s0lid Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Ja czegos takiego nie mam. W aucie jest tylko kierowca, bez pasazera. Do wyboru sa 3 auta + 1 motocykl (sa to konkretne marki, dostepne na rynku). W demie kierowca jest facet. To tak w skrocie. Pozdrawiam. to możliwe, ze na GC dali jakąs syfną starą wersje... albo popieprzyły mi sie tytuły. Musze sprawdzić czy na stanowisku ATARI stał też inny stand z jakąś samochodówką ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladiac Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2006 jeszcze o direct 10 na x360 Pojawiło się oficjalne dementi firmy ATI na temat możliwości uruchomienia na konsoli Xbox360 bibliotek DirectX w wersji 10. "Na Xboxie360 nie można uruchomić DX10. Jednakże X360 ma kilka wyjątkowych cech, w tym sposób przesyłu danych do pamięci, dzięki którym możliwe jest działanie zbliżone do zasad funkcjonowania DirectX10". Czytamy dalej: "Z tego co nam wiadomo, Crisis korzystać będzie głównie z bibliotek DirectX9, z tym, że niektóre właściwości będą zapożyczone z DX10. Tego typu elementy będzie można odtworzyć także na Xboxie360, ale nie można tego nazwać pełną obsługą DX10”. Czyli wracamy do punktu wyjścia: może będzie, a może nie. Nikt nie potrafi ani zaprzeczyć ani potwierdzić informacji o produkcji Crysis na naszą maszynkę. Jedyną nadzieją, jest fakt, że Crytek nadal nie zamknął listy z propozycją pracy nad swoim silnikiem ludziom obznajomionym z tworzeniem na XboxaX360. A może to też niedobrze? Uch, można się pogubić w domysłach. Lepiej po prostu cierpliwie oczekać. juz sam nie wiem co myslec,ale jesli jednak mowia ze czesc sie da dolaczyc do biblioteki directa to nie jest to zla wiadomosc -bo lepiej wiecej niz mniej ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockers Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2006 widać teraz jak bardzo konsole zbliżyły się do pc, za czasów psx, dremcasta, ps2 nawet nikt nie mysłał o directx i innych bzdetach... liczyły się tylko gry i grywalność, widać teraz zeszło to juz na dalszy plan, co nas konsolowych graczy to obchodzi :) niech się "pctowcy" martwią...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heat Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Tak wiec dzisiaj odebralem full'a Saints Row ;) Gra, co wazne juz nie laguje i ogolnie widac troche wyzszy framerate . Stalego wymaganego przez Was 60fps raczej nie ma , ale gra sie bardzo dobrze... Na razie gre odlozylem bo na dzien dzisiejszy bardziej pociaga mnie FNR 3 :lol: Jak skoncze boksowac to pewnie nabiore ochote na "gangsterke" na razie tytul odkladam... PS. jak ktos bedzie zainteresowany to pozniej moge wrzucic pare screenow ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2006 (edytowane) Jesli chodzi o DirectX10, to ja nie rozumiem po co to wogole konsolowcow obchodzi, PS2 nie miala zadnego DX, a niektore efekty bily na glowe to co w tamtym czasie oferowal np. DX7 czy 8. To od programistow zalezalo jaki efekt uda im sie wykonac, teraz tez tak powinno byc. Zagorzali PCtowcy beda sie smiac ze X360 czy inne tam PS3 ma tylko DX9, a oni tam maja DX11, mimo ze na konsolach efekty beda porownywalne. Chodzi o developerow i ich checi do wykorzystywania potencjalu konsoli. Edytowane 25 Sierpnia 2006 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg_1 Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2006 A konsolowcy będą sie śmiać z PCtowców że wydają więcej na samą k. graficzną niż X360 Premium kosztuje :lol: Zgodze sie z tobą thuGG nieważne na jakim DX jest zrobiona gierka czy jakiego DX obsługuje konsola ważne jest to jak gra wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockers Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2006 cytat z xbox online Jest wielce prawdopodobne, że Microsoft, chcąc wystrzelić z jakąś rewelacją przy okazji największej europejskiej imprezy branżowej, palnął gafę, przy której bledną nawet fantastyczne opowieści pana Kena K. Otóż nie jest wcale takie pewne, czy Xbox360 będzie miał w ramach ekluzywności dwa tytuły traktujące o piłce nożnej - Pro Evolution Soccer 6 oraz FIFA 07 ponieważ przedstawiciele