Skocz do zawartości
PRESTON

Klopot Z Gwarancja R9800

Rekomendowane odpowiedzi

jestem nie szczesliwym posiadaczem HISa radeon 9800 -wlaczylem kompa rano i na monitorze ciemnosci egipskie zawiozlem sprzet do sklepu gdzie go kupilem bo mam jeszcze 7 miesiecy gwarancji. servisant od zaraz zaczal mnie straszyc ze mam 50%szans na to ze karta zostanie naprawiona badz wymieniona na inna poniewaz zauwazyl na jakiejs malej kosteczce z tylu karty jakas czarna kropke ktora sugerowala mu ze karta jest spalona ja nie znajac sie zupelnie na sprawie przerazilem sie bo dalem za ta karte 1600zl i strata jej jest dla mnie straszna wiec pytam cz mam jakies prawa badz co mam zrobic by nie byc wydymanym!!???? nie ingerowalem w karte ani jej nie podkrecalem poprostu sie nie wlaczyla. A w servisie na dzien dobry mowia mi takie rzeczy :| wtf? mowiono mi tam ze takich przypadkow jest malo i zazwyczaj nikt nie dostaje nowej karty wiec pytam co jak nie dostane naprawionej badz innej karty a koles na to ze jeszcze moge gadac z przedstawicielem HISa w polscie i starac sie udowodnic ze nie z mojj winy karta ulegla zniszczeniu . Na kartce potwierdzajacej zlozenie sprzetu do servisu jako opis usterki wpisano trup i nic wiecej ! servisant mowil ze moze to byc wina przepieca w sieci spowodowana brakiem uziemienia - mam uziemienie , badz prze zasilacz mam jakiegos shifteca cz cos:] ponoc jeden z lepszych zasilaczy ;P wiec zwalaja na wszystko tylko nie na karte poradzcie cos napiszcie co moge zrobic pomozcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:lol: dla tego serwisant. Rozumiem ze przyjeli ci karte na serwis (nie tam zadne gwarancje warunkowe or smth). Jezlei w karcie napisali ze trup i nie wspomnieli slowem o tej kropce na tym ukladzie to teraz juz musztrada po obiedzie dla nich. Teraz czekasz grzecznie 14dni (chyba ze napisali 21) i idziesz do serwisu i prosisz zwrot naprawionej karty i oczywiscie nic o zadnym niby to spalonym elemencie nie mowisz a jak ci beda cos probowali wmowic to pokazujesz kartke z serwisu gdzie stoi "trup" i zadasz karty jak sie zaczna pluc to grzecznie mowisz ze idziesz do rzecznika praw konsumenta i zaloze sie ze sie karta od reki znajdzie i jeszcze cie pieknie przeprosza za problemy. Pamietaj ze jezeli nie ma slowa o tej kropce na tym ukladzie to ty NIC O NIM NIE WIESZ :!: :!: :!: to serwis cos zrobil i cie to guwno (sorry za unikanie cenzury :P) obchodzi i chcesz nowa karte. Koniec kropka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak przyjeli karte na servis i jak mowilem wystawili opinie na ktorej jest napisane trup, a jak beda sie upierac itp? badz opierac sie na tym co napisze owy servis badz producent do ktorego niby jedzie karta bo na to wlasnie potrzebuja te 21 dni, badz jesli zadzwonia i powiedza mi ze producent przyslal jakis protokol o ktorym mi mowili-ze przysle jak bedzie nie do zwrotu-wymiany-badz naprawy karta?to co mam zrobic?? gadac z tym sevisantem cz z kierownikiem sklepu i mowic o rzeczniku praw konsumenta??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sluchaj jest tak:

 

przyjeli od ciebie karte ale nie napisali na twoim kwitku z serwisu (tym co masz w domu) ze cos na niej bylo spalone wiec ty jak by co NIC O NICZYM SPALONYM nie wiesz i jedziesz w upartego ze chcesz karte taka sama jak oddales na serwis. Jak beda toporni to albo z kim wyzej postawionym niz jakis tam serwisant (z nim jak sie gada grzecznie aczkolwiek stanowczo) i nie daj sobie wmowic ze cos bylo przypalone pamietaj. a jak kierowniczek bedzie toporny to prosisz o adres rzecznika praw konsumenta i .. karta jak za dotkienieciem czarodziejskiej rozdzki sie pojawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak his przysle ze cos jest nie tak to co?

sorry ze tak sie dopytuje ale stracilem na ta kase kupe forsy - wiele wyzeczen by gry dzialay mi plynnie a teraz mam to stracic nieeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edytowane przez PRESTON

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak nie ingerowales w biosa, a wspominasz ze nie podrecana, to nic zrobic nie moga, karta nie dziala i zgodnie z gwarancja karta MUSI byc naprawiona, wymieniona na nowa lub musza oddac kase, jak sie beda klucic to do rzecznika bylo tu juz kilka przypadkow i z tego co czytalem ta metoda sprawdza sie swietnie

 

kropeczki nie kropeczki co to Cie obchodzi gwarancja jest do karty nei zagladales sprawa maja zalatwic,

