Xaon Opublikowano 16 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2005 256gigaflopow<1teraflop 256 ram<512mb nvidia<ati :D (no dobra, dobra to bylo specjalnie, nie odpisywac na to, to taki zart na podtrzymanie humoru a nie rozpetanie wojny) nvidia=ati Czyli jakby nie patrzec z tego co narazie wiemy xbox górą. 1448789[/snapback] Ramem ps3 przegrywa, zgoda. Z k.grafy to zobaczymy. Ale co do flopów to żeś zdrowo palną (albo niedoczytałeś :razz: ). M$ podał ilość 1Tflop jako moc całej konsolki (tylko tego nie napisali of course B) ), a było tam napisane, że moc procka wynosi jak dobrze zapamiętałem 45Gflopów. Zaś 1 CELL (sam procek!!!) ma 256Gflopów. Oczywiście, słony dał d..y podając tak drastycznie różne dane techniczne, ale przez jakieś 2 lata nie będzie brak na ramie zauważalny. A potem niestety może być to wielki problem...... Ale tekken będzie piękny (2 postacie + mała plansza dużo ramu nie wymagają :razz: ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr_Gizmo Opublikowano 16 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2005 Odnosnie tych 48 potokow. Niektore serwisy wyjasniaja ze jest to 48 zunifikowanych potokow pixel i vertex. Szczegolow nie pamietam, jak ktos chce to znajdzie. Ponoc taka architektura ma przyjsc wraz z nastepna generacja kart graficznych i WGF 1.0 Odnosie HDTV, giery bedzie mozna odpalic na normalnym TV. Jednak WYMAGANA jest obsluga HDTV oraz dodatkowo co najmniej 2xAA. Microsoft wprowadzil taki "certyfikat jakosci", bez obslugi HDTV nie mozna wypuscic gry !!! Juz nie pamietam, ale bardzo podobna chyba jest sytuacja z xbox live. Albo cos w tym stylu. 1447312[/snapback] nie pisał chyba nikt, że nie pójdzie bez telewizora HDTV ale żeby w 100% wykorzystać moc tych konsolek będzie trzeba mieć wyswietlacz HDTV - a to już podraża cały zestaw niedelikatnie :) i argument o przewadze cenowej konsoli nad piecem mozna sobie wsadzić w kuper :) ale i tak uważam, że mowe konsolki będą ciekawe - do grania lepsze choćby dlatego, ze mniej bugów bedzie w obsłudze gierek na nie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaWrzOL Opublikowano 16 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2005 Wedlug mnie przepustowsc pamieci bedzie rekompensowala braki w ilosci w wypadku PS3. Czy ktos orietuje sie ile wynosci przepustowsc pamieci w X360? Ewentulanie widzial jakie specyfikacje z cyferkami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 16 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2005 Xaon fakt, nie doczytalem. nie pisał chyba nikt, że nie pójdzie bez telewizora HDTV ale żeby w 100% wykorzystać moc tych konsolek będzie trzeba mieć wyswietlacz HDTV - a to już podraża cały zestaw niedelikatnie :) i argument o przewadze cenowej konsoli nad piecem mozna sobie wsadzić w kuper :) 1448883[/snapback] Przepraszam ale nie rozumiem twojego rozumowania, uwazasz za wade to, ze X bedzie UMOZLIWIAL (nie wymagal) granie na telewizorze HDTV? Dla mnie to zaleta, moze kiedys sie takiego dorobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 16 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2005 Wedlug mnie przepustowsc pamieci bedzie rekompensowala braki w ilosci w wypadku PS3. Czy ktos orietuje sie ile wynosci przepustowsc pamieci w X360? Ewentulanie widzial jakie specyfikacje z cyferkami? 1448908[/snapback] niestety teoria o tym ze przepustowosc rekompensuje ilosc nie sprawdziła sie w przypadku ps2 ...co widac po wielu fppach takich jak Brother in Arms ..roznica miedzy Xboxem a Ps2 jesli chodzi o textury jest spora. 