Jump to content
Mariusz Wróblewski

Xbox 360

Recommended Posts

wiec przy awaryjności xboxa 360 jest duże prawdopodobienstwo ze przerabiając mozna stracić kupe kasy. Myśle że w tym momencie jest to nieopłacalne, no chyba, że ktoś nie ma gwarancji.

Czy duzo mozna stracic w razie awarii? To wszystko zalezy od usterki. Sa przeciez serwisy, ktore zajmuja sie naprawa konsol. A duza awaryjnosc to byla na poczatku i z kazda wypuszczona partia jest lepiej. No i trzeba dodac, ze wersja core czesciej ulega awarii niz premium.

 

A wracajac do gwarancji. Ile daje MS miesiecy gwary? Sa aukcje gdzie jest 12 miesiecy gwarancji, ale sa tez z 24 miesiacami. Jak to w koncu jest?

Edited by Santi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rockers: awaryjnosci? Porownaj awaryjnosc ps2 i x360...chyba nie wiesz o czym mowisz :P

 

zgadza się, tylko w tym momencie, ps2 kosztuje 3 razy mniej od xboxa. i dostęp do częsci zamiennych jest o niebo lepszy.

 

Lasery ps2 są już legendarne, ale przeważnie wina leży po stronie użytkownika, laser sypie się od kopi zapasowych

 

w xboxie 360 psuje się coś innego.

 

Santi

 

masz racje core częsciej pada, ale premim też czasami się sypie.

 

poczytajcie na forach. xbox online, xbox scene, psx extreme, jest tam kilkanaście osób którym padła 360 tka. Sewrisanci się wypowiadają, że najcześciej padają pamieci na grafie. Nie wiem jak to jest z ich wymianą?

 

Gość z xbox service wymianiał już kilkanaście sztuk uszkodznych 360 tek. To świadczy o dosć duzej awaryjności. Bo tak naprawdę nowych xboxów nie ma tak dużo w Polsce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nie wiem czy ludzie pamietają pierwszą rewizje PS2... przecież ona tez padała... się zawieszała itp.. o tak od siebie.. :P

 

to jest przecież nie ważne jak konkurencja padała :) pierwszy xbox przezwyczaił nad do czego innego. Im starsze wersje tym lepsze, bardziej dopracowane, potem oszczedzano na materiałach, i wersja 1.6b jest najgorsza, ma najsłabsze pamieci itd.

 

licze że do konca roku jak ukaże się nowy proc, xbox 360 bedzie dopracowany do perfekcji :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xbox 360 nie będzie tańszy

 

Wszystko wskazuje na to, że wbrew wcześniejszym pogłoskom Microsoft nie ma zamiaru obniżać w najbliższym czasie ceny Xboksa 360. Urządzenie Microsoftu jest jedyną obecnie na rynku konsolą nowej generacji.

 

Od paru miesięcy pojawiają się pogłoski, jakoby w związku z premierą Sony PlayStation 3, która przewidziana jest za pół roku, koncern z Redmond przygotowywał obniżki ceny swojego produktu.

 

Twierdzeniom takim zaprzeczył Chris Lewis, wiceprezes Home and Entertainment Division for Microsoft Europe, Middle East and Africa. W związku z tym, że główny rywal Microsoftu - Sony - zaproponuje konsolę znacznie droższą od Xboksa, przedsiębiorstwo Billa Gatesa nie przygotowuje w najbliższym czasie żadnych obniżek cen. Ze słowami przedstawiciela Microsoft zgadzają się także analitycy rynku wirtualnej rozrywki, którzy przewidują, że na wysokiej cenie PlayStation zyskają zarówno Xbox 360, jak i Nintendo Wii.

http://gry.onet.pl/wia_item.html?DB=120&ITEM=1328694

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

i po ptakach.. jak by w dość szybkim tempie taniał X trzy sześć zero to bym się nad nim zastanowił.. a tak dalej jest dla mnie nie osiągalny...

