Skocz do zawartości
Mayo

Gothic 3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jest jakiś sposób na to żeby postać po przycince w czasie której trzmam przycisk postać nie wykonywała tego co powinna robić w czasie gdy się cięło? jak nie czaicie to chodzi mi o to ze postac biega mimo że nic nie wciskam - gdyby nie to, to by całkiem nieźle mi śmigało

Jest na to sposób, dokupić dodatkowe 1GB ram lub przyciąć detale :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Znajdz mi osobe, której ta gra nie przycina. Wydaje mi sie, ze zniwelowanie scinek nie jest mozliwe, mozna zmniejszyc tylko ich czestotliwosc. Musisz sie do nich przyzwyczaic albo dokupic dodatkowe 1 GB ramu (co moze troszke poprawic komfort gry) - no i zrob optymalizacje wg FAQ na pierwszej stronie tego tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam 1GB i po optymalizacji ustawień cache specjalnej masakry nie odczuwam. Jak dla mnie wszystko kwestia ustawienia cacheowania pod swoje liczydło.

Swoją drogą głupie ze strony PB nie było by dodanie opcji wyboru RAM jaki posiadamy przy instalacji patcha. W taki sposób sam zmieniałby ustawienia cache dla danej ilości RAM zamiast bawienie się w pliku.

Śmieszne jest, że po zmianie kilku cyferek w pliku txt gra działa o niebo lepiej. <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takiej konfiguracji jeszcze nie sprawdzalem, ale G3 w koszu czuje sie naparwde bardzo dobrze.

Nie dziwie się rozgoryczeniu :wink: ; ja także po kilku wieczorach, wbrew szczerym chęciom, poprostu wymiękłem (mimo pewnych sukcesów, w zakresie uzdatnienia G3 do normalnej zabawy).

 

Refleksja bardziej ogólnej natury...Chłopcy Z PB najwyraźniej z opóźnieniem zrewidowali swoje stanowisko i zauważyli, że z G3 nie wszytko jest jednak w porządku :wink: w sensie technicznym. Podobnież są (po raz n-ty) widoki na nowy, porządny patch (czyli chyba 4 patche z kolei :wink: ). W każdym razie pogratulować trzeba chłopcom i dziewczetom z PB realizmu, spostrzegawczości, profesjonalizmu i poważnego traktowania swoich klientów, czyli graczy; oto materiał, pochodzący z vortalu Gothic.pl :

 

link - " http://www.gothic.phx.pl/gothic3/ "; oraz sam tekst:

 

"Relacja z wywiadu 2007-04-14 15:17:44

Boże Narodzenie już dawno za nami. Chcielibyśmy jednak powrócić do ostatniego wywiadu przeprowadzonego przez WorldofGothic.de z członkami Piranha Bytes.

Ze słów KaiRo wynika, że Piraniom jest przykro z powodu wydania gry w takim stanie. Jeszcze po premierze ciągle trwały nad nią prace. Nikt jeszcze wtedy nie myślał o dodatku. KaiRo obiecuje również, że po ostatecznych szlifach w formie łatek Piranha Bytes na laurach nie siądzie.

W dalszej części wywiadu KaiRo opisuje błędy, które łata kolejny patch. Jest ich niemało, a zespół bierze na siebie całą odpowiedzialność za niedopracowania.

Zapytany przez WoG na temat narzędzi modderskich KaiRo zakomunikował, że wszyscy którzy chcieliby zając się modyfikowaniem gry na chwilę obecną nie będą mieli takiej możliwości. Spowodowane jest to faktem iż sam edytor – składający się z kilku mniejszych narzędzi (każde odpowiedzialne za inne zadania – fabuła, NPC, roślinność, zadania itd.) działa pod kontrolą komercyjnego programu Perforce. KaiRo przyznał, że po zakończeniu prac poprawkowych przy Gothic 3, zespół skupi się nad edytorem i stworzeniem alternatywy dla Perforce. Bliższe szczegóły nie są jednak znane.

Jeśli chodzi o dodatek KaiRo jasno dał do zrozumienia, że wtedy myśleli głównie nad poprawieniem samego Gothic 3. Sprawa dodatku zaś – nawet jak będzie tworzony – będzie obwiana tajemnicą. Cieszy go jednak fakt, że fani na taki dodatek czekają mimo, że nie mają żadnych konkretów.

Dalsza część wywiadu dotyczy samej gry, rozwiązań w niej użytych i napotkanych trudności wynikających z ich zastosowania."