 

po trzecie his to powiedzial bym porzadna firma nie powinni robic scen zalezy im na klijetach, powinni sprawe ladnie rozwaizac, chyba ze nasz krajowy przedstawiciel , choc w to watpie jak cos to do rzecznika :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe - nawet jak napisali to co? jet kropka, fajnie, sprzet sie zjaral, plynie przez niego prad to sie moze zjarac - wada fabryczna i juz - TO TEZ OBJETE JEST GWARA - nalezy c sie nowa grafa, musieliby ci udowodnic ze grafa krecona - zmieniony bios lub nne parametry (na karcie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sluchaj ciebie nie obchodzi co sie dzieje po tym jak oddasz karte do serwisu czy HIS odesle co odesle. Ty masz na kartce ze karta trup i ja bym jak by cos bylo nie tak to bym sie klocil ze chce karte dzialajaca z powrotem, zawsze mozesz powiedziec ze serwis cos zepsul.

 

Ale najprawdopodobniej wszystko skonczy sie pomyslnie, kumpelowi sie kiedys tez przyjaral jakis taki [ciach!]lek na grafie oddal na warunkowa poczekal miesiac i dostal nowa. a karta poszla na warunkowa, twoja poszla na zwykla gwarancje wiec wydaje mi sie ze musisz dostac dzialajacy produkt z powrotem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sluchaj, podejrzewam ze nie bedzie problemu i HIS wymieni od reki na nowa i wysle do sklepu. Ludzie nieraz po modach wysylali i dostawali nowe. Jedno co uwazaj na sklep, bo z tego co opisales to chyba nie sa uczciwi. Moze byc tak, ze sklep dostanie nowke, a Tobie bedzie probowal wmowic ze gwarancja nie uznana i odeslac Cie z kwitkiem. Takze badz czujny, zakladam najgorszy obrot spraw, ale nie mozna tego wykluczyc bo widzialem juz gorsze walki.

Aha, jesli karte wymienia, to pamietaj ze musza dac Ci taka sama. Ten sam producent, rowniez ta sama wersja (box, oem) to samo wyposarzenie i od nowa taka sama gwara - jesli miales na 2 lata to przysluguje Ci prawo dostac na karte po wymiane od nowa 2lata! Nie daj sie wydymac:) A gdyby karta sie czyms roznila, to nie musisz jej przyjmowac (argumentujac wlasnie ze nie jest to taka sama karta jaka oddales) i jesli nie dadza Ci takiej samej to przysluguje Ci prawo do zwrotu kasy z dowodu zakupu, czyli w tym wypadku cale 1600zl. I nie daj sobie wmowic, w razie watpliwosci zapytaj tu, jest tu pare osob niezle obeznanych z prawem konsumenckim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i nie boj sie brac kasy jak bedzie trzeba, za 1600 zl dostaniesz naprawde mocny sprzet, nowszy i oby z lepszego sklepu, nie musisz wydawac calosci jak 9800xt Cie zadowalal to za jakiegos tysiaka dostaniesz 6800 le zmodujesz a jeszcze duzo kasy pozostanie, przyjemne z pozytecznym :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bede was informowal na bierzaco bo tylko z wasza pomoca w razie problemow nie strace przynajmniej mam nadzieje ale musze byc dobrej mysli poki co do 30 marca mam czas chyba ze jak mowil servisant po poltora tygodnia przyjdzie jakis raport ktory mowi o tym ze nic mi sie nie nalezy :( a odnosnie rzecznika praw konsumenta to co taki koles moze???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w wypowiedzi Bibera zgadza sie prawie wszystko, prawie bo to nie prawda ze jak dostaniesz nowy sprzet to przysluguje ci kolejny pelny okres gwarancyjny - ten przepis juz od jakiegos czasu nie obowiazuje. teraz poprzedni okres gwarancyjny zostaje wydluzony o czcas pobytu karty w serwisie.

 

