Skocz do zawartości
Mariusz Wróblewski

Xbox 360

Rekomendowane odpowiedzi

Gość gladiac

kamerka i przykladowe foto

xboxonline

 

Poza możliwością odbywania wideokonferencji, nadchodząca kamerka Xbox Live Vision pozwoli w końcu graczom nadać postaciom którymi kierują swoje własne twarze. Otwiera to całkiem nowe możliwości w przypadku gier multiplayer – od teraz będzie można rozpoznać swoich przyjaciół w grze po prostu poprzez fakt, że będzie się ich widziało na ekranie.

 

Już w tej chwili jest wiele gier które będą korzystały z tej funkcji mapowania twarzy, włączając w to Rainbow Six Vegas czy WSOP: Tournament of Champions, a my tylko czekamy na innych aby potwierdzili użycie mapowania twarzy.

 

W ostatnim czasie ekipa teamxbox miała szansę przeprowadzić wywiad z Gary Bracey’em, założycielem i prezesem firmy Digimask, firmy która opracowała tą rewolucyjną technologię.

Poniżej zamieszczam tłumaczenie tego ciekawego wywiadu.

pelen wywiad w pl. warto przeczytac!

 

 

wywiad o kamerce

 

 

Dołączona grafika

 

 

 

 

przelozenie modelu twarzy jest moim zdaniem na bardzo wysokim poziomie!!

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie przed chwila zgralo mi nowy update systemu :) nie znalazlem jeszcze nigdzie co poprawili ale udalo mi sie jedna rzecz wylapac :) zostal poprawiony blad z rodzialka 1366x768. wczesniej mimo ustawienia tej rozdzialki w konsoli tv chodzil nadal w 1280x768. teraz jest juz wszystko ok :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wkońcu miałem okazję zagrać na X360, yeah (no, może nie yeah, ale to wyjaśnię później)

Najpiew pare słó wyjaśnienia. Grałem w hipermarkecie, na stojąco, na wersji core i w dodatku widać było, że ktoś nie potrafi prawidłowo podłączyć telewizora do konsoli (telewizor ciągle wyświetlał jakieś 3 napisy, niepamiętam co pisało, a w dodatku przez środek była pionowa biała kreska, a ekran po jej lewej stronie był jaśniejszy, dźwięk był tak ściszony, iż prawie nic nie było słychać, a co najważniejsze, był odpalony NFS:MW).

Pierwsze co zauważyłem, to to, że obraz jest mało ostry, jak na lcd. Może to wina kiepskiego podłączenia, ale obraz naprawdę mnie denerwował. Druga sprawa to grafika. Miałem wrażenie, iż jes gorsze niż u mojego kuzyna na jakimś duronie z 512ram i bodajrze radeonem 9550 (ale nie jestem do końca pewien). I w dodatku, mimo usilnych starań, to nieauważyłem antialiasingu.

Sama gra była badziewna, BA-DZIEW-NA. Tyle odemnie na jej temat.

Jedynie padzik mi się spodobał. Faktycznie jest troche wygodniejszy od DS'a. Umieszczenie gałki tak jak w padzie od Dreama było naprawdę dobrym pomysłem. Jednak, może to przez grę, ale ciężko mi było wykorzystać analogowość gałki, z tej strony DS'a lepiej zapamiętałem. Najbardziej mnie rozbroił ten przycisk kierujący do dashboard'a, na początku myślałem, że środek ixa jest tak ku górze, bo jest wypukły, a zdjęcie pod kątem, teraz mam wrażenie iż jest tak, bo ktoś po pijaku go wsadzał :P . Ale ogólnie padzik spoko.

Napisze jeszcze coś o ixie, jeżeli panowie z hipermarketu nauczą się podłanczać telewizor i dorobią się jakiejś innej gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wkońcu miałem okazję zagrać na X360, yeah (no, może nie yeah, ale to wyjaśnię później)

Najpiew pare słó wyjaśnienia. Grałem w hipermarkecie, na stojąco, na wersji core i w dodatku widać było, że ktoś nie potrafi prawidłowo podłączyć telewizora do konsoli (telewizor ciągle wyświetlał jakieś 3 napisy, niepamiętam co pisało, a w dodatku przez środek była pionowa biała kreska, a ekran po jej lewej stronie był jaśniejszy, dźwięk był tak ściszony, iż prawie nic nie było słychać, a co najważniejsze, był odpalony NFS:MW).

