Gość hooded man Opublikowano 13 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2006 (edytowane) ja nie znam nawet magicznego sposobu na gre na 2gb ramu. Mam w dualu 2gb z centrino 2ghz (cos kolo 3ghz p4) i niestety gra rżnęła z dysku co kilkanascie sekund uniemozliwiajac gre. Karta to x700. Ale karta jest tu malo wazna bo w przerwach kiedy swapowanie odpuszczalo to wskakiwalo 30 a nawet 40fps na detalach medium. Edytowane 13 Listopada 2006 przez hooded man Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 13 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2006 (edytowane) Może ktoś zna "magiczny" sposób na normalną grę przy 1 Gb ramu; z góry dziekuje za wskazówki.Znam nawet kilka: 1) Wyruszasz na trudną wyprawę do niedostępnego sklepu komputerowego wysoko w ośniezonych górach. Walczysz z mrożem, śniegiem i spóźniającymi się autobusami MZK. Rozbijasz świnkę skarbonkę by z uśmiechem wyszeptać: 1GB poproszę ... sprzedawca spełnia twoją prośbę ... wracasz do domu i rozkoszujesz się płynniejszą grą zastanawiając się jedocześnie dlaczego nie wziołeś od razu 4Gb ... 2) Możesz na sztywno ustawić plik wymiany - podobno cos koło 4gb pomaga, ale jakoś specjalnie tego nie odczułem - no możę troszeczkę 3) W zarządzaniu pamięcią ustawić wartość na 90% z domyślnych 80% - na forum G3 twierdzą że pomaga - osobiście nie badałem tematu Edytowane 13 Listopada 2006 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 13 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2006 2) Możesz na sztywno ustawić plik wymiany - podobno cos koło 4gb pomaga, ale jakoś specjalnie tego nie odczułem - no możę troszeczkę nie pomaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aran Opublikowano 13 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2006 (edytowane) "zastanawiając się jedocześnie dlaczego nie wziołeś od razu 4Gb ..." Ciekawe jak ta gra zachowuje się przy 4gb... Edytowane 13 Listopada 2006 przez Aran Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 13 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2006 Imo to grę powinno się optymalizować do ramu, a nie ram do gry, no ale cóż zrobić? :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 13 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2006 Ciekawe jak ta gra zachowuje się przy 4gb...No słyszałem że jest już prawie dobrze - sporadyczne docinki :D Noo i qucik save trwa tylko 3 sekundy :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 13 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2006 Tak czytam i sie zastanawiam............ Kto i dla kogo zrobil ta Gre ....? niedopracowane A.I a czasami wogole jego brak bledne kolizje obiektow :/ doczytywanie i mielenie dyskiem 25 fps na moim sprzecie a kumpel maniak RPG wydal za tego gniota ponad 30 poundow :) i teraz mieli w medium detalach i z doczytem co 30 s gry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 13 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2006 Dzięki za wskazówki; wyprawa po kostkę ramu to ofkoz najlepszy patent :wink: Mnie jednak póki co pomogło coś innego, a to: 1.) optymalizacja usług i stworzenie oddzielnego konta tylko i wyłącznie pod gry; efekt jest naprawdę niezły, 2.) jeszcze mała zmiana ini i nareszcie można jako tako popykać, 3.) zwiekszenie wykorzystania pamięci na 90 %, 4.) dobry programik zarządzający ramem (Speed - X pl lub nawet free ram), 5.)uruchomienie akceleracji pamięci w biosie + GAP AGP na 256. Po tych zabiegach "hula" w pełnych 20 - 30 klatkach :wink: ;co najważniejsze niemal znikneły stopklatki (IT IS AMAZING - ALE PRZY 1 GB MOZNA JEDNAK w miarę poGRAĆ!!! :wink: ). Najistotniejsze było jednak zda się wyłączenie części "tła"; wcześniejsze zmiany ini i konfig biosu na niewiele się zdały. Załączam link do optymalizacji usług - http://www.ifj.edu.pl/str/psk/mini-porad/serwisy.html (nie należy wyłączać