Skocz do zawartości
Mayo

Gothic 3 - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Dodatek do G3 zostal oficjalnie potwierdzony:

 

W najnowszym raporcie finansowym za pierwszą połowę 2006 roku CEO JoWooD Productions, Albert Seidl, oficjalnie ujawnił, że rozpoczęto już prace nad dodatkiem do właśnie ozłoconego Gothic 3. Wydawca oczekuje w najbliższych miesiącach wysokich wyników, gdyż premiery nasilniejszych tytułów zaplanowano na ten okres.

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Złe wieści:

"Zaledwie tydzień trwała radość fanów, związana z faktem ukończenia prac nad trzecią odsłoną cyklu Gothic. Przedstawiciele firmy Piranha Bytes poinformowali wczoraj za pośrednictwem oficjalnej strony gry, że po wysłaniu płyty matki do tłoczni, znaleziono kilka błędów wymagających natychmiastowej interwencji programistów. Nie wiadomo dokładnie, jakich poprawek wymaga gra. Pewne jest jedynie to, że w dniu 12 września austriacka tłocznia nie rozpoczęła produkcji płyt z programem, jak to wcześniej zaplanowano. Członkowie studia Piranha Bytes ponownie wzięli się do roboty, starając się szybko wyjść z kłopotliwej sytuacji. Aktualnie przygotowywana jest nowa wersja programu, która wydaje się mieć nikłe szanse na rzetelne testy przeprowadzone przez ludzi niezwiązanych z produkcją gry. Pod dużym znakiem zapytania stoi premiera gry, która w kilku krajach europejskich (m.in. w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii) miała odbyć się 13 października bieżącego roku. Co prawda autorzy zapewnili na oficjalnym forum, że nic się w tej kwestii nie zmieniło, ale ostatecznej wersji programu wciąż nie ma, a czas ucieka. Jest wielce prawdopodobne, że w trakcie prowadzonych prac zaimplementowana zostanie pierwsza łata, która w Internecie miała pojawić się równo z premierą gry."

 

Ale lepszy produkt dopracowany niż dziurawy hit :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sieci pojawiły się wyniki testu przeprowadzonego na Gothic 3 przez niemiecki magazyn GameStar. Cały artykuł dostępny będzie w czasopiśmie, które trafi do sprzedaży od środy przyszłego tygodnia.

 

Wynik 17-sto stronicowego mega-testu to 85(89)%. Pierwsza ocena została przyznana testowanej wersji gry. Druga natomiast jest prognozą dla finalnej wersji, która dostanie się na sklepowe półki.

 

1. Grafika: 9/10

1. Plusy: bardzo szczegółowe krajobrazy, cudowne efekty czarów, dynamiczne oświetlenie

2. Minusy: niekiedy śmieszna animacja

 

2. Dźwięk: 8/10

1. Plusy: profesjonalna ścieżka dźwiękowa w wykonaniu orkiestry, bardzo dobry podkład głosów, dźwięki otoczenia

2. Minusy: błędy w dialogach, momentami nieznośne szumy

 

3. Trudność: 6/10

1. Plusy: trzy stopnie trudności, najniebezpieczniejsze tereny patrolowane przez duże potwory

2. Minusy: wahający się poziom, trudności ze zdobywaniem poziomów

 

4. Klimat: 9/10

1. Plusy: tętniący życiem świat, sprawny system reputacji, cykl dnia, pogoda

2. Minusy: różne błędy logiczne, niedopracowane AI

 

5. Sterowanie: 8/10

1. Plusy: intuicyjne sterowanie, czytelne karty postaci, użyteczna lista umiejętności

2. Minusy: zapiski z zadań, menu

 

6. Świat: 10/10

1. Plusy: 3 ogromne obszary, 3 frakcje, ogrom misji, mnóstwo sekretów, możliwość powtórnej gry i odkrywania

 

7. Akcja/misje: 9/10

1. Plusy: interesująca fabuła, dobrze połączona z historią, wiele możliwych rozwiązań

2. Minusy: niekiedy zagmatwane zadania

 

8. System walki: 6/10

1. Plusy: duża liczba kombosów, każdy przeciwnik stosuje inną taktykę

2. Minusy: nieprzyjazny system walki przy większej liczbie przeciwników, słabe AI towarzyszy

 