EA oraz Konami nic nie wiedzą o takowej umowie. A sadząc z rangi tytułów kwoty przelane na konta przez Microsoft nie należą do małych i trudny byłoby je w jakiś sposób przeoczyć (chyba, że przelewami zajęła się pewna kasjerka z banku BPH :). Czyżby blamaż na całego? Może któryś z przedstawicieli Microsoftu zastosował po prostu „skrót myślowy”? Jeśli tak, to nawet wyjątkowe talenty krasomówcze PR`ów Billa G. nie poprawią nadszarpniętego wizerunku firmy w tej kwestii. \ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2006 dostalem z premiumem ta karte xboxlive na 1miesiac , i chce sie zarejestrowac , podlaczyc x'a do netu zrobie to przez siec w kompie narazie dopuki nie kupie routera tylko 1 pytanko - jak to sie rejestruje na ten 1 miech, bo na tej kartce nie ma zadnej zdrapki ani nic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockers Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2006 dostalem z premiumem ta karte xboxlive na 1miesiac , i chce sie zarejestrowac , podlaczyc x'a do netu zrobie to przez siec w kompie narazie dopuki nie kupie routera tylko 1 pytanko - jak to sie rejestruje na ten 1 miech, bo na tej kartce nie ma zadnej zdrapki ani nic? też jak pierwszy raz rejestrowałem się na xbox live to o tym myślałem i szukałem zdrapki albo jakiegoś numeru :) nic nie trzeba wpisywać, wysraczy ze rejestrujesz się i system widzi ze masz za darmo jeden miesiac w xbox live gold. Nie wiecie kiedy mają wejść nowe procki i pamieci na kartach grafiki w xboxie 360 ? kiedyś czytałem że na poczatku roku, ale może ktoś gdzieś coś wyczytał i zna termin? mam kase już odłożoną i tylko czekam na poprawioną wersje 360tki.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2006 (edytowane) okej one more czym sie rozni live gold od live silver ? duzo jest tych rodzaji abonamentow ? Edytowane 26 Sierpnia 2006 przez silver Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:RoGeR:. Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2006 (edytowane) Sa tylko te dwa ktore wymieniles. Roznica miedzy GOLD a Silver polega na tym, ze w GOLD mozesz grac online z innymi + robic to samo co w abonamencie SILVER, SILVER jest tylko do sciagania rzeczy z marketplace. To tak w skrocie. Pozdrawiam. Edytowane 26 Sierpnia 2006 przez .:RoGeR:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockers Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2006 (edytowane) cytat z gry online xbox 360 ma przewagę nad PlayStation 3 na pewno w jednym elemencie. Mianowicie konsola firmy Microsoft jest na rynku już od dziewięciu miesięcy, natomiast maszyna ze stajni Sony pojawi się na sklepowych półkach dopiero w listopadzie bieżącego roku. Odwiedzając prasowe stoisko korporacji Sega na lipskich targach Games Convention 2006 porównaliśmy możliwości obu wspomnianych platform. Swoistym poligonem doświadczalnym na potrzeby konfrontacji X360 z PS3 stała się gra Virtua Tennis 3, demonstrowana w trakcie GC 2006 w wersji interaktywnej. Najpierw postanowiliśmy sprawdzić, jak wygląda zabawa przy użyciu "trzystasześćdziesiątki". Generalnie gra w tej wersji prezentowała poprawny poziom pod względem wykonania. Dynamika i intuicyjność zabawy, będąca od początku znakiem firmowym cyklu Virtua Tennis, była doskonale widoczna, w związku z czym wystarczyło zaledwie kilka chwil, abyśmy opanowali podstawowe zasady sterowania i zaczęli czerpać naprawdę sporo przyjemności z obcowania z wirtualnym tenisem ziemnym nowej generacji. Rozgrywka była na tyle szybka i zajmująca, że dopiero po paru gemach zaczęliśmy dokładniej przyglądać się detalom grafiki, wyświetlanej na olbrzymim telewizorze plazmowym. Na pierwszy rzut oka dokładności i płynności oprawy wizualnej nie można było zarzucić nic, mając w pamięci standardy, obowiązujące na platformie Xbox 360. Jednakże zbliżenia pola gry, pełniące funkcję krótkich scenek przerywnikowych pomiędzy wymianami piłek, ukazały pewne istotne mankamenty. O ile modele zawodników wyglądały dość estetycznie, to już za zgromadzoną na trybunach publikę ludzie z firmy Sega powinni zostać siarczyście skarceni. Tragicznie – ten dramatyczny przysłówek bardzo dobrze