klientów sieci gdyż nie wykrywa wówczas IP, ale poza tym o.k., przynajmniej na ile można to sprawdzić w ciągu paru godzin gry w G3). Dajcie znać jak to się u was sprawdziło :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 13 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2006 Gdzie dokladnie ustawic te wykorzystywanie pamieci na 90 procent? I czy to ma jakis duzy wplyw na inne gry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayo Opublikowano 13 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2006 (edytowane) 1.) optymalizacja usług i stworzenie oddzielnego konta tylko i wyłącznie pod gry; efekt jest naprawdę niezły Najistotniejsze było jednak zda się wyłączenie części "tła"; wcześniejsze zmiany ini i konfig biosu na niewiele się zdały.I tu miałeś na myśli właśnie punkt pierwszy, czy ustawienia graficzne w grze? :D Edytowane 13 Listopada 2006 przez Mayo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 13 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2006 Gdzie dokladnie ustawic te wykorzystywanie pamieci na 90 procent? I czy to ma jakis duzy wplyw na inne gry? Afaik chodzi o to... Po zapełnieniu około 80% wielkości RAM system zacznie używać pliku wymiany. Tyle, że te 20% w pewnym sensie się marnuje (nie dosłownie, zostanie użyte, tyle, że nie optymalnie, bo Windows wcześniej zaczyna "kręcić dyskiem"). HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\ Control\ SessionManager\Memory Management-> wartość DWORD NonPagedPoolSize (0 = kontroluje ten parametr system). Modyfikując ten parametr musisz skorzystać ze wzoru: pojemność Ram po, której ma zostać uruchomiony plik wymiany* 1024(wartość trzeba podać w KB) np. 230*1024= 235520 (wartość dziesiętna). Nie wolno przekraczać wielkości Ram-u, bo będzie BARDZO ŹLE. Parametr można bezpiecznie ustalić na 90% (np. Dla 256MB jest to 230MB), ewentualnie 95%. 100% tylko dla ekstremalistów. UWAGA osoba, która opublikowała ten trick- "Powtórzę się ponownie - lepiej pozostawić na 0" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
genonef Opublikowano 13 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2006 (edytowane) Witam! Zaznaczę od razu że całego wątku nie czytałem, a jedynie pierwsze 2 i ostatnie 10 stron, jako że zwyczajnie szkoda mi tych 30 minut ;p Natomiast na temat G3 mogę się wypowiedzieć w następujący sposób: Grę ukończyłem jakieś 3 dni temu (główny wątek), jednak nadal w nią gram i wbijam kolejne poziomy (na razie mam tylko 83 :rolleyes: ), oraz wykonuje kolejne questy, które, trzeba to przyznać, z czasem robią się schematyczne :( Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - schematyczność pozwala spodziewać się niektórych rozwiązań w kolejnych zdaniach ;) Jakość wykonania gry IMHO jest gorsza niż w oblivionie, ale jak na ironie w ostatecznym rozliczeniu sprawia lepsze wrażenie (myślę tu przede wszystkim o kapitalnym pomyśle "rozmycia" dalszych obiektów - tego brakuje w ob. i bez patchów widzimy tylko bezpłciowa maź, którą sam nazywam "zupą" :P ). Irytują co prawda momentami znikające texturki (zwłaszcza na pustyni), oraz (jak by się przypatrzyć) sposób wykonania drzew (dwie bitmapy skrzyżowane ze sobą - rozwiązanie rodem z gier roczniku half-life 1 :D ) czy już o "smaczkach" takich jak zapętlona, kilkunastu sekundowa, animacja gestykulacji postaci (o tym już ktoś chyba nawet wspomniał ) oraz przenikaniu postaci głównego bohatera przez zwłoki/ścierwa poległych przeciwników nie wspominając... Jedyna rzecz do której nie mogę się za bardzo przyczepić to podkład muzyczny - może nie olśniewa w jakiś szczególny sposób ale znacząco pomaga wczuć się w klimat gry i nie przeszkadza zbytnio ;) ( wyjątkiem są sytuacje kiedy zaatakuje się jakieś słabe i samotne zwierze zabijając je za pierwszym cieciem. W ten czas muzyka która zwykła włączać się podczas walki aktywuje się w