 

p.s.

Po powrocie do Gothic 2, stwierdzam, że w ogólnym rozrachunku doświadczenie z gry jest przyjemniejsze niż przy G3, abstraciach!ąc nawet od technikaliów. Krótko mówiąc - historia jest bardziej wiarygodna i mniej sztampowa, a świat bardziej klimatyczny i dopracowany. Epicki rozmach nie do końca wyszedł G3 na zdrowie.

 

Imo bezimienny w kreacji hoolywodzkiego wybawcy ogólnie dużo stracił (wcześniej także był ofkoz wybawcą pełną gębą, ale jakby z większym wdziekiem i polotem ;-)).

 

Nota bene - jak zrobią w końcu ten porządny pacz i tak zapewne znajdę ciutkę zapłau do G3.

Edytowane przez Jake79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NO niezle, niech pracuja ja gothica nie zostawie chocby mial tysiac bugow ;P Dalo sie grac w jedynke i w dwojke to i w 3 sie da :)

 

Powiedzcie mi taka ciekawostke, wiem ze tu jest cholerna swoboda itd. ale troche sie gupie w tym swiecie, gdzie isc najpierw, do normandu czy na pustynie ta arene itd. narazie zalatwilem "zwykle" miasta, bez zadnych asasynow itd. teraz do normandu sie udalem...ale duzo wilkow, ogrow itd... ;] poziom mam ok. 35

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Z nordmarem radze poczekać, tam to jest masakra na początku i nawet na 35 lvlu nie jest latwo. Laz po calym swiecie i glowny watek zostaw sobie na koniec.

 

Ja przeszedlem wszystkie krainy, chyba nie ma miejsca gdzie nie bylem, wykonalem prawie wszystkie zadania i nie mialem juz co robic, rozpoczelem glowny watek, troche go pchnąłem i podziekowałem, lipa troche, poboczne zadania sprawialy mi wiecej przyjemnosci ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha, zdawalo mi sie ze na koneic pustynie rzucic, ale skorzystam z twojej rady, bo zabicie watachy wilkow to teraz dla mnie niezla misja, i godzina kombinowania gdize uciec jak szybko i z czego strzelac do nich zeby wybic chociaz 50% nim sie na miecz przerzuce... :( no to zmierzam ku arenie na pustyni :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co...ja mam jakas skleroze :D nie moge sobie przypomniec jak to bylo, otóż...czy siła wpływa na zadawane obrażenia czy jest to tylko wymóg do noszenia danej broni. To samo tyczy się zdolności złodziejskich, nauczyłem się wyłgania się z kradzieży czy czegoś takiego (jeszcze na początku gry) a jednak nadal nikt mi nie uwierzył...jak to działa w końcu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Jesli chodzi o kradziez - jak ktos cie przylapie to wybierz odpowiedz" WYPCHAJ SIE!" - wtedy koles cie zaatakuje a walka zostanie potraktowana jak osobiste porachunki i nikt cie nie ruszy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne glupie pytanie :)

Jest jakis sposob zeby sobie poprawic reputacje u orkow? nie ta liczona tylko taka zeby nie chcieli mnei zabic :D wchodze w geldern do wodza a ten z tekstem ze podejrzane mory beda zabite i wszyscy od razu na mnie... :(

90% orkow mam podpisanych pomaranczowym kolorem, czyli ze sa zli na mnie, wiec pewnie dlatego, jak to zniwelowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne glupie pytanie :)

Jest jakis sposob zeby sobie poprawic reputacje u orkow? nie ta liczona tylko taka zeby nie chcieli mnei zabic :D wchodze w geldern do wodza a ten z tekstem ze podejrzane mory beda zabite i wszyscy od razu na mnie... :(

90% orkow mam podpisanych pomaranczowym kolorem, czyli ze sa zli na mnie, wiec pewnie dlatego, jak to zniwelowac?

