costi Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 Eeeee, no w zasadzie o patchu nic nie ma (Źle ułożyłem zdanie - przepraszam ;)), ale skoro wersja testowa działała jak należy, a "pudełkowiec" (że tak sobie pozwole określić) jest nieudanym żartem, stąd wnioskuje, że da się ten żart naprawić. Zapewne tak się stanie gdy producent wypuści jakiegoś patcha czy coś. A czy pod koniec tego niemieckiego tekstu (ostatni akapit) nie bylo cos w nawiasie o drugim patchu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisarz Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) A czy pod koniec tego niemieckiego tekstu (ostatni akapit) nie bylo cos w nawiasie o drugim patchu? Nie. facet jest zachwycowny wydajnoscia i pisze, ze bez problemu moglby wlaczyc wiecej detali, ale jest zbyt zmeczony i zestresowany szybkim tempem narzuconym w koncowce produkcji gry i patcha do niej (chociaz przyznam, ze slowo glide jest dla mnie zagdka - najbardziej pasuje zapozyczenie z angielskiego i tak to zinterpretowalem - "glide to release & patch" - uczyc sie angielskiego;) bo chyba nie chodzi o patcha na 3dfx). Jednym slowem - facet albo gra w zupelnie inna gre, albo nabija sie ze swoich klientow:) Edytowane 20 Października 2006 przez komisarz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HUD Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 Albo płynnośc wegług niego to jakies 10-15 klatek, mi by w supełonosci 40 starczało zeby powiedziec ze gra dzaiała płynnie ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki1989 Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) Moze jednak zrobili cos z tymi doczytkami. Jesli to jest prawda co on mówi to chyba jednak pogram sobie w G3 na średnich detalach :rolleyes: Edytowane 20 Października 2006 przez kuki1989 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawyer188 Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) panowie ten temat robi sie #$%^& B-) obsmarowujemy równo gre która sie jeszcze nie ukazała na naszym rynku :unsure: jakos mi sie nie chce wierzyc że wszyscy grający maja oryginały sciągniete z zagranicy a mówiąc już o piłatach nalezy wspomniec ze nie ma do nich dopracowanych cracków i w tym moze tkwić problem :) ps. Jest już późna godz i za mna 30 zadań z dynamiki i jak palnałem jakąs @#$ to zrozumcie moją sytuacje B-) aczkolwiek chyba u nas sie nie da kupić wersji zagr. Edytowane 20 Października 2006 przez sawyer188 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aran Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) Można nawet na ognisku trochę mięsko podgrzać... :) http://img185.imageshack.us/my.php?image=grillzm6.jpg Edytowane 20 Października 2006 przez Aran Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość metart Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 panowie ten temat robi sie #$%^& B-) obsmarowujemy równo gre która sie jeszcze nie ukazała na naszym rynku :unsure: jakos mi sie nie chce wierzyc że wszyscy grający maja oryginały sciągniete z zagranicy a mówiąc już o piłatach nalezy wspomniec ze nie ma do nich dopracowanych cracków i w tym moze tkwić problem :)wystarczy jedna osoba z orginałem żeby obalić twoją tezę o niedoskonałych crackach :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aran Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) Hmmm ja powiem tak, że albo od kiedy wyłączyłem post processing, albo po prostu włączyłem drugi raz grę już nie mam takich doczytek. Za pierwszym razem jak uruchomiłem tak bardzo mi się cieło, że grać się nie dało, cały czas się zatrzymywała gra i trzeba było przeczekać. Teraz mimo, że ustawiłem większą rozdzielczość jest dużo lepiej, nie mam pojęcia co mogłem jeszcze zrobić innego. Save się robi z 5-7 sek. Instalowaliście patcha ? Edytowane 20 Października 2006 przez