512 mb przy takim powerze to imho minimum zey pomiescic złozone obiekty , textury , bumpmapy, mapy przemieszczeń, połysków itp. a co do wydajnosci przepustowosci ramu w xboxie to juz było w tym temacie wczesniej , ale niech tam: Pamięć 512 MB GDDR3 RAM 700 MHz DDR ujednolicona architektura pamięci Pamięć Bandwidth (szerokopasmowa) 22.4 GB/s pamięć sprzężona z pasmem Bandwidth 256 GB/s Bandwidth dla EDRAM (mowa o 10 mb zintegrowanych z GPU podobno dla bezstratnego antialiasingu) 21.6 GB/s podstawowa szyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 i ze niby to cudo ma byc w sklepach w wakacje? :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 nie sadze zeby te konsole bylo do kupienia jeszcze w 2005 roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 PS3-wiosna 2006 :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dustone Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 w ps2 było 4mb pamięci graficznej i jak to wyglądało?źle?jak na 4 mega to i tak powinni dostać nobla a teraz będzie pamięci dużo dużo więcej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 http://www.ign.com/e3/2005/videos/ :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaon Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 Kto nadal chce kupić x360? :D Jak kto nie łapie, to niech spojrzy na dane tech. ps3 :D . Ale to (teoretycznie) dało się przewidzieć. Słony poczekał aż m$ odsłoni swoje wszystkie karty i podając "przeciętne" dane tech. swojej konsolki, a momentami nawet gorsze, pozwoliło m$ oszczędzić na częściach i zrobić nieco ponad "przeciątniaka". I nagle łup! Słony policzkuje m$-ta! Jak mi się to podoba! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeli Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 (edytowane) 1449501[/snapback]Przecie to jest piekne :ploom: Patrzcie na niektóre filmiki The Getaway najlepsze Do teraz zbieram szczeke z podłogi :blink: X360 wypada dosc blado przy PS3 Edytowane 17 Maja 2005 przez zeli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazymodder Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 BLADO ?! a widziales DOA4, GOW, NFSmw, NBA06, FIFA06, PGR3 w ruchu ?? nie to nie mow ze blado Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 (edytowane) Gears of War wygląda zajebiście na Xboxa 360.Jedyna chyba gra na poziomie PS3. Reszta wypada bardzo blado.Trzeba być zatwardziałym grzybiarzem żeby tego nie widzieć. Edytowane 17 Maja 2005 przez RALF11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazymodder Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 ?? to ty chyba tez nie widziales tych najnowszych filmow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 (edytowane) Jeżeli by porównywać same filmiki to ps3 miażdzy xboxa 360.wystarzy obejrzeć sobie demo technologiczne final fantasy 7 lub gateway 3.To zupełne nowa jakość w dziedzinie rozrywki elektronicznej.Na deser warto zobaczyć filmik z Killzone 2 i Gran Tourismo 5,żeby wiedzieć która konsola wygrała. Z drugiej strony trzeba poczekać na same gry,bo może się okazać że te filmiki to zwykłe rendery.W każdym razie zapowiada się ciekawa rywalizacja pomiędzy konsolami.Na razie jedyną słabością PS3 jest tylko 256mb pamięci.Mam nadzieję że SONY zmieni zdanie i umieści w swoim potworze 512 MB RAM-u. Pamiętajmy także że premiera PS3 w Europie odbędzie się rok później niż Xbox-a 360.Do tego czasu boxik stanieje i zostanie spiracony.To bardzo ważny argument dla biednych polskich graczy.Nie wiadomo czy Blue Ray w konsoli SONY nie okaże się barierą nie do przeskoczenia,przez bardzo długi czas dla piratów.Jestem pewien że na świecie będzie rządzić PS3.W Polsce bardzo prawdopodobne że zwycięzcą może