Skocz do zawartości
maly86

Call Of Duty 2

Rekomendowane odpowiedzi

Call Of Duty 2
Dołączona grafika



Poradnik FAQ


Call of Duty 2 to kontynuacja wspanialej serii „ActivisionŽ”. Akcja rogrywa sie w takich samych realiach i latach co Call of Duty 1 oraz Call of Duty: United Offensive, z tym, ze zostala poprawiona grafika (i to znacznie), oraz dodane bronie (pochodzace z CoD:UO).

1. Gra oczywiscie dzieli sie na: Singleplayer, Multiplayer.
a) W trybie Single otrzymujemy wiele misji, przedstawionych i rozgrywajacych sie zupelnie inaczej niz w CoD1.
Zaczynamy misje rosyjska, gdzie odbywamy trening, a zaraz potem zaczynamy walke z Niemieckimi zolnierzami. Musimy przejsc 3 fazy misji, aby odblokowac misje Angielska, a nastepnie Amerykanska. Mi osobiscie najbardziej spodobala sie misja Amerykanska: "D-Day", tutaj takze nie ma czego tlumaczyc kazdy wie, gdzie sie D-Day rozgrywal :wink:.
b ) Tryb Multi jest o tyle ciekawszy, ze gramy w miejscach takich jak w Single, lecz mapy sa zmodyfikowane. W tym trybie sa takie rozgrywki jak:
Hq (sztab) :arrow: zakladamy sztab, i utrzymujemy go przez 45 sekund. Ktora druzyna zdobedzie 350 ptk zwycieza na danej mapie.
CtF (zdobadz flage) :arrow: Kradniemy flage przeciwnika, i wraz ze swoja druzyna transportujemy ja do naszej flagi, ktora druzyna pierwsza dotrze do wyniku 5 pkt. ta wygrywa.
Tdm (druzynowy dm) :arrow: Czyli deathmatch z podzialem na druzyny, kto zdobedzie wiecej fragow ten jest lepszy :).
DM (deathmatch) :arrow: Zwykly dm bez podzialu na druzyny, czyli zabijasz wszystko co sie rusza na mapie (nawet muchy nad krowami :P)
S&D (search and destoy) :arrow: Najbardziej popularna rozgrywka na serverach CoD2, polega na odnalezieniu na mapie (+radar) bombside'ow (czyli miejsc, gdzie trzeba podlozyc ladunek, A, B ). Zazwyczaj druzyna Axis (Niemcy) bronia bombside, a Alies atakuja (zalezy od mapy).

2. Wymagania

Minimalne:
Procesor: Pentium IV 1.4GHz lub AMD Athlon™ 1.4 GHz lub szybszy
RAM: 256 MB
Karta Graficzna: 64 MB
Wolne miejsce na dysku: 4000 MB
Inne: Internet (TCP/IP) i LAN (TCP/IP), Karta dzwiekowa, Najnowsze sterowniki graficzne

Optymalne:
Procesor: Intel Pentium 4 540 3.2Ghz i 1MB cache lub szybszy
RAM: 1024 MB
Karta Graficzna: 256 MB
Wolne miejsce na dysku: 5000 MB
Inne: 256MB GeForce 6800 PCI-Express, Sound Blaster Audigy 2 ZS MB

Silnik graficzny jest tak jak poprzednie wersje oparty o Quake III + Dx9.

3. Pomoc

a) Grafika

Najwiecej problemow stwarza tryb multiplater i dostosowanie go do naszch potrzeb. Glownym problemem to detale. W grze sa dwa filtry, Dx7 oraz Dx9. Ten pierwszy jest przeznaczony dla komputerow, ktore ledwo co mieszcza sie w przedziale minimalnych wymagan do uruchomienia gry, lub dla osob, ktore chca uzyskac wiecej FPS'ow (ilosc klatek na sekunde, 60 to standard, 30 to minimum).
Oto ustawienia, na ktorych mozna uzyskac najwiecej FPS'ow, lecz grafika i detale nie beda zachwycajace, powiem wiecej, beda minimalne.
Dołączona grafika

Najwiecej problemow stwarza Dx9, najczesciej problemem sa sterowniki, lub po prostu slaby komputer. Takze zalecam ustawienie Dx7, i reszte detali na full, a grafka bedzie bardzo ladna, i bedziemy mieli duzo fps'ow.

