Gość molimo Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 sew333 jest poprostu inny :) mam nadzieję że w full COD2 się coś zmieni z tym DX9 ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Sid-The-Rat=> Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 frontu , mamy tylko przejac miasto , nikt nie leci jak debil pod ogien karabinow maszynowych aby zdobyc jakis budynek , to nie jest szturm na pozycje wroga , tylko oczyszczanie miasta , a zacznijmy od tego ze to jest na maxa nie realistyczne , jaka armia pozwolila by sie wedrzec nieprzyjacielowi do miasta , obstawili by mury i wycieli by tych na ciezarowkach zanim by dojechali , plus rozmieszczenie tych niemcow , tez jest conajmniej dziwne i zastanawiajace , gdybym mial sie doczepic do tej gry , to bym sam mogl to forum zapelnic tak realistyczny jest cod , lol nierealistyczne to jest obstawianie murow miejskich w XXw... i na tym zakoncze. te samoloty w powietrzu, te okrety przy brzegu... zabawne, moj dziadek tez walczyl, tez sie nasluchalem. nkvd, a raczej tzw. komisariat polityczny armi zostal przez stalina wycofany z armii gdzies w roku 1943 i strzelanie w plecy uciekajacym zolnierzom sie skonczylo. naturalnie dezercja w kazdej armii jest karana smiercia, wiec odstepstw nie bylo. od momentu przekazania armii w rece generalow a nie politrukow jakosc jej 'pracy' znaczaco wzrosla a liczba dezercji zmalala. co do wyposazenia radzieckich soldatow poczytaj sobie o tym co sami na ten temat pisali - battlefield.ru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 tak z ciekawosci odpalilem 1600x1200, no i zobaczylem ogolny "problem", czyli mydlane tekstury, ale wystarczylo ustawic 1792x1344 i juz wrocilo wszystko do normy. w 1280x1024 tez jest wszystko ok. fajnie :? btw: wyciag z frapsa od samego poczatku do zaparkowania w miescie Avg: 28.353 - Min: 21 - Max: 58 :D 1792x1344 max fsaa4x aniso8x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 730 Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 statki , chyba te statki to trzeba bylo zniszczyc , zreszta skoro mieli statki to po cholere puscili wojsko jakby mogli wytluc wszystko nimi , lol , a o mury chodzilo mi o snajperow a nie obstawianie murow jak w sredniowieczu , plus na tym demie wjedzamy ciezarowkami prawie im pod nos , nie mowiac ze te miasto jest bronione beznadziejnie zamiast byc obstawione strategicznie aby utrudnic jego zdobycie , skoro tyle zolnierzy jest zgrupowane tam w jednym miejscu to powinni byc chociaz rozmieszczeni , az sie prosi o jakiejs snajpera na dachu itp , na maxa nierealistyczne ,a co do samolotow skoro wrog i my jestesmy tak blisko to watpie aby je puscili , mogli by zabic swoich przy okazji , a wogole to gdzie jest w tej grze jakas fizyka ?!? pacman jest bardziej realistyczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Sid-The-Rat=> Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 730 - prosze, poczytaj troche o historii wojskowosci... powiem ci tylko, ze ejst roznica pomiedzy 'zdobywaniem miasta' a 'rownaniem go z ziemia'. dlatego zawsze posyla sie piechote. cala reszta Towich uwag niestety ma sie nijak do taktyki wojskowej nie tylko ww2 ale i ww1 tak, cod jest nierealistyczny, tak ma mase uproszczen, ale nie bardzo w tym miejscu, gdzie ich szukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 Hmm, ustawienia 1280x1024 plus AAx2 i AFx4, Fraps po skończeniu dema wypluł co następuje: Min, Max, Avg 25, 61, 45.630. Naturalnie dx.9.0. i naturalnie tekstury jak u Nierealnego. Taktowanie vga c550/ m600(1200), czyli z umiarem. Czy ja wiem czy to są te kosmiczne wymagania? Na 6800go nie sprawdzę, bo widząc jak to się zachowuje na innych 16potokówkach od nV szkoda czasu. Sterowniki do bani, czy karty z coraz to nowymi tytułami pękają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 jaka jest komenda na timedemo?