okazać się XBOX 360. Edytowane 17 Maja 2005 przez RALF11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 (edytowane) Jako że obie konsole miały swoje oficjalne premiery i powstał z przyczyn porządkowych temat do gier na PS3 siłą rzeczy pozwoliłem sobie założyć temat do gier na XBOXA360 , nie faworyzuję zadnej platformy i obie konsole interesują mnie tak samo ..PS3 oraz nieco słabszy ale tez powerny XBOX360 zapraszam do dyskusji B) Edytowane 17 Maja 2005 przez ZATOICHI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 dla mnie zwyciezca bedzie konsola ktora pierwsza wyjdzie :) btw ponawiam moje pytanie: czy sa jakies nowe wiadomosci odnosnie daty pojawienia sie nowego xboxa w sklepach? na benchmarku znalazlem tylko ze ma to byc przed swietami :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 to na rozgrzewkę jeszcze ciepły trailer z GEARS of WAR!!! http://media.xbox360.ign.com/media/747/747891/vids_1.html po lewej znajduje się nowszy trailer po prawej starszy. instrukcja dla opornych :wink: : 1.przenosimy się na lewą stronę ekranu, widzimy dwa rodzaje downloadu (Windows Media i Quicktime) 2 Wybieramy sobie np Windows Media ..klikamy w <ViewNow> 3. otwiera się nam nowe okienko w którym zaczyna lecieć strumień. zatrzymujemy go stopem i na dole mamy button "left click to download" klikamy w niego , otwiera się kolejny popup 4. i tam jest link "RIGHT CLICK save as" więc prawym myszki i zapisz jako ...poszło jak po masełku :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 xbox 360 ukazuje się w usa w listopadzie (dokładny dzień nie jest jeszcze znany).W europie box znajdzie się w sprzedaży tydzień później. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 eee to jeszcze nie ma sie co tasowac :D a juz myslalem ze bede musial wybierac miedzy wakacjami a nowa zabawka :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McDrive Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 Na razie jedyną słabością PS3 jest tylko 256mb pamięci.Mam nadzieję że SONY zmieni zdanie i umieści w swoim potworze 512 MB RAM-u. 1449897[/snapback] Jaką słabością?? PS3 może i ma 256 RAM'u(ale jakiego), XDR i do tego wlicz jeszcze 256 RAM'u dla układu nVidi GDDR3. A X360 ma całe 512MB ale już współdzielone między układ ATi i cały system tak więc wychodzi na to że RAM PS3= RAM X360. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 I właśnie tego chciałem!!!! Konsole rózne technicznie ale mimo wszystko do siebie podobne. Będzie się działo bo o wszystkim zadecydują GRY!!! Rzeczywiście jak teraz kupię PS2 to lepiej później kupić ps3 bo gry stare będą pasować :). A co do tego ramu to się okaże. PS2 też ma zajeteges szybkie pamiatki (RAMBUSY) ale co z tego wynika? I tak mało ramu i tak, co widac przy niektórych produkcjach aż za bardzo :(. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaon Opublikowano 18 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2005 No ale ogromna ilość ramu dla grafiki to zrękompensuje. Wszystko będzie zależeć od programistów, bo wszystkie bajty grafiki będą mogły być spokojnie przechowywane w ramie dla grafy, a fizyka i te inne będą korzystały z super szybkiego XDR (3,2 GHz, przepustowość szyny niecałe 30gb/s). To moim zdaniem wystarczy, zwłaszcze że dadzą super pojemny BlueRay, więc konsolka będzie mogła doczytywać ile tylko będzie chciała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 18 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2005 (edytowane) Xaon - kolejna ofiara marketingu :lol: wierzysz im jeszcze po tych wszystkich zwodzeniach? jak wyjdzie to bedzie wszystko jasne, ale chyba jeszcze