Skocz do zawartości
Mariusz Wróblewski

Xbox 360

Rekomendowane odpowiedzi

nie oszukujmy sie....

w Polsce i tak malo kto siegnie po konsole ze wzgledu na dostapnosc gier;

teraz kazdy niestety gry zalatwia sobie z netu lub od kumpla, a na konsole raczej tak latwo pirata sie nie zalatwi, ---- oto Polska nasza :/

 

btw. wczoraj bylo na MTV o Barcelonie !!!

zaj***bista miejscowa!!! decha rzadzi :]

podzro dla skaterow

1445092[/snapback]

jesteś trochę niedoinformowany , moi znajomi z konsolami mają słabsze pc w domu do netu i wszystkie gry ciągną toreentem z netu ze specjalnych stron zero problemu , oryginały tez czasami kupują np najnowsze GT

 

ofkors zanim tak będzie mozna robić na nowych konsolach minie troche czasu (pewnie duzo) bo będą niezle zabezpieczone (zeby daleko nie szukać , nawet na PC o ile pamiętam to Splintera - Chaos Theory jeszcze zadna grupa nie złamała, jest co prawda sposób ale wymaga posiadania zewnętrznego DVD na usb)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ZATOICHI dlatego PS3 jest tu spalony - ma gry w formacie Blu-Ray, Xbox ma DVD wiec jak wyjda jakies chipy modyfikujace to sie upowszechni.

 

Aha, jestem wku*****, wczoraj przgapilem na mtv program o xboxie, bo mial byc o 21 a byl o 20:30. Dzis wlaczam na powtorke i co? Spiewaja jakies pedaly przez 20 minut. Dobrze ze sciagnolem z netu wersje USA, tam wycieli spiewakow a zostawili o konsoli, a wychodzi na to, ze w naszej wersji wycieli konsole a zostawili spiewakow. Zenada, chyba nic nie przegapilem bo ogladalem od 21:03.

Edytowane przez IamWeasel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jak bedzie z modyfikacjami nowego xboxa. Obecnego mozna całkiem ładnie przerobic i znaczaco zwiekszyc jego mozliwosci przez co moze byc znacznie bardziej wykorzystany. btw; dobrze ze bedzie mozna zmieniac przedni panel, zawsze sie dopasuje do kolorystki wnetrza itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm w tym modyfikacja to pewnie bedzie tylko po to, zeby odtwarzal piraty. Ma w standardzie odtwarzacze muzyki w wielu formatach, filmow, zgrywanie muzy na dysk itp. Zastanawia mnie po co sa te sloty na karty. Nie mozna zapisywac save'ow na dysku? Czy w xboxie karty sluza do czegos innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ZATOICHI dlatego PS3 jest tu spalony - ma gry w formacie Blu-Ray, Xbox ma DVD wiec jak wyjda jakies chipy modyfikujace to sie upowszechni.

1445160[/snapback]

A wcale nie prawda :) Nagrywarka DVD w domu jeszcze nie tak dawno byla cudem, a juz teraz mozna kupic ja kupic za mniej niz 200zl :wink: Z tego co wiem premiera urzadzen Blue-Ray do pieca ma byc w polowie tego roku (czyli juz niebawem), a premiera PS3 za rok. Do tego czasu wujek, babcia czy kolega bede meli takowe wypalarki. Jednakze w kraju gdzie kroluje Neo sciaganie np. 40Gb obrazow jest sensowne? Moze lepiej jednak wydac 150zl na gre raz na jakis czas i cieszyc sie nia jak dziecko, a nie tluc po 10 tytulow tygodniowo jak maszyna i gowno z tego miec. Z reszta "koledzy" zaa wschodniej granicy i tak szybko wypelnia ta nisze rynkowa :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Amd_Powered

ale glupie klotnie pc vs konsola;) nie dziwne ze na konsoli jest ladniejsza grafa wszystko fajnie chodzi (nie zawsze) itp skoro w konsoli jest 1 i ten sam procesor ta sama grafa ten sam ram itp nikt tego nie wyciagnie i nie wymieni na lepszy wszystkie gry trzeba optymalizowac pod to samo a nie pod 50grafik ati 50 nvidi pod xp pod 98 itp;) i na wszystkim musi w miare ladnie chodzic....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm w tym modyfikacja to pewnie bedzie tylko po to, zeby odtwarzal piraty. Ma w standardzie odtwarzacze muzyki w wielu formatach, filmow, zgrywanie muzy na dysk itp. Zastanawia mnie po co sa te sloty na karty. Nie mozna zapisywac save'ow na dysku? Czy w xboxie karty sluza do czegos innego?