 

Niby stać mnie na niego.. ale żal mi tych zieloncyh.. wole w to miejsce wyjechać gdzieś na urlop.. np: grecja ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

i po ptakach.. jak by w dość szybkim tempie taniał X trzy sześć zero to bym się nad nim zastanowił.. a tak dalej jest dla mnie nie osiągalny...

 

Niby stać mnie na niego.. ale żal mi tych zieloncyh.. wole w to miejsce wyjechać gdzieś na urlop.. np: grecja ;p

no ludzie nie przesadzajcie!

co miał powiedzieć? czekajcie jeszcze pare miesięcy a kupicie na pewno taniej o 50 $? Przecież dla nich liczy się Z-Y-S-K ; jeśli by powiedzieli że wkrótce obniżą cenę to setki tysięcy potencjalnych klientów wstrzymało by się z decyzją!

Pozatym sony swoją ceną PS3 nie zmusi raczej M$ do obniżek ceny, które jednak IMHO i tak nastąpią przy okazji premiery zabawki Sony żeby jeszcze dobitniej podkreślić że PS3 jest droga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ludzie nie przesadzajcie!

co miał powiedzieć? czekajcie jeszcze pare miesięcy a kupicie na pewno taniej o 50 $? Przecież dla nich liczy się Z-Y-S-K ; jeśli by powiedzieli że wkrótce obniżą cenę to setki tysięcy potencjalnych klientów wstrzymało by się z decyzją!

Pozatym sony swoją ceną PS3 nie zmusi raczej M$ do obniżek ceny, które jednak IMHO i tak nastąpią przy okazji premiery zabawki Sony żeby jeszcze dobitniej podkreślić że PS3 jest droga.

 

Ale patrz na coś takiego.. zdrowa konkurencja = obniżka cen = większa sprzedaż = większy zusk....

 

patrząc z perspektywy czasu jak na rynku zaczynały walczyć ze sobą Xbox i PS2 to ceny zaczeły ładnie spadać... zwiększały się biblioteki gier i znalazło się coraz więcej nabywców... Przecież to jest logiczne..

 

Ale jeśli Microsoft nie widzi w tym logiki to spox....

 

Ciekaw jestem jak bedzie ze sprzedażą i wielkim bum na Wii. Jeśli się okaże że to naprawde się sprzedaje w wielkich ilościach wtedy na pewno X360 terz pokroi ceny. A PS3 niewiadomo. Produkcja tej konsoli jest strasznie wysoka i ciekaw jestem czy Sony bedzie stć na obniżki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale patrz na coś takiego.. zdrowa konkurencja = obniżka cen = większa sprzedaż = większy zusk....

 

patrząc z perspektywy czasu jak na rynku zaczynały walczyć ze sobą Xbox i PS2 to ceny zaczeły ładnie spadać... zwiększały się biblioteki gier i znalazło się coraz więcej nabywców... Przecież to jest logiczne..

 

Ale jeśli Microsoft nie widzi w tym logiki to spox....

Ty chyba dalej nic nie rozumiesz z tego co powiedział EXO3. M$ nie potwierdzi teraz, że w najbliższym czasie obniży ceny swojej konsoli ("w najbliższym czasie" czyt. w okresie premiery P$3), bo to by był strzał do własnej bramki i sprzedaż do listopada(?) poszłaby tragicznie, większość osób wstrzymałaby się z zakupem. Microsoft to nie organizacja charytatywna i chce zarobić jak każdy, że o Sony nie wspomnę. Koniec końców jestem wręcz przekonany, że obniżka ceny X360 i tak nastąpi właśnie w okolicach premiery konkurencyjnej platformy Sony.

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

taka obnizka z pewnoscia moze nadejsc wraz z koncem wakacjii,kiedy wszyscy juz powroca z podruzy i beda chcieli oddac sie przyjemnosci grania :), wtedy wlasnie ok 2-3 miechy przed startem ps3 Bill obnizy ceny od 50-100 e ,na rynku bedzie sporo nowych pozycji i coraz wiecej osob bedzie posiadalo tv z HD,te 2-3 miechy moga spokojnie wystarczyc do podniesienia sprzedazy X,jednak gdyby zrobil to np 1 m przed startem ps3 to byloby za pozno,poniewaz sporo graczy w takim malym oddstepie czasu raczej poczekaloby do startu ps3 i ocenilo nowe mozliwosci

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to sie zaczyna:

 

"The 360 is a fantastic machine. I really really like it. The only thing, you know, that is going to cause trouble is the amount of storage space available on a DVD... thats really a problem."