nigdy wszystko sie nie pokrylo z zapowiedziami no offence ;) to nie atak na Ciebie, tylko na wszystkie osoby ktore wychywalaja pod niebiosa cos, co znaja tylko z bajek mastahow od marketingu Edytowane 18 Maja 2005 przez 4ever_anarchy_soldier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaon Opublikowano 18 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2005 (edytowane) Xaon - kolejna ofiara marketingu :lol: wierzysz im jeszcze po tych wszystkich zwodzeniach? jak wyjdzie to bedzie wszystko jasne, ale chyba jeszcze nigdy wszystko sie nie pokrylo z zapowiedziami no offence ;) to nie atak na Ciebie, tylko na wszystkie osoby ktore wychywalaja pod niebiosa cos, co znaja tylko z bajek mastahow od marketingu 1451435[/snapback] Dopiero od dwóch tygodni się interesyje tym, co się dzieje na rynku, więc moge nie znać zasad na nim panujących. Ale wierze, że niewarzne co zrobią producenci konsol, to jak będą one wykorzystane zależeć będzie od programistów. A pozatym dużo słyszałem otym jak słony oszukiwał z ps2. Rany ludzie! Ta konsolka ma już 5LAT! Jak na ten wiek to i tak dobrze się trzyma! Kopcie sobie kompa i poczekajcie 5lat bez upgreadów! P.S. To że raz było w necie to, a raz to o niczym nieświadczy. Ile z tych danych było oficjalnie potwierdzone? A pozatym o konsolce m$ tez nic nie było podane, co nie ulegało zmianie, może tylko w mniejszym stopniu. I wygląda na to, że i m$ i słony mają gotowe konsole, pewnie tylko na gry czekają. Edytowane 18 Maja 2005 przez Xaon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeregowy Opublikowano 18 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2005 (edytowane) Jako że obie konsole miały swoje oficjalne premiery i powstał z przyczyn porządkowych temat do gier na PS3 siłą rzeczy pozwoliłem sobie założyć temat do gier na XBOXA360 , nie faworyzuję zadnej platformy i obie konsole interesują mnie tak samo ..PS3 oraz nieco słabszy ale tez powerny XBOX360 zapraszam do dyskusji B) 1449922[/snapback] a kto ci panocku nagadal glupot ze x bedzie choc w czesci slabszy ? prosze o dowody ? to co decyduje o powernosci konsoli to nie cpu ale grafa. co ma do zaoferowania ps3 ? Odgrzewanke nv czyli seria 6xx 220 mil + 80 mil bramek = 300. x360 to zupelnie nowa architektura ATI nie do porownania z tym czyms od nv. NV nie mialo nawet czasu na zmajstrowanie czegos zupenie nowego po wypuszczeniu serii 6.... Procek x-a to 3 wypasione rdzenie normalnego cpu i wypasiony modul fp. Wolniejszy w zmiennym przecinku ale duzo szybszy w stalym. Wiec w ai bedzie zjadal ps3 geometrie i tak bedzie liczyl duzo szybszy nawet od cella gpu. Na modulach fpu cella wszystkiego nie zrobisz. CPU x-a jest duzo bardziej wywazone i przemyslane jezeli chodzi o realne potrzeby niz scisle specjalizowany cell. X360 bedzie co najmniej tak samo powerny jak wasze ps3. to co widzieliscie w tech demo to i tak nie pokaz mozliwosci ps3 ale maszyn dev. a w nich jezeli chodzi o grafe nie moze siedziec nic wiecej ponad 6800 ultra sli wiec nie ma sie czym na razie podniecac. pzdr Edytowane 18 Maja 2005 przez szeregowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 18 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2005 Procek x-a to 3 wypasione rdzenie normalnego cpu i wypasiony modul fp. 1452058[/snapback] :blink: :D :lol: :lol: tak dla twojej informacji to procesor zastosowany w xboxie jest firmy IBM ..tak PowerPC to riscowy procek którego wczesniejsze wersje siedziały w PowerMacach G5...dlatego tez devkity Microsoftu oparte są o PowerMacintoshe G5 natomiast CELL to tez procesor w duzej częsci IBM-a (poleam obejrzec konferencję sony