Pierwsze co zauważyłem, to to, że obraz jest mało ostry, jak na lcd. Może to wina kiepskiego podłączenia, ale obraz naprawdę mnie denerwował. Druga sprawa to grafika. Miałem wrażenie, iż jes gorsze niż u mojego kuzyna na jakimś duronie z 512ram i bodajrze radeonem 9550 (ale nie jestem do końca pewien). I w dodatku, mimo usilnych starań, to nieauważyłem antialiasingu.

Sama gra była badziewna, BA-DZIEW-NA. Tyle odemnie na jej temat.

Jedynie padzik mi się spodobał. Faktycznie jest troche wygodniejszy od DS'a. Umieszczenie gałki tak jak w padzie od Dreama było naprawdę dobrym pomysłem. Jednak, może to przez grę, ale ciężko mi było wykorzystać analogowość gałki, z tej strony DS'a lepiej zapamiętałem. Najbardziej mnie rozbroił ten przycisk kierujący do dashboard'a, na początku myślałem, że środek ixa jest tak ku górze, bo jest wypukły, a zdjęcie pod kątem, teraz mam wrażenie iż jest tak, bo ktoś po pijaku go wsadzał :P . Ale ogólnie padzik spoko.

Napisze jeszcze coś o ixie, jeżeli panowie z hipermarketu nauczą się podłanczać telewizor i dorobią się jakiejś innej gry.

Nie potrafią podłączać i tyle. Ale też nie zapominaj że trzeba stać w pewnej oległości od TV (jak oglądasz coś w chacie to nie stoisz pół metra od TV prawda, to wiele zmienia ;) ).

 

Ja byłem ostatnio w MM w M1 w Łodzi i od pewnego czasu stoi tam telewizor LCD Samsunga ale do niego podpięty jest jakiś komp z Windowsem Media Center (wygląda to ładnie ale po co to komu??? ;) ). No i właśnie ostatnio zachodzę w to samo miejsce i...stoi X360 i rzeczywiście zapuścili gierkę (Battlefield 2: Modern Combat). Myślałem że sobie pogram ale.....NIE BYŁO PADA!! I tak przez cały czas zapuszczone było menu gierki i co pewinen czas automatycznie zapuszczało się INTRO. Nie wiem czy mieli pada ale nie chcieli się nim "dzielić" (:lol:) czy ktoś go ukradł (wątpię) ale zagrać nie zagrałem. Chciałem zapytać kogoś czy mogę zagrać (czyt. czy zapodadzą mi pada) ale nikogo nie było pod ręką (:mur:) a ja musiałem zaraz spadać (3x :mur:). Popatrzyłem więc tylko jak wyglądał obraz a wyglądał bardzo dobrze. Owszem z bliska było widać lekkie rozmycie (szczególnie w filmiku ale to też wina jego jakości) ale z odległości 1,5m wszystko wyglądało zajedwabiście (ostro, wyraźnie). Aż strach pomyśleć co by się działo jakbym zagrał (pewnie też chwilkę ale zawsze :) ). Jeszcze tam zajrzę kiedyś....i wtedy zobaczymy :D. Nara.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie potrafią podłączać i tyle. Ale też nie zapominaj że trzeba stać w pewnej oległości od TV (jak oglądasz coś w chacie to nie stoisz pół metra od TV prawda, to wiele zmienia ;) ).

No tak, zapomniałem o tym, choć z drugiej strony niebyło jak się bardziej oddalić, tu pułka, tam pułka, ech...

BTW. U nas to też odpalali na samsungu i otrzymali najgorszy obraz jaki można z niego otrzymać. Wcześniej jak się przyglądałem samsungom (wprawdzie był zapuszczony jakiś filmik pokazowy samsunga, więc rozdziałka wyczepista i wogóle) to z odległości 30cm było już dobrze, by nie powiedzieć bardzo dobrze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Assassin's Creed: Not So Exclusive?

 

Now it can be told! Assassin's Creed, which was supposed to be a PS3 exclusive, is... not! When it was shown at the Tokyo Game Show in September last year, the game was positioned as a PS3 title. But at the Game Developer's Conference held in March, Assassin's Creed was hyped as a PS3 and Xbox 360 title. Then at the E3 2006 last June it was a PS3 exclusive all over again. Which is which?

