TAKI SAM jak kupilem, naprawieniu go i jesli to jest nie mozliwe odstapienie od umowy, znajdz to dla mnie jak mozesz...

1309080[/snapback]

 

Czy ty umiesz czytać ?

 

przecież ustawę podałem ci wyżej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja spytam: czy ta ustawa ma jakis numerek, albo jakas oficjalna nazwe? (tytul)

1312512[/snapback]

tak - ma oficjalną nazwę:

"USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podaj mu jeszcze Dziennik Ustaw albo link do stron sejmowych z publikacją - wtedy będzie zadowolony :)

 

albo idź za niego do rzecznika :) to nawet nie byłby goopi pomysł skoro on ma do niego 200 km :)

 

poprostu - "przygarnij kropka" :)

Edytowane przez Mr_Gizmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uffffffffffffffffffffff ........ po 2,5 miesiąca odzyskałem kasę od kompusronika ... Przez tą zasraną firmę już chyba nigdy nie kupię sprzętu przez internet. Zaczęli działać i to bardzo szybko jak napisałem, że zgłoszę sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Ehhh szkoda gadać ...

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wcale tak prosto nie musi byc z ta wymiana grafiki, mnie padl Radeon9500 po 7dniach przyjechal ... Radeon9500 :blink: tej samej firmy jakos go chyba wyczarowali

aha i sklep nie ma tu takich mozliwosci, to dystrybutor przysyla sklepowi nowa karte, info czy bedzie korekta itd, itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Oddałem karte 9550XT na gwarancję i została przyjęta, okazało się ze nie ma jush kart na magazynie. Zapronował mi że albo mi odda 330 zł - tyle ile dają mu w hurtowni (za karte dałem 430 zł) albo moge dopłacić do nowej karty (330 zł + moja dopłata)? Czy cena jaką mi proponuje jest uczciwa. Z góry dzięki za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wypnij sie - jadne ze chce cie w butelke nabic! ciebie to g.. obchodzi ile on za nia dal - czego niby on ma sobie zostawiac swoja marze ? (bo czym innym jest roznica u ceny hurtownika a jego?) Walcz o swoje... Wez cale 430 i kup jakiegos 8 potokowac dokladajac grosze !! (choc pewnie zalatwi ci predzej karte nowke szt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@liquidboy

ja bym takiego kolesia zabił śmiechem

jak na muj gust to nie ma prawa proponować Ci czegoś takiego.

dostał odpowiedz od dystrybutora - oddajemy kase - on już dostał to 330 zł które zapłacił a że Tobie ma do oddania o 100 zł to przeciez był jegfo zarobek. karta padła, nie ma nic na zamianę więc niech się buja.

z tego względu chociażby nie zgodziłbym się na wymianę za dopłatą

sqr.wle i oszuści

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, ze on mi tych 430 zł nie odda, jush prędzej kupi od kogoś za 340 zl 9550XT i mi zwróci. W ogóle moze tak zrobić? No i czekam na tą karte 23 dni jush, szlag moze trafić.

Edytowane przez liquidboy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj caly topic, bo o czym innym tu mowimy? Moze albo usunac usterke, albo dac ci karte IDENTYCZNA. A mniej kasy nie moze ci zaproponowac. Tylko nie pamietam ile wynosil ten maksymalny limit uznawania reklamacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A teraz kolej na mnie :((((((

 

1. Zakupiłem kartę na ALLEGRO

 

2. Otrzymałem kartę w wersjii box czyli wszystko kompletne nic nie otwierane.

Karta była używana jakiś miesiąc --- pewien osobnik zakupił ją i chciał sprawdzić czy się moduje na '' 8-ke''.

 

Wszystko by było pieknie gdyby:

 

I . BYŁA KARTA GWARANCYJNA RAZEM Z PARAGONEM- RACHUNKIEM ZE SKLEPU . JA OTRZYMAŁEM WYSYŁKOWO TYLKO PEŁEN BOX Z KARTĄ I DODATKAMI DO NIEJ -- ZAZNACZAM KOMPLETNY ZESTAW TYLKO Z KARTĄ GWARANCYJNĄ BEZ DOKUMENTU ZAKUPU W SKLEPIE KTÓRY WYDAŁ KARTĘ GWARANCYJNĄ.

