Gość hooded man Opublikowano 19 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2006 najlepiej puzle 1000 elementowe - dobrze wychodza tylko trzeba miec duze biorko - jak nie to budowanie budowli ze sklejanych zapalek albo model samolotu do sklejania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 19 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2006 (edytowane) Worms14 i jego x1950XTX CrossFire powinny yako tako pociągnąć G3 ... w 1024 :DxDD. Przeciez takie wymagania to jakiś zart. Btw jestem bardzo ciekawy jak to by chodziło np Sulaco (1 u nas w 3dmarkach) na sli i c2d. Moja rada: Nie kupujcie tej gry!! (przynajmniej teraz). Niech straca, może pomyśla na patchu optymalizacyjmy. Edytowane 19 Października 2006 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzperSon Opublikowano 19 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2006 Dodam parę słów do siebie... Gram w G3 na kompie z podpisu, 1280x1024 AFx8 reszta opcji max, FPSy w mieście ok.25-30 parę, poza miastem nawet ponad 100 czasami, przeważnie ok. 40-50 :) Ogólnie w porównaniu do Obka spoooooro gorzej. Ale nie w FPSach problem. RAM :mur: Ta gra jest jakaś niedokochana pod tym względem. Na 2GB tnie się niemiłosiernie, nie wiem, kombinowałem z różnymi wielkościami pliku wymiany, defragmentacją i nic. O ile zapis gry trwa ok. 7 sekund więc ok, to podczas gry są lagi nawet po 3-4 sekundy i co chwilę przycinki na ułamki sekund. A najlepsze, że w menadżerze zadań widać, że w szczycie gierka razem z systemem bierze nie więcej niż 1,7GB, więc się pytam OCB? Optymalizacja? Niemiecka programista nie znać takiego słowa :-| Graficznie G3 nie dorasta Obkowi do pięt, system walki wręcz jest chba najgorszy z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia, do tej pory walę do wszystkiego z łuku/kuszy bo mieczem można sobie ewentualnie kozy z nosa wygrzebać :wink: Może trochę przesadziłem, ale widać duży regres w stosunku do poprzednich części. Ogólnie gra się fajnie, Gothic to Gothic, jest klimat, duży świat i swoboda, ale wymagania sprzętowe to istny horror. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinslayer Opublikowano 19 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2006 Ja na szprzecie w podpisie wlaczylem gre w 1280x1024 wszystko co tylko sie dalo w opcjach na maxa. No i mialem tak minimum jakies 15 fps niekiedy, w czasie walk tak 20-30 a jak biegam sobie po polanach :P to ze 40 dochodzi a czasem i wiecej. Ale co do pamieci to przy pierwszym jej uruchomieniu gra mi zwieche zaliczyla bo skonczyl jej sie ram 2GB !! i 150MB pliku wymiany. Teraz pobiegalem troche i po wylaczeniu gry cale 2GB pamieci poszlo i 300MB pliku. Pare screenow :P http://btk.net.pl/~kinslayer/Fraps.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość metart Opublikowano 19 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2006 Pare screenow :P http://btk.net.pl/~kinslayer/Fraps.rar wybacz ale nie usprawedliwiaja one żadnych doniesień z "frontu" - imo shit nie wart splunięcia - więcej sie powtarzać nie będe :-| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 19 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2006 (edytowane) 30-70-FPS z przewaga 40 średnio na X1900XT 700/1600 I C2D 3,6 GHz I 2GB ram 1280X1024 AAx4 i AFx8 HQ i najwiekszy problem to za mało ramu heh farsa jakas bo gra nie powala na kolana graficznie , po przejściu ok. 200m obszar jest doczytywany i lekko chrupie ale generalnie w miarę płynnie i raczej SLI nie potrzebne lecz z 4GB ramu lub optymalizacja screeny : Edytowane 19 Października 2006 przez Racuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav85 Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 u mnie srednio chodzi na