Skocz do zawartości
PPone

Athlon64 + Gb K8ns

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Niedawno zakupiłem taki sprzęt:

Athlon 64 2800 (clawhammer)

płytka GA-K8NS S754, NVidia Crash K8S

2 kości ram po 512MB 400 (jedna elixir i druga kingston)

wentylator Freezone AlCu80

zasilacz modecom 350W (wiem wiem shit ale zbraklo kasy)

w zestawie znajduje sie tez FX5500 Sparkle 128MB i HDD 80GB samsunga.Wszystko obslugiwane jest przez win2k.

Odnosze wrażenie ze komputer nie osiaga pełni swoich mozliwosci gdyz praktycznie nic nie było w nim modyfikowane (nawet BIOS chodzi na standardowych ustawieniach TOP PERFORMANCE),wyniki SupePi tez sa niezadowalajace (przy 16m to ok. 23 min).

Czego nie zrobiłem a powinienem lub co mozna zrobic aby sprzet uzyskał swoja 100% wydajnosc lub nawet troszke wiecej, oczywiscie w zakresie na tyle bezpiecznym ze nie ryzykuje splania czegokolwiek.Jako ze jestem nowicjuszem overclockingu prosze o łopatologiczne porady :), jak sprawdzic czy mam odpowiednia wydajnosc i co zmienic.Z gory dzieki i pozdrawiam.Ponizej zamieszczam fotki z cpu-z.

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Moim zdaniem płyta ta ma małą wydajność)(chociaż miałem z nią styczność() na s939() i wydajnośc słaaaaaba!!!.

A jezeli chozi o twojego proca to daj mu HTx4 i fsb 250 i zobacz czy ruszy na standard v-core, jak ruszy to dobrze a jak nie to podnieś napiecie- te athlony się mało grzeją wiec próbuj.

Po karcie też cudów sie nie spodziewaj bo to tez nie jest "rumak z nieskończoną ilością energii"

Zasilacz mysle że dobry bo przecież to ModeCom nawszelki wypadek daj screen z everesta

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

ten procesor to nie ClawHammer tylko Newcastle (spójrz na rozmiar pamięci podręcznej)