określa wygląd kibiców. Być może grafikę Virtua Tennis 3 w wersji dla X360 bylibyśmy w stanie uznać mimo wszystko za zadowalającą, gdyby nie to, iż obok stanowiska z konsolą koncernu Microsoft stał sporej wielkości egzemplarz developerski PlayStation 3, podłączony do jeszcze większego wyświetlacza, zawieszonego na ścianie. Sprzęt korporacji Sony zaserwował nam efekty wizualne, przy których możliwości Xboxa 360 wydawały się pochodzić z innej epoki elektroniczno-rozrywkowej. Widowiskowe zbliżenia twarzy wirtualnych tenisistów ujawniały policzki, po których spływały krople potu, a zasiadający na trybunach kibice nie ustępowali urodą dwóm głównym aktorom widowiska. Wszystko rzecz jasna w rozdzielczości HD, dzięki której żaden detal nie miał prawa umknąć oczom użytkownika. Jeśli chodzi o więc VT3, to w Lipsku konsola PS3 odniosła druzgocące zwycięstwo nad X360. Nawet jeśli emocje podczas zabawy były porównywalne, to w materii graficznej na tarczy znalazła się maszyna ludzi Billa Gatesa. Przełom bieżącego i przyszłego roku ukaże zapewne, czy również w przypadku innych produktów elektroniczno-rozrywkowych (np. Army of Two od Electronic Arts) także zwycięży konsola marki Sony Jestem tak naprawdę ciekaw jaka bedzie róznica w grafice miedzy konsolami tak za 4 lata.... Najpierw wszyscy trąbili, że ps3 bedzie conajmniej 2 razy mocniejsza do xboxa 360, potem wszedzie pisało, że jednak xbox z racji mocniejszej grafiki i łatwiejszego programowania bedzie ciut lepszy od ps3. Ciekawe jak to bedzie naprawdę :) Edytowane 26 Sierpnia 2006 przez rockers Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heat Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Hmm dla mnie lolek i tyle . Po pierwsze rozmawialem ostatnio z ludzmi z redakcji PSX Extreme (kumpel kupowal u nich X360 ;) ), ktorzy byli na GC i nie bylo tam ani jednego grywalnego dema na PS3 . Wiec jakis pajac z gry.online widzial jeden z prezentowanych "filmikow" , ktore serwowali producenci gier (podobno wiekszosc nie byla nawet oparta na engine gry) :lol: A po drugie to ciekaw jestem co niby tak wymagajacego mialoby byc w tym tenisie , ze akurat tylko PS3 potrafilo to wyrenderowac ? :lol: Policzki i krople splywajace po twarzy ? To ja chyba cos podobnego widzialem w Rockstar Table Tenis i jakos X to potrafi wyrenderowac :lol: I nie chodzi tu o jakis fanatyzm , ze sam posiadam X-a i go bronie, bo na 100% po premierze zakupie rowniez PS3 , no ale trzeba raczej z dystansem podchodzic do takich ciekawych newsow jak ten powyzej ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg_1 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2006 (...) Nie wiecie kiedy mają wejść nowe procki i pamieci na kartach grafiki w xboxie 360 ? kiedyś czytałem że na poczatku roku, ale może ktoś gdzieś coś wyczytał i zna termin? mam kase już odłożoną i tylko czekam na poprawioną wersje 360tki.... Chłopie tu problem nie leży po stronie Xboxa tylko po stronie programistów, to akurat nic ci nie da :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Komu brakuje myszki i klawiatury w XBOX360 to niech podpisze się pod tą petycją http://www.petitiononline.com/x360kbm/petition.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladiac Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2006 i jeszcze raz o direct 10 -zapowiada sie jednak ciekawie ..czytajcie nizej :) Jakiś czas temu ATi wyjawił, że Xbox360 nie zostanie zaktualizowane o DirectX10, czyli najnowszą porcję sterowników multimedialnych stworzonych przez Microsoft. Nie za bardzo zorientowani w temacie czytelnicy mogą upatrywać takową wiadomość za niepomyślną, wręcz niepokojącą, źle rzutującą na przyszłość gier na tę konsolę. Fanboje innych systemów oczywiście dostali do rąk kolejny argument przeciwko X360. Wbrew pozorom jednak nieobecność oprogramowania DX10 w naszej konsoli w żaden sposób nie wpłynie na jakość gier na tę platformę. Ze względu na dużą ilość różnorakich kart rozszerzeń na rynku (graficznych, muzycznych itp) Microsoft w końcu musiał opracować biblioteki, dzięki którym programiści tworzących oprogramowanie nie musieliby się odnosić bezpośrednio do