BleJd09 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 No nie wiem... Przeciez np. taki Medal of Honor ma 2x wieksze wymagania w stosunku do Quake 3, ktory jest na tym samym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel89 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Albo taki Quake 4 w porównaniu do Dooma 3. Fajnie by było jakby zrobili też tryp FPP jak w Oblivionie bo mi się on podobał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Ja jak patrze na screeny z G3 to nei widze podobienstw z obliviona. Bedzie w G3 mozliwosc wlaczenia HDRu? Tutaj wszystko wyglada jakby realistyczniej i mroczniej/ciemniej, w obku jest slodko, basniowo itp ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BleJd09 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Tworcy mowia, ze HDR bedzie zaimpletowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 http://gothic.phx.pl/gothic3/news.php?id=5...cab59c96519133e Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 ciekawe, swiat gothica bedzie prawdopodobnie bardziej naturalny (ze wzgledu na wieksza ilosc dzikich zwierzat i wieksza roznorodnosc roslin) Widze tez ze podobnie jak w Obku developerzy zmierzaja do pewnych uproszczen podobnie jak w oblivionie (bron) no i czas rozgrywki tez nie jest imponujacy, mniej wiecej to samo oferuje Obek, ale chyba gothic3 bdzie lepszy :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 developerzy zmierzaja do pewnych uproszczen podobnie jak w oblivionie (bron) To nie jest uproszczenie. Tak samo bylo w poprzednich czesciach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 (edytowane) Standardowo tak nie bylo. Walczylismy przytrzymujac CTRL na przeciwniku i wciskajac strzalki (Wtedy bohater machal mieczem) :) Zreszta - 80 godzin na glowny watek to malo? oO Dolicz sobie eksplorowanie swiata i zadania poboczne... i juz mamy gry na kilka miesiecy :> Beda strzalki jak w oblivionie? ;] I czy bedzie opcja szybkiego "Transportu"? Edytowane 25 Kwietnia 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zadnych strzalek i fast traveli nie bedzie. Do tego 80h to jak na Gothica BARDZO duzo. G1 przechodzilo sie moze w 15, max 20h, G2 moze w 30h, czyli jest bardzo niezle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Wszystko wskazuje, że G3 będzie wolny od prymitywnych rozwiązań, jakimi nafaszerowany jest Oblivion. Ianczej mówiąć - są szanse na porządnego rpg. Szczególnie ciekawie zapowiada się fabuła... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Ciekawe jak bedzie zrobiona jazda na koniach i innych zwierzetach jucznych ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Ciekawe jak bedzie zrobiona jazda na koniach i innych zwierzetach jucznych ;) Może będzie to coś więcej niż tylko niepotrzebny ozdobnik :wink: (vide Oblivion) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Fajnie by bylo jakbys kupowal konia na wlasnosc, nadawal mu imie, i dodatkowo jakies wyscigi lub cos ze kon bedzie sie rozwijal z nasza postacia. :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Fajnie by bylo jakbys kupowal konia na wlasnosc, nadawal mu imie, i dodatkowo jakies wyscigi lub cos ze kon bedzie sie rozwijal z nasza postacia. :P Coś w dalekiej analogii do Chocobosów z FF VII...wyścigi, turnieje, walka na koniu...byłoby git :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Slyszalem takie ploty ze jednak w G3 zrezygnowali z konia... moze i dobrze w Gothicu nigdy wczesniej nie widzialem konia, a do tego wierzchowce to teraz znak rozpoznawczy TES4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 to nie plotki nie bedzie konia, skupia sie na czarach przyspieszajacych bieg i teleportacjach (glupota wg mnie w Oblivionie niektorych wkurza fast traveling ale na koniu bardzo przyjemnie sie mozna przemieszczac :-) ) a tu nawet tego nie bedzie, przynam ze jestem BARDZO zawiedziony. MALO TEGO myslalem ze beda nie tylko konie ale bedzie mozna dosiasc jakiegos egzotycznego gada (we wladcy zawaliste bestie mial sauron) a tu kupa! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 E tam mi to nie przeszkadza. Teleporty i szybki bieg beda spoko ;] W 2 byly teleporty, szybie bieganie to samo - po wypiciu odpowiednich mikstur biegalismy bardzo szybko ;] Jakos sie bez konia przezyje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 E tam mi to nie przeszkadza. Teleporty i szybki bieg beda spoko ;] W 2 byly teleporty, szybie bieganie to samo - po wypiciu odpowiednich mikstur biegalismy bardzo szybko ;] Jakos sie bez konia przezyje. Póki co nie ma chyba 100 % pewności co do koni w G 3. Ale gdyby konie miały być do niczego nie przydatnym dodatkiem jak w Oblivionie - to równie dobrze może ich nie być :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Coś w dalekiej analogii do Chocobosów z FF VII...wyścigi, turnieje, walka na koniu...byłoby git :) Tylko ze tu nie bylo by krzyzowki konia gorskiego z koniem rzecznym by otrzymac czarnego :P Szkoda ze nie bedzie koni bo gra byla by wtedy jeszcze bardziej klimatyczna. :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 (edytowane) Jake79 a do czego ma byc przydatny oprocz szybkiego poruszania? Do jedzenia jak bieda przyjdzie? Ja w Oblivionie baaardzo rzadko kozystam z fast traveling i przemieszczam sie koniem, w ten sposob eksploruje kraine. Do tego sluzy ten srodek transportu. Jasne brakuje juk zeby przenosic inwentarz (to jest rzeczywiscie przydatne) i na to juz mod jest do obka. Uwazam ze teleportowanie jest topornym rozwiaaniem, najprostrzym do zaimplementowania i jak slysze slowo teleport to od razu wiem ze "aha nie chcialo im sie ruszyc glowa" o wiele trudniej jest stworzyc jakies szybkie zwierzeta do przemieszczania w oblivionie podjeli ten trud i jak sie gra bez fast traveling to kon pomaga i to bardzo. Edytowane 25 Kwietnia 2006 przez kurek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 (edytowane) Jake79 a do czego ma byc przydatny oprocz szybkiego poruszania? Do jedzenia jak bieda przyjdzie? Ja w Oblivionie baaardzo rzadko kozystam z fast traveling i przemieszczam sie koniem, w ten sposob eksploruje kraine. Do tego sluzy ten srodek transportu. Jasne brakuje juk zeby przenosic inwentarz (to jest rzeczywiscie przydatne) i na to juz mod jest do obka. Uwazam ze teleportowanie jest topornym rozwiaaniem, najprostrzym do zaimplementowania i jak slysze slowo teleport to od razu wiem ze "aha nie chcialo im sie ruszyc glowa" o wiele trudniej jest stworzyc jakies szybkie zwierzeta do przemieszczania w oblivionie podjeli ten trud i jak sie gra bez fast traveling to kon pomaga i to bardzo. Nie kurek - do jedzenia to raczej nie (może dopiero w G 4 wprowadzą coś takiego) :wink:...sens jest taki, że konie w Oblivion nie wnoszą do gry absolutnie nic istotnego (poprostu ten patent (jak setka innych) został zwyczajnie zmarnowany). Wyobraźmy sobie Oblivion bez konia, bądźmy zgodni, że wiele by to nie zmieniło (ot i cała sprawa). Lepiej będzie jeżeli chłopaki z Piranii skupią się na stworzeniu prawdziwego rpg, innymi słowy - oby kolejny płaski action-rpg znowu nie wyszedł ;-) P.s. ja także rzadko korzystam w Oblivionie z fast travelling, zwłaszcza odkąd przestałem w niego grać ;-) Edytowane 25 Kwietnia 2006 przez Jake79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 (edytowane) Póki co nie ma chyba 100 % pewności co do koni w G 3. Ale gdyby konie miały być do niczego nie przydatnym dodatkiem jak w Oblivionie - to równie dobrze może ich nie być :wink: to moze napisz jaka masz wizje zastosowanie takiego srodka transportu i czego od niego oczekujesz w grze oprocz pelnienia funkcji... srodka transportu. Bo oprocz targania inwentarza nie przychodzi mi nic innego do glowy. Jake79 jak bys chcial wiedziec to idea RPG opiera sie na calej masie rzeczy nic nie wnoszacych "istotnego" jak by tam mialy byc rzeczy wnoszace tylko same istotne rzeczy to bysmy sie zawezili do mapki 100x100 metrow i NPC ulozone w jednym szeregu do odpytki. Chodzi o te drobne rzeczy. Przeciez nikt cie do uzywania rumaka nie zmusza mozesz pomykac na piechote nie? Tak samo mozesz miec w glebokim powazaniu gildie magow. Ale MASZ mozliwosc i to jest to. (jeee pewnie znowu procenty poleca bo nie wnoislem niczego wiekopomnego do dyskusji) Edytowane 