medium w 1280x1024 , a jak jest walka to zaczyna klatkowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futureman Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 po przeczytaniu kilku postów widze, że nie jest ciekawie, nie pogram z moim ramem, trzeba dokupić 512 :( miejmy nadzieję, że wersja PL będzie bardziej zoptymalizowana (czyli wyjdą do tej pory jakieś patche) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayo Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 I chyba w tym jedyna nadzieja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) a wiec pogralem chwilke w G3, nie wiem jak w innych wersjach (ja mam najnowszego patcha) ale ja nie mam zadnych suwakow odnosnie detali video. Mam tylko low medim high i cos miedzy low a medium update. kurde jest custom ale slepak ze mnie ehhh. mozna sie pobawic jak we wczesniejszych wersjach i jak w spotach reklamowych to mialo miejsce. W kazdym razie ja dalem medium i rozdzialke 1280x720 (matryca laptopa :-) ) Na samym poczatku mamy dosc duza walke (okolo 15 NPC`tow) wiec gra bardzo zwolnila, ale z czasem jak wycinalem orkow gra stawala sie coraz plynniejsza az w koncu przy normalnym zaludnieniu wioski siegnela akceptowalnego framerate bez spadkow (~24fps) Grafika nie ma startu do tej z Obliviona - nie dosc ze teren daleko zanika i nie ma max distanse to jeszcze gra chodzi wolniej niz oblivion i to ZAUWAZALNIE wolniej aczkolwiek jeszcze akceptowalnie. Teraz najgorsza zeczy - muzyka i podklady dzwiekowe podczas walk - ZE-NA-DA podczas walki slychac jakies sztuczne "uh", "ah" i szczek broni jest slyszalny jak by ze studni przy czym te sztuczne jeki orkw sa tak slyszalne jak by wam ktos nad uchem stal i stekal - katastrofa. Walka nie jest ani na jote miodna. Sama animacja bohatera jeszcze moze ujdzie ale to jak wchodzi w interakcje z orkiem to znowu katastrofa - tnie mieczem jak by w nicosc, w obku jak trafiles na niespodziewany blok to bylo spore walniecie z suba az reke na myszce poczules a bohater sie niezle wygiol od zle przycelowanego uderzenia - tutaja mamy raczje siekanek w sylu diablo, malo myslenia i obserwacji przeciwika tylko jak najszybciej klikac zeby ubic. Zaraz postaram sie zapodac troche screenow. edit. pogralem dluzsa chwile - no niestety zenada. Gra sie tnie na 2gb ramu. Przy walce z 3 przeciwnikami zaczyna sie czkawka w sumie nie wiadomo dlaczego bo az tacy skaplikowani nie sa. Bardzo czesto gra zaczyna ciac bez wdocznej przyczyny, nic sie nie dzieje nie ma wroga a gra zaczyna zwalaniac. Widoki z wiezy latarniczej na panorame robia na mnie takie wrazenie jak w oblivionie patrzylem na druga strone mostu. Natomiast jak sie patrzylo w Oblivionie ze swiatyni chmur na panorame cyrodiil... no coz kto gral ten wie. Oblivion przerasta o kilka klas Gothica3 - niewiarygodne po tym co mowili panowie z piranii bylem pewien ze G3 bedzie chodzil lepiej. Balans odglosami w opcjach nie pomaga, udzwiekowanie gry to katastrofa (mam audigy 2ZS i gigaworksy 5.1) oczywiscie opcji eax brak ale przy takim wykoaniu udzwiekowania i eax nie pomoze. Walka jest tak nieciekawa ze przy kazdej sie krzywilem "o jezu znowu trzaba klikac" w Obku czegos takiego nie ma. Jak ktos narzekal na Obliviona (na ktorego tez mozna narzekac godzinami) to po zagraniu w G3 sie zalamie, chyba ze jest slepym fanem serii i bedzie probowal udowodnic cos innego. aha kurde moj sprzet :-) : centrino 2.0ghz, x700 mobile (400mhz gpu, 700 ram) , 2gb ram. aha sejwowanie to 15 sekund doczytywanie praktycznie nieodczuwalne (pozniej jak dluzej pogralem to zmienilem zdanie), szybkie dyski wam nie pomoga trzeba miec 2gb ramu i w gore. Edytowane 20 Października 2006 przez hooded man Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 