Jump to content
Slayer

Geforce 6600 GT - AGP

Recommended Posts

hmm mam pytanko.. czy ktos juz widzial 6600gt od MSI ?? jestem ciekaw czy dalej radiator niedotyka pamiatek tak jak w przypadku innych 6600gt!!

wsumie chce zakupic leadteka albo galaxy(ze wzgledu na pamieci 1.6ns) ale moze msi okazalby sie lepszym wyborem... 8O

 

 

oooo a na ebay'u znalazlem takie cos 8)

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...5151268487&rd=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Focus to zobacz sobie testy na np.: www.anandtech.com www.techreport.com - tam im w kazdej mapie w HL2 6600gt chodzi duzo lepiej niz 9800pro ! Cos w tym musi byc! Zreszta nie tylko hl2 - doom3 czy far cry tez chodzi lepiej na 6600gt - a im wyzsza rozdzielczosc tym wieksza przewaga 6600. Myslisz ze oni klamia?

 

dziwne te testy. chyba byly z lekka sponsorowane przez nvidie.....

 

za ścianą mieszka mój koles ma identycznego kompa jak ja. kupił kilka dni temu winfasta 6600GT. i w hl2 na samym początku tam gdzie się wychodzi na plac ma 8 fps mniej niż na radku. ( powtarzam kompy są identyko przezemnie składane, róznią się tylko grafikami, system oczywiście instalowany na nowo, win xpsp2 i wszystkie najnowsze sterowniki)

 

zastanawiające też jest czemu 6600 GT ma takie słąbe wyniki w marku 2001? ja na swoim 9800 pro wyciagam 17300 a on 14280 ?

 

w splinter cell pandora. GF wypada blado, czasem jak są te cienie animacja spada do granicy plynności. około 25 fps.

 

na radku gralem wszystko na max, anizo itd . i nie schodziło poniżej 34 fps.

 

jak on przyjdzie z roboty to potestuje jeszcze inne gierki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm mam raczej powazny problem z zasilaczem. Mam zasilacz 350W wiec olałem sprawe wymiany ale jak przeczytalem recenzje ludzi i test na benchmark.pl mojego zasilacza to mam powazne watpliwosci czy wogole wkladac tego Leadteka 6600GT. Dokladnie moj zasilacz to: Megabajt MGB-350ATXP4 czyli sh!t. Tutaj opis tego zasilacza http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zas...gabajt_350.html

 

Jak narazie nie sprawiał mi zadnych trudnosci, komp ani razu mi sie jeszcze nie zawiesił ani zresetował (powaznie :P) wiec niewiem co robic. Nie chce zeby mi poleciał dymek z nowej karty. A nie mam kasy zeby zakupic nowy wiec poradźcie mi co mam zrobic w tym momencie ?

 

Pozdrawiam,

Muminek

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym momencie zrob to co ja :)

Podobno Radek pobiera wiecej pradu niz GT ja wsadzilem radka na megabajcie 350 w i wszystko jest git,zadnych restartow.Moze mialem szczescie,ale na GT powinno sie takze udac,jednakze poczekaj na opinie GT-owcow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mnie sie wydaje, ze tez powinno dzialac. Ale jak przykladowo by nie było problemów z nim (nie byłoby zawieszek ani resetów) to czy jest mozliwosc zeby cos sie spalilo ? Czy najpierw sie resetuje i wiesza a potem pali :D ? Jak co to ja chyba jeszcze mam obudowe starą i tam jest zasilacz to sprawdze jaki jest i napisze tutaj.

 

Pozdrawiam,

Muminek

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe..napisze tak-poprostu tak jak ATi było górą w poprzedniej generacji układów tak teraz NV postarała się i wypuściła -powiedzmy sobie szczerze-lepszy układ i tyle...Nie rozumiem dlaczego zwolennicy ATI nie moga sie z tym pogodzić wymyślając coraz to mniej sensowne a zarazem czasem śmieszne argumenty przeciw NV...Czasem mozna odnieśc wrazenie że jak ATI jest szybsze w jakiejś gierze to jest oki i że to normalka a jak już NV jest szybsze(jeszcze do tego w HL2-nie zawsze ale czasem jest)to znaczy że coś jest nie tak-ehhh...

Już pisałem że są gry gdzie Radek9800pro jest szybszy ale w większości gier szybszy jest GF6600GT i ogólnie rzecz biorąc jest kartą lepszą...

Co do NV to mam nadzieje że pokażą klasę z NV48:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak tak czytam focusa i innych to mozna odniesc wrazenie, ze 6600GT to jest badziew w porownaniu do R9800PRO i caly swiat bierze w lape od nvidii...

 

ehehee to samo mi przyszlo na mysl!! :lol:

 

wydaje mi sie ze takie pisanie ati lepsze albo nvidia jest lepsza (chodzi o przypadek 9800pro vs 6600gt) jest troche bez sensu 8O poniewaz zarowno ati jak i nvidia maja "swoje" gry pod ktore byly optymalizowane! to jest oczywiste ze w grze doom3 nvidia rzadzi a w hl2 ati czesto uzyskuje wiecej fps'ow! taka sytuacja sporna ktora karta jest wydajniejsza mysle ze bedzie sie powtarzac (o ile obaj producenci chipsetow beda mieli zblizone wydajnosciowo produkty) poniewaz zawsze beda powstawaly gry przy wspolpracy albo z nvidia albo z ati i ciezko bedzie stwierdzic ktora karta OGOLNIE jest bardziej wydajna!!! wszystko bedzie sie skladac do tego ktory producent "opanuje" wiecej gier :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

