Geodeta Opublikowano 24 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2005 Witam! Coraz bardziej zaczynam się skłaniać ku zmienie płyty głównej na inną, do reszty sprzętu z mojego podpisu. 300fsb dla mojego procka to optymistyczna wersja że na tyle go podkręcę, ale nie wykluczam tej możliwości. proszę o podanie kilku modeli płyt głównych które są stabilne przy wysokim fsb procesora. Aha ważne żeby miały tez obsługę ddr333 i możliwość puszczenia pamięci w trybie asynchro, niższym jak fsb proca. Niestety nie znam się aż tak na płytach głównych i dlatego zwracam się z prośbą do forumowiczów o radę!! pozdrawiam :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 24 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2005 Wejdź tu albo tu to są 4 najlepszy płyty główne na socket 478 jeśli chodzi o O/C. Wejdź i poczytaj, ja tam polecam P4P800 SE bo sam taką posiadam :D Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KGB Opublikowano 24 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2005 hmm z moich wyliczen wynika ze wystarczy ci fsb250 :P fsb300 potrafi zrobic Abit na i865 i asus na i865 ale uwazaj na aususa bo teraz klepia rozne okrojone wersje ,a okrojone zazwyczaj z mosfetow gwarancji na fsb300 nikt nie da ,ale 250 to juz powinna kazda isc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megagames Opublikowano 24 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2005 moja p4p800 szła bez większego problemu na 300 B) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...