Oto zdjecia, na ktorych mozemy zobaczyc roznice pomiedzy Dx7, a Dx9.

Dx7 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Dx9

Dołączona grafika

Dołączona grafika

b ) Sterowniki

Nvidia :arrow: Donwload

Poradnik Radeon :arrow: Radeon
Screen full detail :arrow: Screen



d) Komendy

Aby zaczac wpisywac komendy, nalezy przejsc do consoli (tylda ~), nastepnie zgodnie z podanymi nizej wartosciami. Wpisujesz komende - Enter - Nastepna komende.
UWAGA! Aby uruchomic console: Main menu - Options - Game options - Enable Console - Yes
.

FPS - /cg_drawfps 1
Lagometer - cg_drawlagometer 1
Zwiekszenie granicy wyswietlania FPS - /com_maxfps 150 lub wiecej (90 to standard)

Zmniejszenie pingu (z ~120 do ~60):
Wylaczenie Voice Chat: Main Menu - Options - Voice Chat - Off, Recording level - minimum.
/rate 25000
/snaps 60
/cl_maxpackets 60

Uzyskanie wiekszej ilosci fps:
/r_multigpu 1
/r_gpusync 0
/r_glow 0
/r_drawsun 0
/com_hunkmegs (ilosc RAM, np. 256, 512^)
Przed: 40
Po: 70

Dodatkowe komendy, mniej znaczace:
ai_corpseCount [0 - 64] - Determines the maximum number of corpses visible on screen at any time. Usually determined by the in-game setting Number of Corpses, you can set a specific value between 0 and 64 here, with the lower the number, the greater your FPS in heavy combat scenes. Note, setting a value of 0 will cause the game to crash.

cg_brass [0,1] - If set to 0, disables all ejecting brass, such as expended shells from your gun. This can improve FPS slightly when firing your weapon.

cg_drawGun [0,1] - (cheat) If set to 0, removes the gun model from in front of the player. In effect the gun becomes hidden, and this can improve performance by removing the complex gun model from the screen.

cg_drawHealth [0,1] - (cheat) If set to 1, draws a health bar on the screen.

cg_drawMantleHint [0,1] - If set to 0, disables the grey 'press Space to Mantle' prompt when you are close to climbable objects.

cg_hintFadeTime [0 - *] - Determines the time in seconds before an onscreen hint is removed. The time can be any value 0 or higher.

cg_marks [0,1] - If set to 0, disables all marks made by weapons, explosions etc - such as bullet impact marks and charring on the ground. This can improve performance in heavy combat scenes.

cl_avidemo [0,1] - If set to 1, begins recording frames for a demo movie. These frames are stored in .tga format in your \Program Files\Activision\Call of Duty 2 Demo\Main\screenshots folder. Note that enabling this option can severely slow down your system, and it can be disabled at any time by setting cl_avidemo to 0.

cl_mouseAccel [0 - 100] - If set to 1 or higher, accelerates your mouse movements. The higher the value used, the quicker your movements will accelerate your mouse. This can make aiming difficult, so set to 0 if you want to disable this option.

com_hunkMegs [80 - 512] - Determines the amount of memory (in MB) to allocate to the game to help smooth out in-game loading. You should not allocate any more than half your system RAM to this option (i.e. if you have 1GB of RAM, set this cvar to 512).

com_maxfps [0 - 1000] - Determines the maximum frames per second (fps) possible. If set to 0, disables the FPS cap. Any value higher than 0 caps your FPS to that level. The main reason to use this command would be to smooth framerate fluctuation, as framerate spikes can cause jerky gameplay.

con_minicon [0,1] - If set to 1, shows the text output of console commands and game engine functions on the main screen. You can use the con_miniconlines and con_minicontime cvars to set the number of visible lines and the amount of time text output stays visible on screen respectively.

con_typewriter_printspeed [0 - 400] - Controls the print speed of text written on the screen using the 'typewriter effect', such as objective notifications. The higher the value, the quicker text will be written to the screen.