każdej z osobna, lecz do programu, który posiada całościowy zbiór funkcji oferowanych przez każą z nich. Producent karty i oczywiście systemu operacyjnego musi się postarać o stałe uzupełnianie bibliotek o nowe sterowniki dla każdej nowszej karty, dodawanie nowych właściwości i najnowszych rozwiązań, stosownych do rozwojowych możliwości nowego sprzętu. Stąd właśnie ciągłe aktualizacje i nowe wersje DirectX. Tak to wszystko wygląda w przypadku stacji PC. A w konsolach? Po pierwsze konsola to jedna karta graficzna, więc zestaw kilkudziesięciu sterowników dla innych jest oczywiście zupełnie zbędny. Po drugie tworząc gry na konsole developerzy mają dostępny kompleksowy zestaw narzędzi zwany dev-kit`em (development kits), który zawiera w sobie absolutnie każdą funkcję, z której może skorzystać karta grafiki. Co więc miała by uzupełniać aktualizacja? Istnieje oczywiście możliwość napisania własnego silnika graficznego który będzie bezpośrednio komunikował się ze sprzętem i posiadał własny interfejs API, tak jak to ma miejsce w przypadku na przykład Unreal Engine 3. Nawet dzisiaj, gdy większość twórców gier na PeCeta ma możliwość korzystania z DX9, wielu z nich wprowadza wiele funkcji, które nie zostały zaaplikowane w te biblioteki. Stąd właśnie stanowisko ATi, mówiące o możliwości wprowadzenia efektów udostępnianych za pomocą DX10 na Xboxie360. Właśnie w najnowszych silnikach graficznych (vide CryEngine) należy upatrywać wzrostu poziomu prezentowanej grafiki i efektów wizualnych. Aktualizacje pozostawmy PeCeciarzom, którzy kupując najnowszy sprzęt nie wiedzą (albo nie chcą dopuścić do siebie myśli), że z pełni jego możliwości skorzystają dopiero za jakiś, przeważnie bardzo długi czas, kiedy Microsoft zaktualizuje DX, a developerzy nauczą się i zaczną korzystać z jego możliwości. Zupełnie jak z nową generacją konsol. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockers Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Chłopie tu problem nie leży po stronie Xboxa tylko po stronie programistów, to akurat nic ci nie da :P interesuje mnie tylko wieksza cisza i bezawaryjność, oraz stabilność. Jak wprowadzą procesor w nowej technologi te czynniki zostaną w jakimś stopniu wyeliminowane. chce zmodować naped w konsoli i dlatego nie chciałbym aby padła :) a dlaczego czekam na nową wersje, zapraszam do poczytania linków: http://forum.xboxonline.pl/viewtopic.php?p...152805efc#70026 http://forum.xboxonline.pl/viewtopic.php?p...152805efc#70015 http://www.psxextreme.info/index.php?showtopic=37013 http://forum.xbox-scene.pl/index.php?showtopic=5508 http://xbox360.qj.net/Xbox-360-And-Dead-Ri...pg/49/aid/63321 jak myślicie ile jest w polsce posiadaczy xboxa 360 którzy uczestniczą w forach? wydaje mi się że nie jest ich tak bardzo dużo, a zobaczcie ile jest zgonów i problemów z xboxem. Sam miałem przez tydzień te cacko, i zawiesiła mi się 3 razy. Wiec czekam na poprawioną wersje.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladiac Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 bawilem sie wczesniej pozyczonym xboxem teraz mam swojego i nigdy jak narazie nie mialem zadnych problemow,ciesze sie oczywiscie i nie wykluczam ze kiedys moze sie to zdarzyc ,ale jak narazie jest wszystko ok-abym nie zapeszyl ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 jestem wlasnie w trakcie rejestracji konta na xboxlive i mam do wyboru tylko kilka platnych wesrji i jedna darmową silver a z tego co sie orientuje to powinna byc gold na jeden miesiac napiszcie gdzie sie to wybiera, w ktorym momencie powinno byc do wyboru bo moze cos zle robie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockers Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 ja złapałem 3 zwiechy, ale co dziwne nie w grze, ale przy chodzeniu po menu dasha. 