Medium tak jak gra ustawiła przy odpaleniu gry... ...hehe... a teraz high... ... już wszystko gra. Gdyby nie te namolne doczytywanie z dysku byłoby dobrze a oprawą graficzną to gra mnie nie zaskoczyła nawet w najmniejszym stopniu. Nie zrozumcie mnie źle, jest ładna, nie klnę na grafę ale spodziewałem się ciut większego BUM. Roślinność jakaś taka śmiszna jest i ładnie wygląda tylko z pewnej odległości. Animacje raczej lipne a częste spadki "frejmsów", spowodowane niemal ciągłym doczytywaniem(również na medium), do przyjemnych nie należą i z pewnością większość graczy będzie nie usatysfakcjonowana grą. A sama rozgrywka...? Za wcześnie mnie o tym pisać. Miłośnicy gothic'a będą się wypowiadać na ten temat tym bardziej, że ja nie grałem w dwie poprzednie części. :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.i.P. Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 Ta gra to chyba najbardziej zbugowana, niedopracowana i najmniej zoptymalizowana gra roku 2006! (update nic nie daje ;o ). Na 2GB czasami klatkuje i nie da sie komfortowo grac, jeszcze tak jak koledzy powiedzieli, ciagle sie gra doczytuje. Oczywiscie ustawienia w grze 1280x960, details HIGH, AA x4, AF x16 HQ (nie po to mam taki sprzet zeby grac na medium, czy nizszej rozdzialce). FPS przewaznie 30-40, w czasie walki 25-30. Dzwieki, zachowania calego swiata (ludzie, orkowie, zwierzeta) to doslownie mega LOL. Ciagle "UH! AH!" roXuja ;]]]]] Fizyki tam wogole nie ma (podchodze np do stolu zabrac monety a ten mi wchodzi bez niczego na stol, jak zapalam pochodnie to fps spada odrazu do 0 (jest to uwidocznione na jednym z filmikow ktore zamieszczam nizej). Na podsumowanie powiem, ze gra kojarzy mi sie z jednym... Driv3rem ;] Nie warto inwestowac w ta gre ani grosza. Nie rozumiem czym ludzie sie podniecaja. Dla mnie jest to poprostu MEGA QPA. uninstall. I filmik - warto zwrocic uwage na pojekiwania przeciwnikow, moment zapalenia pochodni oraz ogolna plynnosc FPS ;p download - Gothic3_2006-10-20-1.avi (51mb) II filmik - nazwalem go "sposob na dzika", czemu? zlookajcie do konca. Lecz tak na serio, to wogole nie jest to smieszne; to jest tragiczne (warto zauwazyc w 29sec to dlawienie sie ramu ;s ) download - Gothic3_2006-10-20-2.avi (45mb) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 @II filmik - dzik-morderca? :lol: Az sie dziwie, ze podstawowa jednostka w armiach Myrtany nie sa stada dzikow puszczane przed wojskiem we wlascwym kierunku :lol: Patrzac po dotychczasowych filmikach, skutecznosc maja porazajaca. Swoja droga - zauwazylem, ze NPCe nie wstali po "zgwalceniu" ich przez dzika. Czyzby darmowe zrodlo sprzetu? ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pwlj Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) Ehhh, mam nadzieję, że wydadzą kiedyś to demo... Wolałbym najpierw sprawdzić jak to chodzi u mnie, a dopiero później zdecydować o zakupie... Edytowane 20 Października 2006 przez pwlj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 Ehhh, mam nadzieję, że wydadzą kiedyś to demo... Wolałbym najpierw sprawdzić jak to chodzi u mnie, a dopiero później zdecydować o zakupie... Pociesze Cie... gothic wyszedl w marcu 2001 a demo pojawilo sie... 5 lat pozniej - http://gamershell.com/download_12753.shtml :lol: Czytajac te opinie to nawet nie podchodze do tej gry z moim sprzetem, szkoda zdrowia, zreszta mam obliviona, ktory wyglada 100x lepiej, dziala 100x lepiej i ogolnie jest 100x lepszy. G3 beda meczy juz tylko fanatycy, ktorym nie straszne kilkuminutowe dogrywania i ciagle mielenie dyskiem, spadki fps itp. ;] Btw moze ta gra wymaga ageia i dlatego tak chodzi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) nie no naprawde zenada nie da