developer [0,1] - If set to 1, enables developer mode, which shows the game code and allows a range of functions for testing the code.

fx_enable [0,1] - (cheat) If set to 0, disables a range of special effects in the game. This can improve performance at the cost of image quality.

r_anisotropy [0-16] - If Anisotropic Filtering is enabled in the in-game settings, this cvar sets the level of Anisotropic Filtering used. The default is 8x, however you can set a value between 1x and 16x, with the higher the sample rate, the better texture quality but the lower your performance. Anisotropy can have a significant impact on performance on certain systems.

r_drawDecals [0,1] - If set to 1, disables all decals - that is, marks on the wall from gunfire, explosions, etc. Similar to the cg_marks command.

r_drawSun [0,1] - If set to 0, disables the sun effect in the sky - the sun disappears. This can improve performance slightly, and also removes the 'sunblind' effect when starting at the sky.

r_drawWater [0,1] - (cheat) If set to 0, disables water effects. This improves performance in areas with water.

r_fog [0,1] - (cheat) If set to 0, disables any visible fog. This can improve performance in such circumstances.

r_forceLod [0,1,2,3,4] - (cheat) Sets the Level of Detail (LOD). 0 is High, 1 is Medium, 2 is Low, 3 is Lowest and 4 is None.

r_fullscreen [0,1] - If set to 0, changes from fullscreen to windowed mode. This can help performance if the window is smaller than your current desktop resolution. Game must be restarted for windowed mode to come into effect.........

4. Mapy

mp_breakout
mp_burgundy
mp_brecourt  (cod1)
mp_carentan  (cod1)
mp_dawnville   (cod1)
mp_decoy
mp_downtown      
mp_farmhouse
mp_leningrad
mp_matmata
mp_railyard    (cod1)
mp_toujane
mp_trainstation

5. Dodatki

CoD2 Demo DOWNLOAD

Spolszczenie do CoD2, 100%

Rozgrywki Tweak.pl

Oto jak wyglada CoD2 na 6 CD :wink:.
Dołączona grafika

Lista PL serverow Call Of Duty 2:

62.21.96.14:28961 - Destroy Company
157.158.39.99:28964 - [F-K-B] #2
157.158.39.99:28960 - [F-K-B] #1
195.205.16.135:28960 - CoD Mandzur PL
193.222.135.239:28960 - frag.pl
85.128.75.170:28960 - www.ekomputer.pl IFC
217.97.185.200:28961 - moon.game

Server Tweak.pl sponsorowany przez usera LOBO:
IP: 149.156.87.232:22004
PASS: tweakcod2

Team Speak
IP: gry.ghnet.pl:8767
KANAL: [- CoD - SqL -]
SUB-KANAL: #cod2 || rozgrywki.tweak.pl
HASLO: rulez1

Mod pokazujacy pasek zycia :arrow: Oczywiscie server musi miec uruchomiona funkcje Pure server.


FAQ by m@ly
Pomoc przy tworzeniu FAQ: Crosis, Nierealny


Wielkie dzieki dla Marco. Edytowane przez ChS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm... i tak gra przynajmneij multi nie ma zadnych szans z CODem I !! Ale moze w singla bedzie mozna popykać przynajmniej

jesli chodzi o screeny to totalnie nic nie pokazuja, watpie ze gra bedzie tak wygladala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Michał_misiek

Gra zapowiada się ciekawie. A kiedy będzie można zagrać i może ktoś wie jakie będą wymagania sprzętowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obstawiałbym gwiazdkę 2005...najlepszy okres do sprzedaży takich gier.

Po za tym twórcy będą już wtedy wiedzieli jak zaprezentowało się Brothers In Arms, tym samym będą mieli czas na zrobienie gry lepszej niż ta ze studia Gearbox.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość [RONIN]

Ja mam ogromną nadzieję że będzie można pograć w to cudo na "dzisiejszym" sprzęcie :lol:

Mocno jednak w to wątpię....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prosze panowie programisci ... nie spier... tej gierki :lol:

jak dla mnie cod wymiata w multi , nie wiem co mozna by tam zmienic ...

ma byc tu uzyty engine doom3 , wiec realnie patrzac to sobie nie pogram na najwyzszych detalach jak w 1 :sad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po skrenach o ile są z samej gry graficzka będzie cieszyła oko . tylko jeśli grafika ma być taka jak na screnach to kiedy wyjdzie gra ??????? :wink:

1302881[/snapback]

watpie ze na screenach jest realna gra , mysle ze to sciema.

gra mysle ze wyjdzie max w 2k6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie to nie sa screeny prosto z gry tylko jakieś zdjęcia zeskanowane z gazety czy ekranu kompa :) . Nie twierdze że sa one fałszywe ale widać że to nie są zrzuty ekranu.

