seradin Opublikowano 27 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2005 Witam. Dla niektórych mój post wyda się śmieszny ale ja jestem w tym zielony. Chciałem się zapytać jak podłańcza się dodatkowe wentylatory w kompie? Czy są jakieś gniazda na płycie głównej(tak jak do wentylatorka procesora) czy poprostu podłańcza się do wtyczki zasilacza? Chciałam zamontować sobie 2-3 wentylatorki w obudowie aby poprawić chłodzenie mojego kompa. Za odpowiedz wielkie dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sand Opublikowano 27 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2005 No wiec tak , masz napewno jakies gniazda na plycie ale to beda 1 lub 2 reszte podpinasz pod wtyczki 4 pinowe tzn to czym zasilasz np napedy czy dyski , tylko ze musisz miec odpowiednie wtyczki albo przejsciówki , jakbys podpinał pod 4 pinowe to pamietaj zeby dobre kabelki dobrac bo mozesz sie podpiac po 5V, to akurat nic nieszkodzi ale znowu musiałbys wokół tego machac . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaL Opublikowano 28 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2005 (edytowane) mozesz rowniez podlaczyc pare wentylow do gniazdek 3-pin na plycie glownej , ale musisz sie wtedy zaopatrzyc w rozgaleziacz 3-pin ... przy tej opcji trzeba pamietac zeby nie podalczyac za duzo wentylow pod jedno gniazdo , ktore ma okreslone maksymalne obciazenie ... ale 2 wentyle zawsze bez obaw mozna podlaczyc ... EDIT : co do postu ponizej : brawo ... ladnie i klarownie wyjasnione :wink: Edytowane 28 Lutego 2005 przez HaL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...