sie grac gra non stop doczytuje, po prostu non stop a mam 2gb ramu. W Obku gra przyciela na 3 sekundy jak loadingowala teren ale to po przejechaniu sporego kawalku krainy. A tutaj doczytuje co 10-15 sekund poczs biegu - WTF? Ktos ta gre wogole testowal zanim wypuscil do tloczni? Bezimienny sie podczas walki rusza jak podczas karczowania chaszczy i jak by przy tym mial gorset zalozony na szyje po nieudanym skoku do pustego basenu. Jak sie stanie w miejscu na chwile to wtedy dopiero wskakuje 40fps. Drzewa to katastrofa, pokazauja sie gole maszty a pozniej dopiero kilka sekund pozniej korony drzew, czasami nawet migaja pojawiaja sie to znikaja - niszczy to jaki kolwiek klimat i powoduje ze gra w polaczeniu z komiczna animacja bohatera jest.. smieszna! Przy tym kraina jest ogromnie uboga w detale, praktycznie golo i wesolo. Wydaje mi sie ze Neverwinter Night`s2 polknie na sniadanie G3. Jestem zalamany myslalem ze odpoczne od oba ktorego zaczolem bez modow i skonczyc go nie moge i sie zaglebie w inny siwat ale nie ma bata gra nie daje szans. Edytowane 20 Października 2006 przez hooded man Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 Może się powtórzę ale u mnie też co 4 kroki dysk mieli i rwie , a tak to jak w miejscu sie obruce z 10 razy wokół wlasnej osi to fps jest na dobrym pozomie tylko to doczytywanie. Czy oni wogóle tą grę zainstalowali i patrzyli jak chodzi tam gdzie powstawała?? To jakies barany ją musiały robic , albo jakaś pijana zmiana! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BorysVasiliev Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 dobrze ze jeszcze nie przeszedlem GII Noc kruka .... moze jak skoncze wyjda konkretne patche zrobione przez fanatykow którzy dopracuja kazdy szczegol :).PS jeszecze oblivion zostal fiu fiu dluga zima mnei czeka trzeba sie sprężać bo w powietrzu PES6 ,C&C3 NFS Carbon :) Pozdro maniacy Ja nawet nie odpalam - szkoda nerwów . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 Obejrzalem pierwszy filmik by R.i.P. - wszystko mu chodzi super, nie wiem na co narzeka? Pomijam moment z pochodnia, kiedy to rzeczywiscie niezle sie dlawi. Odglosy walki lipne, ale IMHO wina tego jest, ze programisci zdecydowali, ze przy kazdym trafieniu bedzie odtwarzany jek - w dodatku za kazdym razem od nowa, bez wzgledu na to, czy ktos wlasnie jeczy. Poza tym nie wyglada to az tak zle, choc do Obka to temu brakuje (szczegolnie Obka z modami). Fakt, ze to tylko dwa filmiki, ale zaczynam miec wrazenie, ze troche dramatyzujecie (albo ja mam duzo wieksza tolerancje ;) ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisarz Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) aha kurde moj sprzet :-) : centrino 2.0ghz, x700 mobile (400mhz gpu, 700 ram) , 2gb ram. aha sejwowanie to 15 sekund doczytywanie praktycznie nieodczuwalne (pozniej jak dluzej pogralem to zmienilem zdanie), szybkie dyski wam nie pomoga trzeba miec 2gb ramu i w gore. Hmm, skoro na takim sprzecie chodzi niezle, to moze jednak sprobuje odpalic u siebie. Niedawno* dokupilem 2GB ramu (w sumie mam 3GB)... Teraz przypomne sie znajmomym, ktorzy twierdzili, ze 1GB powinien wystarczyc jeszcze przez dluzszy czas... *W lepszych czasach, gdy pamiec byla o polowe tansza:) Edytowane 20 Października 2006 przez komisarz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 Ja tu nie dramatyzuję tylko przedstawiłem fakt zachowywania się gry na sprzecie z mojego podpisu. Az poszedłem do fumfla po jeszcze 2x512 i co i lipa dalej na high textures rwie niemilosiernie !