Za dużo na rozrabiałeś w miastach w których rządzili orkowie. Jak jest taki zamek przed Geldern bodajże Trleis jak tam rozwaliłem gości to gdy przychodziłem do szamana w Geldern też mnie atakował jak wczytałem zapis zanim odbiłem Geldern normalnie sobie z nim gadałem. Masz dwie opcje "kill them all" albo "wczytaj grę" gdy cię nie atakowali. :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Ja kiedys przez przypadek w walce z orkami sieknąłem raz jakiegos najemnika, potem nie mialem wstepu do jakiegos zamku (nie pamietam nazwy) bo od razu mnie gonili, probowalem uzywac czarow na nich, NIE DALO RADY [;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po dluzszej przerwie wrocilem do gry no i mam problem: szukam grobowcow tych normardczykow, znalazlem wszystkie oprocz jednego, tego zaznaczonego na mapie:

 

Dołączona grafika

 

to jest w poblizu kowala (ne pamietam jak mial na imie) ale za cholere nie moge zlokalizowac jaskini - ktos wie gdzie dokladnie sie udac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie za 10000 pktów...jak mam wykonać jakiekolwiek questy w Lago skoro jest tam ork ktory na mnie od razu skacze a asasyni nie uznaja obrony wlasnej i jak go pacne to na mnie tez sie rzucaja? :/ nie chce mi sie wybijac calej wioski od razu, za proste to :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie siła ma duże znaczenie. Warto zauważyć że na początku gry nasz kolo walczy stosunkowo długo z przeciwnikami a już w dalszej części jak nordmar i pustynia to orków kładzie jednym ciosem. Dodawanie w siłem daje możliwość dźwigania lepszego oręża ale ja nie polecam siekier czy włóczni czy czegoś najlepiej jakiś miecz jednoręczny. :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie siła ma duże znaczenie. Warto zauważyć że na początku gry nasz kolo walczy stosunkowo długo z przeciwnikami a już w dalszej części jak nordmar i pustynia to orków kładzie jednym ciosem. Dodawanie w siłem daje możliwość dźwigania lepszego oręża ale ja nie polecam siekier czy włóczni czy czegoś najlepiej jakiś miecz jednoręczny. :wink:

mam sile na poziomie 260pkt. to duzo czy malo? (ale to laicko brzmi :D ) ty ile masz/miales?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

imo 415 to przesada poziom 300 starcza z okładem

a i tak błyskawicą szybciej się zabija niż mieczem :)

zwłaszcza zwierzęta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos moze ktore opcje odpowiadaja za to ze psuje mi sie w ten sposob wyswietlnie ?

Dołączona grafika

 

przypuszczam ze cos z ustawien z .ini trzeba zmienic :

 

...

Render.EnableDOF=True

Render.DOFStart=100000.0

Render.DOFEnd=102000.0

 

...

[Option.Sliders]

 

DistanceHigh.fFarClippingPlane_High=60000.0

DistanceHigh.fFarClippingPlane_Medium=58000.0

DistanceHigh.fFarClippingPlane_Low=56000.0

 

DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_High=100000.0

DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_Medium=75000.0

DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_Low=60000.0

 

ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_High=0.016

ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_High=600.0

ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_High=300.0

ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_High=2 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh

ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_High=2 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh

ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Medium=0.03

ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Medium=1000.0

ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Medium=0.0

ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Medium=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh

ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Medium=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh

ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Low=0.045

ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Low=1400.0

ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Low=-300.0

ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Low=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh

ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Low=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh

 

; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh

 

 

 

 

2) drugi blad jest przy wgrywaniu zatrzymuje gre i wyskakuje taki blad

Dołączona grafika

ustawilem w rejestrze ten tweak na 90% wykorzystaniepamieci , dalem wiec 1800000 , ale jak wywala ten blad to gothic w menegarze zadan pokazuje 1.4GB wiec jeszczepowinien miec conajmniej 400mb , przy czym wg managera w momencie wyskoczenia bledu bylo jeszcze 200MBwolnej pamieci, plik wymiany mam ustawiony na stale 3GB. moze to jest wina ?

 

 

 

3) DistanceHigh.fFarClippingPlane_High=60000.0

DistanceHigh.fFarClippingPlane_Medium=58000.0

DistanceHigh.fFarClippingPlane_Low=56000.0

 

moze mi ktos objasnic co to znaczy, czyli wg jakiej zasady sa tekstury roznej jakosci dobierane , ja bym to odczytywal tak ze w odleglosci 0-60000 sa high , nastepne 58000 to medium a nastepne 56000 to low ale chyba tak niejest ? i jak zrobic zeby rozne obiekty typu drzewa nie pojawialy sie tak nagle a wczytywalo je juz wczesniej ?

 

 

 

PS3) moze ktos wysle mi jakis fajny konfig na GTS8800 640 MB na killua@o2.pl ?

PS4)jak sprawdzic ile fps jest , trzeba frapsa czy jest jakas opcja w ini ?

Edytowane przez killua

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...