Skocz do zawartości
phelps

Jestem Zielony Z Kupnem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam do was pytanie, otóż chciałbym kupić sobie taką oto plytę główną: http://pc.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C8100082 narazie tylko plytę bo nie mam kasy więc jeśli bym ją kupił to czy mógłbym mieć podłączone do niego mój sprzęt czyli: AMD Athlona 900, GeForce 2 32 mb, Dysk Samsunga 80 GB oraz ram SDRAM 128?? Proszę odpiszcie! Albo moze powiedzcie co 1 lepiej kupić zebym mógł sobie co 1 dokupywać bo ja myslałem zeby najpierw kupić Płytę, potem procka potem pamięc ram a na koncu karte grafiki co sądzicie o takiej kolejności kupna! :) chyba kazdy zrozumiał co napisałem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:blink:

To ciekawe, płyta pod P4 i Celerony, a ten chce tam Athlona upchać... Do tego firma - może lepszy byłby Asrock? Poza tym Twoje pamięci nie będą działać na płycie przystosowanej do DDR.

 

Do tego poczytaj sobie regulamin, po co piszesz zaraz po sobie dwa identyczne tematy?

Edytowane przez pandi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludziska gos jest zielony nie wyzywajcie sie na nim ...

 

nie da rady upchnac na ta plyte tego co masz pozatym terazniejszy sprzet dziala na innej pamieci ram grafice i inne podstawy procesorow a takze wieksze wymagania stawiany zasilaczom wiec w twoim przypadku musisz odlozyc na calkiem nowego kompa ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wez obie pod tego klocka Asrocka na na KT400. Kosztuje 130 zł i jest lepszy niz kazda inna ecs za te cene. UPS zapomnialem, ze ta plyta nie obsluguje SD-RAM :-P

Edytowane przez Bartosz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludziska gos jest zielony nie wyzywajcie sie na nim ...

 

1285919[/snapback]