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbencjusz Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 (edytowane) Nie powiem nowości że na sprzęcie z podpisu też mam rozmazane tekstury (sterowniki 78.01). Ale nawet na dx9 przy 1024x768 aax4, nie tnie jak to było opisywane. Sa doczytywania ale chyba bardziej uzależnione od tego że mam 512 pamięci i w tle kilka programów idzie. Na dx 7 nie zauważyłem specjalnego wzrostu wydajności, rzeczywiście te już słynne deski na ciężarówce ze screena Nierealnego wyglądają lepiej ale ogólnie zmienia mi się też tempo odświeżania i gamma bo aż bije po oczach. Czyżby kolejny psikus typu hf2 dla nVidii tylko teraz dx7 obejmuje także serię 6xxx? Edit: Próbował ktoś tych 78.05 beta z CoD2? Edytowane 28 Września 2005 przez qbek78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 U mnie był Fraps (choć nie o to pytasz ;)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 730 Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 co ma do tego wojskowosc , ta gra nie jest realistyczna i tyle , jak cos takiego mozna nazwac realistycznym , od tego zacznijmy , zadnych snajperow w miescie wszyscy zgrupowani jakby mieli jakby obchodzili urodziny hitlera , lol , 2 snajperow na dachac zdjelo by wiekszosc tego squadu co wjechal do tego miasta sry ale latanie z gory zaplanowanymi sciezkami i czekanie az sie drzwi otworza aby przejsc dalej , trudno nazwac czyms realnym , jesli chodzi o realizm pola walki to opf , nie ma sobie rownych a ta odslona cod moze byc tylko dla wielbicieli arcadowych shooterow bo ktos kto woli cos ambitniejszego nie znajdzie tu nic dla siebie , zreszta co tu duzo chciec , to tylko glupia gra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidsfuturx Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 to nie jest głupia gra ! :D fajnei sie gra, tu nie jest symulator, tylko szczelanka, czy maxpayne tez widzałes realizm? moh? bo ja nie, moze w bia jest troszke wiekszy, ale nei ma to jak stary dobry cod! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 (edytowane) A zauważył ktoś super wypasioną fizykę, w tej grze można rozwalić skrzynkę, beczki wypełnione chyba ołowiem są kompletnie nie do ruszenia, dokładnie jak w rzeczywistości, no i dzięki idealnie dociętemu ragdollowi procek ma niewiele do roboty, majstersztyk jakich mało było w 1998r. :D Edytowane 28 Września 2005 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 Fakt, fizyki brak. I to doskwiera najbardziej, szczególnie, że po HL2 ma się już jakieś wymagania w tym temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 Nie powiem nowości że na sprzęcie z podpisu też mam rozmazane tekstury (sterowniki 78.01). Ale nawet na dx9 przy 1024x768 aax4, nie tnie jak to było opisywane. Sa doczytywania ale chyba bardziej uzależnione od tego że mam 512 pamięci i w tle kilka programów idzie. Na dx 7 nie zauważyłem specjalnego wzrostu wydajności, rzeczywiście te już słynne deski na ciężarówce ze screena Nierealnego wyglądają lepiej ale ogólnie zmienia mi się też tempo odświeżania i gamma bo aż bije po oczach. Czyżby kolejny psikus typu hf2 dla nVidii tylko teraz dx7 obejmuje także serię 6xxx? Edit: Próbował ktoś tych 78.05 beta z CoD2? 1673873[/snapback] Nie pisz, że na dx7 nie odczułes przyrostu względem trybu normal. Bo to każdy odczuwa i to znacząco :o Ja próbowałem 78.05 i lipa, a także kilka jeszcze innych. Nic nie pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 A zauważył ktoś super wypasioną fizykę, w tej grze można rozwalić skrzynkę, beczki wypełnione chyba ołowiem są kompletnie nie do ruszenia, dokładnie jak w rzeczywistości, no i dzięki idealnie dociętemu ragdollowi procek ma niewiele do roboty, majstersztyk jakich mało było w 1998r. :D 1673918[/snapback] Cos ci sie w latami pomylilo kolego, mamy 1999r. ... :blink: Obloki dymu i kurzu sa zrobione mistrzowsko, najlesze jakie widzialem w grach. ;] Czego ci 'mistrzowie realizmu' chca od gry... zwykla arkadowka w realiach 2ws a ci sie pluja, ze nie ma realizmu. Jest gdzies napisane, ze jest to combat simulator ? Nie, wiec nie ma sie czego czepiac (jak widac mozna wszystkiego ;] ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbencjusz Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 Na dx 7 było tylko pierwsze wrazenie. Długo nie pograłem bo jak pisałem bije po oczach, ekran