Gość hydro2 Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2005 (edytowane) Gra jest dobra,ale wyszlo teraz tyle tego,ze D3 bedzie na tylnym planie.Wlasciwie to takiego wysypu gier (Cold FEAR,Obscure,Doom3RoE,Constantine,Snowblind,Brothers in Arms,Special Forces,Second Side) nie bylo od czasow C64 kiedy to sie mialo na jednej kasecie po 30 gier.To byly czasy:) Edytowane 9 Kwietnia 2005 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoGo Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Z tego co ja czytalem to chyba Ultra High jest ogólnie przeeznaczone na karty graf. z 512 mb pamięci. Może dlatego swapuje. Szczerze mówiąc to ja mam 1,5 GB ram swapów nie mam ale gram na medium 800x600 i mnie to wku****. Radek 9700 do wymiany. Takie spadki fps sa.... odechciewa sie grać., Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2005 (edytowane) chłopy coś przesmradzacie wystarczy troche wyedytować plik cfi i chodzi jak złoto, a różnicy nie widać, moje ustawienia: unbindall bind "TAB" "_impulse19" bind "ENTER" "_button2" bind "ESCAPE" "togglemenu" bind "SPACE" "_moveup" bind "/" "_impulse14" bind "0" "_impulse27" bind "1" "_impulse1" bind "2" "_impulse3" bind "3" "_impulse4" bind "4" "_impulse6" bind "5" "_impulse7" bind "6" "_impulse8" bind "7" "_impulse9" bind "8" "_impulse10" bind "9" "_impulse11" bind "[" "_impulse15" bind "\" "_mlook" bind "]" "_impulse14" bind "a" "_moveleft" bind "c" "_movedown" bind "d" "_moveright" bind "f" "_impulse0" bind "q" "_impulse12" bind "r" "_impulse13" bind "s" "_back" bind "t" "clientMessageMode" bind "w" "_forward" bind "y" "clientMessageMode 1" bind "z" "_zoom" bind "BACKSPACE" "clientDropWeapon" bind "PAUSE" "pause" bind "UPARROW" "_forward" bind "DOWNARROW" "_back" bind "LEFTARROW" "_left" bind "RIGHTARROW" "_right" bind "ALT" "_strafe" bind "CTRL" "_moveDown" bind "SHIFT" "_speed" bind "DEL" "_lookdown" bind "PGDN" "_lookup" bind "END" "_impulse18" bind "F1" "_impulse28" bind "F2" "_impulse29" bind "F3" "_impulse17" bind "F5" "savegame quick" bind "F6" "_impulse20" bind "F7" "_impulse22" bind "F9" "loadgame quick" bind "F12" "screenshot" bind "MOUSE1" "_attack" bind "MOUSE2" "_moveup" bind "MOUSE3" "_zoom" bind "MWHEELDOWN" "_impulse14" bind "MWHEELUP" "_impulse15" seta radiant_entityMode "0" seta gui_mediumFontLimit "0.60" seta gui_smallFontLimit "0.30" seta net_socksPassword "" seta net_socksUsername "" seta net_socksPort "1080" seta net_socksServer "" seta net_socksEnabled "0" seta win_ypos "22" seta win_xpos "3" seta sys_lang "english" seta s_numberOfSpeakers "2" seta s_doorDistanceAdd "150" seta s_globalFraction "0.8" seta s_subFraction "0.75" seta s_playDefaultSound "1" seta s_volume_dB "0" seta s_meterTopTime "2000" seta s_reverse "0" seta s_spatializationDecay "2" seta s_maxSoundsPerShader "0" seta r_debugArrowStep "120" seta r_debugLineWidth "1" seta r_debugLineDepthTest "0" seta r_cgFragmentProfile "best" seta r_cgVertexProfile "best" seta r_forceLoadImages "0" seta r_shadows "0" seta r_skipBump "0" seta r_skipSpecular "0" seta r_skipNewAmbient "1" seta r_renderer "best" seta r_brightness "2" seta r_gamma "1.2" seta r_swapInterval "0" seta r_useIndexBuffers "0" seta r_customHeight "486" seta r_customWidth "720" seta r_fullscreen "1" seta r_mode "5" seta r_multiSamples "0" seta image_downSizeLimit "512" seta image_ignoreHighQuality "1" seta image_downSizeBumpLimit "512" seta image_downSizeSpecularLimit "128" seta image_downSizeBump "1" seta image_downSizeSpecular "1" seta image_useCache "0" seta image_cacheMegs "20" seta image_cacheMinK "200" seta image_usePrecompressedTextures "1" seta image_useNormalCompression "0" seta image_useAllFormats "1" seta image_useCompression "1" seta image_preload "1" seta image_roundDown "1" seta image_forceDownSize "1" seta image_downSize "1" seta image_lodbias "0" seta image_anisotropy "1" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" seta gui_filter_game "0" seta gui_filter_idle "0" seta gui_filter_gameType "0" seta gui_filter_players "0" seta gui_filter_password "0" seta net_master4 "" seta net_master3 "" seta net_master2 "" seta net_master1 "" seta net_clientMaxRate "16000" seta net_serverMaxClientRate "16000" seta m_strafeSmooth "4" seta m_smooth "1" seta m_strafeScale "6.25" seta m_yaw "0.022" seta m_pitch "0.022" seta sensitivity "5" seta in_toggleZoom "0" seta in_toggleCrouch "0" seta in_toggleRun "0" seta in_alwaysRun "0" seta in_freeLook "1" seta in_anglespeedkey "1.5" seta in_pitchspeed "140" seta in_yawspeed "140" seta gui_configServerRate "0" seta com_guid "" seta com_product_lang_ext "1" seta com_videoRam "128" seta com_showFPS "0" seta com_purgeAll "0" seta com_machineSpec "3" seta g_projectilelights "1" seta g_bloodEffects "1" seta g_decals "0" seta g_showBrass "0" seta g_muzzleFlash "1" seta g_doublevision "0" seta g_showPlayerShadow "0" seta mod_validSkins "skins/characters/player/marine_mp;skins/characters/player/marine_mp_green;skins/characters/player/marine_mp_blue;skins/characters/player/marine_mp_red;skins/characters/player/marine_mp_yellow;skins/characters/player/marine_mp_purple;skins/characters/player/marine_mp_grey;skins/characters/player/marine_mp_orange" seta g_mapCycle "mapcycle" seta g_voteFlags "0" seta g_gameReviewPause "10" seta g_countDown "10" seta g_password "" seta g_showProjectilePct "0" seta g_showHud "1" seta g_showcamerainfo "0" seta g_healthTakeLimit "25" seta g_healthTakeAmt "5" seta g_healthTakeTime "5" seta g_useDynamicProtection "1" seta g_armorProtectionMP "0.6" seta g_armorProtection "0.3" seta g_damageScale "1" seta g_nightmare "0" seta ui_showGun "1" seta ui_autoReload "1" seta ui_autoSwitch "1" seta ui_team "Red" seta ui_skin "skins/characters/player/marine_mp" seta ui_name "marek" seta si_spectators "1" seta si_usePass "0" seta si_warmup "0" seta si_teamDamage "0" seta si_timeLimit "10" seta si_fragLimit "10" seta si_maxPlayers "4" seta si_map "game/mp/d3dm1" seta si_gameType "singleplayer" seta si_name "DOOM Server" seta g_spectatorChat "0" seta r_aspectRatio "0" seta g_xp_bind_run_once "1" seta si_flagDropTimeLimit "30" seta com_showFPS 1 Edytowane 10 Kwietnia 2005 przez ptys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2005 (edytowane) Z tego co ja czytalem to chyba Ultra High jest ogólnie przeeznaczone na karty graf. z 512 mb pamięci. Może dlatego swapuje. Szczerze mówiąc to ja mam 1,5 GB ram swapów nie mam ale gram na medium 800x600 i mnie to wku****. Radek 9700 do wymiany. Takie spadki fps sa.... odechciewa sie grać., 1379245[/snapback] No wlasnie.Cos tu jest nie tak,od kiedy na naszych kartach tak skacze jaka kolwiek gra.To juz w Stolen mialem wyzsze detale a to juz przegiecie.Cos pewnie mam z systemem,ze musze grac w 800x600 i to z wylaczonymi cieniami by byla idealna plynnosc :mur: Update - Config,ktory podal kolega jest looz,poza tym,ze nie ma w nim high detail effects i cienie sa wylaczone :) Update 2 - Juz wiem,czemu wylaczyles high effects - bo w momencie kiedy strzela kolesia - to zamiast pociskow widac zielone kółka :) natomiast wlaczenie shadowa nic nie zmienia wiec mozna grac tak,jak podak kolega.No i na trybie ultra :) Edytowane 10 Kwietnia 2005 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoGo Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2005 No wlasnie.Cos tu jest nie tak,od kiedy na naszych kartach tak skacze jaka kolwiek gra.To juz w Stolen mialem wyzsze detale a to juz przegiecie.Cos pewnie mam z systemem,ze musze grac w 800x600 i to z wylaczonymi cieniami by byla idealna plynnosc :mur: 1379608[/snapback] Albo ID cos zmajstrowało z optymalizacja pod NV. Ja mam wrazenie, ze przed patchem gierka chodzila lepiej ale nie pamietam ile mialem timedemo na 1.1. Natomiast zaloze sie ze gra jeździ bez porównania szybciej na GF, już widze jak na tym 1.2 RoE 6600 wycina 9800XT. Czekam na jakies timedemo od użytkowników 6600 i R 9800XT. Jeszcze ta moja poj***** karta od Herculesa 'nonPRO' jak jej wykrece pamieci na 305 to mam takie krzaki jakby sie paliła. Nie no... pi***** nie gram w to :-P (poczekam aż bede mial nowa grafike) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krieger Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Witam! Mógłbym kogoś prosić o podesłanie autosav'a do poziomu phobos lab's 3 bo podczas wczytywania tego levela gra sie wysypuje :| ... mój mail krieger@op.pl ps. prosiłbym o spakowanie tego pliku zipem . z góry dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skibson Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2005 (edytowane) Heja a ja mam sposob na dooma 3 nawet na 512 ramu gra idzie cudnie bez doczytywania przy drzwiach!! wystarczy