2 zwiechy to była stop klatka i nic nie szło dalej zrobić, jedna zwiecha to był czarny ekran. Troche byłem zdziwniony, bo miałem psx, ps2, xboxa, gamecuba, no i wreszczcie kompa :) te konsole i mój pc nigdy się nie zawiesiły. Ciekawe czy to była wina hardwaru czy może system jest jeszcze niedopracowany. jestem wlasnie w trakcie rejestracji konta na xboxlive i mam do wyboru tylko kilka platnych wesrji i jedna darmową silver a z tego co sie orientuje to powinna byc gold na jeden miesiac napiszcie gdzie sie to wybiera, w ktorym momencie powinno byc do wyboru bo moze cos zle robie rejestrujesz się normalnie, system i tak bedzie widział ze masz golda na 30 dni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 moje wlasne dane kontaktowe nie chcą przejsc, zip postal jest błędny jakiego użyliscie zeby przeszlo ? rzeczywiscie znalazl sie free gold Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockers Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 moje wlasne dane kontaktowe nie chcą przejsc, zip postal jest błędny jakiego użyliscie zeby przeszlo ? rzeczywiscie znalazl sie free gold musisz podać dane adresowe powiedzmy z angli, tylko zeby kod się zgadzał. Polska niestety nie jest wliczona w rejestracje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 (edytowane) ja złapałem 3 zwiechy, ale co dziwne nie w grze, ale przy chodzeniu po menu dasha. 2 zwiechy to była stop klatka i nic nie szło dalej zrobić, jedna zwiecha to był czarny ekran. Troche byłem zdziwniony, bo miałem psx, ps2, xboxa, gamecuba, no i wreszczcie kompa :) te konsole i mój pc nigdy się nie zawiesiły. Ciekawe czy to była wina hardwaru czy może system jest jeszcze niedopracowany. Wiesz, mi sie zdarzyl burnout 4 zwiesic raz na moim ps2, wiec przestalem wierzyc w niezawodnosc konsol. :P Edytowane 28 Sierpnia 2006 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Wiesz, mi sie zdarzyl burnout 4 zwiesic raz na moim ps2, wiec przestalem watpic w niezawodnosc konsol. Prawidlowo to zdanie powinno brzmiec raczej "zaczalem watpic w niezawodnosc konsol", ewentualnie "przestalem wierzyc w niezawodnosci konsol" ;) Jedyna gra, jaka mi zawiesila konsole to byl God of War - jakas ostra zadyma byla, ze 20 przeciwnikow, a mi sie wcisnelo trzy razy pod rzad L2 pod ktorym aktywowalo sie Army of Hades na drugim levelu bodajze. Chyba za duzo na raz sie zaczelo dziec, bo byl freeze i konsola przetala odpowiadac ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDK Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Wracając do VT3 na xbox 360 i ps3, to wyczytałem, że robią jest 2 różne grupy developerskie i dlatego widać różnice. Dlatego jakiekolwiek porównanie konsol pod względem tej gry jest bezsensowne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 (edytowane) Prawidlowo to zdanie powinno brzmiec raczej "zaczalem watpic w niezawodnosc konsol", ewentualnie "przestalem wierzyc w niezawodnosci konsol" ;)Racja, mialem wczoraj maly karambol podczas udawania Tonego Holka i lekko zabelkotalem w tym zdaniu.Pomrocznosc jasna i te sprawy...;] Teraz mam pytanko , narazie nie ma mozliwosci podlaczania zwyklego hdd do x360. Czy tak samo bylo ze zwyklym x'em na poczatku? Bo zastanawiam sie czy z biegiem czasu to obejda, i nei bedzie potrzeby kupna oficjalnego hdd do konsoli. Edytowane 28 Sierpnia 2006 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg_1 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Pewnie z czasem wyjda jakieś przejściówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 {mosimabe}Q: Tell us about your biggest games here at E3. A: Stranglehold is one of our first next-generation titles and it is really coming together well. We actually have a separate theater for that at the show. It’s our PlayStation 3 launch title as well as being for Xbox 360. It has phenomenal destructibility, meaning that you can shoot up the place in style—it’s an incredible experience. We also have the potential for stunt play—the sort of slow-motion jump and shoot that’s never been done before in this way. This is one of the breakthrough games on the next-generation systems. You can really see what the new boxes are capable of—this much interaction with the environment has never been achieved before. Of course we’ll have Mortal Kombat Armageddon—the game to end all Mortal Kombats—you’ll be able to create a fighter in that game as well as [play as] every single character ever from the Mortal Kombat series. There’s