9. Umiejętności: 10/10

1. Plusy: wiele talentów, magia do walki w zwarciu i na dystans, przydatne zawody, dobre planowanie rozwoju postaci

 

10. Przedmioty: 10/10

1. Plusy: specyficzne bronie i zbroje dla poszczególnych frakcji, mnóstwo czarów, wyrób własnych przedmiotów

 

 

 

Do osobnego testu przystąpili redaktorzy PC Games. Gra uzyskała tam wynik 87% oraz szczególne wyróżnienia, w tym srebrny medal, odznaczenie za dźwięk, a także odznaczenie za grafikę. W minusach uwzględniono:

# Częste błędy w zachowaniach - spóźnione AI zwierząt i NPC-ów. Nieraz powodują one kłopoty z misjami, uniemożliwiając ich rozwiązanie.

# Niekiedy kursor skakał na ekranie.

# Skrzyniom, łóżkom czy osełkom brakuje wyraźnych punktów do użycia.

# Przy zamkniętych skrzyniach nagle łamie się wytrych, bez żadnej akcji.

# Czasami postać okrąża skrzynię zamiast podejść do niej bezpośrednio.

Czyli ogolnie jest fajnie, gra jest tylko troche niedopracowana, ale poza tym to HIT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale przeciez ma patch wyjsc wiec moze on poprawi niektore z tych bledow... do tego przeciez ktos dawal info ze gra nie ma golda jeszcze bo wykryto pare bledow i chcieli je usunac... mysle ze bedzie ok!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O kurde mam nadzieje, ze to test tej 'gorszej' wersji, bo to co sie dzieje to masakra :|

to test tej gold wersji ktora zostala wycofana ze sprzedazy , szczerze mowiac to nie wierze aby za duzo w niej zmienili , najczerniejszy kolor to detale na medium

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiecie, g2 też w paru miejscach bardzo ostro zwalniał, jeśli to testy z jakiegoś płonącego miasta z setką walczących ze sobą NPCów to powinno się dać przeżyć, natomiast jeśli są miejsca gdzie gra chodzi jeszcze gorzej to nie wiem na co oni liczą, chyba, że na tanie serie i że ludzie do ich wydania zaopatrzą się w core3quatro, oraz 60potokowe monstra :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całkiem "przeciętny" sprzęt niemcy uznają za maszynę wyjściową. A64 3500+, 7900GT... taki sprzęt u nas ma może z 5%graczy. No cóż...

A gdzie to wyczytales? Oni po prostu zaznaczyli od jakiej konfiguracji gra ma sens. JAkim sprzetem dysponuja niemieccy garcze mozna sprzawdzic na jednym z najwiekszych niemieckich forow czyli http://www.forumdeluxx.de/ . Zapewniam, ze nie jest wcale tak rozowo, jak to sobie wyobrazasz.

 

edit: Nie chce mi sie wchodzic w OT, ale jezeli upierasz sie przy "przecietnym niemieckim sprzecie" na podstawie nie zwiazanego z tym tematem jednego wykresu to coz... Podpowiedm tylko, ze niemiecki Gamestar zamieszcza rozne konfiguracje w zaleznosci od gatunku, wiec nawetgdyby przyjac twoja wersje, to od razu trzeba byloby ja ograniczyc do ".. niemcy uznaja za maszyne wyjsciowa do gier fpp".

Edytowane przez komisarz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Komisarz

Nigdzie tego nie wyczytałem i potrafię zinterpretować prosty wykres. Szczerze? Raczej mnie nie interesuje to co mają niemcy, a różowy mnie nie kręci.

 

edit: Ja tez nie lubie nie związanych z tematem osobistych wycieczek, ale przed cytowaniem kogoś polecam przeczytać dwa razy coś co się chce komentować, a co najważniejsze starać się to zrozumieć. Bo czy ja cokolwiek napisałem o kompach, jakie posiadają nasi sąsiedzi? Mój post, jak z resztą kilka wcześniej, był jedynie refleksją na temat linkowanego skana.

Edytowane przez pkali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy tym Oblivion to chodzi jak masełko :lol:. Widać w dzisiejszych czasach optymalizacja jest ostatnim punktem lub jej wcale nie ma. Ja czekam na g80/r600 ale jak już to kupie to nie chce co rok zmieniać gpu na nowy tylko dlatego ze im nie chce sie gier optymalizować :/.

