pidzama1x Opublikowano 4 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2005 Witam 1.12.2004 zakupiłem procesor AMD Barton 2600+ W Elbląskiej firmie komputerowej PCMAX. wszystko było by cacy tylko po dokładnym obejrzeniu go dopiero w domu(mój błąd) .zobaczyłem że procesor jest naszczerbiony. wiec pedem do sklepu go wymienic. A kierownik mi na to ze bedzie dzialłał. A jak bea jakieś problemy to mi go od reki wymieni. i wsadziłem go w swoja płyte odpaliłem kompa i w połowie instalu windy poszedł czarny dym z wentyla. wiec wyjełem proca. a tu niespodzianka przejarany na wylot. wiec na drugi dzien pędem do sklepu. I tu niespodzianka na seris. mineły 3 miechy i zadzwonili do mnieze procesor jest do odbioru(wtorek) wiec w Srode sie do nich wybrałem po odbiur. A tu proc znowu kruszony. I w dodatku umazany pasta(Śladowo). Wziełem go znowu montujre w płytee właczam kompa ustawiam FSB 166MHz . wchodzi bios pisze AMD ATHLON 2600+ . I przy pojawiniu sue napedów w biosie znowu.... Czarny dym. i zaczeło sie pan w skepie mi powiedział jak byłem znowu z reklamacją ze trzeba czeakc nastepne 3 miechy. A za proca dałem 400zł i co mam go 6miechów na oczy nie widziec.. Fakt faktem ze z dnia na dzień on traci na cenie. A tu jeszcze mi powiedział jakiś przemadrzały servisant że klient go przyniusł i u niego działał. Wieć ja na toczy bawimy sie4 w sklep czy burdel i zostałem ze sklepu wyproszony. Ale mma kit przyjecia na reklamacje. I zastanawiam sie czy AMD Polska sier tym nie zastanowi czemu sie w tej firmie tak te procki pala ? Pomocy w tej sprawie jak to dobrze załatwić ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczowsky Opublikowano 4 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2005 (edytowane) ke ? masz prawy dostać nienaruszony procesor, jeżeli widzą że coś jest nie tak to powinni go wymienić od ręki! W przeciwnym wypadku ja bym się wykłucał i straszył sądami ;) przecież taka sprawa jest nie do pomyślenia:| Edytowane 4 Marca 2005 przez aRczii Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidzama1x Opublikowano 4 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2005 Nie no sory ja juz wszystkiego prubowłem. A muj mały kmoputerek narzeka ze nie ma mocyyyy..... A tem palant w tym sklepie powiedizął ze one takie z Action przychodzą . I tu lipa znowu czekać na proca bo mu sie tak podoba a z pułki mi nie da fiut jeden. wiec straszyc pichem :) Mi tylko pozostało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icemanhi Opublikowano 4 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2005 (edytowane) znajdz sobie kij jakis albo metalowy pret (byle mialo mase i twarde bylo), poczekaj za rogiem az wyjda z pracy najpierw zatlucz kierownika ( bo on ma przewaznie auto i by uciekl ) a pozniej serwisanta ( tego co dogadywal bo jego przewaznie nie stac na auto albo nie ma $ na benzyne, bo z debilami sie inaczej nie dogadasz. moze kasy nie odzyskasz ale satysfakcja bedzie :D Edytowane 4 Marca 2005 przez icemanhi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żyrafa Opublikowano 4 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2005 zgodnie z polskim prawem sklep ma obowiązek rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 (ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego) 15 dnia jeśli nie otrzymasz nowego proca idź do inspekcji handlu oni ich przyspieszą Po co bierzesz używane i to jeszcze ukruszone procki, żądaj towaru nowego wolnego od wad przecież zapłaciłeś za nowy procesor. Przed rozpakowaniem procesorów AMD należy sprawdzić (przez przezroczyste opakowanie) czy nie są ukruszone jeśli się strwiedzi ukruszenie należy nie rozpakowywać tylko odnosić do sklepu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidzama1x Opublikowano 4 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2005 Ojjj no to od jutra wczoraj czekam 2 tyg. na proca i bedzie jazda jak go nie bedzie bo w kulki se ze mna leca Buraki jedne. A ten Serwisant mieszka ulice odemnie :0 wiec jak cos to na buty sie załapie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczowsky Opublikowano 4 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2005 wtedy kiedy kierownik Ci powiedział że proc będzie działał to bym mu wybuchnął śmiechem w twarz, może by i działał ale co to za serwis.. bez komentarza, takie sytuacje mnie bardzo denerwują, sczęście że w moim stałym sklepie jest wypas gościu;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 4 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2005 teraz to ja bym od nich zazadal zwrotu kasy ---> 400zl, a nie nowego procesora (pewnie znow ukruszony bedzie) i co to jest za serwis co 3 miesiace wymienia proca? przeciez to jest niezgodne z prawem !!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas01 Opublikowano 5 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2005 przypomnij panu kierownikowi o istnieniu Federacji Konsumenta i poinformuj go, że jak nie rozpatrzy sprawy NATYCHMIAST (w końcu z tego co piszesz minęło już 14 dni), to kontaktujesz się z nimi a jak będzie dalej kleić głupa to sprawa skończy się w sądzie, nawet nie próbuj słuchać jego tandetnych wywodów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 5 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2005 pizdzama Ty jakis kosmita jestes 2razy dac sobie wcisnąc proca ukruszonego?? i jeszcze czekac na wymianę 3 miechy??? jestes chyba najcierpliwszym gostkiem na tej planecie :lol: bo gdyby mnie to spotkało to kolo ze sklepu fruwałby na wysokosci swojej lamperii a) gdyby mi takiego proca sprzedał lub B) gdyby nie miał dla mnie funkiel nowki niesmiganki po ustawowych 14dniach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...