1445223[/snapback]

HDD to opcja, to raz. Memory Card to szybki i wygodny sposob przenoszenia savów, czy danych do kumpli i wymiany z nimi. MC bedzie też służyć jako paszport taki. Bedziesz miał na nim zapisane swoje dane, idąc na ogolno polski czy europejski turniej jakiejs gry, kazda wygrana bedzie dopisywana do twojego profilu, pozniej inni bedą mogli go ogladać w necie, itp itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cytacik z artykułu na benchmark.pl

 

polecam wszystkim zatwardziałym pecetowcom B)

 

------------------------------------------------------

 

Specyfikacje nowego dziecka Microsofu robią wrażenie. Trzyrdzeniowy procesor to póki co przyszłość mniej lub bardziej odległa dla posiadaczy PC. Jednak nie można oprzeć się wrażeniu, że nowy Xbox to właśnie strasznie wyśrubowany PC. Wielu posiadaczy konsoli pewnie się z tym nie zgodzi (Dla niedoinformowanych Xbox "1" to Pentium3 733Mhz + Geforce3 po liftingu), ale nawet jej wygląd przypomina trochę bardzo ostatnio promowane i popularne Barebone. Największym dla mnie zaskoczeniem były typ i ilość pamięci GPU. Nie wiem na ile poważnie traktować informacje o tych 256GB/s, ale mimo wszystko nie sposób przejść obok takiej informacji obojętnie. Przy tak szybkiej pamięci jej ilość nie odgrywa już chyba tak dużej roli. Według zapowiedzi cały ten potwór ma kosztować około 299$.

 

I tu nasuwa się jedno zasadnicze pytanie bardziej związane z niedawnym sporem na stronach benchmarka - konsola vs. PC. Jak wiele nasz domowy komputer traci poprzez fakt swojej uniwersalności. O ile z nowym Xboxem raczej nie może stawać w szranki to z jego poprzednikiem jak najbardziej. A patrząc na suche liczby można dojść do wniosku, że powinien wygrywać na każdym polu. Prawda jest inna. Osoba posiadająca PC-ta z P3 733 i GF3 miałaby marne szanse na uruchomienie jakiejkolwiek gry z Xbox. Star Wars: Knights of the Old Republic, gra która została wydana na obie platformy, może być najlepszym przykładem. Do znośnej gry w "Knightsów" potrzeba procesora 1,6GHz, 512MB RAMu i przynajmniej wspomnianego GeForce3. Zastanawiające jest, że przy takiej konfiguracji można względnie pograć w rozdzielczości 800x600 do 1024x768 (dla cierpliwych). Oczywiście bez Anti-Aliasingu i z niskim poziomie Anizotropii. Wiadomo, konsola to jedna, niezmienna konfiguracja a zadaniem programistów jest jak najlepiej ją wykorzystać. Optymalizacja kodu to podstawowy cel każdego twórcy gier na konsole, przynajmniej w teorii. W przypadku PS2 czy Xboxa nie ma czegoś takiego jak ustawienia detali, rozdzielczości, głębi kolorów. To program musi się dostosować do sprzętu a nie sprzęt do programu.

 