momencie, w którym zdążyliśmy już dawna splądrować ścierwo i spokojnie kontynuujemy podróż.. :huh: ). W sprawie AI wypowiem się tylko na tyle, że jest w porządku, z wyjątkiem nonsensu jakim jest oczekiwanie przeciwników na swoja kolej w atakowaniu naszego "herosa" xD W aspekcie wydajności niestety muszę się zgodzić z przedmówcami (większością w każdym razie, gdyż pesymizm Hooded man'a wydaje mi sie daleko przesadzony, ale o tym za chwilę). Na moim laptopie z P4M 2GHz, 1GB DDR2 RAM, 7800GTX 256MB i rozdziałce 1440x900 (natywna - w innych nie gram :D) gra łapie tzw. freezy podczas przeładowywania obszaru :/ Szczególnie uciążliwe jest to w pierwszych 15 minutach gry, po tym czasie gra już powoli się "rozkręca" i da się grać (ustawienia detali są wszystkie na "maxa" poza FA, które jest po prostu włączone) gdyż gra utrzymuje poziom 30 klatek w terenie zalesionym i ok 20 w zabudowanym (te wszystkie "pamperki" żrą strasznie dużo zasobów systemowych, ale, na szczęście, w pliku ge3.ini da się regulować dystans z jakiego są wświetlane B-) ). Duża poprawę wydajności daje zmiana jednej wartości w pliku .ini, o którym przed chwilą wspomniałem. Mówię tu o linijce "ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_High". Odpowiada ona za przydzielanie pamięci do roślinności i należało by ja powiększyć 10x (czyli dopisac jedno "zero"). w tym samym pliku można także pozmieniać rzeczy takie jak zasięg rysowania poszycia leśnego (nie wpływa znacząco na ilość klatek ani na czas doładowywań, a znacznie urealnia rozgrywkę i zwiększa płynąc z niej przyjemność :) ) [linijka: "VegetationAdmin.ViewRange " - ja mam u siebie ustawione na 20 000, ale spokojnie można dać 18 000 gdyż to i tak wykracza za obszar najdalszego rozmycia ;) ), oraz wiele innych ciekawych i przydatnych szczegółów (nie chce mi się teraz rozpisywać ;p ). Nie wykluczam, że ktoś już o tym pisał, jeśli tak to tylko ugruntuje te informacje o modyfikowaniu pliku ge3.ini :rolleyes: Dodam jeszcze iż grając u kumpla z klasy na sprzęcie (stacjonarka) AMD X2 (nawet nie pamiętam taktowania xD), 7950GX2, 2GB RAMu nie odczułem ani przez chwile dyskomfortu doładowywań obszaru ( o płynności rozgrywki nie wspomniawszy - stale 40 klatek, czyli blokada ustawiana z poziomu pliku ge3.ini). W konkluzji nasuwa mi się pytanie: czy Hooded man'owi napradę tak strasznie grało się przy 2GB ramu i x700 (karcie poniekąd z minionej epoki układów graficznych - może to jednak w niej tkwi problem? ) czy też może gra bez stabilnych 100 FPS to dla niego koszmar? Dodam jeszcze iż IMHO stroje (modele) postaci w G3 (przynajmniej w max detalach) nie ustępują tym z Obliviona. Co do mieczy muszę przyznać że Gothic3 pod tym względem odrobinę (albo i nawet więcej niż, tylko "odrobinę" ;) ) przegrywa z Ob. Ale przcież nikt nie jest doskonaly :wink: Gdybym kiedyś musiał przyznać tej grze ocenę to było by to 8+/10 a dla fanów serii Gothic 9/10 (IMHO najlepsza cześć w trylogii) Edytowane 13 Listopada 2006 przez genonef Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrediX Opublikowano 13 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2006 Amen. :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 I tu miałeś na myśli właśnie punkt pierwszy, czy ustawienia graficzne w grze? :D I tu miałem na myśli punkt 1 :wink: ; ustawienia graficzne w grze swoją drogą (choć za wiele nie dają). aaaaaa - W JAKI SPOSÓB ZMNIEJSZYĆ NATĘŻENIE EFEKTU BLOOM (nie chodzi o wyłączenie całkowite - ale zmniejszenie porażającego niekiedy odblasku bardziej jasnych obiektów - jak miecze książki etc.) ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 (edytowane) No ja na medium detali mam ~30fps i bylo by pieknie gdyby nie te skandaliczne doczytywania co kilkanascie sekund. Gralem na pierwszej wersji EN bez patha 1.8 czy jak mu tam a slysalem ze cos tam poprawil moze roznica miedzy tymi wersjami jest jakas duza? Sam nie wiem moze karta 128 jest waskim gardlem? No nie kumam. Pozycze G3 PL od kolegi i zalicze ente juz podejscie, zajme sie ini i zobaczymy Aha i jesli chodzi o grafike zbroji, postaci itp to ja sie odwolywalem do ustawien tekstur na medium i w oblivionie i w G3. No i dalej podtrzymuje (bo wiem co widz) ze G3 wypada zalosnie przy Oblvionie. Tak jak ktos tu napisal ze najlesza zbroja w G3 wyglada jak wyklepana miedziana miska na zupe. Poza tym nie nie wiem czego ale na zdjeciu w CDA bezimienny mial na sobie damska zroje z zarysowanymi wyraznie ochraniaczami na biust... Edytowane 14 Listopada 2006 przez hooded man Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 Kilka screen'ów z sesji nocnej. W nocy już nie miałem siły wstawiać ich na forum. :wink: Ja tam nikogo chyba nie zmuszam do gry po raz dziesiąty i nie wmawiam, że właśnie tym razem mu się spodoba. Każdy ma własne zdanie na jej temat. Mnie pochłania bez reszty, siadam do kompa i po kilku godzinach okazuje się, że zaraz powinienem wstać z łóżka a ja dopiero się przymierzam do niego na dodatek z żalem, że gothic'a muszę wyłączyć. Inne tytuły choć bardzo dobre(Tak sobie wmawiam) "leżą" i płaczą, że nie są w stanie przebić g3. Jeśli chodzi o screen'y to po prostu lubię je robić i wstawiać na forum. Takie moje małe zboczenie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrediX Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 (edytowane) Zbaczaj częściej. B-) Powiedz, jak wygląda i chodzi Verant? Ja się zaciąłem w Geldern -> chcę porozmawiać z przywódcą miasta, ale ten mnie informuje, że nie może ryzykować i rzuca się na mnie... <_< Edytowane 14 Listopada 2006 przez FrediX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quartzXXI Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 Dobra to ja zadam takie pytanie. Mam już 19lvl ale jeszcze w ogole nie spotkalem mrocznych magów,. Gdzie oni są ? jak się do nich dostać ?? Bo zaczynalem grac z mysla ze zostane wlasnie mrocznym magiem, a tu nic, walcze jak jakis barbarzynca :) To gdzie spotkac tych magow przywolywania ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 (edytowane) Na pustyni w tym miescie na "B". Reklamuja to miasto jako miasto Beliara :P Edytowane 14 Listopada 2006 przez Szela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 qqurydza - naparwdę podziwiam twój zapał do G3 :> ja już przerobiłem słownik wyrazów niejednoznacznie wulgarnych na tej grze. Dodatkwo: - ilość buraków w grafice i działaniu mnie przeraża - fatalna wlaka zniechęca - niepercyzyjne sterowanie drażni - debilny rozwój postaci wprawia w stan osłabienia - tragiczne A.I. dobija - dino-kurczaki i smoko-kury bawią ;] - zaciachy doprowadzają do szału Czy u was jest tak że większość kwestji dialogowych jest "jednokrotnego" użytku? jeżeli raz postać nam ją wypowie to znika o.O Wpisy w dzienniku są to często wyrwane z kontekstu dialogi i goofno mi mówią :| Oraz gdzie jest farma z której trzeba pozbyć sie orków dla obozu bandytów? Jedyna w okolicy jaką znajduje to ta z której odkupuje kowala, a zabić ostatnich dwóch orków sie niestety nie da :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 (edytowane) No bo to ta farma, i musi sie dac. Jak ork lezy to podchodzisz do niego, naciskasz prawy i po wycelowaniu naciskasz i trzymasz lewy (caly czas trzymajac blok). A co do walki to naprawde to skopali ;( Edytowane 14 Listopada 2006 przez Szela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aran Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 (edytowane) Muszą poprawić te nędzne wpisy w dzienniku. Czasami naprawdę ciężko jest zrozumieć jakieś zadanie, tylko dlatego że się zapomniało szczegóły rozmowy... Oczywiście tyczy to się sytuacji kiedy wykonujemy pare zadań na raz... Dlatego zalecam robić wszystko po kolei :) Edytowane 14 Listopada 2006 przez Aran Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 Wykonal ktos zadanie z wyglodnialymi wilkami w Cape Dun? Zabilem juz z 6 wilkow i nie moge zaliczyc tego zadania (5 zabilem przed przyjeciem questa "przez przypadek" :) ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aran Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 Tam gdzie jest chatka myśliwego, spróbuj wleść na to wzgórze za nią. Skubaniec tam gdzieś mi się schował... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkali Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 właśnie jestem po "degustacji" dema. Powiem jedno, wrócę do tej gry jak będzie Kolekcji Klasyki, może mój komp to uciągnie. Jak dla mnie wykonanie, które całkowicie dyskwalifikuje ta grę. Wolę wrócić do jedynki i dwójki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 qqurydza - naparwdę podziwiam twój zapał do G3 :> ja już przerobiłem słownik wyrazów niejednoznacznie wulgarnych na tej grze. Dodatkwo: - ilość buraków w grafice i działaniu mnie przeraża - fatalna wlaka zniechęca - niepercyzyjne sterowanie drażni - debilny rozwój postaci wprawia w stan osłabienia - tragiczne A.I. dobija - dino-kurczaki i smoko-kury bawią ;] - zaciachy doprowadzają do szału Czy u was jest tak że większość kwestji dialogowych jest "jednokrotnego" użytku? jeżeli raz postać nam ją wypowie to znika o.O Wpisy w dzienniku są to często wyrwane z kontekstu dialogi i goofno mi mówią :| Oraz gdzie jest farma z której trzeba pozbyć sie orków dla obozu bandytów? Jedyna w okolicy jaką znajduje to ta z której odkupuje kowala, a zabić ostatnich dwóch orków sie niestety nie da :| Rozumię twoją frustrację; morze bugów rozmaitych potrafi wyprowadzić z równowagi. Orków zabijesz powałając ich na ziemie, a nastepnie dobijając mieczem; wystarczy stanąć nad leżącym i nacisnąc prawy przycisk myszy (chłopek złoży się do bloku), a następnie lewy (chłopek dobije leżącego) :wink: Po raz n-ty - czy wiecie koledzy w jaki sposób wyregulować bloom???? :wink: Czy gracie na max overglow? - Czy przeciwnicy zawsze walczą w ten sposób, że jeden naciera, a reszta czeka w kolejce??? (ewentulanie jak toto zmienić?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrediX Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 Bloom - właśnie przeglądałem ge3.ini. Może to ten wpis: PostprocessingAdmin.BloomHighlightThreshold - znajduje się na początku. Podkreślam jednak - MOŻE - nie znam się na ini. Overglow? Masz na myśli postprocessing? Jeśli tak, to ja gram na maxa i jest ok. :rolleyes: Szczerze wątpię, aby istniał jakikolwiek sposób na zmianę "organizacji" walki. Przykro mi... :unsure: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 Tez sie tak zastanawiam jak ludziska moga pozytywnie oceniac ta gre Toz to w 80% skopany program ,doczytuje z dysku na 2 GB Ramu po przejsciu zaledwie kilkuset metrow :/ A.I postaci czasami skopane na maxa tryb walki :) jak bym walil Cepami :) ogolnie poza ciekawoscia urozmaiconego swiata/leveli nic mnie w niej nie utrzyma dluzej niz kilkanascie godzin zgadzam sie w 100% z lista wad ktora podal bodajrze CALEB ta gra , w tym stanie nie powinna opuscic studia programistow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 Czy przeciwnicy zawsze walczą w ten sposób, że jeden naciera, a reszta czeka w kolejce??? (ewentulanie jak toto zmienić?.Tak, są bardzo taktowni - nie ma chamówy i przepychanek i każdy grzecznie czeka w kolejce :> zgadzam sie w 100% z lista wad ktora podal bodajrze CALEB ta gra , w tym stanie nie powinna opuscic studia programistow Ja pisałem już o wersji 1.08 w której rzekomo poprawiono 200 buraków :lol2: Strach pomyśleć co się działo w wersji 1.0 :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 może w końcu wydadzą patcha który naprawdę optymalizuje grę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...