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 II filmik - nazwalem go "sposob na dzika", czemu? zlookajcie do konca. Lecz tak na serio, to wogole nie jest to smieszne; to jest tragiczne (warto zauwazyc w 29sec to dlawienie sie ramu ;s ) download - Gothic3_2006-10-20-2.avi (45mb) OMFG :lol: :lol: ja widze ze tu dziki potrafią robic juggle takie jak w tekkenie 5 :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) no ja jak dzika widzialem to byla tylko jedna akcja : "run forest ruuun" innej opcji nie ma dzik jest zabojczy jak cala horda rozwscieczonych orkow. Edytowane 20 Października 2006 przez hooded man Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) Ej no tez moze sie powtorze ale wyglada na to jakby nikt tej gyr nie testowal. Zabojczy dzik, jakies smieszne dzwieki podczas walki... gdzie oni je nagrywali? W domu publicznym? http://i77.imagethrust.com/images/1J9l/vie...0-32-16-26.html Ktos zapodal tego skrina. Czemu tereny oddalone sa tak rozmazane? LOL Edytowane 20 Października 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 Ja mam taki pomysł, Ci co grają na 2GB i im tnie, jeśli mają czas i chęci niech skoczą do siakiegoś kumpla po jeszcze 1GB bądź 2 i przetestują wtedy gierke. Jak na 4GB będzie dalej to samo to możemy spokojnie odłożyć gierkę do wyjścia jakiegoś "mega patcha" (o ile sie Piranie poczuwają w ogóle do zrobienia takiego). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) mi sie nie wydaje zeby gra zapychala 1.5gb i jej brakowalo miejsca. Z ego postego wzgldu ze jak wychodze do windowsa to tak jak bym zamknol sapera, jest spory zapas, jak wcisne "start" czy cos innego to nic sie nie doczytuje, czyli system nie wywalil niczego zbednego. Po prostu gra nie laduje tego co by mogla zaladowac. O irnio te same problemy ma z wykozystaniem 2gb ramu Obek ale on przynajmniej calkiem dobrze sobie radzi z 1gb - ba calkiem dobrze - rewelacyjnie, tylko grafika tlamsila obka i byla waskim gardlem. Edytowane 20 Października 2006 przez hooded man Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 http://i77.imagethrust.com/images/1J9l/vie...0-32-16-26.html Ktos zapodal tego skrina. Czemu tereny oddalone sa tak rozmazane? LOL Taki efekt nazywa sie bodajze Depth Of Field. Byl zastosowany rowniez w Call Of Juarez. Ktos uznal, ze skrocenie glebi ostrosci bedzie fajnie symulowac odlegle tereny. Mi tam sie podoba, choc z realizmem niekoniecznie ma to duzo wspolnego. EDIT: czy ktos juz zagladal do pliku .ini? Daje on nadzieje na jakas optymalizacje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 W CoJ to byl Depht of Field a tutaj mamy rozmazane cos czego nie mozna porownac do tego co widzielismy w Call of Juarez... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) moje ini, to z mojego prfilu w "Moje Dokumenty" tak samo jak w Oblivion » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « [Options.Audio] MasterVolume=256 VoiceVolume=154 MusicVolume=54 FXVolume=256 AmbientVolume=200 Speaker=5 VoiceLanguage=English SubtitleLanguage=English Subtitle=false [Options.Video] Resolution.Width=1280 Resolution.Height=720 Resolution.RefreshRate=75 Brightness=0.000000 Contrast=0.000000 GammaRed=0.000000 GammaGreen=0.000000 GammaBlue=0.000000 [Options.Details] Performance=Custom [Options.Custom] DistanceHigh=1 DistanceLow=1 ResourceCache=1 ObjectDetails=1 ShaderQuality=2_0 TextureQuality=1 TextureFilter=0 VegetationQuality=0 ShadowQuality=0 PostProcessing=0 [Options.Controls] MouseSensitivityX=0.500000 MouseSensitivityY=0.500000 MouseInvertX=false MouseInvertY=false MouseSmoothingX=0.500000 MouseSmoothingY=0.500000 AltCamera=false Controls=Standard [sessionKey.Forward] Key1.Type=0 Key1.Offset=200 Key2.Type=0 Key2.Offset=17 [sessionKey.Backward] Key1.Type=0 Key1.Offset=208 Key2.Type=0 Key2.Offset=31 [sessionKey.StrafeLeft] Key1.Type=0 Key1.Offset=203 Key2.Type=0 Key2.Offset=30 [sessionKey.StrafeRight] Key1.Type=0 