Można zastanowić się nad kolejnym aspektem - może to nie sprawa komponentów tylko sposobu ich wykorzystania. Co z tego, że mamy 512MB RAMu, skoro ponad 150MB zajmuje nam system operacyjny. Do tego firewall, program antywirusowy, a w sporej części wypadków również komunikator internetowy, sterownik od myszki, klawiatury (aby raz na jakiś czas użyć magicznego klawisza i włączyć cos 5 sekund szybciej). Wszystko to sprawia, że nawet połowa naszej pamięci została pochłonięta. A jeśli tak się stanie to zaczyna się kwestia swap file, który nigdy nie będzie nawet namiastką pamięci głównej. Podobnie ma się sprawa pamięci karty graficznej i szczeliny AGP. Dodatkowo bardzo "pozytywnie" na wydajność naszego komputera wpływają setki sterowników do każdego prawie elementu. Te z kolei mogą nie być dopracowane - historia bez końca. Niestety z powodów programistyczno - technicznych nigdy nie będzie nam dane sprawdzić, jak spisałby się przeciętny "pecet" nieobciążony żadnym OS. Kto wie czy pod "gołym DOSem" najnowsze tytuły nie chodziły by szybciej, stabilniej. Oczywiście nadal rodzaj komponentów odgrywałby znaczenie. Nie sugeruje, że Doom3 czy Far Cry uzyskałyby stałe ponad 30fps na karcie klasy Radoen 9200 gdyby nie Windows. Niemniej jednak trudno zaprzeczyć, że spora część zasobów komputera jest już pochłaniana zanim cokolwiek tak naprawdę uruchomimy.

 

 

Jakie wnioski się nasuwają? Przede wszystkim konsola i PC to dwa różne światy. Konsola to wyspecjalizowane urządzenie do gier, któremu nadaje się coraz więcej cech centrum multimedialnego. Komputer to sprzęt biurowo - multimedialne, dostosowane do gier. Konsole zawsze zdają się wyprzedzać PC. Tak jak PS One, który pojawił się w czasach 486DX i kart S3 Trio, tak teraz nowy Xbox odstaje od obecnych komputerów domowych i wyznacza nowe kierunki. Sony i nowe Playstation też nie pozostają w tyle i to te dwie konsole będą walczyć o tytuł najlepszego i najbardziej zaawansowanego urządzenia do gier. Nam biednym posiadaczom PC pozostaje nadal wydawać grube tysiące złotych na nowe karty graficzne i procesory, aby sprostać wyzwaniom nowych tytułów albo po prostu się poddać.

 

Ash

Edytowane przez ZATOICHI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Amd_Powered

nie zebym sie czepial ale PS One wyszlo znacznie pozniej:) palnol sie koles;)

Edytowane przez Amd_Powered

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to moze daj linka ;)

ZATOICHI - nagłowek mowi sam za siebie

polecam wszystkim zatwardziałym pecetowcom cool.gif

nie wiem czemu mi sie tak wydaje

ale to zwolennicy konsol (o ile mozna was/ich tak nazwac)

wywołuja takie bezsensowne spory

normalnego człowieka wkurza to ze na forum non stop jest ta sama gadka

to jasne ze konsole sa wydajniejsze itd.

bo jak w tym artykule napisali - nie ma systemu operacyjnego takiego jak windows np.

cała moc idzie na gry, ''To program musi się dostosować do sprzętu a nie sprzęt do programu''

pieknie napisane

i rowniez trzeba sie pogodzic z tym ze konsola i pc to dwa swiaty :] :P

za rok czy dwa po ps3 i xboxie 360 pecety beda juz mialy podobna lub wieksza moc (ktora i tak nigdy nie bedzie wykorzystana :lol: )

i świat sie nie zmieni za bardzo wiec po co sie denerwowac ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to moze daj linka ;)

ZATOICHI -  nagłowek mowi sam za siebie

 

nie wiem czemu mi sie tak wydaje

ale to zwolennicy konsol (o ile mozna was/ich tak nazwac)

wywołuja takie bezsensowne spory

normalnego człowieka wkurza to ze na forum non stop jest ta sama gadka

to jasne ze konsole sa wydajniejsze itd.

bo jak w tym artykule napisali - nie ma systemu operacyjnego takiego jak windows np.

cała moc idzie na gry, ''To program musi się dostosować do sprzętu a nie sprzęt do programu''

pieknie napisane

i rowniez trzeba sie pogodzic z tym ze konsola i pc to dwa swiaty :] :P

za rok czy dwa po ps3 i xboxie 360 pecety beda juz mialy podobna lub wieksza moc (ktora i tak nigdy nie bedzie wykorzystana :lol: )

i świat sie nie zmieni za bardzo wiec po co sie denerwowac ;)

1445718[/snapback]

Bo po co czekać rok dwa, a następnie wydać full $ aby coś takiego mieć? Samo logiczne myslenie i umiejętność planowania wydatków, aby zakupiony towar był najlepszy, najwydajniejszy, dający najwiecej zabawy za niską cene, zobowiązuje aby kupić konsole, a nie np SLI z ULTRA do tego ram, proca, zasiłke aby to uciągneło itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do dysków to pewnie SATA