 

z http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=446554

 

"The Darkness"

"The 360 is a fantastic machine. I really really like it. The only thing, you know, that is going to cause trouble is the amount of storage space available on a DVD... thats really a problem."

 

Mark Rain:

'Unreal Tournament was 6GB compressed. Next Generation games are going to be 20GB plus, and how we're going to fit them on DVD9's I don't know, they'll probably be a few of them. On the PS3, we're going to be using the majority of the space on those Blu-ray disks. So, online isn't really the best option in some instances.

 

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=125925

 

"The infamous Team Ninja front man has a thing or two to say about Microsoft's decision to assign standard DVD format to the Xbox 360. Limiting his development team to a measly 9GB does not sit well with Itagaki, especially when Team Ninja is looking to include any number of (MS-coveted) HD cut scenes. It's ironic that Microsoft has been the most outspoken about the "HD era", but is the least prepared for it. However, don't be surprised to see an Xbox 360.1 springing up in a year or two, complete with HD-DVD drive."

 

http://www.joystiq.com/2005/07/05/itagaki-...60-limitations/

 

"The developer of "Enchant Arms," an upcoming role-playing game in Japan,

told Gamespot.com last year it was hoping to be able to fit the game on two

discs, but admitted "that's even looking grim." Any old school gamer can

tell you that switching discs while playing is not a fun experience."

 

http://money.cnn.com/2006/01/05/commentary...aming/index.htm

 

"The technical requirement for game development today demands more

advanced optical-disc technologies," said Michael Heilmann, chief

technology officer for Vivendi Universal. "Blu-ray offers the capacity,

performance and high-speed internet connectivity to take us into the future of gaming."

 

http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/4153813.stm

 

Plus objetosci (przyblizone) obrazow gier z X360:

 

table tennis - 7GB

football manager 2006 - 7GB

tomb raider: legends - 7GB

burnout revenge - 7GB

far cry instincts - 7GB

call of duty 2 - 7GB

kameo - 7GB

 

A to sa jedne z pierwszych gier na ta platforme.

Szkoda by bylo, gdyby X360 przegral tylko i wylacznie z powodu nosnika.

Niby mozna wachlowac plytkami, ale nikt tego nie lubi (nawet jesli sam fakt zmieniania plyty nie przeszkadza, to jednak osobiscie wolalbym nie musiec tego robic). Niby mozna instalowac gry na HDD, ale co z posiadaczami wersji core? Jak zwykle: pozyjemy, zobaczymy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Blu-ray offers the capacity,

performance and high-speed internet connectivity to take us into the future of gaming."

Troche OT, ale: od kiedy to BR sluzy do laczenia z Internetem? :lol: Mam wrazenie, ze ktos bardzo nie chcial podac nazwy pewnej konkurencyjnej konsoli i zadowolil sie kompromisem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to było wiadomo od dawna, że DVD bedzie miało za małą pojemnośc. Bedzie wachlowanie płytkami- czy chcecie czy nie :) . Chyba, że gry bedą wychodzić na HD DVD, ale wtedy trzeba by było dokupywać ten napęd :mur:

 

ciekawe jak poradzą sobie z tym, czas pokaże, być może wyjdą kiedyś xboxy 360 z wbudowanym HD- DVD.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

beda xboxy z wbudowanym HD-DVD a gry beda wychodzc w 2-och wersjach 1HD-DVD albo 3 DVD9

chyba śnisz microsoft nigdy czegoś takiego nie zrobi. nie jest az taki głupi żeby sobie kłody rzucać pod nogi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to było wiadomo od dawna, że DVD bedzie miało za małą pojemnośc. Bedzie wachlowanie płytkami- czy chcecie czy nie :) . Chyba, że gry bedą wychodzić na HD DVD, ale wtedy trzeba by było dokupywać ten napęd :mur:

 

ciekawe jak poradzą sobie z tym, czas pokaże, być może wyjdą kiedyś xboxy 360 z wbudowanym HD- DVD.....