25 Kwietnia 2006 przez kurek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Wszystko wskazuje, że G3 będzie wolny od prymitywnych rozwiązań, jakimi nafaszerowany jest Oblivion. Ianczej mówiąć - są szanse na porządnego rpg. Szczególnie ciekawie zapowiada się fabuła... Paradoksalnie staty broni w Oblivionie w zasadzie nie roznia sie od statow broni w Gothicach ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 to moze napisz jaka masz wizje zastosowanie takiego srodka transportu i czego od niego oczekujesz w grze oprocz pelnienia funkcji... srodka transportu. Bo oprocz targania inwentarza nie przychodzi mi nic innego do glowy. Jake79 jak bys chcial wiedziec to idea RPG opiera sie na calej masie rzeczy nic nie wnoszacych "istotnego" jak by tam mialy byc rzeczy wnoszace tylko same istotne rzeczy to bysmy sie zawezili do mapki 100x100 metrow i NPC ulozone w jednym szeregu do odpytki. Chodzi o te drobne rzeczy. Przeciez nikt cie do uzywania rumaka nie zmusza mozesz pomykac na piechote nie? Tak samo mozesz miec w glebokim powazaniu gildie magow. Ale MASZ mozliwosc i to jest to. (jeee pewnie znowu procenty poleca bo nie wnoislem niczego wiekopomnego do dyskusji) Wyobraźnia jak widzę twoją najmocniejsza stroną nie jest :wink: ...a może by tak wyścigi, rozwój zwierzątka, w miarę wypełnienia zadań, walki na koniu, hodowla, handel etc. - czyli wszystkie te mało w sumie odkrywcze pomyłsy, które niestety nie znalazły sie w Oblivion (a o których wspominano już np. na niniejszym forum :wink: ). A co do elementów nieistotnych...to chyba się nie do końca zrozumieliśmy :wink: (nie pierwszy zresztą raz i pewnie nie ostatni :wink: ) - najprościej - co innego nieistotne szczególy (jak np. koń w Oblivion), a co innego szczególy istotne (których na pierwszy rzut oka nie widać, ale które, jak celnie zauważyłeś kurku, budują klimat i stanowią o slie gier rpg). Inaczej mówiąc to dwie odrębne sprawy, które jak widać niektórym łatwo się mieszają :wink: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) Wyobraźnia jak widzę twoją najmocniejsza stroną nie jest :wink: ...a może by tak wyścigi, rozwój zwierzątka, w miarę wypełnienia zadań, walki na koniu, hodowla, handel etc. - czyli wszystkie te mało w sumie odkrywcze pomyłsy, które niestety nie znalazły sie w Oblivion (a o których wspominano już np. na niniejszym forum :wink: ). A co do elementów nieistotnych...to chyba się nie do końca zrozumieliśmy :wink: (nie pierwszy zresztą raz i pewnie nie ostatni :wink: ) - najprościej - co innego nieistotne szczególy (jak np. koń w Oblivion), a co innego szczególy istotne (których na pierwszy rzut oka nie widać, ale które, jak celnie zauważyłeś kurku, budują klimat i stanowią o slie gier rpg). Inaczej mówiąc to dwie odrębne sprawy, które jak widać niektórym łatwo się mieszają :wink: . No daj spokoj tym koniom :), wg mnie takie zastosowanie konika jak podales jest dopiero bezsensowne, wyszedlby wtedy SimHorse a tak naprawde nikt by z tych funkcji nie korzystal i nie mowie tu o malo istotnych dodatkach co podnosza wartosc gry a o masie dupereli ktore sa zupelnie zbedne i tylko pusly by efekt, co do rozwoju zwierzaka czy jego ewentualnej sprzedazy moge sie zgodzic - ok, ale wyscigi hodowla, kolorowe kucyki, jazda na wystawy :) etc. to jakies nieporozumienie :) mysle ze akurat te elementy nie budowalyby klimatu a sklaniaja sie ku gatunkowej unifikaji gier, tak żeby nawet dajmy na to twoja 10 letnia siostra mogla sobie cos w tej grze znalezc, nie o to wg mnie chodzi :| Z rzeczy potrzebnych kuniowi w Oblivionie to tylko mozliwosc przenoszenia ekwipunku i walka na koniu, wiecej nie potrzeba. Idac takim torem rozumowania to caly Oblivion to kicha bo: - nie mozna polerowac broni - w karczmie nie mozna wychedorzyc barmanki - nie ma potrzeby zalatwiania sie - jak deszcz pada to nie trzeba suszyc portek Rozumiesz? cRpg nie ma na celu ladowania sterty niepotrzebnych bzdetow zeby bylo tego wiecej na liscie co zekomo ma podniesc realizm - bzdura, trzeba wybierac takie ktore sa funkcjonalne a jednoczesnie buduja świat bez nadmiernego przepychu. Oczywiscie wszytsko