jest tam wywiad z jednym gosciem IBM-a o CELLU) ale konstrukcja pozniejsza. Xbox jest konsolą która ma się wstrzelić w niższy target cenowy i jest robiona z podzespołów jakie juz są (czyli np CPU) i dlatego ma wyjsc wczesniej i byc tansza. jak bedziesz miał jakies konkretne argumenty/informacje poparte linkami to daj bo na razie to ze GPU xboxa jesat mocniejsze od GPU sony to wiemy tylko od ciebie mistrzu :lol: :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0lid Opublikowano 18 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2005 a kto ci panocku nagadal glupot ze x bedzie choc w czesci slabszy ? prosze o dowody ? to co decyduje o powernosci konsoli to nie cpu ale grafa. co ma do zaoferowania ps3 ? Odgrzewanke nv czyli seria 6xx 220 mil + 80 mil bramek = 300. x360 to zupelnie nowa architektura ATI nie do porownania z tym czyms od nv. NV nie mialo nawet czasu na zmajstrowanie czegos zupenie nowego po wypuszczeniu serii 6.... Procek x-a to 3 wypasione rdzenie normalnego cpu i wypasiony modul fp. Wolniejszy w zmiennym przecinku ale duzo szybszy w stalym. Wiec w ai bedzie zjadal ps3 geometrie i tak bedzie liczyl duzo szybszy nawet od cella gpu. Na modulach fpu cella wszystkiego nie zrobisz. CPU x-a jest duzo bardziej wywazone i przemyslane jezeli chodzi o realne potrzeby niz scisle specjalizowany cell. X360 bedzie co najmniej tak samo powerny jak wasze ps3. to co widzieliscie w tech demo to i tak nie pokaz mozliwosci ps3 ale maszyn dev. a w nich jezeli chodzi o grafe nie moze siedziec nic wiecej ponad 6800 ultra sli wiec nie ma sie czym na razie podniecac. pzdr 1452058[/snapback] Pusty bełkot wyssany z palca... "Wolniejszy w zmiennym przecinku ale duzo szybszy w stalym. Wiec w ai bedzie zjadal " "CPU x-a jest duzo bardziej wywazone i przemyslane jezeli chodzi o realne potrzeby niz scisle specjalizowany cell." Jak jest wyważone, w czym jest specializowany cell? Bełkot i jeszcze raz pusty bełkot... :lol: A nawet, miej sobie grafike wypas... ciekawe co Ci fizyke obliczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeregowy Opublikowano 18 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2005 :blink: :D :lol: :lol: tak dla twojej informacji to procesor zastosowany w xboxie jest firmy IBM ..tak PowerPC to riscowy procek którego wczesniejsze wersje siedziały w PowerMacach G5...dlatego tez devkity Microsoftu oparte są o PowerMacintoshe G5 lol lol lol. jak bys nie wiedzial. Sercem cella jest procek wlasnie jaki ? wiesz panocku ? tak kochanie to co wyzej napisales tylko ze o generacje slabiej. reszta to moduly ktore upraszczajac sa odpowiednikami altivec z serii g4 i g5 oraz sse2 inetla. Tylko ze jest ich 8 z tad ten power w zmiennym przecinku. Centrum ktore tym kieruje oraz odpowiada za staly przecinek to uproszczona architektura jeszcze g4 a nie g5 jak w 3 rdzeniowym xowym procku. X- zawiera 3 pelnowartosciowe rdzenie mogace wykonywac 6 watkow. Moc jezeli chodzi o stalyprzecinek jest okolo 4.5 wieksza od cell a przy zmiennym 2 razy slabsza. Ktory jest bardziej uniwersalny odpowiedz sobie sam. o powernosci konsoli decyduje nie cpu ale gpu. A tu sony nie ma sie czym chwalic na przeciw tego co ati wsadzilo do x-a. Historia lubi sie powtarzac. PS2 tez ma 4 razy mocniejszy cpu od x-a 1 i co z tego ? nic poniewaz gpu x-a1 zjada to co jest w ps2 to samo z ps3. tym czym sie tak kazesz podniecac to nie filmy z ps3 lecz maszynek dev. lol lol :-) gpu nie trafil jeszcze do ani jednego zespolu producentow gier a to co widzisz to produkt grafy z maczka lub pc. wiec nie wiem o co ci chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...