Aran Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 Tja... dość szybko się zapisuje gra, nie tak jak to pisali wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 Moze ten postprocessing jest jakos zwalony? Np. filtruje na biezaco tekstury wszystkich obiektow, jakie sa w oddali i/lub przechowuje w pamieci naraz rozne wersje tekstur dla roznych odleglosci gracza od obiektu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) Hmmm ja powiem tak, że albo od kiedy wyłączyłem post processing, albo po prostu włączyłem drugi raz grę już nie mam takich doczytek. Za pierwszym razem jak uruchomiłem tak bardzo mi się cieło, że grać się nie dało, cały czas się zatrzymywała gra i trzeba było przeczekać. Teraz mimo, że ustawiłem większą rozdzielczość jest dużo lepiej, nie mam pojęcia co mogłem jeszcze zrobić innego. Save się robi z 5-7 sek. U mnie również save nie trwa długo, jakies 2-3s dłuzej niz save w Company of Heroes. BTW, co do działania gry, w 1280x1024 + wszystko high + AA x8 (jezeli dobrze pamietam) w początkowej scenie (w wiosce) następuje ostre mielenie dyskiem przez 3-4s, jak się obroce bohaterem z dwa razy dookoła, wszystko chodzi płynnie i nic nie doczytuje...poza to miejsce narazie nie wychodziłem ;] EDIT: IMHO nie jest tak tragicznie, minie pół roku i takie wymagania będą normalne, jak wyszedł Oblivion ludzie też narzekali, a teraz oh, ah jak dobrze chodzi :] EDIT2: Nie rozumiem równiez, czemu ludzie ze sprzetem pokroju radeona 9600-9800 + jakis athlon xp narzekają na działanie gry. Przeciez takie karty i procesory zostały dawno wycofane z produkcji, i mowiac szczerze - do nowych gier się nie nadają. Edytowane 20 Października 2006 przez grzesiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 Zaraz sie okaze, ze G3 to w zasadzie wszystkim znosnie dziala, a narzekali sobie tak dla sportu :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) grzesiu o czym ty piszesz? Jak oblivion wyszedl? No co wyszedl a ja mam caly czas ten sam komputer i Oblivion mi chodzi zawaliscie w medium w 1280x800 a G3 mi ze wszystkim na low non stop cos czyta miejscami mam 2-3 klatki nie wiedziecz czego I jak wyglada Oblivion i jak G3 - no comment Sejwy sie robia w kilkanascie sekund kos pusci plote albo mu gra sie skaszanila ale generalnie nikt juz nie kwestionuje szbkosici sejwowania. Ja nie zmieniam podejscie juz dzisiaj i wczoraj odpalalem gre kilkanascie razy probujac sie przekonac. Zgadnij co - gra nie chce dzialac lepiej nie wazne ile razy ja uruchomie. Wylacznie post procesing czy jak to tak sie nazywa niestety nic nie daje, przynajmniej u mnie. Z tymi kartami to masz racje - tylko czego Oblivion na x700 potrafi dzialac plynnie a G3 nie potrafi, prezentujac przy tym gorsza grafike? I w koncu czego ludzie z piranii tak piali ze gra bedzie szybsza i ladniejsza od obliviona. Edytowane 20 Października 2006 przez hooded man Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duelist Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 http://forum.jowood.com/showthread.php?t=126530 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turkina Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 (edytowane) Hooded man to nazywa śię ''kiełbasa wyborcza'' G3 wyszedł po Obku więc jego wydawca po prostu musiał piać peany że będzie lepszy, szybszy itp. Gra oczym wielu już się przekonało działa wolno, ram wycieka można tak wiele jeszcze pisać :D Dodam bo nie zauważyłem żeby ktoś opisał że Bezimienny biegnąc pod górę zapada się po kostki w ziemię :lol: Edytowane 21 Października 2006 przez Turkina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aran Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 (edytowane) Gdzieś na pustyni jest parę miejsc gdzie brakuje tekstury w podłodze, czasami też widać z daleka budynki