 

------------------------------------

 

TERAZ O CO MI DOKLADNIE CHODZI A WIĘC:

 

POSIADAM CAŁY ZESTAW BOX I KARTĘ GWARANCYJNĄ-- PODBITĄ

DATA 13-09.2004 NA NIEJ PIECZĄTKA PODPIS PRACOWNIKA WYDAJĄCEGO KARTĘ / NUMER SERYJNY KARTY I ILOŚĆ GWARANCJII 24 MIESIĄCE.

 

W FIRMIE POP LAND S.C

WROCŁAW NA UL. KOŁŁĄTAJA 9-10

 

---------------------------------

SPRAWA JEST DZIWNA BO

 

MIAŁEM PROBLEM Z TĄ KARTĄ I POSZEDŁEM DO SKLEPU BO :

 

KARTA PRZED KOŃCEM 2004R. ZACZEŁA SZWANKOWAĆ -- NIE PRZECHODZIŁA 3D MARKÓW..

 

WIĘC POSZEDŁEM DO NICH I ONI

 

'' POWIEDZILEI MI , ŻE WZIELI KARTĘ WARUNKOWO NA ZASADACH GWARANCJII Z POWODU IŻ NIE POSIADAM DOKUMENTU ZAKUPU W ICH FIRMIE

 

-----------

PO TRZECH TYGODNIACH ODDALI MI KARTĘ -- OKAZAŁO SIĘ , ŻE NIBY JUŻ WSZYSTKO JEST OK -- CO FAKTYCZNIE MNIE ZDZIWIŁO--

 

--------------

 

A TERAZ ZNÓW MAM Z NIĄ PROBLEM ---- GRZEJE SIĘ NIE SAMOWICIE

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

CO MAM ZROBIĆ

 

JAK MAM DOCHODZIĆ NP. WYMIANY KARTY NA TAKI SAM MODEL

 

RADEON 9800SE 128MB/256 BIT -- SAPPHIRE

 

-------------------------------------------------------------

W TYM SKLEPIE FIRMY POPLAND WYJĄTKOWO PASKUDNIE TRAKTUJĄ KLIENTA

WRĘCZ TRAGICZNIE I JAK JA MAM IM POWIEDZIEC , ŻE CHCĘ ŻEBY MI WYMIENILI KARTE NA NOWĄ -- ZNOWU WEZMĄ NA GWARANCJĘ WARUNKOWĄ I ODDADZĄ MI PO 14 DNIACH TĄ SAMĄ WOGÓLE NIE NAPRAWIONĄ

 

JAK MAM Z NIMI TO WYJAŚNIĆ IŻ NIE POSIADAM PARAGONU A WYŁĄCZNIE GWARANCJĘ KTÓREJ SAM PRZECIEŻ SOBIE NIE WYSTAWIŁEM A TOWARU NIE UKRADŁEM PRZECIEŻ

 

GG 3036259

 

JEŚLI JEST KTÓŚ Z WROCŁAWIA TO OD RAZU INFORMUJĘ NIE KUPUJCIE NIC W POP LANDZIE BO TAM KLIENT NIE MA ŻADNEGO PRAWA I ŻADNYCH PRAW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[...]

'' POWIEDZILEI MI , ŻE WZIELI KARTĘ  WARUNKOWO NA ZASADACH GWARANCJII Z POWODU  IŻ NIE POSIADAM DOKUMENTU ZAKUPU W ICH FIRMIE

[...]

1332855[/snapback]

na ich stronie nie ma wzmianki o tym, ze w przypadku reklamacji niezbedne jest dostarczenie dowodu zakupu...

 

"IV Obowiązki klienta:

[...]