minimalnie migocze jakby odświeżanie spadło do 60 Hz (swoją drogą u Ciebie też tak jest?). Fps nie mierze zadnym programem ale spróbuje frapsa i porównam dx9 i dx7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 (edytowane) Po co frapsa :P Włącz console w opcjach, ~ wysuń, i wpisz cg_drawfps 1 . Fraps Ci spowolni tylko. Jak Ty tego nie widziałeś :o przecież to gołym okiem widać znaczącą różnicę w płynności :] A patrząc na klatki to pisałem wcześniej, że na normalnym miałem 24/25 fps a po dx7 100!! zaraz na początku jak się jeep'em jedzie. I naprawdę to nie tylko w cyferkach ta różnica jest, gra się zdecydowanie przyjemniej/płynniej. Nie wiem, mnie nie razi, mam LCD. Co prawda piasek jest jasny, ale nie razi odświeżanie. Edytowane 28 Września 2005 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbencjusz Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 Właśnie zmierzyłem frapsem. Może zabiera kilka fps ale nie zmienia to faktu, że rzezcywiście gra na dx 7 średnio około 50 fps więcej. Jazda samochodem dx 7 - ok 85 fps, dx9 - ok 35, zadyma w mieście dx7 około 50, dx 9 - spadło raz do 21. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 730 Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 juz wszyscy wiedza jak to chodzi , mozecie skonczyc ta dyskusje o fpsach , kazdy wie ze to chodzi beznadziejnie , poczekamy na fulla , jesli tego nie poprawia w co szczerze watpie aby dopuscili produkt w takim stanie na rynek ale wszystko jest mozliwe , hehe juz widze te posty :D , wyjdzie full to wtedy bedziemy mogli sie wypowiadac o fpsach w grze , trudno oceniac cos na podstawie dema , tu nawet nie chodzi o realizm , bez niego gra sie przyjemnie jak na ten typ gry ale , szczerze mowiac , to autorzy zbytnio sie nie przylozyli , ta gra nie zasluzyla aby nosic cyfre 2 , najsmieszniejsze jest to ze teraz dyskusje o grach tocza sie o fpsach , wszedzie gdzie nie wejdziesz , ludzie nie prawia co jest z gra itp , tylko , wow ta gra jest super mam 140 fps <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidsfuturx Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 nie chodzi o to, tylko ze niektorym chodzi dobrze i to bardzo, a niektorym daremnie, a maja podobnej klasy sprzet ale masz racje wpełni mozna dopiero ocenic przy full'u, pamietacie mohpa? :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.mb Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 (edytowane) każda nowa gra zaczyna się od krytykowania wymagań tzn."jak chodzi, czy zwalnia, ile fps" kilka miesiecy temu było ciągle o Battlefield 2, niedawno F.E.A.R i teraz CoD2, jeśli chodzi o bezmyslene zabijanie i brak zgrania w multi jak ktoś wyżej pisał to sa przecież różne tryby np. S&D (lub nowy Squad Warfare) w których jest 1 "życie" na runde i liczy sie przede wszystkim zgranie teamu które prowadzi to zwycięstwa drużyny, gra jest dla wszystkich jeden lubi biegać bezmyślnie i zabijać wszystko co się rusza a drugi woli bardziej grać taktycznie, według mnie demo jest całkiem udane z Btf 2 było duzo gorzej wiele wpadek EA a wiele osób gra i są zadowolone, myśle że z nowym CoDem będzie podobnie a nawet dużo lepiej :) Edytowane 28 Września 2005 przez marcin.mb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elbios Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 Fajne demko, mi sie podoba. Grafika faktycznie nie wymiata, ale co z tego? 1024x768, full detale, fsaa 2x, anizo2x i zero zacięć. Kupię fulla bez namysłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 Cos ci sie w latami pomylilo kolego, mamy 1999r. ... :blink:Serio!!! Qrcze co oni dodają do papierochów :shock: byłem święcie przekonany że mamy 2005r. ragdolle, havoki akceleratory fizyki na dniach. Idę pograć w Half Life (1), tam można było nawet niektóre przedmioty przesówać ;) Obloki dymu i kurzu sa zrobione mistrzowsko, najlesze jakie widzialem w grach. ;]Fakt, wyglądają genialnie. Czego ci 'mistrzowie realizmu' chca od gry... zwykla arkadowka w realiach 2ws a ci sie pluja, ze nie ma realizmu. Jest gdzies napisane, ze jest to combat simulator ? Nie, wiec nie ma sie czego czepiac (jak widac mozna wszystkiego ;] ). 