 

...z innej beczki

 

pojawił się nowy screenshot z gry GEARS of WARS na xboxa 360

 

 

http://media.xboxyde.com/gallery/public/1096/786_0001.jpg

 

dla przypomnienia krótki filmik z gry znajdziecie np tutaj

 

http://www.mtv.com/music/video/index.jhtml?_lpvid=48285

 

(otworzy się w wyskakującym popupie - moze nie chodzic pod firefoxem , więc na czas obejrzenia przełączyc sięna IE )

 

a tutaj poprzedni screen z gry ..miły pan z filmiku powyżej

 

http://www.unrealtechnology.com/screens/p_bezerker.jpg

 

 

B)

 

 

 

 

a tutaj nowe shoty z Perfect Dark Zero

 

http://www.xboxyde.com/news_1506_en.html

Edytowane przez ZATOICHI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja mam takie pytanie. Jak jest z oficjalną specyfikacją konsoli bo już sam nie wiem. Na benchmark.pl kolo podał że układ graficzy to poprawiony X800 (16 potoków) a mi się wydawało że będzie to R520 i 48 potoków (że o DX10 nie wspomnę). Może mi to ktoś wyjaśnic? Mam wrażenie że kolesie z benchmarka się nie znają na niczym i wciskają ludzom kit.....

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

linka nie mam bo ściągałem z torrenta a tam potrzebna jest rejestracja

 

dam przynajmniej kilka screenów:

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Ten filmik trwa nieco ponad 20min. Można tam zobaczyć historie konsol, panienkę która przynosi XBox'a 360 :P Gry które ukażą się na tą konsole, Team Deathmatch w gre Perfect Dark Zero :) . Wystąpił zespół The Killers

Edytowane przez Sphinx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja mam takie pytanie. Jak jest z oficjalną specyfikacją konsoli bo już sam nie wiem.

nigdzie nie ma info odnosnie fizycznej ilosci potokow, caly czas podaja ilosc shader pipelines, a to moze oznaczac wiele. w kazdym potoku sa jednoski ALU (arytmetyczno logiczne) odpowiedzialne za liczenie m.in wlasnie shaderow, jak i jednoski TMU (operacje na teksturach). w uproszczeniu standardem w obecnym najnowszych kartach, sa dwie jednoski ALU i jedna TMU, czyli mozna przyjac, ze przy 16 potokach sa to 32ALU i 16TMU, z tego mogloby wynikac, ze ukladzik w x360 ma 24 potoki...teoretycznie jest to mozliwe, bo niby jest to jakas wersja r5xx, ale w sumie nikt nie wie jak naprawde sa rozlozone jednoski ALU w potoku, akurat w tym ukladzie w sumie specjalnie robionym dla xpudla - moga to byc 3ALU(16potokow), moze tez byc 1ALU(48potokow),ale w to akurat b.watpie...w sumie wkrotce sie dowiemy, ale osobiscie nie widze, zadnego "potwora" w tym GPU, imho wieksza robote odwala tutaj na pewno ten RISC'owy CPU, a GPU sluzy tylko do wyswietlenia i zabawy shaderami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nigdzie nie ma info odnosnie fizycznej ilosci potokow, caly czas podaja ilosc shader pipelines, a to moze oznaczac wiele. w kazdym potoku sa jednoski ALU (arytmetyczno logiczne) odpowiedzialne za liczenie m.in wlasnie shaderow, jak i jednoski TMU (operacje na teksturach). w uproszczeniu standardem w obecnym najnowszych kartach, sa dwie jednoski ALU i jedna TMU, czyli mozna przyjac, ze przy 16 potokach sa to 32ALU i 16TMU, z tego mogloby wynikac, ze ukladzik w x360 ma 24 potoki...teoretycznie jest to mozliwe, bo niby jest to jakas wersja r5xx, ale w sumie nikt nie wie jak naprawde sa rozlozone jednoski ALU w potoku, akurat w tym ukladzie w sumie specjalnie robionym dla xpudla - moga to byc 3ALU(16potokow), moze tez byc 1ALU(48potokow),ale w to akurat b.watpie...w sumie wkrotce sie dowiemy, ale osobiscie nie widze, zadnego "potwora" w tym GPU, imho wieksza robote odwala tutaj na pewno ten RISC'owy CPU, a GPU sluzy tylko do wyswietlenia i zabawy shaderami...