 

A leaked internal Ubisoft memo on its upcoming list of games classified Assassin's Creed as a multi-platform game. This tell-tale list was supposedly certified "100% legit" by the company's release schedule plans. Sources close to Ubisoft said the game will definitely be on Xbox 360 although officially the company denies this.

 

The question is, why is Ubisoft taking the 5th amendment on this? The possible short answer is...could be a contract thing with Sony. Ubisoft may have intended Assassin's Creed to be a multi-platform title from the start but sold the rights to Sony to announce (just announce) the game as an exclusive for the press mileage for its upcoming PS3. It's supposedly a win-win situation for both parties. Wait, since Assassin's Creed is coming to Xbox 360, make that a win-win-win proposition.

 

 

 

The leaked list from March shows Assassin's intended as a multiplatform title:

 

Tom Clancy's Firehawk (PS3, Xbox 360, PC)

Tom Clancy's Rainbow Six 5 (PS3, Xbox 360, Rev, PC, PSP)

Tom Clancy's Ghost Recon 4 (PS3, Xbox 360, PC, Xbox, PS2)

Assassin (PS3, Xbox 360, Rev, PC, PSP)

Lumines 2 (PS2, PSP)

Game 5 Haze (PS3, Xbox 360, PC)

Alive (PS3, Xbox 360, PC)

Naruto (Xbox 360)

Rayman 4 (PS3, Xbox 360, Rev, PC, PS2, handheld)

Dark Messiah of Might & Magic (PC, PS3, Xbox 360)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

No tak, zapomniałem o tym, choć z drugiej strony niebyło jak się bardziej oddalić, tu pułka, tam pułka, ech...

BTW. U nas to też odpalali na samsungu i otrzymali najgorszy obraz jaki można z niego otrzymać. Wcześniej jak się przyglądałem samsungom (wprawdzie był zapuszczony jakiś filmik pokazowy samsunga, więc rozdziałka wyczepista i wogóle) to z odległości 30cm było już dobrze, by nie powiedzieć bardzo dobrze ;)

To tylko wina tych nieukow i leniwcow ze sklepu , w Polsce klienta traktuje sie po macoszemu, a zapewne jak bys poprosil o podlaczenie przez component to nie wiedzieliby o co ci chodzi bo pewnie ich zdaniem taki zwykly scart zapewne jest wystarczajacy-ogolnie ekipy z hipermarkietow to porazka po calosci a fakt ze zniechecaja do kupna potecjalnego klienta jest im conajmniej obojetny

 

Wierz mi ze troche pogralem na X360 i zawsze na HD a jak pierwszy raz zobaczylem DOA4 to oczyska wyszli mi na wierz bo grafika w pierwszej chwili poprostu porazala ,dzisiaj juz nie dziwi ale trzeba sie przyzwyczajic do jakosci :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

w miejsce scarta mozna wpisac dowolne zlacze do TVSD i obojetnie co by to nie bylo jakosci nie pokaze na TVHD

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tylko wina tych nieukow i leniwcow ze sklepu (...)

a ja troche OT wtrące ;)

dziwisz się że wszystko robią na 'odwal się'? za te pensje i ilość godzin to też by mi wisiało czy obraz z konsoli jest ostry czy też bardzo ostry...

 

ps.

wreszcie ktoś jakieś foty zarzucił bo ostatnio ich tutaj jak na lekarstwo :D śmiało - pokazujcie co tam macie za TV :D może was mafia nie dojedzie B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech ktos da foty ze zwyklego TV bo dzis zamowilem x360 w srode u mnie bedzie i chce wiedziec czego moge sie spodziewac :)

ja mam nadzieję, że w środe/czwartek zdasz relację z fotami bo tez mnie interesi jak to 'cudo' wygląda na TV dla zwykłych śmiertelników :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech ktos da foty ze zwyklego TV bo dzis zamowilem x360 w srode u mnie bedzie i chce wiedziec czego moge sie spodziewac :)

 

możesz się spodziewac dużo gorszej jakości, w niektórych grach marginesu górnego i dolnego.

 

Niestety xbox 360 został zrobiony pod wysokie rozdziałki, i na zwykłym TV traci na jakości.