dodatkowo jesli sklep stwierdzi ze karta nie zostala wymieniona na nowa, rzadaj pisemnego uzasadnienia OD PRODUCENTA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja urwałem jeden rezystorek w 9500 i mi dali 9800se2pro i sie pajace nie szczaili, ze czegos brak :lol: a co do twojej sprawy to musi ci ja przyjac na gware, naprawic, dac nowa, oddac kase. heh ale i tak straciles 1000na tej grafie :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak by cos o jakim raporcie od porducenta mowili to rzadaj zeby ci go pokazali koniecznie bo moge debile myslec ze trafili na losia i moga mu kit wciskac i ten kupi u nich kolejna grafe. proponuje zebys podal nazwe tego sklepu i lokalizacje zeby porzadni ludzie omijali go z daleka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie wtyczka od zasilania jest cool poprostu karta nie dziala tzn czarny ekran nagle z nikad z rana gdy wlaczylem kompa, pozniej cos o tej kropce mi wspominali ale jak radzil mi keinename to juz o tym zapomnialem poprostu moja kartra to "trup" jak to napisal servisant kurde oby bylo good bo jak nie to sie pochlastam no i rusze do tego rzecznika :> tylko jak juz pytalem to co taki rzecznik moze?? bo dzis pytalem to ponoc sklep zawsze ma racje i umywa raczki :( a klient pozostaje sam na lodzie bez poinformowania go o jego wlasnych prawach i w takich o to forum jest nadzieja ze ktos podsunie jakas mysl i pomoze tak wiec jak pisalem wczesniej bede informowal jak tylko czegos sie dowiem za wczasu zrobie ksero potwierdzenia odbioru karty gdzie jest napisana charakterystyka usterki jako "trup" zeby mnie czasme tego nie pozbawili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie wtyczka od zasilania jest cool poprostu karta nie dziala tzn czarny ekran nagle z nikad z rana gdy wlaczylem kompa, pozniej cos o tej kropce mi wspominali ale jak radzil mi keinename to juz o tym zapomnialem poprostu moja kartra to "trup" jak to napisal servisant kurde oby bylo good bo jak nie to sie pochlastam no i rusze do tego rzecznika :> tylko jak juz pytalem to co taki rzecznik moze?? bo dzis pytalem to ponoc sklep zawsze ma racje i umywa raczki :( a klient pozostaje sam na lodzie bez poinformowania go o jego wlasnych prawach i w takich o to forum jest nadzieja ze ktos podsunie jakas mysl i pomoze tak wiec jak pisalem wczesniej bede informowal jak tylko czegos sie dowiem za wczasu  zrobie ksero potwierdzenia odbioru karty gdzie jest napisana charakterystyka usterki jako "trup" zeby mnie czasme tego nie pozbawili

1305673[/snapback]

NIe w twoim przypadku to Ci powinni wymienić ,bo masz do tego prawo ,bo gdyby było cos nie tak z innymi komponentami ,to można by przyjać ,że to przez sieć ,albo przez zasiłkę a sam fakt ,że Ci coś na karcie poszło na nominalnych ustawieniach to wina tylko karty za to odpowiedzialny jest sklep/gwarancja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może napiszesz co to za syfiarty sklep żeby ktoś sie jeszcze nie skusił na zakupy tam. Sam mam podobny problem z R 9800 kupionym w Barwkopie w tym tygodniu odsyłam ją do ich serwisu. Niewiecie jak tam rozpatruja reklamacje? może ktoś tam juz coś reklamował?

A co do rzecznika to raczej sie nie pocieszaj bo to raczej nie rzecznik ale niedorzecznik wiem bo miałem jaja z IDEĄ i niestety gdybym się nie uparł to bym nie wygrał bo rzecznik sie poddał i przyznał racje IDEI. Taki rzecznik to nie ma rzadnej władzy nad sprzedawcą. Tak samo sądy konsumenckie sprzedawca moze odmówić udziału i kupa. Jedynie sąd cywilny zostaje.

Edytowane przez d@nielski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na kartce potwierdzajacej zlozenie sprzetu do servisu jako opis usterki wpisano trup i nic wiecej !

1303862[/snapback]

Ja pierdykam ! Opis na moim reklamowanym XT jest identyczny !!! Napisz co to za sklep...Ja oddałem w poniedziałek i mam się dowiadywać w przyszłym tygodniu. Edytowane przez joshua

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wiec mam dostac nowa karte graficzna ale troche mnie zdziwila reakcja juz tlumacze dzwonilem do sklepu czesto pytajac sie co z karta kiedy bedzie itp mowili mi dzis rano ze nie wiedza po czym wqrzylem sie i zadzwonilem do kierownika sklepu nagle karta r9800 znalazla sie na jutro bardzo mnie to cieszy ale boje sie ze moge dostac jakas uzywana a tego bym nie chcial chcial bym wiedziec co moge zrobic badz jakie mam prawa gdy stane przed faktem ze karta ktora odbieram jest jakas uzywana albo cos ?????????

prosze pomozcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to chyba jest oczywiste ze albo dostaniesz nowke albo naprawiona SWOJA karte ktora oddales, innej opcji nie ma. Jezeli masz dostac nowa (i do tego box) to powiedz ze chcesz oryginalnie zafoliowane pudelko i niech najwyzej przy tobie otworza jak chca plomby kleic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak przyjde a on mi da niezalaminowane pudlo z karta w srodku i powie ze plomby juz sa cz cos porobia mnie na szaro i jak im powiem ze w takim razie chce inna zalaminowana bo mam podejzenia ze karta moze byc uzywana ,oni oga powiedziec ze dostali 1 karte od dystrybutora i co wtedy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak przyjde a on mi da niezalaminowane pudlo z karta w srodku i powie ze plomby juz sa cz cos porobia mnie na szaro i jak im powiem ze w takim razie chce inna zalaminowana bo mam podejzenia ze karta moze byc uzywana ,oni oga powiedziec ze dostali 1 karte od dystrybutora i co wtedy??

1345744[/snapback]

po co ty sie tak martwisz na zapas? pojdz, zobacz karte, jak bedzie zakurzony wentyl, slady na AGP albo cos podejrzanego to nie bierz i tyle...

albo wez ze soba jakiegos pyskatego kolege, ktory zna sie na sprzecie, zawsze we dwoch bedzie razniej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...