also Unreal Tournament 2007 for PC, Xbox 360, and PlayStation 3. Epic’s latest is mind-blowing, and I believe one of the stars of the show. We’ve also got Spy Hunter with the Rock. We’re really moving this game franchise forward with on-foot gameplay—half the game will take place outside of the car. Spy Hunter was one of the first car combat games on arcade back in the early ’80s and now we’re trying to bring this into modern times. OK, Spyhunter 2 was a little disappointing for us when it shipped a couple of years ago, so one of things we felt we needed to do was to advance the series forward and incorporate on-foot play and motorcycles and other exciting new elements. The Rock is involved heavily with us. He’s done all the motion capture work, given us his physical signature style that really suits him. He does a lot of throws—I wouldn’t say wrestling moves—more in context of an action movie based on a spy game. He’s done all the voice work, we’ve got his likeness and [he] has been heavily involved with us by helping to flesh out the character. He’s been tapped to do movies with Universal and now we hope that the game helps get things going for the film. We really think of it as an American James Bond. Q: How do these games represent Midway’s strategy for the future? A: We’ve looked to broaden our offering in the console transition. The demographic for the current generation is getting younger, so we’ve broadened our offerings out to the family. Examples include games such as The Grim Adventures of Billy & Mandy which is a Cartoon Network title. And we’re entering the PC business in a major way in real-time strategy titles like Rise & Fall: Civilizations at War, with Unreal Tournament and Lord of the Rings Online for North America. We are also working with Hollywood through projects like The Ant Bully and Wheelman, which will be an action-based Teen-rated game, really taking advantage of what we do well here at Midway. So we’re broadening the current generation with family and PC titles and really going back to our core strength with ambitious titles like Stranglehold. Q: You are working with some interesting celebrities. A: Our aim is to take the action game to the next level. We look at working with major personalities like the Rock, Vin Diesel, and Jon Woo in ways that will help “event-ize” our games for publicity purposes. That opens up to lots of media opportunities such as talk shows on which we can hang our launch, which is good for our prospects of success. We’re very committed to new IP, but the success rate is low—so we’re not committed to the same-old postapocalyptic sci-fi stuff—we want relevant new IP. One of the ways to do that is to bring these events-based elements to the project. New IP has a success rate of around 20 percent, but this plan acts as a buffer. If we can find new ways to increase our chances it’s going to get us to a good place in the next few years. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladiac Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Prawidlowo to zdanie powinno brzmiec raczej "zaczalem watpic w niezawodnosc konsol", ewentualnie "przestalem wierzyc w niezawodnosci konsol" ;) Jedyna gra, jaka mi zawiesila konsole to byl God of War - jakas ostra zadyma byla, ze 20 przeciwnikow, a mi sie wcisnelo trzy razy pod rzad L2 pod ktorym aktywowalo sie Army of Hades na drugim levelu bodajze. Chyba za duzo na raz sie zaczelo dziec, bo byl freeze i konsola przetala odpowiadac ;) Sialala- "przestalem wierzyc w niezawodnosci konsol " jest zdaniem nie poprawnym, uzycie slowa "niezawodnosci" mogloby by byc uzyte np w zdaniu ..."co do tej niezawodnosci konsol... mi osobiscie zdarzyly sie zwiechy na ps2 ale tylko przerobionej i to calkiem niedawno ps.xboxlive naprawde rzadzi, swietnie przemyslana sprawa i bardzo szybkie lacza daja rade -kto ma taka mozliwosc niech testuje :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg_1 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgadza sie Bill podrzucił jakieś porządne FTP'y dla xbl plus dla niego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...