*Morfeush* Opublikowano 23 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2005 Tak, czyli jakie powinno być odświeżanie żeby grać. W pudłach, czyli normalnych monitorach wszystko jest OK, ale jak się ima sprawa z płaskimi? Słyszałem, że przy 8 ms da się pograć. A niżej to już dobrze jest. Nie wiem, nie znam się - pomocy :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ouara Opublikowano 23 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2005 przede wszytskim pewnie myślisz nad monitorkiem 17". One chodzą w 1280x1024, a zeby pograc sobie w takij rozdzielczosci w miare fajnie to co najmniej r9600Xt a raczej r9800 lub gf 6600 @GT miałem okazje jakis czas temu potestowac Belinea 17" (sorry ale modelu nie pamiętam) na 9600XT i naprawde fajnie wszystko wyglądało w tej rozdzielczości, ale nfsu2 (gra o niezbyt wygórowanych wymaganiach) chodziła słabo jak zmniejszyłem rozdziałke do 1024x768 to pomykała ładnie ale słabo wyglądała i tyle mam do powiedzenia na ten temat wiem że mało ale co tam ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*Morfeush* Opublikowano 23 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2005 (edytowane) Mam na drugim kompie [w sumie nie moim ;P] Belinę, 19"'. Fajna sprawa, ale tam gier nie ma. :) U siebie mam Flatrona 17"'. Nie potrzebuję bajerów a'la HL2 czy NFSU2 :) Stary dobry Counter Strike 1.6. ;) A co do karty to będzie soon - 9800 zapewne. :) Dzięki! PS. A może jakieś ogólne założenia z tymi ms? Edytowane 23 Lutego 2005 przez *Morfeush* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...