1446047[/snapback]

myslę ze dokładniejszego działania architektury xboxa i współpracy między Riscowym PowerPC - ibm-a a układem ATI się prędko nei dowiemy..miedzy innymi dlatego ze o PS3 wciąz tak naprawdę niewiele wiadomo i takie informacje są cenne dla konkurencji , więc "mały miękki " prędko nie ujawni tak dokładnych specyfikacji ...no ale to tylko moje gdybanie :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nigdzie nie ma info odnosnie fizycznej ilosci potokow, caly czas podaja ilosc shader pipelines, a to moze oznaczac wiele. w kazdym potoku sa jednoski ALU (arytmetyczno logiczne) odpowiedzialne za liczenie m.in wlasnie shaderow, jak i jednoski TMU (operacje na teksturach). w uproszczeniu standardem w obecnym najnowszych kartach, sa dwie jednoski ALU i jedna TMU, czyli mozna przyjac, ze przy 16 potokach sa to 32ALU i 16TMU, z tego mogloby wynikac, ze ukladzik w x360 ma 24 potoki...teoretycznie jest to mozliwe, bo niby jest to jakas wersja r5xx, ale w sumie nikt nie wie jak naprawde sa rozlozone jednoski ALU w potoku, akurat w tym ukladzie w sumie specjalnie robionym dla xpudla - moga to byc 3ALU(16potokow), moze tez byc 1ALU(48potokow),ale w to akurat b.watpie...w sumie wkrotce sie dowiemy, ale osobiscie nie widze, zadnego "potwora" w tym GPU, imho wieksza robote odwala tutaj na pewno ten RISC'owy CPU, a GPU sluzy tylko do wyswietlenia i zabawy shaderami...

1446047[/snapback]

.....No skoro tak mówisz ;). Dzięki za odpowiedź.

 

Jeszcze jedno pytanko. Czy na zwykłym TV można będzie grać na XBOX 360?. Podobno wszystkie gry mają być w standardzie HD a tego zwykłe TV nie obługują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie EOT...jezeli ktos nie widzi roznicy pomiedzy rynkiem pc a konsol, porownuje AceCombat  do LockOn'a, to ja wymiekam i dziekuje...taplajcie sie sami w swoim blotku...

1444714[/snapback]

ZATKAJ SIĘ!!! JAK NIE CHCESZ PORÓWNYWAĆ PIECA DO KONSOLI, TO NIE PORÓWNUJ!!!

P.S. Szkoda, że niebyłem wcześniej na forum, aby to było zaraz pod wypowiedzią Sulaco. :-P

P.S.2. Niebierzcie sobie tego do serca, przeglądałem to co mnie ominęło przez niebycie na forum, ale nie chce znowu wywołewać kłutni. Poprostu się wściekłem nieco, nerwowy bywam, spójrzcie :mur:

:wink:

Edytowane przez Xaon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to znalazłem na stronce XBOX 360 więc musi być prawdą. Ale szczeże powiem że jakichś szczegółów to tu nie ma :?.

 

Xbox 360 System Performance Specifications

Custom IBM PowerPC-based CPU 

 

    * Three symmetrical cores running at 3.2 GHz each

    * Two hardware threads per core; six hardware threads total

    * VMX-128 vector unit per core; three total

    * 128 VMX-128 registers per hardware thread

    * 1 MB L2 cache

 

CPU Game Math Performance 

 

    * 9 billion dot product operations per second

 

Custom ATI Graphics Processor 

 

    * 10 MB of embedded DRAM

    * 48-way parallel floating-point dynamically scheduled shader pipelines

    * Unified shader architecture

 

Polygon Performance 

 

    * 500 million triangles per second

 

Pixel Fill Rate 

 

    * 16 gigasamples per second fill rate using 4x MSAA

 

Shader Performance 

 

    * 48 billion shader operations per second

 

Memory 

 

    * 512 MB of 700 MHz GDDR3 RAM

    * Unified memory architecture

 