 

 

 

 

W wywiadzie przeprowadzonym dla serwisu Eurogamer przedstawiciel firmy Venom Games, pan Tim Gerritson z rozbrajającą szczerością stwierdził, że konsolowa adaptacja tej świetnie zapowiadającej się strzelaniny FPS Prey, dla szybszego działania została zredukowana do PeCetowego poziomu „medium” w zakresie widocznych detali (grafiki).

to nie pierwsza gra która działa tylko w 30 Fps, gdzie te obietnice o grach w 60 klateczkach i pełnej płynności?

 

zwalniający oblivion, NFS, o quake 4 nie wspominając. Widać, ze naprawdę do tej pory programiści są leniwi, a moze tak trudno się programuje nowe x pudło?

 

 

Nowe moto GP też "chrupie" FAR CRY tak samo.

 

Czy to mozliwe, że tak dużo gier ma czkawki//? bo moim zdaniem coś jest nie tak....

Edytowane przez rockers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@rockers - prawda jest taka ze na takie na przykład ps2 opanowane juz przez programistów na blache gry też tną. pozostaje tylko pytanie czy to ciecie to jest zwykłe przyciecie czy to sa zwiechy porzadniejsze - bo jak dla mnie jako gracza jesli te ciecia sa delikantne i nie przeszkadzajace w rozgrywce to moga sobie być (przyzwyczailem sie do nich po tych wszystkich grach na pc :P). Sądzę że tego 'ciecia sie' gry przyczepiaja sie maniacy siedzacy obok gracza - bo najczesciej grajac tychże lagów się najnormalniej w swiecie nie widzi :) a tak pozatym... jak programisci naucza sie x360 programowac to nie zostawi on suchej nitki na pc. a inna sprawa - czy ludzie od prey pisza gre od nowa na x360 czy tylko przerabiaja kod z pc...? bo jesli ta druga opcja to sie nie dziwie ze tak sie sprawy maja - nie ma bardziej nieefektywnych kodów gier niz kody gier z pc... Edytowane przez igomako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@rockers - prawda jest taka ze na takie na przykład ps2 opanowane juz przez programistów na blache gry też tną. pozostaje tylko pytanie czy to ciecie to jest zwykłe przyciecie czy to sa zwiechy porzadniejsze - bo jak dla mnie jako gracza jesli te ciecia sa delikantne i nie przeszkadzajace w rozgrywce to moga sobie być (przyzwyczailem sie do nich po tych wszystkich grach na pc :P). Sądzę że tego 'ciecia sie' gry przyczepiaja sie maniacy siedzacy obok gracza - bo najczesciej grajac tychże lagów się najnormalniej w swiecie nie widzi :)

 

zgadza się, ale za bardzo nie obchodzi mnie konkurencja, i chciałbym ale na konsole nowej generacji gry były płynne i miały te 60 klatek animacji.

 

na ps2 są gry płynne jak i te co się tną, ale zdecydowana wiekszość jest płynna. tylko ten sprzet ma już 6 lat i 32 MB ramu na pokladzie.

 

30 fps to niby płynność, ale porównajcie sobie Forze motorpsort do GT4, GT4 działa wprost perfekcyjnie płynnie, Forza widać że lekko "czka"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@rockers

Przeczytaj wywiad w oryginale. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=65678

 

Both versions use the same source content though some of the visuals on the 360 use the medium PC quality settings for performance reasons.

Oczywiscie nie zmienia to faktu, ze jednak niektore rzeczy beda "przyciete", a nie powinno miec to miejsca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie pierwsza gra która działa tylko w 30 Fps, gdzie te obietnice o grach w 60 klateczkach i pełnej płynności?

 

zwalniający oblivion, NFS, o quake 4 nie wspominając. Widać, ze naprawdę do tej pory programiści są leniwi, a moze tak trudno się programuje nowe x pudło?

zauwaz ze to sa gry multiplatformowe - robione na odpiernicz byle wiecej kasy wytrzepac od kazdego, niezaleznie jaka konsole posiada ;) późniejsze gry exclusive na x360 będą pewnie optymalizowane pod ten sprzęt wiec 60fps nie powinno być problemem - programisci muszą mieć troche czasu by poznac dokladnie nowa platforme

 

ja tam czekam na halo3 - jeśli ta gra bedzie scinac czy cos to nowy iks jak dla mnie przestanie istniec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...