 

Mimo tych zapowiedzi ja licze ze final ver bedzie szybciej chodzi bo oprócz wymagan to wydaje mi sie ze G3 bedzie o niebo lepsze od Obka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówię wam to fanboye Obliviona robią dym przed premierą G3 :D ten test jest sfingowany! :wink:

 

Sam jestem pozytywnie nastawiony i myśle, że się nie przejade :)

Na tym sprzęcie co masz w sigu? :> Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i się nie przejedziesz :wink2: Gothic zawsze miał kiepski engine. Z drugiej strony wypowiada się osoba która ma Kingstone w sigu... Oświeć mnie cuż to za pamięć. Gothic wyjdzie odpalimy i zobaczymy jakie ma wymagania obecnie to lanie wody. Nie zoptymizowany Obek też wolno działa 5 min zabawy z plikiem ini i już jest lepiej :D

Edytowane przez Turkina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=10&am...=210&op=dfs

(wygrzebalem to z linka ktorego podal Friko)

Niezle sie prezentuje gra - przestrzenie wygladaja ladnie, nie ma tyle potworow (w poprzednich czesiach zeby gdzies sie dostac trza bylo po drodze zabic 20 scierwojadow i wilkow ;]) - choc w sumie tez ich troche jednak jest, ale jakby nie tak wiele. Walka... wyglada smiesznie troche. Postac przewracala sie co chwile, same jej ruchy tez jakies sztywne... ale ogolnie jest pozytywnie i nie moge sie doczekac juz G3 ;]

Poza tym,. postac strasznie wolno biega i nie iwem jak oni wyobrazaja sobie poruszanie sie po swiecie z taka predkoscia...

No i gierka ladnie im smigala na tym sprzecie, zero przycinek czy zwolnien, do tego gra sie ladowala dlugo ale imo to plus - wole dluzsze ladowanie niz doczytki w czasie gry.

Edytowane przez Pioorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hooded man

no nie bedzie zadnych srodkow transportu a bieganie co najwyzej poprzez miksturki sie przyspieszy - eeee czy to nie brzmi smiesznie/glupio/dziecinnie? Troche nieteges takie podejscie do tematu, juz widze te skile ponabijane na maxa i postac ktora pedzie jak strus pedziwiatr, super nienaturalne i komiczne. Zeszta juz sama animacja pdczas walki rozwaa caly klimat i powage sytuacji. Zawsze jak przychodzil do mnie kolega to mu pokazywalem gry takie jak FEAR czy Oblivion, Gothica3 nie wiem czy mu pokaze bo sie usmieje tylko.

Grajac w Obliviona i uczestniczac w walkach mozna sie bylo naprawde lekko wczuc w sytuacje, wygladalo to tez widowiskowo. W przypadku G3... hmm

Edytowane przez hooded man

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...że też jeden słabej skądinąd jakości wykresik spowodował taką panikę ;-)...Gra się jeszcze nie ukazała i za wcześnie jeszcze na dokładne oceny pod kątem wydajności silnika.

 

Niektórzy oczywiście znają już szczególy mechaniki gry (zanim wyszła -SIC!) i wiedzą, że wsio in minus :wink: ...hooded man - mało ciekawe jest jak spedzasz czas w towarzystwie swojego kolegi i co mu pokazujesz, dlatego nie gniewaj się ale oszczędź na przyszłość podobnych głupotek :wink: ; co innego dobre malkontenctwo a co innego zwykła głupota.

 

Filmik podrzucony przez Pioorka wypada całkiem nieźle; animacja mogłaby być lepsza, ale to nie jest poważny zarzut dla gry rpg.

 

Nawiązując do Oblivion warto zaznaczyć, że tam poza słabo dopracowanym engine (i jeszcze gorszą fabułą) bruździ chyba głównie doczytywanie lokacji i związane z nim ciągłe spadki płynności; silnik G3 posługuje się natomiast na szczęście inną metodą i nie musi co i rusz doczytywać nowych obszarów - taka subtelnaja różnica;-)...a jak to dokładnie będzie to zobaczymy wkrótce.

Edytowane przez Jake79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...