Key1.Offset=205 Key2.Type=0 Key2.Offset=32 [sessionKey.TurnUp] Key1.Type=1 Key1.Offset=10 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.TurnDown] Key1.Type=1 Key1.Offset=9 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.RotateCamRight] Key1.Type=1 Key1.Offset=7 Key2.Type=0 Key2.Offset=18 [sessionKey.RotateCamLeft] Key1.Type=1 Key1.Offset=8 Key2.Type=0 Key2.Offset=16 [sessionKey.Walk] Key1.Type=0 Key1.Offset=54 Key2.Type=0 Key2.Offset=42 [sessionKey.WalkToggle] Key1.Type=0 Key1.Offset=58 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.Up] Key1.Type=0 Key1.Offset=82 Key2.Type=0 Key2.Offset=56 [sessionKey.Down] Key1.Type=0 Key1.Offset=157 Key2.Type=0 Key2.Offset=29 [sessionKey.Use1] Key1.Type=1 Key1.Offset=3 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.Use2] Key1.Type=1 Key1.Offset=4 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.Plus] Key1.Type=0 Key1.Offset=78 Key2.Type=1 Key2.Offset=11 [sessionKey.Minus] Key1.Type=0 Key1.Offset=74 Key2.Type=1 Key2.Offset=12 [sessionKey.QuickUse0] Key1.Type=0 Key1.Offset=11 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.QuickUse1] Key1.Type=0 Key1.Offset=2 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.QuickUse2] Key1.Type=0 Key1.Offset=3 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.QuickUse3] Key1.Type=0 Key1.Offset=4 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.QuickUse4] Key1.Type=0 Key1.Offset=5 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.QuickUse5] Key1.Type=0 Key1.Offset=6 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.QuickUse6] Key1.Type=0 Key1.Offset=7 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.QuickUse7] Key1.Type=0 Key1.Offset=8 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.QuickUse8] Key1.Type=0 Key1.Offset=9 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.QuickUse9] Key1.Type=0 Key1.Offset=10 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.Confirm] Key1.Type=0 Key1.Offset=28 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.InventoryMode] Key1.Type=0 Key1.Offset=23 Key2.Type=0 Key2.Offset=14 [sessionKey.JournalModeLog] Key1.Type=0 Key1.Offset=38 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.JournalModeCharScreen] Key1.Type=0 Key1.Offset=46 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.JournalModeMagBook] Key1.Type=0 Key1.Offset=48 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.JournalModeMap] Key1.Type=0 Key1.Offset=50 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.QuickLoad] Key1.Type=0 Key1.Offset=67 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.QuickSave] Key1.Type=0 Key1.Offset=63 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.WeaponMode] Key1.Type=0 Key1.Offset=57 Key2.Type=1 Key2.Offset=5 [sessionKey.Lock] Key1.Type=0 Key1.Offset=19 Key2.Type=0 Key2.Offset=207 [sessionKey.Look] Key1.Type=0 Key1.Offset=80 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.FirstPerson] Key1.Type=0 Key1.Offset=83 Key2.Type=0 Key2.Offset=20 [sessionKey.ResetCamera] Key1.Type=0 Key1.Offset=75 Key2.Type=-1 Key2.Offset=-1 [sessionKey.ToggleHUD] Key1.Type=0 Key1.Offset=29 Key2.Type=0 Key2.Offset=59 [Options.Difficulty] Difficulty=Medium Edytowane 20 Października 2006 przez hooded man Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) Pamietajmy że G3 raz już było cofane z tłoczenia bo miało masę bugów :D I w związku z tym hasło reklamowe G3 powinno brzmieć: "NAJLEPSZE BO Z 1 TŁOCZENIA!" EDIT: A moze ta wersja to jest jeszcze G3 przed wycofaniem? Czy mozliwe jest że szkoda było im kasy na nowe tłocenie i stara partja poszła jednak w świat? Edytowane 20 Października 2006 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...