Widac, ze sa skanowane i widac, ze to arty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bedzie mala uczta dla oczu :]

 

Byloby milo, gdyby chlopaki sie wyrobily do Gwiazdki' 05

1304048[/snapback]

sinlik dooma mozna sporo zoptymalizowac, nie sadze ze w grze beda jakies ultra shadows , i inne [ciach!]ly nikomu nie potrzebne. w takich grach grafa nie jest wazna , oczywiscie zbyt zla byc tez nie moze.

silnik riddicka jest naprawde pro, riddick wymiata jednak w codzie przyda sie miec te 125 fps a na riddicku bylo by tez ciezko

 

 

grr, sry , cytowalem zly post , cjodzilo mi o post z silnikiem. przesiadka z innego forum i problemy :P

Edytowane przez ToXic!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość [RONIN]

CoD2 bedzię na silniku doom'a III 1304770[/snapback]

Dokładnie. Już Doom 3 ostro "grzał" kompa. Pewnie CoD2 będzie nieco poprawione graficznie więc mymagania gry zwrosną okropnie. Ah ten postęp technologiczny....gdybyśmy jeszcze tak zarabiali jak anglicy to by było fajnie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Już Doom 3 ostro "grzał" kompa. Pewnie CoD2 będzie nieco poprawione graficznie więc mymagania gry zwrosną okropnie. Ah ten postęp technologiczny....gdybyśmy jeszcze tak zarabiali jak anglicy to by było fajnie....

1305360[/snapback]

dziś przeprowadziłem dyskusję z kumplem który jest najwiąkszym maniakiem cod jakiego znam na temat wymagań i engine CoD2 i doszliśmy do wniosku że na pewno będzie lepiej niż w doomie, przecież cod chodził miodzio na średniej jakoiści sprzęcie i to stanowiło jedną z jego największych zalet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

według mnie to są mocno retuszowane screeny o ile to wszystko są screeny

pare z nich wyglada na arty

troche mnie juz nudzi ta komercja

dobra jedynka od razu dodatek a teraz czesc 2 jak z battlefieldami :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja sadze ze gra bedzie chodzila gorzej niz doom3, (jezeli bedzie na jego silniku) COD ma wielkie przestrzenie a doom3 gowniane korytarze, dlatego bedzie potrzebna wieksza moc obliczeniowa, no chyba ze silnik bedzie tak dopracowany ze moje slowa sie nie sprawdza czego sobie i nam wszystkim zycze. Patrzac na wszystkie firmy giercowe to raczej oni srednio maja w powazaniu optymalizacje kodu graficznego, za przeproszeniem im to wali, gra ma ladnie wygladac i ma byc hitem, jak bedzie wolno chodzic a gracz bedzie chcial pograc kupi nowa karte graficzna... sad but true ;(

Edytowane przez Jordi23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna gierka zrobiona pod NV...

 

Wątpię żeby siedzieli nad optymalizacją kodu - po co, przecie lepiej nową grafę kupić (najlepiej od NV) :|

 

Ogólnie nie widzi mi się użycie enginu D3 w gierce o takiej tematyce...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie jest gierka robiona pod NV ... po prostu uzywaja OpenGL ... ale czemu Radeon sobie z nim nie radzi ? ... jak dla mnie porazka ati ...

Edytowane przez HaL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez przesady ze sobie nie radzi, jest ati wolniejszy w doomie3 od nv ale od razu ze sobie nie radzi.

 

no jak dla mnie lepiej gdyby zrobili ta gre na silniku HL2 wtedy chodzilo by to idealnie i na ATI i na NV i to na slabszych kartach tez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...