1673939[/snapback] ...może brakuje wspaniałego klimatu poprzedników moh aa, cod1 <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość molimo Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 "Jazda samochodem dx 7 - ok 85 fps, dx9 - ok 35, zadyma w mieście dx7 około 50, dx 9 - spadło raz do 21." tam w podpisie widzę 6600GT a ja mam x800 wykręconego i średnio mam 25FPS ... na dx9 trochę to dziwne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 Dla mnie też to dziwne ;] ale ja już ma dosyć. Niech sobie gadają co chcą ( co niektórzy kłamią ), już mam DOŚĆ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Sid-The-Rat=> Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 ojejku - nikt nie musi klamac - ta gra jest jak narazie dziwna, z tym sie wszyscy chyba zgadzaja - u jednych chodzi dobrze, u innych zle. u nich naprawde moze tyle robic. u mnie chodzi to idiotycznie, w sinusoide, w kazdym razie chodzi. i mnie do zakupu czy chocby myslenia o zakupie demo nie przekonalo a co do wypuszczania gier w stanie niegrywalnym - to na wielkie poprawki bym nie liczyl, taki ostatnio standard - wypuscic gniota, obiecac patch'a i wypuscic dodatek - przeciez dodatek juz jest na bank w planach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 .... przeciez dodatek juz jest na bank w planach 1674139[/snapback] Dodatek to jest robiony chyba równocześnie z podstawką! ;]]]] wejdź sobie na stronę oficjalną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaL Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 (edytowane) Do tej pory raczej niewiele informacji na temat trybu multiplayer Call of Duty 2 docierało do graczy z oficjalnych źródeł. Niestety nie zmieniło się to, ale za to w pewnych plikach dema single player niektórzy doszukali się pewnych informacji o MP CoD2. Po pierwsze informacja bardzo ważna w obliczu, gdy serwery są pełne cheaterów. CoD 2 ma wspierać punkbustera w miejscach gdzie są dziury w pb. Po drugie tryby MultiPlayer jakie będą dostępne w CoD2: # DeathMatch # Team DeathMatch # Capture the Flag # Headquarters # Search and Destroy # Squad Warfare Zapewne najwięcej zaciekawienia wzbudza ten ostatni tryb. Z tego, co udało się ustalić w trybie tym będzie pluton, który będzie miał swojego dowódcę. Dowódca będzie miał możliwość podobnie jak w Battlefield 2 wyznaczać poszczególnym członkom plutonu określone zadania. To nie koniec rewelacji jakie można znaleźć w plikach dema CoD2. Są tam podobno także opisy misji single player i parę innych ciekawostek. Jednak czy to prawda musicie przeonać się sami. Na koniec jeszcze lista map MultiPlayer CoD2: # mp_breakout # mp_brecourt # mp_burgundy # mp_carentan # mp_dawnville # mp_decoy # mp_downtown # mp_farmhouse # mp_leningrad # mp_matmata # mp_railyard # mp_toujane # mp_trainstation Na koniec pragnę zaznaczyć, ze żadna z tych informacji nie jest oficjalnie potwierdzona, więc należy traktować ja z przymrużeniem oka. Jeśli jednak przynajmniej część z tego co jest wyżej napisane sprawdzi się to będzie to wystarczający powód żeby poczekać na CoD2 i spróbować swoich sił na jego polach walki. z cod.fpp.pl ... multi sie naprawde liczy ... single tylko na momenty kiedy net nie dziala :D Edytowane 28 Września 2005 przez HaL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 sciagnalem... zainstalowałem... zagrałem... usunałem. Całosc bez sciagnia, ok 25min. Malutki mam monitor wiec w 800x600 grałem, chodziło dobrze w wysokich detalach - wygladało brzydko. Wogole co to za pomysł z DX7?? chodzi to na voodo2? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor_ew Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 demko smiga elegancko... żadnych problemów... na "skrinach" widziałem dynamiczne cienie, w demie i ch nie ma :| ... grałem na fula bez aa w 1024x768 i było ogólnie 30-40 klatek, czasmi spadało poniżej 25 przy ostrej zadymie (w przenośni i dosłownie :P). stery mam 78.01... a sama giera? niezła! wiadomo że nie symulator, ale pyka się jak w moh'a. pełną wersję chętnie zgłębie :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...