to tyczy sie tego biednego konia :] A jezeli az tak wam brakuje roznych urozmaicen w cRpg to polecam wejsc na jakas stronke ze starymi grami i sciągnąc kilka dinozaurow gatunku: Anvil of Dawn Dark Sun Dungeon Master Eye Of The Beholder Ultimy Wizardy Szkoda ze to bylo az tak dawno temu... EOT Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Caleb - ale przyznasz, ze mozliwosc walki konnej bylaby mila? Juz nawet pomijam tak oczywiste rzeczy jak lanca, ale zdzielic tak kogos buzdyganem czy innym morgensternem przez leb w pelnym biegu :) Przy okazji otworzyloby to droge do zrobienia turniejow rycerskich, z ktorych moznaby zrobic kawal questa: poza samym turniejem, trzeba by jeszcze zostac pasowanym, zeby wogole moc wystapic w turnieju, ew. podrobic swoje papiery i liczyc ze na zadnym turnieju nikt sie nie kapnie (Ogladal ktos film Obledny Rycerz (A Knight's Tale)?). Nawet jesli nie byloby tego w grze od razu, to ktos na pewno by takiego moda stworzyl, to ma ogromny potencjal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Omg Jake79 juz dawno mialem cos napisac ale ciagle zwlekalem, no ale juz cos dodam od siebie: Stary, od kilku postow ( w temacie o oblivionie i ghoticu) ciagle placzesz na obka. Jest to pierwsze (chyba) cRPG gdzie mamy konia. Ale dla ciebie to za malo, ty chcialbys zeby nie wiadomo co mozna bylo robic (zapomniales o sexie miedzy koniem a kobylka, skoro juz w takie szczegoly wchodzimy). Kon jest dobrze rozwiazany w oblivionie, nie jest przesadzony. Wszyscy na forum wiedza co ci sie nie podoba w grze, nie pisz tego poraz xxx, bo to sie robi nudne. Daj sobie juz spokoj bo na sile probujesz wyszukac jakies malo istotne babolki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) Caleb - ale przyznasz, ze mozliwosc walki konnej bylaby mila? Juz nawet pomijam tak oczywiste rzeczy jak lanca, ale zdzielic tak kogos buzdyganem czy innym morgensternem przez leb w pelnym biegu :) Przy okazji otworzyloby to droge do zrobienia turniejow rycerskich, z ktorych moznaby zrobic kawal questa: poza samym turniejem, trzeba by jeszcze zostac pasowanym, zeby wogole moc wystapic w turnieju, ew. podrobic swoje papiery i liczyc ze na zadnym turnieju nikt sie nie kapnie (Ogladal ktos film Obledny Rycerz (A Knight's Tale)?). Nawet jesli nie byloby tego w grze od razu, to ktos na pewno by takiego moda stworzyl, to ma ogromny potencjal. O, i to juz ma sens :) O wlace konnej juz wpsomnialem bo wielu tego brakuje, ale pomysl co by bylo jakbys mial tylko sztylet.... musialbys siegac taaaak nisko zeby kogos trafic ;] W sumie jakby rola konia byla az tak istotna to za jeden z qlestow moglbys np otrzymac krolewsiego wirzchowca o cudownych wlasciowsciach jezdnych ;] Co do turniejow rycerskich na kuniach to nie bedzie problem zrobic takiego moda wystarczy dodac walke na koniu + lance/kopie i zastosowac schemat taki jak na Arenie tylko ofc przerobic to wg potrzeb. @Jake79 dla ciebie specjalnie zrobie moda z nowymi profesjami: konikorada i zaklinacza koni :) ew. Husarie dorzuci sie. Jest to pierwsze (chyba) cRPG gdzie mamy konia. Pomijajac Daggerfala ;] Omg to chyba temat o G3 jest :[] zaraz bedzie opi***** ... chociaz mam nadzieje ze w G3 bedzie sporo pionierskich rozwiazan i smaczkow, nawet oczekuje tej pozycji chociaz fanem G nie jestem, podoba mnie sie hmm ten rycersko/osadniczy styl świata. Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) Jake79 jednem slowem "tachamagothi" (takie brelloczki ze zwierzatkie elektronicznym ktore trzeba bylo karmic i sie z nim bawic co by nie zdechlo) hyhy ;) A tak powaznie to walka na koniu i turnieje to byl by czysty miod ( imho oczywiscie tylko rycerstwo by mialo opcje uzywania kopii albo startow w takich zawodach) Ale moge sie zalozyc ze tego nie gedzie w G3 a szkoda oj szkoda, moze kiedys w obku... Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez kurek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 moze kiedys w obku... w The Elders Scrols ;) Wystarczylo by zeby dali konie a odpowiednie mody po jakims czasie same by sie ukazaly :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...