Memory Bandwidth 

 

    * 22.4 GB/s memory interface bus bandwidth

    * 256 GB/s memory bandwidth to EDRAM

    * 21.6 GB/s front-side bus

 

Overall System Floating-Point Performance 

 

    * 1 teraflop

 

Storage 

 

    * Detachable and upgradeable 20GB hard drive

    * 12x dual-layer DVD-ROM

    * Memory Unit support starting at 64 MB

 

I/O 

 

    * Support for up to four wireless game controllers

    * Three USB 2.0 ports

    * Two memory unit slots

 

Optimized for Online 

 

    * Instant, out-of-the-box access to Xbox Live features with broadband service, including Xbox Live Marketplace for downloadable content, gamer profile for digital identity, and voice chat to talk to friends while playing games, watching movies, or listening to music

    * Built-in Ethernet port

    * Wi-Fi ready: 802.11a, 802.11b, and 802.11g

    * Video camera ready

 

Digital Media Support 

 

    * Support for DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD

    * Ability to stream media from portable music devices, digital cameras and Windows XP-based PCs

    * Ability to rip music to the Xbox 360 hard drive

    * Custom playlists in every game

    * Built-in Media Center Extender for Windows XP Media Center Edition 2005

    * Interactive, full-screen 3-D visualizers

 

High-Definition Game Support 

 

    * All games supported at 16:9, 720p, and 1080i, anti-aliasing

    * Standard-definition and high-definition video output supported

 

Audio 

 

    * Multi-channel surround sound output

    * Supports 48KHz 16-bit audio

    * 320 independent decompression channels

    * 32-bit audio processing

    * Over 256 audio channels

 

System Orientation 

 

    * Stands vertically or horizontally

 

Customizable Face Plates 

 

    * Interchangeable to personalize the console

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i co z tego, że nv to pociagnie, jak gier jest tyle co kot naplakal, w przeciwienstwie do supportowanych mocno konsol.

 

Reasumując.

Aby miec moc taką jak konsola, musisz wydać wiecej kasy (czasem dużo wiecej, bo niekiedy wymiana grafy = wymiana mobo i zasilki, za tym i dzie proc itd), a gier masz baaaardzo mało w porownaniu do konsol (tych wykorzystujących moc jak i w ogole ilosci tytułow).

1444422[/snapback]

naprawdę nie jestem stronnniczy ale to co napisał Snake jest prawdą czy się to komuś podoba czy nie, zyczę dobrze pecetom , zyczę dobrze Xboxowi i PS3 ale realia są takie jak napisałem ja w paru wypowiedziach czy Snake

 

Posiadając mocnego peceta mamy w zasadzie czystą niewykorzystaną moc bo gier które wykorzystują nasz układ w 100% (wszystkie shadery bajery rozkazy dla gpu ) tak naprawdę nie ma , jest za to pare gier które są ładne i wykorzystują nasz GPU w powiedzmy 70% gry te mają oczywiscie mniej lub bardziej zoptymalizowany engine więc będą nam chodzic płynnie (UT2004 - dobry engine) lub słabo (MOH-PA -słaby engine) oczywiscie na odpowiednio mocniejszym sprzęcie odpowiednio szybciej. Sposród gier które wykorzystują nasz gpu w większym stopniu (np splinter CT - paralax mapping i inne nowinki , nie mylić z paralaxem z dooma 3 bo tamten to jakaś pomyłka ) mało jest tych grywalnych ...podsumowując ładnych i miodnych gier na pc jest tyle co palców u drwala po wypadku :?

 

mam prosbę jesli sie komuś chce : mówię tu o graczach konsolowych z tego forum którzy są na bieząco z hitami na ps2 lub xboxa jakby ktos wymienił wszystkie superhity na jedną z tych platform jakie wyszły w ciągu ostatniego roku (wszystkie gatunki) mam na mysli wszystkie naprawdę grywalne tytuły gry b.dobre i dobre niekoniecznie ładne ale miodne