natomiast ja widze, ze jak tylko ktos zrobi kompetentne testy, to zaraz odwracacie kota ogonem i wyniku testow sprowadzacie do walki ati vs vidia. Gorsze od popierania "swojej" karty jest chyba tylko sprowadzanie wynikow do walki o rynek... patrzylem na te testy focusa i wygladaja wiarygodnie, moze byc tak poprostu ze testowali na roznych demkach, i na jednym demku 6600gt ma wyzszy sredni framerate a na innym 9800pro, jednak patrzac na ogolne wyniki r9800pro wydaje sie kartą lepszą w bezposredniej konfrontacji DOLNEJ granicy - czyli na ati klatki przy ekstremalnych obciazeniach nie spadaja tak bardzo jak na gf. Co do 3dmarka2001 nie jest to juz zadna wykladnia kart graficznych nowej generacji (bardziej juz procek i pamiec) - na 6800 mam 16k a na 5900xt (tak, ta, ktorej tak nie znosicie ;) 17.2k - choc 6800 raczej nie jest gorsza niz 5900 ;) innym przykladem moze byc gf4200ti, ktory w 01 jest w stanie osiagnac ponad 20k po jakis modach, ale nikt mu modem nie wszczepi ps2.0 i dx9, wiec w nowych grach i markach kuleje juz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się z przedmówcą, ale mimo to daje się odczuć nagonkę na NVIDIĘ w dużo większym stopniu niż na ATI. Czyżby niewątpliwie kiepska seria FX'ów, aż tak dała się ludziom we znaki?

Tutaj chodzi o nagonę z dwóch powodów:

1. Dużo osób jak się dowiedziało, że GF 6600 nie posiada 8 potoków, to się wielce rozczarowało (podstawnie czy bezpodstawnie to juz inna bajka)

2. Okazuje się, że karta nie jest taka super jak to o niej piszą wszędzie - jest bardzo dobra, ale nie tak jak piszą wszyscy.

 

Ja osobiście uważam, że karta jest bardzo dobra, ale to jak ją wychwalają jest grubo przesadzone. Nie obstaję tutaj za Radeonem, gdyż sam fakt, iż posiada szerszą szynę danych i nie wyrabia w konkurencji już źle o nim świadczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy GF 6600 GT od Point of View na 3 letniej gwarancji bedzie odpowiedni?Cena ponizej 800 zl

PoV to nie za fajna firma, ale myślę, że akurat tutaj nie ma się co szczególnie obawiać. 800 złotych to nie jest wysoka cena. 3 lata gwarancji to bardzo dobrze. Myślę, że warto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasna sprawa, szkoda, że 6600GT ma 4x2, a nie 8x1 jak miało być. No, ale co zrobić, a tego GF'a i tak sobie kupię bo uważam, że warto. Za tą kasę niczego lepszego się nie dostanie. A ta kwestia potoków schodzi na drugi plan ponieważ jak ktoś kilka stron temu pisał, że liczy się wydajność, którą 6600GT niewątpliwie ma, a nie cyferki na papierze. Zgadzam się z tobą focus, że 6600GT jest bardzo dobrą kartą, ale bymajmniej nie jest jakaś super nadzwyczajna.

A Ci co wolą 9800PRO od 6600GT niech myślą co chcą, zabronić tego nie możemy, ale nie starajcie się na siłę zrobić z 6600GT tandety przyznajcie, że to udany model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6600 GT ma 4 potoki?? :o

Coraz wiecej niespodzianek,po tym jak sie dowiedzialem ze ma szyne pamieci 128 bit.

Ciekawe...jeszcze jakies niespodzianki?!

Nie opowiadaj, że nie wiedziałes :) a, że 128 bit to tym bardziej :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

o 128 bit wiedzialem...ale o 4 potokach nie.Wszedzie podaja ze ma 8.W takim razie nie skorzystam chyba

Sorki, że pytam, ale czytasz nas? Przecież od kilku ostatnich stron "bębnimy" o tym, że ta karta ma 128 Bit pamięć oraz 4 potoki na dwa TMU i o tym nie wiesz. Druga sprawa poczytaj co jest napisane dwa posty wyżej od ciebie (nazir_black). Wszystko dokładnie pisze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naszym zdaniem osoby posiadające Radeona 9800 PRO nie powinny zmieniać swojej karty na GF 6600 GT. Jedyną grą dla której by to było warte to Doom III. W innych grach GF albo jest wolniejszy, albo niewiele szybszy.

 

CIEKAWE...CO MAM KUPIC??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wedlug mnie warto przed zakupem karty zobaczyc kilka lub kilkanascie roznych recenzji na roznych serwisach tylko wtedy mozna miec pelny obraz tego co jest lepsze. Bo dla niektorych radeon moze byc lepszy bo lepiej sobie radzi w jakichs samochodowkach od GF a dla niektorych GF lepszy bo lepiej radzi sobie w fpp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wedlug mnie warto przed zakupem karty zobaczyc kilka lub kilkanascie roznych recenzji na roznych serwisach tylko wtedy mozna miec pelny obraz tego co jest lepsze. Bo dla niektorych radeon moze byc lepszy bo lepiej sobie radzi w jakichs samochodowkach od GF a dla niektorych GF lepszy bo lepiej radzi sobie w fpp.

Dlaczego doszukuję się w Twojej wypowiedzi drwiącego tonu z gier samochodowych ? :)

To po pierwsze po drugie, znajdź mi naprawdę porządne recki 9800 PRO vs. 6600 GT. Zobaczymy czy są takie oki :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.