to seta image_anisotropy "1" tera jest malo wiec gra idzie cudnie ja mam na tym sprzecie :opis: srednio 35 klatek jak walcze!! i gram an high w 800x600 bez cieni z wygladzaniem . Jesli dacie "8" to macie daleko rysowany obraz natomiast jesli "0" to macie zara jak idziecie wiec przy drzwaich gra idze plynnie bo tekstury sa lekko zamazane tani trick i tak wiekszoc gry to ciemne korytarze wiec nie przeszkadza a roznice sa duuuuuuuuuuzzzzzzzeeeee. pozdro edit a zeby tych zamazanych tekstor nie bylo widac jest pewna komenda seta image_lodbias "0" zero normalnie zamazane wystarczy dac - 2 : seta image_lodbias "-2" i mamy piekna gre takie fane sa metaliczne nie odblaski lecz a sami zobaczcie . -tak wyglada doom3 na ultra high detale z komenda : seta image_anisotropy "1" http://img121.echo.cx/my.php?image=doom326mi.gif -a tak doom3 na ultra high detale z komenda : seta image_anisotropy "1" I seta image_lodbias "-2" http://img121.echo.cx/my.php?image=doom31fp.gif Widac roznicegolym okiem a fps nie spada wreszcz przeciwnie idze w gore ! a zapewniam was ze to ultra high tylko ze troche pokombionowalem a to robilem po to zeby doczytywan przy drzwiach nie bylo i nie ma rzeczywiscie bardzo sie z tego powodu ciesze screeny sa na 800x600 x2 wygladzanie i brak cieni. Naprawde pomaga pozdro 4all Edytowane 10 Kwietnia 2005 przez skibson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeman Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2005 (edytowane) Jak pokonać ostatniego boss'a? <_< juz wiem :> Edytowane 10 Kwietnia 2005 przez freeman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario_t Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2005 znalazlem mini-gre... ale siakas taka malo grywalna ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Histek Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2005 znalazlem mini-gre... ale siakas taka malo grywalna ;) 1381512[/snapback] Następna będzie lepsza :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2005 A co to ma wspolnego z D3?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sector Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2005 A co to ma wspolnego z D3?? 1382267[/snapback] nie widzisz ze hud z d3 :-) imo jakis sekret w grze ukryte jakies cus :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2005 A co to ma wspolnego z D3?? 1382267[/snapback] ta gra jest w D3 roe jest strzelaniem sargem do balonikow arkanoid (hellanoid) i takei cos ze sie ufoki zbiera a meteory niszczy .. (zdaje sie to ta gra o ktorej mowili w mailach w podstawce) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirpsycho Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Hej. WArto instalowac patcha 1.2 z dodatkiem? Czy po prostu sam dodatek , jest wolniejszy od podstawowego DOOMA3? BO nie wiem, czemu mi wolniej chodzi Dodatek. ALbo wina patcha, albo samej optymalizajci dodatku... hmmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Jak pokonać ostatniego boss'a? <_< juz wiem :> 1381397[/snapback] no i jak go pokonać bo nie wiem do dziś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Albo ID cos zmajstrowało z optymalizacja pod NV. Ja mam wrazenie, ze przed patchem gierka chodzila lepiej ale nie pamietam ile mialem timedemo na 1.1. Natomiast zaloze sie ze gra jeździ bez porównania szybciej na GF, już widze jak na tym 1.2 RoE 6600 wycina 9800XT. Czekam na jakies timedemo od użytkowników 6600 i R 9800XT. Jeszcze ta moja poj***** karta od Herculesa 'nonPRO' jak jej wykrece pamieci na 305 to mam takie krzaki jakby sie paliła. Nie no... pi***** nie gram w to :-P (poczekam aż bede mial nowa grafike) 1379662[/snapback] DOOM3 = Nvidia , HL2 = Ati . Przecierz to jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeman Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2005 no i jak go pokonać bo nie wiem do dziś 1382551[/snapback] Uzywaj artefaktu, uciekaj przed 'głowami' i nawalaj do goscia z rakiet i bfg... wlasnie tak :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wróbel Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2005 to jak słyszał ktoś cuś o polskiej wersji :>?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Proponuje zmienić w config'u :arrow: seta g_showPlayerShadow "0" oczywiście z "0" na "1". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skibson Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Po jakiego zeby cienie bohatera widziec ??!! Moze i realizm ale obciaza a zreszta jak chcecie jak wole bez:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keiename Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2005 a jak sie uzywa tego artefaktu zeby dal niesmiertelnosc i wieksza moc strzalow :?: bo zwolnienie czasu to standard ;) i co tym betrugerem :evil: jak zaczyna leciec kamulce z nieba to nie mam szans zwiac :/ i do tego on jakis niesmiertelny jest, wale w niego z bfg+rakietnica+chain gun+plasma gun i nic tylko skrzydla mu sie dziurawia :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Bardzo przyjemny ten dodatek. Niektóre poziomy króciutkie ale za to wszystkie klimatyczne i przemyślane. Fajnie sie w to gra, gameplay WYSOKI! Oprawa minmalnie lepsza niż w D3 (ciekawsze tekstury, lepsze efekty na 2ZS) ale na ultra w 1280x1024 nie tyle brak płynności co przeszkadzają czasem warp'y- faktycznie, Carmack olał tych co nie maja 512mb@vga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keiename Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2005 dobra juz przeszedlem :P 4-5 rundek czaszek jest i wtedy olew sie betrugera a po glowkach czas na danie glowne betruger w sosie BFG ;) jak rzuca kamulcami to trzeba stanac jak najblizej fosy z lawy ktora odziela ta czaske na ktorej siada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ath Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 ... ale na ultra w 1280x1024 nie tyle brak płynności co przeszkadzają czasem warp'y- faktycznie, Carmack olał tych co nie maja 512mb@vga. 1387881[/snapback] Widac luxus grania w takiej rozdzielczosci jest przeznaczony tylko dla posiadaczy SLI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Gdzie tam. X850XT 512mb i spokojnie byłoby zupełnie płynnie. Pisałem przecież, że nawet na x800xt pe jest już więcej niż ok (za wyjątkiem momentów keidy ładowane są nowe tekstury). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wróbel Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 to jak słyszał ktoś cuś o polskiej wersji :>?? 1386304[/snapback] no to jak chopy :rolleyes: ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 no to jak chopy :rolleyes: ?? 1389451[/snapback] chyba jakis ograniczony jestes :mur: czas zmarnowany na pytanie x razy o to samo spozytkowałbys na wygooglanie sobie odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Widac luxus grania w takiej rozdzielczosci jest przeznaczony tylko dla posiadaczy SLI. 1389039[/snapback] U mnie również swappował przy 1GB RAM co nie dawało mi spać, aż w końcu znalazłem panaceum na ten problem: Utworzyć plik autoexec.cfg z zawartością: seta image_usePrecompressedTextures "1"seta image_useCompression "1"seta image_downSizeLimit "1024"seta image_ignoreHighQuality "1"seta image_downSizeBumpLimit "1024"seta image_downSizeSpecularLimit "256"seta image_downSizeBump "1"seta image_downSizeSpecular "1"seta image_downSize "1"seta image_forceDownSize "0"seta image_roundDown "1"seta image_lodbias "0"seta image_preload "1"seta r_useCachedDynamicModels "1"seta r_skipBump "0"seta r_skipPostProcess "0"seta r_skipParticles "0"seta r_skipSpecular "0"seta r_skipNewAmbient "1"seta r_multiSamples "0"seta r_shadows "0" seta r_useOptimizedShadows "1"seta r_useTurboShadow "1"seta g_projectilelights "1"seta g_skipParticles "0"seta g_bloodEffects "1"seta g_decals "0"seta g_showBrass "0"seta g_muzzleFlash "1"seta g_doublevision "0"seta g_showPlayerShadow "0"seta image_anisotropy "1"seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" Plik ten umieścić w katalogu \Doom3\d3xp Ja gram na 6800GT (nonOC 350/1000) w rozdziałce 1280x1024 (detale ULTRA, AAx4) i jest idealnie - fps na poziomie 45-60 - koniec mielenia dyskiem i swappowania :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 znalazlem mini-gre... ale siakas taka malo grywalna ;) 1381512[/snapback] zajawkowe te mingierki 2godziny tłukłem w tego arkanoida;]]]]]] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek.t Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2005 a ja mam wersję eng ROE i nie mogę jej zainstalowac na polską wersję dooma III, wie ktoś co trzeba zrobić? wiem że moze to było ale jakos nie znalazłem :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...