...byłbym ciekaw jaka to jest ilość i jaka roznica w ilosci będzie między PC a konsolą ps2 lub xbox (niech nikt nie mysli ze chcę wywołac jakas wojne po prostu interesuje mnie to zagadnienie i nie faworyzuje zadnej platformy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można zastanowić się nad kolejnym aspektem - może to nie sprawa komponentów tylko sposobu ich wykorzystania. Co z tego, że mamy 512MB RAMu, skoro ponad 150MB zajmuje nam system operacyjny. Do tego firewall, program antywirusowy, a w sporej części wypadków również komunikator internetowy, sterownik od myszki, klawiatury (aby raz na jakiś czas użyć magicznego klawisza i włączyć cos 5 sekund szybciej). Wszystko to sprawia, że nawet połowa naszej pamięci została pochłonięta. A jeśli tak się stanie to zaczyna się kwestia swap file, który nigdy nie będzie nawet namiastką pamięci głównej. Podobnie ma się sprawa pamięci karty graficznej i szczeliny AGP. Dodatkowo bardzo "pozytywnie" na wydajność naszego komputera wpływają setki sterowników do każdego prawie elementu. Te z kolei mogą nie być dopracowane - historia bez końca. Niestety z powodów programistyczno - technicznych nigdy nie będzie nam dane sprawdzić, jak spisałby się przeciętny "pecet" nieobciążony żadnym OS. Kto wie czy pod "gołym DOSem" najnowsze tytuły nie chodziły by szybciej, stabilniej. Oczywiście nadal rodzaj komponentów odgrywałby znaczenie. Nie sugeruje, że Doom3 czy Far Cry uzyskałyby stałe ponad 30fps na karcie klasy Radoen 9200 gdyby nie Windows. Niemniej jednak trudno zaprzeczyć, że spora część zasobów komputera jest już pochłaniana zanim cokolwiek tak naprawdę uruchomimy.

 

1446430[/snapback]

właśnie... , gdyby nie ten pierd... windows który tak zasrywa zasoby naszych PC moze wtedy PC niebył by tak opóźniony względem konsol, az mnie ******* bierze gdy pomysle o Longhornie :mur: :mur: :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam prosbę jesli sie komuś chce : mówię tu o graczach konsolowych z tego forum którzy są na bieząco z hitami na ps2 lub xboxa jakby ktos wymienił wszystkie superhity na jedną z tych platform jakie wyszły w ciągu ostatniego roku (wszystkie gatunki) mam na mysli wszystkie naprawdę grywalne tytuły gry b.dobre i dobre niekoniecznie ładne ale miodne

...byłbym ciekaw jaka to jest ilość i jaka roznica w ilosci  będzie między PC a konsolą ps2 lub xbox (niech nikt nie mysli ze chcę wywołac jakas wojne po prostu interesuje mnie to zagadnienie i nie  faworyzuje zadnej platformy)

1446601[/snapback]

Ja mogę (robiłem podobną listę w innym topicu) zrobić liste takich gier, ale to są gry, które ja mam (wybierąc te lepsze i te ktore mnie gatunkowo interesują wiec brakuje innych super hitów, ktore komus innemu pasują pod gusta). Oczywiscie, są to gry, które nie ma na PC, bo tych co są tu i tu też jest kilka tytułów i są one bardzo dobre. Skupię sie jednak na tym czego nie ma na jednej i na drugiej platformie.

 

Przedstawiam PS2

nalazłem narazie takie gry:

MGS 3

Tekken 5

GT 4

Mortal Kombat VI

Devil May Cry 2 i 3

Burnout 3

Tenchu: Fatal Shadows

Virtua Fighter 4: Evolution

Final Fantasy X-2

Jak & Daxter 2 i 3

Dragon Ball BZ: Budokai 3

Ace Combat 5

God of War

Winning Eleven 8: Liveware Evolution (taki PES 4 i 3/4)

Killzone

Midnight Club 3

Hot Shots Golf: FORE

Onimusha 3

NBA Street vol.3

SSX 3

Mercenaries: Playground of Destruction

WRC 4

Spiderman 2

Street Fighter Anniversary Collection

Transformers

DJ Vendetta/Fight 4 NY

007: Everything or nothing

Marvel vs Capcom 2

The Getaway 2

Mark of Kri 2 (Rise of the Kasai)

Time Spitters 3

EYE TOY!!!!

Katamari Damacy

Kessen

YS: The Ark of Napishtim

 

I mówie... jest jeszcze dużo innych np strategii (Kingom Romance XIII) i to samo PS2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...