w powietrzu :). Wspominałem też o biegu w wodzie czy takich jakby pikselowych paskach przy brzegach ( http://img175.imageshack.us/my.php?image=gothic38an4.jpg ), czasami też brakuje cieni niektórych stworzeń (miałem tak przy lwach) czy w świetle księżyca. Mają co poprawiać..., jeszcze dojdą do tego zapaleńcy, a za jakiś czas nie poznamy tej gry ;). W tym miejscu http://img226.imageshack.us/my.php?image=ogieryks6.jpg walcząc z nimi mam średnio ok 29-30 FPS (wystarczająco płynnie), ich tam jest dosyć dużo. Edytowane 21 Października 2006 przez Aran Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki1989 Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 http://forum.jowood.com/showthread.php?t=126530próbował juz ktos?? :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emte Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 (edytowane) Po względnym obadaniu gry moim zdaniem, każdy kto choćby porównuje grafikę (jej poziom) z Obliviona do tej z G3, to chyba się delikatne mówiąc z penisem na głowy pozamieniał. Płynność i wymagania - nie ma o czym rozmawiać, Oblivion śmigał ze wszystkim na high i wyglądał pięknie, G3 kaszle jak cholera i wygląda średniawo. Rozgrywka może będzie ok, ale jak zacząłem walkę z jakimś jaszczurem i nie mogłem nawet zareagować na jego ataki bo się "zaciął' to mi mina zrzedła :/ Edytowane 21 Października 2006 przez emte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 próbował juz ktos?? :wink:Nic nie daje... Niech ktoś wpadnie jak pozbyć się tego mulenia swap<->RAM bo to zatrzymuje praktycznie każdego przed graniem w gothica 3. Po prostu tak se ne da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayo Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 Chciałbym zauważyć, że masz tylko 1 GB ramu, a nie 2. Na tym forum koleś pisał, że to działa dla 2 GB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 (edytowane) dokladnie - model walki w G3 opiera sie tylko ja tym zeby klikac jak najszybciej - nie da sie uskoczyc nie da sie chociz by zrobic kroku w tyl czy w bok a jak przestaniesz panicznie machac mieczem na oslep to od razu cie przeciwnik powala. - no chyba ze to jest legendarny juz dzik, wtedy nawet nie ma co sie wdawac w walke tylko shift do dechy i w nogi I jeszcze komicza zupelnie sprawa fruwajacych przeciwnikow , przy ostatnim ciosie szybuja jak by bezimienny dysponowal moca jedi, tak samo kroliki, jak ubilem krolika to wyskoczyl na wysokosc 2 pietra <_< wyglada to jak jakis czeski film, i to nie jest przypadkowy bug bo powtorzylem to 2 razy pod rzad (krolikow mi braklo w otoczeniu) Zreszta ludzie tez lataja jak by sie akcja dziala na marsie. Walka w Oblivionie wyglada bardzo ladnie swobodnie i mozna ja kontrolowac tak jak sie chce a w G3 wyglada to tak jak by deeloperzy WOGOLE sie walka nie zajeli, obliczyli tylko balans zadawanych obrazen a cala mechanike olali zupelnie. Ktos na jakims forum napisal ze az dziw ze orki nie zaprzegly 3 dzikow do tego zeby podbic zamek w ktorym sie bronia ludzie. aha a propo dzikow - to naprawde niezle twardziele chyba jakies kasztany wcinaja ktore maja wlasciwosci narkotyczne. Bo przypomnialo mi sie ze ubilem bez straty energii nosorozca wielkosci forda tranzita!! To sie nazywa zbalansowanie przeciwnikow !! Ja juz gothica3 wywalilem z dysku, poczekam jeszcze na wersje polska, moze wyjdzie z jakim wiekszym patchem. eidt. ten patch z anglojezycznego forum ktory zostal przytoczony przez kogos, tyczy sie detali high i jakiegos "specyficznego" problemu z drzewami - cale dzialanie G3 jest dosc specyficznym problemem podobnie jak gameplay <_< wiec trzeba czekac na cos POWAZNEGO, ja watpie zeby jaka kolwiek kosmetyka w ini pomogla. Edytowane 21 Października 2006 przez hooded man Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 Jakis koles na forum gothic.phx.pl grajac na 1GB Ram zwiekszyl pamiec wirtualna na 3GB i chodzi mu plynnie (reszta sprzetu to podobno A3200+ i R9550...). W sumie pewnie to bajka - typowe dla gothix.phx.pl, ale spobowac zawsze mozna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 FrIkO no ja mam 2gb ramu i 2gb plik wymiany co nie wystarcza? Bajki opowiadaja i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayo Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 Myth - BUSTED! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 Ja wam napiszę tak... ... zaraz po odpaleniu gry fucktycznie trochę szarpie z powodu doczytywania ale już po minucie może dwóch wszystko jest "poukładane" i doczyty są sporadyczne i naprawdę symboliczne. Stan gry zapisuje się( z zegarkiem w ręku) 7-8 sek. Sprawdziłem właśnie jaki mam ustawiony plik wymiany, wiedziałem, że około 1,5gb a dokładnie jest tak: rozmiar początkowy-1536 rozmiar maksymalny-3072 Teraz idę z synem :smile2: na spacerek ale wieczorem(pewnie późnym) sprawdzę jeszcze inne ustawienie. Walnę pierwszą wartość na 3072. Narta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 (edytowane) Chciałbym zauważyć, że masz tylko 1 GB ramu, a nie 2. Na tym forum koleś pisał, że to działa dla 2 GB.Wiem, że tak pisał. Ale sam spróbowałem. Po drugie jest tam zmiana cache'u (dokładnie rozmiar) a nie ramu... Po trzecie chodziło mi o to, że jemu wzrosło FPS a mi chodzi, o to że najpierw trzeba zlikwidować to doczytywanie, które zniechęca niesamowicie do gry. Edytowane 21 Października 2006 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisarz Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 Wiem, że tak pisał. Ale sam spróbowałem. Po drugie jest tam zmiana cache'u (dokładnie rozmiar) a nie ramu... Po trzecie chodziło mi o to, że jemu wzrosło FPS a mi chodzi, o to że najpierw trzeba zlikwidować to doczytywanie, które zniechęca niesamowicie do gry. hmm.... If have 2gig of Ram as well, and must say that changing the cache.size image really did seem to help a lot with the stutter you get from moving around the landscape. It didn't go completely, but it was much less noticable. I can verify that it helps reduce the stattering indeed. It doesn't make it go away completely but it's an improvement. Thanks for letting us know. Jak dla mnie pisza, ze wlasnie doczytywanie sie zmiejszylo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayo Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 Raczej tak - stutter - przycinanie, jąkanie się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 (edytowane) Nie czytałem całego topica z braku czasu (3 projekty). W pierwszym poście autor napisał: found this on some forum and it actually works, i can run max settings with 30fps stable on my 9800xt card by only tweaking theese two strings in the ge3.ini I tym się kierowałem. Nie mniej jednak u mnie ani w tym a ni w tym nie pomogło. Zawsze z cache'em można eksperymentować. Być może w prockach które mają po 4mb cache'u ustawienie na większe wartości dałoby znaczny przypływ wydajności (w doczytywaniu), bo cache znacznie szybszy i bliżej mu do CPU niż RAM'OWI. Edytowane 21 Października 2006 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aran Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 Zrobiłem małe porównanie graficzne Obka (z modami) z G3. Starałem się zrobić w "podobnych" miejscach. O: http://img283.imageshack.us/my.php?image=ob2ed8.jpg http://img322.imageshack.us/my.php?image=ob1qg0.jpg G3: http://img302.imageshack.us/my.php?image=g1vn1.jpg http://img199.imageshack.us/my.php?image=g2rt3.jpg Obie gry włączyłem z powłączanymi wszystkimi opcjami, w rozdzielczości 1280x960. Zmieniłem te komendy, ale nie widzę raczej różnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...