Skąd wy te informacje bierzecie ?? Microsoft dawno temu zdementował plotkę o grach na HD-DVD. Tasowanie płytek ? Tak będziesz musiał co minutę zmieniać płytę ;) Korona z głowy spadnie jak po przejściu połowy gry będziesz musiał płytkę zmienić ? Ja wiem wszyscy są tak wygodni, że to dla nich będzie problem. Co może jeszcze konsola na klaśnięcie ma się włączyć albo w momencie co pomyślę o niej ;) Już normalnie nie mogę czytać niektórych wypowiedzi. Zaówno w dzilae o konsolach jak i w dziale o grach. Coraz więcej osó się pojawia co piszą takie farmazony, że głowa boli. A tu za kanciaste, tu za ostre, tu za dużo blura dali, za mało kolorów i kurde zawsze jest coś źle. A sami siedzą na starych kompach gdzie te gry albo nie ruszą albo wyglądają tragicznie. Ja wiem to takie szukanie wymówki dlaczego nie mam dobrego kompa lub konsoli. Bo wszystkie gry na konsole są przeznaczone dla bezmuzgów z przedszkola a padem wogóle się nie da grać bo jest za wolny i wogóle jest do D. Kurde ale mi sie wzieło na pisanie ;)

 

rockers nie pije do ciebie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na PSX, PS2, DC wiele jest gier, ktore maja wiecej niz jedna plyte. Zawsze jest to tak roziwazane ze zmienia sie plyte po dojsciu do okreslonego etapu w grze. Gralem wiele na DC w Shenmue, i zmienianie plytek kompletnie nie przeszkadzalo. Robilo sie to tylko w razie przejscia okreslonych etapow.

A nie pamietacie juz gier sierry na pc? 7cd, 4cd, to byla norma. Nikomu wtedy nei przeszkadzalo to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troche OT, ale: od kiedy to BR sluzy do laczenia z Internetem? :lol: Mam wrazenie, ze ktos bardzo nie chcial podac nazwy pewnej konkurencyjnej konsoli i zadowolil sie kompromisem ;)

jakbys nie zauwazyl jest tam przecinek wiec gosciu nie powiedzial nic o tym ze blue ray sluzy do internetu ... ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skąd wy te informacje bierzecie ?? Microsoft dawno temu zdementował plotkę o grach na HD-DVD. Tasowanie płytek ? Tak będziesz musiał co minutę zmieniać płytę ;) Korona z głowy spadnie jak po przejściu połowy gry będziesz musiał płytkę zmienić ? Ja wiem wszyscy są tak wygodni, że to dla nich będzie problem. Co może jeszcze konsola na klaśnięcie ma się włączyć albo w momencie co pomyślę o niej ;) Już normalnie nie mogę czytać niektórych wypowiedzi. Zaówno w dzilae o konsolach jak i w dziale o grach. Coraz więcej osó się pojawia co piszą takie farmazony, że głowa boli. A tu za kanciaste, tu za ostre, tu za dużo blura dali, za mało kolorów i kurde zawsze jest coś źle. A sami siedzą na starych kompach gdzie te gry albo nie ruszą albo wyglądają tragicznie. Ja wiem to takie szukanie wymówki dlaczego nie mam dobrego kompa lub konsoli. Bo wszystkie gry na konsole są przeznaczone dla bezmuzgów z przedszkola a padem wogóle się nie da grać bo jest za wolny i wogóle jest do D. Kurde ale mi sie wzieło na pisanie ;)

 

rockers nie pije do ciebie :)

Spoko. W topicu o PS3 znowu od czasu do czasu pojawiają się teksty że "po co komu 50 GB na nośniku" :lol:. Jak ktoś chce to zawsze może coś znaleźć...tylko po co? Pozdro.

Edited by TrueVanDal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.