2. W przypadku stwierdzenia usterki klient zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt urządzenie do punktu serwisowego firmy "POP LAND" wraz z kartą gwarancyjną, sterownikami, instrukcjami i okablowaniem oraz w oryginalnym opakowaniu.

[...]

VI Utrata gwarancji następuje w przypadku:

 

1. Zerwania lub naruszenia: plomb, nalepek gwarancyjnych lub numerów seryjnych.

2. Dokonania napraw i przeróbek.

3. Zagubienia lub zniszczenia karty gwarancyjnej."

 

zatem jesli masz to samo na karcie gwarancyjnej to powinni respektowac gwarancje na normalnych warunkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo fajnie ale chcesz zobaczyć OSOBIŚCIE jak WYGLĄD u nich w sklepie TRAKTOWANIE KLIENTA KTÓRY PRZYCHODZI DO NICH Z REKLAMACJĄ

 

NIE SĄDZĘ .

 

A CO DO PUNKTÓW ZAWARTYCH W GWARANCJI FAKT NIE MA TAM NIC O JAKIMŚ TAM ŚWISTKU /FAKTURCE NA KTÓRYM PODANE JEST ZA ILE KARTE NABYŁEM ALE

 

 

U NICH JAK NIE MASZ TEGO PAPIERKA TO TRAKTUJĄ CIĘ JAK ZŁODZIEJA KTÓRY OSOBIŚCIE IM UKRADŁ PRZED CHWILKA DOKŁADNIE ZZA PLECÓW Z PUŁKI NA ICH OCZACH TOWAR I SAM SOBIE JESZCZE WYSTAWIŁ GWARANCJĘ DODATKOWO JA NAZNACZYŁ PIECZĄTKĄ I OSOBIŚCIE SFAŁSZOWAŁ PODPIS JEDNEGO Z PRACOWNIKÓW NA JEGO OCZACH

 

TAK CIĘ TRAKTUJĄ WE WROCŁAWIU W SKLEPIE POP LAND A DOKŁADNIE W TYCH ICH DWUCH SKLEPACH -- OSOBIŚCIE SPRAWDZAŁEM W KAŻDYM Z NICH

 

LUDZIE WEŹCIE MI Z TYM POMÓŻCIE BO ZOSTANĘ Z KARTA KTÓEJ NIE UKRADŁEM . BO SAM SOBIE JUŻ Z TYMI PSEUDO SPRZEDAWCAMI Z POP LANDU NIE DAJE RADY A NIE BĘDĘ SIĘ STUKAŁ Z KAŻDYM Z NICH PO TO TYLKO ŻEBY IM WYJAŚNIĆ JAK WEDŁUG MNIE WYGLĄDAĆ POWINNA SPRAWA ZAŁATWIANIA GWARANCJII

 

POWIEM TYLE , ŻE NAJGORSZY SKLEP WE WROCŁAWIU TO FIRMA POP LAND KTÓRA WOGÓLE NIE UZNAJE KART GWARANCYJNYCH A KTÓRA JE WYSTAWIA NA ODCZEPNEGO

 

JAK MOŻECIE TO COŚ Z TYM ZRUBCIE BO DZWONIŁEM NAWET DO ŻECZNIKA PRAW KONSUMENTA I MNIE ZBYŁ / TAK SAMO JAK TA CI LUDZIE Z IZBY SKARBOWEJ CZY JAK JEJ TAM TEJ CO KONTROLUJA ICH INTERESY TAK SAMO JAK 'PIH'' RÓWNIEŻ MIAŁ MNIE GDZIEŚ..

 

JEŚLI KTO KOLWIEK Z WAS MIAŁ BY CO KOLWIEK KUPOWAĆ W FIRMIE POPLAND WE WROCŁAWIU TO ODRADZAM

 

A JAK KTOŚ MA U NICH CHODY I ZNAJOMOŚCI NIEHC MI ZAŁATWI WYMIANĘ TEY KARTY NA KTÓRA MAM GWARANCJĘ NA KARTĘ BEZ WAD

 

GG 3036258

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...